Nee hoor, ik kom gewoon uit NL, uit Rotterdam om precies te zijn en mijn vriend ook! We hebben hier 3 jaar gewoond via het werk van mijn vriend! We komen dit jaar juli weer terug naar NL! Heb er zin in!
oh, wat een verandering in je leven moet dat zijn, van r.dam naar aruba...hoe heb je dat ervaren? greets...
Mijn mannetje wás militair ... hij zat bij de lucht mobiele brigade. Ben zo blij dat hij daar is uitgestapt ... vooral na het lezen van de krant vandaag. Dan lopen de rillingen over heel m'n lichaam ..... Wil de meiden de hun vriend/man op uitzending zijn of gaan heel veel sterkte en kracht wensen.
Ja indd wat een nieuws he.. maar was wel een keer te verwachten... valt me mee hoelang het nog goed is gegaan.. Ben zelf ook militair geweest en weet hoe het is op uitzending..
Ik ben getrouwd met een kapitein van de Landmacht, hij is gelegerd in Garderen/ Stroe. Inderdaad een heel apart wereldje. Hij is op uitzending geweest naar Irak. Vorig jaar hoefde hij niet naar Afghanistan vanwege mijn zwangerschap, maar volgend jaar waarschijnlijk wel. Hij is nu wel oproepbaar; als er iets gebeurt moet hij er binnen een paar dagen heen.
Mijn man is ex-marinier. Hij mist het beroep wel, maar ik ben blij dat hij ermee gestopt is. Ik ben er veel te aanhankelijk voor. Ik ben trouwens niet de reden waarom hij uit de marine is gegaan hoor, ik zou zoiets nooit van hem kunnen vragen/verwachten/verlangen!
He hallo, Vraagje: hebben jullie het condeleance register al getekent voor de overleden korporaal? Moet eerlijk zeggen dat het me veel deed toen ik dit bericht hoorde! Las dat hij vandaag terugkomt naar NL. Ik wens alle nabestaande sterkte toe in deze heel moeilijke tijd! Liefs Miekje
Ja wij hebben ook getekend... Met dit soort berichten word je toch even weer met je neus op de feiten gedrukt hoor...
http://www.defensie.nl/actueel/condoleance/20070420_kpl_cor_strik/index.aspx (hoop dat ik de link zo goed heb neergezet)
mijn vader heeft me net gebeld, hij zit nu een week in khandahar. hij zegt redelijk gesetteld te zijn. alleen warm 40 graden. wat ik me net zit te bedenken, is dat het zo anders voelt als toen mijn mannetje daar zat. ik heb er weinig stress van dat ie daar zit. natuurlijk denk ik wel aan hem. maar heb geen angst of zorgen dat hem iets zou kunnen overkomen. terwijl het wel mijn vlees en bloed is. apart hoe dezelfde situatie een heel andere invloed op je heeft als het om verschillende personen gaat. ergens voel ik me ook een soort van schuldig dat ik er redelijk nuchter onder ben. hebben andere hier misschien ook ervaring mee? groetjes kim
mijn pa zat/zit ook bij luchtmobiel in assen en hij zat ook met de eeuwwisseling in bosnie en gaat dit jaar naar afganistan. hij is 2 keer in bosnie geweest en 1 keer irak. het word weer een spannende tijd, maar lang leve msn.
Dank je wel! Super! Hoe gaat het met iedereen? Wat een verschrikkelijk nieuws las ik zondag, over de verongelukte militair tijdens de landmachtdagen. Heb dan ook zeker het condeleanceregister getekent. Mijn gedachten gaan uit naar zijn vrouw, 2 kinderen, familie, vrienden, collega's en de toeschouwers die het hebben zien gebeuren.
Ja, werkelijk vreselijk nieuws. Mijn hubbie was er ook aan het werk, moet er toch niet aan denken dat hem zoiets gebeurt! Hoe kom je bij dat condoleanceregister? Gr. Elma
Hoe kom je bij dat condoleanceregister? Door naar de site van defensie te gaan en vanaf daar wijst het zichzelf.