Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @busster, ja dat vind ik ook naar maar ja wat doe je er aan... als er een kleintje komt wil dat niet zegge dat de rest van het leven stopt.... heb nu ook een aanpassing in dr voeding gemaakt... heb vanavond voor het eerst half friso hypo allergeen gemengt met friso tegen spugen en krampjes... 50/50 en ik moet zeggen dat ze wel rustiger is.... ze wil wel bij mij liggen maar wel een stuk relaxter..... en geef toch geen bv dus drink me lekker een glaasje wijn.. ook relaxen voor mij....

madonna komt, ga met zus en schoonzussen als het goed is.... hihi

dus jij lekker in een nieuw bedje morgen... super....

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Goedemorgen meiden,
    Poehhh weer een nacht gehad waarin ik veel wakker was, alleen dit keer niet door de buurman.
    Ik had aldoor het gevoel dat ik moest plassen, zo'n blaasontsteking gevoel. Heb er al een paar dagen last van, maar eigenlijk alleen s'nachts en s'ochtends vroeg. Overdag heb ik verder nergens last van. Dus vraag me af of het wel blaasontsteking is....
    Me man gaat zo lekker met Valerie douchen, en daarna gaan we naar de mediamarkt in Groningen. Ze hebben een mooie spiegelreflex camera van canon in de aanbieding, nu voor maar €333,- En dan kijk ik gelijk even naar een cadeautje voor mijn moeder. Op haar huistelefoon doet de nummerweergave het niet meer, dus wil ik haar een nieuwe geven.

@Busster, doe jij Mara altijd een romper met lange mouwen aan? Valerie heeft het erg snel warm, dus ze heeft een romper met korte mouwen en daar overheen een truitje of vestje. Ik denk dat Valerie in de zomer ook maat 62/68 zal hebben. Kan ook wel 2 van die luierbroekjes kopen, ze zijn toch maar 1 euro.
    Dus jij moet ook nog op cadeautjes jacht. Ik vind het zelf altijd leuk om dingetjes bij elkaar te zoeken en leuk te verpakken.
    Veel succes met het uitelkaar halen van het oude bed.

@mamasuus, jou man zit toch ook bij de genie in wezep? Mijn man was vorig jaar op oefening en heb verder niks van ze gehoord. Hij moest toen terug komen omdat mijn vader op sterven lag. Toen heeft de gv mij wel een paar keer gebeld, en die heeft ook gezorgt dat mijn man naar huis kon komen.
    Dus je bent weer bezig pakketjes te versturen. Ik nam heel vaak een doosje mee van de supermarkt. Zo'n wijndoos is niet zo heel groot. Ik deed er ook vaak een krant of tijdschriften bij in.

@mikmak, gecondoleerd meid. Gelukkig is een verdere lijdensweg hem bespaard gebleven.
    Vervelend dat je mannetje weg is dit weekend.
    Denk eerlijk gezegt dat ik daar niet tegen zou kunnen. Is hij de hele week al weg voor zijn werk, en dan in het weekend ook nog.
    Maar het weekend is voor ons ook echt heilig, en we spreken dan bijna nooit afzonderlijk van elkaar wat af.

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider, almar is natuurlijk niet de hele week weg.... en hij doet dit al jaren, al ver voor mijn tijd, dus dat moet ie gewoon blijven doen...

balen dat je een slechte nacht hebt gehad... ikke ook een gebrken nacht maar dat was mn eigen schuld, had ik haar maar haar wakker moeten maken voor dr 12u flesje.. maar op zich wel goed geslapen...

en de aanpassing op dr voeding werkt ook goed... op dit moment..

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak, gecondoleerd , tis dan idd beter zo.
    hihi dus je hebt jezelf wakker gehoude nvannacht door dr niet wakker te maken.
    ach ja je kunt het proberen toch miss dat ze het ineens wel doet eht doorslapen.

@consider, mijn vent moet nog naar wezep hij is nu nog in opleiding in vuhgt en deze mannen zijn echt helemal super. vind dat eigenlijk alle onderdelen dit zouden moeten doen. maar jah daar is natuurlijk ook geen tijd voor want er zijn ook grote onderdelen zoals infanterie ed maar goed vind eht wel erg prettig.

hier ook al zon super nacht gehad hihi. echt verschrikkelijk madam had een nachtmerrie en wild niet meer in de kamer daar zaten beestjes. dus uiteindelijk drie uur bij mij wakker gelgen nadat ze eindelijk in slaap viel en vanmorgen verkouden wakker werd erg fijn dus not.
    vanmiddag ook maar ff op de bank hangen als madam erin gaat anders houd ik eht niet vol. was gister avodn ook al wat laat want heb uri geller gekeken en dan ok nog zon slechte nacht dat vind frummeltje niet echt fijn hihihi. ben echt moe nu. dus leker rustig aan is hartsikke mistig buiten dus komt helemaal goed hihihi.

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden.

wat vervelend dat sommige weer een rot nacht hebben gehad, staat me allemaal nog te wachtten dus ik geniet nu lekker van me nacht rust nog, al hoewel ik er wel 3x per nacht uit ga om even te plassen haha.

ik heb de wagen gezien die wij graag willen echt goedkoop, dus ik het bedrijf even een mail gestuurd om te vragen als ze hem altijd verkopen voor deze priijs, en dat is helaas niet het geval, op=op en dan gaat de gewone prijs weer in. dus nu zit ik in twijfel het scheelt me bijne 400 euro dus das best een hoop. ik mag hem ook komen betalen en dat hun hem nog bewaren, en dat ik hem later ophaal. ik zit dus erg in dubio aangezien me vriend bijna gaat varen, en terug komt als ik al iets over de helft ben en dan gaat hij weer weg en druk oefen programma, dus zoveel tijd is er niet. het kamertje halen we ook op als hij terug.
    maar wat zouden jullie doen ivm met de wagen.
    tips of idee zijn welkom.

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @noa, ligt aan de wagen.... maar 400 euro is een hoop geld.... en is het een nieuwe of een 2de handse.. want als het nieuw is dan is 400 euro niet zoveel.... en laat het ook afhangen of het een betrouwbare garage is of een beetje een louche... en bij twijfel niet doen.. het gevoel erbij moet goed zijn..

@mamasuus, ja dat was een beetje dom van mij.. voortaan haar maar gewoon wakker maken, luier verschonen en flesje geven als het daar de tijd voor is.... hoe kan je ook verwachten dat een kind van 4 weken doorslaapt vanaf half 11 tot de volgende ochtend.. het kan wel, maar niet waarschijnlijk... :)

oeh oeh jippie, 11 juli ga ik naar het concert van Madonna in Werchter... *lol* mn broer heeft 6 kaarten gereserveerd vandaag en ga met mn 2 schoonzusjes, de zusjes van mijn schoonzusjes, en nog 2 meiden... giller man.. kost wel wat, maar ja ben al in geen jaren meer naar een concert geweest.

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @noa, denk dat je kinderwagen bedoelt toch ofn iet? dan is 400 een hoop geld en zou ik hem al gewoon halen. als je echt die wil hebben. heb geen idee wat die dingen tegnwoordig kosten. die van ons was 2e hands nog 350 heb een quinny formula driewieler. dus als je het oz bekijkt is die 400 euro erg veel. moet je zien wat je daar voor dingen kunt halen. nog ene maxi cosi en badspul en weet ik wat nog meer. dus als je hem echt wil zou ik het ereens met vriendje over hebben en hem halen.

@mikmak, woehoe meid dat klinkt goed naar een concert das altidj leuk.
    wij gaan ook nog een keer per jaar weg naar een festival. blijft leuk zon dagje of avodn weg.

madam is nu echt ziekjes zo zielg ze heeft snot en zit nog vast ook. ze wil geen druppels oid dus heb ik maar lekker ouderwets een siepel in stukjes naast dr bed gelegd en slaapt nu als een roosje.
    moet hier nog ff stofgzuigen en dweilen en dan ben i ker weer klaar mee. buikje steekt ook behoorlijk dus denk dat frummel er ook niet veel zin meer in heeft. maar jah moet echt nog ff zuigen en dweilen want en van me hondjes is loops en das niet zo prettig aldie spetters hihihi.

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    noa zou hem niet betalen en later ophalen hoor als je hem betaald meteen meenemen en dan maar bij iemand stallen ofzo maar niet daar laten is toch weer maanden verder.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    We zijn toch niet naar Groningen geweest, ik had van te voren even de media markt gebeld, want ik had zo'n gevoel dat de camera uitverkocht zou zijn. En ja hoor, helemaal uitverkocht. Gelukkig heb ik gebeld, scheelt weer een vergeefse reis. Over 3 weken krijgen ze de camera weer binnen en dan houden ze 1 voor ons achter, en we krijgen hem dan gewoon nog voor de actieprijs.
    Dus we hebben hier in het centrum even gekeken naar een telefoon voor mijn moeder. Daarna even naar mijn moeder geweest, mijn broer was daar ook. Was erg gezellig. We hebben me broer even op de trein gezet. Hij wilde gelijk even langs het huis rijden die we volgende week gaan bekijken. Hij was helemaal enthousiast.

Hier ff een spammetje van Valerie. Ze is echt super sterk in haar nek.

@mikmak, is Almar door de week dan wel thuis?
    In het vervolg Linette toch maar flesje geven.
    En wat super leuk dat je naar Madonna gaat :D
    Ik ben zelf niet zo'n Madonna fan, maar ik denk wel dat ze een super show neerzet. En sowieso als je met een groepje gaat is het heel erg leuk.

@mamasuus, ohja is ook zo...je mannetje zit nog in vught. Jij hebt dus ook een rotnacht gehad. Haal vanmiddag nog maar lekker wat slaap in. In het begin van de zwangerschap was ik ook vaak moe.
    Ieuwww je hondje is loops, heb daar altijd zo'n raar idee bij :) Draagt ze geen broekjes?

@Noa, waarom zou je de auto nu nog niet kunnen ophalen dan?
    En als ik jou was zou ik niet gaan betalen als je de auto daar laat staan.

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hihi valt mee hoor een loopse hond ze houden zichzelf erg goed schoon alleen als ze wat enthausiast zijn valt er miss eens een druppel maar over het algemeen ruimen ze zelfs die op.
    je moet alleen geen licte bank hebben whahaah oftewel als ze op de bank komen deken erop maar verder niks aan de hand hoor.

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hoii ben ik weer. Vannacht heeft Alex hier geslapen en volgens mij komt hij morgen ook even langs. Ach het was wel lief en zielig tegelijk.. Dylano had hem kennelijk erg gemist want gisteravond toen Alex binnenkwam was Dylano meteen onwijs druk en helemaal into papa. Verder interesseerde hem echt helemaal niets meer, alleen papa! ;)
    Voelde in het begin wel gek.. Alex op bezoek.. was ook wel even een confronterend moment dat ik dus echt van huis weg ben.. heb het er wel moeilijk mee, in de zin van dat ik thuis niet los kan laten.. ik wil zo graag weer naar huis.. maar goed, ik weet wel dat dit beter is even. Ik heb vannacht ook eindelijk wat traantjes laten vallen en Alex heeft me toen lief getroost en gezegd dat het inderdaad even kut is zo maar dat het goed komt.. Hij wilt ook sowieso met mij verder, hij wilt me niet kwijt. Dat was fijn om te horen, nu kunnen we eindelijk weer beginnen aan iets op te bouwen. Natuurlijk zijn we er nog lang niet, maar het begin is er. Als we er allebei voor willen gaan, dan moet het wel lukken.. Ik denk dat dit stapje terug nemen, wel een goede beslissing is geweest.

Ah vannacht heeft Jesse doorgeslapen! :D Tegen 12en had hij voor het laatst gedronken en vanochtend om 7 uur kwam hij pas weer! Heerlijk zeg!

O en laatst had hij keihard misgegrepen.. heb nu dus gewoon een blauwe plek/zuigzoen boven me tepel daardoor :)

@Mikmak, :oops: Jesse tilt ook vanaf de eerste dag al zn hoofie op.. maar op een gegeven moment houdt hij het natuurlijk niet meer vol. En als hij dan met zn gezicht in het matras ligt..
    Maar goed, je moet doen wat je zelf fijn vindt uiteraard.
    Wat knap van Linette trouwens dat ze al op der zij is gedraaid! :D

En lukt het een beetje om je af te sluiten? Voorheen kon ik het een en ander zien van de andere zijde, om het maar even zo te noemen. Toen ik zwanger raakte van Dylano heb ik mij er ook echt compleet van af gesloten. Was zo bang dat er anders misschien wat met hem zou gebeuren ofzo.. geen idee waarom eigenlijk, maar sindsdien heb ik niets meer gemerkt :eek:

En der vriend is dus overleden. Gecondoleerd meis. Misschien maar beter voor hem.. Sterkte!

En je bent nu dus volledig gestopt met borstvoeding?
    Gezellig dat je met al je zussen/schoonzussen naar Madonna gaat!

@MamaSuus, Wat leuk dat je al zo vroeg een echo hebt gekregen zeg! :D Nu heb je ook meteen bevestiging. En volgende week krijg je dus nog een echo! Hopenlijk kan je dan al het hartje zien kloppen!
    Haha en je mannetje zoekt wel zijn belmomenten uit zeg ;) Maar gelukkig kan hij je dus vaak genoeg bellen, fijn hoor.
    En echt super van die mannen van Vught!

Vervelend dat je meissie een nachtmerrie had.. Heb je wat bij kunnen slapen? En nu is ze dus nog ziek ook.. getsie zeg..

@Consider, Argh, wat kut van je buurman zeg.. gelukkig sliep Valerie wel gewoon door!
    Heb je nog kadootjes geshopt? Lekker dat je mannetje een lang weekend met je heeft ;)

Ik wist trouwens niet dat je bij twee woningstichtingen tegelijk voor een huis kon inschrijven? :eek: Want dan vraag ik wel gelijk urgentie..
    Ik heb er echt geen verstand van, moet het even uitzoeken. Ik denk dat ik dan ook beter eerst werk of uitkering aan kan vragen. En ik moet eerst weten waar ik wil wonen want anders moet ik voorlopig huizen gaan afwijzen en dan verspeel ik mijn urgentie.. Maar ja, voor een uitkering moet ik mij eerst bij Alex uitschrijven.. en dat is wel erg benauwend zeg.. :(
    Maar goed, ik kan gelukkig voorlopig hier bij me ouders terecht. Wel leuk met me zusje enzo. Altijd lachen hihi.
    Ik vind het belangrijker om nu eerst te kijken wat ik wil en wat het handigst is met Dylano's school enzo..

Me zusje reed best goed weg ja :p Ze mocht volgens mij alleen nog sturen, maar ze reed gelukkig niet meteen tegen een auto of boom aan hihi. Verder vond ze het nog maar saai, want ze heeft nog maar weinig mogen doen. De rijleraar heeft voornamelijk nog dingen staan uitleggen.

He bah, dus misschien heb je een blaasontsteking?
    Zo je meisje is inderdaad sterk zeg :eek: Is dat alleen vanuit der nek, of leunt ze ook nog eens al op der armpjes?

@Busster, O zo eng he. Dan verlies je ze liever ook niet uit het oog.. Maar gaat het nu al wat beter met haar verkoudheid?
    En is het nog gelukt met je vaders kado?

Mijn ouders wonen op zo'n half uurtje/ 3kwartier rijden. Tot nu toe vind Dylano het wel best hier, maar blijkbaar mist hij wel heel erg zn papa.. Verder heb ik de spullen waar hij aan gehecht is wel meegenomen. Maar dat zijn er niet veel hoor. Hij heeft een knuffel wat echt zn maatje is en ik heb een van zn favoriete boeken meegenomen voor het slapengaan etc.

En hoe bevalt je bed? :D Want jullie nieuwe bed is inmiddels toch geinstalleerd? :D

@Noa, Waarom twijfel je over die wagen? Als dat diegene is die je wilt hebben en hij is nu zelfs 400 euro goedkoper, dan zou ik hem gewoon halen......

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

heb even overlegt hihi, en we gaan hem 16 feb ophalen en dan hebben we hem alvast, ja het is wel een bedrijf wat er al een tijdje is , veel vriendinne hebbn hun wagen daar vandaag, het is een quinny speedi fuge een hele nieuw met voeten zak. aangzien ik 16 feb toch die kant op moet, houden ze hem vast voor me, ik had ook de laaste want staat ook niet meer op de site. dus heb echt mazzel hihi.

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    meetie he fijn meid dat het goed met je gaat en dat ook alex voor jullie wil vechten is natuurlijk helemaal geweldig zijn jullie in ieder geval weer een stapje dichterbij. en is wat het die leeftijd zijn ze helemaal gek op papa merk het hier ook ze zit maar steeds vrijdag komt papa weer thuis en dan gaan we dit doe en dat pff wel lastig hoor.

manlief heeft de eerste foto van frummel al als walpaper hihiih
    heb niks bijgeslapen dus miss dan vanavodn paul de leeuw maar keertje overslaan en voreg erin want denk dat het met madam weer lange nahct word met dr neus zo vol. al ruikt alles boven nu naar ui hihihi.

wat goed dat jesse zoalng geslapen heeft lekker hoor.

noa, dan moet je het idd gewoon doen hoor super zeg dan heb je die alvast helemaal als ie dus zoveel scheelt.

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ja vondt het eerst wel wat vroeg hoor, maarja me vriend gaat ook snel weg en ja dan duurt het wel even voor hij er weer is, en aangezien dit de eerste is wil ik wel wat samen kopen,en het scheelde gewoon enorm.

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @whahahaha @noa, ik dacht dat je een auto bedoelde.... lol... maar ik had ook al zo vroeg een kinderwagen aangeschaft hoor

@meetie, dat zijn de betere berichten... mooi mooi, pinkte er nrt rrn traantje bij weg..

nou net bij mn ouders gegeten... en linette heft dr huilmoment pfff mag welover zijn.. weet ook niet wat ze heeft

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mikmak hahaha een auto nou ja het is wel een soort auto natuurlijk hihi,
    maar jij had dus ook vroeg een wagen aangeschaft, ja wij doen het nu ook hele mooie prijs hihi

fijne avond meiden
    ik ga me hond uitlaten en dan me bedje opzoeken, vriendlief heeft de wacht dus heb weer even het bed voor me eigen alleen, nou alleen hihi

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen....

nou zijn we weer...gisteren thuisgekomen van eten bij ouders, linette eigenlijk de hele tijd van janken tot aan half 10.. dat was volgende voeding... daarna met dr in slaap gevallen tot kwart voor 1.. flesje gegeven en door geslapen tot half 6.... dus nu aan t voeden en zo nod een paar uurtjes pakken....

@noa, lekker gewandeld? EN breeduit geslapen?

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen
    druk druk druk heb eigenlijk geen tijd nu hihi moet madam nog aankleden en beesten doen en brodjes halen en dit met 10 min al aaah
    dus tjuusie

noa leker he breeduit in bed liggen.

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Consider nee hoor Mara draagd niet altijd rompers met lange mouwtjes ligt er een beetje aan wat voor truitje ze er over aan heeft ze heeft wel snel last van koude handjes dus daarom vind ik die lange mouwtjes wel lekker dan is het naar mijn idee minder.

Jeetje wat is Valerie al sterk zeg Mara houd haar hoofdje ook wel omhoog maar lang niet zo hoog als jou meisje.

Wou gister dus kadotje kopen voor mijn pa maar omdat ik mijn zusjes niet kon bereiken over wat we zullen kopen nog niks in huis gehaald nou ja dan deze week maar even op pad. Jij wel geslaagd voor je moeder las ik jammer dat de camera voor jullie zelf was uitverkocht maar wel netjes dat ze hem voor je achterhouden voor dezelfde prijs.

@ Meetie Wat fijn dat het bezoekje van Alex goed gegaan is en dat hij toch echt niet bij je weg wil . Wat lief dat Dylano hem zo gemist had maar kan me voorstellen dat het dan voor jou extra moeilijk is en dat je daar een traantje om moet laten . Ik vind je heel sterk hoor zo met je 2 kids.

@ Noa Slim hoor om die wagen nu al te kopen als je die echt wil en het scheeld zoveel geld. Ik heb mijn wagen ook vrij vroeg in mijn zwangerschap gekocht tegelijk met de babykamer en heb toen met de winkel afgesproken dat als het onverhoopt toch mis zou gaan met de zwangerschap ik alles gewoon kon terug brengen en mijn geld terug zou krijgen.

@ mamasuus is madam nog ziek of gaat het al weer met haar?
    Is het je vanmorgen nog gelukt om binnen 10 minuten alles te doen?

@ Mikmak He wat vervelend dat je meisje gister zo moest huilen nog wel van het eten bij je ouders kunnen genieten?

Nou ons nieuwe bed staat hoor gister morgen dus ons oude bed gesloopt . Normaal viel dat ding uitzichzelf uit alkaar maar nu wou hij natuurlijk niet uitelkaar zul je altijd zien dus heb me maar even uitgeleeft en dat ding een paar flinke trappen gegeven. Vanacht dus heerlijk geslapen in onze boxspring wel even wennen want we hebben nu zo'n matras dat naar je lichaam vormt maar dat voeld een beetje raar met omdraaien het is net als of je tegen gehouden word. Het bed ruikt nog wel naar nieuw dus dat is niet echt lekker dus nu staan de ramen maar ver open zodat de lucht eruit kan.

Gister morgen dus mijn moeder bij ons thuis om mee te helpen het bed in elkaar te zetten dus die is gebleven tot na het eten en toen ze net weg was kwam mijn vader die wou wel weer eens zien hoe zijn kleindochter gegroeid was dus. Was weer een gezellig dagje dus.

Pffff vanmorgen Mara al 2 keer om moeten kleden . De eerste keer na haar fles om 8 uur tijdens het drinken had ze haar hele broek vol liggen werken en het zat helemaal op haar rug en zonet nog een keer . Ze zat bij John op schoot en ze liet een scheet hahaha ja zo langs haar broekspijp allemaal poep Lekker meisje heb ik hahaha.

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @busster, ze begon pas met huilen toen we naar huis gingen.. in de kinderwagen was het nog enigzins stil.. maar thuis bartste het los.. maar ze had wel enorm giga mega veel gepoept bij mn ouders... het kwam boven dr luiertje uit.. heel het rombertje ook geel.. had het maar uitgedaan want das ook niet echt lekker....

dus ja hoor heb heerlijk gegeten, ze had limburgs konijn klaar gemaakt..

pfff zit nu op mn mannetje te wachten tot hij terugkomt van winterbivak... hij zou rond 12 uur weer thuis zijn, mar helaas nog niemand hier...

Krijg nou wat zeg.. almar en ik wilde de droger van die vriend van mijn schoonmoeder hebben en ze zei dat we die niet mochten hebben omdat haar jongste dochter die wilde.. en die studeert nog in Leeuwarden... :(

ik had het al gevraagd, en almar ook en we kregen allebei hetzelfde antwoord.. ik had toen tegen haar gezegd.. ja en wie gaat die naar leeuwarden brengen.. Almar en ik niet... hebben we 1 keer gedaan om haar iets te brengen vanuit Maastricht (maar dat kwam omdat wij een bed daar hadden gekocht en gingen halen) en dat dien we dus niet meer, en zeker niet met die kleine.. kunnen onze tijd wel beter besteden..

almar had hetzelde gezegd, allebei los van elkaar he.. lol... had ze gezegd dat we een nieuwe mochten uitzoeken... ook leuk maar dat was niet de intentie, die droger die daar staat is hageltje nieuw...
    maar goed en nu donderdag vroeg ze me of ik het al wist van de droger.. ja zeg ik die gaat naar Carlijntje, jaja zegt ze en dat jullie een nieuwe mogen uitzoeken... dus zei tegen haar, das heel lief, echt super dat je dat wil doen, maar dat was niet de intentie erachter... de intentie was gewoon om die van Bert te nemen, maar ja jij wil die aan carlijn geven, alhoewel ik niet snap waarom, ten eerste studeert ze nog en ook nog ver weg dus zal die droger een paar jaar bij jou in de opslag staan, en dat wij veel wassen en een jong gezin zijn die er wel 1 kunnen gebruiken en hebben wij niet de intentie om je uit te melkenofzo snappie... jaja zei ze dat is wel zo.. nu is ze van gedachte veranderd en krijgen wij de droger....das mooi, want vind dat was ophangen wel sjips zeker die kleine kleertjes en doekjes enz enz enz... en als het goed is krijgen we die vandaag...

Deel Deze Pagina