Hallo meiden, mag ik even inbreken ? Manlief gaat in maart op uitzending naar Afganistan, voor het eerst nu we kids hebben, maar wat ga ik de kids vertellen ? Ze zijn 5 en bijna 7 en daarbij is de oudste nogal een denker..... Ja dat papa lang weggaat, maar wat zeg ik wat hij daar gaat doen ? Wie heeft er dus wat tips voor mij ? Vast bedankt, Monique
hai moniqeu heb alleen een kleintje van bijna drie maar stur je ff een link waar je miss wat aan hebt.
@ Consider... Sorry was jou vergeten.... Wat een goede nacht zeg van je meid! Knap! En das ook mooi meegenomen voor mama, die dan ook lekker kan slapen.. Wat fijn dat de kiespijn weer vertrokken is met de noorderzon! Scheelt een hoop! Hier komen we net terug van de wandel en boodschapjes.. @ Mamasuus: Ja idd, dat is t he.. die rotuitzending precies wanneer we voor een 2e willen gaan.. Ach zal eens zien wat manlief zegt.. Tis gewoon rot nu we het niet zeker weten (voor zover je dat doet met defensie natuurlijk..) dat je ook niet echt kunt 'plannen'... @ Monique: Inbreken mag altijd hoor, net als meekletsen! Ik heb geen ervaring met kinderen en een uitzending, omdat we toen nog met z'n 2en waren.. Maar weet wel dat er door mama's een kalender wordt gebruikt, waarop ze elke dag weg mogen kruisen.. Helaas is het wel zo dat de thuiskom data nogal eens verandert tijdens de uitzending.. Daarnaast kun je ze vertellen wat hun papa gaat doen. Geen idee wat je man voor een functie heeft en welke functie hij zal uitvoeren tijdens de uitzending, maar anders kun je altijd zeggen dat ze mensen helpen in t land. Defensie zelf heeft ook boekjes voor kinderen volgens mij.. Succes..
zo effe snel voor ik ga rusten, @linnie, je man kan gewoon ouderschapsvrelof aanvragen en dat mogen ze hem in principe niet weigeren, tis een recht die ook binnen defentie geld... fijn dat de echo ok was meid @busster, dus alles ok geweest bij de kaakchirug he, heb je ook nog lang mee gelopen zeg... Als ik John was zou ik ook niet naar de kms gaan om sergeant te worden.... heeft geen toegevoegde waarde... almar is sergeant en zomaar verder dan dat kom je toch niet @monique, oei dat is nogal ingrijpend lijkt me me voor de kids.. maar idd, papa is aan het werk en komt gauw weer thuis.... hier vandaag effe naar het CB geweest en ze is nu 3280 gram.. gewoon 285 gram aangekomen in 1 week... en ze heeft vannacht door geslapen, maar dat mag ze ook met haar gewicht.. hopen dat ze dat vannacht ook gaat doen... en ik hoopte dat ze niet ging krijsen daar, maar haha ze was de enige die stil was.... ik ben ook aan de betere hand, kreeg zelfs de complimenten van het cb dat ik er zoveel beter uitzag, kortom mama en dochter komen er wel dacht ik zo... nou kom strakjes nog wel effe, maar ga nu rusten, ben kapot
@Consider, Super dat je geen pijn hebt! En ik vind het niet gek hoor, dat je speelgoed via marktplaats koopt. Bespaart je een hoop centen! Het zou inderdaad zonde zijn als je iets duurs koopt en je kind speelt er nooit mee.. waar je groot kans op hebt, kinderen spelen meestal met de gekste dingen hihi. Of in ieder geval met dingen waarvan jij denkt 'wat moet je daarmee..'. Het bevalt mij goed, twee kids Maar het is inderdaad druk! En je bent zo bezig met de kids, het huis en alles, dat ik mijzelf vergeet. Dan ga ik pas halverwege de dag nog even douchen, make-up laat ik vaak liggen en Dylano loopt tegenwoordig ook nog vaak in zn pyjamabroek.. Ik probeer nu steeds vaker om 'sochtends alles gedaan te krijgen, maar ik moet het even nog in me ritme stampen. Alleen ook het huishouden 's ochtends al gedaan hebben zal mij denk nooit lukken. Het huis ziet er hier nog aardig rommelig uit helaas Want zodra het eind middag is ga je natuurlijk aan het eten beginnen enzo en 'savonds ben ik echt gevloerd. Maar ik denk dat als Dylano straks naar de voorschool gaat en Jesse 'savonds doorslaapt, dat ik ook meteen heel wat meer ritme in alles krijgt. Ik vind dat wel een voordeel. Krijg jij het wel elke ochtend gedaan om ook het huishouden klaar te hebben? Bij welke hypotheek ken je 200.000 krijgen? De goedkoopste eengezinswoninkjes zijn vanaf ca 160.000 te koop hier. Dan heb je wel een megaklein krotje in een buurt waar je niet van droom, maar goed.. aan een hypotheek van 145.000 hebben we dus niet veel.. wij kunnen ook zoiets krijgen, 144.000 ofzo. @Miekje, Met de mannen gaat het goed hoor! Dylano loopt weer gewoon in luier hihi. We proberen het binnenkort wel weer opnieuw. Ik wil niet dat hij straks getraumatiseerd raakt ofzo hahaha. Hihi wil jij ook verhuizen. Wel balen dat jullie huis dan niet verkocht wordt zeg. De huizenmarkt staat inderdaad aardig stil. Er staat hier momenteel ook maar weinig huizen te koop. Oei, dus dan valt de uitzending en een eventueel tweede kindje tegelijk.. hopenlijk laten ze snel weten of je mannetje nu wel of niet weg moet. Dan weten jullie tenminste waar jullie aan toe zijn en wat jullie kunnen doen. @Linnie, Nope, geen flauw idee hoe dat zit met ouderschapverlof. Weet alleen dat het onbetaald is en dat wij daar dus geen interesse in hebben. @MamaSuus, Leuk dat Yasmine bij dat jochie gaat spelen. En nee, stevig ouderschap is volgens mij pas nieuw. Met Dylano was het er nog niet. Ik heb dus geen idee of het zal werken voor ons sowieso is het ter preventie, dus als het goed is zal je dus weinig merken hihi. Grappig ding dat wiegje van je. Lekker dat Yasmine er zo heerlijk in kon slapen zeg! Die ga je dus ook voor jullie tweede gebruiken? @Monique, He das minder. Maar ik denk dat je het beste gewoon kan vertellen dat je mannetje daar de mensen gaat helpen. @Mikmak, Lekker dat je meissie goed groeit! En ze mag dus ook lekker doorslapen, fijn hoor, hopenlijk blijft ze dat ook doen Jij sterkt ook met de dag weer wat aan, goed zeg!
@meetie ja dat is wel lekker ja, ik hoop dat dat vele slapen van overdag geen gevolgen heeft voor komende nacht haha.. ben vannacht voor het eerst alleen, dus ben benieuwd hoe het gaat... huh hypotheek van 200.000 was voor ons geen probleem hoor.... wij kunnen volgens mij nog tot 265.000 ofzo... en den haag ja, den haag is duur he... de hele randstad is duur.... maar ook daar zullen de prijzen nu dalende zijn lijkt mij zo... is bij ons ook... whahahaha ook hier wel een beetje moeite met ritme te vinden.... het huishouden gaat er echt een beetje tussendoor.. kan gelukkig nog wel het eea opverdelen, de ene dag de badkamer en de gang en de trap ofzo en de andere dag de slaapkamer, vorige week kon ik alles boven doen en de dag erna alles onder... maar het is nog niet zoals ik zou willen @miekje, ja tis een klote periode om je huis te verkopen..... gemiddeld staat een huis tegenwoordig een jaar te koop..... en de rente staat ook torenhoog... @ouderschapsverlof is niet onbetaald bij defentie, volgens mij krijg je 70% van die dag doorbetaald....
oh ja wordt net wakker, en ben rillerig enzo dus ga mn temperatuur meten.... heb ik 38.5 graden koorts, ikke mn borsten checken is 1 van de borsten wat rood aan de onderkant... borstontsteking... gelukkig komen ze zo kwark brengen en laat de assistente van de dokter het recept thuisbrengen zometeen omdat ik effe niet weg kan nu en ze graag wil dat ik vandaag nog begin met de kuur.....
He meiden, bedankt voor het antwoorden. Ik ga vanavond de link van Suus doorspitten en dan kom ik vast een heel eind ! Groetjes Monique
volgesn mij was het wel onbetaald hoor alleen als je dus een spaarloonregeling hebt dan word daar die ene dag van betaald zodat je toevogeing hebt je kunt er dus zeg maar oz voor sparen. tenminste zo heb ik het begrepen uit die boekies. en hoezo kms geen zin dan. mijn vent heeft dit ook gedaan werd toen sgt nu sgt 1 en kan nog door hoor sgt majoor (weet afkorting ff niet hihi) en geloof zelfs nog een maar dan praat je wel over jaren natuurlijk hahaha. en mikmak hebben jullie dan miss hyp op beide salarissen? want op een gewoon legersalarisje kun je toch nooit zo hoog? meetie, aha iets nieuws dus nu nog ff kijken dus hoe dit uitpakt nou ben benieuwd. en idd bedje hebben we nog zit in een tas ong even groot als een campingbedje dus makkelijk op te bergen. echt een super ding hihihi. nog ff weer over de soap die fam heet hahaah. schoonzusje begint weer met bv ja echt heel appart. ze is er gisteravond weer mee bezig geweest kwam er een kraamhulp die ze goed kent van de eerste drie en die heeft dr geholpen en hup keline pakt het ineens weer. echt heel apart allemaal. want jah ze ging dramatisch doen dat ze toch we lspijt had ed nou kom op zeg bij de jongens dacht ze er helemaal niet over want stel dat je er theezakjes aan overhoud (ja echt dat dacht ze) maar nu si het een meid en heeft ze ineens spijt dat het niet lukt. belachelijk maar goed hihi moest het weer ff kwijt hoor. ooh komt me ma hier net ff paar boodschapjes brengen had echt drang naar chocolade hhahahaha. met ongi ook dus dat scheelt. maar goed begint ze over dat klaotsheeten is dus 14 mrt aah weekie later komt ie thuis. maar goed dat ik dus in haar plaats meemoet en yasmine dan bij haar blijft om alles voor het eten voor te bereiden. dus ik maar ja sellie bulte drinken enzo. argh maar goed moet dan idd maar doen of ik ziekjes ben of een of ander kuurtje heb ofzo waarbij drank niet mag. weet het anders ook niet. we willen een beetje bij die groep komen zeg maar want dat heb je hier burengrooepen en bij ons in de buurt is niks. en dit jaar moeten mijn ouders het organiseren dus komen wij ook mee. net als dat de beste buur van hun het zou dan die wil ons er ook bij. maar goed we zien het wel he hihihi.
@mamasuus, ja wij hebben een hypotheek op beide salarissen, maar hij alleen kon al iets van 150.000 lenen en ik 157.000 los staand van elkaar.. jaja almar eeft ook kms gedaan en is nu sergeant... maar kansen om verder te komen zijn er nog niet... daarbij als john nu 34 is, kan hij beter blijven zitten daar waar hij zit, want als het tegen zit knikker je er bij defentie gewoon op je 35ste uit.. kun je maar beter een veilige steke hebben... of je moet officier worden, dan zit je gebakken tot aan je pensioen.. whahahaha, ja zeg je toch dat je misselijk bent en erg vermoeit (wat zomaar zou kunnen met zwangerschap).... en geen zin hebt om te drinken... en 14 maart toch net aan 12 weken? en anders zeg je het toch alleen tegen je moeder stiekum? of gaan jullie echt wachten met de mededeling als je mannetje terug is.
mikmak, dat dacht ik al ja dat jullie op beide hadden. wat mijn vent nu hij sgt is kan krijgen heb ik geen idee van hiervoor kon is dus in ned maar 120 krijgen hier in dld net ietsje meer maar is ook nogn iet veel hoor maar gelukkig zijn huisen hier dusn iet duur hihihi. welke fase zit almar nu dan? je hebt ja nu 3 fases 1 is als je net begint 2 bij wat langer geloof ik en 3 zit je vast. maar je meot dus wel blijven doorleren. nu is dit systeem net nieuw en hweet ern iet veel van en gelukkig is mijn vent net voor deze regeling nog vast gekomen en zit ie dus al in fase 3. en dan heb je gewoon een vast kontrakt net als iemand in burger dat zou hebben. dus jah eruit knikeren kunnen ze je altijd ook als je in burger zit. daarom moet je jezelf wel blijven bewijzen. klinkt miss wat raar maar zo werkt het nu wel. nu vind mijn vent dit niet zo erg. hij is niet voor niks nu weer ant leren. beetje afwisseling he. maar bijtekenen ed dat hoeft dus nu niet meer. in principe zit ie nu gewoon vast erin. en dus zekerheid. al heb je dat natuurlijk nooit helemaal voor de 100% ook niet in burger. maar meer als een kontrakt van een paar jaar dan zit je altijd tegen het einde van ooh wat nu mag ik blijven of niet. dat is dus niet meer dus hij blijft gewoon ook na zijn 35e he gatsie borstonsteking das niette best voelt vast niet prettig. wel fijn dat ze je snel helpen dan zeg. hihi en idd moe en misselijk kan maar zo moe had ik wel ook vorgie keer maar misselijk nooit geweest dus heb ok neit idee dat dat dit keer gebuerd.. en vooralsnog wil mijn vent ermee wachten tot ie trug is. dus dan maar iets verzinnen over dokterbezoek en dat ik pillen heb gekregen waarbij ik niet mag drinken ofzo. heb wel vaker diclofinac oid gehad voor mijn nek dus verszin wel zoiets hihihi.
@ Consider is idd vreemd dat ze mensen er uit gooien die graag willen blijven nu ze personeels tekort hebben maar ja anders word hij te duur he stomme reden vind ik maar ok. Ik begin 19 februari weer met werken pff moet er nog niet aan denken is al zo snel. Nou zie ik je niet aan voor iemand die ddat zou doen maar neem nooit de allerhoogst hypotheek die je kan krijgen want als er dan onverhoopt iets mis gat of je man krijgt ander werk wat minder betaald heb je natuurlijk een groot probleem . Ga er een beetje tussen in zitten niet het laagst maar zeker niet het hoogste nemen dus. Met je kaak nog steeds alles goed? Oo vind het helemaal niet gek dat je die dingen op marktplaats koopt ze zijn idd heel duur en mischien vind je meisje er niks aan . Plastic is zo schoon met een sopje dus niks mis mee hoor . Knuffels vind ik ook vies laatst had mijn schoonma een knuffel van de 2de hands winkel mee genomen voor Mara nou die is mooi de contener in verdwenen en John heeft zijn Ma gezegt niet meer van die troep mee te nemen. @ Miekje Hihi mijn mannetje heet John niet Almar die hoord bij mikmak, maar de Generaal is ook aan het proberen om John als burger bij defensie te laten blijven maar dat klinkt makkelijker dan het is en er moet natuurlijk wel een functie vrij zijn want hij kan niet voor deze generaal blijven rijden als burger. Jullie huisje staat dus al een hele tijd te koop balen is dat zeg. vooral ook omdat je al een tijd geen kijkers hebt gehad dan heb je helemaal het gevoel alsof het stil staat. @ linnie ik weet niet precies hoe het zit met ouderschaps verlof maar het kost je idd wat als je minder gaat werken daarom is John hier begonnen met een andere regeljuing hij wrkt nu 4 dagen in de week 9 uur ipv 8 en heeft kortere pauze zodat hij 1 dag thuis kan zijn dan houd hij hetzelfde salaris.Hij heeft het uitgezocht en ik heb me er niet mee bemoeid dus weet niet zeker of het klopt. @ mamasuus haha Yasmine heeft dus een vriendje bij het turnen wat schattig dat hij haar gemist had bij de andere groep. Ga straks even de link van je wiegje bekijken vind die dingen altijd zo lief. @ Monique Welkom hier. Pff lijkt me best moeilijk om je kinderen tevertellenwat hun papa gaat doen ik zou ze in iedergeval zeggen dat hij mensen gaat helpen die het veel minder goed hebben dan wij maar over oorlog en zo zou ik het maar niet te veel hebben . Ik weet dat je als militair met kinderen wel een soort van handleiding kan krijgen met hoe je om moet gaan met zo'n situatie volgens mij kun je die via het thuisfront comite wel krijgen. @ mikmak ik was niet degene met de kaak dat was consider hihi Nee John wil ook niet naar de kms hij wil helemaal geen sgt functie doen dan moet hij gropescommandant worden en dat vind hij maar niks. Mooi dat je meisje nu al door slaapt Mara heeft dat deze week pas voor het eerst echt gedaan ze slaapt nu ongeveer 7 a 8 uur achteralkaar ligt r een beetje aan hoe laat ze haar laatste fles krijgt hoe laat we s'morgens op staan / Ze krijgt nu ongeveer om de 5 uur een fles maar de ene keer is het 5 uur en dan bijna 6 laat haar een beetje zelf uitzoeken wanneer ze een flesje wil anders drinkt ze hem toch niet leeg. Vannacht had ze om 1 uur haar fles en we gingen er om half 9 weer uit nou dat vind ik prima . Toen ik werkte sliep ik vaak minder dus. gewicht van je meisje is ook mooi gegroeid hoor. He bah een ontstoken borst daar zit je natuurlijk niet op te wachten net nu je alleen bent gelukkig komen ze je recept aan huis brengen hoop dat je er snel vanaf bent. Hier net even luiers ingeslagen bij de kruitvat 2 plus 1 gratis. Mara draagt nu nog maat 2 maar dat is tot 6 kilo en volgens mij zit ze daar wel bijna aan vorige kee op CB woog ze ongeveer 5,5 en dat is al weer bijna 2 weken geleden. Heb dus nog maar 1 pak 2 mee genomen en voor de rest 3 maar die lijken zo groot. Maar mischien heb ik als ik die gebruik niet meer het probleem dat ze van boven tot onder onder de poep zit zoals deze week. Welke maat dragen jullie kleintjes consider en meetie ?
Hey Hey, Bedankt voor jullie steun. Ik ben gisteren weer naar het ziekenhuis geweest en om 16.00 uur ben ik gecurreteerd. Ik ben blij dat het achter de rug is want nu kan ik het afsluiten. Heb gisteren nog een beetje bloed verloren maar het stopte wel vrij snel. We gaan gewoon voor de herkansing weet niet als het lukt voordat me mannetje weer naar Afghanistan gaat maar we gaan het wel proberen zoniet dan wagen we het in augustus erop. Gelukkig voor ons komt er na regen altijd zonneschijn Ben ontzettend blij met jullie lieve woorden Thanx Groetjes Care
@Mikmak, Mooi dat je een manier hebt gevonden om het huishouden gedaan te krijgen! Knap ook dat je er uberhaupt de puf voor hebt Bah borstontsteking.. wel fijn dat ze het recept aan huis kwamen brengen! @MamaSuus, Hihi en the soap goes on En het komt dus vast wel goed met je smoesjes voor klaotsheeten. Wat mag dat eigenlijk wel niet betekenen? hihi @Busster, 19 februari klinkt inderdaad alweer dichtbij Maar goed, het is nog niet zover, dus geniet nog maar lekker van je meissie En ze krijgt dus om de 5-6 uur de fles.. is dat met flesvoeding dan anders dan met borstvoeding? Want Jesse drinkt nog steeds om de 3 uur.. Jesse gebruikt ook al een tijdje luiers 3. 5 januari woog hij zo'n 5,5 kilo. Volgens mij was het ook die week dat ik op 3 overging. Daarvoor had ik 1, maar die pastte dus echt niet meer. En 2 was maar 1 kilo verschil en aangezien hij al zo zwaar was, ben ik maar meteen op 3 overgegaan. Heb hier ook wel het probleem van lekkende luiers, maar ze hebben nu ook nog zulke dunne ontlasting.. Als ze er ineens zin in hebben, houdt geen luier het tegen hihi @Care, Ging het curreteren goed? Mooi dat jullie alweer vol goede moed zitten voor de herkansing Hopenlijk is het snel raak en verloopt alles volgens het boekje
@mamas, hij zit nu in fase 2, beroeps... @meetie, ja ach, heb er ook geen puf voor, maar hoe gewoon van een beetje orde en netjes in huis.... hoeft niet spec en span te zijn, maar dit huis heeft gewoon snel last van stof.... ja ze kwamen de medicijnen al om half 6 brengen... das wel super... verder heeft iemand mij kwark gebracht dus dat ga ik er zo opsmeren hihi @consider.... ja dat was jij met je kaak ja, herstel.... hoop dat de pijn snel weg is. @busster, jeetje 19 feb al weer.... pfff gaat snel voorbij niet... was gisteren ook bij het kruidvat.... ook ingeslagen... had de laatste pakken newborn 2-5kg te pakken... hihi
@ Care het vruchtje is dus niet vanzelf los gekomen. hoop voor je dat je er lichamelijk niet meer last van krijgt als dat beetje bloed. Knap hoor van je dat je al weer denkt aan de volgende poging ik weet natuurlijk niet hoe ik zou reageren als mij zoiets overkomen zou zijn maar weet niet of ik zo snel al weer kan denken aan na regen komt zonneschijn. @ meetie nee haha met die dunne poep schiet het gewoon zo achter hun luier omhoog toto in hun nek en via de beentjes zo toto aan hun sokken lekker hoor alles onder die gelige drap. Jesse is dus ook geen kleintje meer met zijn 5,5 kilo hihi. Ik was dus daarstraks in Den haag in het centrum even winkelen heb de winkels in Zoetermeer zo langzamerhand wel gezien . Sta ik op de terug weg op de tram te wachten begint Mara een beetje te piepen omdat ik stil stond met de wagen komt er meteen zo'n vrouw van rond de 60 naar me toe . OOO heeft hij honger . Begon al goed mara had een knal roze muts op . AAaah hij heeft honger . Dus ik zo nee ZE heeft geen honger ZE hoeft nog lang geen fles ( nog 2 uur wachten) zegt ze o is het een meisje daar heb je ook veel meer aan als jongens ik heb een zoon daar heb ik helemaal niks aan zo opzichzelf nooit tijd voor mij meisjes zijn heel anders. Nou ik dacht mens waar heb je het over zeg ligt vast aan je opvoeding en bemoeizucht . Ze stak zo haar kop boven de wagen zonder iets te vragen zo dom. Mara wou slapen Maar steeds als ze haar oogjes dicht deed ging dat mens zeggen o ze gaat slapen maar zo hard dat Mara weer haar ogen open deed van schrik. Toen de tram kwam moest dat mens ook nog met dezelfde mee als ik . Ik ben maar snel naar schteren gelopen toen ze voor instapte . Pff daar wod je toch niet goed van.
@buster, ja erg is dat he de mensen zitten dan al gauw met oordeel klaar wat jij allemaal moet doen. helemaal die oudtjes. verschrikkelijk. alsof jij je kind nou nog niet kent en weet wanneer ze wat wil. gewoon idd lekker niks van aan trekken en zo snel mogelijk sneacky weglopen hihihih. @care, fijn dat dat gedeelte dan in ieder geval achter de rug. en wat goed dat jullie er positief tegenover staan en lekker doorgaan. hoop voor jullie dat het weer snel raak mag zijn. @meetie, kloatsheeten is dus klootschieten. maar dat snapte je vast wel. je gaat dan met grote groep maakt twe teams. en je moet beiden met een houten klos gooien of rollen en wie verste komt zeg maar die heeft gewonnen en de verleizers moeten dan drank inschenken. we hebben dan grote kar mee met bier en heel veel likeur en hapjes dus kaas en worst. en dan lopen we grote ronde in de kou. en als je dan trug bent bij begin gaan we met zijn allen eten en verder drinken. is heel sellie hoor. onze vrienden groep hebben we het ook eens meegedaan nou die vonden het super maar ze konden niet echt tegen de grote hoeveelheden drank hihihihi. zijn gewoon bier gewendt. dan gingen we eten bij de plaatselijke kroeg die we goed kennen en dan meestal boerenkool op zijn duits. nu zijn hun dicht maar ma laat nog wel door hun eten maken hebben ze laatst voor verjaardag van mijn man ook gedaan echt super lekker snitzel buffet. allemaal kleine snitzels en dan veel hawaii en die zijn echt super jammie jammie. dat is dus klaotsheeten hihihi. snappie nu waarom, ik al smoesjes verzin hihi moet echt onder die drank uit. kijk als het een biertje is dan houd ik gewoon hele avond zelfde in me hand dat valt niet op maar dit dus wel. die luiers he weet niet of het miss handig is voor sommige hier maar de pampers zijn hier bij de lidl altijd 7,95 per pak en soms nog minder. nou zal vandaag boven weer eens aan de gang. ff alles netjes maken en poetsen hihiih. kijken of me ma de broeken genaait heeft. want hadn iet meer een dessertkleurige knoop en was ze vergeten mee te nemen dus heeft ze de broeken maar meegenomen na jah ook goed maar meot wel vandaag die vlekken eruit halen hihihi. voel me nog steeds lekker hoor. beetje meer zin in lekre dingen maar verder niet. en heb ruzie met kattenbak want die stinkt maar heb geen handschoenen aaah heb ik weer moet dus nog daggie wachten maar steeds als die duur losgaat komt die walm me tegemoet en das niet echt bevordelijk. kijk eens ff of ik miss nog ergens van die dingen heb en anders maar met werkhandschoenen doe ik ze erna wqel in de was.
nou goedemorgen dames, hier mn eerste nacht alleen met linette gehad... en moet zeggen ging best ok. tussen 8 en 11 het gbruikelijke gemier, veel kleine beetjes eten, maar in totaal we de 100cc... heb haar om 12uur in bed gelegd want kreeg er toch geen flesje meer in, daarbij was ze om half 11 in diepe slaap gevallen en had gehooopt dat ze door zou slapen... maar om kwart over 1 meldde ze zich toch, heb haar toen een flesje gegeven, en vervolgens heeft ze tot vanmorgen 6.50 door geslapen.. heb haar heel even horen piepen rond 4 uur maar ze sliep door, denk dat dat een poepluier was toen ik haar vanmorgen ging verschonen.... vanmorgen dus gevoerd, en daarna ben ik beneden tosti's gaan maken, kruikje voor de kinderwagen gemaakt en er in gelegd, koffie gezet nog een extra flesje opgewarmd voor het geval ze nog honger had na de bv (maar niet dus) en ben terug naar boven gegaan, ontbijtje op bed dus voor mij en linette ligt prinsessen heerlijk te relaxen (bijna weer te slapen) naast me en heerlijk ontspannen te zijn.... zoooo lief heb inmiddels mn borst weer in de kwark gezet en heb mn AB geslikt.. gisterenavond had ik nog het idee dat ik weer koorts had (had ik ook iets) dus had voor ik ging slapen nog 2 paracetamols genomen en de laatste AB voor de dag.. moet zeggen het is al veel minder irritant gevoel, en de rode plek lijkt iets kleiner.. @mamasuus, als je de kattenbak wilt verschonen doe je toch effe 2 plastic zakjes over je handen.... heb ik ook nog even gedaan omdat ik handschoenen was vergeten.... en dan kun je iig de kattenbak doen en ben jij beschermt. succes met poetsen, ik wil kijken of ik beneden wat kan poetsen vandaag iig het raam voor lappen want dat is toch een partijtje vies... en was ermee begonnen voor de bevalling, maar ben aan de voorkant beneden niet meer toegekomen want madam liet niet op zich wachten (althans, dat dachten wij) hahaha en de pampers.... tja ik haal wel gewone echte pampers, ik heb al verschillende getest en de laatst had ik een pak van de etos meegenomen, en die geven hetzelfde gewicht aan als pampers, maar ze zijn breder en passen slecht om de kippenkont van linette, pampers zitten haar gewoon beter, en zijn ook echt de kleintste.... maar misschien als ze strax wat ouder en groter is dat ik over kan gaan op een ander merk
@Mikmak, Lekker dat ze zo snel waren met de medicijnen. Ze doen dus ook goed hun werk, aangezien je al minder last van je ontsteking hebt. Oh nou Linette heeft uiteindelijk dus toch nog wel even doorgeslapen.. das wel fijn. En nu liggen jullie dus gezellig saampies op bed ^_^ heerlijk is dat he! Ik gebruik ook echt alleen pampers. Derest zijn allemaal van die stijve papieren dingen.. pampers rekt tenminste lekker mee, sluit daardoor mooi aan en snijdt dus ook niet in de buik of beentjes ofzo. Ook absorberen deze het beste en de buitenkant blijft droog, vind ik. Ik ging eens andere merken proberen, nou dan kon ik echt elk uur snel rennen en Dylano elke keer weer omkleden geen doen. @Busster, Hihi ja Jesse is ondertussen goed aangekomen Leuk, die bemoeizuchtige mensen.. Gelukkig wist je haar van je af te schudden Ik vind het trouwens zo dom van mensen als ze tegen een roze gekleed kind 'hij' zeggen... @MamaSuus, Nee sorry, ik heb echt nog nooi van klootschieten gehoord.. Als ik aan dat woord denk, krijg ik er eigenlijk ook een heel ander beeld bij hihi... (arme mannen) Pampers 7,95 of minder..? Ik vraag eens aan mijn moeder of dat hier ook zo is, die gaat wel eens naar de lidl. Verder jaag ik eigenlijk zoveel mogelijk op die 3=2 acties. Kan je de kattenbak dan niet even uit de wind zetten? Of pikken de katten dat niet?
hier had ik ook alleen de echte pampers heb in het begin ook wel anderen geprobeerd maar was toch niks. helemaal toen yasmine zoveel snachts ging plassen dan was ze altijd nat smorgens en die pampers hebben extra slaapding erin. of ze bij lidl in ned ook echte hebben weet ik niet kom ik nooit. ze hebben hier bij ons nu dan ook weer die aanbieding 3 voor 22 euro geloof iik. zo haalde ik ze ook altijd hoor anders ie het neit te doen. wil ook nu het luier geld eigenlijk eens aan de kant leggen als me dat gaat lukken was toch elke mnd 40 euro er aan kwijt. mikma, dus je geeft nu fles bij? heb zeker iets gemist maar doet ze het er goed op nu? dus ook nog druk aan de poets jah hier ook pfff blijft aan de gang en kom maar niet door mijn berg was heen. kan het ook niet buiten hangen nu dus alles moet van wasmachine in droger en kan maar een tegelijk aan nu nog met oude stroom erg vervelend dus. meetie, hihi denk dat klooschieten ook meer iets is van noorden volgens mij doen ze het boven in groningen ook wel. kan me voorstellen dat je er wat anders bij denkt hihihih. broeken zijn gemaakt nu nog proberen die vlekken eruit te krijgen van een jaar trug whahaha zou wel niet lukken maar goed. hij zei toen van ach die ruil ik dan wel voor ik weer wegmoet maar jah als je dan zo ineens wegmoet wil datn iet echt. zullen eerst ff gaan eten.