ok hema dus, nou ga zo toch maar naar ned dan om ff te kijken. die doos bij cp was wel zo lastig konden niet vanaf 11 uur wilden met ontbijt ed is schijnbaar nieuw. maar nu dan om 13,00 uur na jah ook goed. heb ik gewwon via tel gedaan want via internet kon ik dus alleen nog arragement met diner nemen nou dat vind ik onzin we willen maccen morgen hihihi. en vanavond voor het eerst pizza bestellen. en ik ga oz eens kijken voor extra gevoelige test hihihi manlief is ervan overtuigd en zei dat ik zoeen moest halen. mocht ie negatief zijn staan we tenminste weer ff met beide benen op de grond en mocht ie licht zijn woehoe dan is het helemaal geweldig natuurlijk. nou kijk vanavond ofzo eens ff op die link. ga nu echt weg anders word het allemaal zo laat.
@MamaSuus, Is het gelukt om een badbak te vinden voor je meissie? En maccen is natuurlijk veel leuker hihi. Vanavond dus voor het eerst pizza bestellen.. wij bestellen nooit pizza, vind dat altijd zo achtelijk duur! En je hebt nu een andere test gehaald? Al getest of ga je dat morgen doen? Wel de uitslag laten weten he hihi
haaaaai, nou heb het gedaan hoor vanmorgen en woehoe, staat een licht streepje. heb die van kruidvat 2 voor 5 gehaald. en is echt duyidelijk te zien hoor niet dat je in licht moet houden ofzo. ik vroeg aan me vent die nog half sliep van nou hoeveel streepjes zie je en hij huh 2 en yasmine keek en die zei ook 2 woehoe. zo was de eerste test bij yasmine ook. weet ben nog wat te vroeg zou morgen ongi moeten worden. en de officiele 14 dagen is pas ergens van de week maar heb nog genoeg tests liggen. meetie, badpak is gehaald ze hadden ze alleen niet hangen heb gevraagd bij hema en ze moest uit magazijn halen niet eht keuze dus maar heb nu een mooie rose oranje met roezels hihi staat dr echt super. ze had ook nog bikini meegenomen maar die leek mij niet wat. was banmg dat broekje af zou zakken want een kont heeft zen iet hihihi. wij bestellen ook eigenlijk nooit pizza miss een keer per jaar ofzo. toen we hier net woonden hebben we keer gedaan maar die was koud. dus nooit meer gedaan nu zit er hier een nieuwe in de buurt. en die is niet duur. grote pizzas voor 6 euro kleine voor 3,50 en tortilinni en lasagne ed 6 euro valt mee dus. nou wij gan vandaag lekekr zwemmen jee hihihi.
@Mama suus het lijkt er dus gewoon op dat we je kunnen fliciteren was het voorgevoel van je mannetje toch juist hihi. Dus bij deze alvast een voorzichtige felicitatie. Gelukkig heb je voor je meisje toch een badpak kunnen vinden is inderdaad niet echt een charmant gezicht als je haar tepels er boven uit zou zien. @ Meetie nou over dat stevig ouderschap dan moet je op die vragen lijst iets invullen over hoe het vroeger bij je thuis was en daar heeft hij over gelogen . Ik denk dat we begleiding nodig hebben maar ik hou er niet van als hij liegt over zulke dingen. Yes Mara heeft vannacht weer lang geslapen rond 22:30 na haar fles het bedje in en rond 5:30 wakker geworden toen heb ik er naast me neer gelegt en heeft ze nog verder geslapen tot 6:40 ten wou ze echt weer een fles, nog even en ze slaapt echt door hoop ik . Gisteren hadden we ook al ongeveer zo'n nacht. Nu ligt ze bij mij op schoot te slapen terwijl ik achter de pc zit als ik haar in haar bedje leg gaat ze piepen.haha ze wil gewoon graag bij haar Mama zijn. Gisteren vierde mijn zusje haar verjaardag ( ze is morgen jarig) en toen kreeg ik van mijn moeder een usb stick met allemaal baby en kinderfoto's van mij en mijn zusjes. Ze heeft al onze dia's gedigitaliseerd zo leuk haha meer dan 1000 foto's .Mara lijkt echt op mij als baby haha
@meetie, ja ben ook superblij dat k hier voor mijn gevoel goed wordt ondersteunt door cb, en almar natuurlijk. dit weekend is wel een beetje een ommeslag geweest.. ik begin rustiger te worden, en de paniek is al veeeeeel minder als ze huilt. ik merk dat zij dat ook merkt en gisteren avond toen ze weer aan het mieren was van 8 tot half 12 hebben we allebei geprobeert haar slapende te krijgen, maar uieindelijk viel ze bij mama in slaap en heeft ze tot 4.50 geslapen.... ik denk dat dat komt omdat ik wat relaxter aan het worden ben.... @mamasuus, noh ja ik laat ze stromen als het mij ook uitkomt, maar ook mijn huilgedrag is zich aan het aanpassen.... eerst was het huilen omdat ik haar niet snap, nu is het al een traantje wegpinken omdat ze zooo aandoenlijk is... en is het raak? misschien zit er eindelijk een steigende lijn in.... @busster, das wel raar dat ze langs je kijkt, maar goed dat je daar aan kan werken meteen... maar misscien ook een soort van fase?
@MamaSuus, Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ! ! ! ! ! Het is dus raak!?!?! Gefeliciteerd meis! Wat onwijs leuk voor jullie Dus dan toch nog dit jaar een kindje erbij! Ooooh ben helemaal blij voor je hahahaha Nou deze dag kan dus niet meer stuk Geniet lekker van alles En wat mooi dat die badpak die ze uit het magazijn haalde juist onwijs leuk staat! @Busster, Nee inderdaad vooral niet als het om het welzijn van jullie kindje gaat. Oh wat lekker, Mara slaapt dus steeds vaker langer door! En wat lief dat ze lekker bij jou wilt slapen ^_^ Meer dan 1000 foto's.. je bent dus wel even zoet met kijken haha wel leuk zeg! @Mikmak, Kindjes kunnen dat goed aanvoelen ja.. mooi dat je meteen een positieve reactie krijg nu jij rustiger wordt! Ze viel dus ook lekker bij jou in slaap, heerlijk Dat geeft je meteen een beetje extra moed he
@Meetie, jep geeft de burger zeker moed haha ..... en goed voor het zelfvertouwen oveer de verzorging....
@ Mikmak Lekker he als je kleintje zo bij je in slaap valt. Ze kunnen idd voelen of jij gespannen bent. Mara voeld dat ook heel goed . Als John haar vast houd als ze huilt word ze ook minder snel stil omdat hij zo graag wil dat ze stil word dat hij er stressig van word. Mijn moeder zegt trouwens dat het wel mee valt met Mara en dat ze helemaal niet zo langs me heen kijkt , mischien dat die fisio mij ook een beetje onzeker maakt en maak ik me druk om niks.
Hihi......... 8-[ Ik had daarnet Dylano een paar uurtjes zonder luier laten lopen. Nu had ik wel verwacht dat hij eerst in zn broek zou plassen. Hij begint namelijk wel te rageren wanneer hij een behoefte doet en als zn luier vol zit begint hij dat ook echt vies te vinden. Dus nu dacht ik.. als hij nu eens in zn broek plast, dan vind hij dat hogstwaarschijnlijk erg vies en wilt hij de volgende keer snel naar de wc voor hij plast. Dus ok, hij had geplast toen hij stil op de bank zat, toen had hij volgens mij even niet door dat hij geen luier aan had, want pas toen ik hem optilde en hij zijn koude natte broek tegen zn benen aanvoelde bewegen vond hij het erg smerig, dus broek uit, schone boxer aan. Stond hij even later voor de tv en hoorde ik ineens 'plets!' plas op de rond. Kind verstijfd en geschrokken.. weer schone broek an. Even later, vroeg ik telkens of hij moest plassen. Hij 'nee'. Ik filmen.. want klonk zo schattig. Camera weer uit. Nog geen twee tellen later weer plets plas op de grond.. kind raakt helemaal overstuur! 8-[ Heb maar gezegd dat hij straks weer luier om mag en hij zit nu even in bad te spelen... probeer ander keertje weer opnieuw hihi... @Mimak, Hihi gelukkig maar @Busster, Hm.. misschien kijkt ze ergens anders naar? Jesse kan heel goed mensen aankijken en volgen enzo, maar soms heeft hij ook momenten dat hij net boven mij kijkt.. volgens mij kijkt hij dan naar het contrast van mijn donkere haren tegen het licht ofzo.. misschien dat Mara dat ook doet? Of draag je glinsterende oorbellen ofzo..? Maar goed, laten we er maar vanuit gaan dat het wel goed komt Want wat zou het anders kunnen zijn?
@mama suus dat is toch mooi nieuws dus het klussen is toch gelukt hihi. hier gaat alles ze gangtje, de bekende misselijkheids kwaaltjes heb ik nog steeds niet jippie! en tja die uitslag op me handen is wel erger geworden tijdens de zwangerschap dus hoop dat het na die 12 weken tog wel wat minder gaat worden maarja dat moet ik afwachtten he.over over 3 weekies kijken in de baby winkels dan ben ik over die 12 weken grens heen en dan durf ik dat wel, ivm de vorige keer. van het weekend moest ik een kraam kadotje halen ow wat lief he al die kleine kleertjes hihi. nou tot morgen dames ga strax op vistite en daarna wokken, we hebben der zin in hih
@ Meetie Ach die arme Dylano die wist niet wat hem overkwam helemaal nat haha maar ja zo leren ze het wel . En nee ik draag geen glinster oorbellen mischien kijkt ze idd naar mijn haar . Dat rood steekt natuurlijk nog al af tegen de achtergrond hihi. Zo vandaag nog weer kraamvisite gehad dat houd ook niet op zeg . Morgen als het goed is weer en volgende week zaterdag en maandag ook weer. Pff Wel leuk hoor maar hadden al die mensen het zo druk in de kerstvakantie toen kwam er niemand en toen hadden we veel tijd en nu in het weekend stukken minder . Ach ja tegen de tijd dat Mara 1 word zijn ze allemaal wel geweest.
hai hai, nou zwemmen was super hoor. madam die gilde alles bij elkaar hahha omdat ze het zo leuk vond hoor. echt hard hihi deed zeer aan je oren. zijn maar niet naar mac gegaan want was ver om en madam die was zo moe, wij ook trouwens hihi. gaan er straks op tijd in. manlief kijt nog ff voetbal dan spullen inpakken en op tijd erin want morgen is het weer vroeg. denk dat ik dinsdag nog ens test dan moet die streep toch heel wat dikker zijn. elke twee dagen zeggen ze toch? @meetie, dat ken ik hoor dat verhaal met dylano. zo was het eerst hier ook. zijn hel wat tranen bij gevloeit hoor hihi. was ook al begonnen met twee en vorig jaar april dus. dan wer ff niet en weer ff wel thuis. en zo langzamer hand kreeg ze het beter door. steeds ff ermee bezig en dan wer ff niet. wat ook al beetje kan helpen is na het slapen op de wc zetten. de meeste mensen moet dan wel en kleintjes dus ook deed ik bij madam ook. en wc verkleiner ipv potje. hier had yasmine echt hekel aan pot want die deed zer aan dr kont te hard ofzo weet niet. heb toen een wcverkleiner gehaald en opstapje ervoor gaat stukken beter. @noa, dus jij ook geen klachten had ik bij yasmine ook niet hoor en nu ook nog niet. aan de ene kant ga je dan soms twijfelen terwijl je eigenlijk blij mag wezen dat je niet de hele dag boven de pot hangt. @buster, zo he nu nog kraamvisite. das wel erg lang dan. ben blij dat wij toen een feest gedaan hebben beviel echt perfect en doen we dus echt weer. allen naasten mogen eerder komen dr rest komt dan pas op het feest. bij yasmine hebben we dit een mnd later gedaan gewoon een middagje ff druk en erna wer lekekr met gezin. miss valt het idd wel mee met mara, beetje oef is natuurlijk nooit kwaad toch. @mikmak, heeft idd veel invleot hor hoe jij je voelt ed. dat blijft ook hoor niet alleen bij babys hier is het ook als manlief shagiie is dan is madam dit ook sneller. dan reageren ze heel vel op elkaar. en dan kom ik er rustig tussen en dat scheelt vaak echt heel erg. ff beiden in de hoek hahha.
@Noa, lekker toch Schattig he al die minikleertjes. Als ik zakken vol geld had, kocht ik zo de winkels leeg haha. Hoe was het wokken? @Busster, Hihi dat mag ik wel hopen ja, dat al het kraamvisite is geweest tegen de tijd dat Mara 1 is Anders vind ik het wel heel erg schandalig hoor haha @MamaSuus, Haha zwemmen was dus wel een succes. En geen idee van dat 'elke twee dagen' wat je zegt. En wij hebben hier ook een wc-verkleiner. Dylano wordt 9vd10 keer helemaal hysterisch als ik hem op het potje wil zetten.. dan houdt hij zich zo stijf dat ik hem er echt niet op krijg :-s geen idee wat dat is met het potje.. Maar goed, wij hebben zo een wc-verkleiner waar zo een trapje aan vastzit, maar ik denk dat ik toch ergens een nieuwe ga halen, want de voorkant is best laag, dus als Dylano zou plassen, plast hij volgens mij geheid over de bril heen Met het potje kan ik hem nog achterstevoren zetten, maar ja.. heb ik weinig an als Dylano er niet op wil.
het wokken was gezellig hoor! en ja die kleertje ohh wat lief! @mama suus je gaat inderdaad twijfelen als alles wel goed is, maarfja mij hoor je niet klagen hoor liever geen kwaaltjes dan alle kwaaltjes hahaha het schiet al op bijna 10 weekies
meetie, zelfs hier plast yasmine wel eens over de rand hoor die kids houden het zo lang op en dan komt er me toch een straal uit. heb ook regelmatig nog de vloer nat hihihi. en dat van twee dagen heb eens gelzen dat elke 2 dagen je hcg in urine toeneemt. en zou de test dus morgen duidelijkerm oeten zijn. noa, idd die kleertjes he verschrikkelijk toch he dat ze die zo lief maken. moet me ook altijd wel inhouden hoor. al ben ik vaak over mijn lijn gegaan hahaha. heb van die 2,5 jaar al wel 10 kisten bovenstaan. whahaha heb een komplete kinderwinkel aan kleren boven liggen. nou heb het druk druk druk hier hahaha. ga zo eerst eens ff camera in bakkie water schoonmaken. (hebben zon water en schokbestendig ding van olymppus speciaal gekocht toen voor uruzgaan vanwege het zand.) dan alle dessertkleren zoeken en uitwassen. moet nog dekbad en kussen in zon zak stoppen en kijken of die zak het nog doet. dan nog afwassen stofzuigen ed. pff word al lui als ik er aan denk hahahaha. maar goedm oet gebueren. belt me schoonma vanmorgen dat ze nog langskomen zondag middag aaah. zitten wij op te wachten. maar goed ze doet altijd belgangrijk als ie wegmoet. normaal ziet ze hem ook wel een aantal weken niet en spreekt hem niet maar zit ie in het buitenland dan ineens wel. vorige keer ook schreef ze haast nog meer briefen dan ik. en allemaal over wat ze dan meemaakt en dus over zijn zussie en de kids nou alsof hem dat wat intresseerd, neem een dagboek hahaha. maar goed tis niet anders maar weer doorheen bijten.
@ mama suus, gefeliciteerd vanaf hier...ze zeggen idd dat om de 2 dagen de streepjes duidelijker moeten worden...maar hier was dat na een "paar"uur al zo...had mn eerste test gedaan op donderdagavond...ik zag hier een HEEL licht streepje(was een goedkoop stickie) en op vrijdagmorgen heb ik er een samen met mn mannetje gedaan van CB...hihi...hier spatte het blauwe kruisje bijna vanaf.. morgen hebben we de 4e echo...en als alles goed lijkt dan mogen we naar de verloskundige ipv de gyneacoloog...joepie..dan vallen wij ook onder de "normale" zwangeren
super linnie dat jullie dan gewoon naar vk mogen. nou ik ben ff weer heel boos op defensie. heb ik net vent aan foon dat ie miss helemaal niet gaat. omdat ie opleiding niet had gehad waar ie allang om zeurt en zijn luit ed ook. die duurt 3 weken en hij heeft nog drie dagen. tis echt belachelijk. zeggen ze jah we heben het in dec ook gered zonder hem dus nu dan ook wel. kom nou toch wij hebben alles hier voorbereid en verz ed afgesloten en nu komen ze hier mee aan zetten. ze waren daar ook heel pissig en zijn er druk mee bezig is toch echt belachelijk. die lui denken nergens aan. zit vast een of ander k*tventje zonder gezin die dat allemaal wel ff regeld nou niet dus. wat denk je dat dit voor inpakt heeft op thuisfront echt belachelijk. als het echt zo gaat dan kunnen ze zeker veel telfoontjes en briefen van mij verwachten want dit vind ik echtn iet kunnen. en wil al mijn gemaakte kosten dan trug. zo moest ik ff kwijt hoor.
@mama suus echt irritant is dat he van defensie hier maak ik het zelfde regelmatig mee, en dan wordt ik me toch een partij boos en zegt me vriend ik kan der toch niks aan doen, ik zo jullie zeggen der nooit wat van, maar het is wel zo, het thuisfront heeft alles maar te pikken en de ene dag is het zus en de andere dag is het zo. ik kan der soms ook heel slecht tegen hoor. maar je hebt dus je kan een winkeltje beginnen hahaha, is toch leuk al die kleertjes horen der toch bij hihi
ja echt word zo moe van die lui, kan veel hebben maar ik vind dit toch wat ver gaan. hij staat nog wel gewoon op de lijst van het vliegtuig. en we hadden ons er zo op voorbereid. na jah nu maar afwachten of ie miss toch nog gaat. en anders is ie thuis en moeten we walt langer sparen voor de badkamer. das dan niet anders. maar leuk is dit absoluut niet.
Even een beetje treurig nieuws vanaf mijn kant. Ik heb zaterdag bloedverlies gehad ben ervoor naar het ziekenhuis geweest maar alles zag er goed uit. Nu had ik gisteren en vanmorgen veel meer bloedverlies net als tijdens mijn menstruatie. Heb het ziekenhuis gebeld en mocht gelijk langskomen. Na een inwendige echo blijkt dat het hartje gestopt is met kloppen. Ze voelde aan mijn baarmoedermond maar die is nog gesloten. Nu heb ik pillen gekregen waarvan ik vanavond drie vaginaal moet inbrengen en overmorgen ook weer. Maandag moet ik terug en als mijn baarmoeder niet schoon is dan krijg ik een curretage. Vind het zo vreemd ik heb wel bloedverlies maar geen buikpijn. Ik wil huilen maar het lukt niet, ik ben boos en verdrietig tegelijk. En dan van je dierbaren horen dat het goed is zo want de natuur doet het niet voor niks. Ik weet wel dat er iets mis moet zijn want anders laat het niet los maar om zo met je neus op de feiten gedrukt te worden doet verdomde zeer. Helaas heeft het niet zo mogen zijn