Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen dames,

nou hier een prima nachtje gehad... ik had besloten haar laatste flesje van 12 uur savonds naar 11uur te vervroegen en dan kijken of ze ook dan de nacht wilde doorslapen... zo gezegd zo gedaan... mannetje en ik konden om 11.20 het licht uit doen en Linette meldde zich pas om 6.20.. nou vervolgens weer flesje gegeven en hebben we samen nog tot 9u door geslapen.. hihihi.. zij sliep nog effe voor 9 dus ik ging me snel douchen en aankleden haar badje klaar gezet en net toen ik met make up wilde beginnen hoorde ik rek en strek.. heb haar maar opgepakt en gebadderd... aangekleed, flesje gedaan en nu ligt ze al weer een uurtje te pitten... althans half wakker denk ik..

@busster, ja ze is idd meer wakker als ze snachts goed slaapt.. maar ze was al dagen aan het jengelen en sliep zowel snachts als overdag slecht dus gisterenavond was dr poep plots weer zo licht als voorheen en prompt is ze weer het ontspannen meisje als een paar dagen terug.. hopen dat ze nu weer wat nachtjes doorslaapt... bevalt prima dan... :)

Jammer dat de planning niet op het werk was.. maar ik vind het wel altijd een verademing om naar buiten te gaan, jij niet?

@mamasuus... mooi dat ie is aangekomen... en wat lekker dat je zooo vroeg onder de wol bent gekropen en dat je je weer wat fitter voelt.. zeker nu je zwanger bent kun je alle energie wel gebruiken...

@meetie, om de 3 uur he.. Linette meestal ook nog hoor.. om de 3 a 4 uur.. en snachts gelukkig doorslapen over het algemeen... behalve dan zondag en maandag nacht... maar goed, kan van een knd van 3 weken niet verwchten dat het ineens alle nachten dorslaapt... en tja das wel hard zeg om te zeggen dat je je al aan het voorbereiden bent alleen door te moeten gaan met je kids.... das toch niet wat je voor jezelf wenst.. of wel dan?
    nou stiekum hoop ik voor jou dat jullie wel een doorstart kunnen maken (maar dan niet zoals het was, maar zoals jij dat ziet) want alleen met 2 kids is toch maar alleen hoor.. en zwaar...ja ik hoop echt dat jullie de weg naar elkaar terugvinden... misschien dat ik het nog veromantiseer hoor, ik geloof namelijk nog wel in de ware liefde ondanks dat ik in mijn verleden echt wel het nodige heb uitgespookt aan vriendjes, scharreltjes enz enz... en zelfs in mn vorige relatie van 4 jaar wist ik eigenlijk al dat ik niet oud zou worden met die man... en dat gevoel heb ik bij almar wel... en we vullen ons goed aan... maar ja dat ben ik.... ik heb dan ook een voorbeeld met ouders die al 41 jaar samen zijn, en nog verliefd...

2. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Pfff meisje is nog steeds best verkouden en maakt dus veel herrie als ze slaapt waardoor ik niet kan slapen maar ja ik vind het erger voor haar zo zielig haar hele neusje zit vol. Vannacht heeft ze ook niet doorgeslapen jammer genoeg , ze werd niet wakker van de hnger hoor maar ze had haar luier lekker vol liggen werken . Dus ik die luier verschoond lig nog geen 5 minuten terug in bed hoor ik me daar toch een scheet uit het wiegje komen haha had ze weer haar luier vol ik was dus iets te snel geweest met verschonen . Ach ja toen ze weer een schone om had is ze zo weer in slaap gevallen .

@ Mamasuus Mooi dat je mannetje goed is aangekomen maar wel balen dat degene die hij over moet nemen al weg is . Raar en stom hoor dat de terugvlieg datum nu weer een week verschoven is en dat hij dan niet op je verjaardag kan zijn maar mischien lukt het hem het weer te vervroegen hij is er in iedergeval oprtijd bij. Voor jou idd ook moeilijker want danmoet je jullie geheim nog langer voor je houden.

@ Mikmak Gelukkig slaapt je meisje nu weer goed mischien was ze idd een beetje ziekjes en poepte ze daarom anders en was ze daarom ook wat huileriger als normaal.
    Wat jij omschrijft van het wakker worden van je meisje terwijl je nog bezig bent na het douchen heb ik ook eens gehad maar toen was ik al half bezig met mijn make up maar dat ben ik later helemaal vergeten en ben ik zo boodschappen gaan doen met een oog wel een lijntje en de andere niet hahaha :oops:

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai was ik ook weer hihihi.
    turnen was weer super al waren er niet veel. maar heb me nu wel mooi op kunnen geven voor ehbo voor kids en babys. kwam een mama mee aanzetten. wil dit al heel lang helemaal nadie koortstuipen van yasmine. maar is steeds te ver weg want is vaak savonds en nu is er een hier in het dorp begint volgende wk helemaal super dus.
    en we gaan met alle kids in de paasvak naar balloorig ook leuk dus. hihi.
    madam die ligt nu lekker in bwed en ik wil ff wat opruimen en rustig aan doen erna hihihi want heb nog steeds wel dat opgeblazen gevoel.
    wanneer hebben jullie trouwens arts of vk gebeld eerste keer/
    ben dr nog niet aan toe gekomen namelijk maar dat maakt toch neit zoveel uit toch. moet hier zowiezo eerst naar ha voor een verwijzing en praxisgebur betalen. dan kan ik ook mooi aan hem vragen welke frauenarts nu goed is en welk ziekenhuis ed. aangezien mijn vorige frauenarts opgestapt is (en kon het zo goed met die man vinden) en hetn u dus ook niet meer in dat ziekenhuis is maari n een oudere ja erg fijn allemaal. maar goed.

@buster, he zielg is dat he die kleintjes verkouden en ze is dus weer lekker ant luiers verslinden hihi. soms heb je dat zo he dan ben je er ineens zoveel nodig op een dag.
    en nou idd zeg dan zou ik nog langer met geheim rond moeten lopen en ben toch echt bang dat mijn buik dan wel gegroeid is. aangezien nr 2 erin zit. maar jah dat zien we dan wel weer.

@mikmak, super dat ze dit goed oppakte zeg wat eerder de fles ja zo moet je toch een beetje rekken en proberen he. en ben idd mijn energie hard nodig en merk dit ook goed. had hier nog van die bruistabletten met vit c en zink voor manlief die had ie niet meegenomen dus die slobber ik nu maar extra bij die andere. heb tegenwoordig van die pilen van elmare met visolie en foliumzuur is weer eens wat anders. hihihi maar zit dus geen c ed in.

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Haai, nou net effe bij het CB geweest.. en ze is nu 3405 gram dus weer 125 gram aangekomen sinds vorige week... en ze was zooooo blij met het super roze huidje met zoveel bloemetjes... dat was een teken van gezondheid en dat zag je tegenwoordig toch niet meer zoveel.. hihi

ze zag ook dat ik veel naar buiten met dr ging.. want ze zag er zoooo gezond uit.. nou heb haar daar vervolgens een flesje gegeven en ben toen nog effe naar hat winkelcentrum doorgelopen... heerlijk zo buiten

@mamasuus, ik heb de gyn, arts. vlos gelijk gebeld toen ik wist dat ik zwanger was... maar ja was helemaal hieperdepiep toen ik wist dat ik zwanger was

@busster, sjips zeg dat mara nog zo snottert, hoop dat ze er snel vanaf is

ja denk ook echt wel dat linette zich echt even wat minder heeft gevoelt, want ook nu is ze weer de rust zelve, en zelfs bij het CB was ze zooo relaxt... en ik gaf haar een flesje maar ben dan automatisch haar wangetje aan het masseren en dat viel de verpleegster daar op.. hahahaha, ze begon te lachen en zegt tegen mn meisje, nou linette, welk mensje krijgt nu en de fles en een wang massage, maar eigenlijk valt het mij niet op... ik zeg alleen tegen de pleeg, hahaha ja vind ze lekker.. ja zegt de verpleegster, ik zie het ze is echt totaal onspannen en geniet van het flesje en het gekriebel op dr wang.. tja je lichaam doet instinctief dingen.. nou dat blijkt *lol*

hahaha, dat heb ik nog niet meegemaakt dat ik half opgemaakt de deur uitging... [/list]

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Hey Meiden, Valerie heeft vannacht heerlijk geslapen van 23.15uur tot 7.00uur! Alleen heeft mama wat minder geslapen, heb de halve nacht wakker gelegen. Van de prikjes heeft ze verder ook geen last ghad.
    Gisteren gesprek gehad met een hypotheekadviseur, en het valt me 100% mee wat voor hypotheek we kunnen krijgen. Dus dat ene huis gaan we gewoon bezichtigen. Hoop zo dat ie mooi is.
    Had laatst een mutsje en truitje met Valerie haar naam erop besteld, had ze per ongeluk een verkeerde maat muts opgestuurd. Dus vandaag een nieuwe binnen gekregen, stinkt die hele muts naar sigarettenrook bleeehhh!

@Meetie, ik zeg dus hetzelfde al jij denkt :D gelukkig. Dacht later bij mezelf....hhmm misschien ben ik een beetje te direct geweest. Maar dat valt dus mee. Maar meid ik begrijp je helemaal. En dat daten klinkt helemaal niet verkeerd hoor, is een stuk beter om het zo te doen dan gelijk weer bij elkaar te gaan wonen.
    Hoe vind je het om nu bij je ouders te wonen? en hoe vinden zij het als je daar eerst blijft?
    Als ik jou was zou ik me sowieso inschrijven voor een huurwoning, want het kan ontzettend lang duren voor je wat krijgt.

@mikmak, fijn dat de huisarts verder niks bijzonders heeft kunnen vinden. Ik hoor wel vaker dat baby's groene poep hebben.
    Wat heerlijk dat Linette weer heeft doorgeslapen.
    En ze is dus ook weer lekker gegroeit. Haha lekker ontspannen van een wangmassage!

@busster, wat leuk dat je collega's zo reageerden. Hopelijk lukt het met je vrije dagen.
    En een boxspring slaapt echt heeeeeerlijk! Wij hebben vorig jaar 1 gekocht bij een beddenspeciaal zaak, was wel duur, maar een hele goede koop.
    Vervelend dat Mara verkouden is, misschien kan je wat snot weghalen met een neuspeertje?
    Valerie wordt nooit wakker van een vieze luier, maar ze poept ook meestal tijdens de fles. Dus verschoon haar dan meteen.

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

alles goed? hier wel hoor, ondanks ik me auto niet open kreeg en moest krabben wat niet lukte grrrr.

@mamia suus. ja me armen zijn tot aan me schouders open dus zit nu ingepakt en gezalfd het helpt gelukki wel,
    moest vandaag nog even wat ophalen bij de apotheek. handschoenen voor snachts zodat ik niet krab. 70 euro die 3 paar . en me verband was al prijzig, dus had even de unive gebeld, ze zegt ja iedereen heb 155 euro eigen riisco nou ik ben er dus wel meteen voor het hele jaar vanaf hihi. vindt het echt belachelijk hoor. ik heb hier toch niet omgevraagd, en de apotheek vermeld niet even van te voren wat het kost, en dat ik er naar vroeg wistte ze het niet. en ja heb het toch nodig.

7. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ consider Ik probeer ook snot weg te halen met zo'n peertje maar daar is mevrowtje het niet mee eens gebruik ook al neus spray en het word al wel wat minder gelukkig.

Weet niet wat Mara vanmiddag heeft zeg tjonge jonge ze wil niet slapen , niet in de box , niet in de wipper bij mij zitten is ook niet goed en is ze net 2 seconden stil ren ik naar de wc en voor ik daar ben ligt ze al weer enorm te krijsen. Heb alles gedaan eten geven schone luier etc gecontroleerd of ze mischien koorst heeft maar ook niet, krijg er nu wel een beetje hoofdpijn van ik denk dat ik haar zo tijdens het eten maar op haar eigen kamer leg zodat ik haar even niet hoor want gezellig is anders. Normaal ligt ze tijdens het eten of in de box of in haar wiegje op mijn slaapkamer maar dan kan ik haar nog horen ( hoop niet dat ik nu als een ontaarde moeder klink)

@ Noa jeetje 70 euro voor handschoenen nou dan hoop ik maar voor je dat ze heel goed helpen. Sterkte ermee.

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @Noa, wowww 70 euro voor 3 paar handschoenen, nou ja als ze maar helpen. Maar niet netjes van de apotheek, ze hadden toch wel even kunnen opzoeken wat het zou kosten.

@Busster, je klinkt absoluut niet als een ontaarde moeder. Soms wordt ik ook gek van Valerie haar gehuil en krijg ik er hoofdpijn van. Dan zet ik even de babyfoon uit, zodat ik haar niet kan horen.
    Misschien heeft Mara even een jengeldagje.

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @consider. inderdaad ze hadden het cker wel even op kunnen zoeken. maarja wat nodig is, is nodig.

heb me eigen autotje te koop staan omdat me vriend voor langere tijd gaat varen. en ik ben helemaal niet iemand die discrimineert maar er bellen alleen maar buitenlandse mensen, en vriend zegt gewoon ach gaan ze even een proef rondje rijden ik zo ja aanst is me auto weg, nou dat snapt hij blijbaar dus niet. de mensen die morgen komen willen hem sowiso hebben en komen om 17.00 nou dan kan je al niet meer overschrijven. en dan willen ze de volgende dag overschrijven nou lekker sta ik daar in me eentje.

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zo madam slaapt weer... ze is zo lief vandaag en rustig, hoop maar dat ze vannacht ook zo lief gaat slapen..

vanmiddag had ik het wel weer gedaan hoor, ging haar haar flesje geven om kwart voor 3 en ze begint toch een partijtje te poepen, ze wilde niet meer drinken er van.. ik doe de luier af en ze gaat vervolgens door met poepen, ik met doekjes opvangen want ze lag op de bank.. nou eindelijk klaar wil dr een luier omdoen begint ze te plassen... op de bank :( nou ik maar met haar naar boven toe want truitje en rompertje waren ook nat, leg haar op de commode, en trek haar net een rompertje over haar hoofd (ipv eerst de luier te doen) en prompt begint ze weer met poepen.... aankleedkussen besmeurd met poep.. nou zo kan die wel weer dacht ik.. hahahaha beginners geluk..

@noa, aardig duur grapje zulke handschoenen, washandjes waren goedkoper hahaha, nou ja als het werkt klopt het weer...

@busster, jeetje nee hoor je bent geen ontaarde moeder, ik denk niet dat ik dat zou kunnen wetende dat ze boven ligt te huilen en dan de babyfoon uitzetten.. maar ja heb dan ook nog geen kleintje gehad die heel erg veel huilt....

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @mikmak, zo ze had gister dus ff zon momentje van mama pesten whahaha begint nu al word nog wat dan hihihi. je had echt super mazzel dus gister.

@noa, kan me voorstellen dat je daar niet zo gerust op bent met je autootje. met overschrijven ed. want idd zul je zien rijden ze savondsn og ff boetes ben jij de l*l. is dr geen andere oplossing dan?

@buster, nee hoor geen ontaarde moeder hoor meid. das heel normaal dat je gewoon ff beetje adem nodig bent.
    nu heb ik gelukkig een heel makkelijke baby gehad. madam die was echt mega rustig en had ik haast nooit last van maar kan me voorstellen dat sommigen af en toe echt ff een pauze knop nodig zijn.

hihi nou heb ik weer. moet toch beter opletten wat ik schrijf whahaha. vooral de apparte dingen want vinden ze me zo via google hihihi. van ander forum had me zo gevonden. is op zich geen punt is van een ander thuisfront maar toch. als zij het kan kan iemand anders het ook. nu is mijn schoonfam niet zo snugger maar goed je weet maar nooit natuurlijk.

strkas eens ff met de doggies naar da voor jaarlijkse enting moest eigenlijk al in nov :oops: :oops: ja weet het erg slecht maar vergat het steeds en had ook geen auto. ook nog ff tanken dat moet trouwens eerst anders komen we er niet whahaha. en boodschapjes doen. en dan vanmiddag maar eens zien waar madam en ik zin in hebben. begin al te wennen aan de situatie en helemal aan de auto bij de deur jeetje wat een luxe ineens hihihi kan gewoon overal heen waar ik heen wil.
    maar moet ook nog zoveel. moet nog steeds naar ha om te zeggen van zwangerschap. gelukkig meot me ma nog veel naar de fisio ed dus kan mooi als zij dan weg is merkt ze ook niet dat ik dat ben. maar goed zit nog steeds met puntje echo en dan vooraal die inwendige kan toch moeilijk dan madam meenemen... toch. wantm oet ook altijd eerst allemaal schraapjes afgenomen worden ze checken hier elke keer op schimmels en infectie namelijk dus elke keer met de broek omlaag.
    na jah moet nog maar zien eerst maar eens afsrpaak maken hihi.

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen,

Nou hier weer een wisselvallig nachtje hoor.. wilde hetzelfde doen als de nacht ervoor.. 11 uur laatste flesje, en naar bed.. nou NOT... gewoon om half 1 naar bed, half 2 weer huilen, 60cc gegeven, weer geslapen tot kwart voor 5 toen weer huilen. heeft almar haar bij ons gelegd viel ze in slaap tot bijna half 8, flesje gegeven en nu ligt ze weer te pitten...proberen haar een beetje wakker te houden vandaag zodat ze vannacht weer een beetje doorslaapt...

@mamasuus, ja hahaha dat was echt een kadootje gisteren :) :confused:
    whaaaa weet je schoonfam nu dat je zwanger bent?

woont je moeder bij jou in huis dat je niet zonder iets te zeggen naar de HA gaat....meis wel bellen voor een afspraak he... en anders hoeveel km is het naar jullie toe? kom wel oppassen hoor :D

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    neehoor zover ik weet weten ze van niks maar zouden het dus wel op kunnen zoeken via google maar jah laten we er maar vanuit gaan dat ze daar niet al te snugger voor zijn hihi.

en me ma woont ern iet bij in nee hihi aan de andere kant van het dorp. maar doen wel veel samen. en je mag best komen oppassen hoor hihi moet je wel aaridg eindje voor rijden. zo ong 2 a 3 uur denk ik vanuit daar dan wel via dld. mijn ouders zijn laatst nog ergens in limburg geweest om een trekker te kopen en hebben er hele dag over gedaan heen en trug nu mochten ze natturlijk ook maar 80 maar goed mijn pa die houd daar niet van zeg maar hahahaha.
    zal eens kijken om morgne of anders maandag naar ha te gaan vandaag word niks meer ja dan miss vanmiddag hihi maar spreekuur is tot 12 uur en zijn net trug van de dierenarts dus heb daar niet veel zin in hihihi.

drama trouwens bij da doggies in de stress loopt een ervan alles onder te schijten en echt heel veel nou stinken ging zwelfs haast over mijn nek met me hormonen hihi madam die niet wilde luisteren en steeds maar in en uit behandel kamer ging hihi echt drama dus. normaal gaat me ma dus ook mee naar zulke dingen maar wil dus expres wat meer dingen nu alleen doen dan valt het straks niet zo op.

ooh ben ik dus in de behandelkamer belt manlief aaah net met supergeluid natuurlijk. moet ik dus weer opahngen baaal baal baal

wat jammer zeg van linette vannacht maar miss had ze wel wat last van het cb verwerken ofzo.

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamasuus... zou kunnen dat ze dat moest verwerken...

Ah ok zelfde dorp dus.... moeilijk om de dingen dan geheim te houden...
    oh 2 tot 3 uur hahahaha.... tja ietsjes ver dan...

15. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi dames, nou ik ben alweer aktief geweest vanmorgen heb even mijn woonkamer en de hal geboent en gedweilt en daarna Mara in bad gedaan. Vannacht heeft ze weer niet door geslapen maar dat komt denk ik omdat ik haar laatste fles al om half 9 gegeven heb dus mevrouw werd om half 3 wakker voor een fles maar als ik haar om half 12 bijvoorbeeld wakker maak voor haar laatste fles drinkt ze bijna niks en word ze ook midden in de nacht wakker dus is ook geen oplossing maar ze drinkt om de 5 uur dus opzich kan ik daar tussen natuurlijk ook lekker slapen.

Nu ligt ze lekker beneden in de box te slapen, ik denk echt dat ze gister haar jengel dagje had want vanmorgen heeft ze alleen gehuild tijdens het aankleden want dat vind ze gewoon niet leuk. Ik heb haar gisteren trouwens niet boven gelegt tijdens het koken want toen was ze ineens wel even stil.

@Mikmak hihi heel herkenbaar je poep verhaal Mara heeft er soms ook een handje van om net te poepen als het niet uitkomt zoals bijvoorbeeld als ze op de bank ligt . Ik heb nu een extra aankleedkussen voor beneden en die ligt nu of op de bank of op de eettafel voor als ze een schone luier nodig heeft dan hoef ik namelijk niet steeds 2 trappen omhoog met haar.
    Kleine draakjes zijn het trouwens he , wel slapen bij Papa en Mama in bed maar niet in hun eigen wiegje.

@ Mamasuus Dat is niet zo mooi dat je hondje alles onder aan het poepen was . Verder wel alles ok bij de dierenarts? Ik moet eigenlijk ook onze katten laten in enten heb ik geloof ik ook al meer dan een jaar niet meer gedaan maar ze komen nooit buiten dus hebben niet zo snel last van ziektes gelukkig eigenlijk zijn ze nog nooit ziek geweest.
    Meis maak nou gewoon die afspraak bij de ha want anders blijf je het uit stellen. Hup pak die telefoon en bellen jij! Trouwens balen dat je mannetje net belt als jij niet met hem kan praten.

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak, idd beetje ver he hihi. me ma komt als het goed is straks nog ff zou vis meenemen jammie jammie. en erna willen we ff met doggies naar bos want die moeten er echt ens uit. nou morgen dan toch maar naar ha hihi en dan moet ik erna nog helemaal de andere kant op naar de oogarts van madam die moet haar verzkaartje nog zien die van de vorige keer was over de datum. pff druk druk druk en dan nog pakje voor manleif wegdoen want hij is zijn rekmachine vergeten en zijn vacuumzak is stuk voor dekbed en kussen.

buster, onze katten ent ik ook niet meer hoor de een heeft chronische niezziekte had ze al rtoen ik dr vond. en ze doen het verder goed op een schimmeltje na die een steeds heeft maar die zit toch niet bij enting in.
    de doggies doe ik dus wel is ook verplicht als ik ze meeneem over de grens anders kunnen we niet met ze naar ned het bos is. en das dan zonde he. en moet ook voor de hondenclub anders mogen ze daarn iet heen.

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden.

inderdaad washandjes waren goedkoper, maar ze helpen wel de handschoene, heb niet gekrapt vanancht jippie!
    en over die auto, en vriend wou hem wel kopen hij zegt ik verkoop hem toch ook weer over een poosje dus gelukkig geen rare vruchtten vanavond hihi.

ik had iemand laten pendellen en die zegt en knul, mij moeder denkt ook ene knul en me schoonmoeder ook hihi. maar hoe doen ze eigeljk dat pendellen?

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @busster, ja zeker zijn het kleine duveltjes... maar moet zeggen dat ik haar beter zonder speen in bed kan leggen als met... want op het moment dat ik haar met speen in bed leg al slapende en ze verliest haar speen tijdens de nacht begint ze te huilen, en dan blijf je op en neer lopen.

balen he dat niet doorslapen.. ook hier vanacht niet door kunnen slapen...

mijn katten ent ik trouwens ook niet meer.. zou wel moeten misschien, maar die 1 keer in de 2 jaar dat ze niesziekte hebben haal ik wel een kuurtje bij de dierenarts.. kost voor 2 katten 8 euro...

@mamasuus, lekker hoor visje eten...
    wandel ze.. ik hoop dat het gauw droog is dan ga ik ook lekker naar buiten.. linette uitlaten :)

pendelen doen ze met een steen/kristal en dan gaan ze vragen stellen die met ja of nee beantwoord kunnen worden..ik zelf legde het alfabet er omheen om gerichte antwoorden te kunnen krijgen zoals namen datums enz enz... echter een pendel kan het antwoord geven op iets dat je al weet en met weten bedoel ik daadwerkelijk iets weten, maar kan ook je onderbewuste zijn (zeg maar je paranormale gave oid), maar kan ook antwoord geven op iets dat je hoopt.. ik vind een pendel redelijk trikkie, en kan je best op het verkeerde been zetten.... ik zelf kan er wel een hoop mee en heb daarmee bijv de naam van waarmee almar's ex vreemd mee ging kunnen uithalen en hoe lang ze al samen aan het vogelen waren enzo....maar ik heb ook de eigenschap dat ik iemand een hand kan geven en veel kan zien van een persoon.. en kan met de handen pijn weghalen en blessures traceren... alhoewel ik het nu op een laag pitje houdt omdat ik mijn energie nu hier nodig hebt... maar goed je moet je er niet aan vasthouden en volg je eigen gevoel.... ik heb altijd gedacht dat mijn eerste kind een meisje of een 2ling zou worden... en jongenwas uitgesloten.. en heb idd als 1ste een meidje gekregen...

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    appart he dat pendelen wil ook nog eens aan iemand vragen wat onze 2e word. hihi had bij yasmine ook echt gevoel dat het meid was en mijn vent ook. nu weet ik het nog niet.

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    heb trouwesn arts gebeld hoor voor de tijden van het sprekuur hihi dus ben al stapje dichterbij whahaha.
    nu nog ff kijken of ik dan vanmiddag ga of morgenvroeg.
    nu eerst ff met doggies naar het bos. tjuusie

Deel Deze Pagina