Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @meetie, wat goed dat ie overal doorheen sliep zeg, heerlijk. en ik zie je al helemaal lopen met twee kids hihi dan loop je tenminste in evenwicht en het is goed voor die extra kilos die je nog hebt he hihi. goeie work out met twee kids.
    ja dat spugen snap dr niks van gelukkig was het vandaag helemaal geod gegaan. nu moet ze alleen nog eens naar de wc want ze eet wel goed maar komt niks uit van achter. hoop niet dat ze verstopt zit, dat zie je vaker bij kids die net zindelijk zijn vandaar. geef dr wel altijd voldoende vezels en afwisseling en drinken maar jah dan nog kan het schijnbaar gewoon omdat ze het zelf tegenhouden.

@consider, die rompers zijn idd echt super luke hoor yasmine had ze dus ook altijd zo aan. met rokje ed. en overal waar je kwam was het goh wat een leuk shirtje hihi. hier in dld heb je alleen normale rompers niet met die felle kleuren en bloemen. en op vak was ze dan helemaal een aankijk punt (cran canaria) iedereen vond het geweldig hihihi.

ok dacht dat ze die dingen in ned ook wel hadden maar niet dus hihi bij ons is bij de kinderarts (wij hebben geen cb moeten naar kinderarts voor onderzoekingen ed) ook wel warm maar hebben ze dus speciaal voor de kleintjes van die straalkacheltjes boeven de behandeldingen liggen. is wel prettig helemaal in het begin toen yasmine ng zo klein was.
    wat goed dat je zo geslaagd bent bij h&m dus je besteld ze gewoon werkt dat een beetje goed dan?
    slaapzakjes zijn echt heel handig hoor. had ik dr ook inliggen toen ze in bedje ging (had eerst een hangwiegding) had ze dus in alle soorten en maten en heeft ze heel lang aangehad.

@noa, gelukkig ging het nu goed, wel prettig dan dat je buurvrouw voorbij komt.

nou hier gaat ie lekker hoor hihihi. moet straks met me ma ff naar reha. met dr knie. en dan ff naar c1000. en me auto ff wegbrengen. hij remde steeds wat slecht teninste dachten we kom ik er gister gaat ie rijden nou zegt ie denk dat alleen rubber los is woehoe scheelt weer want we dachten ook de schokdempers maar is zelfde probleem schijnbaar. dat scheelt dus weer. wil namelijk wel een beetje in een veilige toestand naar eindhoven rijden. want erna moet ik helemaal alleen dat hele eind trug in de spits aaaah. heb hem wel eens naar harskamp gebracht maar das niet zon eind bij eindhoven is het ook zon zooitje.

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Goedemiddag dames.. nou ben er weer een keertje hoor...
    op zich gaat het hier allemaal goed hoor... ze was de eerste dagen toch nog 300 gram afgevallen, maar gisteren is ze opnieuw gewogen en er was al weer 120 gram bij, kortom ze doet het goed... en met de bv gaat het ook goed, heb zoveel melk, dat 1 borst per keer voldoende is... das ook wel lekker.. ben er zo ga dr effe in bad doet...

3. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    dat is goed nieuws mikmak, altijd fijn om te horen.

hier is het vandaag weer een beetje minder weer zo raar gevoel in me hoofd, en denk maar steeds gaat alles daar nog goed binnen omdat ik aan me lijf dus nog niet veel merk. maarja denk dat ik me gelukkig mag prijzen met zo weing klachtten. heb wel beetje zeurende pijn in me liezen wat doortrekt naar me onderrug, is dat die bekende banden pijn of niet?

groetjes

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Wat is het toch rustig zeg.. waar is iedereen :confused:

Nou ik was eergisteren bij de hema hier in de winkelstraat geweest, maar daar hadden ze echt niets. Nu was ik vanmiddag in Voorburg en daar hadden ze echt bakken vol zeg! Het leek wel Amerika :) Heb dus ook 4 rompertjes voor Jesse en 3 boxertjes voor Dylano gevonden, allemaal 1 euro p.st :D Het viel me trouwens wel op dat ze echt zowat niets voor jongens/mannen hadden. Er stonden wel iets van 4 bakken vol met sokken en ik heb gewoon geen sokken voor Dylano gevonden :-s Wilde gelijk even voor boxers voor Alex kijken, maar van mannen hadden ze ook alleen een paar oude lullen overhemden.. en voor meiden/vrouwen hingen er echt rekken en bakken vol!

@MamaSuus, Hahaha inderdaad, ik klaag ook niet als ik mij even extra moet inspannen.. kan ik mooi gebruiken voor me extra kilootjes :p

Maar dat klinkt niet fijn zeg, als Yasmine misschien verstopt zit van achteren.. Ik hoop voor der dat dat niet het geval is, want volgens mij gaat dat op een gegeven moment ook echt pijn doen!
    Lekkere meevaller dat betreft je auto alleen het rubber vervangen moet worden :D

@Mikmak, Was Linette maar 300 gram afgevallen? :eek: Netjes hoor. En wat fijn dat je genoeg melk produceert!
    "op zich gaat het hier allemaal goed hoor..." bedoelde je dat positief of is er iets aan de hand? Het klinkt een beetje als 'op zich gaat het allemaal goed hoor, maar eigenlijk voel ik mij zwaar bagger' of dergelijke :oops:

@Noa, Vervelend dat jij je niet fijn voelt zeg.. En ik weet eigenlijk niet hoe bandenpijn aanvoelt in je liezen, dus ik zou het niet kunnen zeggen.

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zo linette is in bad geweest.... vind ze toch nog niet zo'n succes...
    nou hoe is het hier?

@meetie, nee nee, maar omdat ik hier zo weinig te vinden ben.... en heel erg moe was.. vandaag gaat het wel, de kraamzorg heeft ontbijt op bed gebracht, en daarna hebben we nog tot bijna kwart voor twaalf geslapen.. eindelijk.. en gewoon vemoeid dat de mensen maar te pas en te onpas aan de deur hangen..... dus gewoon niet tot uitrusten toe komt.....

ja 300 gram.. maar ze was maar 2920 gram en ze zeggen dus 10% van het geboorte gewicht dat ze af mogen vallen... maar ze doet het erg goed.. en het is echt een dametje die wel weet wat ze wil en wanneer...

@noa, oeh ja die bandenpijn.. das heel irritant.... maar het trekt ook vanzelf wel weer weg.... sterkte iig..

@consider, te gek zeg dat het zo rustig was.... en dat lachen, kan niet wachten dat linette kan lachen... tis toch zo'n droppie he...

en zo alweer in je ouwe kleding kunnen, ik wou dat ik dat kon, ik kan al wel weer in een aantal kleinere positie broeken..... maar mn ouwe kleding.. heb vandaag voor het eerst mn haren weer gedaan sinds een week... :D

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, Wat fijn dat je kraamhulp zo lief is! Lekker ontbijt op bed :D Hoe is het met je mannetje? Is hij nog vrij? En hoe vond hij de bevalling enzo? Had hij toen nog wel een beetje kunnen slapen, of ligt hij nu ook nog uitgeteld tot kwart 11:45 te slapen ;)?
    Maar probeer maar zoveel mogelijk te rusten hoor! Stuur die mensen aan je deur maar lekker weg hihi ;) Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die er geen begrip voor hebben.. (Al roep ik dat niet te hard)

En dat is waar ja, je meissie woog al niet zo zwaar natuurlijk. Maar ze komt nu dus alweer lekker aan. Fijn dat het goed gaat hoor.

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Meetie, hij vond de bevalling toch echt wel een emotioneel momentje hoor.. tranen biggelden over zn wangen... en hij zei dat dit 1 van de mooiste al dan niet het mooiste moment van zn leven was.. maar het feit dat ie mij 3 dagen heet moeten zien afzien viel hem zwaar... en 10 uur op zn benen staan was ook niet lollig...

almar is deze week vrij geweest, en heeft lekker de boodschappen gedaan en voor de rest met mij mee gerust en gehangen, is voor hem ook geen kattenpis geweest....

nou en woensdag kregen we ook de nieuwe auto.. zijn we ook super blij mee.... al met al loopt het wel, maar vind het wel wennen hoor... zo'n hummeltje in huis en hoe ingrijpend alles veranderd enzo... heb nog wel wat kraamtranen gelaten hoor.... en dan die gehoorstest... we hadden 3 kansen en de eerste 2 reageerde ze niet... of werkte de test niet, dus bij de 3de keer krijg je ook weer een enorme ontlading, waarop die dokter zei. moet je daarom huilen... ja duh.... je wilt niet dat je kind aan 1 kant doof zal zijn ofzo.. je wilt toch het beste voor je kind.... gelukkig begreep de kraamzorg en de vk dat wel.. toch spannend....

8. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ mamasuus dat is ook zo je mannetje gaat al bijna weg he bah.

Is je meisje weer vrj van natte scheetjes en spugen ?
    Hier inderdaad ook geen "broedven de tafels bij het cb het is er wel wat warmer binnen als in een normaal gebouw en je moet je kindje in een wikkeldoek houden maar verder niks.

@ Care Lijkt me echt niet leuk als je vriend er steeds niet bij kan zijn als je kleine jarig is . Gelukkig kan hij waarschijnlijk wel gewoon bij de geboorte zijn. Je vriend heeft zich dus pas na dat julie een kindje hadden aangemeld voor dienst dat is appart dat hoor je niet zo vaak.

@ Meetie Gelukkig had Jesse geen last van het bloed aftappen heb je de uitslag al gehad ? Pff lijkt me zwaar hoor met een slapende Dylano op je arm terug naar huis.

@ Mikmak wat mooi dat je meisje het zo goed doet en dat je genoeg melk hebt voor haar ik vind het nog steeds jammer dat ik Mara de borst niet zo lang heb kunnen geven . Doe nog maar lekker rustig aan en veel rusten zolang je kraamhulp er nog is hoor want ongemerkt ga je toch weer veel doen als ze weg is.

@ Noa Of je last van banden pijn hebt zou ik niet weten het gevoel wat je beschrijft heb iknooit gehad . Snap wel dat je je soms druk kan maken over of het nog wel goed gaat vanbinnen omdat je niks voelt nog.

@ Consider lekker hoor dat je al veel van je oude spullen past . Ik pas ook al weer in de meeste van mijn kleren alleen had ik niet meer zoveel omdat er redelijk wat versleten was door mijn werk. reden om te shoppen dus maar ik koop liever iets voor Mara haha.
    O Mara poept normaal ook niet 3 broeken vol in een uur hoor weet niet waar ze het vandaan haalde maar normaal poept ze 1 sosm 2 keer per dag. Ze heef wel last van krampjes en daarvoor had ik cina baby gehaald en dat heb ik haar die dag voor het eerst gegeven dus waarschijnlijk kwam het daardoor ineens allemaal.

Morgen er naar baby masage kijken of Mara dan niet zo huild als voorige week want dat zou niet zo leuk zijn.

9. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    O trouwens John kwam op eens met de mededeling dat sitcen een ander telefoon nummer heeft ik weet dat ze een 0800 nummer hebben en dat blijft gewoon gelijk maar het andere nummer is verandert je weet natuurlijk maar nooit of je het ooit nodig heb dus zal het hier maar even voor ons allemaal neer zetten.

0302236000

John vergeet zulke dingen normaal altijd door te geven en mischien jullie mannen ook wel dus vandaar.

John was trouwens Gister avond al weer thuis dus we hebben dit weekend een lang weekend samen

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @busster, ja geniet zeker van de kraamhulp.... zondag komt ze al weer voor het laatst en maandag moet almar al weer werken... vind dat wel zwaar ineens maar ja wat doe je er aan he.....

@poepen he... hahaha, nou deze meid hier weet wel van wanten.... en het ergste is gewoon dat elke keer dat je een luiercheck doet ze spontaan begint te plassen, en iedere keer dat ik har temperatuur, poept ze de termometer onder hahahaha.... maar ja..

ben wel 1 brok hormonen, emotie enzo op het moment, en kan gewoon zomaar huilen om een klein dingetje... kraamhulp zei dat het kraamtranen waren, doordat gewoon niet alleen je hormonen nog alle kanten opspringen, maar dat er ineens zoveel is veranderd.... hoort erbij zegt ze.. nou zeg ik je, heb meer last nu van de hormonen dat tijdens de zw.... hoop maar dat het snel overgaat

11. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ja meid die kraamtranen gewoon laten lopen hoor die emoties moeten er gewoon even uit. Ik had er niet zo heel veel last van maar heb ook wel een paar keer een potje zitten janken . Vooral toen we uiteindelijk besloten hadden te stoppen met borstvvoeding van de ene kant was ik blij omdat ik Mara en mezelf niet langer hoefde te pesten omdat het niet lukte maar van de andere kant was ik zo teleurgesteld dat het niet gelukt was dat ik echt wel even heb zitten janken en John maar niet begrijpen waarom want we hadden nu toch de juiste beslissing genomen volgens hem.

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, Ah wat mooi dat de tranen over Almar zn wangen rolden! En kan me voorstellen dat dit voor hem ook niet niets was. Geniet dus maar lekker met zn drietjes in bed!

Oei dat was dan inderdaad behoorlijk spannend met die gehoortest! Gelukkig was de uitslag uiteindelijk toch positief! Wel dom dat die vent geen begrip voor je tranen had..
    En raar he.. dat je nu gewoon veel meer last hebt van je hormonen dan tijdens je zwangerschap! Had ik ook.. het leek wel of ik al die 9 maanden even in een keer inhaalde ofzo :( Ik hoop ook voor je dat het snel weer over is, want op dit moment wil je natuurlijk niets liever dan hoteldebotel genieten van jullie meissie!
    Maandag gaat Almar dus weer aan het werk. Bleh, jammer.. Bleef hij nou doordeweeks op de kazerne?

@Busster, Ik moest vandaag naar de huisarts bellen voor de uitslag, maar toen kreeg ik het antwoordapparaat met het bericht dat ze vanmiddag telefonisch niet bereikbaar waren.. Nu wilde ik morgen bellen, maar realiseerde me zojuist dat het morgen zaterdag is. Dat wordt dus tot maandag wacht.. :( Maar ja, ik ga er maar vanuit dat als er iets ergs aan de hand is, dat ze ons wel al hadden gebeld......

Oh hier heeft Jesse ook in zo goed als elke luier wel gepoept hoor :oops:
    Maar dat kan het goed zijn geweest, dat middeltje tegen krampjes! Blijkbaar werkt het dus wel :D
    Hey veel plezier morgen bij babymassage! Hopenlijk is Mara morgen een stuk rustiger dan vorige keer ;)

En bedankt voor het doorgeven van dat telefoonnummer! Alex heeft het er inderdaad niet over gehad :)
    Lekker dat jouw mannetje vandaag al weekend had!

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, ja precies ja... zit nu weer te janken omdat jullie dit natuurlijk ook hebben meegemaakt, en dat je begrijpt hoe het is met die hormonen.. ja en genieten van mn meisje doe ik wel hoor... heb haar net gevoed en ze ligt vredig in haar eigen bedje... en geniet echt van die knuffel momentjes, alhoewel het meer troost momentjes voor haar zijn, omdat ze honger of een vieze luier heeft enzo....

komt goed lijkt me zo..... ;)

ja hij was een zij... het was zowiezo een rare vrouw.. ging ze een gesprek aan met de kraamzorg over haar eyeliner... of het een getoeerde eyeliner was.. of dat ze van zichzelf zo'n mooi lijntje kon trekken enzo.... hahahaha, maar goed maakt niet uit, alles was ok... en dat is wat telt....

@busster, Das wel balen dat je maar een maand borstvoeding kon geven.... en ja dat zou bij mij ook tranen geven, aan de andere kant een opluchting want die kloven doen verekte veel pijn.... iedere borstvoeding bepanthen smeren enzo.... en linette spuugt dat bloed weer uit ziet er echt wel naar uit uit hoor... aan de andere kant is het ook wel leuk oom bv te kunnen geven

14. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha meis, lekker laten gaan hoor. En lekker blijven genieten van Linette! Het komt inderdaad goed.

Kwam die gehoortestmevrouw dan bij jullie thuis?!

En je hebt dus last van tepelkloven..? :pale: Ik heb daar zelf geen last van gehad, maar volgens mij doet dat echt vreselijk pijn! En dat lijkt me inderdaad een naar gezicht, dat Linette bloed uitspuugt..

Maar het geeft je een goed gevoel he, borstvoeding geven. Dylano wilde op het begin niet drinken omdat hij bij de bevalling bloed binnen had gekregen. En toen hij uiteindelijk wel wilde drinken, stonden mijn borsten al zo strak dat hij niet kon drinken! Ik janken joh, voelde me zo vreselijk! Ik had het gevoel alsof ik faalde :confused: Gelukkig kwam Alex toen met een kolf thuis en kwam alles toch goed hihi

Nou, hier even een relaxed daggie.. Alex is nu voetballen, vanavond gaat me schoonzusje hier pannenkoeken bakken, daarna komen twee vriendinnen van me langs.
    Jullie nog spannende weekendplannen? :eek:

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden.

hier wordt er niet zoveel gedaan vandaag, heb vanmorgen gewerkt, en ben nu echt kapot, val gewoon bij alles in slaap hihi. en het is best rot weer dus het is ook geen weer om me zinnen te verzetten. maarja hele dag binnen zitten is ook niks he.dus mischien nog even met de hond er op uit.
    me buik rommelt als een gek vandaag, denk dat er weet wat aan groeien is. dus dat is alleen maar positief toch?

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai allemaal, was ik weer hihi is alweer zoveel gekletst had vanmorgen al wat gelezen maar noggeen tijd gehad om te reageren.

wij zijn dus wel druk hihihi. vanmorgen auto weer gehaald die remde raar laatste tijd en bleek er een rubber afgeschoten oid. en toen vroeg ik naar rammelende uitlaat. blijkt de katalysator stuk aaah dat word duur grapje. na jah volgende mnd dan maar.
    verder zijn we bijna door het hout heen. nog ff uurtje ofzo denk ik. babykamertje kan de vloer in maar word denk ik aps volgedne week.
    yasmine was mega dwars omdat ze gistermiddagn iet geslapen had,ze wilde toen perse mee boodschappen doen.
    ze heeft vandaag echt mega veel gepoept dus dat gaat ook weer goed. ze eet nog steeds als grote dus denken dat ze groeit ze was al weer cm groter.

morgen ff op kraamvisite bij nichie, kregen vandaag kaartje en zaten toch fouten in whahaha. ze hadden zelfs type ex gebruikt bij telefoonnummer.
    en stond ook in dat het een grote verrassing was voor hun nou dacht het niet. ze was met pil gestopt en ja als je dan onveilig sex hebt ook nog eens in je vruchtbare periode nou dan kun je er bij haar vanuit gaan dat ze zwanger word. dus niks geen verrassing. jah miss voor dr man whahaha.

hier is volgesn mij ei geweest dus we gaan weer afw88 en natuurlijk vrolijk door klussen hahaha.

@meetie,dus lekker rustig vandaag beter. en er word dan nog voor je gekookt ook helemaal super hihihi.
    idd hoor wat je zegt als het ernstig was met jesse haden ze echt wel gebeld dan alten ze je echtn iet een weekend nog thuis.

@mikmak, au au au, wat lijkt me dat pijnlijk zo kloven. ik heb daar ook nooit last van gehad maar ook vooral omdat yasmine niet goed dronk hihi. ik heb gewoon 8 wk gekolft en steeds wel porberen aan e leggen maar zelfs met tepelhoedje was dit nog lastig. heb gewoon te grote borsten waarschijnlijk. de volgende keer doe ik dus ook echt een bvcursus vooraf. want het is toch wel fijn dat je het zelf kunt he. baal er nu zelfs nog van hoor. maar jah ging echtn iet meer. en idd ze is dan wel veel afgevallen maar gelukkig gaat hetn u weer goeie kant uit. en geniet nog maar lekker van je kraamhulp zo te horen zorgt ze goed voor jullie met ontbijt op bed ed. vasthouden zoeen hihi.

@buster, ze is idd weer vrij hoor van spugen en natte scheten hihi. alles functioneerd weer zoals het hoort hihi.
    en hoe was de masage dit keer?ok super van dat nummer is die dan ook voor buitenland want daar had ik toen andere voor?

@consider, zo lekekr snel weer i nde gewone kleren lekker zeg. duurde bij mij wel tijdje heb nog heel lang me zwangere tuinbroek aangehad hihihi ook gewoon omdat ie lekekr zat drukt niet in buik ed.

@noa klint idd als bandenpijn hoor, kan flink heftig zijn. ik vond ze zelfs heftiger als de weeen bij bevalling hihi. en lag ook regelmatig te creperen op de grond.
    lekker toch dat de kleine goed ant groeien is klinkt goed hoor.
    en met de hond lopen ja ik moet ook nog met ze weg eigenlijk maar heb weer geen tijd hihi komt dan volgende week wel weer.
    ze hebben gelukkig ruimte zat hier.

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamasuus, nou das dan lekker zeg weer een dure autoreparatie.....
    maar wel fijn dat de auto weer normaal remt.... is toch een fijner idee lijkt me... ;)

jammer dat je met yasmine niet kom bv-en.. maar volgende keer komt het vast goed.. hier ook dikke borsten hoor... een cuo E op het moment.. heb gewoon veel melk.. ik lek als een idioot... 1 spoor van melk als ik topless naar de badkamer loop

en ja kloven hebben is niet lollig, maar aan de ene borst lijkt het aan de betere hand.. verder na iedere voeding bepanthen smeren....

@Noa, lekker rustig aandoen en toegeven aan de vermoeidheid, strakjes over een week of 4 krijg je wel weer energie..

@meetie, ja die van de gehoorstest en hielprik kwam gewoon thuis.. bij jou niet dan?

En ja borstboeding geven is wel fijn... en zodra de kloven weg zijn, zal het allemaal nog meer oke zijn...

Nou vanmorgen is de vk weer geweest en ze is wederom 120 gram aangekomen.... kortom ze doet het heel erg goed en zucht ze is zo schattig....

hier voor de rest geen weekendplannen...

18. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mama suus. ow dus je bent flink aan het klussen geweest hihi, en mischien was het inderdaad een verrassing voor haar man hahaha. ja ik denk ook dat het banden pijn is, hoop ik maar in iedergeval hihi, dus ja als het die pijn is dan moet er wel iets van binnen aan het groeien zijn.de hond is lekker uitgeweest samen met me buuf der honden was wel even lekker. ik heb een bullmastiff dus die hoeft gelukkig geen uren te wandelen hihi

@mikmak ik geef wel toe aan de vermoeidheid hoor, maar soms kan dat niet altijd ivm verplichtingen ik hoop dat het over een maandje beter is.

ow ben nu zenuwactig aan het worden voor woensdag.hadden jullie die ook of niet?

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @noa.. sorry, dat ik het je misscien moet vragen maar wat is woensdag? was de laatste dagen in een andere dimentie geloof ik....

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mikmak dan mag ik weer voor een echo!

Deel Deze Pagina