Hey meiden, Sorry dat ik me hier de laatste dagen zo weinig vertoon, maar ik heb gewoon even niet de tijd om alles terug te lezen en te reageren. Ik zal het een beetje uitleggen: Valerie heeft overdag nogal moeite met inslapen. Ze is regelmatig 5 uur lang wakker(en jengelig/onrustig), een baby van 5 weken hoort maar maximaal 1,5 uur aaneengesloten wakker te zijn. Ze wil absoluut niet slapen en heeft het erg druk met zichzelf. Ze heeft dit al vanaf haar geboorte. Toen Martin nog thuis was, was dit nog wel te doen. Maar nu hij weer aan het werk is, sloopt het me. Ik kom nergens aan toe, zelfs als ik ff ga douchen ligt ze alweer te huilen of onrustig te doen. Dus heb ik contact op genomen met de CB, zij adviseerden mij om haar heel veel rust en regelmaat te geven. Ben er gistermiddag gelijk mee begonnen, ze huilt nog heel erg veel..en ik moet haar dan gewoon laten liggen, erg moeilijk. Verder adviseerden ze mij om de eerste 3 dagen gewoon thuis te blijven, zodat Valerie kan wennen aan haar nieuwe ritme en geen nieuwe prikkels krijgt. Zit de komende dagen aan huis gekluisterd...maar dat is niet anders. Want zoals het ging...ging het ook niet. Je krijgt zelf gewoon totaal geen rust. Dus sorry dat ik ff wat minder met jullie meeklets, ben jullie niet vergeten.
Hey meid, dat klinkt vervelend! Julen was ook een baby die veel huilde, niet goed kon slapen.. Hij maaide zichzelf steeds wakker met zijn armpjes.. Heb toen de puckababy aangeschaft.. slaapzak zonder mouwen.. Daarnaast bleek hij allergisch te zijn (KMA) Hiermee wil ik niet zeggen dat er iets met Valerie aan de hand is, maar als je het niet vertrouwd, en de regelmaat etc helpt niet, misschien is er dan iets wat toch niet helemaal goed is.. Sterkte meid!
@Miekje, ik heb van het cb een boekje gekregen, en daar staat eigenlijk precies in beschreven hoe Valerie is. Ik denk dat ze echt regelmaat nodig heeft. Ze kan een de prikkels die ze krijgt moeilijk verwerken. Ik ga eerst dit proberen...en ik denk dat we hier wel resultaat bij zullen hebben.
Ohh okey! Nou zou echt super zijn als Valerie idd opknapt van de regelmaat! Ik heb destijds met Julen idd ook de regelmaat aangehouden. Eten, spelen, slapen etc etc.. Bij hem was t een combi van allergie en frustraties van hemzelf, omdat hij zoveel wilde, maar nog niet kon..
@consider, lekker met die regelmaat bezig houden hoor. heb ik in het begin ook gedaan. en werkte prima. ons meisie kon ook echt van slag zijn als we ergens heen waren geweest. en toen hebben we echt regelmaat erin gegooit en ging het prima. kon erna rustgi eens ergens heen. en als we op visite gingen was idt vaak buiten de slaaptijden om (toen ze ouder was dan he) me schoonzusie (die van al die kids dus hihi) vond het altijd onzin dat wij later kwamen omdat ze nog moeste slapen en dat we dr op avond visite niet meenamen. maar je merkt zon verschil tussen haar gaotische kids en de rustige van ons. en zon ramp is het toch niet met dit weer thuis te zitten. als dit nou was met supermooi zomer weer is het wat anders maar nu. hihi. dus lekker rustig aan doen dan komt het vanzelf wel weer.
[quote="Meetie @Care, Wanneer ben je uitgerekend? [/quote] Als het goed is begin september. Heb nog geen termijn echo gehad dus ik weet de exacte datum nog niet. Volgens internet is het 6 september
hoi meiden, ik heb het hartje inderdaad goed zien kloppen nou de vk eigelijk ik zag het wel maar moest elkeer keer hoesten dus dat dat schoof heen en weer hihi, de echo was uitwendig dus het hart ritme laten zien ging best moeijlijk maar ze zei volgende keer kan je het gewoon goed zien dan ben je 8 weken en paar dagen. ik was nu 2 dagen minder ver dan ik zelf had berekend, maar ze zei kan ook zo zijn dat je over 2 weken goed zit. maar het was cker fijn om te zien dat alles goed was.
noa zo he nu al een uitwendige echo das netjes dan zeg. ik had toen met 9 wk een inwendige en daar kon je echt alles wel op zien. maar toen ik een paar weekies later naar vk moest kon ze maar moeilijk het hartje vinden. was er wel hoor hihii en die is nu al bijna 3 hihi
hihi ja ze zei we proberen uitwendig lukt het niet dan inwendig, het deed het goed maar ze liet me de keus wel je nog inwendig ik zo denk je dat er niets niet goed is, en toen zei nee ziet er netjes uit dus ik heb gezegt dan zie ik het over 2 weken wel weer. ik wens iedereen nog fijne avond en tot morgen groetjes
Effe ego, maar vliezen gebroken... rozig vocht verloren gisterenavond... vannacht de hele nacht weeen gehad tot 4 uur, toen in slaap gevallen en nu sinds een uur weeen elke 4 minuten, vk komt om 9 uur langs.. latersss
jeee mikmak dat gaat goed. ben je lekker voor het weekend nog mama woehoe. super meid. succes ermee dan vandaag. @ikzelf hihi. moet zo met madam naar de oogarts en zie dr behoorlijk tegenop ze moet druppels in dr ogen aaaah. probeer toch echt eerst te vragen of het ook gewoon kan de vorige keer deden zen iet eens moeite om haar te laten kijken. en daarom moet ze maar meteen druppels. nou zal ff routebeschrijving zoeken want weet niet precies meer.
Kwam even langs vliegen om te kijken of Mikmak al bezig was en ja hoor het is zo ver . Succes meid straks heb je een mooi kindje in je armen. Verder heb ik niks gelezen want ik ben een beetje druk . Gister heel mijn administratie bij gewerkt en vandaag ga ik winkelen met mijn moeder. dus tot later dames.
Ohhhhhhhh spannend lieve Mikmak.. Enne natuurlijk een ego bericht.. Gekkerd! Heel veel succes meid! Denk aan je! Liefs Miekje
weeen worden heviger, nu nog niet krachtig genoeg, dus ontsluiting is maar weinig..... vk komt over 2 uurtjes terug... en hopen dat ze voor 11 uur vanavond wordt geboren anders moet ik alsnog naar het zh toe... omdat de vliezen dus al om 11 uur gisteravond gebroken waren.... probeer jullie op de hoogte te houden
Ik hoop dat je weeen in kracht toenemen en de ontsluiting gaat vorderen! Zodat je lekker thuis kunt bevallen. Goed dat je in de gaten gehouden wordt ivm de gebroken vliezen! Meid succes en zet m op!
lekker relaxen mikmak dan komen ze vast wel. en anders ziekenhuis is ook zo slecht niet hoor. je betn er in ieder geval xzeker van dat je dr dit weekend in het echt mag bewonderen. en almar houd die het nog wat vol? ze heeft dus wel mooi netjes gewacht tot ie klaar is. oh moet ff snel wat doen hihi. me pa heeft trekker gekocht moet ik ff gauw aanbetaling doen want hun hebben geen internetbnkieren. succes meid
Er is iets meer ontsluiting, maar nog steeds geen grote vorderingen.... weeen komen en gaan.. heb almar naar de winkel gestuurd voor wat lekkers en wat soepjes enzo.. want dat lichtverteerbare geneuzel zet geen zoden aan de dijk.. ben binnen no-time kapot moe..... ben bang dat het strakjes toch ziekenhuizen wordt als het zo door gaat
spannend Mikmak of je bent nu naar het ziekenhuis of je bent nu echt zo ver dat achter de pc zitten niet meer gaat en je dus ligt te puffen . Hoop het laatste of dat ze er zelfs al is. Hoop snel leuk bericht hier te lezen.