consider, nou voel me super hoor hihihi. heb echt nergens last van. maar had ik bij yasmine ok niet. af en toe wat zeuurtjes in me buik. die worden vast nog wel eens heftiger heb de vorige keer ook mega banden pijn gehad. verder ruik ik allen alles wat beter en heb ik ineens een afkeer voor appelsap terwijl ik anders alleen dat drink. en een drang naar chocolade hihihi dit had ik vorige keer ook. mijn vent is ook helemaal happy. helemaal zo net voor ie weggaat dan komt het toch nog dit jaar. anders pas volgend jaar he. we hebben ook goed ons best gedaan deze mnd. en het scheelde dat ie dus net die week elke avond thuis was. alleen dan de dag voor me ei niet maar goed dat maakte dus niks uit. dr was dr nog wel een die het gehaald heeft. argh, maak ik vrijdag netjes geld over naar de duitse bank en heb ik daar alle rek ingevuld voor vandaag. is het geld nog niet daar. kan ik dus alles straks weer opnieuw invullen. ik blij dat ik ze neit verscheur maar netjes bewaar, zet dr alleen op betaald en dan datum. maar jeetje wat weer een extra werk zeg. ben ik net alle dessertspullen ant zoeken merk ik dat drie van de 4 broeken vies en stuk zijn kan ik daar ook nog weer mee bezig haahah. hij heeft er vet in gesmeerd en kreeg het vorige keer er al niet uit dus nu vast helemaal niet. en knopen eraf ed. blijkt de vacuumzak voor dekbed ook nog stuk. kan ik daar ook weer nieuwe voor halen. blijf aan de gang. na jah houd me van de straat he. enne consider, dat moet vast wel lukken hoor dr gaat zowiezo nog wat vanaf he daar houden verkopers altijd rek mee. wij hebben nu ook al twee keer huis ekocht op zijn salaris. eerste was ook 160 en deze 120. (jah duistland is goedkoop wat huizen betreft hihi)
@Consider, Schattig he die geluidjes En Jesse heeft zover ik weet nog geen interesse in speelgoed. Volgens mij duurt het ook nog wel even voor ze echt gaan spelen, of niet? Kan het me niet meer herinneren.. Alles gaat ook zo snel bij die kleintjes! Super dat de kaakchirurg meeviel! Hopenlijk veranderd je mening niet zodra je verdoving uitwerkt En mooie deal hoor van marktplaats! Ja ik had net vluchtig gekeken en wij zouden hem niet eens kunnen krijgen op mans salaris alleen Zag hier namelijk ook een leuk huisje rond die prijs. Maar helaas.. @MamaSuus, Hihi je hormoontjes doen dus goed hun werk Ach, dan maar geen appelsap en wat meer chocola.. lijkt me geen slechte ruil toch haha. Maar balen dat het geld nog niet is overgemaakt zeg. En je mans spullen leveren je dus ook een hoop werk.. je bent de komende dagen dus wel even lekker bezig! En jaahh aan de duitse grens is het ook onwijs goedkoop! Het is dat daar weinig te zoeken valt (voor ons in ieder geval), maar anders had ik daar allang naar een kast van een huis gezocht haha. *kijkt je jaloers aan
@ Consider Ik kan natuurlijk niet in jullie portemonee kijken maar je man is toch ook klp1 net als mijn vent nou dan zou het volgens mij wel moeten lukken met dat huis want toen wij een huis gingen kopen kon John ook in zijn eentje de hypotheek betalen voor een huis dat zelfs ietsje duurder was. ( het huis waar we voorheen woonde in grootebroek) Ligt natuurlijk ook aan jullie verdere vaste uitgaven per maand en of je niet een lening hebt en dus geregistreerd staat bij bkr in tiel. Mooi dat het mee viel met je kaak zeg. Nee Mara heeft ook nog niet echt intresse in speeltjes ze kijkt er wel naar als het geluid maakt maar dat is het dan ook, maar volgens de fisio waar ik nu dus heen ga doen die kleintjes pas rond 3 maanden wat met speelgoed omdat ze dan ook gaan grijpen. Ik heb wel een mini ramelaar die ze nu al vast kan houden en die vind ze wel leuk omdat die geluid maakt maar die moet ik zelf in haar handje doen en dan gaat ze er mee zwaaien daar heeft ze wel plezier in . @ Mama suus wat fijn dat je nog nergens last van hebt hoop voor je dat het zo blijft , ik had ook nergens last van bij Mara . Haha ik zat net nadat de kraamvisite weg was met Mara op schoot met John te bellen zegt hij wat maakt ze een herrie , Ik zo van ja ze zit te poepen kan zij er iets aan doen dat ze daarbij moet kreunen ze heeft krampjes . Hang ik op denk ik wat voel ik toch zit mevrouwtje van boven tot onder vol met poep . Nou heb haar maar snel in bad gedaan bah bah . Nu ligt ze uitgeteld in haar wipstoeltje te slapen. John gaat trouwens weer 2 sollicitatie brieven weg sturen ben benieuwd of hij uitgenodigt word . Ik denk bij een zoizo want hij kent iemand ( ex luchtmobieler en ook chauffeur geweest van een generaal) die daar ook als directie chauaffeur werkt en die zo een goed woordje voor hem doen. Hoop zo dat hij binnen kort ergens word aangenomen want meneer heeft nog maar tot november bij defentie dan is hij 35 en moet er dus uit. Ik kan dan wel fultime werken tijdelijk mocht hij nog geen baan hebben maar ik ben liever bij Mara natuurlijk. En voor je het weet is het al zover. Hij heeft me wel belooft dat als het hem niet lukt een baan als directie chauffeur te krijgen hij wel post gaat rond brengen of zo tot hij een betere baan heeft gevonden maar ik weet dat hij daar ongelukkig van zou worden . dus begin ik nu maar alvast te duimen al is de brief niet nog niet eens onderweg.
buster, whahaha die poepverhalen ihihi ken ze geweldig eergens wel. yasmine heeft zo eens dr papa ondergepoept. was in zomer en liep er gewoon langs weinig kleren aannatuurlijk zat zijn hele bovenbeen eronder. whahaha. en gaat ie dus weg bij defensie, vind ie het niks om er in verder te gaan dan? mijn vent dis heeft nu vast dus fase drie. hij is ook al 31 maar mag dus gewoon tot zijn pensioen. nou ziet ernaar uit dat ik jullie maarm oet gaan lastig vallen de komende weken want mijn vent wil het nog neit vertellen. liever als ie trug is en ik dus 12 weken ben pff word nog heftig dus de vorige keer hebben we met 9 wk al verteld konden hetn iet meer voor ons houden en gyn zei dat echo zo goed erut zag dat het wel goed zat. moet nu dus wel alleen naar eerste dingen en heb echt geen idee waar andere ziekenhuis is en zou dan met madam mee een inwendige echo moeten hebben kan dr moeilijk bij me ma dan dumpen aaah word nog wat. maar goed zover zijn we dan ok nog niet nu. zei ook al nou en met klaotsheeten dan. nou zeg je maar dat je niet lekker bent zegt ie. en als zijn ma eris moet ik maar net als geloof ik hier ook iemand had gedaan ranja in een rozefles doen want drink altijd gezellig met me schoonma wat savonds. pff wat een gedoe dan eigenlijk weer ineens. had die slimmerd zijn pc per ongeluk stuk hihi zijn komplete c schijf weg. met alle foto`s van verbouwen ed. hij balen. en ik heb je geen backup dan, hij weer begin jiij ook al hahaha hadden collegas ook al gezegd. ze hebben trouwens wle een soort van excuses aangeboden aan hem en zijn luit over het hele voorval gister. ook omdat ie nog een examen moet doen vrijdag jah zeiden ze als dit zijn examen maar neit beinvloed ed. nou ga nog ff wat dingen voor hem opzoeken wachtwoorden ed hihhi kan ie alles opnieuw instaleren.
@Busster, Aach wat schattig dat ze al lol heeft met een rammelaar ooooo die poepacties ken ik Had er hier net ook een hoor, die ken er ook wat van En het is inderdaad wel beter om nu vast te beginnen met solliciteren. Dan kan alles zo blijven lopen zoals gepland, is natuurlijk wel zo fijn. Wat is zijn leeftijd nu? @MamaSuus, Dus je moet toch nog 6 weken met dit grote geheim lopen.. nou val ons er maar mee lastig hoor En misschien kan je anders een smoesje verzinnen voor die echo? Doen alsof je langs de ha moet of verzin een zogenaamde fysio-bezoekje O of je kan Yasmine even bij iemand laten spelen ofzo.. Dat met drank enzo lijkt me lastiger.. Hopenlijk kan je de schijn ophouden Succes alvast. Balen van al die foto's enzo! Wel netjes dat ze hun excuses hebt aangeboden aan je mannetje, maar ja.. ze hadden beter dit gedoe kunnen voorkomen, dan waren jullie blijer geweest hihi.
@ Meetie John is nu 34 dus 6 jaar ouder dan ik . Hij zou in principe naar de kms kunnen en sgt worden natuurlijk als hij echt bij de landmacht zou willen blijven maar hij wil graag chauffeur van een generaal blijven en dat kan dan niet meer dus doet hij dat niet. Hij zou eigenlijk het liefst burger worden maar toch voor een generaal blijven rijden maar die functies liggen niet voor het oprapen jammer genoeg. Jij hebt dus ook eenlekker pepertje in huis haha. @ mama suus nou val ons maar lekker lastig hoor met je geheim daar zijn we toch voor .
@buster, aah vandaar, bevalt hem dus goed chauffeur zijn. mijn broer heeft dit ook een tijdje gedaan. vond het idd ook wel leuk. heeft nu ook zijn taxipapieren gehaald en doet dit nu ook hij blijft het ook leuk vinden. en idd als sgt kun je niet meer met iemand rondrijden. en als ie dat helemaal geweldig vind heeft ie groot gelijk dat ie nu al druk ant solliciteren gaat. zal voor jullie meeduimen. heeft ie dan lang in het leger gezeten of heeft ie al eerder in burger gewerkt. mijn vent wil dus echt niet meer trug naar burger heeft er wel gewerkt maar zit nu bijna 12 jaar bij deze baas en bevalt hem prima. hij heeft al aardig wat dingen gedaan en houd wel van die afwisseling. @meetie, nog 8 weken zelfs hihi. ben vandaag dus precies 4 weken. en hij gaat uds vanaf volgende week weg en blijft daar dus 8 weken aaah. hij komt een dag of 2 voor mijn verjaardag trug als het goed is. dus dan kunnen we het meteen vertellen. we willen dan yasmine zon schirtje aantrekken met een tekst erop ofzo. al denk ik niet dat mijn ouders verbaasd zullen zijn hoor. volgens mij heeft me ma het allang door. maar goed. wil het echt nog neit aan schoonouders vertellen want me schoonma kan dr mobnd niet houden. ze verteld mij ook alles dus doet ze vast ook tegen dr dochter. en daar heb ik geen izn in. playdates heeft yasmine nog niet. we gaan maar een keer in de week naar turnen meer niet. maar verzin wel wat dat ik ff alleen naar stad wil dan ofzo. want dokter ben je zo weer van trug natuurlijk. en denk dat dat bij frauenarts wel anders is. bij yasmine moest je dan elke keer een plasje doen voor eiwitten en bleoddruk en wegen en in begin natuurlijk bleod afnemen. en dan nog kijken en uitrekenen en vragen ed. wij waren er altijd een hele morgen mee bezig. dan zat er toen ook nog steeds een half uur ctg bij. (doen ze hier standaard) dat hoeft nu dus vast nog niet ihihihi maar goed duurt vast wel ff. nou jah we zien het wel tegen die tijd eerst maar eens naar ha maandag. kijken wat hij te melden heeft over de gang van zaken hier hihihi. vandaag eens ff verder met het dessert spul hahaha blijf dr mee aan de gang. kijken of ik die vlekken eruit krijg. straks nog ff turnen en dan zien we het wle weer . @care, hoest nou met jou meid?
goedemorgen allemaal... weer lekker uitgeslapen allemaal? Gister weer een echo gehad en het kleintje groeit goed...we hebben zelfs het hartje gehoord gister...zoooooo lief Ze verzekerde me ook dat de kans op een miskraam nu wel heel klein was dus dat ik gewoon moest gaan genieten vanaf nu. Dus ga mn best doen.. Over twee weken nog een x naar de gyneacoloog en als het goed is mogen we dan over naar verloskunde. fijne dag vandaag!
@ mama suus, ik ga mn best doen. De ene x lukt dat wat beter dan de andere keer. Maar probeer het wel zo veel mogelijk.
Ahhhhhhhhh MamaSuus: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! Ga straks, als de kleine op bed ligt bijlezen... Hij hangt nu aan mijn benen...hahaha
@Busster, Ok, laten we er maar vanuit gaan dat hij in 2 jaar vast wel iets leuks vindt @MamaSuus, O dat is wel een erg leuk idee, om Yasmine zo'n shirtje aan te trekken! Kan me goed voorstellen dat je het je schoonmoeder al helemaal niet toevertrouwt hihi. @Linnie, Hier inderdaad een beetje uitgeslapen (voor zover dat kan dan hihi) Maar wat mooi dat alles er weer goed uitzag op de echo! Dus je moet toch nog een keertje naar de gyneacoloog. Nou ja, het belangrijkste is dat je nu dus mag gaan genieten Dat zal misschien nog wel moeilijk gaan, maar komt vanzelf wel zodra je alles klaar gaat zetten en het echt reëeler wordt!
@ Mama suus ik weet eigenlijk niet precies hoe lang John in dienst zit volgens mij al 14 jaar . Stom he ik weet dat hij zijn medaille voor 12 jaar dienst gehad heeft maar kan me niet meer herrinneren hoe lang dat geleden is. Hij heeft dienstplicht gehad en is blijven hangen en heeft eigenlijk nooit een burger baan(behalve in de bollen werken) gehad . Dus voor hem zal het enorm wennen zijn straks. Word dus nog een klus om een smoes te verzinnen tegen over je moeder waarom maddam even bij haar moet zijn. @ Linnie Wat mooi dat de echo weer goed was en het hartje van je kindje is op zo'n moment echt het liefste en mooiste wat je maar kan horen als aanstaande Mama. Genieten dus nu!
@ Meetie John word eind oktober 35 dan moet hij er dus uit hij heeft nu dus nog maar 9 maanden ipv 2 jaar dus iets meer haast geboden .
O ik dacht dat je bedoelde dat hij tot zn 36e jaar mochtblijven. Maar dus nog 9 maanden, dat is wel heel wat minder tijd ja..
Goedemorgen allemaal! Ik heb een goede nacht gehad, had gisteravond voor de zekerheid maar 2x advil ingenomen voor me kies. Want wil niet wakker worden met kiespijn. Maar volgens mij was het nergens voor nodig. Ik kan gewoon eten en heb er verder geen pijn of last van. Valerie had ik gisteravond om 23.00u de laatste fles gegeven en ze heeft doorgeslapen tot 5.50uur, heerlijk! Het gaat de goede kant op. Gistermiddag nog heerlijk met me moeder een stuk gelopen, en vanmiddag willen we even naar de markt en ga ik bij haar eten. Heb zonet een chicco babygym gekocht via marktplaats, voor maar 14 euro!(incl. verzendkosten) Nieuwprijs is 30 euro. Jullie zullen wel denken waarom koopt ze dat speelgoed op marktplaats. Nou ik heb meerdere malen hier op het forum gelezen dat mensen speelgoed kopen van bv 50 euro en dat het kindje er niks aan vind, beetje zonde van het geld. Maar ik koop geen zachte dingen zoals knuffels, dat vind ik een beetje vies. Alleen dingen die ik schoon kan maken. @mamasuus, lekker handig van die dessert spullen. Moest hij die niet inleveren dan? Volgens mij moest mijn man wel een aantal dingen weer inleveren. Dus nog 8 weken het voor jezelf houden, dat is inderdaad best moeilijk. Als je naar de huisarts moet, zou ik gewoon zeggen dat je last hebt van een blaasontsteking ofzo. Daar hebben zoveel vrouwen last van, dat valt vast niet op. En met die drank kan je dan zeggen dat je dat niet mag hebben, omdat je een antibioticakuur krijgt voor je blaasontsteking @Meetie, Ik ben ook bang dat we het niet op zijn salaris kunnen krijgen. Maar goed we zullen zien. Jesse heeft dus ook nog geen interesse in speelgoed. Als ik Valerie in de box zet, met een boxmobiel aan, is ze na 5 minuten al aan het huilen dat ze eruit wil. Mama is volgens mij veel interessanter. Hoe bevalt het jou nu met het hebben van 2 kids? Heb je het niet onzettend druk s'ochtends. Ik vind het nu al druk alleen met Valerie. Haar in bad doen of wassen, mezelf douchen..aankleden..haar en makeup doen en eten. En het huis heb ik ook graag s'ochtends aan de kant. Lukt jou dat allemaal met 2 kids? @Busster, mijn man is kpl..wordt over een tijdje kpl1. Hij zit nu 7 jaren in dienst, in september 8 jaren. Wij hebben gelukkig helemaal geen schulden en staan dus ook niet bkr geregistreerd. Hoop zo dat het gaat lukken. Op elke site staat weer wat verschillend. De een zegt dat we 145.000 kunnen krijgen en de andere zegt 200.000 en weer een ander 170.000. Ligt natuurlijk ook aan de hypotheek die je neemt. Wij willen waarschijnlijk een annuiteiten hypotheek, we gaan dus voor zekerheid. Maar John is dus druk aan het solliciteren. Met 35 moet hij er dus echt uit. Tenzij hij sergant is toch? Best wel vreemd, want defensie heeft zo'n tekort aan personeel. Met die 2 sollicitatie's zal het vast wel goedkomen. Wanneer moet jij weer beginnen met werken? over 2 weken? @Linnie, fijn dat alles goed was op de echo. Altijd leuk om te zien hoeveel de kleine alweer is gegroeit. En het hartje horen is ook zo bijzonder.
@ Care: meid, sterkte... wat oneerlijk allemaal! @ Mamasuus: ^*(P()(**&%&^ wat typisch defensie weer! wel/niet/wel/niet etc etc... Ik zou t idd ook aan je (schoon)ouders vertellen.. Heb ik ook gedaan.. Heb altijd zoiets van: als t misgaat, dan moet ik dat dan vertellen, dus ook dat ik zwanger was... Met Julen hebben we ervoor gekozen om de (schoon)ouders en broer/zussen het te vertellen.. @ Meetie: ja das jammer he, jezelf niet kunnen masseren op je rug... Hoe gaat t met je mannen.. En met Dylano en zindelijk worden? Wat fijn dat Alex dat zo mooi heeft gezegd! Dat doet je echt goed! @ Busster: misschien een domme vraag, maar mag Almar niet langer 'dienen'? meot hij defensie uit? * heeft verder gelezen* Aha Almar wilt zijn huidige funcite houden maar dat kan niet.. Kan zijn generaal niet een goed woordje voor m doen, zodat hij t toch in burger kan blijven doen.. Miekjeman zit nu ook een jaartje of 11 in dienst denk ik..Misschien wel langer? Ga t straks ff opzoeken... Linnie: meid wat fijn zo'n goed echo! Idd zal wel moeilijk zijn om te genieten, maar probeer het maar.. @ Huiskopen: Miekjeman heeft dit appartement ook alleen gekocht. Hypotheek is 168 volgens mij... Heeft destijds wel iemand moeten regelen die garant stond. Dat is inmiddels verandert nu. Helaas staat ons huis nog te koop en al lange tijd geen kijkers gehad.. Lees ook in alle kranten dat de huizemarkt lekker stil staat.. Net nu wij willen verhuizen.. grrrrrrrr Mijn zus en zwager hebben wel hun huis verkocht! (stond 2 maanden te koop).. Ikke wil ook! Over uitzending weten we helaas niets.... Alleen de geruchten nog.. Afwachten dus.. Ook dat is balen want we willen eigenlijk net richting herfst/winter voor een 2e kindje gaan.. Maar neee, natuurlijk gooit defensie weer roet in t eten.. Dat was de vorige uitzending precies zo! Wilden we ook voor een kindje gaan.. Nee hoor moest Miekjeman op uitzending (okt 2006- februari 2007.. Dus ook in de 'fijne' kerst/verjaardagen periode).. Heb vandaag maar eens aan Miekjeman gevraagd hoe hij t nu ziet (met stoppen met de pil/voor een 2e gaan), ervan uitgaande dat die uitzending gaat komen.. Oja... Miekje is morgen jarig... hgahahahahahah
miekje, he balen he dat huis dan zo lang staat hebben jullie hem allang te koop dan> die van ons heeft toen van maart tot dec tekoop gestaan ook best tijdje dus en hadden in okt nieuwe gekocht waar we in jan inkonden. maar gelukkig kwma voor de kerst het verlossende woord dat alles geregeld was en ie verkocht was. dus ook op nar een 2e? zelf zou ik het niet doen als je weet dat ie wegmoet. tuurlijk kun je wel al stoppen met de pil kan je lichaam wennen. wij wilden ook al eerder gaan maar hebben het toen uitgesteld door de uitzending. nu moet ie gelukkig maar heel even heen en mist ie dus niks. maar moet er dus echt niet aan denken dat ik hoogzwanger rondhuppel met een kleintje en manlief die dan enge dingen doet in de zandbak komt die tress erook nog overheen. maar goed dat is heel personlijk natuurlijk. dus morgen jarig woehoe altijd leuk lekker tart eten hihihih. @linnie, heb dr wel eens boekjes van gehad geloof ik. maar zou als ik jou was dan eens op zoek gaan bij vakbond en je vent eens ff op intranet laten zoeken. daar staat de meeste info en miss kan ie dan ook boekjes anvragen. volgens mij is het zo dat ie dan een dag vrij is en 90 procetn betaald krijgt. maar als ie een functie heeft met veel oef ed dan moet ie die wel gewoon doen. dan heeft ie dus geen vrij. net als een functie waar ze hem niet kunnen missen. zo hebben wij er ook eens naargekeken maar voor ons is het ook neit haalbaar. nu hij op school dan zit niet en ook niet bij zijn andere functie. @consider, dus gaat goed met je pijn? en die spullen kun je idd best via mp kopen hoor zou ik dan ook doen. alles wat plastic is kun je schoonmaken toch. heel appart trouwens alles wat ik erop zet word nooit gekocht whahaha. heb nog zon loopstoeltje en ene extra wipstoel en maxicosi. maar goed dan geef ik het wel eens weg. die dessert kleren heeft hij nog. vooraal ook omdat hij waarschijnlijk dus wel vaker moet. alleen scherfvest en camelbag ed moest ie daar laten want daar was mega tekort aan. zo heeft hij toen ook en helm moeten lenen omdat hij er geen had. dat van die blaasontsteking is miss wel goed idee alleen heb ik dat og nooit gehad dus weet niet of em ma erin trapt. maar heb miss wel andere kwaaltjes waar ik pillen voor moet hahaha. heb regelmatig last van me nek en heb daar al vaker zware pillen voor gehad. dus miss kan ik dat dan proberen. nou we hebben lekker geturnt was een jochie die vroeg of yasmine meeging spelen dus moeten we maar eens een afspraak voor maken. miss kan ze daar dan ook heen. als ik ergens heen meot hihihi. eerst maar eens een keer uitproberen. hij vroeg ook nog waarom wij nooit meer naar de grabbelgruppe komen. zijn ma had dus gezegd van nou miss hebben ze het wel druk. maar het is dus gewoon dat ik het niet echt super vind maar ga toch maar weer eens is miss wel goed voor yasmine dan. heb ook tegen zijn ma gezegd dat we straks weer wat meer tijd hebben als manlief in uruzgan zit en dat we dan wel weer eens komen. hihihi. nou ga weer verder tjuus
meetie, heb eindelijk eens tijd gehad om te kijken naar dat stevigouderschap. en wat goed dat dat er is dan zeg. ziet er veelbelovend uit. werkt het dan ook een beetje en hebben jullie dit al vanaf dylano? ik heb trouwesn ook weer gevonden wat voorn wiegje ik ook al weer had is een cica-comfort echt een mega ding heb hem genomen toen omdat mij het wel wat leekr en ze sliep ook meteen nachten door. echt super. relax ding http://www.kidsessentials.nl/mce/shop/A0013 dat is hem ze heeft er 9 mnd ingelegen. heb dat jumpding nooit gebruikt. hihih maar ze heeft er echt super veel en goed in geslapen zelfs buiten zette hem overdag buiten onder een boom neer echt geweldig gewoon. maar goed denk laat ik nog ff neerzetten aangezien ik het er volgens mij eens over heb gehad. mikmak, wat een snoezige avater heb je hihihi