Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    buster, lag idd vreog erin hoor half negen ofzo en mijn hoofdpijn is nu weg.

ik doe nu voorzichteger op de wc hihi klinkt wat gek maar goed. heb nu nog niks gezien dus hopen dat dit zo blijft en er dus zat een mooi kloppend hartje te zien is.
    straks met madam ff kuchen bakken hihi. gister in de winkel hebben we pakje lillifeemuffins meegenomen en die gaan we zo maar maken. wilde ze eerst gisteravond al doen maar vind ze zelf warm het lekkerst en zag het gisteravond niet zitten ze op te eten hihi.
    erna naar turnen.

hie het met de meter gaat heb ik nog niet gekeken zou zo eens zien hihi.
    al heb ik er een hard hoofd in miss dat er dus toch een lek zit ergens. maar goed hebben in ieder geval een nieuwere nu dan hihi.

2. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Hallo allemaal..

Ik ben nieuw op dit forum dus ik zal mij even voorstellen: Ik ben Masha, 27 jaar en nog maar kort zwanger van ons eerste wondertje!

Mijn kerel zit bij het korps mariniers, is een marinier in hart en nieren en zit gelegerd op Texel.

Maandag vertrekt hij voor 10 weken op oefening en ik baal hier zooooo ontzettend van.. Net nu ik zwanger ben.. Hij mist dus de eerste weken en uiteraard de eerste echo.. Nu ben ik wel wat gewend (uitzendingen e.d.) alleen vind ik de komende oefening dubbel zo moeilijk nu ik dus zwanger ben een een emotioneel wrak :p .. Normaal ben ik niet zo'n jankerd, maar op het moment.. Pffff.. hahah

Gelukkig heb ik hem wel over weten te halen om het dit weekend al aan onze ouders te vertellen. Ik wilde dit sowieso samen doen, en anders wordt het pas bij ongeveer 15 weken en dat vind ik weer te laat. Daarbij wil ik dat IEMAND het zou weten aangezien ik er de komende tijd dus "alleen" voor sta..

Zo dit lucht even op zeg... :)

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @mh81 welkom hier, we zitten momenteel beetje in zelfde situatie. ben ook net zwanger en mijn vent die is ok weg hij komt trug als ik 12 weken ben en doe dus ook alles alleen. hij zit momenteel in uruzgan. ook niet echt fijn dus.
    woon jij dan ook op texel aangezien hij daar gelegerd is? of hebben jullie ook een weekend relatie?

wat is het hier verder rustig meiden allemaal druk ant zijn?
    wij hebben de muffins af hihi straks na het eten mag ze een hebben als toetje. madam die valt vandaag de hele tijd eerst al op turnen. liep ze weg met dr fles maar jah die mag ze niet in de zaal dus ik erachteraan kijkt ze weer eens niet voor dr dus hup met kop tegen het klimrek. schreeuwen echt niet normaal meer. net hier thuis was ik ff in de kamer zij nog in keuken valt ze van de bank af aaah weer huilen. echt ze is bezig hihi.
    maar jah dat komt ook wel weer je hebt soms van die dagen he.

4. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Wij hebben (ook) een weekendrelatie inclusief de "woensdag bokdag" :p
    Wij wonen zelf aan de andere kant van de afsluitdijk om het zo maar te zeggen.. Die van jou zit ook nog eens in Uruzgan.. Bah bah bah.. Dan moet ik nog blij zijn dat die van mij een (te lange) oefening heeft op zee.
    Wat ik wel leuk vind is dat ik, hoop ik, al een klein beetje een buikje heb als hij thuiskomt (15,5 week)....

5. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mh81 Welkom hier en praat lekker mee , Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    10 weken oefening ben ik even blij dat mijn vent eigenlijk nooit langer dan 2 weken oefening heeft of weg is zijn laatste uitzending is ook al weer heeeeeeeel lang geleden in 2002 4 maanden dus ik heb geluk.

@ mamasuus mmmmmmmmmmmmmm muffins lekker hoor, ik ben nu lekker een zelf gemaakt soepje aan het maken voor vanavond,

Is idd rusig hier maar als de andere het zelfde probleem hadden als ik kunnen ze ook de site niet op ik kreeg net steed een rare foutmelding.

Net lekker met mijn meisje naar de praxis gelopen voor een kado voor mijn vader ben toch meer dan een uur onderweg geweest en mooi dat het zonnetje nog scheen want nu hangen er dikke regen wolken hier.

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden
    heb de magische 12 weken grens bereikt jippie

@mh81 welkom hierzo.

@mama suus ow bij jullie is het dus een val dag, dat herken ik, de kids van me zus hebben dat ook wel is, en dan zitten ze weer onder de blauwe plekjes. die muffins klinkt lekker, alleen ik weet begot niet niet hoe de oven helemaal precies werkte is zo ding alles in 1 dus moet maar is gaan lezen hhaha.

@buster dat was dan lekker dat het zonnetje er was, hier regent het nu ook zonntje is hooguit 45 min geweest, ach wordt maar tijd dat het voorjaar wordt hebben we wat mooier weer niet waar.

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @mh81, hihi dus hij komt elke woensdagavodn thuis hihi. die van mij niet was geen doen. hij rijd er 2,5 uur over om thuis te komen dus dat vinden we niks is ie bekaf en hij kan zijn tijd nu beter gebruiken is in opleiding. maar als het goed is komt ie dan eind vant jaar ofzo weer elke avond thuis woehoe. das toch wel prettiger hoor.
    en zon lange oef op zee lijkt me ook niks hoor is toch ook best lang. die van mij is straks iets van 6 of 7 wk weg in totaal. hij moest eerstt ineens langer maar heeft daar gezegd dat dat neit kan omdat ik de week die hij dus eerst thuis zou komen 12 wk ben en we het dan samen willen vertellen aan heel de fam. dus nu mag ie gelukkig toch die week weer naar huis. en hebben ze wat voor hem geregeld.
    en dat je dan al wat ziet kan idd. denk dat het tegen die tijd bij mij ook wel is aangezien er al een in heeft gezeten. pas mijn broeken nu nog maar zitten al wel wat strakker niet te praten over mijn bosrten whahaha die kruipen uit mijn bh`s.

@buster, aha dus dat is er mis ruzie met forum. vond het al zo stil. dus jij bent lekekr soepie ant maken jammie jammie. is ook lekker zeg. de muffins zijn erg geod geslaagd.
    ons arme meisie is gevallen bij turnen tenminste ze leip keihard tegen het klimrek aan. nu bracht ik dr in bed ging ze liggen doet dr oor pijn ik kijken helemaal bloed bovenin dus zou wel fijn blauw worden het zieltje.
    jah lekker he dat zonnetje en idd erna wolken en regen bah das niks.

8. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mamasuus aaah wat zielig een botsing met een klimrek en nu een pijnlijk oor, hopelijk word het niet blauw en is ze het morgen vergeten .

@noa mooi hoor 12 weken, probeer nu zo veel mogelijkte genieten meis.

Mara is weer lekker bezig hoor haha had haar in haar bedje gelegt en zolang ik op de kamer bleef gign ze gewoon slapen dus dacht ik ach laat ik dan de triptrap kinderstoel maar alvast inelkaar zetten heb ik tenminste iets nuttigs gedaan terwijl ze slaapt . Had dat hele ding in elkaar en ze sliep nog dus ik naar beneden om mijn soepje te gaan eten . was nog niet halverwege de trap of mevrouw zette het op een janken. Maar ja een mens moet toch eten en ik dacht mischien word ze zo weer stil nou mooi niet dus . Mijn sopepie was heerlijk ik had aardappel/wortelsoep gemaakt met daarbij een warm stokbroodje en geraspte kaas en crutons mmmmmmmmmmmmmmm. Jammer genoeg heb ik het snel gegeten omdat Mara zo lag te huilen maar heb nog over voor morgen mischien kan ik er dan rustig van genieten. Nu ligt mevrouwtje op mijn arm terwijl ik achter de Pc zit en dan is het wel goed , Mama's kindje haha

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @buster hahaha je dochter weet nu al wat ze moet doen om aandacht te krijgen hahaha. leuk he.

en ja ik ga nu zker genieten, heb nu zo iets ben nu uit de gevaren zone vandaan.

heb alleen wel een andere probleem ondekt, ik heb de maten gevonden als de quinny is ingeklapt en dan past hij maar net in me auto dus ik ga sowieso even passen voor ik hem afreken haha.

kunnen jullie dit probleem wij hebben een peugeot 307 (geen station)

10. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Noa nee wij hebben een ford focus station dus daar past iedere kinderwagen in. Maar idd eerst even passen hoor voordat je hem mee neemt.

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @buster ja ga ik cker ook doen haha, we hadden daar helemaal niet bij nagedacht ach zal vast niet de eerste zijn die even wil passen.
    en in een station past inderdaad alles, wij gaan eind dit jaar voor een andere deze hebben we dan 2 jaar dus.

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    noa, daarom hebben wij dus station aangeschaft. onze kinderwagen hebben we gehaald met een normale auto zeg maar. en toen moest echt gedeelte in kofferbak gedeelte op achterbank ed.
    toen madam geboren werd stopte onze auto ermee en hebben we in de kraamweek een station gekocht. was al planning maar jah waren nog ant kijken toto auto dus geen zin meer had moesten we ineens snel.
    we moeten ook echt grote omdat ik ook nog 2 honden heb en wil wel met hele zooitje naar het bos kunnen.
    en met boodschapen is het ook wel handig als kinderwagen en boodschapen erin passen. want als ik dus echt ga shoppen ben ik echt ruimte nodig voor de tassen hihi.

nou zou madam er zo eens inleggen.

buster denk dat ze nog wel ff last heeft van droor nu ook nog steeds als ze ertegen aan komt met liggen ed.
    ennuh dat probleem bij inloggen had ik ook. maar site zou toch ook vernieuwd worden ofzo las ik eens eergens dus miss dat het daardoor komt. zo had ik vande week ook ineens een mail dat ik een pb had maar zat toch echt geen nieuwe bij whahah helemaal in de war zijn ze.

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Hey meiden, wat gaan jullie weer hard zeg!
    Wilde vanmiddag al reageren, maar toen lag zwangerschapspagina eruit. Dus nu ff een kort berichtje, ben moe...en ga zo naar boven lekker op bed tv kijken.
    Ben vanochtend naar de dokter geweest, heb een fikse blaasontsteking. Dus nu antibiotica mee gekregen. Daarna even boodschappen gedaan, en vanmiddag kwam een oud collega op visite.
    Ze vertelde dat mijn oude teamleider mij wil benaderen om weer voor ongeveer 16 uren te komen werken. Maar hij moet eerst groen licht krijgen van p&o. Dus officeel weet ik nog van niks.

Gisteren was een vriendin op visite, ze had nog een paar leuke babykleertjes van haar dochter meegenomen, die mocht ik hebben. Altijd leuk :D En gisteravond heb ik bij mijn moeder gegeten.

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    morgen, nou had hier een heel verhaal gisteren getypt, wilde het plaatsen en toen viel zp eruit... kom later terug ga nu nog effe terug naar bed toe...

15. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    He bah was ik van plan vandaag lekker met Mara te gaan lopen ligt er sneeuw hier, niet veel maar toch. Nou dan maar een kijkje nemen in het tuincentrum vanmiddag ik had hyacinten op tafel staan maar die zijn uitgebloeid dus tijd voor iets nieuws. word altijd zo vrolijk van een bloemetje in huis.

@ mikmak je was er ook vroeg bij vanmorgen

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    GVD weer het hele verhaal weg...

nou kwam er dus op neer dat ik een beetje de baal er in heb dat mijn wereld zoooo klein is geworden, dat ik amper de deur uitkom, en dat ik me nagenoeg aan het verheugen was gisteren op de begrafenis van de vriend van schoonma... waar ik dus niet naar toe ben gegaan omdat almar zoiets had van doe maar niet met de familie van mn moeder erbij.... zucht weer een tripje naar buiten weg.... erg he... had gewoon effe geen zin in dat baby gedoe, vieze luiers, huishoudelijke dingen doen enz enz.. gewoon een normaal gesprek...

daarbij heb ik echt de de baal er in dat ik nog steeds moddervet vet ben, nog steeds in positie kleding loop.... en dat ik me nou niet bepaald aantrekkelijk vind.... heb echt effe zitten janken gisteren, maar zal de klaagmodus uitzetten

Vanmorgen de afspraak bij de tandarts gemist om kwart over 8.... ze belden me al, dacht dat het om 10 was....

en vanmiddag nog een afspraak bij adecco want ze gaan voor mij een andere job vinden in maastricht... ben benieuwd.

@busster, jep, manlief ging werken dus ik wakker....
    balen dat er sneeuw ligt zeg, hier gelukkig niet en ga dan ook wandelend naar de stad toe... is een 20 minuten lopen ongeveer..

nou ga me snel douchen want madam is wakker en misschien kan ik dan nog effe wat poetsen want het is er weer tijd voor.

@noa, wij ook een station nu... heb mn cliootje ingeruild wel handig zeker omdat almar veel hobby meteriaal heeft en het ook wel leuk is als linette ook mee kan..

tot laters

17. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ mikmak komt me bekend voor hoor dat gevoel dat de wereld zo klein is, niet heel raar dus dat je je verheugde op zoiets als een begrafenis.

Ik weet dat het niks helpt maar meisje over je lichaam moet je jezelf niet te druk maken , kom zeg je bent net een maand geleden bevallen je hoeft niet meteen weer in shape te zijn , en trouwens dat kan ook nog niet echt want waar halen we de tijd vandaan om te sporten ?

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @mikmak, he meid zit je wel weer mee dus. steeds je verhaal weg en dat nu je je net zo slecht voelt ff.
    maar denk dat het erbij hoort hoor zo in het begin. eerst heb je alle kraamvisite die je nog platloopt maar erna val ej ineens in een gat. je doet je eigen ding en de andere mensen ook. vrienden en vriendinnen die nog geen kids hebben koem minder snel ff langs.
    maar deze tijd gaat ook wel weer weg hoor meid. is ff een fase. en is begrijpelijk dat je daar ff last vna hebt en het leifst dat ie zo snel mogelij kvoorbij is.
    en goed toch dat ze bezig zijn voor een nieuwe baan. dan ben je er straks weer wat uit.
    en die kilo`s kan een tijdej duren hoor hihi duurde bij mij ook behorlijk lang. heb 8 wk bv gegeven maar vloog er echtn iet af hoor zoals ze dan zeggen. was een jaar na dato nog meer als voor de tijd. en heb ook aaridg tijdej in mijn zeer foute maar lekker zittende zwangere tuinbroek gelopen.

@buster, jah hier ook beetje sneeuw maar niet echt mega ofzo. ga dus straks gewoon ff naar ned om pakje weg te doe nwant meneer is nog wat vergeten. pff word lekekr duur zo hihi. al denk ik net ff dat ik hem miss ook wel in grote envelop krijg is vast goedkoperhihi. nou jah probeer dat dan wel. hij wil toch neit veel snaai want heeft ie geen tijd voor.

manlief had alweer gebeld dus. en had beetje de balen want heeft mega druk maar moesten weer onder pantser vanmorgen pff. was wer dreiging van beschietingen. die zijn er dus regelmatig laatste tijd.
    nou jah zal ff madam de kleren aan doen want die heeft nieuwe hobby zolang mogelijk in de pyama lopen whahaha tuttebol.

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    o jeee nu gaat het weer sneeuwen en nog dikke vlokken ook.

@ mamasuus wat is je mannetje nu weer vergeten? jij maar heen en weer naar ned voor de post hihi wat een lieve vrouw heeft hij toch .

Tutje is weer bezig hoor ik wou haar in bad gaan doen want ze was wakker en lag te huilen in haar bedje ,pak haar bij me en wil eerst nog even mijn boterham opeten en nu ligt ze dus op mijn borst heerlijk te snurken. Vind het sneu om haar nu dan weer wakker te maken voor haar bad dus laat nog maar even liggen zo is ook wel erg lief.

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden.

@mikmak. vervelend dat je er even door heen zit, en hopelijk vinden ze ene leuke baan voor je zodat je weer even aan ander gesprek kan voeren dan over kinderen.

@busster wat lief van mw dat ze ja plannen toch even in de war schoptte hahah.

@consider nou dat is nog is een leuk bericht hopelijk gaan p&o akoord.

@mama suus dus ja man is maar druk daarzo, dan gaat de tijd wel wat sneller lijkt mij,en wat lief dat hij je altijd even beld.

en wat de auto betreft. de hond gaat ook wel is mee hoor maar die kan op de achterbank zitten als het moet, gebeurt nu ook wel is als de kofferbak vol ligt. en zal groten deels alleen weg zijn me de kleine dan met ze 3.
    maar ik las dat je de wielen er ook af kon halen, dus dan past hij wel ff gemeten haha. maar de winkel vondt het geen probleem als ik even wou passen en meten. en tja de speedi is wel een van de hogere wagen ik ben 180 en me vriend 2meter dus ja dan moet de wagen wel hoor zijn.
    dus wordt vervolgt haha

Deel Deze Pagina