Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    he gatsie care wat een verschrikkelijk truerig nieuws is dit zeg.
    sterkte met het verlies, want is niet niks natuurlijk.

2. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ care, Heel veel sterkte meis! Hele dikke knuffel voor jou...

3. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    sterkte care

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou hij gaat wel gewoon hoor jeetje wat kun je af en toe moe worden vandefensie blgh

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mama suus
    je kan er inderdaad moe van worden, maar gelukkig hebben jullie nu duidelijkheid succes gewenst in deze aankomende periode.

6. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mamasuus tja echt defensie je weet pas zeker dat je op uitzending gaat als je daadwerkelijk uit het vliegtuig stapt in het land waar je naar uitgezonden word. Maar ik kan me voorstellen dat je boos bent want zo kort van te voren melden dat hij toch niet hoeft en dan weer wel is natuurlijk sh#t

@ Care Heel veel sterkte met dit verlies. Ook al was het nog maar klein het was al wel jou kindje en mensen die zeggen dat het beter is zo moeten meer aan je gevoel denken en niet aan de feiten . Je weet dat je hier altijd terecht kunt.

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Care, .. jeetje meis, dat is inderdaad minder leuk nieuws.. Ookal is het misschien goed zo, dan nog is het onwijs kut. Het is toch jullie kindje.. ik kan me niet voorstellen hoe vreselijk dit is. En dan moet je nu gewoon pillen slikken zodat het loslaat.. *geeft je hele dikke knuffel! Sterkte meis!

@MamaSuus, Bwargh wat een gedoe weer met defensie zeg! Ik zou ook zooo boos zijn. Maar ja, hij gaat nu dus toch weer wel?

@Noa, Jaja.. je bent gewoon al op een kwart ;) hihi

@Linnie, Hoop echt voor je dat alles morgen in orde is!

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou vanmorgen nog ff testjes gedaan en ze zijn duidelijker hihihi. krijg ze alleen nog niet op de camera. die doet nog steeds vaag. ze staan er wel oor maar beetje vaag hihihi zou kijken of ik wat op pc krijg hihih.
    woehoe het is gelukt dan toch eindelijk. en nog lekker voor ie weggaat. hihizijn helemaal happy nu hoor. als ie weer trug komt die week ben ik precies 12 weken hihihi kunnen we het mooi rondstrooien. zit alleen te twijfelen of we het al aan mijn ouders zouden zeggen. dit omdat die dichtbij wonen. en stel nou dr gat wel wat mis sta ik ern iet alleen voor. en dan natuurlijk nog de eerste beozkejes aan ziekenhuis ed. we willen maandag samen naar ha voor info en vertellen. want heb echt geen idee hoe dat hier in zijn werk gaat. de vorige keer was ik al 6 mnd zwanger toen ik hier kwam.
    nou jah we zullen zien ik ga vandaag toch eens ff al zijn dessert spul bij elkaar zoeken en uit wassen. en dekbedspul toch maar in die zak doen. ooh jah en zo eens ff dollars bestellen heb gister gauw ff geld overgemaakt naar rabo want die zit dichterbij hihihi. dan kunnen we vrijdag ff naar emmen ze ophalen en boek halen voor vent in het vleigtuig. en natuurlijk overheerlijke chocolade van australia die vindi k zo lekker. had ik van me vent gehad onder de boom en nu wil yasmine dat ook al heel lang als je dr vraagt wat ze op dr verjaardag wil zegt ze meteen chocolade die mama had van de weinachtsman. hihihi die halen we dus voor dr krijgt ze die maandag van dr papa.

hihi moet steeds zo lachen hier om madam. we hebben dr steeds gezegd dat ze dr korsten op moet eten van want korstjes krijg je borstjes.
    nu wil ze meer kaas want ja mama daar krijg ik grote tieten van hihihih. tutje.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Hey meiden, ik vind soms gewoon de tijd niet om hier alles terug te lezen, jullie gaan soms ook zo hard. En nu heb ik alweer weinig tijd, moet zo douchen en dan Valerie in bad doen. Dus zal ff alles snel bijlangs gaan en proberen op alles te reageren.
    Daarna moet ik naar de kaakchirurg en wordt de eerste kies verwijderd.....ppff zie er best tegenop.
    Mijn schoonouders zijn afgelopen zaterdag geweest, was gezellig. Gelukkig waren ze dit keer niet zo druk, maar ben zelf ook wat consequenter geweest. Als Valerie moe was, ging ze gewoon op bed. Zondag hebben we met de wii fit gespeeld, ja ja we hebben hem eindelijk! Had maandag toch een spierpijn! En gisteren ben ik bij een vriendin op bezoek geweest.
    Ennnnn we hebben een heel mooi huis te koop gezien, echt super...hier een linkje:
    http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/D ... ject&hbx=1
    14 februari gaan we de woning bezichtigen, kon niet eerder...komt omdat we alleen op een zaterdag kunnen omdat me man alleen in het weekend thuis is.
    Volgende week heb ik een gesprek bij een hypotheekverstrekker. Hoop dat we genoeg hypotheek kunnen krijgen.
    We wonen nu in een 2 onder 1 kap huurwoning, we hebben het hier best naar ons zin. Maar met 3 slaapkamers is het niet heel erg groot, en dingen zoals de kinderwagen kunnen we moeilijk kwijt. Dat komt omdat de keuken in de oude bijkeuken zit. We hebben nu dus een ruime woonkamer, maar geen bijkeuken meer..en dus weinig bergruimte.

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @mamasuus, woehoeeeee je bent zwanger! wat super meid! Je had aldoor al zo'n gevoel. Ben erg blij voor jullie. Kan me best voorstellen dat je het je oduers verteld, aangezien je man straks waarschijnlijk weg moet.
    Maar wat ontzettend kl*te weer van defensie, je bereid je er helemaal op voor...en dan gaat ie misschien niet. Trouwens...brieven schrijf je met een v en niet met een f ;)

@Care, jeetje meid, wat vreselijk :(
    Heel veel succes gewenst.

@busster, jeetje jullie hebben ook nog steeds kraamvisite? Bij ons komen er zondag nog vrienden langs, en dan hebben we het zo ongeveer wel gehad. Nu viel het bij ons ook wel mee, omdat mijn man en ik niet zo'n grote familie hebben.

@meetie, stevig ouderschap...had er nog nooit van gehoord. Maar jullie komen in aanmerking omdat Alex een beetje in de knoop zit met zichzelf?
    Wel heel goed dat er zo'n organisatie bestaat, je kan er terecht met vragen en je kan er je ei kwijt.

@mikmak, ik was eerst ook best onzeker met Valerie. Was helemaal niet gewend aan baby's, had nog nooit een baby bewust van dichtbij meegemaakt. In mijn familie zijn de kinderen allemaal wat ouder.
    Maar toen ik van het cb hoorde dat Valerie best even mag huilen, en dat ik haar gewoon in bed moet leggen en even laten huilen. Toen voelde ik mezelf ook een stuk beter, ik weet nu dat ze soms even moet huilen...ook al is er niks aan de hand. Maar op die manier raakt ze de spanning en de prikkels van die dag kwijt.
    Ben nu zelf ook een stuk relaxter geworden en we hebben nu een beetje ons ritme gevonden.

11. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ mama suus, hihi nu vind ze het nog grappig...die borstjes..totdat ze strakkies wat ouder is..dan kunnen ze soms best lastig zijn..hihi..maar het is idd wel heel erg lachwekkend hoe die kids ergens over kunnen praten..

zo vroeg mijn peetkindje (3.5 jaar) laatst of ik mijn baby opgegeten had (omdat ie in mn buik zit) en dat ik er niet op mocht kauwen maar m gewoon moest doorslikken! hahah..alleen al de logica.. :)

@ consider...dat is zeker een mooi huisje! Ennuh...dat moet helemaal goed komen..als jullie m op valentijnsdag gaan bekijken..veel plezier en succes!

ole nog een paar uurtjes en dan mogen wij weer gluren bij ons kindje...brrr vind het wel heel erg spannend hoor..laatste echo was met 10 weken en toen leek alles goed...duimen jullie voor me?

komende vrijdag vertrekt mn mannetje voor 1.5 week naar duitsland..lang leve defentie! dat ze dat nou net zo moeten plannen dat ie 2 weekenden weg moet..vrijdag vertrekt hij en dan is hij dat hele weekend weg + die hele week en het weekend daarna...had er nooit problemen mee, maar nu ik zwanger ben heb ik hem het liefst om me heen. :oops:

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedemorgen!

Uf.. kon ik mijzelf maar masseren :( Me rug en nek zit echt zo vast. Ik voel het helemaal trekken, ik krijg er gewoon koppijn van en ik moet ook niet te snel bewegen want dan wordt ik gelijk gek in me hoofd. Straks maar een beroep doen op Alex.. hij houdt niet van masseren, maar misschien heb ik vandaag wel geluk..
    En heb het ook zo koud! :evil:

@Linnie, Natuurlijk wordt er hier geduimd meis ;) Hoe laat heb je afspraak?
    En ik weet precies wat je bedoeld hoor, met je mannetje missen. Dat had ik ook tijdens de zwangerschap.

@Consider, Ja aangezien mn mannetje niet altijd even positief in het leven staat en daardoor dus ook momenten heeft dat hij hij niet altijd even redelijk is, agressief kan zijn, niets hem interesseert en hij het liefst alleen maar op bed hangt of achter zn pc.. En ik erg bang ben dat dit gaat botsen met de kids. Ben erg bang dat ze het straks niet zullen begrijpen. Dat ze straks zich tegen hem gaan keren ofzo, of ons.. want mama laat het toe.
    En nu komt er dan een vrouw elke 3 maanden even langs om te kijken hoe het gaat (of het nog goed gaat met de kids/opvoeding) en dan bespreken we dingen met betrekking tot opvoeden.
    Het is ter preventie.

O en het gaat trouwens echt steeds beter met hem :D Laatst zei hij zelfs zelf weer dingen als 'dat wij zelf bepalen hoe ons leven eruit ziet' enzo.. de afgelopen jaren zat hij juist bij de pakken neer dat het leven kut was en dat hij gewoon gedoemd was om ongelukkig te zijn... Maar hij heeft dus weer een mijlpaal bereikt! :D Het gaf mij echt zó een gelukkig gevoel om die woorden weer uit zijn mond te horen!

Hey Consider, veel succes straks bij de kaakchirurg! Hopenlijk valt het allemaal mee. Hoe doe je het met Valerie?
    En wat fijn dat het niet te druk werd met je schoonouders.
    Wat een leuk huisje trouwens! Echt zo oneerlijk, daar in het noorden is alles echt tig keer goedkoper :(

@MamaSuus, Hihi dus je kan er echt niet meer om heen dat je zwanger bent ^_^ Echt leuk hoor! Lukt het nog met foto maken?
    En ik snap wel dat je het je ouders misschien wilt vertellen. Vooral voor het geval er iets gebeurd.
    Hihi borstjes van korstjes.. wat een kind allemaal wel niet kan geloven he :p

13. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Linnie succes straks bij de echo. natuurlijk duim ik even voor je.

@ Consider Gelukkig waren je schoonouders deze keer rustiger en heb jij je meisje gewoon in bed gelegt als ze moe was. Mara wil niet slapen als ik haar s'middags in haar bedje leg ze blijft maar rond kijken en piepen als ik haar vast hou tot ze slaapt dan wil ze wel in de box slapen maar nog steeds niet in bed dan gaan plop zo die oogjes weer open.

Je hebt dus een wii leuk ik wil er ook een maar vind het nog best wel duur afgelopen weekend was John op oefening in duitsland en daar verkochten ze ook wii's dus belde hij of hij er een mee moest nemen maar ze waren net zo duur als hier dus had geen nut.

Leuk huisje hoor waar jullie gaan kijken . Leuk prijsje ook daar kun je hier alleen maar een 2 kamer appartement voor krijgen jammer genoeg.

JA hier dus nog steeds kraamvisite vanmiddag komen er 2 meiden die stage liepen bij het bedrijf waar ik voor rij met de bus en dit weekend komen er ooms en tantes van John en ook nog vrienden uit groteboek en de maandag daarna nog een excollega met ijn vriend en ik geloof dat het dan wel ongeveer klaar is.

@ Mamasuus. Hahaha van korsjes krijg je borstjes en van kaas dikke tieten .
    Wauw je test is nu dus nog duidelijker komt er toch een kindje in 2009 echt super voor jullie hoor.
    Nog even en je ventje gaat weg . lijkt me inderdaad verstandig om het mischien toch al aan je ouders te zeggen zodat ze je kunnen helpen als het onverhoopt mis gaat of als je zo misselijk word dat je niet meer voor maddam kan zorgen .

14. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ meetie houd alex ook al niet van massages geven john ook niet krijgt hij last van zijn duimen van zegt hij .Hoop dat je hoofdpijn wel weg trekt want met 2 kleintjes om je heen kanje geen hoofdpijn gebruiken.

@ consider helemaal vergeten succes bij de kaakchirurg staks .

15. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ meetie, om 14.30 moeten we er zijn.

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen dames,

Nou hier wel weer een onrustige nacht gehad.... weer lopen hannessen van 8 tot half 1 en daarna heeft ze door geslapen tot 10 voor 4 weer gevoed en door geslapen tot 8 uur.... gevoed en geslapen tot kwart voor 10 en nu ligt ze een beetje te mieren....

Gisteren was de wijkverpleegster hier (ze komt vanuit het CB) en een hele tijd zitten praten, en hoe meer ik haar over mij vertel en de hele aanloop naar de bevalling en wat er in mn vrleden niet heeft gespeelt, en in die van Almar (manlief) hoe meer ze achteroverslaat en begrijpt waarom ik zoveel moest (moet) huilen, en snapt dat het eigenlijk niets met de kleine van doen heeft (behalve dat ik sip wordt van haar gehuil), en mijn vermoeidheid, dat maakt het dus moeilijker om dingen te relativeren en brengt spanning, dat ik weer overbreng op de kleine. maar er is licht aan het eind van de tunnel want wordt steeds rustiger, wat de kleine ten goede komt....en voelde vanmorgen ook zodanig veel rust in mij dat ik ook een stukje elfvertrouwen terug vond.... maar dat gevoel kreeg ik ook gisterenmiddag toen de verpleegster weg was (ze vertelde me namelijk dat ik het erg goed doe, dat ik haar aanvoeol, weet wat ze wil, fijn vind.... kortom allemaal dingen die ik niet zag omdat ik te druk was met haar gehuil op te tellen, moe zijn en bv.....
    vamorgen voelde ik me dus weer wat sterker, en heb de kleine madam dan ook vertelt dat ze hier altijd veilig is en dat papa en mama er alles aan doen haar gelukkig te maken, te verzorgen en haar beschermen... beetje suf misscien, maar wel waar .

ga zo effe teruglezen.....met 1 hand typen is mowilijk... :)

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @care, ik lees het nu pas.... sorry meisje, vind het heel erg voor je en leef met je mee.....

ik hoop voor je dat je de moed niet laat zakken, en dat de volgende keer jullie kleintje wel blijft zitten... en ja ondanks dat het kindje dan zoveel mankeerde, anders komt ht niet af... doet het idd veel pijn.... :cry:

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @consider, net huisie zeg, heel mooi ook fijn met speeltuin ernaast ed. ziet er goed uit hoor. en ook mooi voor de prijs. dat gaat vast goed komen als julluie gaan kijken.
    en hoe was het bij de kaakchirurg? auwa zekers he. doe maar lekker rustig aan vandaag. en ooh jij hebt een wii ik wil dr ook zo graag een hihi maar miss voor me verjaardag hihihi blijf dr om zeuren hahaha. lijkt me zo leuk.

@linnie, dus vanmiddag mag je weer lekker ff gleuren heerlijk hoor duim voor jullie dat je erna naar de vk mag ipv de gyn.

de rest kom ik zo op trug hihi gaan nu eerst ff eten want dat is klaar.

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @linnie hihi dus jij hebt en baby ingeslikt das toch ook gemeen zeg maar toch goed dat je niet gekauwd hebt ahahaha

@meetie,zon masseur die ben ik ook nodig zeg. krijg heel af en toe manlief zover. maar jah dan wil hij ook en dan heeft hetn iet veel zin natuurlijk hahahaha. ooh bedenk me net weer dat ik nog steeds 18 euro naar mijn fysio moet brengen das eigen bijdrage oeps. na jah komt dan volgende week wel.

@buster,yes toch nog 2009 jah begin oktober. we hebben in die maand nog niemand op de kalender dus helemaal super hihihi. en als het goed is is me vent een mnd erna klaar met opleiding dus dan is ie elke avond thuis woehoe. ga het idd eens in de groep gooien hier of het niet verstandiger is om het dan te vertellen ook al ben i k nog niet zover. de vorige keer hebben ze het verteld met 9 wk. heb toen ok nergens alst van gehad. na jha kijken wat hij ervan zegt. heb namelijk in mrt ook nog kloatsheeten met de buren van mijn ouders en daar gaat zoals bij alle duitse dingen een bulte drank door. en dat word dus lastig.

@mikmak, fijn dat je je na zon gesprek een stuk beter voelt. het blijft natuurlijk ook een heel ander ding ineens met een kleintje. en de emoties die dat teweeg brngt. maar gelukkig zie je eht licht nu weer. kun je er lekker rustig naar toe werken. dat komt vast helemaal goed. en als ze zegt dat je het goed doet dan doe je het ook goed. klasse je bent ook een supermama hoor.

nou heb net lekker boerenkool gegeten jammie jammie, nu nog madam naar bed zien te krijgen en de dessert spullen zoeken. alleen wil ze niet hahaha. aan de enen kant wil ik lekker ff op de bank liggen aan de andere kant wil ik nog zoveel doen hahaha weet eht ff niet meer gaat helemaal goed dus. heb wel steenkoude voeten dus zo eerst ff de kachel aan.

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Vanochtend was me moeder hier om op te passen, heeft ze Valerie gelijk even in bad gedaan (had ze nog niet eerder gedaan) en ze vond het zooo leuk!
    Valerie begint ook steeds meer geluidjes te maken, echt schattig.
    Nou ben er dus weer van de kaakchirurg, en het viel me best wel mee. Maar goed kan er nog weinig van zeggen want de verdoving zit er nog in. Zometeen even preventief advil slikken. De kies lag goed, dus hij kon hem er makkelijk uithalen. En hij verwacht dat ik er niet veel last van zal hebben.

Had vrijdag op marktplaats een activitycenter van tiny love gekocht, nieuwprijs is 60 euro. En ik heb hem voor 23 inclusief verzendkosten! Heb hem net binnengekregen en hij is best leuk, meteen maar in de box gehangen. Al zal het nog wel eventjes duren voordat Valerie er echt interesse in krijgt.
    @Busster & Meetie, zijn jullie kids al geinteresseerd in speeltjes? Als ik Valerie een speeltje voorhoud dan kijkt ze er wel naar, maar ze doet er verder niks mee. Maar ze kan ook nog niet grijpen.

Jaaaaaaaaa dat huis is leuk hé! Vind hem echt super mooi. En de prijzen liggen hier inderdaad stukken lager. Maar het is nog maar even de vraag of we zo'n hypotheek kunnen krijgen. We hebben natuurlijk alleen het loon van mijn man. Ik hoop het zo.

@Linnie, vandaag dus weer een echo, het blijft altijd spannend. Maar als deze echo goed is, heb je wel weer een mijlpaal gehaald. Met 13 weken is een kans op een miskraam heel klein geworden.
    Pfff 2 weekenden weg...heeft defensie weer lekker gepland.

@Meetie, zo te horen zit er echt verbetering in Alex zijn gedrag, super! Want inderdaad als hij continue zo depressief is, krijgen de kinderen dat op den duur toch mee. Helemaal na mate ze ouder worden.

@Mikmak, jeetje meid, dat is niet niks. Goed dat je alles eruit hebt gegooid.

@Busster, De wii is inderdaad best duur, helemaal met de wii fit erbij. Maar wij hadden nog een hele oude gamecube, en die spellen kan je ook op de wii spelen. En het is zooo leuk. Had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden.
    En Valerie heeft ook iets om mee te spelen....over een paar jaartjes

@Mamasuus, hoe voel je je meid? heb je al kwaaltjes? En hoe reageerde je man?

Deel Deze Pagina