Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Vanmiddag dus John naar Apeldoorn gebracht samen met Mara dus vannacht zijn we voor het eerst met z'n 2tjes thuis ik ben benieuwd hoe dat gaat. Was wel weer even grappig om op de kazerne te zijn , iedereen vond Mara een mooi meisje en wilde haar knuffelen grappig hoor al die "stoere" militairen die dan ineens zo lief doen.

@ Mama suus Je zou best eens gelijk kunnen hebben dat Mara een beetje van slag was van het auto rijden of mischien voelde ze mijn spanning want ik hou er dus echt niet van naar mijn schoonmoeder te gaan. Ze heeft vandaag namelijk ook best lang in de auto gezeten maar is nu nog erg rustig. Ze hangt in een draagzak op mijn buik en slaapt heerlijk hihi.
    Je bent weer druk bezig dus met houd slepen jij liever dan ik .

@ Consider He balen dat je ziekjes was ook jou man is dus weer aan het werk na een hele lange tijd . Word wennen voor ons dus om weer alleen voor de kleine te moeten zorgen.

@ Mikmak Je bent hier wel de poets koningin zeg 5 uur poetsen. doe je wel een beetje rustig met je buikje. Hier moet ik eigenlijk ook weer eens flink poetsen maar heb er nog nietecht tijd voor en zin in duswacht het nnog maar . Gelukkig heb je laarsen kunnen vinden die je past want met dit weer op gympen is niks.

@ Nicolletje Gelukkig is alles goed en hrb je geen buitenbaarmoedelijkezwangerschap kan me voorstellen dat je even goed geschrokken was van dat bloed.

@ meetie Mooi dat het bij het Cb goed was . Heeft jesse nog steeds gele oogjes Mara had het in het begin ook een beetje maar nugelukkig niet meer ze zag in het begin trouwens helemaal geel. Pff moet wel even lachen hoor dat je de tas met alle spulletjes vergeten was.

In Apeldoorn lag trouwens best veel sneeuw maar hier nog steeds niks gelukkig hoop dat het zo blijft want wil morgen eigenlijk even met de tram naar den haag om te winkelen moet een kadotje kopen voor mijn buurmeisje die word woensdag 6 en wil heel graag dat ik met Mara op visite kom.

Vandaag trouwens ook defenitief te horen gekregen dat ik mee kan doen aan babymasage 4 zaterdagen op rij beginnend vanaf de 10de lijkt me echt heel leuk

2. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha vlak voor het avondeten zat ik nog te denken van 'het gaat al stukken beter met me, ik haal ook weer de dag zonder middagdutje'.. Ging ik na het avondeten Jesse voeden op bed.. werd ik zojuist om haf 10 wakker doordat me schoonzusje naar huis ging :) was ik dus diep in slaap gevallen.

@Mama Suus, Hahaha nou normaliter is Dylano heel lief in de supermarkt, maar zal je morgen net zien dat hij het er even goed van gaat nemen :p Ik zet hem wel gewoon in het zitje in de kar.. ;)
    Gelukkig ligt je meissie niet krijzend op de grond omdat ze iets wilt hebben! Dat lijkt me echt genant.. ieder ouder heeft wel eens zo een moment, maar toch kijken ze je dom aan als zoiets gebeurd!

Ben wel benieuwd naar je kamertje met zn deur! Volgens mij begrijp ik je wel. Maar foto's zijn altijd leuk ;)

@Busster, Dus het is gelukt met Mara :D Wat super dat al die 'stoere' mannen ineens zo lief werden door Mara.. mannen zijn echt raar haha (betreft die twee persoontjes van hun.. die opscheppende kant tegenover de jongens en die stiekeme lieve kant)

Jouw meissie bungelt dus ook wel eens lekker bij je! Heerlijk is dat he. Ik ben alleen zo bang dat ik Jesse beknel ofzo.. dat hij in elkaar wordt gedrukt of te scheef ligt, waardoor het oncomfortabel is voor hem of dat hij dan geen lucht krijgt doordat zijn keeltje wordt dichtgeknepen. Maar hij ligt er altijd maar heerlijk bij, dus zo erg zal het vast niet zijn..... Heb jij dat ook?

Jesse heeft inderdaad nog een vleugje geel in zn oogjes. Een paar dagen na de bevalling zag hij inderdaad ook erg geel in zn gezicht, maar dat is wel weg. Alleen in zn oogjes blijft het nog hangen, maar ja.. deze dagen is er ook weinig daglicht om hem in te leggen :rolleyes: Fijn dat het bij Mara wel helemaal is weggetrokken!

Veel plezier en succes trouwens morgen met winkelen. En wat leuk dat je mee kan doen met babymassage! Heel leuk! En de kindjes vinden dat echt fijn. Dylano rent tegenwoordig na het badderen zelf altijd al heel enthousiast naar me kamer om de olie te pakken, geeft het aan mij en gaat snel plat op bed liggen. Nu gaat hij zelfs zelf ook mij aanwijzen wat ik moet doen :) Bijdehandje.
    Maar vanaf de 10e al, das al lekker snel! :D

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen, en weer een vroege dag, maar kruip zometeen wel weer terug, almar moest weer naar de kazerne, dus sta ik zoals gebruikelijk effe mee op.. hij is maar een half uurtje eerder vertrokken, gezien de weersomstandigheden.....

Nou hier nog niets.. nee Meetie, de buikpijnen komen nog niet met regelmaat, en heb zeker ook niet de illusie dat ik denk naar de wc te gaan en een baby uit te poepen.. hahahaha :) was dat maar waar.....

heb wel het idee dat ik wat vochtig blijf sinds vannacht of iig wat lekkende ben, en dat ik een wit vlokje mee uit had geplast die wat groter was dan die van gisteren...

maar op het CB dus alles goed geweest, Jesse is voor de eerste keer door de APK gekomen.... mooi..en ja vergeten, ach boeien.... went vanzelf....Althans, je zou er nu al aan gewend moeten zijn toch....

en bij de tweede anders dan bij de eerste.. toevallig vertelde de verkoopster bij de jamin dat zei daar ook last van had.. nou ja last.. dat het idd anders was... 1ste, 2de en 3de kind krijgen....

@mamasuus, jaja, het verhaal naar de kid(s) wordt gewoon, papa lag in de greppel en mama heeft hem eruit gevist hahahaha :) :confused:

@busster, nou nou zo'n poets queen ben ik ook niet, afgelopen weken met al die drukte en vebouwen is het de hele tijd met de franse slag geweest en die 5 uur was alleen de badkamer, 1 slaapkamer (want de babykamer had ik al gedaan) en de 2 trappen en de overloop en de oude badkamer heb ik overgeslagen want was pas nog gedaan en is nu niet in gebruik meer, behalve voor de wasmachine.... en ons huis is niet heel erg groot, normaal doe ik dat in een uurtje ofzo..... dus heb echt wel rustig aan gedaan en veel gerust tussendoor.. maar het moest gewoon schoon....

ja ben wel een beetje blij met de laarzen.... -15 vannacht en dan op gympen..... nope dacht het niet...

Mooi he die stoere militairen.. geef ze maar een frummeltje en ze breken allemaal......

nou ga nog effe slapen dus tot laters dames

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @meetie, die duer is echt gaaf hihi ben dr zelf tenminste helemaal gek van. lekker vel en grote vakken. das toch wat die kids het eerst kunnen onderscheiden.
    ooh zit dylano nog lekker in het karretje nou dat hoefi k met madam niet te proberen hoor vanaf dat ze kan lopen wil ze er al niet meer in en dat was al met 11 mnd. heel af en toe wil ze nog eens als ze echt moe is of ze gaat er onder dwang in als ze niet luisterd. maar anders echt niet hahaha.

@buster, ooh lekker babymassage dat leek mij ook zo leuk helemaal omdat yasmine niet zon knuffel dier was die duwde je altijd weg (nu is dat wel anders) maar jah alles is hartstikke verweg hier dus ik hoop toch echt dit jaar een autootje te bemachtigen zodat ik ook zulke dingen kan doen net als babyzwemmen enzo. heb al wel heel lang een papier hangen voor cursur draagdoek die ben ik dan wel van plan te doen als het zover is. had yasmine dus altijd in zon tuigje achtig ding omhangen. maar wilde dus ook graag zo n doek. die komt er dus volgende keer echt wel lijkt me echt heerlijk.

kan idd best hoor dat ze door jou (lees anders) een beetje van slag was. en nu jij relax bent zij dus ook weer.
    leuk he die softie millitairen hihihi. is altijd zelfde helemaal als ze zelf ook papa zijn die haal je er ook zo uit. zag ik vorig jaar ook bij een infoding voor uruzgan was er ook een vrouw en zij had dus hun jongste mee van paar weekies. en alle mannen vooral de papa`s doken allemaal in de kinderwagen om de kleine te bewonderen zo ook die van mij hihi zon leuk gezicht is dat.
    je mag me best komen helpen hoor met me hout hihihi. gaat op zich wel lekker hoor ben al aardig op weg. en je word er lekker warm van maar doe het ook echtn iet hele dag dan krijg ik last van rug ed.

@mikmak, lekker bijslapen hoor zo te horen heb je verder alles klaar dus nu ff die uurtjes pakken. dus jij bent ook nog zo lekker traditioneel dat je er samen uitgaat. hihi doe ik ook altijd. dna maak ik zijn brood en koffie en zwaai uit en kruip er weer in want wat moet ik om 5 uur la beneden hihi. al is dat in de zomer wel eens anders dan wil ik er wel eens uitblijven hoor. maar nu het dan nog donker is echt niet.

nou wij gaan straks eerst eens ff het ijs op zoeken. heerlijk. ff schaatsen nog niet te lang want is mega koud. en dan hopen dat me grof vuil weg is want dat halen ze vandaag op. das altijd zo komisch hier. vanaf gister morgen rijden er al polen en hollanders rond met grote bussen en aanhangers om oud ijzer te zoeken en miss nog bruikbare spullen.
    zo had ik vorgie keer ook oud speelgoed van madam wat in mijn ogen dus echt stuk was erbij gedaan en hup stel hollanders nemen het mee waarschijnlijk voor kleinkinders. en verder alles waar metaal aanzit. gister een poppewagen van madam die ze buiten had laten staan dus het weer erin zat werd meegenomen voor het alluminium de stekkers snijden ze overal van af. echtn iet normaal. maar goed als ik het maar kwijt ben.

en dan nog ff hout sjouwen vandaag en wat in huis doen want word ook en zooitjes hier hahaha.

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamasuus, jep, traditioneel effe me eruit, om idd wat broodjes te smeren en geef hem wat blikjes mee en thee in zo'n warmhoudbeker voor onderweg en wat lekkers ofzo.... en kruip dan weer terug.... als hij later weggaat en ik zou moeten werken blijf ik gewoon op dan vind ik een half uurtje terug naar bed niet de moeite waard en ging ik op woensdag met name vast poetsen...

nou veel plezier met schaaten... hier is de zon doorgekomen maar het is wel koud... en blijf rond het huis hangen, want heb nog steeds wat buikpijnen die komen en gaan...

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Middag meiden :)

Aaargh heel me gezicht is schraal door de kou :( Die van Dylano ook.. En ik moet toch echt zo naar buiten, want de boodschapjes komen helaas niet aanwaaien.

@Mikmak, Dus bij jou was het -15.. hihi.. vreselijk, ik zou er niet aan moeten denken! Ik had het wel al gehoord, maar ik kan me daar echt niets bij voorstellen. Ik krijg dan meteen zo een Rusland-beeld..

Dus je hebt het idee dat je vliezen gebroken zijn? :O Als dat zo is dan ga je dus bijna aan de puf! Zenuwachtig? :D

Hihi wat grappig dat jullie ook zo burgelijk jullie mannetjes uitzwaaien :p Ik sta dus ook altijd even mee op. Ookal ben ik boos op hem, dan kijk ik hem toch nog even stiekem na vanuit de slaapkamerraam hihi

@MamaSuus, Haha ik wordt wel erg nieuwschierig naar een foto hoor ;)
    En gelukkig wilt Dylano wel rustig in het winkelwagentje blijven. Geef hem maar een koekje en hij is tevreden haha.

Hihi droog dat je gelijk van die busjes ziet rijden vor het grof vuil. Hier zie ik dat eigenlijk niet echt.. Laatst stond er wel zo een bussie hier en toen had Alex die mannen naar boven gevraagd omdat wij nog een oude droger in de weg hadden staan. Nou die kwamen ze maar al te graag weghalen haha. Kreeg Dylano ook nog een luxe modelauto van hun, die ze waarschijnlijk ook gevonden hadden :p

Veel schaatsplezier!

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    we zijn hier dus lekker traditionele vrouwen hahaha.
    ken dr zat die hetn iet doen hoor die zoiets hebben van ja daag tis jou werk
    je zoekt het maar uit. maar ondertussen wel al het geld inpikken om zo maar te zeggen en hij krijgt zakgeld. nou sorry maar dat vind ik niet echt lief.
    me schoonma is ook zo. ze maakt nog wel zijn brood savonds la maar verd zoekt hij het uit. en komt ze om half 10 dr nest uitgerold.

mikmak, aah het begint beetje echt te rommelen nu dus. en beetje regelmaat dan? miss ben je wel zo iemand die dan gewoon lekker door blifjt gaan en ineens persweeen heeft. oftwel geen last heeft van de ontsluitingsweeen. dat zou ook wel mooi zijn. scheelt hoop geschreeu hahahaha grapje.

meetie, moet ff weer op zoek dan maar heb vast nog wel foto`s van hoe het ook was en daar zit de duer ook bij en die is erg mooi en blijft zelfde. zal vanmiddag eens kijken als ik tijd kan vinden. moet zo ook fototoestel van me ma nog ff leegtrekken en branden want haar pc is er te traag voor.
    tis wel mooi weer hier maar idd ook koud ook zo -10 ong. wel zon erbij maar schaatsen vond ik wel koud hihihi. wil zo nog ff hout sjouwen en dan huis doen dat kan ook wel morgen maar irriteer me dr beetje aan hahaha.

8. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    He meiden,

even laten weten hoe t was in t ziekenhuis met Julen..

Vanmorgen naar de KA geweest.. Na gelukkig maar 40 minuten te hebben gewacht werden we geholpen....

Julen kan rekenen op een doorverwijzing naar een KNO arts als hij zo verkouden/hoesten/snurken/benauwd blijft en oorontstekingen blijft krijgen...
    Misschien dan de neusamandelen eruit en/of buisjes..

Gelukkig kunnen we nu nog af met de ventolin als hij benauwd en verkouden is, maar als hij dit te vaak heeft (verkouden/benauwd) ja dan moet er een 'onderhoudsdosis' worden gegeven naast de ventolin.. (in mijn geval is dat flixotide en Julen krijgt dan een andere, ivm de grote van de deeltjes.. ben natuurlijk de naam vergeten..)

Verders is t een prima, gezond, vrolijk mannetje..
    Hij woog hier 10.290 gram en was 76 cm..
    Nu maar afwachten of t niet weer een meetfout is, als ik in feb naar t CB moet.. (De vorige keer was er een meetfout in lengte bij Julen, in t ziekenhuis..)

Verder is Miekjeman vandaag jarig, dus ikke is druk in huis (poetsen)..
    Kom van de week even bijlezen en kletsen!

Liefs Miekje

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, nou ik heb werkelijk geen idee.... hoorde vannacht wel 2 kleine plopjes.... nu is het rustig weer.... maar houd het in de gaten....

@miekje, gefeliciteerd met je mannetje....
    en beter toch dat ie naar de KNO arts gaat... zo is ook maar niets....

@mamasuus, tja dat zou wat zijn dat het doorzette, alhoewel almar dus nog steeds met zn darmen zit en vanmorgen naar de arts is geweest, die vond het belachelijk dat hij werd weggestuurd met een buikgriepje gezien zijn situatie.... en morgen moet ie dus weer naar het CMH, dus nu denk ik dat niet handig is als het doorzet....

10. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @ Meetie: een midtermday is een dag voor de thuisfronters (meestal de eerste opgegeven relatie/ouders/gezin) van de uitgezonden militair. Deze is meestal in t midden van de duur van de uitzendig. Je bent dan te samen op een kazerne met alle andere thuisfronters.
    Soms is er een live verbinding met t uitzendgebied.
    Je kan dan ervaringen uitwisselen, er zijn meestal toespraken, een lunch en wat activiteiten.

Zo kan je als thuisfronter op een informele manier contact leggen met mede-thuisfronters.

Ik heb toen Miekjeman in Kandahar zat ook zo'n dag gehad (in Havelte). Alleen was ik daar een beetje alleenig, omdat Miekjeman daar op een individuele uitzending zat en niet met de groep.. (gaan ze nooit, als medische).
    De andere militairen gingen door naar Uruzgan en waren van luchtmobiel.

De verbinding die er toen was, was ook vanuit Uruzgan, en niet vanuit Kandahar.

Goed hoop dat je t een beetje snapt

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Het is gelukt! :D Ik heb voedsel in huis hahaha. Ben wel 2 uur onderweg geweest en daarvoor ook een uur voorbereiden (voeden, luiers verschonen, etc) maar het is gelukt haha. Dylano is ook heel lief geweest, dat scheelde echt. Maar wel een gedoe zeg..

Haha op het balkon ligt ijs.. nu heeft mijn broertje er een emmertje water overheen gegooid in de hoop dat we morgen een eigen schaatsbaan hebben.. kan Dylano veilig het ijs op! :) Mijn ouders zullen vast nog wel van die meegroeischaatsjes hebben! Hahaha ik zie het al helemaal voor me! Als het lukt ga ik er echt foto's van maken!

@Mama Suus, Nog ijs gevonden? Of ben je toch maar lekker in de warmte gebleven? :p
    Hm ik kan me op zich ook wel weer voorstellen dat sommige meiden lekker op bed blijven liggen als hun mannetjes naar werk gaan.. vooral als ze al langer samenwonen.. niet iedereen is zo lekker burgerlijk natuurlijk.

@Miekje, Oh wat fijn dat hij wordt doorverwezen als dit aanhoudt! Het is al een geruststelleing om te weten dat ze het serieus nemen en het willen verhelpen!

Gefeliciteerd met je schatje! :D Viert hij het vandaag?

@Mikmak, 2 plopjes :eek: Ik heb geen idee hoe het is als je vliezen breken.. bij mij heeft de vk ze beiden keren zelf gebroken. Maar je schijnt het te vloelen knappen? Die plopjes kunnen ook het verschuiven van je banden ofzo zijn.. ik hoorde namelijk inderdaad ook wel eens plopjes. En wanneer de bevalling eraan komt kan je afscheiding ook weer drastisch veranderen en dus ineens net water zijn..
    Echt zenuwslopend dat je allemaal kleine dingetjs ervaart, maar dat er uiteindelijk nog niets gebeurt, of niet?
    Maar goed, inderdaad maar in de gaten houden.. vroeg of laat zal het toch echt beginnen! :D Wordt je buikpijn ook niet pijnlijker?

He bah, Almar morgen weer naar het ziekenhuis? Wat gaan ze dit keer doen?

@Miekje, O bedankt voor je uitleg! :D Met Alex heb ik dat niet gehad, omdat zijn vader toen nog als eerste relatie stond. Maar wel leuk dat ze ook aan het thuisfront denken.
    Jammer alleen dat jij nogal alleentjes was toentertijd en jij je mannetje niet kon zien omdat hij elders zat..

12. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mikmak begint het nu dan toch te rommelen ? Gelukkig heb je alles dus al schoon in huis dus de baby kan komen.

@ mama suus baby zwemmen lijkt me ook heel leuk maar eerst maar even de masage cursus en mischien ga ik daarna wel zwemmen. Jammer dat voor jou alles te ver weg was. grappig is dat he al die mensen die tussen jou afval nog bruikbare dingen zoeken ik zie dat hier ook als ik vroeg weg moet en het vuilnis dagis overal bestel busjes die langs de vuilophaal plekken rijden.

@ meetie heb jij er ook zo'n last van ook mijn hele gezicht is schraal en mijn handen barsten gewoon open.

@ miekje gefeliciteerd met je mannetje.
    Hoop voor je dat het met Julen goed blijft gaan want zo;n operatie om zijn amandelen te verwijderen is voor zo'n mannetje nog niet te begrijpen en dan is het zo zielig als ze pijnhebben.

Ik ben vanmorgen even gaan shoppen in den Haag want ik moest een kadotje voor mijn buurmeisje halen die word morgen namelijk 6 en Mara is zo'n beetje haar ere gast al voordat Mara er was werd de baby al uitgenodigt op haar verjaardag haha. Meteen ook kleertjes voor Mara gehaald want het is nuopruiming alles is haar nu dus nog veel te groot maar scheeld zo veel geld dat het de moeite waard is .

13. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ik ga der ook uit hoor om ff ze brood te smeren en samen ff wat te drinken, meestal moet ik ook werken dus ben ik toch al op, en anders ga ik altijd nog ff terug me bedje in, en woon toch al paar jaartjes samen, maar vindt gewoon gezellig.

14. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    hihi ben ik dan de enige die blijft liggen, John eet niks s'morgens dus brood smeren hoef ik niet te doen . Ik zwaai wel altijd even vanuiit ons slaapkamer raam en we roepen altijd even voordat hij weg gaat tegen elkaar dat we van alkaar houden. Maar soms was ik al weg voordat hij op moest staan dus is zoizo een beetje anders

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ja de mijne eet ook niet smorgens alleen ze broodje voor tussen de middag, maar aangezien hij ong 9 maanden per jaar weg is , hoef k dus weinig me bedje uit hihi.

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Consider, hoe was je cb-bezoekje? :D

@Busster, Jaaa me gezicht voelt echt smerig aan zeg! Maar ik heb er vanmiddag die vernix bodymilk van zwitsal op gesmeerd en het voelt meteen weer beter aan! Mijn eigen dagcreme hielp niet.

Het is inderdaad brute uitverkoop, dus ik geloof best dat het waard is om flink in te slaan :eek: Ik ga een deze dagen ook even langs de bogaard. Daar is de H&M lekker groot en de baby assortiment ook uitgebreid. Ze hebben daar ook een speciale babyroom he :| waar je als zwangere even een plasje kan doen enzo.. echt handig! Ben er niet in geweest, maar vind het wel geniaal bedacht!

Hihi Alex ontbijt ook niet hoor. Hij frist zich alleen even op, kleed zich aan, pakt zn spullen en komt mij dan wakker maken om gedag te zeggen.. ik sta meestal ook dan pas op, anders sta ik maar koud te lijden in de gang tot hij weg gaat. En meestal sta ik dan ook alleen maar in de weg..

@Noa, Hihi dat scheelt ook wel dat de mannen weinig thuis zijn, dan hecht je meer waarde aan het samen zijn denk. En het is inderdaad gezellig.

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    je hecht er cker meer waarde aan, en vooral omdat ik in de zorg werk en dus vaak net op de momente dat hij thuis is sávonds werk of snacht dan ontloop je elkaar elke keer. maarja is niet anders.

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ach ik vind het gewoon wel gezellig dan... en vind het helemaal niet leuk vor hem dat hij al de kou in moet... in die koude auto..... helemaal nu.. hij belde me vanmorgen en gisterochtend op om te vertellen dat ie was aangekomen..

19. Nicolletje

9 dec 2008
    85
    0
    0
    heeeee meiden
    ik ben weer beter gelukkig :D vandaag weer lekkker naar t werk geweest.manlief niet natuurlijk die is nog een beetje zieliger haha.

miekje gefeliciteerd met je mannetje en een fijne dag!

ik ben ook "traditioneel" wat dat betreft. ik doe t meeste hier in huis. volgens mij sluipt dat er vanzelf in als je een militairsvrouw bent. er zijn tijden genoeg dat je t allemaal alleen doet dus dat went. vind t ook wel prima eigelijk :)

nou ik ga even bankhangen want ben toch wel moe naar zo'n hele dag werken. (lijk wel een oud wijf)
    noa, weet niet of je hier nog komt maar succes morgen met je 1e echo!
    Liefs Nicole

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Noa, Ook jammer dat jij net moet werken wanneer hij thuis is.. maar ja, daar kan je moeilijk om heen.

@Mikmak, Dat is waar.. je mannetje moet nu wel erg bikkelen in dit weer. Maar ja, ze mogen niet klagen hoor, aangezien ze koudweertraining ook overleven hihi.
    Alex is ondertussen behoorlijk uitgehard :) Die heeft het echt zo goed als nooit koud of warm! Midden in de winter loopt hij in een tshirt en hartje zomer trekt hij nog gerust een trui aan... :confused:

Wel fijn trouwens dat Almar heeft laten weten dat hij was aangekomen!

@Nicole, Jeej fijn dat je weer beter bent zeg! Maar mannetje lief wilt dus nog even profiteren van je extra aandacht hihi.

Hm in huis is dat hier ook zo.. ookal is Alex wel thuis, uiteindelijk doe ik toch het meeste. Je raakt er zo aan gewend he.

En ga maar lekker bankhangen hoor ;) Groot gelijk hebbie.
    Komt jouw echo morgen trouwens te vervallen, omdat je nu in het ziekenhuis bent geweest?

Deel Deze Pagina