@Noa, Ook jammer dat jij net moet werken wanneer hij thuis is.. maar ja, daar kan je moeilijk om heen. @Mikmak, Dat is waar.. je mannetje moet nu wel erg bikkelen in dit weer. Maar ja, ze mogen niet klagen hoor, aangezien ze koudweertraining ook overleven hihi. Alex is ondertussen behoorlijk uitgehard Die heeft het echt zo goed als nooit koud of warm! Midden in de winter loopt hij in een tshirt en hartje zomer trekt hij nog gerust een trui aan... Wel fijn trouwens dat Almar heeft laten weten dat hij was aangekomen! @Nicole, Jeej fijn dat je weer beter bent zeg! Maar mannetje lief wilt dus nog even profiteren van je extra aandacht hihi. Hm in huis is dat hier ook zo.. ookal is Alex wel thuis, uiteindelijk doe ik toch het meeste. Je raakt er zo aan gewend he. En ga maar lekker bankhangen hoor Groot gelijk hebbie. Komt jouw echo morgen trouwens te vervallen, omdat je nu in het ziekenhuis bent geweest?
dat was 2 keer meetie hihihi. @meetie, wat lekker dat je ook voor deze "proef" bent geslaagd hihi. tis toch niet niks met twee kleintjes. en niks vergeten? pakje kaas oid hihihi. en ik zou echt ook niet gauw blijven liggen hoor. ben dr echt altijd nog met hem uit geweest en zijn toch ook al bijna 9 jaar samen. waarvan we dus 8 jaar samenwonen. dan scheelt het natuurlijk wel dat ie veel weg is maar denk dat ik het anders ook wel zou doen hoor. me ma doet het nog steeds bij me pa en die moet elke dag vroeg zij kruipt er alleen niet meer in heel af en ote maar. nou ik dus echt wel hahaha. ook mijn vent eet niet als ie naar izjn werk gaat dat doet ie in de auto. maak dan altijd flinke bak vol heeft ie voor de hele dag. hij eet op de kazerne alleen maar warm. brood doet ie op zijn kamer en geef ik hem dus mee want is afgrijselijk duur op de kazerne. hij heeft ook zijn eigen senseo dus die red zich wel hihi.. thuis zijn wij verder ook lekkere burgelijk hoor. ik regle huishouden en financieen ed. hij wekrt voor het geld en doet de klusjes (al kan ik ook heel erg veel zelf, moet ook wel als millitairsvrouw he) @miekje, fijn dat ze dr nu wat aan gaan doen dan zeg bij julen. en volgens mij valt zon operatie wel mee hoor. is alleen wel kans dat de neusdingen weer aangroeien he. mijn neefies zijn er erg van opgeknapt. de een met 5 jaar de ander met 3 en hadden echt geen last ervan. en voelde n zich meteen stukken beter. @mikmak, bij mij was breken van vliezen meer plons hahaha. ik stond op om te plassen smorgens en toen liep het bij me benen langs ik naar wc en alles zat onder bloed (slijmprop) en vocht . en erna bij elke stap hahah heb wel 3 keer andere kleren aan moeten doen voor we in ziekenhuis waren. fijn zeg dat almar heeft laten weten dat ie er is. ik vind dat ook altijd prettig mijn vent doet dit eigenlijk altijd. elke maandag morgen en hij belt vrijdags als ie onderweg is ook. zo doen we dat al jaren en vind het super fijn. @nicole, beter dat je je weer goed voelt nu. beetje jammer van je vent maar ja die mannen blijven altijd wat langer zueren he hihii. @noa, succes met je echo morgen. @buster, ja vind het altijd zo grappig hier, maar moet zeggen dat die duitsers ook echt heel mooi spul weggooien hoor me ma heeft er ook wel eens een kinderstoel echt nog een goeie tussenuit gehaald. en ik zelf nog gister bij de buurman die zette een kinder kruiwagen zon mooie metalen aan de weg dus ik meteen he buurman is die nog goed. en hij jah hoor als je hem wil moet je hem pakken en ik heb nog wel meer. kwam ie nog met een driewielertrekker aan. hihi hebben al heel veel van hun gehad. was allemaal pul voor hun kleinkids maar die zijn er nu te groot voor. dus jij hebt ook al last van schraligheid bij mijn handen merk ik het ook hoor die lagen laatst al open daarom heb ik nu stnadaard een tube handcreme in de buurt. me gezichtje heeft gelukkig nog niet oz nlast al begon ik het gister wle te zien in de spiegel toch maar ff smeren dan. brr het is koud hier. heb ik alle rolluiken al dicht ed en cv en kachel aan. maar jah hier is het vaak koud bij pc en vind het zonde om hier cv zo hoog te doen. bij madam op de kamer is het ook zo koud daar zit geen isolaties tussen dak kwamen we laatst achter. daar gaan we dus deze zomer ook mee bezig.
@ nicolletje gelukkig ben je weer beter kan je je zielige ventje een beetje verzorgen als je niet te moe bent van het werken. @ meetie Fijn dat het gelukt is je boodschappen te doen ik moet morgen ook voor het eerst echt alleen maar dan maar met 1 kindje . Zal me vast wel lukken want het shoppen is ook gelukt vandaag hihi. Heb een leuk jurkje gekocht en een bruin broekje met bijpassend blousje met bloemetjes en een bodywarmertje en ook nog 2 truitjes allemaal voor mijn mooie meisje. Wil ook nog een nieuwe winterjas voor mezelf kopen nu het uitverkoop is dus denk dat ik vrijdag maar naar de bogaard ga kan ik meteen ook even langs de h&m daar kijken hoe die speciale baby room eruit ziet. @ noa snap dat je als je elkaar steeds "ontloopt" toch even uit je bedje gaat. Mijn vriend is dus helemaal geen ontbijter en kan rustig zijn lunch als ontbijt eten maar ik wil omdat wij ook niet al te vaak samen zijn op zondag samen ontbijten rond een uur of 10 maar dat lukt niet altijd met meneer. @ mamasuus leuk dat je nog wat goede spulletjes bij je buurman zijn vuil zag staan en het mocht hebben ik weet niet of ik zomaar iets wat anderen weg gooien zou mee nemen maar als het van de buren komt dan weet ik tenminste wie het heeft gebruikt en zou ik het niet erg vinden . Grrrr moet weer met mijn auto naar de garage ik had gister zelf al ondekt dat mijn koplamp rechts voor het niet meer deed en ik had daarstraks John aan de telefoon en die vertelde dat mijn linker achter licht het ook al niet meer deed en nou zit dat in mijn auto zo onhandig dat je er zelf niet bij kan . Bij mijn vorige auto deed ik zoiets gewoon zelf maar hier hebben ze het zo dicht op elkaar gemaakt dat je vanaalles los moet halen etc voordat je erbij kan en dus haast wel naar de garage moet. Gaat weer geld kosten wat ik liever aan iets anders uitgeef. Nou ja ik heb nog wel een restje van het geld wat ik als kerstpakket gekregen heb ( 150 euro )
@Mama Suus, Oeps hahaha. Sorry, dat kwam denk omdat ik dacht dat de pc niet reageerde, dus drukte ik nog een keer op ok.. maar blijkbaar heb ik daardoor twee keer gepost. Ach, dan weet ik zeker dat jullie mij niet missen Haha ik moet wel iets heel erg belangrijks zijn vergeten wil ik nu opnieuw terug gaan hoor Anders is dat het gewoon niet waard. Het is echt té veel gedoe om alleen voor kaas op pad te gaan. Oh wat goed zeg! Dat jij na 8-9 jaar nogsteeds elke dag opsta! En je moeder ook nogsteeds.. jeetje, wel superlief! Je hoort vaak dat dingen met de tijd verdwijnen in een relatie. @Busster, Lekker dat het bij jou ook is gelukt om in je eentje naar buiten te gaan! En leuk is dat he, spulletjes voor je schatje kopen! Zelf kijk ik ook vaak eerst voor de kleintjes en daarna denk ik "oja ik wilde voor mezelf nog dit of dat kijken..." haha. Haha ga je die babyroom dus inspecteren Ben wel benieuwd. Ik kan vrijdag niet, anders hadden we het samen kunnen doen! Maar succes met het vinden van een winterjas! Balen dat je niet zelf je autolampjes kan vervangen. Dat hebben ze niet slim gedaan.. of juist wel.. legt eraan vanaf welke kant je het bekijkt natuurlijk. Maar voor jullie is het in ieder geval minder gunstig. Wel fijn dat je nog wat centjes over hebt, maar je kan uiteraard wel leukere dingen bedenken om het aan uit te geven! @Noa, Veel plezier morgen bij de echo! Hopenlijk is alles in orde en kan je lekker genieten van jullie wondertje in beeld!
een hele goedemorgen allemaal, nou hier lekker een sh*tnacht.. zou zomaar allemaal begonnen kunnen zijn, vanaf een uurtje of 3 alleen maar buikkrampen, samentrekkende buiken alsof er tegen de onderkant wordt aangeduwt.. gaat echt van boven naar beneden.. hardebuiken en pijn in de onderrug..misselijk maar ook honger.. dus toch maar een tosti net gemaakt.... heb manlief al gebeld dat het wel eens zover kon zijn, en zal strax de vlos effe bellen want heb eigenlijk vanmiddag nog een indalingsecho... maar gezien het feit dat ik op dit moment een enorm hangbuikzwijn lijk , denk ik dat dat wel goed zit.. heb eerlijk gezegd op deze manier geen zin om in de auto te stappen naar het zh toe op deze manier.... en nu dacht ik net nog dat ik nog geen beschuitjes en muisjes heb gehaald, ben ik gisteren vergeten, en de geboortesuikers ook nog niet... snik..... @nicolletje, mooi dat je weer beter bent... en ja mannen zijn nu eenmaal zieliger dan vrouwen als ze ziek zijn... @noa, veel plezier bij je echo en dat je maar een stevig hartje mag zien kloppen... @mamasuus, haha, ja daarvoor geef ik almar dus ook broodjes mee, hij eet ze ook in de auto, met een bakkie thee, voor hij weggaat geef ik hem dan nog een sapje en vitaminepillen en voor mij ook.... en dan hups inpakken en wegwezen... zou het ook niet anders willen.... en warm eten doet almar idd ook op de kazerne, en hij heeft op zn kamer dan een waterkoker... hij is niet zo van de koffie.... breken vliezen... nou mag van mij gewoon buiten bed gebeuren.... en ja is wel fijn dat ie dan effe belt, mannetje belt altijd ook effe als ie onderweg naar huis is... en smorgens als ie nog effe wilt zeggen hoeveel hij van me houdt.. zwijmel zucht.... @meetie, heb je weer goed gedaan dan.. en 2 uur.. boeien... tis niet dat je ergens moet zijn op tijd... behalve voor het voeden van Jesse... @busster, sjips is dat he, dat je daarvoor dan naar de garage moet omdat je er zelf niet aankomt... eergisteren waren 2 buurmannen mijn auto aan het schoonmaken (1 net opa geworden de ander een 60plusser die alleen woont) super tof, zei op een gegeven moment die alleenstaande man, dat als ik ergens naar toe moest en ik wilde niet meer rijden met dit weer of wanneer dan ook en ik ben alleen en zoooo zwanger dat ik altijd een beroep op hem mocht doen hahaha, brengt me overal waar ik wil.... dag of nacht... is dat niet superlief? nou ik ga effe verder met de buikkrampen, alhoewel ze eventjes zijn afgezwakt....
mikmak, zoals je hetn u beschrijft komt ze eraan hoor. miss waren die andere pijntjes van de wek dan wel indalingsweeen kun je volgens mij ook best last van hebben. omdat je zegt dat je buik nu zo laag hangt. nou zet hem op dan maar vandaag he hihi. is almar nu al naar ziekenhuis dan? of moet ie later vandaag? das dan wel wat lastig. en ach die beschuit met muisjes die kan iemand anders ook wel ff meenemen hoor. zelf had ik die toen wel op tijd in huis. maar heb ze pas gehad toe nik thuiskwam. (was ze vergeten in te pakken voor ziekenhuis). volgende keer doe ik dat wel want die duitsers zijn er gek op hahaha. mijn hebamme (vk) die vroeg zelfs van ooh heb jij ook van die beguit met mausies hihihi. ik zo jah hoor komt er oz aan. dat vind ze zo lekker. @buster, he wat vervelend zeg dat je dan niet eens zelf dat lampie kan doen. wat een etters dan he die automakers. bij ons is het ook nogal een gedoe geloof ik maar gelukkig red mijn vent dat nog. en ooh lekker shoppen. dat wil ik ook. maar denk dat dit pas feb word. als het goed is krijgt me vent nog een premie omdat ie van contract naar vast gegaan is. maar ze konden niet zeggen of we die deze mnd of volgende mnd krijgen zou dus wel volgende zijn. en aangezien de belasting ons ook niet betaald moeti k goed op me centjes letten deze mnd hihi. scheelt toch een paar honderd. ben trouwens voor de kerst ook bij h&m geweest en vond het vies tegenvallen dit seizoen kon niks vinden voor yasmine. ja een leuk rokje maar die was niet in haar maat. zo een met van die blokjes. en dan bruin vonden we erg leuk maar was alleen groot. volgende keer toch maar weer in dld kijken die is toch leuker hihi. denk dat ik miss in feb eindelijk eens naar oberhausen ga wil daar al zo lang shoppen. een of 2 omas mee en hup in de auto. das echt zon shop paradijs. zon lekekr groot shoppingmall heerlijk. ben dr een keer geweest met een rijles (moest snelweg rijden een hele morgen) en is maar uurtje rijden. daar koffie gedaan. en had je gewoon ook een komplete hal dat hete de coca cola oase. daar heb je dan de mac de burger king kfc pizzahut en nog meer. zo komisch. @meetie, hihi dus je gaat niet voor een pakkie kaas de kids weer helemaal klaarmaken, beetje jammer...hahahaha. kan het me voorstellen hoor. is vast een behoorlijk gedoe helemaal nu ze nog in de winterverpakking moeten. ik zie het me ook dan al doen en dan hebj e ze net in de verpakking komt de oudste aanzetten mama ik moet plassen aaaah. en erna ruik je ineens wat raars heeft de kleine ook de broek vol. hihihi zie het al helemaal voor me. neehoor dan maar wat anders op brood. ligt er overal sneeuw? hier wel nogn iet zo veel maar het ligt er. ik word vandaag als het goed is ook weer tante. me schoonma zei dat als er vandaag nog niks was me schoonzussie ingeleid zou wroden doormiddel van vliezen breken. ze had maandag al heftig onderzoek gehad maar is geloof ik nog niks op gang gekomen. tenminste heb niks gehoord. ze is even ver als mikmak. en word dr eerste en dan waarschijnlijk ook laatste meisie. daarna gaat de knoop erin. bij haar tenminste. en bij hem geloof ik ook. als ze tussendoor tenminste niet weer per ongeluk zwanger word hahaha dit is al nummer vier. je kunt mij dan echt afvoeren. maar goed moest het toch ff kwijt. mag dr voor geen meter maar goed. tis toch een nichie en die kan er ook niks aan doen dat ze van die rare ouders heeft hahahaha. straks gaan we weer naar wurmerturnen, tenminste hoop dat het is want heb het al verteld. en ze heeft er zin aan. zijn drie weken niet geweest door ziekte en feestdagen. ze heeft er dus zin aan. nou ga dus maar verder. mikmak good luck
Mikmak lieverd, ik hou het vandaag allemaal goed in de gaten. begint echt spannend te worden.... succes wijffie....denk aan je xje nien
@mamasuus, ach moest van de vk toch nog proberen om vanmiddag naar het ziekenhuis te gaan.... ze zegt het kan nu nog 2 kanten op gaan, kunnen de weeen zijn van het nog verder indalen van het hoofdje, kunnen nog steeds voorweeen zijn, maar het kan ook goed zijn dat dit de weeen zijn waarmee ik ga bevallen, dat dit echt het begin is.... maar ja ze komen nog niet met regelmaat, dus moest het nog een paar uurtjes aanzien... moest het nog effe een paar uurtjes aanzien, zeker omdat ze nog niet regelmatig komen... net een uurtje weer geslapen, en op het moment dat ik wakker werd kwam er gelijk weer eentje... of iig een harde buik en een buikkramp.... Nou heb almar maar gezegd dat ie naar het ziekenhuis moest gaan en effe bellen om te vragen of het niet wat eerder kan zodat ie niet in de spits hoeft te rijden.... ik vind zijn gezondheid toch net even iets te belangrijk dan deze onregelmatige weeen die nog wel een paar uur gaan duren....
worden de krampen ook heviger? want als het de echte weeen zijn dan word het vanlievelee heftiger, ook al komen ze onregelmatig. @rest van de meiden, sorry voor mijn gelul hier tussen de militairsvrouwen, maar ik ben dan ook zooooooo benieuwd!
nou effe rust, ben net in bad geweest... die kleine blijft wel kontendraaien hoor.... maar nu effetjes dus niet.... misschien was het dit wel weer...... misschien effe stilte voor de storm.... nu eerst dan maar wat eten en drinken.. heb inmiddels ook al weer gestofzuigd en de trap afgenomen...
Mikmak! Nog even volhouden meis. 'nog een paar uurtjes aankijken' klinkt zo extreem.. maar voor je het weet is het al weer avond, geloof me. De tijd gaat zoveel sneller als je weeën moet opvangen. En ik hoop voor je dat dit de echte weeën zijn natuurlijk Hm, ik vind het altijd wel balen hoor, dat ik een hele dag moet weiden aan boodschapjes halen.. vooral als ik het druk heb en dus wel ergens optijd moet zijn.. Ok gisteren dan niet, maar ik probeer toch wel me ritme zo te maken, zodat ik mij na mijn verlof ook kan redden. En niet dat ik dan weer in chaos zit. "alleen voor het voeden van Jesse" klinkt mij dus eigenlijk alsof ik geen leven heb Maar Dylano gaat dan ook naar school, ik eventueel werk, doe ook vrijwilligerswerk.. dus ik kan maar beter de handigheid erin krijgen En zowiezo.. een hele dag voor alleen boodschappen.. behoorlijk zonde.. vooral als het alleen voor een pakje kaas is hihi. Oh wat lief dat die buurmannen je auto gingen wassen en dat die vrijgezel voor je klaarstaat! @MamaSuus, Hebben ze in Duitsland geen beschuit met muisjes dan? Zoals jij oberhausen beschrijft klinkt het net als die amerikaanse films! Haha. Nou, dan zal je vast wel met meer thuiskomen dan alleen 1 te groot rokje Bwhahaha precies! Je hebt er al een goed beeld bij! En dan ook nog die winterverpakkingen.. Hier trouwens nog steeds geen sneeuw hoor.. zonnetje schijnt vollop. Gisteren ook haha. Ok, koud dat wel.. maar verder.. Waarom wordt je schoonzus ingeleid dan? Dat doen ze toch pas bij 42 weken? Ik hoop voor je dat wurmerturnen doorgaat Vooral omdat Yasmine er al zo naar uitkijkt. Veel plezier!
is idd net zoals in die films. moet je maar eens kijken op centro.de echt erg gaaf en is ook in ned de site. komen heel erg veel nederlanders soms zelfs met bussen tegelijk. nem e schoonzussie die word ingeleid omdat.. komt ie he. haar vriendin was vorig jaar april uitgerekend en had toen vanaf de 37 week steeds last pijntjes en wazige bloedruk ed. veel kontroles maar steeds weggestuurd. uiteindelijk leip ze overtijd. nog steeds die pijn en toen bleek het kindje te zijn overleden. de moederkoek die was aan het afsterven. smorgens voelde ze het nog smiddags was er niks meer. in de zelfde week is zij dus zwanger geworden van een meid. (vna vriendin was ook meid) nu heeft ze dus de hele zwangerschap al kwaaltjes en angstig door dit voorval vooral omdat ze dus alleen nog maar zwanger is geweest van jongens en er dus drie heeft. zelf vind ik het zwaar overdreven maar goed. nu heeft ze al 2 cm en al paar weken heftige voorweeen maar wil niet doorzetten. volgens gyn is ze er klaar voor dus die vond het geen punt zij het zelfs zelf. maar nu krijgen ze de vliezen niet door het meisei draait steeds weg met dr hoofd en dan staat er geen spaning op. tis nu verder afwachten dus. miss dat ze naar ziekenhuiis gaat nog maar heb echt nog geen idee,. dr vent zeg blijf toch thuis en die vind het nog wat vroeg. (ik ook hoor) maar zeg ook tis jou feestje en als je leiver nar ziekenhuis moet je dat doen. en niet uitgaan van je vent of de vk die je liever zelf helpen en het thuis willen doen. heb ok zoiets vna he miss is ze dr nog wel niet klaar voor kan de gyn wel zeggen van wel maar het komt echt wanneer het komt hoor maar goed das hun eigen keuze. enne nee hier geen beschuit met muisjes. hier brengen de vrienden een krentewegge (mega groot krentenbrood van meter) met allemaal kados. mikmak, lekker je ding blijven doen dan meid. ze komt er echt wel uit. en die paar uur zijn zo om hoor. ik begon topen ook om 6 uur en voor ik het wist was het 4 uur en had ik een kleine die tijd gaat dan zo snel. zou wel ligt eten. succes en rustigjes aan.
@ Busster, als het goed is komt hij rond augustus terug dus met een beetje geluk is hij optijd thuis voor de bevalling @ Nicolletje, ja is nog pril en ik ben blij dat ik niet de enige ben die last heeft van zulke mensen. @ Meetie: We zijn al bijna 8 jaar samen. Hij zit gelegerd in Best in de buurt van Oirschot. Wij wonen samen in Rotterdam, dus dat is wel een eindje rijden. Nee, ik heb van die fijne collega's die elke keer als er iets gebeurd in Afghanistan zeggen van je mannetje loopt wel veel risico, dan moet ik ze uitleggen dat je meer kans loopt om aangereden te worden door een bus, dan dat je neergeschoten wordt in Afghanistan. Gelukkig zijn er ook veel mensen die het ook dapper vinden van hem. Het belangrijkste is dat ik en onze familie behoorlijk trots zijn op onze militair en alle andere militairen, het is toch een beroep om trots op te zijn.
Wat een gedoe is dat he inpakken voor het naar buiten gaan, ik heb net boodschappen gedaan maar voor ik eens weg was zeg en dan heb ik nog maar een kleintje . Pff eerst wagen warm maken met een kruik anders gaat Mara zoizo brullen in die koude bak dan haar warm aankleden en dat vind ze dus echt niet leuk dat gepruts aan haar armen en benen , vandaag had ik net haar pak aan toen ze besloot heel haar luier vol te werken kon ik het weer uit doen en verschonen . Op dat moment baal ik ervan maar achteraf kan ik er om lachen. @ Mimkak Spannend hoor ben benieuwd of het door gaat zetten maar zo klinkt het wel een beetje vooral omdat je deze week al eerder pijntjes had. Succes in ieder geval. Lieve buurman trouwens dat hij je weg wil brengen als het nodig is. @ Mamasuus Jij word dus weer tante .Tja beetje vrremd ook dat ze de kleine al zo vroeg willen halen maar goed het is hun feestje idd. Je hebt gelijk je nieuwe nichtje kan er niks aan doen dat ze een vreemde moeder heeft straks. @ Meetie haha zou wel grappig zijn samen met onze kids naar de bogaard Hier ligt trouwens ook sneeuw niet veel maar het was wel glad buiten op de stoep dus wa ik blij dat ik achter de wagen liep loop je namelijk toch een stuk makkelijker haha. Zo meteen naar de verjaardag van mijn buurmeisje ik heb spulletjes van diddl voor haar gekocht want dat vind ze helemaal super gelukkig was er bij de expo in den haag korting op die spulletjes alles voor de halft van de prijs
Dank je, ben blij dat ik eindelijk dames tref die in hetzelfde schuitje zitten, praat toch wel makkelijker je hoeft niet zoveel uit te leggen. Ik probeer me er niks van aan te trekken. Op me werk zitten er twee etterbakken maar daar praat ik nu al weken niet meer mee. Heb liever mensen om me heen die het niet belachelijk vinden dat mijn vent, om z'n gezin te onderhouden en omdat ie het leuk vindt in dienst is van Defensie. Zie dat je binnenkort een klein wondertje in je armen mag sluiten, spannend. Is het je eerste?
@ Care vervelend is dat he als mensen niet begrijpen waarom je vent het werk doet wat hij doet . Ik ben ook opgehouden om met zulke mensen in discusie te gaan . Vraag hun toch ook niet steeds waarom hun het werk doen wat zei doen . oo ik ben trouwens zo blij Mara heeft vannacht 7 uurtjes achter elkaar geslapen van half 10 tot half 5 en ze huild de afgelopen 2 dagen ook weer wat minder nu maar hopen dat het zo blijft.
Leuk kinderen! Haha.. had dylano de modem op standby gezet.. en ik maar denken "he, waarom heb ik ineens geen internet joh!?" Maar wat raar dat die centro zo onbekend is, aangezien het de grootste van europa is! En wel kut voor die vriendin van je schoonzusje, maar ja.. dat zegt natuurlijk niets over haar zwangerschap. Wel een beetje overdreven. En of ze er echt al klaar voor is.. Dat ze al ontsluiting heeft is niet vreemd bij een vierde kindje. En dat het kindje nog weg kan draaien, zegt ook wel weer wat.. Ach, zoe moet inderdaad maar doen wat ze zelf het fijnst vindt. Bedoel je dat die kadootjes ín die krentenbrood zitten? Haha wie heeft dan dan weer verzonnen..
@care, ach dat heeft ook helemaal geen zin om je er iets van aan te trekken.... sommige mensen weten niet beter en zijn redelijk tot zeer naief... dat wil niet zeggen dat ik het met alles eens bent wat binnen defensie gebeurt...maar wat als er hier oorlog uitbreekt, hun staan dan niet aan de grens om he land te verdedigen... en je vrijheid te beschermen... en als er geen leger is, krijg je een situatie zoals in de tweede wereld oorlog dat de duitsers met tanks en wapens het land binnen drongen en dat het nederlandse leger bestond uit mannen met fietsen, omdat ons land er nooit in had geinvesteerd..... en die mensen op je werk... afschieten.... En ja dit wordt ons eerste wondertje... hoop dat het gauw doorzet.... want eerlijk gezegd ben ik die zwangerschap wel beu... ze wach vast tot dr vader in de buurt is...
O haha er is ondertussen weer verder gekletst @Care, Misschien wel lief bedoelt van je collega's dat ze een beetje zorgen maken, maar ik kan me voorstellen dat je het niet elke keer hoeft te horen. Hahaha wat grappig dat jij zelf die verkeersongevallenrisico gebruik. Voordat mijn mannetje op uitzending ging, zei hij dat ook wel eens, maar daar had ik altijd zo een hekel aan! Want ja, dat die kans er is dat je een ongeluk krijg.. dat klopt.. maar dat gevaar zoek je niet zelf op.. je gaat niet zelf tegenover een bus staan. Maar hij gaat wel tegenover een vijand staan. Ik vraag me eigenlijk ook wel af hoe ze dat risicocijfer dan bepaald hebben.. Want als jij tegenover iemand sta die op jou schiet.. denk ik dat jij eerder door die kogel geraakt wordt dan dat jij alledaags over straat loop en een bus jou moet raken.. Maar ja, misschien hangt het ook wel sterk af van de functie die jij beoefen natuurlijk.. Maar je hebt gelijk hoor, het is inderdaad een vak om trots op te zijn! Ik denk dat wij hier allemaal onwijs trots zijn op onze mannetjes! Ik in ieder geval wel! @Busster, hahaha ja erg is dat he. Maar gelukkig is het jouw uiteindelijk ook gelukt om boodschapjes te halen En kan je er nu om lachen! Ik had een keer dat ik uit eten zou gaan met de hele familie. Dylano was toen net geboren. En toen ik ons klaarmaakte, was Dylano alleen maar aan het huilen en spugen. Ik had mijzelf uiteindelijk 3x omgekleed, omdat Dylano weer over mij heen spuugde.. En hij bleef maar doorgaan en ook over zichzelf heen natuurlijk.. ik trok het echt niet.. ik janken joh.. gelukkig woonde ik toen nog bij me ouders thuis, dus kwam mijn moeder me even helpen. Heb jij sneeuw?! Hier ons ons balkonijsbaan ontdooit! Oh wat lekker dat die diddlespullen waren afgeprijsd zeg! Mooie timing haha