Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mikmak Nou ik vind dat Linette al netjes slaapt hoor als je die tijden zo noemt dat deed Mara nog niet hoor toen ze zo jong was.

@ Mamasuus nou succes met vlekken wegwerken zou ik zeggen, en lukt het niet nou ja dan heeft hij behalve de vlekken die in zijn pak horen gewoon een extrra vlekje .

Hier ook eigenlijk het liefst pampers ik neem heel soms huggies mee maar die vind ik toch minder, heb ook die van kruitvat geprobeert maar die vond ik stug en zo dik tussen haar beentjes.

was net met Mara even boodschappen doen en had haar in de draagdoek, komen er mensen vragen of er een baby in zit . Nee ik draag daar mijn moeder in mee nou goed. tjonge ik trek die rare mensen deze week wel aan zeg.

Wil vandaag eigenlijk strijken maar steeds als ik wil beginnen word Mara wakker en gaat krijzen nou ja dan maar morgen dan is John thuis om haar te troosten . Hij heeft weer een lang weekend .

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @busster, ja ik sta er ook van te kijken.... maar he, mij hoor je niet klagen hoor :)

ja met die luiers dat had ik met die van de etos... had en pak gehaald, ze zeiden dat ze dezelfde maat hadden als de pampers maar ze zijn veel breder.. nou dat is dus niet lollig voor ons spruitje.... en pampers zitten qua pasvorm zitten pampers beter, en had idd ook gehoord dat huggies ook wel goed zitten

whahahaha, wat hilarisch nee heb een kussen in de draagdoek gedaan....

@mamasuus, volgens mij heb je in Nedl geen echte pampers in de Lidl, maar goed kom daar ook nooit

en ja geef de fles erbij ja na de bv... zo weet ik zeker dat er genoeg naar binnen gaat... flesje gaat meestal niet leeg maar dat maakt niets uit... en de laatste voeding geef ik zowiezo helemaal fles..... en evt de nachtvoeding... geen zin om een half uur tot een uur te voeden als ik eigenlijk wil slapen... zij heeft er geen probleem mee en ik en almar ook niet....

nou eigenlijk helemaal niets in het huishouden gedaan.... was pas laat klaar met de 12u voeding en ze wilde echt niet slapen of in de kinderwagen liggen...alleen bij mama zitte wilde ze... en in 5 minuten 2 luiers onder gepoept hahahahaha daarna viel ze in slaap en kon ik kiezen of om te gaan poetsen of effe naar buiten gaan.. nou het is naar buiten gegaan geworden...morgen dan maar wat aan het poetsen doen ofzo...

3. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Nou het strijken is gelukt hoor , nou ja alleen Mara's kleertjes toen had ik er geen zin meer in John moet maar even wachten met zijn kleren . Heb nog wel snel even de badkamer een sopje gegeven.

Oo daarstraks gelachen toen ik terug kwam van boodschapjes doen stond er een vrachtwagen vast onder het viaductje bij ons om de hoek haha heel zijn airco in de kreukels en het dak open gescheurd had er zeker 3 meter onder gezeten met dat ding. was dus een beetje te hoog hahaha chauffeur stond echt met een sip gezicht naar zijn wagen te kijken,

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen dames... effe juichen... woehoe.... heeft ze weer doorgeslapen van 12 tot 6.... nu bvaan het geven en weer terug in bed leggen en nog n paar uurtjes slapen....
    het scheelt zoveel als of ze doorslaapt of om 4 ur nog ns komt voor n voeding....het werkt perfect... laatste voeding 100cc flesje.... en nu ook met rooibosthee gemengd.... meisje heeft nergens last van....

@busster, dan heb je toch meer in het huishouden gedaan dan ik.... ben precies nergens aan toegekomen... en had ook geen zin.

whahaha, das balen voor die vrachtwagen.... maar zaler wel lollig uitzien.

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @mikmak, jij bent er ook weer op tijd bij hihi. en groot gelijk hoor dat je dr dan fv bijgeeft. waarom niet jah als jullie het allemaal prettig vinden. enne rooibosthee nooit van gehoord dat ze dat kleintjes geven? waarvoor is dat dan voor slaap ofzo? madam die kreeg dan we lfenkelthee. maar rooibos nooit van gehoord.
    en ahc dan heb je niks gedaan morgen is er weer een dag toch. tis als druk zat met kleintje. geniet er maar gewoon van waar dit kan en neem lekker je rust. en is toch ook heerlijk met dat zonnetje naar buiten te gaan en super gezond ook voor jou en de kleine.

@buster,ziet mara er in ieder geval netjes uit hihi. en jeetje wat een sippe chauffeur dan whahahaha dat zie je toch je weet toch hoe groot je wagen is hihi.

ik moet vandaag nog ff dessertspul strijken krijg die vlekken er niet uit. gelukkig zijn er bij twee waar hetn iet zo opvalt maar een is echt goor whahah neemt ie die maar als nood broek mee als de afghanen niet snel genoeg wassen ofzo. (is wel eens eerder 2 wk zijn was kwijt geweest) zijn ook van die vieze vetvlekken van een ypr na jah gooit ie ze later maar in de ruiling hoor. want hij zou nog wel vaker die kant op moeten. en anders naar afrika daar ozuden ze ook wel die kleur moeten hebben. heb eigenlijk geen idee hihihi.

vanmiddag ff weer naar emmen dollars halen en og wat laatste dingetjes voor manlief. boek ed. en chocolade voor yasmine en mij hihihi.
    en nog ff maccen dan vandaag omdat dit vorgie week mislukt is. dan kunnen we morgen alles inpakken zondag komen schoonouders nog ff. maandag naar arts.

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamasuus, rooibosthee voor rampjes... wel die vab zonnatura, want pickwick schijnt toch niet jofel te zijn

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

alles goed met jullie, hier gaat alles ze gangtje, kwam er vanmorgen achter dat de buik toch iets begint te komen want moest vanmorgen op me bed gaan liggen om me broek aan te kijgen hahaha moest er wel om lachen!

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    krampjes dus

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zucht, internet valt hier steeds uit, dus ik kan weer opnieuw typen.. :rolleyes:

@MamaSuus, Haha schandalig hoor.. heb je een droger, durf je nog te klagen dat het niet snel genoeg gaat :)
    Vind je mannetje het trouwens erg dan dat er vlekken op zijn werkkleding zitten? De mijne zou daar volgens mij echt niet wakker om liggen haha

@Busster, Hahaha je trekt deze week wel suffe mensen aan zeg :) Geweldig.
    En balen voor die vrachtwagenchauffeur zeg.. dat zie je wel vaker ja. Volgens mij voel je je dan echt stom. Al kan je er vaak weinig aan doen.

@Mikmak, Nja.. huggies zitten kwa pasvorm inderdaad ook net zo goed als pampers en ze zijn ook rekbaar. Maar ze missen dat vochtbestendige laagje waardoor ze zo lekker doorlekken, wat Mamasuus vertelt :( En aangezien Dylano aardig enthousiast kan zijn in zijn luier, is dat voor ons dus geen succes haha

Volgens mij had je dat niet verteld nee, dat je flesvoeding bij geeft.. Maar fijn dat ze het daar zo goed op doet zeg! Wel lekker dat ze zo fijn slaapt :D

@Noa, Wat leuk dat je een buikje begint te krijgen! :D

Hier wat minder leuks te melden..
    ..Ik zit nu met de kids bij me ouders.. Wat een tegenstelling ineens he.. laatst zei ik nog dat het zo goed ging en nu zit ik hier.. :rolleyes: Verder doe ik er nog maar geen uitspraken over, ik moet het nog even laten bezinken hoor..

10. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ikke is weer een jaartje ouder (gisteren dan)...

Ben aan t werk, maar kom vanavond weer even bijlezen en reageren..

Liefs Miekje

11. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    O jeetje meetie...
    Wat lees ik nu dan :( ... wat is er gebeurd meid, idd ik las van de week juist nog dat A zulke fijne woorden had gezegd...
    Sterkte!
    Als je er meer over

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Aaaah Miekje,
    Nu voel ik me heel lullig.. ik had de afgelopen dagen nog niets over je verjaardag gezegd, want ik wilde gisteren je heel enthousiast feliciteren! Maar omdat het bij mij thuis dus even wat anders geliept dan gepland, heb ik er helemaal niet aan gedacht. Bij deze dus nog:
    VAN HARTE GEFELICITEERD MEIS ! ! !
    Heb je een leuke dag gehad? :D Vierde je het gisteren of moet je het nog vieren? Of vier je het helemaal niet.. kan natuurlijk ook.

13. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland

ach meid, maak je daar nu maar niet druk om hoor!
    Dank je wel voor je lieve felicitaties..
    Ik vind t zoooooooooo ^%(&^&(*&^^%#^%^voor je/jullie!
    Als je er wat over kwijt wil dan ag dat hoor, ook via PB ofzo..

Knuffel voor jou en je lieve kindjes!

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @meetie ja echt leuk dat het buikje begint te komen,
    maar jij sterkte en succes gewenst in de situatie waar je nu in zit.

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    jeetje meetie... wat is er gebeurd dat je met je kleintjes weg bent.... nou als je wil mag je me ook bellen hoor....

sterkte xuss p

@miekje.. gefeliciteerd, weet niet meer of ik dat al gedaan had.. :oops:
    nog wat leuks van mannetje gehad

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi dames,

Vandaag was John al thuis dus heb een gezellig dagje met hem gehad dus even lekker niet achter de pc. We zijn geen winkelen in rijswijk en daarna naar de fisio geweest met Mara. De Fisio vond Mara een heel ander kind dan vorige week. Ze bedoelde hiermee dat Mara haar nu dus wel goed aan keek en dat ze ook beter met haar hoofdje draaide dus hier weer een gelukkige Mama. Ik heb ook heel veel geoefend met Mara deze week dus het moest ook wel beter gaan . We hebben wel gelachen bij de fisio ze had Mara op haar buikje gelecht met haar voetjes richting haar buik . Ging ze met haar hoofd vlak bij Mara hangen laat Mara een dikke scheet zo in haar gezicht . :) :oops:

@ Meetie Jeetje wat lees ik nou zit je bij je ouders . Nou meid als je iets kwijd wil je weet dat we er voor je zijn. Sterkte hoor.

@ Miekje Nog gefeliciteerd meid . Heb je een leuke dag gehad ?

@ Noa geweldig je buikje begint te groeien, wacht maar over een tijdje pas je niks meer.

@ Mikmak Wat super je meisje heeft dus weer doorgeslapen . Hier gaat het al de hele week goed met Mara, ligt er een beetje aan hoe laat ik haar haar laatste fles geef maar meestal slaapt ze nu wel 7 soms 8 uur achter elkaar.

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen,

Nou hier een keertje weer een gebroken nacht gehad.... op zich niet erg, kan ook niet verwachten dat ze ineens altijd doorslaapt... daarbij had ze haar laatste flesje niet goed gedronken...nog geeneens de helfpt opgedronken, dus had het wel een beetje verwscht.. alsnog van kwart voor 12 tot half 4 geslapen.... flesje gemaakt, en daarna nog geslapen tot half 8... ach het zei zo.... ze ligt nu lekker met papa in ons bed.. zoooo schattig is dat... en ik was effe naar beneden gegaan omdat er iemand kwam om het oud ijzer op te halen... kortom gewoon troep die nog weg moest van de verbouwing.. wel fijn weer wat minder rommel in de tuin..

meiden fijne dag, weet niet of ik er veel ben, want we hebben weer een druk bezoekers schema hier.... en dat begint vanmiddag al om 1 uur, dan 3 uur half 4.. dan savonds nog een ronde en zondag begint het weer om 2 uur.. ik weet niet of dat de enige ronde is, of dat er nog 1 achterna komt... anders ga ik eens effe op bezoek :)

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemoren meiden, nou hier ook slechte dag hoor pfff ben zo ziek als wat. maar denk niet van hormonen. mijn ouders hadden dit namelij kvorige week ook. boeren scheten en misselijk pff. alleen bij mij ging het stukkie verder en heb flink boven de pot gehangen gisteravodn. nu is manlief shaggie want die wil natuurlijk niet ziek worden en die blijft dus bij mij uit de buurt jaja erg sellie zo vlak voor hij weggaat. maar jah is ff niet anders dan he.
    wel positief trouwens. de streep knalde er vandaag af hoor hihihi had nog een liggen vandaar.

@meetie, he meid wat vervelend nu ff net nu het zo goed ging. nou je weet ons te vinden he. dus als je wat kwijt wilt. of juist niet je zegt het maar. hoop voor jullie dat de rust gauw wederkeert.

@mikmak, dus nu wilde ze weer niet doorslapen. nah jah als ze het af en toe zo doet is ook nog geen ramp he hihi.

@miekje, aaaah helemaal vergeten ook nog gefeliciteerd. heb je leuke dag gehad?

@noa, leuk zeg dat je nu begint te groeien. dek dat het hiet ook neit lang meer duurt aangeine er al een heeft ingezeten. mar hoop toch dat ie nog een tijdje daarmee wacht hihi is anders zo lastig he om geheim te houden.

nou ik zou eens ff draadloos voor manlief weer aansluiten. en daarna maar ff weer de wc opzoeken hihihih.

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Jeetje dames wat een rust hier je kan weer echt merken dat het weekend is. John is nu samen met mijn neef naar Ajax . Mijn neef is een echte feyenoorder maar wou wel eens naar de arena om Ajax te zien en aangezien wij een seisoenskaart hebben en ik nu Mara er is liever niet meer mee ga heb ik gezegt dat hij wel in mijn plaats kon.

@ Mama suus He wat vervelend dat je ziek bent , snap wel dat je mannetje even bij je uit de buurt blijft maar gezellig is idd anders.

@ Mikmak Zo jij heby ook een berg bezoek dit weekend. Kan je meisje er een beetje tegen ? Mara sliep in het begin echt zo door het bezoek heen .

Vandaag hebben we ook weer kraambezoek gehad Mara is al 2 maanden en nog steeds bezoek maar Oke. Ik was s'morgens eerst naar de laatste les Babymassage geweest en daar werden film opnamen van gemaakt voor een promo filmpje voor het kraampunt hier in Zoetermeer dat is namelijk net geopend en de cursus was nu dus ook voor het eerst . Ze maken van alles wat ze bij het kraampunt aanbieden nu zo'n filmpje en dat laten ze dan aan nieuwe klanten zien zodat die weten wat er allemaal te doen is dus Mara word een beroemde Zoetermeerse samen met de andere 6 babay's haha . Daarna zou er om 2 uur bezoek komen maar die kwamen uiteindelijk pas om 3 uur en mijn bezoek dat om 4 uur zou komen was er al om kwart over 3 dus het huis was ineeens heel vol en dat vond Mara niet zo'n succes dus heeft ze even aan het bezoek laten horen hoe goed ze kan huilen . Maar na even flink te hebben liggen brullen is ze heerlijk in mijn armen in slaap gevallen en was het weer allemaal goed. Vond het wel irritant dat mijn eerste bezoek zo laat was want die hadden gezegt een uurtje te blijven dus hadden ze weer weg geweest als het volgende bezoek voor de deur had gestaan maar ja. Nu was Mara ook zo aan het huilen dat ik haar niet even bij iemand in de armen kon leggen dus moest John alles in zijn eentje doen arme Jongen haha. Morgen weer bezoek al om 11 uur dus moet ik John vroeg uit zijn bed vissen die slaapt meestal nog op die tijd op Zondag ben benieuwd of me dat gaat lukken.

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Hey Meiden, morgen kom ik weer gezellig kletsen, me man is nu thuis en dan vindt i het niet zo gezellig als ik achter internet zit.

Zouden jullie op Valerie willen stemmen als baby van de maand op zwangerschapspagina?
    Ze staat helemaal onderaan.

Deel Deze Pagina