ik vroeg me af wat voor een afkomst jullie zelf hebben en wat voor een afkomst de kids. even naar aanleiding van het vlekvraagje van bo. ikzelf ben nederlands en mijn mannetje antilliaans/nederlands. yesseny is dus.....3/4 nederlands en 1/4 antilliaans. hahahahaha. xxxx
@ Iedereen: moeten we snel even een datum gaan prikken en een plek waar we gaan afspreken.. @ Kim: Ik zelf ben Grieks/Nederlands en mijn vriend is Indisch/Nederlands. Dus we krijgen een leuk mengelmoesje.
Goedemorgen dames! Diaan, je hebt een banner.. en je tests zijn DUIDELIJK positief vanochtend! Dus bij deze echt GEFELICITEERD! Wij hebben gisteravond lekker gerelaxed en een filmpje gekeken.. Genoten van ons kleine meisje die zit te bouncen in m'n buikje, haha.. Ze is echt eigenwijs.. en ze reageerd ook zo goed als ik m'n hand op m'n buik leg. Ze komt er meteen op af en als ik 'm dan verleg, gaat ze meteen weer op m'n hand af. Zo leuk! Jullie nog wat bijzonders gedaan.. of ook niet veel bijzonders?
dank je lieverd... heb gisteren alleen maar naar Jac gekeken...van" het is dus echt zo...niets geen indrooglijntje...niets geen foutje .." hahahaha Ja hij is echt duidelijk..... begint nu pas in tezinken hahahahah ben wel errug moe....zo in eens...van het weekend nog geen last van eigenlijk..wel steken in mijn hoofd..(nu nog....* zucht* ...), maar niet echt moe..... Ga straks ff tukkie doen....
Haha.. echt super leuk voor jullie! En wat zeggen je kids, ze weten het toch ook al? Kunnen ze hun mondje wel houden.. of maakt dat jullie niet uit? Zometeen beginnen de eerste maanden kwaaltjes.. Ohh, ik weet nog hoe ik me voelde die eerste drie maanden.. haha. Had standaard een tandenborstel in m'n tas.. En moe dat ik was.. pff..
ohhhhhhh. moet er niet aan denken ...nee ben wel af en toe misselijk...nouja..vind het meer van die vlagen die tegen het misselijk zijn aanzitten hahaha Heb met de kids afgesproken dat ze nog niets mogen zeggen..dat we dat gezamelijk willen doen...weet eigenlijk niet echt waneer....hoe hebben jullie dat gedaan...gelijk na de test zeg maar..of echt de 12 weken afgewacht? Ben benieuwd of ze het vol houden...
Nou, wij waren gewoon zo blij.. nadat ik positief had getest, hebben we het de dag erna (toen het bij onszelf duidelijk was) verteld aan mijn ouders en schoonouders. De planning was om het in principe tot 12 weken voor ons te houden.. Maar goed, m'n vriend's familie had hun mond voorbij gepraat en via via was het bij twee vrienden van ons terecht gekomen. Dus toen hebben we direct besloten het maar te vertellen tegen iedereen, omdat we het graag zelf wilden vertellen. Dit hebben we gedaan op vrijdagavond in het grandcafé waar we vaak met al onze vrienden na het werk nog even een wat drinken.. We hebben toen beschuit met muisjes gemaakt (roze/blauwe) en deze uitgedeeld! Het was zó leuk en iedereen was zó verrast. Niemand wist namelijk dat we er mee bezig waren.. want ja, wie weet hoe lang het gaat duren? In principe waren we die maand pas voor het echie gegaan.. dus ja, de kans dat het raak was, was natuurlijk erg klein, hihi.. Maar leuke reacties dat we hadden en in het grandcafé begon ook iedereen ons te feliciteren. Ed was toen ook echt al super trots, hihi.. We hadden zoiets van.. mocht het mis gaan, dan hebben we tenminste onze vrienden die ons steunen. Wat ook wel erg grappig was, was dat vrienden van ons ook zwanger waren (2 weken verder dan ik..) en zij dus niks konden zeggen, haha.. Zij hebben echt tot de 12 weken gewacht..
Ja mezelf kennende..kan ik het toch ook niet voor me houden hahahah, hebben zaterdag een verjaardag van mijn vriendin..denk dat ik het toch maar op tafel gooi hahah..zij is ook zwanger...13 weken...dus dat is wel heel leuk hahahah
Rach, zijn jullie al naar de gyn geweest? Hebben jullie al meer inzicht op wat er gebeurd is tijdens de geboorte..?
Hoi, Ik ben hier nieuw en ik zag dit topic. Ondertussen is het onderwerp al aardig veranderd zie ik.. Maar ik ben ook een militair's vrouw.. mijn vriend zit ook al een aantal jaren in het leger, landmacht - luchtmobiel. Hij moest vorig jaar naar afghanistan toen ik zwanger was. Ik vond het echt vreselijk zwaar om het allemaal zonder hem te moeten doen. Rond de uitgerekende datum kreeg hij verlof en mocht hij naar huis, maar de kleine werd iets eerder geboren. Hij heeft hem daarna dus wel nog even kunnen zien, maar al snel moest hij natuurlijk weer terug en was ik weer alleen. Ik heb het er echt moeilijk mee gehad. Vooral die spanning en angst. En niet te vergeten het alleen moeten genieten van de zwangerschap, bevalling en kindje. Nu nog steeds zit hij in het leger, ik zie hem alleen in het weekend. Binnenkort moet hij weer 6 weken naar suriname.. Dit is gelukkig een oefening dus er zal niets gebeuren
Welkom Meetie Lijkt me inderdaad vreselijk. Ik ben blij dat mijn mannetje niet uitgezonden word, die kans is zo klein als verkeersleider. Ik zie er al tegenop dat hij in november 2 weken weg moet voor zijn werk naar Luxemburg
haai meiden, diaantje GEFELICITEERD! wat super voor jullie! haha Wij hebben het ook gewoon tegen iedereen verteld die 't wilde weten. Ik was toen ook zoiets als 7 weekjes. We hadden allebei zoiets van, wij zijn zo super blij mocht het ergste gebeuren dan weten de mensen om je heen er van en kunnen je steunen. Nee Bo'tje half 5 moeten we naar de gyn. denk niet dat hij antwoorden kan geven, denk dattie stukkie na zorg geeft. Maar goed we zullen zien... Denk trouwens niet dat het tijdens de geboorte wat gebeurd is, ze was al eerder overleden.
Ohh.. spannend meis! Ben heel benieuwd wat de gyn te zeggen heeft. Stukje nazorg is ook heel belangrijk.. wist alleen niet dat de gyn dat deed.. Ben jij er ook voor om binnenkort wat af te spreken?
Ja dat denk ik wel, al denk ik wel dat ik jordy mee neem... ligt er aan wanneer het zal zijn. Klinkt misschien beetje gek, maar ik vind de wereld nu nog beetje 'eng' om alleen door heen te gaan. Zal nog wel even kijken hoe het gaat. Voor de dames die 'nieuw' zijn, welkom... beetje laat, sorry... @ Bo'tje Ja wij willen de gyn. ook vragen of dit gevolgen heeft voor een broertje of zusje van Jaylie. Want hoe gek het ook mag klinken, de wens is niet minder geworden, hij is alleen voor de helft in vervulling gegaan. Dus wij weten nu al wel dat met de tijd zeker een broertje of zusje voor haar hopen te krijgen. Hebben we ook met Jaylie afgesproken, dat als ze ziet dat pappa en mamma er klaar voor zijn dat ze een heel mooi broertje of zusje uitzoekt voor ons en stukje van haar mee terug stuurt (wat een fantasie he?)
Ja, natuurlijk. Logisch, de wens blijft.. Al zal ik wel de tijd nemen om het te verwerken zodat je met een goed gevoel aan een nieuwe zwangerschap kan beginnen. En nee hoor.. Ik geloof er heilig in dat een overleden persoon iets kan meegeven in een nieuw persoon.. Echt! Kan me voorstellen dat het allemaal nu nog best eng is.. En ik neem Ed ook mee hoor, hihi.. Had 'm al gevraagd..
Nou lieve Bo de laatste dagen ben ik overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde. En ik vind het fijn dat ik dat denk, dat ze nooit helemaal weggaat. Ja wij willen sowieso weten of het gevolgen heeft voor de toekomst... Gelukkig dan vind Jordy het misschien zo gek om met mij te gaan als hij weet dat er nog andere mannen zullen zijn! Doe je al rustiger aan meissie?