zo ben ook ff ant eten hoor hahaha meteen veel te lezen. @meetie, die centro is idd erg groot en bij de een heel bekand en de andern iet ik had er ook nog nooit van gehoord tot ik er dus kwam met me rijinstructeur hihi. en neehoor die kadoos zitten niet in het brood hahah dat zou wat zijn. al zijn die duitsers gek genoeg. nee ze dragen dan een grote plank met daarop het brood en alle kadoos zelfs maxi cosis ed. ze pakken dan echt flink uit. dan doen ze rondje dorp en drinken (ja is hiern ormaal bij elk feest) bij elke lantaarnpaal een schnaps (is borrel). dan gaan ze met zijn allen de kleine bewonderen en bier drinken en natuurlijk brood eten. mijn ouders zijn zo ingeweid als opa en oma. die werden verkleed en gingen toen met toeters en bellen door het dorp met veel bier en drank. ze zijn toen hier ff aangeweest en hebben wat gedronken (we hadden het te sellie gemaakt en ze bleven eignelijk te lang bij ons hihi) de kleine bekeken. dis had ik achterraam liggen inbox en wij met zijn allen buiten. kreeg ze kadoos duplo ed had ik gevraagd want ze voregen toen wat ik wilde. en erna zijn ze naar mijn ouders gegaan wel zonder te stoppen dit keer omdat ze dus bij ons uitgelopen waren. en zijn ze daar verder gegaan. erg leuk dus. wat jammer van je balkonijsbaan zeg. maar kan nog he vannacht word het toch weer koud. hier wel af en toe sneuw maar niet zoveel hoor. fijn he dat ze dan overal aan zitten hahaha ken het ik heb al heel lang een ruis in de basbox van me home cinema. ze heeft er knikkers in gedaan en krijg ze ern iet uit. hoeveel dingen we daar al niet in gevonde hebben als het weg was hahaha. we waren ook eens telefoon van me vent kwijt wij zoeken smorgens vonden we hem in de hoes van dr stoel. en wat me schoonzusie betreft ze krijgen de vleizen niet gebroken dus word nog niks hihi. dat krijg je ervan als je met de natur speelt et komt vanzlef wel. en zij heeft altijd al vroeg ontsluiting bij de eerste heft ze drie weken met 1 cm gelopen. ze heeft nu 4 ofzo. dus deze week komt ze wel maar wanneer hihi. @care, idd gewoon neerknallen zulke mensen. ik reageer dr ook niet meer op hoor lekker laten lullen. het is nou eenmaal me vent zijn ding en hij vind het super. dus leker laten gaan. niet iedereen is weggelagd voor een kantoorbaan. en ook niet iedereen voor millitair ze mogen blij zijn dat ze er zijn. hoe vaak ned millitairen niet al nodig zijn geweest ook in eigen land. met waternood en noodhospitalen. dus ze moeten niet zeuren. ik ben in iedere geval echt megatrots op me vent en ook op al die andfere millitairen. want ze doen het toch wel ff zo maar maanden bij hun gezin weg om mensen te helpen. dat zie ik een kantoorpikkie nogn iet doen. @mikmak, kan best hoor dat ze nog ff wacht op dr papa. en jij miss ook wel. gewoon lekker relaxen komt het vanzelf. ze ging erin dus komt er ook echt wel weer uit. @buster, whahah dat bedoel ik dus jah dat doen ze volgens mij expres hoor die kids. ben je eindelijk zo ver hebben hun wer wat hahaha. gelukkig kun je er na de tijd om lachen maar weet uit ervaring dat het op dat momnet zeer ergelijk is hihihi. nou hier is eindelijk het kerstkado voor me vent gearriveerd hihihi de autoradio werd ook wel ens tijd he. kan ie hem mooi inbouwen dit weekend. het is hier nog steeds heel koud ga zo eerst ff kachel aansteken en dan maar weer eens stroom lui bellen ze zouden me trug belen maar nog niet gedaan en oh jah ook nog voor eeg van madam. nou toedels ik ga dus weer wat doen
@ Care: Oh zat opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen toen Miekjeman op uitzending was.. 'hij kiest er toch zelf voor', 'jij kiest er toch zelf voor', 'hij verdient toch enorm goed nu' etc etc etc etc.. Oja en dan nog de opmerkingen..'hoe is t in Uruzgan'... Ehhhhh Manlief zat in Kandahar... Maar mensen gaan alleen uit van wat ze lezen in de krant en zien op de tv.. En dus dat Afghanistan zeg maar Uruzgan is.. Ipv dat t een provincie is in zuid afghanistan en de missie van de NL'ers het zuiden van t land betreft... En ja ook op KAF komen dagelijkse aanvallen voor... (zelfs zijn eigen familie hoor, die bleef gewoon vragen naar Uruzgan).. Dan nog, hij zit toch op t 'kamp'.. dus dat is niet erg gevaarlijk.. Ehh valt idd mee vergeleken met de jongens die buiten t 'kamp' hun werk moeten doen.. Maar dat betekent niet dat het op t kamp wel fijne functies zijn Dus ja.... Verder vertelde ik altijd.. Goh ik denk dat als je in t zakenleven al 10 jaar werkt bij eenzelfde baas, dat je een beter salaris hebt dan wat Miekjeman verdienst als hij niet op uitzending is.. Want echt na 10 jaar defensie is dat nog geen vetpot! En als hij op missie is, is t verhoudingsgewijs niet veel, bij de Canadezen gaat er weinig tot niks naar de belastingdienst, hier t meerendeel wel..Dus ja je loonstrook is leuk totdat je aankomt bij t bedrag dat naar de belasting gaat.. Goed Julentje heeft t goed gedaan op t KDV!
Op den duur leer je wel leven met alle kritiek, maar het is alleen jammer dat het zovaak naar bovenkomt. Ik moet zeggen toen me mannetje vorig jaar ook op uitzending was dat ik op een gegeven moment ophield met het kijken van het journaal. De media maken 9 van de 10 keer zo'n ophef over wat er gebeurd in Afghanistan, dat ik op den duur slapeloze nachten had. Heb me dit keer beter voorbereidt en het gaat allemaal wel goedkomen.......hoop alleen dat ie optijd is voor de bevalling.....denk het wel heb hem een spelling gegeven van 4 weken, nu is het kijken als de natuur zich daaraan houdt. @Mikmak, als je straks je kleine beet hebt, ben je het lange wachten weer snel vergeten. Nog een paar dagen ik duim voor je dat de kleine zich snel aankondigd.
zoooo waren we weer... jajaja, tenslotte hangen we met zn 2-en de hele dag achter de laptop.... by de gyn alles ok... bloedruk 130/85, beebje was ingedaald, maar nog niet volledig... dus denk toch dat het bij mij niet gaat gebeuren vandaag ondanks dat ze blijft rommelen en duwen enzo..... heb de beeb ook niet gezien.. die kerel was denk ik van mijn leeftijd en dacht effe dat ie mn string van mn reet zou trekken zo laag.... moet je toch effe niet aan denken dat een andere kerel je broek omlaag trekt en al helemaal niet als je hoogzwanger bent.. maar goed, hij zei nog wel, ja ach het kan ook zomaar doorzetten hoor... wie weet, maar dat mag allemaal via de vlos.... Manlief belde ook nog, die was bij de internist geweest en moet morgen weer terug, wat dus helemaal niet handig is, gaan ze weer een endoscopie maken en moet ie weer een potje met vulsel meenemen... ze hebben vandaag rontgen gemaakt enzo... kortom dan moet ik dus weer mee naar Utrecht omdat ie zelf niet mag rijden.... ikke balen, want wat als de hele mikmak doorzet... en ik heb morgen een afspraak bij de vlos om half 2..... zucht... heb vlos al gebeld of het op een ander tijdstip kan... zodat ik mee kan gaan, maar ja ze heeft nog niet terug gebeld helaas... hij zei ook al ja mn vriendin staat op knappen.. ja zei die internist, de hoeveelste is dit.... de eerste, nou dan komt ie nog niet... lekker makkelijk, we hebben er hier geloof ik al genoeg die voor de 40 weken zijn bevallen.....
@MamaSuus, Hahaha wat grappig dat ze het daar zo extreem uitpakken als er iemand is bevallen zeg! En dat ze je vader en moeder ook inweidden.. Het klinkt alsof er een godin geboren is ofzo! (Al is ze dat voor jullie natuurlijk ook wel ) Hahaha de basbox.. inderdaad, daar zit bij ons ook nog wat in van Dylano Alleen veroorzaakt het bij ons gelukkig geen geruis! Maar er zit dus wel al vooruitgang bij je schoonzus.. Ik mocht met 4-5 cm naar het kraamhotel Dus wie weet schiet het straks toch nog op. Moet er niet aan denken joh.. wekenlang al met heftige weeën te moeten lopen.. @Miekje, Ja dat vraag ik me ook altijd af.. hoe komen mensen erbij dat het leger zo geweldig verdient?! Ja, als je nog een 18jarige vrijgezel bent die bij zn ouders woont en net terug van uitzending komt. Dat moment is financieel gezien lekker ja.. .. . Is Julen vandaag voor het eerst naar kdv gegaan dan? Dat je dat zo zegt.. @Care, Wanneer ben je uitgerekend? @Mikmak, Fijn dat alles in orde was! En lang zal het in ieder geval niet meer duren, dus nog even volhouden Wat een ongemakkelijk moment dat het leek dat die vent je broek omlaag wou trekken.. daar zit je inderdaad niet op te wachten! Raar trouwens dat ze er vanuit gaan dat je pas laat ga bevallen zeg, alleen omdat dit je eerste is Vind dat wel een beetje dom hoor. Ze kunnen toch niet van jou verwachten dat je al pijn hebbend nog ga rijden!? Is er niet iemand anders die misschien kan rijden? Want wat als het toch door gaat zetten..?
je precies en dat zei de internist tegen almar.... wie is hij om dat te bepalen.. ja het kan zijn dat het nog op zich laat wachten, maar de trend kan zich echt ook wel doorzetten... zeker omdat ik nog steeds krampen heb en nog steeds die druk tegen mn schaambeen voel enzo EN die kleine is onrustig... dus denk echt dat het snel gaat gebeuren...
@meetie, ja komishc is dat hier maar is dus alleen bij de eerste zo extreem hoor. verder is het bij elke gelegenheid raak hahaha. ben je bijv als meid 25 geworden en je woont nog thuis ben je een vrijgezel en dus een oude doos (ok al heb je wel vriend) dan hangt het komplete huis vol doosjhes veelal van sigaretten. en dna is er natuurlijk weer groot feest. bij man is dat geloof ik oude sok dus allemaal sokken. @mikmak, nou lekker is dat zeg dat je dan ok nog met hem op pad moet morgen. is nogal eindje rijden utrecht. is weer lekker uitgekiend dus. nou hoop dan dat ze of vannacht begitn en anders nog ff blijft zitten. @miekje, nou idd ze denken allemaal dat uitzendingen zon vetpot is nou echt niet hoor. ken mensen met gewone kantoorbaan die normaal al bijna verdienen wat hun krijgen voor uitzending. en dna nog niet ronsd kunnen komen. de zeikerds hihi. maar ik heb ook idd altijd zoiets van hij is happy in zijn werk dus ik vind het best en laat de rest maar zueren. en wat je zegt van gevaarlijk ed. tuurlijk is het idd een stuk veiliger op een kamp als altijd er buiten maar risicos die zijn er toch. vooral kandahar word nog vak beschoten. mijn vent die had de vorgie keer ook een vrij gevaarlijke functie dat ie ieds moest zoeken. en toen kon ik me echt mega irriteren aan die meiden die helemaal over de toeren waren als er wat buiten de port gebeurd was terweijl hun vent altijd maar binnen was. (begrijp ik nogn iet echt eigenlijk.) maar dat ligt dan denk ik ook aan de persoon je kunt een zenuwpees zijn die bij elke wisse wasje al sitcen belt. of gewoon erg nuchter zijn en zeggen van he hioj is er voor opgeleid en weet wat ie doet. en hij vind het mooi om te doen dus sta ik achter hem. dan maakt hetn iet uit of ie op kamp zit of er buiten. er blijft een zeker risico aan verbonden. nou nog ff dweilen en dan douchen en eten koken. en ondertussen madma uit bed halen en ook in bad doen hihihi. ooh jah me schoonzusie daar komt nog niks op gang hoor. is gewoon ant shoppen nu zodat ze ff dr gedachten ergens anders op kan zetten.
@Mikmak, Ja vet irritant, die mensen die voor jou gaan bepalen wat jij wel en niet even doe en hoe. Maar goed. Ik hoop ook maar voor je dat ze vanavond/vannacht komt of anders even wacht. Anders wordt het morgen best een chaos.. @MamaSuus, Hihi je zusje is nog lekker shoppen.. nou zo erg zullen die weeën dan ook wel niet zijn En wel leuk dat die duitsers bij elke gelegenheid zo uitpakken hoor! Hier valt je bek al open als iemand je een kerstkaart stuurt Wat een tegenstelling. En wat zijn wij Nederlanders eigenlijk ongezellig.. hahaha True, dat is het belangrijkste he. Je mannetje moet tenslotte dit werk doen. Als hij het maar leuk vind, daar gaat het om. Ieder zo zijn ding. En misschien is het omdat jij al die erge spanning van je vent boven die ieds 'gewend' was, dat die situaties van die andere meiden nietig leken. Maar voor hun is heel die uitzending al een grote spanning. Het is natuurlijk zowiezo niet niets.. ze zitten toch in een oorlogsgebied. En dan heb je inderdaad ook mensen die té bezorgd kunnen zijn hihi
Hey! Nee Julen is naar een nieuwe opvang, naar een babygroep. Hij heeft hiervoor op een ander KDV gezeten. Vanaf midden juni tot zeker aug/sept heeft hij daar alleen maar gehuild..... Dus vandaar de keuze op een ander KDV met baby groep. Hij zat in een groep van 0tot 4.. Vandaar dat ik blij ben dat t goed gaat.. Idd, als je thuis woont, bij luchtmobiel zit (dan ben je lekker vaak weg en dus meer geld) en dus ook geen tijd hebben om t uit te geven, ja dan is t lekker verdienen ja... Miekjeman verdient echt niks vergeleken met t bedrijfsleven.. Maar dit is zijn keuze, dit is wat hij leuk vindt! Nou prima!
Het gevaarlijker zit in m je functie.. Mijn mannetje moest beslissingen nemen, ja binnen de poort, maar wel beslissingen waar je psychisch een beste tik van kan krijgen... Hij is 1 keer buiten de poort geweest met een heli, naar een hulppost.. meer niet.. Ach ja, mensen weten niet dat ook KAF dagelijks aangevallen wordt.. En dat daar regelmatig het 'ik-moet-naar-de-bunker-alarm' afgaat.. Mijn mannetje moest dan blijven zitten op zijn werkplek.. Maar goed, idd ik ben geen zenuwpees/hysterisch wijf wat dat betreft.. Al snap ik de angst wel, zeker als je man buiten de poort ergens rondloopt.. Maar idd dan die vrouwen waarvan hun man binnen zit, en dan nog hysterisch doen... Die gaan idd lekker op de media af.. en lekker vaak bellen met defensie.. Worden ze blij van daar...hahaha Zeker als militairvrouw moet je weten dat de media alles behalve vaak de waarheid naar buiten brengt.. Het sitcen... ehh die hebben we nog nooit gebeld hahaha..
nou idd miekje, daar werd ik dan soms zo &^$*^%#(%(^& van en ben daar dus op ander forum met een andere meid al een paar keer over gevallen. haar vent doet ook echt mega gevaarlijk werk en zit alleen maar buiten en eet dan van die chemische zooi. en dan lopen er een paar te klagen dat hun mannen bijv een keer geen mayo hadden oid nou dan kun je mij ook ff niet kwaaier krijgen hoor. ze zitten daar echt op goeie lokatie. en tk heeft echt super goed eten ed. en jah ze zitten in een gevaarlijk gebied. maar altijd nog minder gevaarlijk als buiten met ied`s. en kan me voorstellen dat dat bij jou dan idd ook weer heel anders was want als je vent moet blijven zitten waar ie zit terwijl iedereen lekker in de "kelders" zit dan is dat ook echt geen pretje. en dan is dat maandelijkse alarm in ned waarschijnlijk ook niet zo prettig. beter zeg dat julen het nu wel naar zijn zin had. een groep met kids tot 4 jaar is ook wel erg druk denk ik. dan hebben ze ja geen tijd vor die kleintjes zijn ze veelste druk met die groten vermaken. goed dat je hem overgeplaatst hebt. @meetie, echt wennen aan dat ie boven een ied hing deed ik niet hoor. maar ik ging en ga ervan uit dat ie goed is in zijn vak. kan me zelf wel lopen stressen van stel nou dat . maar dan heb je geen leven die maanden. dus ben dr gewoon van uit gegaan dat hij doet waar hij goed in is. en idd me schoonzusje kan zich erg aanstellen hahaha. ze heeft het ook meer in vlagen dus heftige voorweeen zeg maar (al heb ik zelf gelukkig geen idee van wat dat is hihi) ze was dr propje kwijt maar ja dan kan het nog steeds wel ff duren he. gewoon rustig afwachten dus. heb me schoonma al ff de waarheid verteld hihi die dacht mijn vent wle ff op zijn werk te bellen over hoe het er voor staat. nou ten eerste intreseerd hij zich absoluut niet voor haar. en ten tweede hij is aan het werk. dan bel je toch niet alleen voor noodgevallen en dat is dit dus niet. ik snap dat niet he heb ik dr wel vaker gezegd van he hij heeft geen eigen tijden en zit in leslokaal miss wel toetsen dan kun je niet zomaar gaan bellen. nou ja ze zou hetn iet weer doen en moest maar sorry zeggen. echt je hebt van die mensen. whahahaha.
hoi meiden heb vandaag me eerste echo gehad en hij was goed, en het hartje heb ik ook al zien kloppen!
Hey! Jeetje wat een sukkel zeg die gyn.... Lekkere gang van zaken.. En die internist van je man helpt ook niet mee.. Wat een boerenlul zeg... En hij heeft er duidelijk geen verstand van! Nou meid ik hoop op of een heel rustige nacht voor je, dat je ook wat slaapt of dat t vanavond gewoon doorzet en je gaat bevallen...
heee noa wat fijn! en we lopen precies gelijk zie ik? wat grappig haha. ik vandaag weer naar de dokter geweest. had nog steeds wat roze afscheiding en verloskundige wilde dat ik even de huisarts liet kijken. zag er allemaal goed uit. baarmoedermond was mooi dicht dus niets wat wijst op een aankomende miskraam. maar bluhh genieten is moeilijk zo! Liefs Nicole
@Miekje, Ohh ok, vandaar Haha Ik dacht al dat ik iets gemist had. Maar wat fijn dat hij vandaag wel rustig is gebleven dan! Anders is het ook weer zo zielig he.. Getsie, dat klinkt ook niet fijn. Dat zodra iedereen in de bunkers moest, jouw mannetje gewoon moest blijven zitten.. Hihi ja ik heb wat dat betreft eigenlijk wel momenten gehad waarop ik enorm liep te zenuwen hoor, toen Alex op uitzending was haha. Ik denk te veel, dus dat is niet altijd even handig op zulke momenten hihi. Maar niet dat ik telkens aan de sitcen-lijn hing hoor.. heb eigenlijk niet een keer gebeld, niet eens aan gedacht. Oja wel, toen ik beviel Maar verder had ik ook wel zoiets van.. ik kan mezelf wel gek maken, maar als er echt iets aan de hand is, dan krijg ik dat vanzelf wel te horen. Want ook met die media.. ik heb me toen echt afgesloten van het nieuws haha. Want hoedanook, het raakt je wel als je hoort dat er iets gebeurd is. Maar als jouw mannetje erbij was betrokken, dan had je dat echt wel al gehoord, al voordat het in het nieuws kwam. Hahaha jeetje.. dat amerikaanse kamp klinkt echt ongelovelijk Daar had je mannetje maar geluk mee haha. @MamaSuus, Oh ja, kan me voorstellen dat je kwaad werd omdat mensen gaan klagen dat hun mannetje geen mayo had of dergelijke! Mijn mannetje heeft 6 maanden lang elke dag hetzelfde blikvoer moeten eten! IETS verder denken dan hun neus lang is mag ook wel.. Ik begrijp dat het nooi zal wennen dat je mannetje boven een ied hangt.. daarom had ik het ook tussen '' gezet Hahaha dus je hebt je schoonmoeder al even gezegd waar het op stond. Nou gelukkig begreep ze je (althans...) Is derest van je schoonfamilie ook zo? @Noa, Oh meis wat fijn dat je het hartje stevig hebt zien kloppen! Dat is toch een geruststelling. Zag derest er ook goed uit? @Nicole, Waar kan die rozige afscheiding dan van komen? Of heb je gewoon een soort van menstruatie gehad ondanks je zwangerschap? Wel fijn om te weten dat het er niet naar uit ziet dat je een miskraam krijgt.. maar genieten lijkt me inderdaad nog even moeilijk zo....
ja kan het niet echt vinden met hun hahaha. wel gewoon zo in omgang hoor. maar ja dat is ook omdat het fammillie is. maar ondertussen kan ik ze wle schieten hahaha. en ze belt hem niet echt op werktelefoon ofzo horo maar dus op zijn mob jah zegt ze ik dacht hij neemt hem toch niet op. maar jha ze belt afgeschermd dus hij zietn iet wie het is. en hij wacht op telefoontjes over uitzending dus tuurlijk neemt hij dan wel op. maar ja zijn nou eenmaal apparte lui whahaha. @noa lekker hoor dat het goed zit nu. @miekje, me vent heeft aan het einde ook bijna week daar gezeten hij zij ook ze hebben echt alles maar jah alles is wel ver uit elkaar en zijn maar paar telefoons dat waren dus wel nadelen. hij was daar gestrand door een kapot vliegtuig en kwam toen dus ook nog een dag later thuis. hij heeft er nog wel ff guertjes ed gehaald want ja dat hadden ze daar natuurlijk goedkoop hihihi. nou ik breng madma in bed tot morgen meiden.
@ noa mmoi dat je echo god was en het hartje gehoord dat is echt het mooiste geluid wat je als zwangere vrouw kan horen. @ Mikmak wat een maf die internist om zonder jou gezien te hebben te roepdat de baby nog niet komt omdat het je eerste is en je nog geen 40 weken bent . Mara kwam ook 22 dagen te vroeg en volgens mij waren de andere dames er ook vroeg bij. Wel spannend nu het blijft rommelen en Almar morgen naar het ziekenhuis moet. pff ik zou liever nietg mee gaan als ik jou was , ik bedoel natuurlijkniet dat je je vent niet wil helpen/steunen maar met kramp in je buik nog zo ver weg van huis lijkt me niks. Is er niet iemand van zijn werk die hem kan brengen en halen ik heb dat ook regelmatig gedaan met mijn collega's naar het CMH toen ik nog in dienst zat. Heb daar heel wat uurtjes zitten wachten. Sterkte alvast morgen. Jullie hebben allemaal gelijk militairen verdienen eigenlijk maar heel weinig als je het met een normale baan vergelijkt en ook op uitzending is het niet geweldig . Ik weet eigenlijk nie of dat nog zo is maar toen ik in Bosnie zat werd de uitzend toeslag in dolars berekend en die stond toen erg laag dus krijg je ook minder . Ik heb toen eens uitgerekend wat ik eigenlijk per uur verdiende omdat je op uitzending eigenlijk24 uur per dag "werkt" nou het liefst ga je dan meteen naar huis en ga je het meest slecht betaalde baantje in nederland doen want dat betaald nog beter. Kwam uit op iets van 2 euro en een beetje per uur . Het voordeel is inderdaad dat je het niet kan uitgeven als je weg bent maar anders pffff. @ Mama suus Aaaah daar zou ik ook boos om worden zeg klagen over geen mayo terwijl andere het nog veel slechter hebben. Ik zat in bosnie als enige van mijn peleton toen de rest te horen kreeg dat ze naar Irak gingen eerst was ik jalours omdat ze met zijn alle weg gingen en een kamp op gingen bouwen mar toen ik om me heen keek en zag hoe goed ik het had in de golden prison zoals ze ons kamp ook wel eens noemde was dat meteen over. Achteraf maar goed ook dat ik niet met hun mee kon want ze hebben daar 6 weken op een trein station geslapen wat achteraf vervuilt was met uranium en heel veel collega's zijn terug gekomen met vreemde klachten zoals zwertjes op hun lichaam hoofdpijn bloed neuzen etc en wie weet waar ze nog meer last van hebben terwijl ze dat niet weten want uranium is echt troep voor hetzelfde geld zijn ze nu onvruchtbaar of zo. En dan liep ik te klagen over de stinkende wc's achteraf zo dom.
buster, het verdiend nog niks hoor helemaal nu de dollar idd weer heel laag is. tis een krappe extra mnd die je erbij krijgt nou in mijn ogen dus echtn iet voldoende. en daar in bosnie zat je zeker weten dan beter zeg. mijn vent is daar ook geweest en vond het prima vertoefen daar. was in 2001 geloof ik. maar ja we nemen het maar zoals het komt he. tis niet anders. verder zitten ze bij defensie mega goed qua ziektekosten ed. en bij ons vloog dus idd ook de extra toelage eruit hoor hihi. met verbouwen wil dat wel. en nieuwe tv en wat kleren en hup weg is het. maar goed we heben het wel goed geinvessteerd op zon manier. en das dan wel weer een fijn idee. hebben het ern iet doorheengeiaagd met grote gepimpte auto`s ofzo. hihi dat zie je altijd bij die jongen ventjes. je kunt ze er op de kazerne zo uithalen wie op uitzending is geweest en hoe vaak. hoe groter en duurder de auto hoe vaker ze weg waren hahaha. zo wij hebbe lekekr uitgeslapen tot half negen hihihi mag ook wel lagen er allebei wat latt in omdat ze smiddags maar niet wakker werd. tis toch koud buiten hahaha. en mistig. wil vandaag ff de bovenverdieping doen. en dan zien we wel weer. heb een last van me buikspieren hihi heb ze beetje overbelast geloof ik heb nu al 2 dagen last whahaha. en gister lukte het dus ook niet nog een keer te doen. na jah dan wachten wen og ff. en mikmak lukt het nog?