Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    meetie, aah super zeg dat het nog gelukt is op julie priveijsbaan.
    ooh was alex dus nog lekker op tijd thuyis das wel fijn lekekr samen weekend.
    dus de uitverkoop is al bijna voorbij. ik baal daar ook zo van wilde oo kgraag maar jah ff geen centies voor hihi heb je soms zo he.

en we hebben nu toch eindelijk wat gehoord hoor. wel pas om 2 uur gistermiddag terwijl ze zat om 20.15 geboren is maar goed. ze belden nog wel ff. de vriendin van me zwager is niet gebeld en die is er ook flink zuur onder. hij is vrachtwagen chauffeur dus was niet thuis hebben ze hem wel gebeld maar haar dus niet. viond het erg stom en raar. ze hebben samen een huis en zijn al erg lang samen dan bel je daar toch ook heen. maar goed het zijn rare lui hahaha.

spierpijn gaat goed hoor hihi heb het nu in me heupen hahah maar dat komt ergens anders door :oops:

oogarts ging goed, wel druppels gehad. ;;;;;;;;;;;;;ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    hihi dat was yasmine
    de 1e keer druppels was geen punt de 2e keer was houtgreep nodig want toen wist ze wat er kwam.
    ze heeft wel kleine afwijking maar das normaal geen reden tot bril ofzo moet nu met driekwart jaar weer. kijken of het veranderd is.
    ze zei ook de meeste kids hebben dat. tis hier dus wel fijn dat er dus wel op gecontroleerd word want het kan dus slechter worden maar omdat je nu weet kun je het trainen zodat het opknapt. dus zelf dingen op afstand laten zien ed.

in ons huis moet nog heel veel hahahaa. het is echt wle goed leefbaar hoor. maar willen dus compleet nieuwe stroom en daardoor moet dus ook elke kamer aangepakt want er word in de muur gefreesd dus behang ed gaat allemaal eraf. nu moet boven straks alleen nog badkamer die doen we als manlief trug is uit uruzgan (extra centjes hihi) en dan door naar beneden. in ene woonkamer dan eerst en dan word daar de helft van omgetoveerd in onze slaaplkameer. en dan nog keuken en woonkamer hihihi nog wel paar jaarjtes bezig dus. maar word tenminste dan wel mooi. en isn iet zo dat we kompleet in bende zitten omdat we per kamer doen.

nou doe madma maar ff in bed en dan eens zien waar ik moet beginnen aaah tis zon zooi hier weet het ff niet meer hahaha. dat is altijd zo op maandag als manlief weer weg is dan ligt overal bende van hem en van madam. doen moet echt ff weer flink aangepakt worden hahaha. en dan nog zeggen huh is niet van mij. hahaha altijd zelfde met die mannen hahaha.

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Hello meiden,
    Ik kom me ook even weer melden ;) Ik begin maar met lezen op deze pagina, want als ik alles terug moet lezen....dan ben ik over 2 uur nog bezig ;)
    Met Valerie gaat het stukken beter. Ze slaapt veel meer en is minder onrustig. Het is best wel moeilijk om haar soms te laten huilen, maar het huilen wordt gelukkig steeds minder lang. Kan nu veel meer genieten van ons meisje.
    Ik vind het alleen vreselijk dat me man weer aan het werk is, ik mis hem zo :(

Ik heb het gevoel...dat ik mijn mond weer niet goed openkrijg, ik denk dat het nu de kies aan de andere kant is. Heb 27 januari een afspaak bij de kaakchirurg. Maar als dit doorgaat zal ik wel weer antibiotica moeten. Hoop niet dat de tandarts het eerst wil bekijken ( wil gelijk een recept voor antibiotica) want dan zit ik weer met oppas. Of zouden jullie de kleine gewoon meenemen?

@Busster, jeetje meid...dat klinkt als een lange heftige bevalling. Gelukkig is jullie meisje er nu en kan je hopelijk de bevalling snel vergeten.
    Gelukkig was de babykamer ook net op tijd klaar. En die domme arts in het ziekenhuis maar zeggen dat je niet voor 40 weken gaat bevallen pfffff.

@meetie, heb de foto's van jullie prive ijsbaan gezien :D leuk hoor!
    Dus lekker geshopt gisteren, gratis shoppen is inderdaad altijd leuk. In welke maat zit Jesse nu?
    Valerie nog in 56, maar merk dat sommige kleertjes te klein worden. 62 is alleen nog iets te groot.
    En ben je al met Jesse naar de huisarts geweest? Inderdaad erg vreemd dat zijn oogjes nog steeds geel zijn.

@mamasuus, dus ze heeft jullie nog wel gebeld. Gaan jullie ook bij ze op kraamvisite? Vreemd dat ze de vriendin van je zwager niet heeft gebeld. Of ze dacht dat je zwanger het wel zou doorgeven.
    Zooo jullie zijn echt met een heel verbouw project bezig ;) Maar over een paar jaar zal het wel mooi zijn geworden en is jullie huis waarschijnlijk meer waard geworden.

3. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ mikmak, gefeliciteerd met je dochter...geniet er van!

Was al een tijdje niet meer hier geweest..en zag weer nieuwe namen voorbij komen..de club wordt steeds groter...gezellie.

Hier gaat alles goed tot nu toe, het lijkt er nu dan toch steeds meer op dat we na twee ellendige jaren eindelijk een wondertje krijgen.
    Morgen hebben we de 3e echo, we staan streng onder controle van de gyneacoloog...dus kan lekker foto`s sparen van mn ukkie..hihi
    Moet wel heel eerlijk zeggen dat ik het ondanks 2 goede echo`s nog steeds wel heel erg bang ben af en toe..

have a nice day allemaal

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@MamaSuus, Bah dat heb je inderdaad wel eens, hier heeft Alex zonet de rekeningen betaald en helaas zijn hier de centjes nu dus ook even op :cry:

En ze hebben dus toch nog iets van zich laten horen. Al kan ik mij eigenlijk wel voorstellen dat ze niet iedereen persoonlijk gaan bellen :oops: Daar heb je niet echt je aandacht en energie voor denk.. Zelf heb ik alleen de dichts bijzijnde mensen gesmst na de bevalling (niet eens gebeld :)), derest merkte het wel zodra ze het kaartje op de deurmat vonden haha. Dus misschien dachten ze inderdaad dat je zwager het wel door zou geven aan zn vriendin.. dat zou ik in ieder geval wel denken, vooral juist omdat ze al een tijd samenwonen enzo.. dan is dat toch een pot nat? :oops: Tenminste, zo denk ik dan.. ik ga er juist vanuit dat het aan de lopende band aan mn naasten wordt doorgegeven hihi :oops:

Fijn dat het 'goed' was bij de oogarts. Inderdaad wel fijn dat ze daar de kindjes controleren, nu kan je dus een bril voorkomen.
    En o, ik dacht juist dat jullie al bijna klaar waren in huis :) Maar het tegendeel dus hahaha. Al zal het vast fijn zijn als jullie straks een heel mooi huisje hebben. En inderdaad, de waarde zal ook wel omhoogschieten dan :D Altijd mooi toch!

Hahaha hier is het maandags ook altijd een ramp hoor :) Niet alleen omdat Alex een rommeltje achterlaat, maar zelf wil ik ook van ons weekend genieten en niet al onze tijd gaan zitten huishouden (aangezien hij normaliter alleen weekends thuis was).

@Consider, Wat fijn dat Valerie al wat rustiger wordt! Die methode lijkt dus wel te werken. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om je meissie te laten huilen, maar nu je resultaat boekt heb je wel iets om aan vast te houden. Dat is wel fijn. En mooi dat je nu dus meer van haar kan genieten :D
    Vervelend dat je je mannetje zo mist meis :( Hij is alleen weekends thuis toch?

He getsie, gaat je kaak weer beginnen. Hopenlijk is het snel weer opgelost! Duurt zoiets lang bij de kaakchirurg? Want als het maar een paar tellen is zou ik me kind gerust meenemen. Maar als je daar een uur moet liggen.. dan lijkt het me best frustrerend als je kind een uur lang gaat huilen en jij niets kan doen.. ook voor de chirurg lijkt me dat niet optimaal..

Jesse heeft nu maat 56. Hiervoor 50. Valerie gaat dus ook naar de volgende maat. Jammer eigenlijk he.. ik vind het zonde/jammer dat ik bepaalde kledingstukjes hem al niet meer aan kan trekken :(
    We zijn nog niet naar de huisarts geweest. Ik was vergeten de wagen uit de auto te halen. Nu was ik van plan om dan morgen te gaan, maar ik kom er zojuist achter dat Alex met de auto van defensie thuis is gekomen... en onze staat dus op de kazerne.. doess.. Dan denk maar woensdag :rolleyes:

@Linnie, Mooi dat alles nog steeds goed gaat! Ik kan me voorstellen dat je nogsteeds angstig ben.. is ook niet zo raar. Maar gelukkig ziet alles er wel goed uit op de echo :D Kan je er wel al van genieten? Of overheerst die bange gevoel toch wel?

5. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mama suus nog gefeliciteerd met je nichtje.
    Is madam nog steeds ziekjes of is vandaag alles binnen gebleven en heeft ze niet weer moeten spugen? Succes nog met je berg houd hihi.
    Fijn dat de oogjes van je meisje in orde waren .

@ Meetie ik heb idd het idee dat de oefeningen tegen de krampjes werken . Vind het ook wel leuk om te doen maar moet zorgen dat het lekker warm is op de kamer waar ik haar een massage ga geven omdat ze het anders natuurlijk koud krijgt en dat ook niet de bedoeling is maar dat is natuurlijk nog al een gedoe om te egelen en het duurd nog al lang voordat zo'n kamer helemaal warm is . Nu denk ik er over na om zo'n klein electrisch kacheltje te kopen en dat dan in de buurt te zetten zodat het plaatselijk wat warmer is (natuurlijk wel zo ver weg dat ze er niet aan kan komen) zodat ik er sneller mee kan beginnen en niet zo lang hoef te wchten op voldoende warmte.
    Leuke foto's hoor van dylano op zijn eigen ijsbaantje.
    Jesse zit dus onder de uitslag , Mara heeft ook uitslag en steeds als ik denk als het morgen erger is ga ik naar de dokter zie ik nog maar een beetje .

@ Consider volgens mij bedoelde je Mikmak ipv mij

Wat fijn dat Valerie het nu beter doet , Mara heeft haar huil momentjes als ze veel krampjes heeft dat is zo zielig en ik kan er behalve haar buikje massaren zo weinig aan doen . Kan me gelukkig niet voorstellen hoe het is om je kindje zo lang te horen huilen vind het ook heel knap van je!
    Rot he dat onze mannen weer aan het werk zijn ik mis John ook zo erg nu hij er niet meer is gelukkig komt hij morgen avond thuis want hij heefdt de auto mee genomen . Nadeel is wel dat ik nu geen auto heb maar goed dat overleef ik ook wel .

Het was wel fijn dat hij er gister avond was want ik had toen inens ontzettende hoofdpijnzo erg heb ik echt al jaren niet gehad heb zelfs om de 2 uur een pilletje genomen tegen de pijn en daar hou ik helemal niet van . Nu is mijn hoofdpijn ver weg getrokken maar voelde me ech een beetje zielig lag ook meteen na het eten in bed en heb niet eens gemerkt dat John met Mara op onze kamer is gekomen en ook is gaan slapen

Mara draagt trouwens ook nog maat 56 maar lang niet alles past haar nog maar 62 is vaak nog te groot dus moet echt een beetje kijken wat nu past. Jammer genoeg past ze het jurkje wat ze met kerst aan had al niet meer en dat heeft ze maar 1 keer aan gehad. Maar goed bewaren voor als ze ooit nog een zusje of een nichtje krijgt

Ik moet trouwens woensdag voor de laatste keer naar de verloskundige moeten jullie dat ook op zo'n laatste controle met baby ? Het is geloof ik ook om nog een keer de bevalling door te spreken .

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden.

gefeliciteerd mikmak met jullie dochter.

hier heb ik net vriendlief weg gebracht voor 2 weekies. dus ben alleen nou niet helemaal meer natuurlijk hihi.

de erge klachten zijn nog niet gekomen gelukkig, alleen dat ik af en toe het gevoel heb, dat ik van me stokkie ga. en heb soms het gevoel van zit het nog wel goed van binnen enzo, hebben jullie dat ook gehad in de eerste maanden. wij hadden het trouwens in het weekend aan de aanstaande opa's en oma's verteld die vonden het erg leuk, en gingen duimen voor ons dat het nu wel goed bleef gaan.

me moeder zei meteen wandelwagen krijg je van ons he.hihi

hier is er geen sneeuw geweest niks, alleen klein beetje ijs dus wel even geschaats met me nichtje.

fijne avond allemaal groetjes

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

AARGHHH Dylano ligt nu toch een partij te krijzen in zn bed! :x Omdat hij niet wilt slapen..
    Nu heeft Jesse voor kerst zo een muziek-licht dingetje gekregen.. zo een apparaatje waarmee je op het plafond een lichtshowtje ziet en tegelijk muziek hoor. En die vind Dylano erg mooi. Maar omdat hij zo ligt te vervelen, heb ik hem voor straf uitgedaan.. en je raad het wel.. nu ligt hij dus nóg harder te krijzen! ](*,) Maar ik moet sterk blijven! :x ioerkjhnfrer
    haha....... zucht.....

@Busster, Oh dat is op zich wel een goede oplossing ja :eek: zo een straalkacheltje. Want om nu telkens het hele huis op te stoken, dat is ook wel een gedoe. In de zomer heb je daar natuurlijk geen probleem mee, maar met dit weer... hihi

Dat is altijd he! Ga/wil je naar de dokter.. is de klacht weg of in ieder geval vaag genoeg om de dokter te laten denken dat jij je aanstel.. haha. Irritant is dat.
    Maar omdat het zo komt en gaat, heb je echt geen idee waar het van kan zijn? :eek: Dat je net toevallig telkens die dag ervoor iets specifieks doe?

Ah wat rot dat je zo een hoofdpijn had! Gelukkig is het nu weer weg.. Maar beter dat je het al jaren niet meer heb gehad ;) Hopenlijk blijft het nu ook weer een paar jaar weg.. dan is het niet zo erg hihi

Jammer van dat kerstjurkje! Ik vind dat zo spijtig.. die babykleertjes zijn juist zo leuk en schattig en je hebt gewoon niet genoeg tijd om ervan te genieten. Sommige kledingstukjes wordt niet eens gedragen..
    Maar jullie hebben dus wel oog op een tweede kindje? ;)

Volgens mij is het wel normaal hoor, die nacontrole bij de vk. Met Dylano heb ik het gehad en nu heb ik de 20e ook weer nacontrole.

@Noa, Lekker dat je (nog) geen zware kwaaltjes heb! *klopt af ;)
    En fijn dat de opa's en oma's enthousiast waren!

8. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ noa he bah het gevoel hebben dat je van je stokje gaat is niet leuk , hoop dat het niet echt gebeurt gelukkig verder wel alles goed meid.

@ meetie en ben je sterk gebleven of heeft dylano toch zijn zin gekregen met het lampje?

hier heb ik al de hele tijd een klein meisje op schoot die niet wil slapen , ze huild ook niet zolang ze bij me ligt maar zo gauw ik met haar in de buurt van haar bedje of box kom begint ze. Drama queen haha.

Ah jij moet de 20ste naar de vk en dan moet ik naar het cb voor Mara's eerste prikjes spannend.

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Bwhahaha Busster jij hebt dat probleem dus ook. Hier zit ik ook met een babykindje op me borst, omdat hij weigert om te slapen :) Als ik hem naast me neer wil leggen gaatie moeilijk doen. (Ik zit op bed). Maar zolang ik hem tegen me aan laat leunen ligt hij lekker om zich heen te kijken en een beetje tegen me op te klimmen en springen enzo haha.. hij is echt druk bezig! Mannetje.
    Zitten we dan met zn tweetjes meis :)

[EDIT] Oh en Dylano heeft toch maar toegegeven hihi. Hij ligt nu te slapen! :D

[EDIT2] O haha en jij moet de 20e dus naar het cb! De eerste prikjes.. bleh! Ik dacht laatst dat ze die al op de eerste bezoek kregen.. dus ik zat al vol spanning te wachten tegenover die arts.. gebeurde er dus helemaal niets haha..
    Maar hopenlijk begint Mara niet erg te huilen! Of kan je er wel tegen? (Dat ze je kindje prikken en dus pijn doen)

10. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    ik ben uit eindelijk maar in ons bed beland met mara. Ik vind eigenlijk dat ze in haar eigen bedje moet maar dat lukte vandaag echt niet . Met mijn hand op haar buikje is we zo in slaap gevallen. Nu maar kijken of ze zo als we haar fles op heeft wel in haar bedje wil.
    Ha ha zaten we samen met een wakker kindje mara doet dat ook dat klimmen op mijn borst zo grappig.

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen allemaal,

@meetie, daar heb je gelijk in hoor ik doe dus ook vrij weinig in het huishouden in het weekend hihihi. waardoor het allemaal wel opstapeld. hihi de wasmanden met schone was die zet ik lekker in andere woonkamer neer dan zie ik ze ook niet hahaha. en jah wel ff speelgoed ed opruimen savonds maar goed dat is ook neit zovweel werk.

en wat die waarde betreft van huis hier heb echt geen idee. we kunnen namelijk ook geen lening krijgen nu om te verbouwen zo stom. in ned zeggen ze juist van nou het is ter verbetering van je huis en het word er meer van waard maar hier dusn iet hoor. zo kun je als je een hyo neemt ook alleen maar het bedrag krijgen waarvoor je een huis koopt en niks meer. dus echt de waarde zeg maar in hunogen dan. want die van ons was zowiezo al meer waard maar hebben hem van oude dame gekocht en die zei dat ze niet meer hoefde. waardoor dus bij de bank ons huis ineens stuk minder waard is zo stom hahaha. maar goed is niet anders. je bent hier ook echt eigen geld nodig om huis te kopen. nu hadden wij ook haast niks maar is gelukkig dus wel gelukt. de ouders sparen hier dus ook al heel vroeg voro de kids. en dat is ook een van de redenen dat hier de kids zo lang in huis zitten.

he lastig het die peuterpubers hahaha, weet dr alles van hoor. maar idd gewoon doorzetten. ligt ie al in een groot bed dan? bij ons was dat in het begin ook ramp hadden dr steeds beneden staan. maar na tijdje ging dit gelukkig goed.

@consider, lekker zeg dat het werkt bij valerie die drie r`en.
    en dat missen dat ken ik. helemaal nu je er dan ineens alleen voor staat ook snachts enzo. das dan toch wel ff hefitg voel je je net zon alleenstaande mama. maar goed die redden het vaak ook dus wij ook wel hoor.
    en wat vervelend van je kaak zeg. en ligt eraan met meenemen. ik nam dr wel gewoon meen aar tandarts maar echt naar kakachirurg lijkt me idd wat lastig. je kunt niks he. bij tandarts is vaak maar heel even. maar chirurg lig je wel tijdje. of je kunt een oma meenemen dat deed ik ook wel. (al was dat ook vor vervoer hahaha had toen me rijbeijws nog niet)

@linnie, en meid kun je al wat genieten? is begrijpelijk dat je nog wat bang bent na al die dingen die jullie al mee gemaakt hebben. wel fijn dat je straks een mooi album vol foto`s hebt hihi.

@buster, nou ze spuugd nu niet meer. maar nu had ze gister ineens hele gele ontlasting en leek ook wat wittig. en vanmorgen had ze dus een natte scheet in dr onderbroek was erg zielg. dus miss toch een klein buikgriepje die niet goed doorzet.
    en jah die berg hout aaaaah. kwam gister weer een kar bij.
    en dat van zon kacheltje is idd geen verkeerd idee hoor. lekker warm zelfde soort systeem hebben ze toch ook bij kinderarts ed. tenminste hier wel hangt dan zon groot ding boven de tafel met van die rode straalers net als bij kuikentjes hihi. dat werkt perfect hoor.
    wat vervelend ook van die uitslag zeg. maar dat zou je idd net zien wil je heen of heb je afspraak is het weg dat is met alles altijd zo. zo had ik hier gister een vent voor mijn stroommeter die maakte een raar geluid laatst. dus ik bellen komt ie dus week later jah geluid weg natuurlijk mag ie niks doen aaah en we willen zo graag een nieuwe. we vertrouwen deze voor geen meter. wij verbruiken wel 6600 kwh per jaar terwijl voor normaal huishouden tussen de 3000 en4000 staat. hij is ook al oud, maar krijgen dus eerst geen nieuwe moeten we eerst brief schrijven en dan word ie geeikt en dan is het 50/50 als ie idd stuk is betalen hun als ie niet stuk is dan wij. ong 100 a 200 euro. maar we hebben dan wel een nieuwe. moeten we dus nog ff goed over nadenken.

@noa, zo dus je gaat af en toe bijna van je stokkie, heb je dan niet tekort aan iets. moet je anders eens vragen aan je vk of ha. want is toch niet normaal of wel? en denk dat iedereen wel in het begin het gevoel heeft of er nog wat zit helemaal als je dus verder geen klachten hebt. ik heb het toen ook wel gehad hoor bij mij vooraal omdat ik heel erg last had van bandenpijn. en dacht toen echt dat het mis was want deed zo zeer en zat rond die tijd echt gewoon te wachten tot het misging was er haast van overtuigd. maar het bleek toch alleen maar bandenpijn. gwlukig maar. maar het maakt je gewoon erg onzeker en snap het dus helemaal hoor.
    wat leuk dat de opa`s en oma`s zo enthausiast zijn.

nou hier gaati everder lekker hoor, we hebben gister koekjes gebakken datwilde madam graag. ze was wel wat rustig gister totdat papa weer thuis was. word ng wat als ie binnenkort weg moet. ze is helemaal papa de laatste tijd. papa die moet overal mee naar toe. gelukkig is ie nu dus twee avonden thuis. dan een nachie niet en dan komt ie alweer jippie hihi. hij moet nog naar utrecht kleden. en lekkr op tijd weekend woehoe.

zonde isa dat he van die kleertjes. zo heb ik ook hele mooie jurkejs liggen. doe ze nogn iet weg want je weet maar nooit natuurlijk. en ik bewaar ook de mooiste voor haar voor later als ze zelf kids krijgt. ik had nu ook nog van mij van vroger en dis stonden dr echt nog leuk. echt van die kerstjurkjes idd van h&m had er toen twee een rooie en een bruine 2 maten echt superjurkjes hahah. en heb hier ook nog een mooie die ze nu denk ik nog wel aankan die hebben we op cran canaria gekocht. voor de 50e verjaardag van me ma. ook echt een prinsessen jurk volgensm ij staat die wel op me hyves al weet i kdat niet heel zeker hihi. ook een rooie. ehct zon baljurk hihihi.
    jeetje zeg wat is het nog donker buiten hihi.
    nou ga maar eens verder moet nog ff een kadootje bestellen voor me nichie. had zoiets lueks verzonnen maar kan het niet meer vinden. was fotoboek verzilverd met dan voorop het eerste jaar in foto`s dus elke maand. die wilde ik dan laten graferen met naam ed. maar natuurlijk hebben ze hem nu niet meer. zag hem vorig jaar in schlecker boekje hier in dld. kan nog ff kijken in ned miss dat ie daar nog wel is.
    nou fijne dag weer meiden.

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Nou zeg ik gisteren dat het zo goed gaat met Valerie en haar regelmaat. Sinds gisteravond is het weer helemaal mis. Huilen huilen huilen! Ik krijg zo'n hoofdpijn als ze huilt :( Maar ik ben consequent en laat haar gewoon op bed liggen, maar het is zo moeilijk. Zonet toen ze wakker was, en ik haar ging halen voor de fles...zag ik dat ze al haar dekens had afgeschopt :confused: Heeft ze waarschijnlijk vannacht gedaan in een huilbui. Vandaag dus eerst maar een slaapzakje halen. Ze voelde gelukkig nog wel warm aan.
    Maar ik heb dus een rotnacht gehad, continue wakker van haar gehuil. En sliep ik eindelijk...ging de autoalarm van de overburen af. Die is 3x afgegaan vannacht :x

Zometeen eerst ff naar de tandarts bellen, hopelijk kan ik zo een receptje voor de antibiotica ophalen. Hoop niet dat hij nog in me mond wil kijken, want om daar heen te gaan met Valerie zie ik toch niet zo zitten.
    27 januari moet ik naar de kaakchirurg, hopelijk kunnen ze beide kiezen tegelijk trekken.
    Vanavond komt me moeder bij me eten, en ze komt ook even oppassen. Ik moet met de kat naar de dierenarts, de hechtingen moeten verwijderd worden.

@linnie, vandaag dus voor de 3de echo. Inderdaad lekker foto's sparen. Vond het altijd zo mooi om je kleintje op een echo te zien. Dus veel plezier vandaag.

@Meetie, Klopt me man is alleen in het weekend thuis. Nu Valerie er is, mis ik hem meer dan ooit tevoren.
    Lekker handig van dat onderstel in de auto ;)
    Kan me voorstellen dat je ff gefrustreerd bent van dat krijsen. Het is inderdaad doorzetten en consequent zijn.

@Busster, ik moest eigenlijk vandaag naar de gynacoloog voor zo'n gesprek. Maar ik heb het afgezegt. Ik heb geen vragen meer. Mijn hechtingen zijn verwijderd door de verloskundige en heb daar beneden ook nergens last meer van. Dus ik dacht bij mezelf....ik zeg de afspraak af, anders moet ik er ook nog voor gaan betalen (gaat af van je 150 euro eigen bijdrage)
    Wat vervelend dat Mara nog last heeft van buikkrampjes. Geef je haar er ook iets voor?
    Valerie had eerst ook wat last van krampjes, wij hebben cinnababy van vsm gebruikt, en moet zeggen dat dat wel hielp.
    Hoe is het nu met je hoofdpijn?

@mamasuus, zo'n verzilverd fotoboek is inderdaad een heel mooi cadeau. Heb er nog nooit eerder van gehoord.
    Volgens mij heb jij heel wat kleertjes bewaard ;)
    En wat grappig dat Yasmine nu helemaal in to papa is, je hoort wel vaker dat kinderen zo'n fase hebben. Dat wordt inderdaad nog wat als hij weg moet.

@noa, ik was in het begin ook bang of alles wel goed zou zijn. Maar na de eerste echo was ik niet zo bang meer. Ik had ook wel eens het gevoel dat ik bijna van me stokkie ging...maar door gelijk na het opstaan te ontbijten, ging dat weer over.
    Wat super leuk dat je een kinderwagen krijgt!

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hihi heb idd alles nog hoor staan echt bakken vol op de zolder.
    heel veel rose en jurkjes ed hahaha. die zijn ook zo leuk allemaal.

he wat lastig dat ze ff weer van slag was. heeft zen iet regldag dan dat hebben kindjes met fles toch ook gewoon? je gaf toch ok fles?

14. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ meetie en mama suus, ik probeer er wel van te genieten..maar vind het wel heel erg moeilijk...ben soms zo onzeker dat ik gewoon in huilen uitbarst..
    ik wil zooo graag dat het goed gaat.

@ consider, joepie vandaag is het weer zo ver...vind het wel heel erg fijn dat we regelmatig voor controle moeten (niet alleen om de foto`s hihi) maar juist omdat ik zo onzeker ben.

15. Care

Care Actief lid

28 okt 2008
    348
    0
    0
    managementassistent/directiesecretaresse
    Rotterdam
    @Meetie, nee hoor je hebt het bijna goed gelezen :) Hij komt half augustus terug van z'n uitzending, en als de baby tot het eind blijft zitten dan is hij optijd thuis aangezien ik rond 6 september ben uitgerekend.

Het is wel spannend en verdrietig tegenlijk, enerzijds omdat hij niet mee kan naar de verloskundige en er niet bij is bij de echo's en anderzijds wordt het wel een hele spannende tijd omdat je nooit van te voren weet wanneer je moet bevallen, laten we hopen dat de bevalling zich aankondig als de "papa" thuis is :)

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Busster, Dus Mara is uiteindelijk wel in slaap gevallen! Gelukkig maar. Hier begon Jesse zich op een gegeven moment van mij af te duwen zodat hij kwam te liggen. Hij was dus wel even uitgespeeld en wilde slapen. Legde hem naast me neer en in 2 tellen was hij ook weg haha.
    Maar even later kwam Alex thuis en toen was hij weer helemaal fit :)
    Lukte het om Mara terug in haar eigen bedje te leggen? Of heeft ze de hele nacht lekker bij jullie gelegen?

@MamaSuus, Haha ik heb juist een hekel aan speelgoed opruimen. Het ligt ook altijd overal en dan moet je overal onder over en omheen klimmen... (in de woonkamer dan) In zijn slaapkamer valt inderdaad wel mee.. dat is gewoon alles bij elkaar vegen en in de manden stoppen.

Wat een gedoe om een huis te kunnen kopen zeg.. ben blij dat dat hier wel anders is.

Dylano slaapt nog in een ledikant (gelukkig! Haha) Al zit ik er wel over na te denken om hem binnenkort een groot bed te geven, want ik vind het zo zielig.. 'sochtends wordt hij regelmatig wakker wanneer ik net Jesse aan het voeden ben.. en dan gaat hij huilen en mama roepen omdat hij niet uit bed kan en ik kan hem dan nog even niet halen..

Hahaha zo van die broedlampen boven de kindjes..? Dat hebben wij hier niet :p
    En jullie lijken dus 2x zoveel stroom te verbruiken dan een normaal huishouden.. hopenlijk brengt een nieuwe meter daar verandering in! Zal vast een hoop schelen in de centjes.

Wat lief dat Yasmine zo into papa is! Ben benieuwd hoe dat straks zal gaan ja.
    En wat geweldig van die baljurkjes enzo! Ik hou wel van die mooie jurken. Wij (mijn ouders enzo) gaan met kerst ook altijd in gala gekleed. Ben daar echt fan van haha. Als ik ooit ga trouwen, dan geef ik ook een bal :D Dan verplicht ik iedereen om in white/black tie te komen.

Succes met je album zoeken! Erg leuk idee!

@Consider, Ah zal je net hebben he.. Is ze nu weer wat rustiger of nog steeds aan de huil?
    En wat zei de tandarts?
    Hoe gaat het met je kat? Weer helemaal de oude?

Ik begrijp wat je bedoelt met dat jij je man nu nog erger mist.
    Zoals MamaSuus zegt.. je voelt je net een alleenstaande moeder. Ik weet niet of je dat gevoel nu al heb, maar ik heb mij ook heel lang een alleenstaande moeder gevoelt. Nu Alex wat vaker thuis is en hij zichzelf meer in ons leven betrekt, is dat wel minder hoor. Maar voorheen vond ik het best moeilijk.. Als je mannetje weg is, ga jij je ook maar als alleenstaande gedragen, maar het doet je tegelijk ook best pijn, omdat je weet dat je helemaal niet alleenstaand bent. Ik heb daar zo vaak ruzie over gehad met Alex (nog steeds eigenlijk wel).. wilde hem gewoon in ons leven hebben.. en niet dat het 'ik met kids' is en 'Alex'.

@Linnie, Het lijkt me inderdaad erg moeilijk om te genieten. Maar wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden, dat geeft toch nog wel een heel klein beetje vertrouwen.. Geniet straks ook maar lekker van de echo meis!

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Care, O haha. Maar dat is inderdaad best krap tijd. Hopenlijk verloopt je zwangerschap goed en beval je mooi op tijd ;) Dan is je mannetje er waarschijnlijk net bij.
    Het is inderdaad jammer dat hij al die leuke dingen moet missen. Maar over die spanning, daar heb je ook gelijk in.. Al klinkt het wel heel fout op deze manier.. maar het is wel mooi, dat hoe ver jullie ook van elkaar vandaan zijn, toch samen iets delen.. en voor je mannetje is het ook 'fijn' (op een aparte manier :S) om op die manier aan thuis te kunnen denken.... hm.. ik kan het niet goed verwoorden :S Het is volgens mij ook niet goed te verwoorden, maar ik begrijp wel wat je bedoel. Mijn mannetje was ook uitgezonden tijdens mijn zwangerschap. Hij heeft daardoor de laatste maanden van de zwangerschap gemist, de bevalling en de eerste maanden van ons wondertje..

Heeft hij de eerste zwangerschap en alles wel volledig meegemaakt? :eek: Want jullie hebben al een meissie van 3 toch?

18. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    even over dat van me stokkie gaan, me ijzer was 9 dus dat was het niet. ze zei dat me bloedvaten niet goed genoeg gevuld zijn op dit moment endat het daar dus door komt.
    en heb het afgeklopt hoor dus die kwaaltjes worden niet erger hoop ik hahhaha. en ben nu wel wat rustiger hoorn kijk regelmatig op de echo hihi.

@care
    mij vriend gaat in feb weg en komt dan in mei hopelijk terug, maar kan ook langer worden omdat ze voor de vn gaan varen. en ik moet bevallen eind augustus en hij moet half sep weg naar afrika dus ik hoop dat de kleine zich op tijd aan dient en anders vliegen ze hem maar in. vindt toch dat hij iets moet meemaken alle echo enzo redt hij ook niet jammer genoeg.

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    kom me weer effe melden....
    we mochten gisteren al weer naar huis toe.... ze heeft een deel van de nacht in dr eigen bedje geslapen, mar omdat ze na de laatste voeding zoooo begon te mieren heeft ze lekker tussen ons in geslapen.... tot half 8 vanmorgen, toen weer gevoed en in slaap gevallen.. de kraamzorg moest ons gewoon wakker bellen.. hahaha

nou ja iig een fotootje in mn album gezet...

meiden, ik kom later terug want ben eerlijk gezegd moe...

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Me moeder heeft zonet ff opgepast, kon ik snel ff naar de Hema een slaapzakje halen (mevrouw schopt de dekens af) en even het receptje halen bij de tandarts. Gelukkig hoefde hij niet in me mond te kijken, en kreeg ik gelijk het receptje.
    Zometeen komt me moeder weer hier heen, ze komt bij me eten, en daarna past ze weer op omdat ik met de kat naar de dierenarts moet.
    Met de kat gaat alles gelukkig weer goed.
    Heb bij de hema ook nog een leuk truitje en broekje gekocht, was nu 50% korting. En ik heb nog 2 hele leuke fleurige rompertjes gekocht, maar 1 euro per stuk! Van zulke prijsjes wordt je hebberig haha.

@mamasuus, klopt ik geef de fles. Denk niet dat ze een regeldag heeft, want ze heeft niet veel meer zin in voeding. Ze drinkt nu 120 á 130 cc per keer. Meer mag ze voorlopig ook nog niet.

@linnie, en hoe was de echo? weer een beetje gerust gesteld? Ik had na 12 weken zwangerschap ook echt zoiets van..yess nu is de kans op een miskraam erg klein. 12 weken was echt een soort van een mijlpaal.

@care, wat spannend wordt dat met de laatste loodjes. Maar er vanuit gaand dat alles goed zal gaan...zal hij er gewoon bij zijn.

@meetie, je verwoord bijna precies wat ik voel...met dat alleenstaande moeder. Ik vind het zo vervelend dat ik afhankelijk ben van mijn moeder als ik bijvoorbeeld naar de kaakchirurg moet, of als ik (zoals vanavond) naar de dierenarts moet. Bij een normaal gezin zou een man gewoon s'avonds thuis zijn, en heb je meer de handen vrij om ff boodschappen te doen zonder kids.
    Nu ben ik meer aan huis gekluisterd, want wil Valerie niet overal storen in haar slaap en voedingsritme. Tuurlijk ga ik wel gewoon met haar naar de supermarkt. Maar als ik ergens een afspraak heb om 1 uur...dan is het maar net de vraag of het die dag wel zo uitkomt met haar voeding enzo.

@Mikmak, mooi meisje hoor! Gaat de voeding een beetje goed? je geeft bv toch? Rust maar lekker een beetje uit, zo'n bevalling is niet niks.

Deel Deze Pagina