Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Meetie Oooo dat is niet zo slim al moet ik zeggen dat John en ik ons er ook schuldig aan gemaakt hebben laatst haha ik had netjes condooms op het nachtkastje gelegt maar ja daar moet je ze natuurlijk niet laten liggen waren ze helemaal vergeten zo dom . Ben nu ongesteld dus niks aan het handje maar omdat het zo lang weg bleef was ik ook even bang dat Mara al heel snel een brusje zou krijgen en dat was niet de bedoeling in iedergeval nu nog niet. Had nog een testje liggen die ik over had van de testjes van Mara dus die na een tijdje gebruikt wat was ik blij om geen 2de streepje te zien zeg.

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ow dit gebeurt dus vaker zo te lezen, hmmm goed om alvast in me achter hoofd te houden hahaha.

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    je moet ze idd niet op nachtkastje laten liggen hahaha.

meetie, is idd wel slordig hoor van beide. maar goed hopen maar dat ze elkaar niet gevonde hebben dan he. dan is er niks aan te doen en kun je idd maar net zo goed genieten. en dan toch maar bij volgende ongi ff reisje naar den haag maken. das toch wat veiliger dan he. hihihi

noa, idd dat gebeurd heel vaak hahaha wij deden dit ook hoor. maar bij ons was er niks gebuert hhihihi. dacht het toen ook maar bleek een mega cyste te hebben waardoor mijn buik groeide en ik niet ongi werd pff toen moest ik wel aan de pil.

buster. heb idd lekker rustig aan gedaan vandaag hihi tis nog steeds een zooi. en morgen word ook niks dan gaan we bij mijn broer langs ff zijn huisie kijken ben dr nog niet geweest ne woont er al aardig tijdtje. dus weer niks in huis hahaha. ach ja als het volgende wk maar netjes is als de mannen van defensie komen.

nou ff nog op bank hangen dan ff mooi weer de leeuw op cd zetten voro manlief kan dat morgen weer weg. en ff private praxis kijken.
    tjuuusie

4. Nicolletje

9 dec 2008
    85
    0
    0
    Heeeee meiden
    Hier alles goed. Volop carnaval hier. maar dat is toch anders carnavallen als je zwanger bent. betrapte mezelf er een aantal keer op angstig te zijn gezien de grote drukte en opgefokte sfeer met al die dronken mensen. tja als je nuchter bent valt dat allemaal meer op hahaha. dus ik haak vanaf nu maar lekker af!
    Even een vraagje heeft iemand van jullie ervaring met een 3d echo?
    LIefs Nicole en fijne avond allemaal

5. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @Mamasuus goed zo lekker rustig aan gedaan. Veel plezier bij je broertje.

@ nicolletje ja ik heb een 3 d echo laten maken toen ik 33 weken zwanger was en vond het echt de moeite waard. Er staat een foto van in mijn foto album.

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zo, nog even op iedereen reageren hihi.

@Mikmak, Zielig dat je meissie buikgriep heeft! Gelukkig is ze alweer aan de betere hand.. Maar dat waren dan wel behoorlijke spuitluiers haha. Mooi dat het tapijt wel wit is gebleven! Zou wat zijn geweest.. dergelijke vlekken in je tapijt.. hihi
    Heeft ze nu nog een beetje kunnen slapen trouwens?

En ik denk niet dat ik nog hoef te roepen dat het binnenvetten van een lieftallig militairtje mij ook heel bekend voorkomt :p hahahaha.
    Maar is Almar er ondertussen nog op teruggekomen?

@MamaSuus, Ik zou ook niet blij worden van elke ochtend voor zevenen naast me bed hihi ;)
    En is het niet dat je misschien juist door al dat ongezonde snacks misselijk wordt? Aangezien je niet voor niets een hongergevoel krijg.. en als je dan alles behalve gezonde voedingsstoffen je lichaam in werk, dan ga je je daar natuurlijk wel wat minder vrolijk door voelen.. Hopenlijk vind je snel een mooi balans in je eetstructuur ;)

Balen dat jullie storing hadden met skype! Komen jullie een beetje de dagen door? Hoe is Yasmine eronder? Laat ze nog steeds telkens wat schieten in der broekje?

En lekker rustig aan doen hoor ;)
    Naar mijn idee mag je inderdaad gewoon je haar verven hoor. Al durf ik dat niet 100% zeker te zeggen, aangezien ik ook wel eens het tegendeel heb gelezen.. maar misschien dat het haarverf nu anders is.. misschien dat je op moet passen voor een bepaald bestandsdeel zoals ammoniak? Ik zou het anders gewoon nog even bij je vk vragen.. Ik heb tenminste wel de laatste week nog mijn haar geverfd hihi....

@Consider, Dus de gastouder beviel jullie wel! Nu nog je werk afwachten.. spannend hoor.
    Mooi dat de verkoudheid bij Valerie niet al te erg doorzet! En wat fijn dat Valerie ook niets heeft overgehouden aan haar botsing met het kozijn!

Hihi ja dat vraag ik mij wel eens af. Je ziet soms echt van die lelijke mormels van baby's.. zullen die moeders hun kind ook de mooiste vinden of zullen ze wel realistisch genoeg zijn om in te zien dat ze gewoon een lelijk kind gebaard hebben? :p

Superbalen van jullie weekendje! Maar ik zou je mannetje gewoon zich ziek laten melden en genieten van jullie uitje hoor! Laat defensie jullie pret niet bederven.

@Busster, Leuk dat Mara zo genoten heeft van carnaval! En jullie dus ook!
    Gek trouwens dat ze alleen doorslaapt als je haar vanaf 6 uur laat liggen.. ben benieuwd wat het cb daarop zegt :eek:

Fijn dat het werken je niet tegenviel! Natuurlijk is het moeilijk om je meissie te moeten missen, maar ik kan me ook wel voorstellen dat het lekker is om zo nu en dan even uit die babywereld te stappen. John heeft het dus ook goed gedaan, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Fijn hoor meis!

Ik zou die slaapzakjes ook gewoon gebruiken hoor, niemand die ze ziet ;)
    Jeetje wat een gedoe met je spiraaltje! Je zal toch niet echt de enige zijn die daarvoor kiest.... haha
    Maar goed, wel balen dat je nu dus weer een maand langer moet aanzooien met condooms terwijl jullie dat niet willen!

Weet iemand dat hier trouwens.. is dat niet onwijs vervelend zo een spiraaltje!? (bedoel vooral tijdens sex) Aangezien er nog touwtjes uit hangen.... nu zag ik daarnet op internet wel dat het pijn kan doen met vrijen of dat de man het kan voelen prikken.. maar ik vraag me af of iemand daar echt ervaring mee heeft..

@Noa, Uf jeetje meis.. je mannetje is nu dus vertrokken, bah. Gelukkig had hij al het begrip voor je tranen. Als je het even van je af wilt schreeuwen, weet je ons te vinden he ;)
    En mooi zo, gewoon lekker blijven genieten van jullie wondertje, ongeacht wat je zus doet ;)

Argh wat kut van je bankpas! Heb je nog wel wat geld?
    En alles loopt even niet zoals jij wil dus... hopenlijk kan je straks lekker slapen en morgen aan een betere dag beginnen!

@me minder snuggere actie..
    En het is een klein dorpje hier.. dus ze kunnen me best herkennen bij de apotheek, maar goed, het zij zo he.
    En het is wel fijn te horen dat ik niet de enige ben die op zo een moment niet even helder meer nadenkt :p Busster, fijn dat je gewoon bloed tevoorschijn zag komen ipv een tweede streepje hihi ;) En bij mamasuus en mikmak is het dus ook goed gegaan!

@Nicolletje, Nog lekker aan het feesten dus! :D Dacht dat carnaval alleen van het weekend was.. heb er geen verstand van hahaha..
    Wat is er trouwens met een 3d echo? Het verschilt niets met een 2d hoor.. alleen het beeld wat je krijgt te zien dan ;)

Nou, volgens mij heb ik alles nu toch weer gehad?
    Fijne avond meiden! Tot snel

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen, vanmorgen weer voor half 7 maar dit keer door mezelf hahah moest toch plassen! geeft nu ook niet want we willen om 8 uur rijden. aangezien mijn broer vanmiddag moet werken dus willen we er wel uiterlijk om half 10 zijn. voor de koffie. anders is het zo kort allemaal.
    zou dan toch eens proberen mijn har te verfen of ik wacht nog ff tot volgende wk dan kan ik het eerst nog ff aan de frauenarts vragen neem ik het gewoon mee. heb nog geen idee hoe ik madma rond die tijd bij me ma krijg dus als iemand suggesties heeft. het durt vaak wel een tijdje daar. en rijd er zon 20 min over. dus ben hopelijk zo rond 18 uur weer thuis als alles beetje doorloopt das rare tijd natuurlijk. afgelopen keer was ik ook 3 uur bezig.

@meetie, nope hier geen ervaring slik al jaren de pil. ben ook wel benieuwd naar de ervaringen want weet niet wat ik hier na zou doen. manlief laat zich in ieder geval helpen. (wil hij zelf) maar weet niet of ik zelf beter ook wat kan doen ligt aan mijn cyclus dan denk ik.
    eet ook wewl gewoon gezond hoor hihi. nu moet ik zeggen heb gister niet veel last gehad kreeg alleen om 8 uur savonds knorr buik ff broodje gegeten ipv schips oid en voelde me weer lekker. en gister met de appel ging het ook goed. dus neem dr maar een mee vandaag. voor onderweg want is eind rijden. en dan vanmiddag leker loempia halen hihi had ik gister ineens zo zin is. hahah en nog. dus ff langs de chinees op de trugweg.

ze heeft nu heel af en toe wat last. paar druppels maar gaat steeds beter. nog paar weekies dan is papa er weer en gaat het vast weer beter.

@nicole, ik heb zo ong rond 26 wk gloof ik een 3d laten maken was erg mooi. je kijkt dan gewoon wat langer naar je kleintje en dan driedemensionaal. ze checken ook vaak nog ff alles. je krijgt mooie foto`s en meestal ook dvd. vind ik zelf ook leuk voor later voor ze om mee te geven als ze uit huis gaan. kunnen ze het bekijken.

@buster, dus jij hebt al jaren zon ding? dus valt wel mee ook zeg je. en idd dat plaatsen lijkt mij ook verschrikkelijk ook een van dr reden waarom ik er nooit aan gedacht heb hihi. net als dus idd delen die miss uitsteken.
    nou jah ik ben gelukkig nog niet zo ver.

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen, he mamasuus, jij was er ook vroeg bij zeg vandaag..

nou denk dat het ergste bij linette over is... gisteravond om half 9 een laatste flesje gegeven, en geslapen van 10 tot half 4, heb ik dr weer een fles gegeven en heeft ze geslapen tot half 8... flesje slecht gedronken maar rustig tot half 11, weer een flesje om half 11 helemaal leeg, ze gaf iets terug maar nu slaapt ze... ik ga snel effe de lege flessen en oud papier weggooien....

@meetie, ik hoop niet dat je nu weer zwanger bent.... hier nog steeds niet ongi geworden, ben benieuwd wanneer het komt of dat ik zwanger ben.. want we hebben sex gehad, maar ja je weet hoe het gaat niets gebruikt..... hoop het niet, en ga er ook vanuit van niet... moet er niet aan denken namelijk....

nou de rest, komt later... effe weg nu

9. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @Mamasuus hhhMMM lastig om een goede smoes te verzinnen die je deze keer kan gebruiken om madam bij je moeder te laten.
    Loempia ooo lekker zeg je brengt me op slecht ideeen.

@ Mikmak o jij was dus ook al niet zo netjes met de voorbehoedsmiddelen we kunnen er dus allemaal wat van hier nou ik weet hier in ieder geval zeker nog geen brusje voor Mara moet er nu nog niet aan denken.

Net met Mara bij het cb geweest en ze doet het weer prima ze is weer goed gekeurt . Ze heeft weer 2 prikjes gehad en eigenlijk viel het huilen weer erg mee bij de eerste alleen een beetje gepiep en de 2de was wel even huilen maar toen ik haar in mijn armen nam was het weer over. Tijdens het aankleden liet ze zich harder horen haha dat blijft ze verschikkelijk vinden. De arts zag nu wel dat Mara's tong riempje( dat velletje onder je tong) een beetje kort is en ik vroeg dus wat dat te betekenen had nou eigenlijk niets alleen zou ze eventueel met drinken problemen kunnen hebben en later met zoenen . Nu heeft ze dus geen problemen met de fles maar dit zou wel eens de reden kunnen zijn waarom Mara mijn tepel niet goed kon pakken tijdens de borstvoeding als dit dus eerder ondekt was hadden ze er iets aan kunnen doen wardoor ik mischien wel borstvoeding had kunnen geven. Baal ik nu wel een beetje van maar goed ze goeit goed en komt vast niks tekort .
    Mevrouwtje sliep al weer in de draagdoek nog voordat ik thuis was en het is nog geen 400 meter lopen. Heb haar meteen zo n bed gelegt maar na een uurtje is ze toch wakker geworden nu wil ze alleen maar bij mij op schoot slapen ach ja laat het maar evne zo na die prikjes zo zielig . hoop dat ze net als de vorige keer ook nu weer geen koorts krijgt.

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @noa, jep het gebeurd dus regelmatig hahahaha....

@busster, nee dus niet zo verstandig omgegaan met voorbehoedsmiddelen....

fijn dat mara weer is goedgekeurd.. jeeh APK verlengt

Nou Linette had net dus een bijna normale poepluier weer... zat nog een beetje diarree in, mar het meeste was weer gewoon de dikkere gele mosterd... gelukkig maar.. flesjes lopen ook weer goed, madam drinkt weer gewoon een flesje van 130cc leeg..... dus vanavons maar weer de 150cc geven en hopen dat ze de nachten weer gaat doorhalen... jippie

vind dat ziek zijn van die kleintjes maar niets hoor.. pffff zielig, hartverscheurend vermoeiend... bleh.... ze doet nog wel een beetje spugen, maar ach helemaal fit is ze nog niet, lijkt me ook niet kunnen als ze al sinds vrijdag zo ziek is... ben blij dat ze weer kan lachen

11. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ mimmak lekker dat het weer beter gaat met je meisje .

Mara was dus idd weer goed gekeurt tot nu toe heeft ze nog geen koorts van de prikjes maar ze is wel een beetje hangerig en chagerijnig er kan maar met moeite een lachje af en ze is een beetje aan het brommen en kreunen waarschijnlijk zit het haar toch niet helemaal lekker.

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden.

@mams suus hier nog 1 hoor die allen nachte en ochtend vroeg wakker is omdat ik moet plassen hahaha. en kwa eten heb ook meer trek in ongezond dan gezond, maar probeer toch 5 keer in de week groente te eten.was het gezellig bij je broer?

@bustter mara is dus weer door de apk heen gekomen hihi das altijd goed om te horen

@meetie ja cker klote allemaal, maar vandaag gaat het gelukkig wat beter en ik weet dat ik hier altijd me hart kan luchtten. en wat me zus betreft daar is het aandacht trekken echt begonnen , heb me zelf voor genomen me eigen niet gek te late maken.
    en gelukkig had ik nog een pinpas van een andere rekening, en kan wel gewoon bij de bank geld openemen, maar je bent meteen onthand zonder pas.

hier gaat alles vandaag al beter, en heb me vriend even op de msn gesproken, en hij had het kaartje wat ik in ze plunje baal had gedaan gevonden, vondt hij erg lief.
    ga nu maar even de vaat wasser inruimen en een toetje eten.

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    was dr weer. was leuk bij broer ff huizie gezien alleen was madam beejte lastig die had zelfs soort paniek aanval echt heel appart schreeuwen en handen voor de ogen echtn iet leuk voor dr oom die ze toch haast al nooit zit. aangezien ie dus veel werkt en hiervoor een jaar in nieuw zeeland zat maar goed is niet anders.
    erna hebben we nog een nieuwe aotustoel besteld voor madam een maxi cosi rodi xr. hihi in het rose hahah ze heeft de kleur zelf uitgezocht. leuk ff baby spul gekeken jamer genoeg kon ik dus niks halen ook geen zwangere kleren want me ma was mee. al denk ik dat ze het wel weet hahah ze nam namelijk een boek van noppies mee met zwangerschapskleding whahahaha. nou jah ze moet toch echt nog ff wachten tot me verjaardag tot ik wat zeg.

loempia was echt mega lekker hihi net op.
    morgen kom ik weer verder rageren hoor ben nu bekaf vanaf 8 uur in de auto en net pas echt goed thuis.

fijne avond en tot morgen

14. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Avond meiden,

Vandaag had Alex theorie examen. Naar zijn gevoel heeft hij hem goed gemaakt, maar hij krijgt de uitslag pas over 3-4 weken.. lekker afwachten dus.

@Busster, Hm jullie hebben dus niets van je spiraaltje gemerkt.. zowel tijdens de sex niet en je voelt hem dus ook niet zitten.. Vind het maar een gek idee om iets in mijn lichaam te planten.. Maar die minipil zie ik al helemaal niet zitten.. ten eerste is die niet bedoeld voor langere periode (als ik het goed las) en als je een scheet laat is hij al onbetrouwbaar :( Plus dat ik eerlijk zeg dat ik zoooo slecht ben ik dagelijks op hetzelfde tijdstip een pilletje innemen.
    Zag nog die pleister in het rijtje staan, maar die zal vast niet mogen met borstvoeding. Dus denk dat ik toch ook maar mij overgeef aan het spiraaltje :( Kan het op zn minst proberen.. eruit laten halen kan ook elk moment..

Super dat Mara weer is goedgekeurd op het cb! Wat zeiden ze over het doorslapen? :eek:
    En jammer dat ze nu pas zien dat haar tongriempje wellicht te kort is en dat ze daardoor misschien niet goed aan de borst kon! Maar ja, niets meer aan te doen.. ze doet het nu prima, daar gaat het om ;)

@MamaSuus, Hmmm kan je anders niet iets verzinnen als dat je bij vrienden gaat eten ofzo? Dat het laat wordt en Yasmine dus liever bij je meoder laat?
    Of bieden je buren niet weer een uitkomst? :D

Jammer dat je meissie een beetje moeilijk deed bij je broer, maar het was dus toch nog gezellig.
    Hihi en je moeder lijkt wel al wat door te hebben. Toch spannend hoor.
    Grappig dat Yasmine de roze stoel heeft gekozen. Vind je het niet zonde om roze te kopen nu je zwanger bent en wellicht een jongetje krijg? :eek:

@Mikmak, Echt fijn dat het steeds beter gaat met Linette.
    Oei.. en jij zit momenteel dus ook in twijfel! ...we zijn hier met zn allen wel lekker bezig zeg... 8-[

@Noa, Oh gelukkig heb je dus nog een andere pas. Ja zonder pas is echt kut.. tijdje terug had Dylano mijn pas gebroken, gelukkig had ik toen thuis nog genoeg losgeld, maar het is best een handicap ja :rolleyes:
    Hihi wat lief dat je een kaartje tussen je mannetjes zijn spullen had verstopt! En hij is dus goed ontvangen :D Leuk!
    Fijn dat je met je mannetje kan msnen!

15. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    het is nu ongeveer 3 uur denk ik en ik zit mijn meisje de fles te geven dus heb niet terug gelezen dat doe ik straks wel weer . Waar ik al bang voor was is gebeurt Mara heeft na haar 2de prikjes wel koorts 38.5 dus maar een zetpil gegeven net maar mevrouwtje was het er niet mee eens ze werkte dat ding er tot 5 keer toe zo weer uit. Nu zit hij wel dus maar hopen dat de koorts snel minder word. Gelukkig gaat drinken wel redelijk.

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @meetie, waarvoor had alex theorie dan? en wat lang wachten dan op uitslag zeg.
    roze stoel is geen ramp hoor want dit is zoeen waar ze tot 12 jaar in moet dus das geen punt. ons andere spul hebben we wel allemala uni gehaald behalve dan de kleren. dus de maxi cosi en kinderwagen ed kan gewoon weer hihi. alleeb dit autostoeltje is dus roze hahha. met al die nieuwe regelsm oet ze er zo lang in dat de tweede dan zijn of haar eigen stoel kan uitzoeken. hiwer in dld mag namelijk ook een zitverhoger niet meer er moet een rugleuning aanzitten. tot dus 12 jaar of geloof 1,35

@buster, he zielg is dat het die kleintje met koorts. ons meisie had dit ook bij de tweede. vaak is dit een dag en dan is het weg. ik heb wel erna gezegd dat i kde volgende keer alleen nog maar smorgens laat prikken want wij hadden toen om 4 uur ofzo gerpikt en de hele nacht met dr bezig geweest dat vond ik maar niks dus erna alleen nog maar smorgens gedaan zodat ze smiddags de koorts had en savonds lekker kon slapen.

mijn broeken gaan wat krapjes zitten, en kan me buik niet echt meer inhouden hihi. beetje lastig dus soms. maar lijkt me wel goed ding.
    vandaag ff flink opruimen en naar turnen miss vanmiddag nog ff naar tuincentrum want vogeltjes fluiten zo sellie. ff wat bloempjes halen voor binnen en voor bij de voordeur dat vind ik ok altijd zo leuk staan.
    ga nu zo maar eens wat doen hihi
    prettige dag dan maar.

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, jep ook hier in twijfel.. voor ik met de pil begin ga ik denk ik toh maar effe een testje halen, want ik hoorde vanochtend pas dat je de gewone pil ook al gewoon kan slikken... wist ik veel.... zucht

kom laters effe terug zo effe naar het CB toe, meissie is nog steeds niet lekker, vannacht weer spuitluiers en ze spuugt toch nog veel... dus dames tot strax

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Jeetje, ik blijf maar klagen de laatste tijd zeg.. maar.. kom ik vanochtend beneden... (Dylano was al met mijn zusje naar beneden gegaan)... blijkt dat Dylano op mijn tekening heeft gekrast! :cry: (een illustratie voor een boek - proefopdracht) zucht..

Gisteren ben ik trouwens een beetje bloed verloren.. schijnt er volgens mij bij te horen, na zo een morningafterpil.. maar ja, hoeft dus nog niets te zeggen :rolleyes: kan niet wachten tot ik echt ongesteld wordt of negatief kan testen hihi.

@Busster, He bah, je meissie heeft dus toch nog koorts gekregen. Is die inmiddels weer gezakt?

@MamaSuus, Alex is bezig met cursus beveiliging, gisteren had hij theorie-examen.
    En klopt! Die stoelen moeten langer mee, hihi, stond ik niet bij stil. Wel leuk dat ze nu een 'eigen' stoel heeft :p
    En je buikje begint dus langzaam te komen! :D Leuk zeg! Hopenlijk begint hij niet ineens hard te groeien zodat je je zwangerschap gewoonweg niet meer kán verbergen haha.
    Veel plezier in het tuincentrum!

@Mikmak, Ja ik las dat dus gisteren ook pas hoor, dat je die pil al na twee weken ofzo alweer mocht slikken.. Dus je bent niet dom ofzo ;)
    Maar veel succes bij het cb! Vervelend dat je meissie nogsteeds ziekjes is!

Nou, ik ga maar snel opnieuw beginnen met me tekening.. Wilde hem vandaag afkrijgen! Moest er 1 of 2 maken, nu heb ik er wel al een op de pc staan, maar die is niet zo boeiend, dus ik kan niet zonder deze tweede :(

@Consider, O! Ik las trouwens op je www van hyves dat je maandag weer gaat werken! En vandaag gaat je meissie proefdraaien? Spannend zeg! Hopenlijk verloopt alles soepeltjes!

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    grrr net had ik een heel verhaal geschreven druk ik op ok krijg ik een fout melding alles weg kan dus nu niet op internet via mijn pc en doe dit dus via mijn telefoon. Heb al gebeld naar kpn er is een of andere vreemde storing in zoetermeer en ze hebben geen idee hoe lang het gaat duren lekker is dat. Moet nu maar afwachten dus misschien kan ik straks weer gewoon achter de pc moest het maar een paar keer proberen en als ik om 6 tts nog geen internet had weer terug bellen.

Nou mara had dus koorts vannacht vanmorgen was het over maar net had ze weer een beetje koorts dus maar weer een pilletje er in. Hopen dat het niet weer erger word.

Reageer dus later op jullie.

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi hoi meiden

alles gaat weer als een beetje van ouds gelukkig. heb al wel me nieuwe pincode gekregen hopelijk komt me pinpas ook snel hihi. had vandaag nog een gesprek met me baas, en ze zei blijf maar in de ziekte wet want zo kan je niet werken de uitslag op me armen is echt erg op het moment. en ze vond het leuk dat ik een kindje krijg, en zodra ze wat heb kwa baan dan laat ze het weten.

@meetie heb je de tekening al af? lijkt me rot als je beneden komt, en je kleintje je werk heb bekrast.

@mama suus. ben je geslaagd in het tuincentrum?
    heb je idee maar opgevolgd en heb ook maar bloemen voor in huis gehaald haha.

Deel Deze Pagina