Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben super trots op me kleine meid. Ik legde haar net onder de babygym, en ze heeft nu echt door dat als ze er tegenaan slaat, dat de speeltjes gaan bewegen. Nou ze slaat continue tegen die speeltjes aan, ze vindt het geweldig! :) Ze heeft dus al een beetje controle over haar handjes :D Eerst keek ze er alleen maar naar. Zo leuk om te zien dat ze weer iets nieuws kan.

@ mikmak, inderdaad kan je beter zonder speen in bed leggen. Want als die speen valt, moet je er steeds weer uit. En anders went ze er ook aan om met speen in slaap te vallen.
    Jij doet dus aan pendelen, jeetje wat knap. Want ik snap er allemaal niet zoveel van.
    Maar die dingen die je had gependeld over de ex van Almar, klopten die dingen ook?
    Zo ja, dan zou ik dat best een beetje eng vinden.
    Maar ja ik ben ook best wel een angsthaas, ben ook best bang in het donker. Maar dan niet voor geesten, maar meer voor verkrachters of inbrekers ofzo. Als ik alleen thuis ben ga ik dus ook niet graag naar beneden s'nachts. Ik neem het flesje mee naar boven en die warm ik dan op in de flessenwarmer.
    En wat een gepoep en geplas bij jullie, moest wel even lachen toen ik het las. Daarom verschoon ik ook niet op de bank. Valerie had de eerste paar weken ook de neiging om te plassen als ik net de luier uit deed, maar nu doet ze het bijna nooit meer.

@Noa, als ik dingen op marktplaats zet dan zet ik nooit mijn telefoonnummer erbij. Ze kunnen me wel mailen. En aan de hand van een mailtje kan je meestal al wel zien wat voor vlees je in de kuip hebt. Als ik jou was zou ik die mensen gewoon de volgende dag laten komen. En als ze willen proefrijden moet je wel meegaan hoor, straks nemen ze gewoon je auto mee.
    Oh, lees net dat een vriend hem wil kopen, beter, ben jij in iedergeval van die rare marktplaats mensen af.

@busster, dus mara had alleen gisteren een jengeldagje. Ach ja, wij hebben ook wel eens dagen dat we niet zo goed in ons vel zitten.
    Als ik jou was zou ik haar toch wakker maken voor die laatste fles. Doe ik ook met Valerie, dan slaapt ze toch wat langer door.
    En je bent dus lekker aan de poets geweest!

@mamasuus, heerlijk hé..een auto voor de deur. Heb je toch even wat meer vrijheid.
    Best wel lastig dat je moeder in hetzelfde dorp woont, dan is het moeilijk om dingen geheim te houden. Aan de andere kant is het wel makkelijk qua oppas. Jij doet dus ook veel samen met je moeder, ik ook. Kan het erg goed met haar vinden. Helemaal nu me vader is overleden doen we best veel dingen samen, en we bellen elkaar sowieso elke dag. Ik ben door de weeks alleen, en zij is ook altijd alleen, dus dan is het toch gezelliger om een keer samen te eten.
    Dus de hond heeft alles er onder gepoept haha. Nou ja die enting heeft hij gehad, dus je bent er eerst weer een jaartje vanaf.
    Dus je weet nu al wanneer de spreekuurtijden zijn, nu nog een afspraak maken ;)
    Veel plezier in het bos.

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider, op het moment doe ik niets met pendelen... op een of andere manier is de pendel verdwenen... volgens mij heb ik die per ongeluk weggegooit... ja.. tis een beetje vreemd, maar op het moment dat ik die meid een hand gaf kreeg ik de rillingen over mijn rug en dacht die meid klopt niet die heeft een hoop te verzwijgen.. die jongen (almar toen) weet niet waar die aan begint door met haar te trouwen die is niet eerlijk... ik had daar nooit wat over gezegd en met dat ik almar beter leerde kennen kwa de aap uit de mouw dat het helemaal niet lekker liep tussen hun... het leek er op dat hun trouwen meer een gedrag was van nou we zijn zo lang samen het hoort... en de liefde spatte er niet vanaf... ik ben met mn handen van almar afgebleven, maar zei tegen hem weet je wat je haar moet vragen hoe lang ze al met iemand anders is.. no nee zij niet hoor zei die.... heb toen mijn pendel gepakt, alle letters en cijfers uitgeleg en heb gevraagd hoe lang ze al met die iemand was.. nou kreeg een datum door van vlak toen hij in militair werd... heb een naam gevraagd en vroeg zonder enige info te geven over het geen ik heb gedaan of hij die persoon kende.. jaja dat zei hem wel iets... hij zo hoezo... ik zeg luister schat, ik kan nu eenmaal mensen lezen als ze me een hand geven... en ben gaan pendelen.... en geloof me sinds dit jaar die maand is ze met die en die persoon... dat kwam later ook uit en nu is ze van die man 24 december bevallen van een jongen... dus of het klopte ja het klopte... maar ik denk dat die pendel mijn al weten verwoord.... mij die inzichten geeft die ik al weet maar niet eruit laat komen....

tis ook gewoon zo, van oh als ik dat niet klaarleg dan vergeet ik dat de volgende dag.. en ja hoor de dag erna ben ik het vergeten.... meestal verwoord ik ook de dingen met. zul je net zien dat... en dat gebeurt dan ook zo...tja heb ook nog wel foto's waar bezoekers hier in huis op te zien zijn... enz enz

als almar iets stiekum doet dan bel ik hem op en zeg ik.. jaja je wil weer eens wat doen wat je mij niet gaat vertellen maar dat het geen kwaad kan.. hij doet dan heel verontwaardigd.. echt niet... en ik echt wel... denk er maar over na... uiteindelijk doet ie het niet of vertelt gewoon.. hahahaha das wel makkelijk hoor.. mnaar goed ik zal er over ophouden

en ik zou ook supertrots zijn op mijn meisje als ze lekker onder de babygym zou liggen spelen

3. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoera John is al weer onderweg naar huis dus zijn we vanavond al weer lekker samen.

Vanmiddag heb ik iemand van felicitas jonge gezinnen in huis gehad die kwam me de babydoos brengen . Natuurlijk zaten er allemaal oude tijdschriften in en allemaal domme aanbiedingen zoals kinderboekjes die je per maand moet kopen waar je dus een soort van abbonement op neemt voor 21 euro p.m nou echt niet dus dat ik daar aan begin geef die 21 euro liever aan andere dingen uit maar ook een paar hele leuke om gratisfoto's te laten maken bij de V&D bijvoorbeeld en 35 % korting op centerparcs.
    Mijn moeder stond ook ineens aan de deur die had hier in zoetermeer een armbandje voor Mara besteld en dat kon ze ophalen dus dat heeft ze gedaan en die kwam ze meteen langs brengen. Het is een bloedkoralen armbandje dat had ik vroeger ook , Jammer genoeg is het nog wel een beetje te groot maar ze past hem vanzelf . Toen de mevrouw van felicitas weg was ben ik met mijn moeder nog even naar het centrum gegaan om te winkelen want ik wou voor Mara voor van de zomer van die luierbroekjes voor over haar luier als ze een jurkje of rokje aan heeft en ik had ze in de folder van zeeman zien staan dus daar maar even kiijken nou voor 1 euro per stuk heb ik er maar meteen 3 mee genomen( meer hadden ze toch niet in de goede maat) , Heb ook nog rompertjes met spagettibandjes van mijn moeder gekregen voor van de zomer ,

@ Mikmak Je bent dus een beetje paranormaal zeg maar, wel bijzonder dat je dat over Almar zijn ex zo te weten kwam.
    Ik wist trouwens ook zeker dat ik een meid zou krijgen daarom maakte ik me ook niet zo druk over het feit dat we eigenlijk nog steeds geen jongens naam hadden een maand voor de geboorte.

@ Consider Mooi dat je meisje al zo bewust met de babygym speelt mara begint het nu ook een beetje te doen met de speeltjes aan haar wipstoeltje zo grappig want als ze er tegen aan slaat maakt het natuurlijk geluid en dan schrikt ze zich te pletter. haha

@ mamasuus Oke je bant dus alweer een stapje dichter bij een afspraak met de dokter.
    Lekker gewandelt in het bos?

4. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    O ja Consider je had het laatsts over die mooie aanbieding van luiers bij de supercoop dus ik dacht daar moet ik heen nou jammer genoeg zit er hier dus geen in de buurt ik kan net zo goed de luiers van de kruitvat kopen want dat extra geld ben ik kwijd aan diesel voor de dichtsbijzijnde supercoop . Balen dus.

nog even spammen met mijn meisje , lekker tutje al he !

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    bos was heerlijk hoor belde mijn vetn ook nog ondertijd dus helemaal super.
    stom eigenlijk maar stel de ha steeds uit hihihi.
    moet mezelf er maar ff overheen zetten en gewoon gaan morgen vroeg.
    ze hebben hier namelijk gewoon spreekuur van 8 tot 12 afspraak is alleen voor spoedjes ed. dus zorg dat ik er optijd ben morgenvroeg.eens kijken of hij miss al wat kan zien ofzo. heb nog steeds nergens last van alleen een vol gevoel. en ruik dus goed. en vanmiddag deden mijn tepels inmnes zeer maar goed kan ook van de kou zijn geweest hihihi.

ga madam ff in bed leggen. ga de hele week al gelijk met dr maar nu mag ze eerder. omdat zen iet heeft geslapen vanmiddag.

@buster wat een snoepie zo met dr rooie bossie

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hoihoi,

@MamaSuus, Wat goed dat die lui van defensie zulk goed contact met je gaan houden! Me bek valt open hahaha.. Maar inderdaad erg netjes van ze.
    Wel balen dat hij misschien een week later pas thuiskomt! En hij is ook al een week eerder weggegaan.. toch? Hopenlijk ken hij het nog zo regelen dat hij alsnog op de afgesproken datum naar huis komt.

Lekker dat het rustig op wurmerturnen was en jij je voor ehbo heb kunnen aanmelden!
    En ga er maar vanuit dat je familie je nieuws niet leest hier ;) Waarom zouden ze dat op zoeken?
    Succes morgen bij de ha.. of beter gezegd: succes met het jezelf ertoe zetten ;)

Fijn dat het gelukt is met de honden. Jammer dat net je mannetje belde, maar gelukkig belde hij in het bos weer ;)

@Mikmak, Nee natuurlijk wens ik mijzelf geen leven als alleenstaande moeder toe ;) Maar het is thuis echt niet meer te houden zo.. En ja, welk leventje is dan beter.. Ik geloof ook wel in ware liefde, maar ja.. it takes two he.. :(

Wat wordt er bedoeld met 'roze huidje met zoveel bloemetjes'?
    En ze zat je dus wel lekker te pesten op de bank :)

En jij bent dus paranormaal begaafd. Wat knap dat je aardig onder de knie heb. Vind Almar het niet eng van je? :p

@Busster, Bah.. ik vind het altijd maar eng als die kleintjes verkouden zijn.. bang dat ze stikken ofzo.. heb jij dat ook?
    En je bent dus lekker actief vandaag!
    Leuk die gratis foto! Ik kan ook niet wachten tot ik ze weer heb.
    En je hebt dus lekker gewinkeld met je moeder. Wij zijn vanmiddag ook even naar het winkelcentrum geweest. Meteen nieuwe jasjes voor Jesse en Dylano gehaald en nog wat kleertjes bij hans textiel.. waren aanbiedingen van 2e gratis en 2+1 gratis.
    O en ik heb die supercoop aanbieding ingeslagen :) Heb meteen 6 pakken gehaald hihi (4 Jesse 2 D).. En ik had van het weekend dus ook al 3 gehaald bij kruidvat (2 Jesse 1 D).. en van Dylano heb ik nog 1,5 pak van een jumbopak aanbieding van ah.. voorlopig kunnen we dus wel vooruit ;)

@Consider, Super dat jullie voor dat huisje kunnen gaan kijken! :D
    En wat fijn dat Valerie geen last heeft gehad. Maar wat dom van die bestelling zeg.. zo houdt diegene weinig klanten over..

Ik heb het er gisteren met me ouders over gehad, of ik hier een tijdje kan blijven en ze vinden dat gelukkig geen probleem ;) Maar het voelt wel gek hoor.. net alsof ik te lang op visite ben.. En hun hebben ook een normale woning van 3 verdiepingen, dat is ook onwijs wennen met twee kids (als je alles gelijkvloers gewend ben)!
    En ik wacht nog even met de woningstichting, want ik twijfel een beetje of ik in Den Haag wil wonen of bij mijn ouders in de buurt.. Het is wel fijn zo bij familie in de buurt en het is een dorp. Maar daarentegen moet ik mijn leven nóg meer overhoop gooien dan het al is.... wat een gedoe zeg.. En ik wil ook niet telkens Dylano van school veranderen enzo, dus ik moet echt kijken van 'waar wil ik echt verder..'... wat een grote keuzes allemaal :( ...zucht...

Wat goed dat je meissie al met de babygym kan spelen! Best snel volgens mij hoor :D Jesse heeft van die nijntjesdingen aan zn maxicosi hangen en daar zit hij alleen maar gaar naar te staren haha. Wel gaat hij steeds meer geluidjes maken.. zo schattig ook vanmiddag. Dylano zat naast hem en Jesse zat de hele tijd vrolijk naar hem te lachen en hele verhalen te brabbelen :) Maar ja, telkens als ik het probeer te filmen stopt hij :rolleyes: Alsof ze je door hebben he haha

@Noa, Fijn dat die handschoenen werken! Anders was het inderdaad zonde van je centjes :(
    En gelukkig is dat met je auto ook weer geregeld.

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou hier weer een k.. nacht gehad, gisteren belde mn mannetje of ik pm 6 uur met de kleine wilde klaarstaan want we moesten naar het opvang tehuuis waar de vriend van zijn moeder was opgenomen ivm alzheimer.. die heeft heeft die ziekte op alle mogelijke manieren, de ziekte en via zn dichtgeslibte aders, maar om een verhaal kort te maken die ging heel erg achteruit.. nu zo erg dat ie zelfs bediend was geworden door de pastoor en ligt dus op sterven.. nou ik de kleine ingepakt zo gezegd zo gedaan.. wist niet wat ik zsg zeg.... ohhh ben daar de kamer niet ingegaan want kon er niet tegen en wilde er met de kleine niet in. zou laat je een varken nog niet sterven, maar goed ze mogen niets doen... ikke helemaal van slag daar in de huiskamer van het tehuis gaan zitten de kleine gevoerd,, wij zijn na 2 uur naar huis gegaan.. was er zoooo vies van dat ik gelijk speentjes, flesjes heb uitgekookt, die kleine met papa onder de douche heb meegestuurd en alles in de was heb gedaan.... nou wij laat gegeten, die kleine een fles gegeven... enja hoor krampjes, nog tot 2 uur vannacht met linette bezig geweest en ligt nu nog te slapen.. manlief moest al weer weg voor het werk.... en ik ga ook nog effe wat slaap pakken tot mn meissie komt.... zucht... das ook niet lollig want je ziet je meisje gewoon vechten tegen de slaap... ben benieuwd hoe laat ze komt... heb haar tegen alles toch op dr buik neergeleg met dr beentjes opgetrokken.... was de enige manier haar te laten slapen, maar bentoch effe gaan spieken net, en ze slaapt heerlijk zo.. ondanks dat het wordt afgeraden...

nou tot laters p

oh ja en nog niets gehoord of dr vriend inmiddels is overleden

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @mikmak, jeetje meis das idd hefitg. kan me voorstellen dat je je daar niet echt op je gemak voelt dan.

@meetie, hij komt nu wel weer de week eerder trug maar via kreta en daar is hij het ook niet mee eens whaha. hij kent jah helemaal nietmand
    en idd ik had ook idee waarom zou de fam zoiets zoeken. kijk die andere thuisfronter was dus nieuwsgierig wat dat turnen was dus die had gegoogled en kwam toen op bericht van mij. nou vind ik het van haarn iet erg is een thuisfrontmama en altijd erg vriendelijk en meegaant met de meiden waarvan man of vriend weer weg is. en is wel handig dat ik dr wat kan zeggen nu daar hihi.
    je staat idd weer voor fijne keuzes meid. heel veel sterkte met ze maken. want jah jammer genoeg kan alleen jij dat zelf doen. als je zulke dingen toch eens uit kon besteden dat waren dan een stuk minder kopzorgen.

@buster, zo idd leuke aanbiedingen dan erbij zeg. en leuk zijn die rompers met spagettibandjes he. die had yasmine ook van de hema vond ze helemaal geweldig alleen zakte ze altijd af dus ze was altijd erg sexie hihihi.

@consider, wat super dat het lukt met die hypotheek. kunnen jullie leker jullie droomhuisje bekijken.

nou ik ga zo naar ha hoor hihi. hij heeft vanaf 8 uur spreekuur dus ga zo die kant maar op. eerst nog ff centies halen want je moet hier 10 euro betalen elk kwartaal. kunnen we erna nog ff langs lidl. die zit er vlak bij. ne moet nog waterkoker voor me ma halen. mijn vent heeft die van haar op de kazerne staan hihi.
    heb toch overal spierpijn. heb gister op de trugweg madam moeten tillen in het bos pff alles doet zeer. dan is 13 kilo ineens niet zo licht meer.
    maar goed ga nu dus mar eens aan de gang hihi. jullie horen het wel dan vanmiddag.

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamasuus, succes bij de HA... we horen het strax wel

10. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@MamaSuus, Dankje meid! En jij succes bij de ha ;)
    En je kindje dragen valt toch nog wel tegen he hihi. Heb ik met Dylano ook, de eerste meters denk je 'ach lukt makkelijk' maar na een minuut voel je je armen alweer piepen hihi
    En ik kan me wel voorstellen dat je mannetje geen zin heeft om eerst langs Kreta te gaan. Maar wel beter dat hij toch weer op tijd thuis komt ;)

@Mikmak, Jeetje.. wat een avond.. al wat van haar vriend gehoord? En heb je toch nog een beetje kunnen slapen?
    Ik durf me kindje echt niet op zn buikje te laten slapen.. laatst had Alex hem ook op zn buik gelegd omdat hij zo lag te huilen en ik dacht bij mezelf "wat maakt Jesse een raar geluid.. zo gedempt.." dus ik snelde naar zn kamertje, lag hij met zn gezicht in het matras. Was zn nekje dus zo moe dat hij zn hoofie niet meer omhoog kreeg :pale: ik had echt een driedubbele hartverzakking zeg! Hij probeerde nog wel zn hoofdje te tillen, maar dat lukte hem niet meer.. bleh.. ik krijg nog de rillingen als ik eraan denk..
    Dus meis, blijf er wel bij hoor als je dat doe :oops:

Nou, ik ga me even opfrissen. Vanmiddag om 1 uur heeft mijn zusje haar eerste rijles, dan ga ik wel even kijken en foto maken hoor! :p Het idee alleen al.. hahaha

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, nee nog niets gehoord van dr vriend om half 9 was het nog niet zover...

En deze meid is bizonder sterk in dr nekje, ze tilt die al vanaf dag 1 op, vanmorgen had ze zich dan ook al gedraaid naar dr zij.

roze bloemetjes, dat ze gewon goed roze van kleur is en je ziet ook veel roze rondjes, cirkrltjes op de huid

nee almar vind dat niet meer eng, hij is alleen wat sceptisch erover... en ik vertel ook niet zoveel hoor als het weer zover is... en probeer me er nu voor af te sluiten omda ik mn energie elders nodig heb.

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou meiden is officieel nu hoor hihi heb me eerste echo binnen.
    tis welliswaar alleen nog dooierzakje met inhoud hihi maar dr groeit wat tenminste. zit een klein wit sreepje in en dat is ons nieuwe frummeltje.
    heb numer gehad van hem voor frauenarts. een die hij aanbeveeld dus dan nemen we die maar he. zijn dr zoveel anders. en aangezien mijn eigen weg is moet ik een nieuwe. hij zei dat je hier tussen 8 en 10 weken de eerste keer dus heen gaat voor echo ed. dus zou eens ff bellen vandaag of volgende week kan dus nog wel. hihi

natuurlijk belde manlief ook weer terwijl ik bij dokter was jah echt hij zoekt zijn momneten wel uit. hij belt vanavond wel weer zei hij.
    zo ff eten en dan ff de auto wassen wantm oeten zondag op bezoek. hihi en hij is errug vies.
    ze hebben van zijn kazerne ook gebeld en mij telnr gegeven van hun voor als er wat is of ik vragen heb. en ze komen de eerste wk van mrt op visite bakkie doen en bloemetje brengen hihi rijden ze dan 2,5 uur heen en 2,5 uur trug voor maar vind het erg netjes van ze.

nou gaa ff eten kom vanavodn wel weer voorbij is nu zulk moi weer eerst de aut ozo wassen

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou kan 14 februari al heen is op een zaterdag volgende week al hihi das snel he.

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Helloooo meiden, jeetje wat heb ik een nacht gehad. Valerie heeft heerlijk doorgeslapen, maar ik niet :( Mijn buurman had tot 2 uur lawaai, pffff. Volgens mij is hij weer werkeloos want ik hoor hem de hele middag, avond en nacht. Gestamp, slaan met deuren, trap op en af rennen en af en toe schelden op zijn katten. Het is zo'n rare vent.
    Valerie tilt haar hoofd nu echt heeeeeel ver op als ze op haar buik ligt. Was vanochtend echt helemaal verbaasd. Wat kan ze toch weer veel nieuwe dingen in 1 week tijd, me man zal verbaasd zijn.
    Zonet heerlijk met Valerie boodschapjes gedaan, we zijn wel 2 uur aan de wandel geweest.
    Morgen wil ik even kijken voor een cadeautje voor mijn moeder, ze is volgende week jarig.
    Zondag hebben we een verjaardag van mijn tante. En maandag krijgt mijn broer zijn bull (diploma universiteit) uitgereikt. We hebben voor hem een zilveren met gouden parker pen gekocht. Als hij hem mooi vind dan laat ik zijn naam en titel erin grafferen.
    Me man is maandag ook vrij, om naar de uitreiking te gaan. Dus we hebben een heerlijk lang weekend samen.

@mikmak, jeetje wat een verhaal zeg. Echt apart dat je zulke dingen aanvoelt en kunt pendelen. Aan de ene kant wel handig, omdat je sommige dingen weet die je niet kan weten. Aan de andere kant lijkt het me ook wel moeilijk.
    Is de vriend van zijn moeder opgenomen in een opvanghuis voor daklozen ofzo, of bedoel je een verzorgingstehuis. Wel vreselijk dat iemand in zo'n omgeving aan zijn einde moet komen.
    Dus Linette had weer last van krampjes :( Ik vind op de buik slapen eerlijk gezegt ook erg eng. Of heb je een aerosleep?
    Valerie is ook erg sterk in haar nek, en ik zou haar ook wel op haar buik kunnen laten slapen. Maar ze ligt prima op haar rug, dus dan wil ik haar liever niet laten wennen aan haar buik.

@Busster, fijn dat John alweer thuis is. Hebben jullie een lekker lang weekend samen.
    Ik heb voor Valerie ook een gouden armbandje met bloedkoraaltjes gekocht. Vroeger had ik zelf ook zo'n armbandje.
    Die felicitasdame had dus geen leuke dingen. Dat had ik al gelezen hier op het forum. Dus toen ze mij belde met de vraag wanneer ze langs kon komen, heb ik vriendelijk bedankt.
    Ik heb die luierbroekjes ook gezien, maar heb echt geen idee welke maat Valerie zal hebben in de zomer. Ze past namelijk nog niet alle dingen van 62.
    Dus bij jou zit geen supercoop in de buurt. Bij ons waren ze uitverkocht, maar ik heb een tegeoedbon gekregen en kan de luiers volgende week ook nog halen voor dezelfde prijs.
    Mooie foto van Mara.

@Meetie, fijn dat je bij je ouders kan blijven. Kan me heel goed voorstellen dat het erg vreemd voelt. Je bent natuurlijk al een tijdje het huis uit.
    Waarom schrijf je je niet bij beide woningstichtingen in? dan heb je nog even bedenktijd, want het zal vast wel ff duren voordat je een woning krijgt.
    Wat lief dat Jesse ook al aan het brabbelen is. Ik lag me soms echt slap om Valerie.
    En reed je zusje een beetje vlot weg?

@mamasuus, wowwwwie je hebt je eerste echo al gehad :D Ik had mijn eerste echo pas met 10 weken. Al is er weinig te zien, je hebt nu echt gezien dat er een klein frummeltje in je buik zit.
    Fijn dat je man zo vaak kan bellen, dat scheelt als ze op het kamp zitten. Mijn mannetje belde me ook wel een paar keer per dag.
    Mag ik vragen waarom die mensen van defensie langskomen? Dat doen ze toch niet standaard?

15. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Meetie Ja vind het zo vervelend dat ze nu verkouden is bij ieder raar geluidje denk ik ojee krijgt ze wel lucht, daarstraks lag ze rustig op mijn arm te slapen en toen ineens begon ze raar te kokhalzen en ik moest haar echt even recht zetten en op haar ruggetje kloppen voordat ze er mee ophield .

Hoe was de eerste rijles van je zusje heeft ze de spanning een beetje overleeft hihi.

@ Mikmak Jeetje wat een toestand zeg met de vriend van je schoonmoeder , hopelijk heeft hij er zelf niet al te veel last van en kan hij rustig inslapen al is dat voor jullie en je schoonmoeder natuurlijk niet zo leuk.
    Je hebt trouwens helemaal gelijk hoor om meteen je meisje met papa onder de douche te zetten en alles te wassen die tehuizen ruiken echt niet aangenaam en er zwerven ook allemaal bacterien waar je je meisje al helemaal niet aan wil blood stellen.

zo nu al draaien naar haar zij dat is erg vlot hoor , julie meisje lijkt vast op der papa al zo sportief .

@ Mamasuus nou hehe je bent dus eindelijk bij de ha geweest mooi hoor dat er een iniminie klein mensje in je groeit en dat je die al hebt kunnen zien al is het nu nog maar een vlekje het is er.

haha je man weet de momenten wel uit te zoeken m te bellen zeg.

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ consider gezelig zo'n buurman zeg ik ben blij dat ik die van ons bijna nooit hoor.
    Leuk is dat he als je ineens ondekt wat je kindje allemaal weer extra kan , Mara houd haar hoofdje ook al goed omhoog als ze op haar buik ligt .

Jullie dus ook een lang weekend lekker hoor, gefeliciteerd met je broer zijn bull. Het is goed dat je over de verjaardag van je moeder begint volgende week mijn pa en schoonmoeder zijn volgende week ook jarig dus moet ook nog iets voor ze halen , morgen maar even zusjes bellen voor het kado voor mijn vader meestal kopen we samen iets en ik denk dat we dat nu maar weer doen hij heeft namelijk zijn badkamer laten verbouwen maar heeft nog geen assesoires zoals een wc rol houder , wc borstel etc. kunnen we dat mooi geven anders word het weer een fles wiskey .

O ja die felicitas dame had idd niet veel bijzonders en ze kwam ook nog eens een half uur te laat , toen ze me belde was ik druk bezig dus toen ze vroeg of ze langs kon komen had ik al ja gezegt voor ik er erg in had.

Ik denk dat Mara in de zomer maat 62/68 heeft ze heeft nu bijjna alles van maat 62 aan en heel soms nog iets in maat 56 maar dat zijn dn de dingen die groot uitvallen , vestjes heeft ze zelfs al in 68 aan maar ja dat komt natuurlijk ook omdat er meestal nog een romper met lange mouwen en een truitje onder zit en anders zit het zo strak hihi.

@ meeie gelukkig kan je dus even bij je ouders blijven , heeft dylano een beetje door dat hij niet naar huis gaat en voorlopig bij oma en opa blijft of mist hij zijn eigen spulletjes niet ?
    Wonen je ouder ver van den haag dan eigenlijk?

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @consider, niet alle onderdelen doen dat nee huisbezoekjes maar deze mannen vinden zelf het thuisfront erg belangrijk zijn zelf al vaak weggeweest
    en weten dus wat het met het thuisfront doet. vind ik dus ook erg fijn en netjes dat ze dat doen. bij de vorige hadden we dit ook niet hoor.
    en nu al eerste echo idd hihi de ha heeft zon ding staan dus ik zeg nou ik ben zwanger. ok zegt ie dus je wil ff een bevestiging ik jah natuurlijk. nou zegt ie dan maken we ff een echo. hij zei wel is vast nog neit veel te zien aangezien je zo kort bent maar met 5 weken zouden we toch iets moeten zien. gelukkig had ik me blaas vol wasiei ook erg blij mee en toen konden we het dus al zien.
    wat een buurman dan zeg jeetje nou hoop voor je dat ie vannacht rustiger is.

@buster idd een klein mensje in de maak. hihi zal volgende week dan wel al volgende echo krijgen hihi spannend. dan zou hartje toch moeten kloppen denk ik. ben dan zon 6,5 wk.

auto is gewassen hihi eindelijk was echt nodig nu wilde ik eigenlijk nog ff een pakje wegbrengen maar wacht nog op em ma die zou foto`s van gister afdrukken van madam. kunnen die erbij heb al wel handig klein doosje. ze heeft een skippybal gehad en dat doosje kan ik dus mooi gebruiken om op te sturen hihi niet te groot maar dat hoeft ook niet in principe hoeft er alleen een rekenmachine en foto`s in hihi. gooi dr maar wat sultanas ed bij in om op te vullen enk ik. eanders is het zo saai pakje.

18. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

alles goed met jullie hier wel hoor.
    inderdaad in zo huis hangen de meeste rare bacterie rond, waar je lieve niet aan wil denken.

@mama suus hier nog 1 hoor die de pakketjes altijd zo vol mogelijk propt anders is het zo saai 1 of 2 dingetjes hihi.

maandag krijgen we weer een echo jippie!
    heb 3 mensen gevraagt om te pendellen, 2 kwamen op een meid en en op en jongen, dus ja dacht altijd dat ze allemaal het zelfde op moesten uitkomen!

vandaag is me moeder voor 3 weeken naar indonesië vertrokken, en kreeg gister nog een leuk verrassing pakket. mer rompertjes en zo zacht poppetje met die knoopjes. en een speen en nog veel meer echt super lief, en er lag een kaartje in van pas goed op jullie, en zoek maar een leuke kinderwagen uit. ow vondt zo lief,
    ik moest het even vertellen aan jullie

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou die vriend is dus vanmiddag eindelijk overleden.... gelukkig voor hem... wat een lijdensweg was het voor hem zeg...

ik alleen vannacht en morgen nacht.. mannetje op winterbivak met scouting.... pffff

20. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ mamasuus ja rond de 6 weken begint het hartje te kloppen maar kan ook iets later dus niet schrikken he als ze nog niks zien , had mijn nicht namelijk bij ongeveer 6 weken de arts stuurde haar naar huis met de mededeling dat ze waarschijnlijk een miskraam had jaja die is nu dus nu 4 en een half en super ondeugend haha.

@ noa Wat lief van je moeder zo'n kado

@ Mikmak gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeders vriend.

He bah 2 nachten alleen .

john is vanmiddag ons nieuwe bed gaan betalen en morgen komen ze hem brengen tussen 10 en 12 dus staat mijn moeder morgen om 9 uur op de stoep om ons te helpen het oude bed uit elkaar te halen en naar beneden te brengen en even de vloer te boenen wel lekker natuurlijk die hulp maar niet echt nodig maar mij hoor je niet klagen hihi.

Deel Deze Pagina