Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Goedemorgen allemaal!
    Dinsdag was ik dus weer naar de kaakchirug geweest en heb dus weer helemaal nergens last van gehad. Nu ben ik alle verstandskiezen kwijt.
    Woensdag ben ik bij een vriendin op visite geweest, ze woont op een uurtje rijden. Valerie heeft onderweg aldoor lekker geslapen. Eerste keer dat ik zolang met haar in de auto zat.
    Gisteren heb ik lekker het hele huis schoongemaakt, wilde nog met valerie gaan lopen, maar het motregende. En ik vind het niks om in de regen te lopen.
    Zometeen ga ik eerst valerie in bad doen, en daarna gaan we samen met mijn moeder even de stad in, ff naar de ikea, v&d, h&m en de prenatal.
    Morgen hebben we een gesprek bij een gastouder, hopelijk hebben we er een goed gevoel bij.
    Daarna heb ik een bijeenkomst van de zwangerschapsgym, lijkt me leuk om iedereen te zien. En om alle baby's te bewonderen natuurlijk.
    Iedereen alvast een heel fijn weekend!

@Noa, gewoon niks van aantrekken. Dat zij zulke dngen nodig heeft om aandacht te trekken is gewoon triest.

@Mikmak, mijn cb heeft juist geadviseerd om niet na 10 minuten naar haar toe te gaan. Zal het even proberen uit te leggen. Ze heeft veel prikkels gekregen en is moe, huilt even om in slaap te komen. Maar als je haar na 10 minuten weer oppakt, krijgt ze weer nieuwe prikkels en indrukken, en dat terwijl haar hoofd nog vol zit van de oude prikkels. Daarom adviseerden ze mij om haar de eerste dagen gewoon te laten huilen, ze moest echt leren om zelf in slaap te vallen. Eerst was het echt heel moeilijk, want ze huilde en jammerde soms wel 1 uur. Maar nu valt ze zo in slaap en af en toe huilt ze nog 2 minuutjes.
    Ze zeiden dat het erg belangrijk was om haar na de eerste tekenen van vermoeidheid haar in bed te leggen. Zodat ze nog wakker in bed gelegt wordt, speeldoosje aan en lekker gaan slapen.
    Ik heb van het cb een boekje gekregen van Ria Blom - Regelmaat brengt rust.
    Misschien dat jullie hier ook wat aan hebben.
    Toen Valerie 5 weken was trapte ze ook al de dekens af. Ik heb nu een slaapzakje van de hema (is een van de weinige winkels die kleine slaapzakjes verkoopt) maat 50-62, en nu gaat het goed. Soms krijgt ze het voor elkaar om de dekens toch nog wat af te schoppen, maar ze ligt dan in iedergeval lekker warm in de slaapzak.

@catwoman, je man heeft dus al zorgverlof gehad. Wel fijn dat dat mogenlijk is.
    Je mannetje is dus al lekker gegroeid, fijn dat het de goede kant op gaat.

@Busster, wij doen om de 4 uur een fles van 150cc. s'Avonds krijgt ze om 23.00u de laatste fles en dan wordt ze s'ochtends tussen 6 en 7 uur wakker. Nu merk ik wel dat er overdag wat meer tijd tussen de flessen kan. Maar ik laat het eerst maar zo, we zitten nu in zo'n lekker ritme.
    Dus jij bent weer aan het werk geweest, knap dat je je moeder pas op de terug weg hebt gebeld. Maar wel fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Wat super dat je moeder kan oppassen. Maar als jij s'ochtends zo vroeg moet beginnen, komt ze dan elke keer bij jullie slapen? Woont ze een beetje bij jullie in de buurt?
    Mijn moeder zou ook erg graag willen oppassen, maar ze werkt 80%, ongeveer 4 dagen in de week en ook nog onregelmatige dagen. Dus dat is niet te doen.
    Veel plezier dit weekend!

@meetie, fijn om te horen dat Alex zoveel moeite voor je doet. En wat super dat je een nieuwe baan hebt, klinkt heel leuk!
    We zouden inderdaad onder de schuine wand een soort van kastruimte kunnen maken. Maar voor de slaapkamer zit nog een soort van halletje waar we waarschijnlijk ook wel een kast kwijt kunnen.
    Netjes dat je korting hebt gekregen bij de kapper, maar het was nog netter geweest als je niks hoefde te betalen. Ze hebben het immers niet naar tevredenheid geknipt.

@mamasuus, wat vervelend dat oma helemaal geen aandacht heeft voor haar kleindochter.
    Dus je hebt het hartje al zien kloppen, mooi hé!

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai meiden was ik weer ze zijn weg! jippie. en wil ze dus echt niet weer hebben hier. ze vonden het geweldig en zeiden doen we gauw eens over nou ik dacht het dus niet wahahaha. meissie is helemaal van slag ligtn u al tijdje in bed maar komt niet in slaap is zo dwars als wat. snel boos en huilen nou das niks voor haar. ben dr dus klaar mee. manlief zei het ook al ze komen niet weer en ook niet appart hihi. hij zei ook we hebben straks toch geen ruimte meer hihi want jah ze slapen nu altijd op de babykamer.

verder ben ik nu dus echt bekaf pff echt verschrikkelijk. moet zo nog ff stofzuigen en dweilen en wasvouwen en dan ben i kdr klaarmee dit weekend en doe ik niks meer. miss dat ik de was uitstel en alleen eruit haal wat ik nodig ben hihi. wel ff stofzuigen en dweilen en wc en klinken schoonmaken. want ze zijn ook niet echt bepaalt hygienissch na toiletbezoek ed.

nou zou me best doen om te reageren en hopen dat ik niks vergeet hihi.

@meetie, wat staat dat haar je goed meid, echt lekekr vlot zo. en moest je nou dan nog betalen voor de 2e knipbeurt?
    wat lekker dat er schot in de relatie zit. en super dat je eerste opdracht goed ontvangen is en je dus bezig kunt met de volgende.

@noa, ik begrijp je helemaal hoor. wij zijn expres later begonnen met proberen voor 2e omdat mijn schoonzusje weer zo noig zwanger moest worden van nummer 4. ze is inmiddels in jan bevallen en vlak erna ben ik nu dus weer zwnager gworden zij wilde weer tegelijk. bij madam bleek zij ook zwanger door foutje. zat een mnd tussen en zij had steeds alle aandacht naar zich toe omdat zij nou eenmaal zo is. nu wist ze ook dat wij zouden beginnen als manlief trug was uit uruzgan en hup ze stopt op zelfde datum als mij met pil (ze wist niet zeker dat ik toen ok gestopt was maar wist dus wel dat wij wilden) en hups zij was in april alweer zwanger gelukkig zagen wij het op tijd en zijn toen meteen gestopt maar leuk si dat niet hoor. dus kan me echt heel goed voorstellen dat je er flink van baalt. maar geneit maar lekker van je eigen dingetje jullie zijn er blij mee en wil de rest niet meegenieten moeten ze het zelf weten vertel je ze ook niks. zo ben ik nu ook hoor. dit is ons feestje en wij genieten ervan.

@cat, zo dan is ie vaak weggeweest al zeg. doet ie dan? en das wel prettig dan dat jij niet zo snel weghoeft. werk je dan zelf ook fulltime? en gaat de kleine dan straks elke dag naar opvang? dat lijkt me ook wel heftig maar goed is wat jezelf wilt natuurlijk. ik moet ern iet ana denken maar zijn dr zat die willen niet anders.

@buster, en carnaval vierster heb je beetje naar je zin. wat goed dat je werkdag toch geslaagd is. en het is logisch dat je de hele dag aan dat leive koppie denkt hihi maar dat went ook wel weer toch. ze is in goede handen dus dat doet goed toch. nergens zo goed als bij je eigen ma vind ik altijd.

@consider, super dat het huis bevalt. en ach voor ales is een oplossing dus ook voor kastruimte. er is altijd wel iets wat minder is aan een huis. zo hebben wij echt een mega kleine keuken echt mega klein. maar goed de rest was zo mooi dat we dat erbij hebben genomen en dan ooit nog eens de keuken gaan verbouwen als we de rest achter de rug hebben hihihi. en bij schuine want kun je ook siteboards gebruiken he je kunt dan alleen geen hangdingen erin doen.
    wat goed dat je nu dan je tafel gevonden hebt. en idd hoor zelf opkanppen is ook goed te doen.
    ging alles goed bij de chirurg?

voel me verder goed hoor. alleen dus mega gevoelig borsten. en veel plassen en dan vooral snachts maar verder merk ik niks meer. heb wel veel zin aan snaai en dan vooral chocolade hahaa maar jah had ik bij madam ook. niet zo best maar goed is neit anders doe mijn best het tegen te houden.
    ben nu echt mega moe. en ga zo dus ff gauw stofzuigen ed. dan is dat klaar en kan ik met beentjes omhoog.

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zo.. hier vannacht weer een schrik van mijn leven gehad. Ik zat hier achter me lappie, Jesse in zn maxicose naast het bureau. Op een gegeven moment begon hij erg te huilen en wilde niet stoppen dmv speen of wiegen enzo, dus ik wilde hem snel uit zn bakkie tillen en hoppa.. precies met zijn bovenkant van zijn hoofd, daar waar het nog zacht is, tegen de hoek van het bureau! Zag zn hoofdje helemaal indeuken en voelde het ook echt zo meeveren.. zo vies! Dus ik stond erop dat we even er naar zouden laten kijken, voelde me zoooo schuldig! Gelukkig lijkt er niets aan de hand te zijn, de arts verwacht niets en ik hoefde hem vannacht alleen in de gaten te houden. Nu ging de eerste nachtvoeding vlekkeloos. De tweede ging wel minder. Nadat hij had gedronken spuugde hij heel zijn voeding er weer uit. Vervolgens viel hij gelijk in slaap.. maar dan alleen als hij mijn hand vasthield, liet ik hem los, dan werd hij meteen heel onrustig, dus ik een half uur hand in hand gelegen tot hij echt goed sliep en toen kon ik ook normaal gaan slapen. De volgende voeding ging er wel normaal in en alleen begon hij te gillen zodra ik hem rechtop zette.. maar nu is hij weer helemaal happy. Het eten ging super en hij is heel vrolijk haha.... Ik hou mezelf maar voor dat alles goed gaat met hem, maar ik denk dat ik pas echt gerust ben als er een week ofzo verstreken is en er zich echt niets heeft voorgedaan. Ben zo bang dat hij inwendig iets heeft.. bloeding ofzo, weet ik veel..

Does.. verder gaat het goed hoor. Jesse drinkt overdag ineens aardig om de 4 uur, maar snachts zit er volgens mij maar 2 uur tussen, dit is al een aantal dagen gaande.. snachts om 2/3 uur en overdag om de 4 uur.

Met Dylano gaat het ook lekker. Hij mist zijn papa wel. Hij heeft het soms vanuit het niets over hem en laatst vroeg hij of hij papa mocht kijken op mijn telefoon (foto), toen ik die liet zien was hij helemaal enthousiast en riep steeds "Papa! Jij! Papa! Jij!" (Met jij bedoelt hij zichzelf en het was een foto van hun tweetjes). Dus ik stelde voor om papa te bellen, nou toen had ik het gedaan. Hij heeft echt megalang met papa staan bellen! Hele verhalen! En op een gegeven moment ging hij maar expres stout doen zodat hij nog meer kon vertellen. Ging hij expres zijn boek op de grond laten vallen enzo. Ging op een gegeven moment papa (de telefoon) kusjes geven en 'opeten'. haha... dat raakt je wel..

@Busster, Hoe is carnaval?
    En wat knap dat je het vol gehouden heb om je eerste werkdag niet naar huis te bellen! Ik kan me goed voorstellen dat je die dag ervoor veel heb moeten huilen, maar gelukkig viel het allemaal dus toch best mee.
    Hoe verliepen de daaropvolgende werkdagen? En hoe ging john het af? Zijn dagje alleen met Mara.

@Mikmak, Wat fijn dat Linette snachts steeds vaker doorslaapt!
    En werkt het slaapzakje?

@MamaSuus, Super dat het hartje van jullie frummel zo goed klopte! Je hebt dus wel weer genoten tijdens de echo. Over 1,5 dus alweer.

Maar je weekje met oma en neefje, was niet zo geslaagd? Jammer hoor. Maar gelukkig denken jij en je mannetje er hetzelfde over. Is je meissie inmiddels weer de oude?

Mooi dat je weinig last heb van zwangerschapskwaaltjes zeg!
    En ik hoefde maar anderhalve euro te betalen voor de kapper. Kreeg lekker korting. De kapster die mij had geknipt was er niet, dus ik had geen voet om op te staan, maar dus toch netjes dat ze me alsnog korting gaf.

@Consider, Super dat je geen last van je kiezen heb gekregen! En je eerste lange autorit met je meissie verliep dus ook goed, mooi!
    Hoe was de zwangerschapsgym-bijeenkomst?

Pf, niet om het een of ander, maar als ik telkens jullie verhalen hoor, ben ik echt blij dat Jesse niet zo moeilijk is :( Hij huilt alleen als er wat is. Ik hoop dat hier alle baby's ook snel hun rust vinden!

Nou, ik ga er vandoor, Alex zou rond 2 uur hier zijn. Dan gaan we samen interessant doen hihi.. hij heeft dinsdag examen, dus moet lekker blokken. En ik moet woensdag weer een opdracht inleveren.

Tot snel weer dames! Fijn weekend nog even!
    Liefs

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou effe een paar daagjes niet hier geweest, maar zit al sinds vrijdag met een ziek kind... overdag naar de markt was heel gezellig met een vriendin die 16 dagen na mij is bevallen haha dolle pret dus in de bus met 2 grote kinderwagens... voor de rest sliep ze gewoon door van 9 tot 6... maar vannacht was het weer drama.... de ene luier voor de dandere vol en ze wilde dan ook niet in dr besje slapen... kan ik me iets bij voorstellen als je ziek bent dus vannacht heeft ze een paar uurtjes tussen ons in ingeslapen. strax toch maar effe de HA bellen

verder gisteren de optocht gekeken in sibbe, een dorpje bij valkenbur en nog effe de kroeg in... madam heeft de hele tijd geslapen en onze kroegtijger werd pas buiten wakker haha

nou ja voor de rest was het een niet zooo gezellig weekend.. en werd het met almar vanmorgen pas leuk omdat ik zoooo lollig en in de ochtend... maar goed kom im nog wel op terug...

@Mamsuus, blij voor je dat ze de deur uit zijn... kan me voorstellen hoor dat t allemaal wat veel is een hele week bezoekers zou ik niet op zitten te wachten...

@meetie, leuk je haren zo

oei beetje schrikken.. zou ook een hartverzakking krijgen daarvan...

eb ja slaapzakje werkt, alhoewel ze deze nacht allen maar aan het huilen was van de buikpijn en bij ons heeft geslapen... ze had spuitluiers die gewoon een meter verder spoten, heb me rotgelachen daarom.. zo vanaf de commode over het witte tapijt in haar kamer :confused: :)

maar goed ze is aan het eten, en ik ga daarna nog effe een dutje doen... x

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @meetie, he meid kan me heel goed voorstellen datj e flink geschrokken bent zeg. helemaal als het dan ook nog veert. pff, gelukkig zij de arts dat het goed is. maar kan me super voorstelen dat je zelf nog ff paar dagen in stress zit.

@mikmak, ooh wat zielg zeg dat je kleine meid zo ziek is. en dan zelfs lekekr over het witte tapijt hihi kan me voorstelen dat je er ook van in de lach kunt schieten hoor. appart het dat die kids in zon drukke kroeg gewoon doorslapen deed madam hier ook als we er heen gingen hihi vinden ze gezellig zeker.
    dus almar was niet zo sellie das jammer.

hier gaat alles lekker, al zijn we tegenwoordig al voor 7 uur wakker pff vind ik iets te vroeg maar goed. en ik merk dat ik aankom en ben dr niet zo blij mee vorige wel 3 kilo sinds vorige wk. moet me dus meer inhouden. maar begitn nu steeds meer last te krijgen en als ik wat eet ben ik ff niet misselijk na tijdje begint het dan weer pff weet niet zo goed wat ik daar mee moet. gooi dr niks uit maar voel me dan gewoon niet lekker en zodra er dan wat inzit weer wel. maar jah wil niet zo veel aankomen bij madam was ik ruime 20 aangekomen en was ik nu eigenlijk niet van plan want heb dr 2 jaar over gedaan weer op gewicht te komen. maar niet meer zoveel toegeven aan snaai en dan maar misselijkachtig ofzo. kan hetn iet eens goed schrijfen hahaha. ben steeds erg vol maar toch misselijk gevoel maar niet tot overgeven zo raar hahaha nou jah isn iet anders en dan maar niet al die lekkere chocolade eitjes halen hihihi en ook geen koekjes meer jah ontbijtkoek dan maar hihi daar zit niet zoveel in en vult goed.
    was ik gister met manlief op skype. kreeg ie storing pff zie hem een keer i nde wk en dan dat weer maar goed kan ie ook niks aan doen. hij was vrij moe had de hele dag verslagen getyped erg vermoeiend dus. en heeft al weinig slaap.
    heb hem mijn lijsjte voor me verjaardag al gedaan hihi vroeg ie om. dan kan ie opdrachten geven aan me ma. omdat hij een dag vor mijn verjaardag thuiskomt en is dan wat lastig he om wat te halen.
    nou zou zo eens kijken wat ik ga doen. hihi druk druk druk met nog weer veel wassen maar heb wasmiddel op. dus dat word morgen pas. hihi

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zo net terug van de HA, en ze heeft gewoon een buikgriepje onder de leden.. nou dat wisten we al, moet haar gewoon effe kleine beetjes geven en zorgen dat ze genoeg vocht binnen krijgt.. maar voor de rest kunnen we er niet veek aan doen dan, rooibos, cinababy, melk, water geven.. ze is gelukkig alert en huilt met tranen dus vocht heeft ze nog genoeg.

ze ligt nu lekker op de bank op dr kussentjes te slapen en heb haar net een 30cc melk gegeven met rooibos gemengt... dus ben vandaag nog wel effe aan huis gekluisterd...

ja en almar, ach die is gewoon weer eens tegen.. soms loopt de hele communicatie gewoon langs elkaar heen en komt er geen normaal gesprek tussen ons... hij vind dan dat ik de boel opblaas, en soms is dat ook wel zo.. eerlijk is eerlijk.. maar soms is het ook gewoon niet zo... maar ja ik geloof dat wij dat allemaal wel kennen met een kerel als militair dat ze gewoon aan het binnenvetten zijn en dat we de vinger op het geen er werkelijk aan de hand is niet kunnen leggen.. maar goed, dat loopt wel weer los, hij zal vanavond of morgen wel los komen...

@mamsuus, ja das wel vroeg he voor 7 uur, ben al vanaf half 6 op.. ook omdat almar moest werken, maar ook met linette... probeer in de loop van de dag ook nog wel wat te rusten...

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Goedemorgen meiden, wat is het hier lekker rustig!
    Met me kaak gaat het goed, heb er echt helemaal geen last van gehad.
    Zaterdag zijn we naar een gastouder geweest voor een kennismakingsgesprek. Echt een hele leuke vrouw! Leuk huis en het voelde gewoon goed. Ze heeft de opleiding spw gedaan en jaren gewerkt in de kinderopvang en op een peuterspeelzaal.
    Dus als alles doorgaat met mijn werk, dan gaat Valerie daar naartoe.
    Daarna hebben we eventjes een paar boodschapjes gedaan. En toen is mijn man mijn broer gaan helpen. Mijn broer heeft een droger gekregen, en die moest natuurlijk opgehaald worden. En tja, mijn man is sterk en wij hebben een grote auto waar hij in past. Maar ze hebben het gezellig gehad samen.
    Zaterdagmiddag ben ik naar de dames van de zwangerschapsgym geweest. Echt leuk om alle baby's te zien, en dan stiekem te denken...die van mij is toch het mooiste. Maar dat zullen vast alle mama's van hun baby vinden.
    Er was ook 1 mama die hoorde ik tegen iemand zeggen dat ze eigenlijk liever een jongetje had gehad. Nou ik was best wel geschokt. Dat je dat tijdens de zwangerschap denkt, oke. Maar als je baby al bijna 3 maanden is......
    Maar goed, ze is zelf ook een beetje een manvrouw.
    Gisteren hebben we lekker de hele dag in joggingbroek gezeten, lekker gerelaxt.

Valerie was een beetje verkouden dit weekend, had gelijk otrivin zoutoplossing neusspray gehaald. Zodat haar neus in iedergeval niet helemaal dicht gaat zitten, en ze dus gewoon kan drinken en op de speen sabbelen. Heb het idee dat het alweer wat beter gaat.
    Zometeen wil ik even lekker Valerie gaan wandelen, hopelijk gaat het niet regenen.

@mamasuus, ze zijn weg...jullie hebben dus lekker het huis weer voor jullie zelf.
    Inderdaad, in elk huis is wel wat. Maar wij willen eigenlijk niet verbouwen, we willen een huis waar we de eerste tijd niks aan hoeven te doen.
    Dus jij hebt nu ook zo'n zin in snaai dingen, had ik tijdens de zwangerschap ook. Koekjes, chocolade en chips hhmmm. Ik was ongeveer 24 kg aangekomen. Gelukkig zijn bij mij de kilio's er weer vanaf.
    Misschien kan je inderdaad een stukje ontbijtkoek, crackers, pitloze druiven of komkommer eten? Dan ben je hopelijk niet zo misselijk en kom je niet zo snel aan.

@meetie, kan me voorstellen dat je je ontzettend schuldig voelt, maar gelukkig heeft Jesse er niks aan over gehouden. Denk dat elke moeder zich wel eens schuldig voelt, laatst kwam Valerie haar hoofdje tegen het kozijn, gelukkig niet erg hard en ze huilde ook niet. Maar ik voelde me toen ook schuldig.
    Wat super lief hoe Dylano met Alex aan het bellen was. Zo te horen mist hij hem inderdaad.

@Mikmak, Jeeeeetje wat een spuitluiers zeg haha, hele tapijt eronder. Heb je het er een beetje uit gekregen? Heeft Linette ook koorts?
    Vervelend dat ze een buikgriepje heeft. Gelukkig krijgt ze wel genoeg vocht binnen.
    Fijn dat de slaapzakjes helpen. Ik heb voor Valerie net weer nieuwe slaapzakjes gekocht, want die 20-62 van de hema worden te klein. Maar die ik nu heb lijken zoooo groot.
    Militairen zijn inderdaad vaak binnenvetters, gelukkig is mijn man hierin erg veranderd, want op den duur trok ik het niet meer. Heb hem toen gezegt dat hij zijn spullen kon pakken als hij niet normaal met mij zou praten. En vanaf toen, zo'n 1,5 jaar geleden, gaat het echt stukken beter.

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Nog even wat anders....
    Mijn man en ik hebben een tijdje geleden een nachtje in een hotel geboekt. Valerie blijft dan bij oma, er even lekker tussenuit met z'n 2en.
    We gaan in maart, op een vrijdag weg, dus mijn man had die dag al een tijdje geleden vrij gevraagd.
    Nu hoorde hij vrijdag, dat hij die dag waarschijnlijk niet vrij kan krijgen, omdat ze een oefening hebben. En hij is plaats vervangend groepscommedant, dus ze willen hem erbij hebben.

Hij baalt hier zelf ook ontzettend van, dat ze die oefening hebben is nog maar net bekend.
    Hij zei al...als ik geen vrij krijg, dan neem ik unive dagen (ziekmelden). Maar goed daar hou ik niet zo van.
    Ik kan het hotel ook niet meer afzeggen, alles is ook al betaald.
    Pffff ik baal hier echt zo van.....

9. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Heerlijk Mara begint nu steeds beter te slapen ook overdag ze is om half 9 bad geweest en heeft daarvoor een flesje op nu ligt ze al weer meer dan een uur te slapen nadat ze vanacht eigenlijk ook maar 1 keer wakker is geweest ze lag er gister om 9 uur in omdat we naar Brabant geweest waren voor de carnaval best goed want ze had om 6 uur haar laatste fles en heb haar zo vanuit de maxicosi in haar bedje gelgt . De laatste tijd slaapt ze steeds lang door na haar flesje van 6 uur meestal word ze dan pas om half 5 wakker raar want als ik haar om half 11 wakker maak voor een flesje word ze om half 4 al weer wakker voor de volgende fles. Morgen eens bij het CB vragen hoe ik dat anders kan doen.

Ik heb dus 3 dagen gewerkt en het is me niet tegen gevallen wel zou ik liever thuis zijn maar werken is ook niet verkeerd wel even lekker om te merken dat de wereld niet alleen draait om luiers flesjes en babyspul , logisch natuurlijk maar soms lijkt mijn wereldje thuis zo klein. John heeft vrijdag en zaterdag dus de hele dag in zijn eentje voor zijn dochter moeten zorgen en hij had er vooraf best de zenuwen over maar alles is goed gegaan . Was de eerste keer dat hij echt alleen was met Mara du was voor alle 2 even wennen denk ik . Toen ik vrijdag avond thuis kwam zaten ze met zijn 2tjes op de bank Mara in diepe slaap en John die was ook dood op haha. Ook zaterdag vond hij vermoeiend maar hij vond het ook erg leuk vooral omdat Mara nu echt bij het lachen geluid gaat maken daar kan hij geen genoeg van krijgen ( ik ook niet trouwens)

Gister dus carnaval met ons meisje ze heeft tijdens de optocht lekker me liggen dijnen op de muziek en alleen maar lachen in de kinderwagen zo leuk om te zien na de optocht zijn we nog even naar de remise geweest een cafe waar ze kindercarnaval houden , zo leuk al die kleintjes en hun papa's en mama's . Ik had veel bekijks met mijn kleine Mara Ijoor haha . Mara vond het eigenlijk best oke die muziek zolang ze maar bij mij was maar iedere keer als ik haar aan mijn zus of vader gaf of zelfs aan John dan begon ze te huilen. Op een gegeven moment viel ze zelfs in slaap met die harde muziek . Ben niet al te lang gebleven want kan me niet voorstellen dat het erg gezond is voor zo'n kleintje zoveel herrie . Ze vond trouwens de gekleurde draaiende lampjes erg leuk .

@ Mamasuus familie weer weg , pff kan me voorstellen dat je er klaar mee was . Raar zeg dat ze alleen oog had voor haar kleinzoon en niet voor haar kleindochter. Lekker alles weer schoon of heb je je ingehouden?

@ Mikmak En werkt het trappelzakje hier slaapt Mara er ook al een tijd in omdat ze zo met haar beentjes ligt te trappen en zich helemaal bloot werkt anders vind het er ook wel lief uit zien zo'n klein rupsje in bed haha.
    Je hebt niet zo'n leuk weekend gehad kwam dat omdat je meisje ziek was of ging het tussen jou en Almar niet zo lekker ?

@ Consider Hoe was het gesprek met de gastouder bevalt ze ?
    Gelukkig had je weer geen last van wat de kaakchirurg met je gedaan heeft .

@ Meetie Jeetje meid dat is idd schrikken wat er met Jesse gebeurde ik zou er ook op gestaan hebben dat ze hem even na zouden kijken hoor .
    Wat schattig dat Dylano zo lang met zijn Papa aan de telefoon was . Wat een boefje ook om dan stout te doen zodat hij langer aan de telefoon kon blijven.

Ik heb trouwens dit weekend van mijn nichtje een aantal slaapzakjes gehad een paar gewone en 2 wat dikkere met van die afritsbare armpjes haar kleintjes passen er niet meer in maar voor Mara zijn ze nog wel te groot , ook zijn kleurtjes meer jongensachtig maar maakt niet uit die dingen zijn best duur om te kopen en ze zijn nog hartstikke goed dus zonde om weg te doen of om niet te gebruiken omdat ze niet meisjes achtig zijn.

Morgen moet ik weer met Mara naar het CB voor haar 2de prikjes en ik ben echt benieuwd hoe groot en zwaar ze nu is want mijn arm word steeds sneller moe als ik haar draag haha

10. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    haha in de tijd dat ik mijn berichtje heb zitten typen hebben jullie alweer door gekletst dus heb al weer antwoord op sommige vragen . Ik doe ook 3 dingen te gelijk was ook met de was bezig en probeer steeds het ziekenhuis te bellen omdat ik een spiraaltje moet laten plaatsen maar ze nemen steeds niet op dus het berichtje schrijven duurde erg lang .

@ Consider Balen zeg dat je mannetje nu oefening heeft juist als jullie een weekend weg hebben geboekt kan hij dan niet alleen die vrijdag vrij krijgen zeg de rest van de oefening is hij er toch gewoon bij .

@ Mikmak vervelend zeg een griepje , beterschap voor je meisje . gelukkig krijgt ze nog genoeg binnen .

11. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    He eindelijk ik heb het ziekenhuis aan de telefoon gehad en ben niet vrolijk. Grrrrrr heb vorige week toen ik begon met menstrueren meteen mijn huisarts gebeld omdat een spiraaltje geplaatst moet worden als je ongesteld bent nou die assistente wisten eerst niet of ik er voor bij de HA moest zijn of bij de Gyn dus moest ik ze later terug bellen , de HA deed het dus niet maar er zou in de prakijk een artsassistent zijn die het mischien wel kon dus of ik 2 dagen later kon terug bellen zodat ze het aan haar konden vragen . Ik dus netjes terug gebeld hadden ze het haar nog niet gevraagt na 10 minuten an de telefoon eindelijk antwoord nee ook zij kon het niet dus moest ik maar naar de gyn bellen voor een afspraak maar ja het was inmiddels vrijdag middag dus die was niet meer te berijken . Vraag ze nog of ik daar geen doorverwijzing voor nodig heb en een receptje om bij de aphotheek een spiraaltje op te halen valt er aan de andere kant van de telefoon toch een stilte . Wisten ze dus helemaal niet . Lijkt wel of ik de enige vrouw in hun praktijk ben die een spiraaltje wil . Heb net dus de assistente van de gyn aan de telefoon gehad en die werd een beetje boos op de assistenten van de HA ik moet dus wel een doorverwijzing en ook een receptje wat ik dus zelf al dacht en omdat ik zo laat in mijn menstruiatie pas gebeld heb is er nu geen plek meer vrij (alleen vrijdag maar dan moet ik werken) om hem deze menstruatie nog te plaatsen dus dat wil zeggen dat ik pas de volgende keer als ik ongesteld ben pas weer kan komen pffff . OOoo en John en ik hebben zo'n hekel aan condooms

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden.

alles goed met jullie? hier gaat alles ze gangtje ben een paar dagen niet geweest omdat we het druk hadden, vandaag is me vriend vertrokken voor 11 weken pfff had het weel even zwaar vanochtend dat ik bij de boot stond maarja. normaal vindt ik het ook wel rot maar hoef ik niet te huilen (waar hij bij is vindt ik zo rot)maar vandaag begon het al in de auto, gelukkig zei die hoort er bij!

en wat me zus betreft ik heb toch al redelijk gelijk gekregen, maar ik heb zoiets dit is ons wondertje en wij genieten er van.

@meetie gelukkig heb je zoontje niks er aan overeghouden.

@mama suus. ja me zus zei ik hoef de eerste 3 jaar geen kids meer,maar we zijn al blij dat het weer zo snel gelukt is aangezien hij altijd weg is.

@mikmak wat vervelend dat ze buikgriep heeft, maarja gelukkig gaat het meestal wel snel over.

@busster zo te lezen ben je weer lekker aan het werk,en net wat je zegt, tuurlijk zou je liever thuis zijn, maar lijkt mij ook wel weer lekker om even in de echte wereld aanwezig te zijn, en andere gesprekken te hebben, dan over baby's enzo.

@consider. vervelend zeg, dat jullie weekendje waarschijnlijk niet doorgaat, je verheugt je er op en dan zo iets, echt defensie wij hebben die pech ook altijd, en ja die ziekte dagen ben ik ook niet gek van hoor.

groetjes

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider, oh maar dat binnenvetten, heb ik al zoooo vaak aan de orde gebracht, en telkens is het het zelfde, de naweeen van de vorige relatie... en iedere keer maak ik hem duidelijk dat ik niet de vorige relatie ben... en dan gaat het weer effe beter en dan sluipt het er toch weer in....

en die spuitluier.. ja heb de poep wel weer uit het tapijt gekregen.... hihi, heb ze ook maar niet in de luieremmer gedropt, want ze stinken nogal, ze ruiken zo zuur..

maar goed, ik hou toch wel ven hem en hij van mij ondanks alle mankementen de wij allebei hebben.. ;)
    had hem al weer aan de lijn en dan is ie poeslief en aardig, en weet ik dat ie er strax wel op gaat terugkomen...

@busster, super zielig.. ze ligt nu eindelijk weer te slapen, want dat heeft ze vannacht ook niet zoveel gedaan en vanmorgen ook nog niet.. dus als ze nu doorslaapt tot een uurtje of half 4 half 5, pakken we daar het ritme weer op, ze heeft nu sinds vanmorgen half 8 geen spuitluiers meer gehad, en wel plasluiers, dus denk dat ze al weer aan het opkrabbelen is sinds vrijdag...

nou die zijn dan ook lekker met je spiraaltje, ik denk dat ik binnenkort ook wel weer ga menstrueren, heb het idee dat het iedere dag kan losbarsten, want heb alle verschijnselen als normaal, alleen het zet maar niet door....

@noa, balen zeg, kan me voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt, zeker omdat je nu zwanger bent... die hormonen gaan toch een beetje hun eigen weg op he.... sterkte, meis, en als er wat is dan hoor ik het wel, of althans horen wij het wel.. en als je wil praten mag dat ook mag je me ook bellen hoor als je wilt ;)

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @consider, he meid wat balen van je weekendje maar kan me voorstellen dat je vent dan zopiets heeft van he dan melt ik me wel ziekjes. want is toch niet leuk. is al zolang gelden geregeld. ze kunnen toch wel een beetje aan thuisfront denken.
    gelukkig idd huyis weer voor ons hihi. wel prettig hoor. leker weer je eigen ding. en moet idd maar wat gezodner snaaien om van die missleijkheis af te zijn is ook vooral vanaf de middag rond uurtje of 3 ofzo. heb net ff appels gehaald en schil die dan wel netjes in stukkies. kan ik daar af en toe stukkie van pakken. en morgen dan maar ff wat meer dingen halen in ned.

@buster, alles weer schoon maar ook al weer vies hahaha. dat krijg je met dat viezigew weer ne twee hondjes en een peuter hihi. overal ligt zand en bende. nou jah straks mar weer hihi.
    wat leuk dat maram de carnaval leuk vond.
    dus john kon het wel aan zon papadag hihi. op de een of andere manier zijn ze dan altijd doodop he terwijl wij toch ook nog eten maken en wassen doen tussendoor hahaha heel appart en dan nog beweren dat mama zijn niet zo moeilijk is maar nadoen kunnen zen iet hahaha.

@mikmak, dus hij is weer lekker op dreef, en idd zoeen heb ik heir ook hoor. sjaggie zijn zonder reden en dan ook neit zeggen waarom man zelfs weet hij het niet eens. was ook heel erg hier de eerste keer dat ie wist dat ie naar uruzgan moest hij bleef maar sjaggie snapte er niks van. tot hij er zo ineens na half jaar ofzo zelf mee kwam hehe heb het zovaak gevraagd. erna was ie ook ineens heel anders zo raar.

wat zielg je kleine meid met buikgriep, zolang ze idd nog tranen huilt is het goed en goed plast. en dan maar wat extra vocht toch. na de voeding. is zo snue bij die kleintjes.

wij hebben vanmorgen ff bij pa en ma gegeten lekekr hachee hihi vind ik zo lekker maar om voor ons beiden nou pan klaar te maken dat schiet ook niet op en eet ik veelste veel ervan denk ik hahaha. dit is beter. nu moet ik dus eigenlijk opruimen maar heb geen zin. en frummel steekt ook weer in me buikie dus doe maar weer rustig. want bij madam kreeg ik rond deze tijd erg veel last van bandenpijn. dus beter ff rustig doen.

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ooh miss weten jullie dat.
    wil me haar graag verfen heb het al paar wk staan maar durf niet meer hihi mag dit ook. is diadem van schwarzkopf.

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamasuus, je mag het gewoon verven, heb ik ook gewoon gedaan tijdens de zwangerschap, en het mag ook gewoon had het ook effe gecheckt bij de vk... no problemo dus

ja precies, nu slaapt ze eindelijk.. iig langer dan 15 minuten... ik hoop dat ze nog een paar uurtjes slaapt en dat ik haar wat meer voeding kan geven vanmiddag... afhankelijk van haar luier dan... maar hoor haar al.. dus zal wel weer zo losbarsten.. gerum,

@consider, jeetje zeg... dan vraag je het geld terug aan defentsie... *lol* zij willen immers dat ie op een goedgekeurde vrije dag komt werken... heel simpel hoor... het zijn toch een stelletje debielen bij defensie...

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    dank je mikmak, denk ook dat de hormonen hun eigen leven gaan leiden.

ik moest vanmiddag naar de kapper, uitgroei even doen enzo. dus dacht even van te voren pinnen eet hij me pas op, dus ik de bank bellen ow ja mw gebeurt wel vaker als hij is storing gaat, ik zo das lekker hoelang gaat duren voor nieuwe pas ow 1,5 week grrr kon der wel door de telefoon trekken.
    en als dat al niet genoeg was vandaag,
    kom ik thuis heeft de hond leuk de planten gemold
    nou ja toch maar even naar het park wat ze niet verdiende peert ze hem heb ik half uur staan roepen en doen. mw heeft altijd deze actie's als hij net vertrokken is. grrr ik moest het even kwijt kan wel huilen k*tsooi

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

GODSAMME! Had ik een heel verhaal getypt.. blijkt ondertussen mijn internet uit te zijn gevallen en ben ik alles dus kwijt!

Maar goed, ik had op iedereen gereageerd en op het eind verteld dat ik onwijs baal dat we onveilig het bed gedeelt hebben (om het even zo te zeggen hihi). Maar gewoon 2 keer in een week. Ben dus al langs apotheek geweest voor de morningafterpil, omdat ik tijdens het gebeuren er niet bij stil stond dat ik na zoveel maanden natuurlijk gewoon weer vruchtbaar ben. En vandaag flikte Alex het gewoon weer.. ik had verwacht, voor het zingen de kerk uit.. maar blijkbaar niet! Hij schrok er daarna zelf ook wel van, maar eigenlijk had ik echt zin om onwijs boos op hem te worden.. maar ja, het is natuurlijk niet alleen zijn fout ofzo.. de vorige twee mannetjes zijn ook door voorvocht gewekt..
    Kan ik morgen dus fijn weer langs de apotheek, die zullen ook wel denken.. maar goed.
    Voor al dit gezeik met Alex had ik er wel al een beetje over nagedacht, anticonceptie, maar door dit gedoe heb ik het maar even gelaten. Zowiezo deden wij toch niets en mijn huisarts zit natuurlijk gewoon in Den Haag. Ondertussen ben ik hier bij mijn ouders voor het eerst weer ongesteld geworden en bleeeh GEDOE!
    Alex riep al meteen dat we de komende keren maar met condoom moeten doen, maar ik ben allergisch tegen condooms.. dus no way! CRY Binnenkort maar even naar Den Haag naar ha..
    Ondertussen maar hopen dat ze me eitje niet zijn tegen gekomen..... Mocht het wel al meteen raak zijn dan heb ik wel al voor mijzelf besloten dat ik daar dan gewoon blij mee wil zijn en er van wil genieten, hoe dan ook. Maar ja, de situatie is daar gewoon niet naar nu...... erhnwkjenie ZUCHT

Nou, ik ga even theetje drinken enzo.. Ondertussen is Dylano ook onwijs stout bezig en heeft hij nu straf, maar even naar hem toe dus...
    Ik kom straks wel weer terug om opnieuw op iedereen te reageren ;)

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mamasuus mmm lekker hachee John houd er niet van dus ik maak het eigenlijk ook nooit maar zal binnen kort eens vragen of mijn moeder het wil klaar maken ga ik het ook daar eten is een goed idee.
    Rustig aan doen hoor als je steekjes in je buik hebt dan maar een beetje minder schoon huis of de was een dagje later.

@ Mikmak Fijn dat je meisje al ietsje beter word gelukkig heeft Mara nog nooit een last gehad van een griepje zelfs geen koorts . Maar morgen prikjes dus mischien word ze deze keer wel ziek . Snel afkloppen hoor want hoop het niet natuurlijk.

OOO dat binnen vetten grrrr weet precies wat je bedoeld John is er ook super goed in .

@Noa jeetje je hebt wel een baal dag vandaag zeg en huilen mag best hoor .

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @meetie, ow dat was niet zo slim hihi, zullen ze je nog herkennen bij de apotheek? en ja als het wel zo is, dan moet je er maar van genieten, maar ik hoop voor jullie dat ze het eitje niet gevonden hebben.

Deel Deze Pagina