Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Je ziet inderdaad een licht streepje...spannend hoor...we duimen even door ;)

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Lieve Rach ben zo blij even wat van je te horen! Ik kan me voorstellen dat het gemis nu echt gaat komen.. Maar blijf erover praten, het verwerken zal dan gemakkelijker gaan.. Wij zijn ook ongelovelijk trots op jou/ jullie..

De bevalling was verder, na omstandigheden, wel soepel verlopen? Ben je thuis bevallen.. of moest je naar het ziekenhuis?

Ze weten dus nog niet exact wat er met Jaylie aan de hand was? Hoop inderdaad dat de gyn jullie daar wat meer over kan vertellen.. dat brengt ook wel een stukje rust, dat je in iedergeval wéét waar het aan gelegen heeft..

Mis je wel hier op het forum hoor... :(

@Diaantje: Wow! Ik zie ook heeeeeeeeeeel licht iets.. Zou een indrooglijntje kunnen zijn, maar wie weet... :D Over een paar daagies nog een keer testen, spannend! :D

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    zijn indrooglijntjes ook rozig Bo?....hmmmm...nouja..woensdag nog maar eens proberen... :D

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Geen ervaring mee.. het ziet er naar uit dat je daadwerkelijk zwanger bent! :D Een test vertoond echt niet zomaar een vaag lijntje hoor hihi.. dan maakt je lichaam toch echt HCG aan..

5. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Oh Bo bevalling volgens het boekje! het is echt 100% mee gevallen. En je zal straks merken hoe trots je bent dat je dat helemaal zelf hebt gedaan!
    Jaylie was geboren en ik dacht: was dat alles?

En mijn lichaam reageert zo ontzetten goed, ik heb nu nergens last van. vloei ook haast niet meer.

Nee ze weten nog niet precies wat er is gebeurd. Ik weet niet wat ik al verteld heb maar dit weten we al:
    dat ze in het vruchtwater heeft gepoept en dat mijn placenta verkalking vertoonde (waarom moet nog allemaal blijken)
    Ze konden al wel zeggen woensdagochtend dat ze iets hadden gevonden maar ze nog niets zeker weten en verder moesten onderzoeken. Maar waarschijnlijk was ze niet levensvatbaar. Dus zolang ik voor haar zorgde en zij bij mij was deed ze het perfect en zodra ze het zelf moest gaan doen kon haar lichaampje het niet aan.

Maar ik zal jullie wel vertellen dat ons truttebelletje nog eventjes duidelijk haar persoontje laat zien.

@ lieve diaantje jordy en ik hebben even een kritisch oog geworpen en wij menen toch een streepie te zien hr. SPANNEND!

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja, dan is het gewoon afwachten hè Rach.. Hopelijk kunnen ze inderdaad een verklaring geven van alles. Kan me goed voorstellen dat de afgelopen dagen erg bizar zijn geweest..
    Ben ook zo benieuwd hoe hier de bevalling gaat lopen. We zijn er nu wel heel nieuwschierig naar.. het begint gewoon te kriebelen.. Fijn dat die van jouw volgens het boekje ging, hihi.. en dat jullie tutje haar persoontje duidelijk liet zien :D Had ze ook een blauwe plek bij d'r billetjes toen ze geboren werd..

Hoop dat je snel weer helemaal op de been bent.. Denk het wel hoor. Je bent nog lekker jong en vitaal.. en je hebt een lichaam gemaakt om kindjes te krijgen, hihi!

Nou, Ed en ik zitten even lekker op de bank.. (al aan de chocolade pepernoten, haha).. gaan zo lekker slapen.

Rachje en de rest natuurlijk en de mannen die mee lezen.. Weltrusten!

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    he meiden....

vandaag toch weer een testje gedaan...

voor ons is het duidelijk hahahah...moet eigenlijk nog 4 dagen...kon me weer niet bedwingen...

@rachje, meis..hoop dat jullie gauw duidelijkheid krijgen...is ook fijner voor het verwerken....

8. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha nee Bo geen blauwe plek was een echte belanda!

voor diegene die graag het hele verhaal willen lezen, ik heb het bij de vlindertjes neer gezet.

Diaantje, laat zien die test!

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    haha.. Rach, een echte belanda..ben benieuwd of ons tutje het wel heeft.. :p Wat apart hè.. Heb op je Hyves even een berichtje achtergelaten op je blog.. Mooi verhaal en inderdaad een prachtige bevalling! Hoop dat de mijne net zo soepel verloopt!

Is Jordy nog lekker thuis? Hij is wel dapper geweest hoor tijdens de bevalling.. hihi.. Het brengt je wel enorm naar elkaar toe, of niet.. Je leert elkaar igg goed kennen, hihi..

@ Diaantje: Alvast een heeeele voorzichtige gefeliciteerd! Het lijkt erop dat je er toch echt weer een kotertje bij krijgt, hihi.. :D

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Hier zijn ze er volledig van overtuigd...jongens hebben vanmorgen lopen springen en sschreeuwen op mijn bed.. :( ...Jac kan niet wachten tot hij straks thuis is....
    Heel gek...voel me steeds meer "zwanger"...en mijn zusje belde vandaag met de vraag "ben je zwanger?"..dus ik " hoe weet jij dat nou?"...had ze dus al "gezien"op de verjaardag van het weekend...mijn broer blijkbaar ook....pffffffff...hadden ze ff eerder moeten melden..scheelt weer testen hahahahahahah

@rachje meis...een echte belanda?..vind toch echt dat ze indische trekjes heeft hoor...

11. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Diaan, haha, ik weet het eigenlijk ook wel bijna zeker. Ik testte ook twee dagen van te voren vet positief hoor! :D Ik liep echt de heeeele dag met een grijns op m'n gezicht toen ik positief testte, haha.. Geweldig gevoel! :D

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Ja zo dubbel he...wil nog ff de coole muts uithangen zo van.."ik zie het wel.." er kan nog van alles gebeuren als ik de andere "experts" moet geloven...maar diep in mijn hart schreeuw ik het uit...en dans en grijns ik de hele dag.....
    (lijkt me niet handig..voor je het weet zit je in een dwangbuisje...... :whistle: )

Heb er zo'n goed gevoel over... :D

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Als ik je tempkaartje bekijk gaat het overigens ook de goede kant op.. :D Oeii spannend meis

14. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    wij zijn er ook van overtuigd hr lieve diaantje! oeeeh spannend!
    Maar lieve schatten wat ik jullie nog wil zeggen, mochten jullie keertje langs willen komen bij ons, mag dat hr! zouden wij fijn vinden...

Ik heb goed nieuwe gehad vandaag, jordy hoeft niet meer weg! hij mag bij mij blijven!

15. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    hoi hoi meiden,

waar hoeft ie niet meer heen rach?
    en ja een keertje wat afspreken lijkt mij ook leuk. een keer "echt" kennismaken. we delen al zoveel met elkaar.:)

poehhh: ben voor het eerst weer echt ongesteld geworden hier..bah en ik heb er echt last van..:S

xxxx

16. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    diaantje...hiervandaan ook gefeliciteerd,,,volgens mij is het raak whooohoooo:D:D:D

xxxx

17. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Dames, lijkt me super gezellig! :D

We kunnen met ons vast 'clubje' binnenkort wel een keertje afspreken! We hebben al zoveel contact via het forum met elkaar.. Ben ook wel heel erg benieuwd naar jullie hoor, haha.. (nieuwsgierig typje.. :p)

Hij hoeft niet meer! Oh wat heerlijk! :D Kan ie heerlijk bij jou blijven.. Bij mij is ook nog niks zeker.. hoop ook dat mijn mannetje niet hoeft..

18. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    bo hebben we het over afghanistan..?!
    dat zou heerlijk zijn voor je rach..voor jullie beide natuurlijk...

en jaa...ik ben ook wel heel nieuwsgierig naar jullie hoor..
    xxx

19. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja, Afghanistan!

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    @rachje ..meis fantastisch nieuws!, had er nog met Jacques over....heerlijk meis...!,
    lijkt me gezellig om een keer bij elkaar tekomen.. :thumup:

Deel Deze Pagina