Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    thaxs hoop dat het werkt hihihi.

hier weer fijne nacht gehad...not ben van 2.15 tot 4 uur wakker geweest met madam. en om half 6 ging de wekker alweer. nu klopt mijn temp dus ook voor geen meter heel erg laag ineens.
    ze heeft dus weer twee keer bed ondergespuugd en nog aantal keer in bakje die ik dus steeds moest omspoelen.

kwam ik beneden waachte daar nog 2 plasjes en een poep op mij van de hondjes, dr word dr weer een loops dan doen ze dat altijd. erg fijn dus allemaal. mijn dag ie niet goed begonnen vandaag hahahaha.
    kan dus ook niet veel hebben dus hoop dat madam dr een beetje rustig houd. straks nog turnen. hopelijk is mijn broek droog want die ik nu aan heb is rits van stuk staat dus niet zo chramant. en andere 2 goeie zitten in de was. mijn mooiste broek is versleten. oftewel aaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

maar verder gaat het goed hoor hihihihi.

en bij de rest?

noa wat zij je vriend ervan dat je contract niet verlengt werd? en veel plezier bij echo vandaag.

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Gisteren even bij die kennis geweest, was erg gezellig. Heb 3 plastic tassen met kleertjes gekregen, waarvan ze 1 tas zelf had gekregen. Daar zat weinig bijzonders in, en die kleertjes doe ik in een kledingcontainer. Maar in die andere 2 zakken zaten echt leuke dingetjes. Heb de boel gelijk ff gewassen en het ligt alweer in haar kast, die is in een keer hardstikke vol haha.

Gisteravond belde mijn schoonvader op, en vroeg of ze zaterdag kunnen langs komen. Natuurlijk kan dat. Zal wel weer een druk dagje worden. Ze komen natuurlijk pas rond 4 of 5 uur, dus kan ik ook nog voor zoveel man gaan koken. Ga vrijdag alvast het eten maken, dan hoeft het zaterdag alleen opgewarmt worden. Hoop dat ze niet weer zo druk doen met Valerie, ze gaat dan echt van hand tot hand. Maar ja vind het zo moeilijk om er iets van te zeggen, dit wordt pas de 2de keer dat ze Valerie zien, en ze rijden er 6 uur voor. Dus ik moet het maar ff slikken en die paar uurtjes uitzitten. Op de een of andere manier voel ik me niet zo bij hun op me gemak.

Zometeen komt een oude schoolvriendin langs, kwam haar laatst tegen in de stad en ze heeft ook een dochter, van 8 maanden. Nu komt ze ff bij me langs, lekker bijkletsen.

@Meetie, ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Aan de ene kant wil je heel graag van je kids genieten, maar aan de andere kant wil je je studie graag afmaken, maar met de kids in de buurt gaat dat een beetje moeilijk.
    Nee ik hoef in maart niet te werken, ik heb geen baan meer. Was met 23 weken zwangerschap ontslagen. Wil aan de ene kant wel weer werken, maar zie er aan de andere kant zo tegenop. Denk dat ik toch eerst maar ff thuis blijf, zal het dit weekend even met me man bespreken.
    Wat grappig dat Jesse niets merkte van zijn uitje naar de vk. Ik weeg nu nog 4,5 kg zwaarder dan voor de bevalling. Er is dus alweer bijna 20 kg vanaf, en dat terwijl ik eigenlijk niks bijzonders doe. Denk dat de laatste kg's wel moeilijk zullen worden. En eigenlijk wil er er nog iets meer vanaf, want voor de zwangerschap was ik al iets te zwaar.

@Noa, jeetje dus je kan niet blijven, dat is echt balen zeg! Ik moest er ook met 23 weken uit, heb toen een tijdje in de ww gezeten, en krijg nu nog een zwangerschaps/bevallings uitkering. Maar die stopt over 2 weken, en dan krijg ik helemaal geen geld meer.
    Ik was in het begin van de zwangerschap ook 2,5 kilo afgevallen. Nou dat heb ik later weer ruim schoots ingehaald. Maak je niet druk meid, de baby pakt toch wel wat die nodig heeft.

@mamasuus, volgens mij past er alleen een maxicosi cabriofix op, en niet op oudere maxicosi's.
    Wij hebben een babyfoon van philips en ik moet zeggen dat die perfect werkt, geen bij geluidjes, en echt absoluut storingsvrij. Echt een super ding.

@Busster, dus mara heeft de eerste prikjes gehad. Gelukkig heeft ze maar eventjes gehuild. Ze heeft dus een voorkeurshouding, dan kan je inderdaad beter naar de fysio voordat haar hoofdje helemaal scheef gaat staan.
    Je zou inderdaad ook een easybase op marktplaats kunnen kopen, alleen ze worden nog niet zoveel aangeboden omdat het een redelijk nieuw product is.

@Mikmak, je zou nog terug komen ;) maar je zult het wel druk hebben gehad met Linette.

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@MamaSuus, Jij hebt dus niet zo een lekker dagje. Houdt Yasmine zich een beetje rustig? Is ze nogsteeds aan de spuug?

@Consider, 3 tassen vol, jeetje hihi. Wat leuk dat er zoveel bruikbaars in zat!
    Slim om vrijdag vast het eten klaar te maken. Waar wonen je schoonouders als ze 6 uur moeten rijden?
    Was het gezellig met je oude schoolvriendin?

Ben benieuwd wat je man ervan vind als je voorlopig nog thuis blijft. Hopenlijk maakt hij er geen probleem van ;)
    En we hebben nog 8 maanden te tijd om die laatste kilo's te verliezen, moet lukken toch ;)

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    gaat goed nu hoor ze slaapt weer lekker kom zelf alleen echt niet op gang.
    hang met iedereen mega lang aan de foon hahaha. me me ma met vriending van me zwager whahaha blijf ant kleppen..

is ook zo erg die soap rond me schoonzusje je word dr echt niet goed van. en wij kwekken er lekker over hahaha. nu had ze mij namelijk verteld dat ze niet meer ging werken en gister tegen haar dus van wel en dan gingen de oudste drie naar me schoonma en de baby naar de ma van haar man. want naders werd het teveel voor me schoonma ja duh is nu al teveel. en als ze er nou voor betaald kreeg maar ook niet. alles wat hun krijgen voor de opvang houden ze ook want jah ze kunnen het zo goed gebruiken whahaha hij heeft me daar een salaris echt niet normaal meer en dan nog komen zen iet rond. nou dan moet je in mijn ogen eens minderen met die kids ipv maar door doen. sorry hoor maar moest het ff kwijt hihihi vind het gewoon belachelijk ze willen zelf zoveel kids laat ze er dan ook voor zorgen. onze meid denkt zelfs al dat haar neefjes bij oma wonen nou das othc niet gezond of wel dan.

nou zou eens wat proberen te gaan doen hihi krijg me kachel oo kal niet aan. pff je hebt soms van die dagen.

5. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hier hang ik ook al de hele dag op bed hoor.. heb echt nergens zin in.
    O me broertje heeft trouwens dat huis! Hij is nu het definitieve contract tekenen :D Hij is er helemaal blij mee. Gisteren ging hij meteen op marktplaats naar gratis interieurs zoeken hihi.
    Lekker dat Yasmine in bed ligt. Dylano slaapt sinds een paar dagen niet meer overdag. We hebben hem een paar keer eindmiddag nog in bed gelegd, maar nu red hij het de hele dag :eek: Wel makkelijk met afspraken enzo, hoef je niet meer op zijn dutjes te rekenen!
    Maar je schoonzusje is dus niet helemaal eerlijk tegen de een of de ander.. Wat een gedoe met hun zeg hihi. En wel aso om al die opvangcenten in hun eigen zak te stoppen hoor..

6. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Consider . Hoop voor je dat je schoonfamilie wat rustig doet met Valerie want anders is ze zo weer uit haar ritme natuurlijk. Maar ja als ze er zo lang voor rijden moeten snap ik ook wel dat ze haar graag allemaal even vast houden en bewonderen natuurlijk. Dus morgen maar een paar keer slikken en tot 10 tellen. Moet ik ook als mijn schoonmoeder komt pfff .
    Lekker zeg zoveel tassen met kleertjes ik heb laatst ook kleertjes van mijn nichtje gehad maar haar kindjes zijn in de zomer geboren dus alles wat Mara nu past van die kleertjes zijn zomer jurkjes beetje jammer .

@ Mamasuus haha is de saop rond je schoonzusje nou nog niet af wel leuk dan blijft er in de familie tenminste wat te roddelen.
    Je bent vannacht maar weer druk geweest zeg met je meisje en de hondjes hoop voor je dat het vannacht beter gaat.

@ Meetie Wat super dat je broertje nu een eigen huisje krijgt hebben jullie straks ook weer meer prive.
    Wauw Dylano word dus echt een grote jongen als hij niet meer hoeft te slapen overdag. Ik neem aaan dat Jesses bloed goed was omdat je er niks meer over geschreven hebt of heb ik er overheen gelezen?

AAAAAAH ik word gek . Ik ging net evennaar de verzekering bellen omdat Mara naar de fisio moet en dus moet ik haar verzekeringsnummer hebben . Ik heb ze al 3 x erover gebeld de eerste keer hadden ze haar niet bij geschreven vlak na haar geboorte daarna zou het wel gelukt zijn maar ik had nog steeds geen pas voor haar ontvangen dus heb ik vorige week gebeld zegt die figuur aan de andere kant van de lijn dat het onderweg is. Nu heb ik nog steeds niks dus ik maar even bellen zegt die knakker die ik net aan de telefoon heb dat het helemaal nog niet verwerkt is en dat ik daarom nog niks gehad heb . HALLO blijken de gegevens die ze hebben en die ze bij de gemeente op moeten vragen niet hetzelfde te zijn . Dat ze mij dan eens bellen of een brief schrijven of zo om te vragen hoe dat kan , maar nee hoor laat die mevrouw maar lekker wachten. Nu hebben ze er een spoed klus van gemaakt ik ben benieuwd want ze moeten me nu binnen 3 werkdagen terug bellen.

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    meetie , wat lekker zeg dat je broertje nu zijn eigen plekkie heeft straks. helemaal super. heeft ie nu ook al baan dan? heb je lekker je huisie weer voor je eigen. is voor iedereen vast fijner voor hem waarschijnlijk ook wel.
    en jeetje dus dylano wil niet meer smiddags nou ben blij dat yasmine nog wel wil. ook niet altijd hoor en straks in de zomer vast ook niet meer. maar vind het nog heerlijk lekker ff me eigen ding doen hihihi. ze is dan straks bijna 3 maar ben echt blij dat ze nog slaapt hahaha. ze zeggen wel eens zo nog steeds slapen is datn iet wat lang en ik nee hoor is super fijn hahaha. en het doet dr ook goed die slaap. dus waarom dan niet he.

@buster, die soap blijft wel doorgaan hoor hahaha. die andere kids heeft ze zo goed als opgeoved helemaal de eerste maar dat komt ook omdat die van een andere papa is en ze dus toen nog thuis woonde. we gaan in okt met de hele zooi een dagje uit omdat schoonma dus 65 word dit jaar. zeiden we al dat we dr echt goed op lettebn dat ze geen enkele luier verschoond of flesje geeft en niet achter de kids aan rend hahaha want dat doet ze dus altijd. schoonzusie weet niet ens goed hoe je een luier verschoond en dat bij de vierde schandalig toch. ze was ant klooien.
    maar goed zelluf hahahaha. we moeten er ergens wel omlachen hoor maar aan de andere kant is het dus ook zeer frustrerned voor de rest.
    zo waren wij schoonma een keer nodig om op te passen, gingen naar misteryland en me ma zou doen maar die had op laatst iets anders dus wij nou dan veragen we andere oma toch. was schoonzusie boos omdat hun naar ikea wilden en ze dus op hun kids moest passen nou hallo wij zijn er ook nog. als ze echt niet kon zou me ma wel doen maar goed moet toch mogelijk zin jah echt belachelijk was dat.

echt kan dr uren over doorgaan wazige lui hahahaha.
    maar zou jullie niet verder ermee lastig vallen hoor hihihihi

en das nadeel dan he als je kleertjes krijgt met winter en zomer. maar goed dike mayo eronder wil miss en truitje onder jurkje. al zijn die mayos altijd zo groot hihihi.

ooh hoor madam gaan we ff douchen zo zijn we lekker fris als papa thuis komt hihihi

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @consider, werd je nog ergens aangenomen met 23 weken zwangerschap of niet?

me echo was super goed, ben al 9 weken en 1 dag dus mag me bannner weer aanpassen hihi,gaat wel lekker vlot zo hartje klopte ook mooi en ze was zeer te vreden hoe het er allemaal uitzag. je zag echt al een hooffdje enzo eecht mooit om te zien, heb ook 4 echo's mee naar huis gekregen

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Noa, Fijn dat de echo er goed uitzag! Mogen we foto zien? :D

@MamaSuus, Nee, hij had dus wel een goude baan gevonden, maar op laatste moment afgewezen wegens kleurenblindheid. Zo kut. Maar goed, hij gaat nu maar even een randombaantje nemen.

En het is inderdaad wel fijn als de kleine even middagdutje doet. Maar tegenwoordig is het eerder drama om hem alsnog in bed te krijgen omdat hij er ook gewoon minder behoefte naar heeft. Dan laat ik hem liever ergens rustig spelen ;) Maar superfijn dat jouw meissie nog wel slaapt. Vind het ook echt niet te lang ofzo hoor.. volgens mij slapen rond die leeftijd nog zat kinderen.

Haha inderdaad erg dat je schoonzusje nog steeds niet goed luiers kan verschonen :) En wat belachelijk dat ze je schoonmoeder op haar kids wilde laten letten omdat zij naar de ikea wilden! Dat kan je elke dag doen, mysterieland niet. Plus dat Ikea een heel speciaal oppasruimte hebben voor kids.... hahahaha. Ik kan me nu al goed voorstellen dat je niet uitgepraat kan raken over die lui :)

@Busster, Ik heb de uitslag nog niet gekregen :rolleyes: Begin nu toch wel iets meer te zenuwen. Want ik had gebeld naar de assistent, toen ging ze kijken en vervolgens zei ze dat ze het met de arts wilde overleggen. Maar die was niet beschikbaar, dus ze gaat mij nog terugbellen. Ze vroeg wel alvast mijn apotheek.. "voor het geval dat" zei ze. :rolleyes: Maar goed, morgen krijg ik het als het goed is wel eindelijk te horen.. ben benieuwd!

Argh, wat een gedoe met de verzekering zeg! Hopenlijk bellen ze een deze dagen.. ze hebben er wel een zooitje van gemaakt.

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    staat in me album de echo!

11. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ mamasuus wat raar dat je schoonzusje niet eens goed luiers kan verschonen nou ja zal wel een heel appart geval zijn . haha

@ Noa mooi dat je echo zo goed was . Super hoor dat je al echt kon zien wat het hoofdje was.

@ meetie nou als de uitslag niet goed was hadden ze je al lang gebeld volgens mij hoor dus maak je maar niet te druk.

Vrijdag kan ik al naar de fisio met Mara voor haar hoofdje . gelukkig had de 2de fisio die ik belde wel plek de eerste kon pas over eenpaar weken maar zo lang wil ik natuurlijk niet wachten hoe eerder er iets aan gedaan kan worden hoe beter.

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Noa, Oh zo schattig!
    @Busster, Ja inderdaad.. zo'n schrikbarende uitslag zal het dan niet zijn.. vind het idee dat er iets is met de kleine al wel erg genoeg haha. Maar laten we maar van het positieve uitgaan ;)

Wat fijn dat je vrijdag al naar de fysio mag! Het is zeker wel fijn dat je al zsm geholpen kan worden. Al is het alleen al voor je gevoel. Ik ben erg benieuwd wat die man gaat doen met Mara haar hoofdje :eek: Heb je al een idee?

13. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Heb niet echt een idee ik zal wel oefeningen moeten doen met haar thuis of zo en haar hoofdje steeds de andere kant op leggen als ze hem de verkeerde kant op draaid . Moest nu al van het cb haar op haaar buikje leggen en dan eerst aan de ene kant met haar praten en dan aan de andere kant zodat ze haar nekje steeds moet draaien en het sterk word zodat ze makkelijker haar hoofdje zelf kan draaienls ze op haar ruggetje ligt.

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @noa, wat snoezig hihi ik wil ook weer! wat een grote fotos he voor zon klein stipje hihi. en dat er dan al zoveel op zit he. verbaasde ik mij toen met negenwk echo ook over. ik liet hem aan me burmeisjes zien en de een dacht dat het een molletje was de ander een muis hahahaha. blijft mooi.

@buster, tis idd een appart geval. en kan me goed voorstellen hoor dat je zo snel mogelijk heen wil. hoe eerder hoe beter toch?

@meetie, ja raar he dat ze daar toe nboos om werd. nou ze kunnen me wat ik heb ook recht op oppasuren hahaha en heb dr nog heel wat in te halen dan hahahahahaha. die 1 of 2 keer in het jaar dat ze hier oppast.

oh jah had je gezegd jah jammer van die ene baan. maar idd dan maar ff een tussenbaan en ondertussen opzoek naar wat anders toch. als er eerst maar geld binnenkomt. zo doet mijn broer nu ook hoor die heeft zelfs twee banen is dus ook veel van huis en verdient nog haast niks zijn beide uitzend. maar jah beter iets dan niets. hij had er ook een potje van gemaakt en is dus tussendoor een tijd in buitenland geweest met vriendin. en eenmaal thuis kwam ze overal achter...oeps. maar gelukkig gaan ze dr voor en doet hijh hard zijn best schuldenvrij te komen. zodat ze samen op nieuw kunnen beginnen.

jee mijn temp is weer naar boven hihih, jah weet het ben dr veel mee bezig dit keer. maar jah anders duurt het weer zoalng straks hihi. is me vent straks weg. kunnen we erna pas weer en dan word het dus pas 2010 dat er wat uit komt. zit natuurlijk niks anders op dan wachten maar maak mezelf al weer lekker gek hahahaha. na jah we zien wel weer toch. nog paar daagies.
    verder traks ff postzegel halen bij me ma kan ik broef op de post doen over mijn meter van het stroom. kreeg gister de afrekening moet ik zelfs nog bijbetalen terwijl ik dus minder verbruikt heb. er zit 2 dagen verschil in de jaren en wel 174 kwh nou das wel erg veel. aangezien we nu dus ook een groot plasma scherm en een espressomiachine en een kondensdroger hebben nou jah ik hoop dat ze hem zo snel mogelijk komen halen we krijgen dan zowiezo een andere hihi en dan maar wachten of het ons geld gaat kosten of niet. hij zei zon 100 of 200 euro. we zullen dus zien.

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!

Wat mooi dat je broer en zn vriendin er samen tegenaan gaan. Hij had dus al zn schulden voor haar verzwegen?
    En ik begrijp je wel hoor, dat je nu weer zo op je temperatuur let enzo. Wanneer kan je testen?
    Ben benieuwd of die nieuwe meter je centjes gaat schelen :D Ik hoop het natuurlijk wel voor je!

Hier vliegen de centjes er weer even uit :( Toen ik eergisternacht thuis kwam van mijn ouders, was er nergens meer parkeerplek. En dan overdrijf ik niet, want overal stonden er ook auto's gewoon op de stoep geparkeerd enzo. Dus waar ik mijn auto ook zou zetten, ik zou zowiezo worden bekeurd. Dus ik maar het best lijkende plekje opgezocht.. bij een kruispunt bij een gele streep.. Sta ik niemand in de weg, dacht ik.. werden we gisterochtend uit bed gebonkt door de politie dat de bussen nu telkens moesten steken om die bocht te kunnen maken! (Heb de auto daar wel eens eerder geparkeerd, nooit problemen gehad.. staan zo vaak auto's daar geparkeerd.. maar goed, nu dus pech) En Alex moest hem binnen een paar minuten weghalen, want anders werd hij weggesleept.. Krijgen we dus een bekeuring van 60 euries en blijkt onze band ook nog lek te zijn! Wilt de garage die band niet plakken, omdat hij volgens die vent te versleten is....... dus nu heeft Alex twee nieuwe banden besteld, wat dus wel wat gaat kosten :(
    Toen ik naar mijn ouders ging eergisteren, hoorde ik ook wat tikken onder de auto. Ging mijn broertje even snel kijken en hij vermoedt de katalysator.. Dus ik meteen aan Mamasuus denken dat dat ding dus hoop geld kost... :( snif..

Buster, dat zou best kunnen ja, dat je oefeningen meekrijgt.. ben wel benieuwd eigenlijk.

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ mamasuus hoop echt dat het deze keer raak is want hetzou toch leuk zijn als er in 2009 nog een kleintje bij jullie komt.

@ Meetie haha ja bij een gele streep parkeren is natuurlijk niet zo handig . Wees maar blij dat ze je wakker zijn komen makenen dat ze je auto niet weg gesleept hebben want dat is helemaal een dure grap.
    Die buschauffeurs zijn vast heel blij met je geweest ....NOT.

he bah ik hoor mijn kat kotsen snel even kijken en opruimen anders komen er plekken in mijn parket.

17. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hey meiden,

Ik heb niet alles terug gelezen.. sorry..

@ Meetie: wat fijn voor jullie en je broertje dat hij een huisje heeft.. Kun je eindelijk weer eens gezin zijn met je gezin ;) !
    Jeetje wat balen zeg van de auto.. Kan je niet eens parkeren bij je eigen huis... Toch te zot voor woorden!

@ Busster: Hoop dat de arts/fysio gaat helpen! En je zal idd vast oefeningen meekrijgen.

@ Mamasuus: duimen draaien hier voor jou/jullie.. En wat een raar w**f zeg die schoonzus.. 4 kids en niet eens een luier normaal kunnen verwisselen/omdoen.. Over dat soort dingen kan ik echt furieus worden :evil: !

@ Noa: Wat fijn een goede echo! Leuk!

@ aggi, let je wel een beetje op jezelf...

@ All: hier weer geruchten gehoord van Miekjeman zijn werk.. 3 maal raden wat.. :evil:

Met Julentje alles goed! Met mij ook, wat moe-ig, maar goed..

Kusssss

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Busster, hihi ja kennelijk nietblij nee.. anders hadden ze de politie niet gebeld..
    @Miekje, Ja het is ook echt dom dat je hier niet kan parkeren.. maar als het goed is gaan ze dit jaar de straat omtoveren tot eentje met veel parkeerruimte.. ben benieuwd.
    En het gerucht luidt:..? Dat hij op uitzending moet? :eek: vertel

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    meetie , oh nee jij ook al, jah bij ons is het ook een ramp momenteel als je me stapel rekeningen ziet kreeg ik net weer twee binnen aaaaaah hop echt dat morgen zijn premie erbij zit die ben ik heel erg hard nodig. want dat geintje met dat rubber was dus ook nog mooi bijna 100 euro zag ik net. en nog herinnering van me rijlessen hihi mocht in gedeelten doen maar ben de laatste vergeten jah duh die moets in dec zo druk hahaha. en die katalysator jah duuuuuuur. en banden ook niet te best hebben ook net 4 nieuwe gedaan voor winter. maar jah komen we allemaal wel wer overheen duurt alleen ff hihihi. dat heb je soms zo he dan komt alles in een keer.

enne mijn nod is als het goed is komende dinsdag. want heb laatat alles op ff ingevuld en ik altijd denken dat ik een lf heb van 14 dagen blijkt ie dus gemiddels 11 te zijn jah lekker dan hahaha dat betekend dus dat vorige keren ei steeds midden in de week was ook niet zo gek dus dat het dan niet zo goedl ukt hahaha. blijft wachten heb nog steedsn iet mijn normale klachtjes dus er is hoop hihihi.

@miekje he gatsie dus hij mag ook weer. nou lekker dan he.
    hoest verder in huise miekje met de kleine man enzo?

@buster, he baj kattekots ruikt ook altijd zo fijn jhe. ik heb hier een kat met chronische niesziekte nou ecyhtn iet fijn ook hoor die loopt overal dr snot rond te gooien. heel goor.

20. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Tis nog niet zeker, zijn nog geruchten.. Hij heeft nog geen contact gehad met zijn compagnie (hij zit nu in opleiding en dus op andere kazerne)..
    Maar goed de geruchten zijn dus al op de Hollandse Rading.. (Hij zit normaal in Ermelo)

Meer weten we nog niet.. Ja dat t TK kan worden of 'buiten de poort van TK'... :( Oja, en dat t voor november staat.. (Leuk missen we wederom met kerst, oud en nieuw, verjaardagen van vele familieleden incl die van ons en evt Julen)
    Tis nu afwachten wat er gaat komen vanuit de compagnie..
    Dus we hopen dat er niks aan komt, maar ik ga er voor t gemak maar vast vanuit :( ..

Julen doet t prima! Hij is druk aan de babbel en heeft vorige week ineens 'Papa' gezegd.. Heel duidelijk..
    Hij klautert wat af op de bank, wilt veel staan, loopt rondjes om de tafel etc etc.. Zijn 4e tandje komt nu door, het is ieniemienie (bijna niet te zien dat er een speldenprikje door is)..

Ik is druk aan t werk geweest, veel diensten achter elkaar gedraaid. Nu 2 dagen vrij.. morgen ga ik met een vriendinnetje naar de sauna...

Oja, Miekje gaat in mei 5 dagen naar Toronto.. Zal mijn mannetjes missen..
    Maar heb er wel zin in! Ga met mijn zus en ouders.. Kon heel goedkoop weg, via mijn zus..(werkt in de reiswereld..)

Parkeerruimte is hier gelukkig genoeg (Parkeergarages), maar bezoek moet altijd betaald parkeren.. Wij hebben 1 parkeerplek voor ons, onder t appartement. Gelukkig hebben we maar 1 auto, een kleine, dus kan de auto en de motor van Miekjeman op 1 parkeerplek...

Oehh spannend Mamasuus, dinsdag... Ik duim voor je..
    Ook hier rekeningen bah!

Deel Deze Pagina