Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Mikmak, ik hoop dat t inmiddels zo is doorgezet dat je je kleintje snel in je armen mag houden!

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ohhhhhhh Mikmak ik hoop dat de kleine er nu toch wel is....
    Knuffel!

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak. hoop dat ze er is nu. en dat je lekker ant genieten bent.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.038
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    @Mikmak, hoop dat de kleine er al is.
    Heb al even op je hyves gespiekt...maar zie daar nog geen felicitaties.
    Hoop dat alles goed gaat

5. omdat ik ook wel eens mee lees, zal ik jullie ff updaten

Mikmak is nog niet bevallen...

kleine laat nog ff op zich wachten!

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ooh das vervelend zeg. houd ze het dan nog wel een beetje vol?

sterkte meis dan he.

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Huh maar ze moest toch voor gisteravond 11 uur bevallen zei ze? Gaat alles dan nog wel goed?.. En ligt ze nu in het ziekenhuis dan?

Mikmak, ik denk aan je! Nog even volhouden en dan kan je lekker van jullie meissie genieten! Succes!

*Dikke knuffel

8. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Meetie volgens mij bedoelde Mikmak dat als ze niet voor 11 uur was bevallen ze dan naar het ziekenhuis moest om daar te bevallen. hoop voor haar dat ze inmiddels van haar meisje aan het genieten is en ze het niet te zwaar gehad heeft maar omdat het al een paar dagen aan het rommelen was en omdat haar vliezen dus al een tijjdje gebroken waren zal het wel even afzien geweest zijn voor haar.

Mikmak we denken aan je.

Ik ben vandaag naar babymassage gewest op zich was het erg leuk met al die andere mama's en baby's opvallend was dat het alleen meisjes waren dus gezliig allemaal roze daar haha. Jammer genoeg was Mara het er allemaal nie zo mee eens en ze zette het dus op een janken daarzo . Ik den k dat het een combinatie was van slaap en honger want ik heb haar wakker moeten maken om mee te nemen naar de cursus en dde voeding voor de cursus had ze niet haar hele fles leeg dus kreeg ze eerder honger . Heb haar wel de fles gegeven daar maar ja toen was het natuurlijk al te laat. Ga deze week de oefeningen oefenen met Mara want er zitten oefeningen bij tegen krampjes en daar heeft ze wel last van dus wie weet of het helpt.

Gisteren ben ik met mijn moeder gaan shoppen in den Haag hihi wel handig zo'n moeder ze heeft namelijk weer de gulle Oma uitgehangen en heeft veel leuke kleertjes voor Mara gekocht . Heb dus ook voor het eerst ergens bij een cafetje met Mara gezeten om haar de fles te geven maar dat was nog niet echt een succes want ze vond de lichtjes op het plaffond zo intressant dat ze weinig trek had in haar fles .

9. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    He meiden,

Ik dacht laat ik ff kijken bij de januari 2009 mama's ivm nieuws van/over Mikmak..
    Heb t volgende gevonden..Dit was vanmiddag om 16uur

BUDDYNIEUWS:

Nou hier nog steeds drame! Net 2e keer gel gehad, hevige weeen, maar weinig verandering! Kortom dagje pijnlijden zonder resultaat! Xp

Aldus de sms van Patricia (MikMak)

EINDE BUDDYNIEUWS

VERVOLG BUDDYNIEUWS:

(Vroeg of ze dan infuus ging krijgen:)

Vandaag niet meer waarschijnlijk Kan ook niet want dan moet je meer ontsluting hebben... Kan wel janken. Pffff

EINDE

Lieve Mikmak, jeetje zeg wat een drama! Ik hoop dat je lichaam alsnog gaat reageren en die ontsluiting op gang komt! Ik denk aan je! Sterkte!!

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jeetje zeg nou mikmak ik hoop voor je dat hetn u toch echt achter de rug is hoor meis. want zolang ant klooien is ook niks en dan met gel en alles.

nou me nichie is gisteravond geboren. heb nog niks officieels gehoord maar me schoonma belde met nieuws weet alleen dat ze er is en dat ze michelle heet meer niet. is in het ziekenhuis geboren verder weet ik niks hihi. ben beniwued wanneer ze bellen. als ze al bellen. whahaha zo zijn ze dan ook wel weer. maar goed geen telefoontje dan hoefen we ook niet langs scheelt weer tank gas whahahaha. erg he.

hier gaat verder alles zijn gangetje. madam was gisternacht ziekjes had alles uigespuugd en gister over dag dus nog beetje van slag en dikke wallen onder dr ogen. nu gaat het gelukkig beter aangezien ze al voor 7uur bij ons was. hoorde haar deur ze worp ff een blik inonze slaapkamer maar dacht schijnbaar dat we er al it waren en was op weg naar beneden gelukkig hoorde ik dat en heb dr dus maar truggeroepen hihihi.

vandaag bezig met kleine kamer ff schilderen dan kan manlief de stroom aansluiten en kan de vloer erin. ik doe die gele muur pas als het zover is. de kast en komode gaan wel weer trug want das wel handig zou niet weten waar ik ze anders zou moeten opslaan. maar wil dus nog wachten met die muur. vind het beetje raar om al een babykamer klaartemaken terwijl ik nogn iet zwanger ben. nou is ie naturlijk nog zo goed als klaar straks door yasmine (qua meubels dus) maar otch ,met die verandering wil ik dus nog wachten.

hoest verder hier?
    meetie is alex dr alweer?

miekje hoest met julen, en met jezelf natuurlijk?

buster, he vervelend dat ze dan net dan jengelig is zeg. maar goedm iss volgende keer beter. en gaat er tocy ook om wat je er leert om dat thuis goed te doen. dus als je kunt opletten ondertussen is het toch ok goed. hoop voor je dat die oef werken.
    dus ook lekker ant shoppen geweest. leuk is dat he met de oma shoppen hahaha die van mij kan het ook nooit laten nog niet hihihi.

zwangere dames, alles nog onder kontrole dus de misselijkheid en andere kwaaltjes.

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Meiden, eindelyk, vannacht om 10 voor 4 is onze dochter geboren! Ze heet linette en is 2920 gram. Ze doet t goed heeft ook al gedronken. Uitgebreid verslag komt als ik thuis ben want internet via mobiel is sjips. Xje p

12. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    He meis
    GEFELICITEERD met de geboorte van Linette!!!
    Wat een mooie naam!

Maakte me al zorgen om je! Gelukkig is jullie wonder er dan eindelijk!

Geniet van elkaar!
    Kus

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.038
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    @Mikmak, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
    Ik hoop dat alles een beetje goed is gegaan.

14. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Mikmak gefeliciteerd met Linette! ! ! Wat een aparte naam zeg, leuk! Gelukkig is alles dus toch goed gekomen. Maken jullie het goed? Ben benieuwd naar je uitgebreide verslag.. we maakten ons al zorgen.. heb het forum namelijk wel in de gaten gehouden, kon alleen niet reageren, maar ben blij dat ik nu op je goede nieuws kan reageren! Het zal wel vermoeiend zijn geweest. Rust nog lekker uit en we horen derest vanzelf wel meis ;) En uiteraard zijn we ook erg benieuwd naar foto's! Hihi
    Liefs

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jeee mikmak, gefeliciteerd meid. wat een super mooie apparte naam zeg.

rust maar lekker uit hoor dat ben je vast wel ff nodig aangeizne het volgens mij best heftig was zolang.
    ben blij dat ze er nu dan toch is.
    en je verslag die komt dan wel hoor. en ook ik ben erg nieuwsgierig naar foto`s hihihi.

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Eindelijk meis voor jou ook een kindje.

Ook via deze weg van harte gefeliciteerd met jullie meisje Linette!
    Doe rustig aan en ga vooral heel veel genieten met z'n drietjes .

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Nou toch ff via mob. Donderdag avond braken mn vliezen, en begonnen de weeen, vrydag de vk gebeld, ze kwam om de 4 uur. Hele dag gepuft maar geen ontsluitinh dus savonds naar zh. Daar spuitje gekregen voor de nacht. Zaterdag vanaf 6 weer weeen maar geen ontsluiting. Hebben ze me om 9 ontsluitings opwekker gegeven zonder resultaat, om 5 nog ns en nog gn 10 min later had ik 3 cm. Nou zou toen ruggeprik krygen maar toen ze na 2u eindelijk terugkwamen had ik al 8 cm en nog ns 15min later volledig. Al met al na n hoop persen en wegblazen is ze met behulp van de laatste 2 weeen en n zuignap geboren.

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dat klinkt heftig meid. hoest nu met jullie dan?
    ben je al weer thuis of lig je nog in ziekenhuis. en maken jullie het goed nu verder?

hoest met de rst van de dames want was wel barre rustig hier idt weekend.

hier is het koud, waait best hard. mijn vent komt vandaag en morgen leker thuis eten. en zijn dus ook druk aan de klus hihihi. want ergens deze wk zou ie weer moeten springen.
    zijn druk boven bezig met kleine kamer daar kunnen vanavond de stroom dingen aangesloten worden en dan kan de vloer erin en dan meubels en klaar is dei dan eerst weer. ondertussen heb ik nog steeds een mega bult hout voor de deur liggen. die nog steeds weg moet hahaha komt steeds meer bij. alles wat ik wegbreng gooien ze er net zo hard weer bij.

nou ga maar eens verder.
    prettige dag.

19. Care

Care Actief lid

28 okt 2008
    348
    0
    0
    managementassistent/directiesecretaresse
    Rotterdam
    @ MikMak, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!

Je hebt wel een hele mooie naam uitgekozen, had er nog nooit van gehoord.

PROFICIAT!

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!

Zo, Alex weer aan het werk. Gelukkig blijft hij voorlopig nog steeds hier in Den Haag werken, dus vanavond is hij gewoon weer thuis!

Ach zo zielig.. gisteren heeft Jesse zijn eerste traantjes gehuild.
    Verder moet ik met hem naar de ha. Hij ziet nog steeds een beetje geel in zn oogjes en van het cb moest ik dan naar de ha. Ook heeft hij uitslag op zn gezicht en oortjes :( Dus maar meteen naar vragen. Dylano heeft het ook gehad, maar dat was omdat hij een heel gevoelig huidje heeft en dus niet te vaak in bad mocht. Maar Jesse doe ik vandaar al niet te vaak in bad.. dus ik vraag me af waar het dan door komt..

Donderdag op vrijdag bij mijn ouders gelogeerd. Meteen even op bezoek bij me oma natuurlijk, altijd gezellig. En op de heenweg even een tussenstopje gemaakt bij de bogaard, want ik had een kadobon gekregen die ik dus even heb uitgegeven hihi. Altijd leuk, gratis shoppen :D Verder hangt er geen baby en kinderkleding meer in de uitverkoop.. nja, wat meisjesdingen.. :p dus heb alleen 1 truitje voor Dylano kunnen vinden. Verder een leuk blousje voor normale prijs gekocht en een pet :D Staat hem echt leuk hihi en hij vond hem zo leuk dat ik hem maar meteen meenam. Vervolgens heeft hij er de hele dag mee gelopen en aan iedereen showen hoe mooi hij is hahaha.

O en hij heeft geschaatst hoor :D Op onze privebaan. Ik zal meteen even foto's op me hyves zetten! Eerst vond hij het natuurlijk wel eng, maar daarna toch wel erg leuk. Dat duurde wel maar een paar minuutjes want al snel riep hij "Mama kom! Buiten koud!" terwijl hij haastig weer een weg naar binnen baande :) Ik kwam niet meer bij! En hij maar roepen "Mama kom!"

@MamaSuus, Helaas hebben we (schoon)familie niet voor het uitkiezen he ;) Maar gelukkig zijn ze van een afstandje nog wel te doen. En gefeliciteerd met je nichtje hihi ;) Het is dus toch eindelijk gebeurd. Al persoonlijk bericht ontvangen?
    Hoe is het met je spierpijn? Ook deze ronde wordt er dus weer flink geklust hihi
    Is het gelukt bij de oogarts? Hebben ze uiteindelijk nog druppels gebruikt, of hebben ze het eerst toch zonder geprobeerd?
    Fijn trouwens dat het kamertje opschiet. Moet er daarna nog veel aangepakt worden in huis?
    Alex kwam vrijdagavond om half3 thuis, dus we hebben lekker samen weekend gehad ;)

@Busster, Oei dat verhaal over uranium klinkt echt eng! Dan zat je toch maar goed in Bosnië!
    Jammer dat Mara onrustig was tijdens je cursus babymassage, maar gelukkig heb je toch nog wat op kunnen pikken om thuis te oefenen! Werken die oefeningen voor de krampjes?
    Heerlijk dat je moeder even de gulle oma ging spelen hihi! En misschien kan je de volgende keer Mara haar oogjes bedekken als je buitenhuis haar een flesje wilt geven? (Zodat ze niet zo snel afgeleid wordt)

@Consider, Hoe gaat het inmiddels met Valerie en de 3R's? In je eentje zo een huilend kind is behoorlijk zwaar.. ik hoop voor je dat het werkt meis ;)

@Miekje, Wat een gave banner heb je gemaakt zeg! Net zoals Diaantje ook heeft, echt leuk, waar kan je dat ook al weer doen?
    En is iedereen weer beter bij jullie?

@Care, Hm.. nu kan ik het niet meer terugvinden haha, maar wanneer komt je mannetje dan ook al weer terug van uitzending? Ik heb Augustus in me hoofd, maar dan zou hij te laat zijn voor de bevalling, dus dat zal wel niet kloppen..

@Noa, Fijn dat de echo gewoon uitwendig gemaakt kon worden! Over 2 weken dus weer een kijkje, leuk!

@Mikmak, Lekker van jullie wondertje aan het genieten? :D En hoe vond Almar het?
    Wat een gedoe dat je ondanks alles maar geen ontsluiting kreeg zeg.. gelukkig kwam het op het eind toch in een rap tempo goed!

Deel Deze Pagina