Hey hallo meiden, Ik heb een hele tijd geleden ook nog een paar keer een berichtje gestuurd Dus ik dacht eens even kijken hoe het hier is Hoop dat ik af en toe eens mee mag kletsen met jullie Even kleine intro: Mijn vriend en ik zijn beide militair ik ben 21 jan bevallen na HELLP syndroom gehad te hebben van een gezonde zoon Jayden Gr. Cat en Jayden
Hoi meiden goede middag , Vanmorgen lekker uitgeslapn Mara en ik hebben tot half 10 in bed gelegen en komen net onder de douche uit dus doen vandaag lekker rustig aan . John is weer naar zijn werk vanmorgen om 6 uur vertrokken want hij moest hier in de buurt iemand ophalen en niet helemaal naar apeldoorn want hij had hier een dienst auto staan.Gisteren ben ik met Mara en mijn zusje naar mijn vaders verjaardag geweest was erg gezellig maar merk toch dat Mara op een egeven moment de drukte te veel vond heb haar toen bij mijn vader boven in een logeerbedje gelegt en na even brullen was ze vertokken . John was niet mee want gisteren was Ajax feijenoord dus hij was daar heen . Hij heeft dit weekend weinig van zijn dochter gezien. @ Mamasuus wat fijn dat je mannetje zo blij is met jullie frummel en er zo'n grote glimlach van op zijn gezicht krijgt. Idd wel slim om ZP er even af te halen met de visite in huis we horen je wel weer als ze weg zijn hihih veel succes met de eeg van je meisje. De ongelukjes van je meisje zullen best iets met het weg zijn van haar Papa te maken kunnen hebben , wel sneu voor haar want ze heeft natuurlijk ook best door dat er iets mis gaat, hopelijk is ze er snel weer vanaf. @ Mikmak wat vervelend dat je meisje s'nachts niet meer wil slapen na haar flesje . Hier heb ik het jammer genoeg ook nog niet voorelkaar dat mevrouwtje door slaapt maar gelukkig is het bij ons zo dat ze na haar flesje eigenlijk vrijwel meteen verder slaapt . Ze heeft wel 2 weken doorgeslapen maar ineens werd ze s'nachts weer wakker zo vreemd. @Catwomen welkom terug en natuurlijk kan je hier mee praten , Gefeliciteerd met jullie zoontje. Is hij nu te vroeg geboren ivm het HELLP syndroom ? Gelukkig is hij gezond gaat met jou ook alles goed? AAAAAH donderdag moet ik weer werken vanmorgen werd ik gebeld over hoe laat ik moet beginnen gelukkig hebben ze me de eerste dag een rustig ritje gegeven in ieder geval iets wat ik gewent ben lekker schoolzwemmen dus heen en weer rijden tussen de schooltjes en het zwembad en redelijk veel pauze hihi . Oma komt Woensdag avond al en zal donderdag op Mara passen bij ons in huis dus ik kan met een gerust hart aan het werk al zal ik er wel ontzettend veel moeite mee hebben denk ik .
hey hey Ja Jayden is door het HELLP syndroom te vroeg geboren ze hebben hem moeten halen omdat het met mij helemaal niet goed ging.. Heb hem dan ook pas een dag later gezien en de week die volgde mocht ik hem ook bijna niet zien omdat dat te vermoeiend voor mij was ( was zo ziek dat ik er niet eens iets van kon zeggen ) Maar gelukkig zijn we nu thuis en gaat het met ons allebij de goede kant op Mijn vriend is vandaag weer voor het eerst werken wel erg raar kan ik je vertellen Ik kan nog niet zo heel erg veel dus het is ook best zwaar maar het is gelukkig maar een dagje en niet een hele week op oefening ofzo want hij heeft ook al de helft van de zwangerschap moeten missen omdat hij op uitzending was Liefs Cat.
@busster, heel irritant he als die spruitjes een beetje hun ritme zelfstandig gaan aanpassen nou vanmiddag bij het CB geweest spuit is 240 gram in 1 week weer bijgekomen en nu dus 3710 gram verder is ze hartstikke gezond en dat huilen is gewoon dus weer een fase, en was het ok om haar wat te laten huilen en consequent haar in haar eigen bedje terug te leggen of te laten liggen en kijken of ze met een aai over dr bol getroost kan worden.. verder proberen in te bakeren en het ritme dat we hadden proberen aan te houden.... zucht niets aan te doen dus... almar blijft vannacht op de kazerne dusssss gaan we het alleen doen maar verder medicijnen gehaald, toch maar cinababy gehaald... en oh ze meld zich.. voeder tijd @catwoman gefeliciteerd met je zoon.. misschien een blonde vraag maar wat was het HELPP syndroom ook al weer..
Heeee meiden! een hele tijd geleden dat ik wat gepost heb maar zag t even niet meer zitten met de zwangerschap.veel buikpijn en regelmatig wat bloedverlies. was zo bang dat het misging dat ik even niet meer durfde te reageren hihi.Inmiddels ben ik ruim 12 weken heb goede echos gehad en alles is goedik heb er dus weer alle vertrouwen in. Mikmak, ik zie dat je een meisje hebt gekregen, Linette wat ontzettend geweldig, gefeliciteerd. Mama suus, je bent zwanger! proficiat! Al een echo gehad? Hoop dat alles verder goed gaat met jullie allemaal. ik ga weer wat meer posten Liefs Nicole
Middag meiden 8) Hoe is het hier? Het is inderdaad heel wat rustiger de laatste tijd! Al vind ik dat niet zo erg, aangezen ik niet zo vaak op het forum kan komen en ik dus niet boekwerken hoef weg te lezen @Busster, Vervelend van je weekend meis.. Gaat het al weer wat beter tussen jou en John? Ik begrijp wat je bedoel met dat je soms denkt dat het zonder hem makkelijker is, maar ja.. of je dan ook gelukkig bent..? .. mannen.. Donderdag weer werken he. bah. Wat is de tijd hard gegaan.. Ben je er al klaar voor? Wel super van je werk dat ze je met een rustig dagje laten beginnen hoor! Ben je er al over uit of je hier wilt blijven werken of dat je iets dichter bij huis zoek? @MamaSuus, Ik vind het niet eng met Jesse bij mij in bed. Ik slaap op een groot bed en hij heeft zijn eigen plekje. Ik heb zijn eigen dekentje enzo meegenomen en ik leg hem altijd op de andere helft en hoger dan mijzelf neer, zodat hij ook nooit onder mijn deken kan komen of dergelijke. Dan slaap ik wel apart onder mijn deken, maar ik wil het risico niet nemen. Ook staat het bed tegen een muur, dus hij kan er niet vanaf rollen hihi. Ja dat is niet leuk he, in je eentje naar de verloskundige en dergelijke.. Maar ja, laat die mensen maar lekker denken wat ze willen, jij weet wel beter Leuk dat je mannetje zo opfleurt als jullie het over jullie frummel hebben! Hartverwarmend! Het is inderdaad wel jammer dat hij nu alles moet missen, maar komt straks allemaal wel goed! Jammer dat je meissie steeds wat laat lopen in der broek Hopenlijk ligt zij er zelf niet te veel wakker door..! En komt het straks allemaal weer goed als papa terug is. @Noa, Was jij dan niet diegene dan die naar de gyneacoloog moest en nog niet naar de vk mocht? Wat lief dat je mannetje met een bos rozen aankwam met valentijn! Hier niets aan valentijn gedaan haha @Mikmak, Vervelend dat Linette telkens zo moet huilen zeg.. Hopenlijk kan het cb er wat mee. Wat hebben ze ervan gezegd? @Catwomen, GEFELICITEERD MET JAYDEN! Jammer dat de start moeizaam ging, maar gelukkig knappen jullie al goed op. Vervelend he, dat je mannetje nu weer moet gaan werken. Maar went snel genoeg hoor meis En wat fijn dat hij savonds elke avond thuis is, vooral omdat jij nog moet aansterken. Hoe ga je dat trouwens doen met de kleine.. want je bent zelf ook militair zei je? En wat als je nou op uitzending of oefening moet? Het lijkt mij tenminste een erg lastige combi zo.. beide militair en een kindje.. Morgen naar de kapper. Ik was afgelopen week al geweest, maar ze hebben me haar niet naar wens geknipt.. Dus ja, morgen poging 2. Nu ga ik maar snel aan mijn vormgevingsopdracht zitten.. wilde dat al paar dagen geleden doen, maar mijn Word was een trial en die was dus verlopen. En aangezien ik het einresultaat in een Worddocument moet aanleveren, had ik een probleem haha. Maar goed, dat is nu geregeld, dus nu maar snel aan de slag!
@meetie, nou ze kunnen er bij het CB niet zoveel mee... tis gewoon weer een fase zeggen.. heb nu toch maar conebaby gehaald.. misschien dat het wat uithaalt, alhoewel ze niet heel erg veel krampjes heeft en dr poepluiers goed zijn enzo.. verder doet ze het super goed ze is al weer 240 gram aangekomen sinds vorige week maandag... en verder zijn we gisteren bij mn schoonvader geweest en iedereen wilde haar effe hebben en ze is redelijk tot zeer gevoelig voor omgeving, drukte enzo en dat werkt natuurlijk door bij een baby tot in de nacht... dus vanavond als er weer eens kraamvisite komt dan laten ze haar maar mooi liggen... ze had de hele ochtend vanaf half 9 niet meer geslapen tot een uurtje of 1 dat ik bij het cb wegging.. ben toen gaan wandelen naar de apotheek en garage om een afspraak te maken voor de apk en de praxis en heeft veel geslapen.. niet de hele wandeling maar ze was wel lekker rustig.. nu ligt ze in de box, omdat ze graag wil kijken enzo.. en ze is redelijk rustig... op wat gemier met dr speentje na dan... hoe is het bij jou nu?
@ Meetie nou lekker dan dat ze je haar niet naar wens hadden geknipt hopelijk hoef je er niet voor te betalen . Succes met het maken van je vormgevers opdracht . @ Mikmak hopelijk werkt bij linette de cinababy wel ik heb hier voor Mara al 3 dingen gehad tegen krampjes maar niks helpt echt eerst werkte cinababy wel maar na een weekje gebruiken ook niet meer toen heb ik ABC Dolphius gehad maar daar werden haar krampjes alleen maar erger van en nu heb ik Infacol en dat gaat redelijk maar nog niet helemaal Ok dus ga maar eens bij het CB vragen of ik Mara mischien niet andere voeding moet geven tegen krampjes .
@Mikmak, Succes vanavond meis.. hopenlijk houdt Linette zich een beetje rustig. Jammer dat het cb er weinig mee kon.. om haar nu elke avond 3 uur door te laten huilen, wordt je ook niet happy van.. Ik hoop voor je dat ze snel het weer afleert En wie weet werkt die cinababy wel.. @Nicolletje, Aah je bent dus in de veilige zone Ik kan me voorstellen dat jij je nogal zorgen maakte. Maar gelukkig is het allemaal goed gegaan! Mooi ook dat jijzelf weer vertrouwen hebt. Kan je er een beetje van genieten? @Busster, Hihi ik hoop ook dat ik de kapper niet hoef te betalen of dat ik korting krijg. Want het was best suf.. vorige keer riep ik ook al 3 keer dat het korter moest en uiteindelijk is het nog niet naar wens. Uiteindelijk zat ik heel lang bij de kapper en had ik er wel genoeg van. Nou, volgende keer denk ik wel 2 keer na om naar deze kapper te gaan Heb best een ingrijpende actie ondergaan.. heb altijd lang haar en nu wil ik dus voor de schuine bob coupe Dus van achter kort en voren lang.. had wel weer eens zin in weer wat nieuws. Vervelend dat die middeltjes tegen krampjes niet willen werken bij Mara! Vooral ook zielig voor je meissie.. telkens maar pijn Beter vindt het cb een oplossing.
@ Meetie een schuine bob coupe ik ben benieuwd wel even showen met je nieuwe kapsel he als je wel tevreden bent als je bij de kapper geweest bent. Hihi ik zou voor mijn bevalling eigenlijk ook naar de kapper gaan omdat ik geloof ik al meer dan een jaar niet ben geweest maar ik vind het zo duur . Ik heb nu best lang haar tot halverwege mijn rug maar dat is eigenlijk niet handig met bus rijden want dan zit het de hele tijd vast tussen mijn rug en de stoel leuning auw auw dus heb ik mijn haar eigenlijk altijd vast maar dat staat veel minder leuk. Ik durf niet zo goed mijn haar veel korter te knippen maar is wel een keer nodig denk ik. John vind het ook niet zo leuk als ik mijn rode bos korter laat knippen denk ik .
@meetie, nou ze ligt er al weer een half uur in ongeveer... 1 keer 10 minuten laten doorhuilen, net wezen troosten, ingebakerd... ze begon net weer, maar dat duurde maar 1 minuut ofzo... nu is het stil..... althans zie de lichtjes van de babyfoon niet dus dat betekend stil.... ben benieuwd voor hoe lang.... of als ze slaapt hoe laat ze zich weer komt melden.. ze is bijna de hele dag wakker geweest, op de 3 uurtjes na die ik met haar heb gewandelt en thuis een uurtje max die ze in de box heeft geslapen.... dus ze moet toch echt wel een keer doodop zijn dacht ik zo..... ben wel benieuwd naar je kapsel.. foto! geen idee of cinababy gaat helpen.. maar ja ik heb iig wel buikpijn... geen idee waarvan, denk dat het een gal aanval is.. die heb ik nog wel eens ondanks dat mijn galblaas en de stenen 12 jaar geleden al eruit zijn gehaald.... meiden, als ze stil blijft ga ik met een half uurtje ook naar boven toe.. kan wel een beetje slaap gebruiken na afgelopen nacht
@ Mikmak weltrusten dan hoop ik want zou mooi zijn als je meisje stil blijft. Ik leg Mara hier sinds kort als ik ga koken(rond 6 uur ) in haar eigen bedje voorheen lag ze dan altijd in de box en bleef ze maar huilen , Nu huild ze ook wel en ik probeer te doen alsof ik het niet hoor want na ongeveer een kwartiertje valt ze dan in slaap en blijft ze slapen nu bijvoorbeeld had ze een uur geleden al haar flesje moeten hebben maar ik ga haar niet wakker maken . Pas als ik naar bed ga dan maak ik haar even wakker voor een schone luier en een flesje want dan slaapt ze waarschijnlijk zo weer en blijft ze vannacht ook langer stil.
busster, ik hoop het ook ze is nu iig al 15 minuten stil.. waarschijnlijk slaapt ze..... je moet op een gegeven moment toch wat proberen, anders heb je helemaal geen leven meer, en ik weet zeker dat het geen krampjes zijn, dat haar luier schoon is en dat ze geen honger heeft... probeer haar gewoon in een ritme zetten die goed is... voot haar maar ook zeker goed is voor mij.... ze moet toch ergens weten dat het veilig is en geborgen...
JA dat klopt dat moet ze inderdaad weten ik vind het daarom ook heel moeilijk om Mara te laten huilen als ik aan het koken ben maar gelukkig duurd het meestal niet langer dan 15 minuten voordat ze slaapt, soms als het wel langer duurd zet ik het vuur heel laag en loop even naar boven om haar speentje te geven of haar te laten zien dat ik in de buurt ben , praat even me haar en geef haar een aai over haar hoofdje zodat ze weet dat Mama er altijd voor haar is. Soms is het gewoon huilen omdat ze zo moe is en daarom niet meer kan slapen want dan weet ik dat verder alles goed is (luier, eten, etc) Vind het wel fijn dat ze nu s'avonds eindelijk een beetje slaapt want voorheen bleef ze wakker tot haar laatste fles en kon ik niks voor mezelf doen en u kan ik tenminste na het eten even rustig achter de pc een vriendin bellen of iets leuks kijken op tv zonder haar in mijn armen.
goede morgen meiden ik zit nu Mara haar fles te geven op ons bed maar ze slaapt al weer half dus het schiet niet echt op. Net voor ik haar fles ging maken ging ik even naar de wc en kwam ik er achter dat ik ongesteld was geworden opzich niks bijzonders natuurlijk maar dit is pas de eerste keer na de bevalling dus ik ben blij dat mijn lichaam weer ''normaal'' werkt zeg maar. Zal de dokter ook maar even bellen voor het plaatsen van een spiraaltje ik weet eigenlijk niet eens of hij dat doet of dat ik daar voor naar de gyn moet mijn vorige ha deed het zelf naar ik weet dat ze dat niet allemaal doen. @ mikmak is je meisje stil gebleven gister avond?
goedemorgen, gefeliciteerd met het werken vanje lichaam... ik moet nog ongesteld worden voor de eerste keer hahaha, hoop dat dat snel gaat gebeuren iig.. zo voelt het wel in mijn buik iig heeft linette nu van 11 tot half 6 geslapen... he dr om 22.15 haar flesje gegeven, toen 10 minuten huilen, troosten en slapen... zucht ik ga ook nog effe liggen....
mikmak, zo meid das otch best een lange nacht. ons zelfde als mij hihi. lag er ook pas om 11 in en tegen zessen moest ik plassen hihi. erna niet meer slapen en uurtje later staat madam naast me bed whahahha erg fijn. ben echt bekaf zou nog wel erger worden deze wk want ga dus zo de dr oma en neefie halen. pff word lange wk hahaha. buster, fijn meid dat je lichaam weer gaat werken das toch altijd fijn gevoel he. die van mij bleef maar dwars hahaha, bleek toen een cyste te hebben en moest weer aan de pil. gelukkig was ik toen al gestopt met bv maar toch had er eigenlijk geen zin in weer zooi te slikken maar moest toe ntoch. nah jah als het goed is en mijn lichaam miss na deze wel goed gaat werken hoefi k ook niks meer want dan gaat manlief er wat aan doen hihi. heeft hij zelf altijd gezegd als we twee kids hebben dan gaat bij mij de knoop erin. na jah ik vind het best dan hoor hoef ik niet meer zo nodig hihi. nicole, fijn zeg dat je in de veilige zonde bent belant. kan me voorstellen dat je je erg zorgen maakt als je steeds maar bleod verloor. maar gelukkig kun je nu dsu gaan genieten. meetie, dus lekekr wat nieuws das altijd wel lekekr dan he nieuwe start qua haar heb ik vorig jaar ook eens gedaan is toch wel eens lekekr we willen binnenkort ook weer eens hihi. catwomen, gefeliciteerd met de gebroorte van julie zoon. lijkt me wel vrij heftig is ie veelste voreg gekomen? en is dat niet hefitg dat je zelf ook bij defensie zit net als meetie al zei moet jij ook weg met uitzendingen ed. dat lijkt me zo zwaar. voor de papa`s is dat al heftig maar als mama kan ik me daar echt niks bij voorstellen moet drn iet aan denken mijn kleine mied een paar maanden niet te zien. verder meiden heb geen idee zo zijn jullier er nooit en zo kleppen jullie aan een stuk door whahaha. maar goed ik ga zo naar ned om fam te halen. en ben er dus ergens in het weekend weer. fijne week nog en spreek jullie dan wel weer. gr suus
@mamasuus, jaja zeker was dat best een lange nacht.. heb dr om half 6 een flesje gegeven en madam sliep gewoon door tot kwart voor 10 of zo... gewoon 4 uur tussen de volgende voeding... ik werd om 9.15 wakker en hoorde niets.. ging kijken en ze sliep gewoon nog.. ou aub laat slapen dacht ik.. snel gedoucht aangekleed, koffie aangezet vast water in dr flesje gedaan want dacht kan nooit lang duren voor ze wakker wordt... water klaar gezet om dr te wassen... nou vervolgens werd ze een beetje mierend wakker, gewassen flesje gegeven in de wipstoel in de box gezet zodat ze kan kijken, wat knuffeltjes en muziekjes aangezet en moet zeggen dat ze tevreden in de rondte is aan het kijken... succes deze week meis met oma enzo.. wordt vast gezellig nou zeg krijg net een kaartje in de bus met een bijtring er in van iemand die ik helemaal niet ad verwacht en geeneens een kaartje had gestuurd... wat super attent zeg... straks eens effe bellen...
Hoi meiden, Nou het is gelukt hoor! Ik kom net van de kapper en ik ben tevreden. De voorkant is wel wat korter geworden dan gewenst, maar ik kon daar niet echt omheen omdat mijn voorste pluk, die van mijn vorige lok afkomstig was, niet lang genoeg was. Dus het is wel minder extreem dan ik wilde, maar goed, dat maakt niet uit. Ik zal straks fotootje maken. Maar eerst even eten, Dylano schreeuwt ook om aandacht en de baby moet eigenlijk ook al anderhalf uur geleden eten...... maar hij ligt nog steeds vredig te slapen, dus ja.. @Busster, Dus voor jou is het ook al weer een aardig tijdje geleden dat je naar de kapper bent geweest. Zulk lang haar lijkt me inderdaad enigzins vervelend. Hoe kort zou je het nu willen knippen dan? En fijn dat je lichaam werkt zoals het moet werken Hier ben ik eindelijk ook weer bloedvrij! De laatste anderhalve week ofzo was kennelijk mijn menstruatie volgens de vk. Door de hormonen is het vloeien wat langer en meer met beetjes bij mij, waardoor die grens tussen vloeien en menstrueren moeilijk te onderscheiden was.. zei ze. Maar als het goed is ben ik de komende maand dus weer bloedvrij @Mikmak, Wat fijn dat Linette vannacht wel goed heeft geslapen! En ze is nu dus ook nog happy, lekker hoor En wat leuk van dat onverwachtse kaartje/kadootje! @MamaSuus, Succes deze week en veel plezier uiteraard We merken wel wanneer ze weer vertrokken zijn! En hopen dat de eeg ditkeer wel goed gaat @Consider, Meis?
Zoww, Foto's staan op hyves @Mikmak, hoe is jouw haar geworden? Je hebt het toch geverfd? Nou, hier is Dylano met Oma en hond naar 'grote oma'. Jesse ligt alweer te pitte, dus ik heb even rust! Heb nog zat te doen, dus komt mooi uit!