Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mamasuus O, O je buikje begint nu dus al te groeien hopelijk blijft het voor anderen onzichtbaar tot ddat je het wil vertellen bij 12 weken.

@ Mikmak wat zielig dat je meisje toch weer spuitluiers heeft wat zeiden ze bij het CB?

@ Noa fijn dat je baas het ok vind dat je in de ziekte wet gaat , tja ze kan er trouwens ook weinig anders van zeggen want werken met die uitslag op je handen gaat toch niet lukken.

@ Meetie Pff dat is balen zeg dat Dylano je tekening had onder gekrast hopelijk lukt het je weer een nieuwe te maken.

Mara ligt nu weer te slapen maar net voor haar flesje heeft ze de hele buurt bij elkaar gehuild zo hard ging ze tekeer , gelukkig had ze nu geen koorts meer maar vanmiddag dus wel . Ik was vanmiddag dus haar temp aan het meten wat doet mevrouwtje gaat ze lekker liggen poepen zo over de termometer en mijn hand . Gatverddarie. Arm kind moest er weer zo'n pilletje in begon ze ook nog eens te brullen want dat voeld natuurlijk helemaal niet fijn. Hopelijk blijft ze vannacht weer koorts vrij .

Nou net na 6 uur deed mijn internet het weer maar toen deed de tv het ineens niet leve de kpn met hun alles in een digitaal pakket maar niet heus. Nu doet alles het weer maar dit is al de zoveelste keer met storing. GGGRRRRRRRRRRRRRRRR

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @meetie, he balen van je tekening. tis toch wat met die kids he waarom toch altijd voer dingen die niet mogen ipv hun eigen papier. hoop dat je een andere hebt kunnen maken.

@buster, he gatsie je zit dus ook weer lekker onder de poep, hihi. vies he. maar wat heeft ze lang last dan van die prikjes dacht dat dit maar 24 uur mocht. nou jah hoop voor je dat ze vandaag er weer helemaal bij is want dat is zo zielg.
    idd hoop hetook dat ie nog een beetje in mijn broeken past nog 3,5 wk hihi dan is manlief er weer en mag het dus gezien worden pff.

@mikmak, he nog steeds ziek arme meisie, en arme baby hihi nou hopelijk gaat hetn u beter. en al test gekocht?

@noa, zeker geslaagd hoor in tuincentrum hihi. viel me ook mee maar 40 euro normaal nemen mijn ma en ik altijd bepaald bedrag mee maar was nu zo vrij om pinpas mee te nemen maar toch viel het dus mee. leuke primulas gehaald voor buiten en hyacinten voor binnen en een nieuwe klok voor in de wc en voor madam gipsen paashasen die ze dan kon verfen hihi zijn allemaal al geverfd dus.

vandaag ga ik eindelijk eens opruimen hahaha. en dan bloempjes in grond doen en miss nog wat in tuin als hetn iet regent dan kan madam ook lekker spelen. en wil aquarium nog doen. dan kan ik daar nieuwe planten voor halen deze wk of volgende. want lijkt wel een algenkwekerij echt verschrikkelijk lopen al vanaf het begin te klooien met die bak. maar het gaat een keer goed hahahaha.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Hey Meiden! Ik schrik best wel van jullie, mikmak, busster en meetie....allemaal onveilige sex gehad. Vind het best wel erg dat jullie er niet bewust bij nadenken....maar dat komt misschien ook omdat wij er wel bewust bij nadachten. Hadden de condooms al in huis, en mijn man en ik hadden er allebei aan gedacht. Je bent na een bevalling extra vruchtbaar, en om na een zwangerschap gelijk weer zwanger te worden is een uitputtingslag voor je lichaam. Maar goed...in the heat of the moment gebeuren er soms dingen wat achteraf niet zo verstandig is.
    Anywayyy, het proefdraaien bij de gastouder ging erg goed. Vond het zelf wel erg vreemd, ik ben maar boodschappen gaan doen en even bij me opa op visite geweest. Maandag ga ik weer aan het werk en gaat ze dus voor het echhie naar de gastouder. Gelukkig maar voor 5 uurtjes per dag, 3 dagen in de week. Dinsdag ga ik niet werken, had al een afspraak staan bij het cb en die kon niet meer verplaatst worden.
    Gisteren ben ik bij 1 van de meiden van zwangerschapsgym op visite geweest, was erg gezellig. Vandaag ga ik bij een oud klasgenoot op bezoek. Morgen ga ik even naar me werk, alvast wat dingen doornemen en wat papieren tekenen.
    Zaterdag willen we even winkelen in de stad en s'avonds hebben we een verjaardag. Januarie,februari en maart zijn echt dure maanden voor ons. Allemaal verjaardagen, geld vliegt de portomonee uit. Heb in die 3 maanden zo'n 15 verjaardagen, allemaal een cadeautje van rond de 20 euro...nou reken maar uit!
    Met Valerie en mij gaat het super, ben zo blij met haar. Ze is zo'n vrolijk meisje, ik smelt nog steeds van elk lachje.
    Ohja, ons weekendje weg kan gelukkig gewoon doorgaan, me man heeft toch vrij gekregen.

@nicolletje, kan me voorstellen dat lopen in die drukte niet fijn is. Er was bij ons in de stad ook feest toen ik zwanger was, het was erg druk. Ik liep continue met me handen voor me buik, doodsbang er een elleboog in te krijgen.

@Mikmak, hoe is het nu met Linette? Heeft ze nog last van de buikgriep?

@Busster, gewoon gebruiken die slaapzakjes, niemand die ze ziet.
    Jeeeetje wat een gedoe om een spiraaltje te krijgen, je werd gewoon van het kastje naar de muur gestuurd!
    Mara is dus weer helemaal goedgekeurd bij het cb :D Jammer dat ze dat van haar tongriempje niet eerder hebben ontdekt, dan had je misschien wel door kunnen gaan met de borstvoeding.
    Vervelend dat Mara toch koorts kreeg van de prikjes.

@Meetie, van een spiraaltje hoeft een man helemaal geen last te hebben. Mijn vriendin heeft er 5 jaar lang 1 gehad, en ze vond het ideaal.
    Jeetje Dylano op je tekening gekrast...en nu? overnieuw beginnen?

@mamasuus, dus het was gezellig bij je broer. Wat vreemd dat yasmine een paniekaanval kreeg, heeft ze dat vaker?
    Dus ze heeft een mooie nieuwe autostoel uitgezocht, een roze..echt een meisje dus.
    Trouwens, willen jullie ook weten wat het wordt?

4. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Goede morgen meiden,

Ik zit nu met Mara op schoot achter de pc ze is lekker haar flesje aan het drinken en zometeen gaan we samen in bad maar eerst even laten zakken die melk anders komt het er zo weer uit in bad . Ze vind spetteren nu erg leuk om te doen maar omdat ze dan druk doet komt er wel eens melk mee als ik haar te snel in bad stop.
    Vanacht en vanmorgen had ze gelukkig geen koorts meer dus denk dat die nu ook wel weg blijft.

@ Mamasuus haha dat is mischien ook wel een goede tip voor mij alleen een bepaald bedrag mee namen naar het tuincentrum want ik kom altijd met meer terug dan de bedoeling was.
    Nog 3,5 halve week volhouden dus hopelijk gaat het lukken.

@ consider lijkt me idd vreemd om je meisje zomaar achter te laten bij iemand die je eigenlijk nog niet zo goed kent. gelukkig ging het proefdraaien goed dan hoef je je op je eerste werkdag minder druk te maken. Valerie krijgt neem ik aan dinsdag ook haar 2de prikjes succes.

tja over die onveilige sex ik vind mezelf ook niet zo slim hoor en dat terwijl ik er dus wel over na gedacht had want had dus ook al condooms gehaald zelfs al voor dat Mara er was omdat ik wist dat ik natuurlijk niet meteen een spiraaltje kon na de bevalling en dan laat ik ze dus op het nachtkastje liggen ipv ze te gebruiken. Gelukkig weet ik iig dat hier geen 2de beebje komt voorlopig.
    Is ons ook niet nog een keer gebeurt hoor !

5. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedemorgen!

Nou met me tekening is het goedgekomen hoor! Heb gisteren wel de hele dag eraan gezeten, maar om 0:00 precies is hij verzonden :)
    Heb vanochtend ook al meteen reactie gekregen en ze vond dat ik het erg leuk heb gedaan! Ik krijg binnenkort een script die ik voor het echie mag illustreren! En op het eind zei ze dat ze vond dat ik echt talent heb! Echt leuk om te horen :D Woei, ik mag dus voor beide functies door! Superleuk!

Weet je wat trouwens het erge was.. mijn oudste zusje heeft Dylano nog staan aanmoedigen om op mijn tekening te krassen :) Ze wist niet dat dit mijn proefopdracht was en ze dacht nog "nou, Meetie heeft zich wel heel erg moeten vervelen om zo mooi te gaan zitten tekenen......" Doess... hahaha. Moest toch wel lachen toen ze het vertelde.

@Busster, Lekker dat met kpn zeg.. :( Gelukkig doet alles het nu weer, maar kan me voorstellen dat je wel genoeg van ze krijgt zo.

En Mara haar koorts is dus nu wel weer gezakt, gelukkig maar. Hoeft ze je hand dus ook niet meer onder te poepen :)

@Noa, Wat fijn dat je werkgever je zonder problemen de ziektewet in laat gaan.

@MamaSuus, Lekker he, die algen.. :( Hebben mijn ouders ook steeds last van. Ze hebben er nu weer een algeneter ingegooid en die doet goed zijn werk :p Ook hebben ze zo een magnetisch schoonmaakborstelding aan het glas hangen. En voor draadalg ofzo hebben ze weer medicijnen... :rolleyes:

@Consider, Ik kan geen condooms :evil: snif.. Haha maar nee vond het ook niet zo slim van mezelf, maar ach, het is nu eenmaal gebeurd.. heb geen zin om mezelf steeds dom te verklaren. Nu maar voor zorgen dat het zeker niet nogmaals gebeurd!

En wat mooi dat het goed ging bij de gastouder! Lijkt me inderdaad vreemd om je kind bij een vreemde te laten. Maar gelukkig had zij er zelf dus weinig moeite mee en kan je maandag met een gerust hart aan de slag ;)

Aardig wat verjaardagen trouwens... dat is een behoorlijke aanslag op je portemonee ja.

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

alles goed? hier wel hoor gelukkig, mijn schoonmoeder kwam even langs had ze een knuffel voor de kleine en 2 pyama's gekocht echt zo lief van haar, wordt hun 1e klein kind en het wordt nu al verwend hahaha.

@busster mijn contract loopt in apil af en ik ga dan in de ziektewet van uwv over dus vandaar dat ze ook niet zo moeilijk deed, ze wouden we me kleintje zien in augustus en zodra ze na die tijd een leuke baan had voor me zou ze me bellen.
    was het bad gezellig met je dochter?

@mama suus. ow dan heb je het netjes gehouden met 40 euro. die paashazen zijn inderdaad erg leuk mijn nichtje heeft die ook en dat schilderen leg echt helemaal in een deuk kwa kleuren combinatie.

@consider leuk dus jij weet wel waarvoor jullie voor aan het werk zijn zo veel verjaardagen. het is altijd zo raar vindt ik, je moet wat geven en je krijgt het weer terug ook hihi.

@meetie ow gelukkig is je tekenning goed aangekomen en had je al snel goed bericht terug, wel eerlijk van je zusje dat ze het zei dat dylano had aangemoedigt hihi

7. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Meetie super dat je de tekening toch weer opnieuw hebt kunnen maken en dat ze hem leuk vonden haha wat een stunt zeg datje zusje dylano heeft aangemoedigt op je tekening te krassen.

@ Noa lief van je schoonouder hoor om al kadotjes mee te nemen voor de kleine mijn moeder kon het ook niet laten toen ze wist dat ik zwanger was had ze bijna iedere keer dat ik haar zag wel iets voor de kleine.

Pfff Mara is me vandaag een partijtje hard aan het huilen ze heeft geen koorts meer maar brult wel allles bij elkaar en ik had vanmorgen bij het opstaan al hoofdpijn dus dat is niet bevoordelijk of mischien lijkt het daarom wel erger. Zo is het tijd voor haar felsje en daarna gaat ze lekker in bed.

Ik heb trouwens vanmorgen John met haar het grote bad in gestuurd haha kon ik nog even liggen voordat ik haar moest afdrogen . Vind het trouwens ook belangrijk dat John veel met haar doet als hij thuis is want hij is natuurlijk het minst thuis van ons 2tjes.

Morgen en overmorgen weer werken dus als ik jullie niet meer spreek alvast een fijn weekend allemaal.

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @busster jij kreeg dus ook kado's van je moeder mijn schoonmoeder zei ja jullie kijken voor de maxi-cosi he want die krijgen jullie van ons hihi. vindt zo lief en zei ik wil niet weten wat het wordt hahaha.

en zo te lezen heb je de oordoppen weer nodig! en goed idee van jouw om je man lekker met de kleine in bad te sturen ik vindt het ook belangrijk hoor dat me vriend strax ook wat met de kleine gaat doen.

ga even een broodje hamburger eten had ik zo trek in, wel zelf gemaakt hoor hihi.

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen,

@buster, ooj lief is dat he die grote papa`s met zon klein gebakje in het grote bad. deed die van mij ook vaak in het weekend. tot ze zijn aanhangsle ondekte hahaha toen vond ie het niet leuk meer. bij ons was het weekend ook altijd voor papa. deed ie veel met dr en liep altijd achter de wagen hahaha. en nu ze ouder is nog hoor. ze is helemaal gek van hem een echte papafreak. zelfs nu hij wegis want jah hij haald kadootjes op voor dr daar hahaha. moet trouwens nog wat halen bedenk ik me net hihi. morgen voreg maar ff naar juwelier wil een ringetje halen wildei k al met de kerst doen mar vergeten dus kan nu mooi van papa. zijn zo lief en kosten maar 7 euro das nog ens leuk. want elke wk groot kado kan ze vergeten hihi.
    moet je echt doen hoor bepaald bedarg voor tuincentruym dat werkt echt en wel aten dus meestal pinpas in de auto hahaha, voor nood is ie er dus wel maar je staat eerst wel voor gek bij de kassa als je niet genoeg hebt dus daar leer je dan miss weer van hahahahaha.

@meetie, wat fijn dat je hem toch nog net op tijd af had zeg je tekening. wel ff hard door moeten werken dus maar gered. lekekr hoor zon zus hahahaha hem lekekr op lopen te jutten om op jou super mooie tekening te krassen hihi.
    heb idd ook wel zon schoonmaak ding maar zit echt overal ook op de planten dus die haal ik eerst maar nieuw voor ik met de bak bezig ga. heb laatst al eens het stuk hout helemaal afgeborsteld met een nagelborsteltje hahaha die was ook zo erg. en moet idd ook maar nog een algeneter erbij heb er 1. en harry kan het dus niet aan. had ook al eens garnalen voor erin gehaald maar jah peter heeft ze opgegeten hahaha ja onze vissen hebben namen tenminste de groten hihi.

@consider, zohe jij hebt idd veel verjaardsagen nu zeg. das toch niet leuk meer las je ook steeds een kado meem oet nemen a 20 euro. kan me voorstellen datj e daar beetje gek van word. zou best sellie zijn maar waarom toch altijd tegelijk he hihi. daar gaan de spaarcenten hahaahaha.
    wat goed dat het lekekr ging bij de gastouder. dan ga je toch met een geruster hart naar je werk denk ik.
    ja goed he een echte rose autosatoel whahaha echt een supermeid wat dat betreft. verder is het echte rouwdouwer met buitenspelen ed. en echt geen poppen haha maar die kleur spreekt toch wel aan. al was het wel toen we vroegen welke kleur ze mooi zou vinden was het paars hahaha maar jah toen zag ze die rose en wilde ze die.
    zon paniekaanval heeft ze nog nooit gehad, den kzelf dat ze andere voorstelling had hij is namelijk verhuisd heeft nu eigen huisje de vorige keer waren we bij zijn "schoonouders" zijn vriendin was er nu ook niet ze izjn ff uit elkaar dus die woont tijdelijk bij dr ouders weer en ze pakken het weer rustig op met daten. (net als meetie zo ong zeg maar)
    denk niet dat mijn vent wil weten wat het word. ik twijfel wel heel erg al haha. helemaal omdat we zoveel meiden kleren hebben, dus mocht het jongen zijn moeten we dan alles in een keer opnieuw halen ook boxkleed is met felle bloemen hihi al maakt dat niks uit staat mooi in huis. maar denk niet dat mijn vent het dus wil wilde hij bij yasmine ook neit. en toch wisten we allebei zeker dat het een meid was. hadden neit eens een jongens naam hahaha. en hadden ook al veel meiden kleren gehad van schoonzusje iedereen die dacht het toen. nou jah we zien nog wel. je krijgt hiet zoveel echos tenminste had ik vorige keer ook weet niet of het nu weer zo is. en hier weet ook altijd iedereen het al en ook de naam gooien ze al rond. heel anders dan in ned. die zijn nnog wat geheimzinneger al weten steeds meer mensen het wel.

nou gaat verder leker hier. moet wle beejte rustig aan doen en ook aan mijn conditie werken hahah maar dat kan nog. eerst maar wat mooier weer want stap in de regen niet op de fiets met de doggies. ben steeds erg moe. gister weer ehbo gehad en moe dat ik was pff had ook echt geen fut om wat in huis te doe ngistermiddag dus dat meot zo nog ff hahaha. gelukkig heb ik smorgens nog veel energie maar smiddags is het echt op. heb ook niet echt megalast van buik ofzo. gewoon wat kleine zeurderige steekjes. dat was bij madam wel anders met bandenpijn al kan dat nog komen had ik toen ook rond 9 wk.
    verder alles onder controle dus. ga oz maar eens ff aan de gang hihi
    fijne dag.

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zooo zijn we weer even... nou hele zware week achter de rug gehad... meisje begint nu vandaag pas weer op te knappen, en ligt na een hele tijd te miemelen net effe te slapen voor zo lang het duurt....

ben doodop... almar ook, maar goed wat doe je er aan...

verder niet zoveel nieuws hier... kom van het weekend effe teruglezen, want heb er echt effe de puf niet voor, ondanks dat het hier super rustig is...

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou echt rustig zeg, ben de enige hier hahah.
    nou jah is niet anders hihi.

mikmak, lekekr rustig aan doen hoor en ff je slaap pakken dat kun je ook wel weer ff gebruiken. zelf heb ik ook het klokje rond geslapen hahaha slecht he hihi. maar wel lekker hoor. en ben het schijnbaar nodig dus dan doen we het maar toch.

morgen gaan we naar bolt hihi lijkt me zon leuke film en madam ook. oma die gaat mee. gaan we naar de voorstelling van 11 uur hihi die is stuk goedkoper op zondag. whahaha. en daarbij is smorgens beter voor madam dan is ze nog fit. en ik ook hihi.
    vroeg ik madam wat ze wilde doen vandaag. zegt ze. naar het strand hahaha met emmer en in een tent. tuttebol heeft ze in een catologus kindjes op strand gezien wil ze dit ook.
    nou prettig weekend allemaal.

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    niu madam wilde weer niet in dr eigen bedje hoor suus.. tot half 1 beneden geslapen en een 20 minuten later kwam ze voor een flesje, en wilde niet meer in dr bed.. verder heeft ze de hele nacht lopen spoken, slapen niet slapen enz enz.. dus nog niet goed kunnen pitten.... zucht

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    he meis wat lastig is dat, heeft ze soms weer een sprongetje dan ofzo. daar kunnen ze oo kerg lastig van zijn. meestal is dat na dag of 2 ofzo wel weer weg. dus dr is hoop hihi.

hoop voor jullie dat ze toch ff dr ritme weer trug vind want das ook niks zo.

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden
    het is cker rustig op het forum. hier gaat alles wel ze gangetje, was vandaag even op de manege en stond gewoon even bij de les te kijken en ik kreeg me toch ee last van me onderrug en van me heupen, en dit is ook niet meer weggegaan met alles wat ik doe voel ik het zelfs als ik zit! wat zou dit kunnen zijn.

@mikmak vervelend dat je meisje niet lekker door slaapt en alleen maar aan het spoken is, logische dat jullie moe raken op een moment. hopelijk is het snel anders voor jullie.

@mamasuus die film is echt leuk ik hem al gezien op dvd. en in de ochtend is het helemaal lekker dan zijn jullie allbij nog fit! en wat lief dat ze naar het strand wou, het is helaas alleen nog geen strandweer hahaha.
    op dit moment red ik het niet om een film te kijken in de bios moet om de haverklap naar het toilet hihi

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    noa, kan nog best eens oprekken zijn hoor dus bandenpijn.
    als het goed is gaat dit naat tijdje over of als je er warme kruik tegenhoud. als het aanhoud zou ik ff de vk bellen. want geloof dat dit niet zo heel erg lang mag. dus bedoel dan echt hele dag zodner pause zeg maar. maar dat weet ik ook niet precies hihi. ik had het bij madam met vlagen.
    momenteel heb ik ook mega last vna mijn onderrug hihi.

ik ga dus ook niet veel drinken voor de film en ook niet tijdens whahaha. mis ik de helft. maar moet waarschijnlijk toch wel een keer met madam. dus heb al hygienise doekejs ingepakt om de bril schoon te maken. want altijd als ik haar erboven hang plassen we de hele wc onder hahaha. ik kan dat nog stedds niet. een kleintje zo in mijn armen houden en dan recht naar beneden plassen. manlief kan dit veel beter bij mij heeft ze vak de onderkant van dr broek na whahahha.

lijkt ons ook eerg leuke film madam dus ook hihi toen wij de voorfilmpjes hadden gezien bij wall-E zeiden we al dit word de volgende film voor de bios hahaha. nu dan met oma ipv papa. maar goed is ook wle eens leuk die komt er anders ook niet.

we gaan trouwens de zat voor mijn verjaardag, ben op zondag jarig en word dan 25 woehoe, uit eten hihi manlief zei dity gister. nou zegt ie dan kom ik vrijdags thuis gaan we zat mooie nieuwe oorbellen voor je uitzoeken en savonds lekker uit teten. hihi jah zegt ie je word wel 25 dus is niet zomaar een verjaardag. hahaha. heb dit keer zelfs voor de zondag allemaal vrienden uitgenodigt. doei k anders nooit voor mijn verjaardag. maar wilden er zowiezo zijn beste vriend bijhebben las we het dus vertellen tenminste las madam dus met shirtje aanloopt. en als je een uitnodigt sdan de rest ook maar hahaha. ach geeft ook neit zijn leuke lui en heb ze dit keer dus alleen op de zondagmiddag en neit het hele weekend hahaha. das erg duur hihihi. de vorige keer op verjaardag van manlief waren we wel 300 euro kwijt. jah krijg je he vnaaf zat 19 uur tot zondag 15 uur haha wel 8 lui meer op de kost en dan vooral bier ed hihi, maar goed blijft sellie. maar vind het voor verjaardag beetje te duur dus de volgedne keer is het weer entree betalen hahaha. doen we anders ook altijd als we bbq doen hier met alle jongens. gewoon ong 15 euro pp en dan haal ik voor dat geld eten en drinken. en meestal lukt het wel van dat geld hahaha. ne is toch heel sellie.

aaah de kat heeft madam dr cornflakes omgegooid en de hontjes lussen het niet dus moet ik het opruimen pff hihi
    nou prettige dag dan maar

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    hey dames wat hebben jullie het rustig gehouden hier de afgelopen dagen. Ik heb weer lekker gewerkt alleen gisteren was ik blij dat ik weer thuis was want mevrouwtje hier had van vrijdag op zaterdag een slechte nacht dus was ik al om 4 uur wakker terwijl ik pas om 6 uur op moest staan maar John kreeg haar niet meer stil dus ben ik maar uit bed gekomen, eigenlijk hebben we afgesproken dat ik blijf liggen als ik moet werken maar dat lukt echt niet hoor als ik mijn meisje zo hoor huilen . Gisteren was ze overdag bij john ook niet echt gezellig veel huilen dus John was er helemaal klaar mee toen ik thuis kwam . Ik denk dat ze een sprongetje heeft gemaakt want ze maakt nu ook meer en andere geluidjes.

@ Noa he bah last van je onderrug ik zou idd zoals Mamasuus zegt de vk bellen als het lang aanhoud.
    sterkte.

@ Mikmak Pff klinkt als een zwaar weekje wat jullie met jullie meisje gehad hebben gaat het nu weer wat beter met haar?

@ Mamasuus veel plezier bij Bolt en niet over de bril plassen he hhahaha .
    Waty lief dat je mannetje al verzonnen heeft dat hij je mee uit eten wi nemen en dat je nieuwe oorbellen mag uitzoeken wat een schatje.

Heb hier eindelijk een extern geheugen aangesloten op de pc zodat al Mara's foto's veilig zijn omdat we een backup hebben hoor namelijk de laatste tijd om me heen maar al te vaak dat de pc crast en dat wil ik echt niet mee maken want dan ben ik alles kwijd. Had wel alle foto's van de bevalling op een cdtje gezet en aan mijn moeder gegeven want toen had ik dat extern geheugen nog niet. Heb hem met mijn verjaardag gekregen maar nog steed niet aangelsoten maar nu is mijn pc dus alles aan het backuppen .

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    goeiemorgen meiden.

de rug pijn is dus helaas niet overgegaan stapte me bed uit en ja hoor, het was weer feest, zit nu even op de bank en voel het gewoon duidelijk. morgenochtend moet ik naar de vk voor controle dus vraag ik het meteen.

@mamasuus ja je kleintje zal ook wel naar toilet moeten dus dan kan je mooi met haar hihi, ik zie het al voor me hoe je der vast heb hihi.
    en met oma naar de bios is ook leuk.

en je wordt 25 wanneer als ik vragen mag? wordt ook 25 dit jaar in okt alleen dan is me vriend er weer niet hij is er nooit op me verjaardag, maar deze verjaardag wordt speciaal want ik ben dan samen met ons kleintje. waneer komt je mannetje weer thuis?
    en zo tshirt is wel leuk hoor!

@busster ja we hebben het cker rustig gehouden hahaha,maar je hebt dus lekker gewerkt de afgelopen dagen.
    wat leuk dat jullie kleintje al wat meer geluidjes maakt, maar wel zielig voor je man dat hij er niet stil krijgt.

zo harde schijf is goed hoor, wij hebbe het ook een keer gehad dat me laptop helemaal stuk was, nou weg foto's en nu sla ik alles op de harde schijf op gebeurt me niet nog een keer

18. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ noa Ja slim plan om morgen bij je controle bij de vk te vragen over die rug pijn.

Net zo zielig Mara moest heel erg huilen en dan stopt ze soms haar handje in haar mond had ze zichzelf gekrabt op haar tong was die aan het bloeden. die kleine nageltjes zijn ook zo scherp.

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou film was erg leuk. we zijn niet naar de wc geweest haha goed he. alleen op de trug weg in de auto moest ze natuurlijk ik ook wel maar jah kan het wat makkelijker ophouden. gelukkig viel ze in slaap. thuis naar boven gedaan wilde zen iet. ff op wc wilde ze ook niet mar kwma toch waterval jhahaha. nog ff huilen en schreeuwen boven want was nog licht maar jahoor ze slaapt nu hihi.

@noa, idd maar ff vragen dan jah morgen want is toch wel lang dan he. en echt niet prettig. heb het oo kveel maar echt niet constant als ik anders ga zitten wil het al veel helpen. zijn ook de spieren die dan wat verweken he door hormonen. je had toch ook zon last van je stuitje? heb ik dus ook weer pff.
    over 3 wk is ie thuis en over precies 3 wk word ik 25 hij komt dus 2 dagen voor mijn verjaardag thuis hihi. eindelijk want idd die van mij is er ook nooit hahaha. maar nu gelukkig wel.

@buster, he balen dat ze net de nacht van je wekr zo moet huilen, maar je hebt gelijk hoor ik zou dr ook niet laten huilen als je vent het niet voor elkaar krijgt is toch moederintsinct he. dr zijn vrouwen die doen oordopjes in nou zou ik echt neit kunnen hoor. mijn vent slaapt ook altijd met oordopjes hahaha. moest hem bij madam dus ook wel aanduwen als ze in het weekend kwam want jah dan was het zijn beurt en wat zijn nou 2 nachies dacht ik dan maar kwam er vaak op neer dat ik eht alsnog kon doen hahaha.
    lief he van die oorbellen hihi ben ik ook nodig zit al 1,5 jaar met een in hahaha die ander is stuk en ben erg zinnig gooi er geen goedkope in waarvan mijn oor zwart word wil alleen mooie. en etentje kwam ie dus ook mee aan hihi snoepie.

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @busster ja ik ga het cker vragen heb er nu nnog last van, en wat zielig dat mara der eigen heb gekrapt en een tong is al zo gevoelig.

@mama suus de film was dus gelaagd mooi zo,en genees naar het toilet geweest hihi. ja wij kunnen het ind makkelijker ophouden dan die kleintjes he.

ja ik had en heb ook nog steeds last van me stuitje niet echt prettig maar je doet er niks aan volgens mij. morgen weet ik er antwoordt op hihi.

ow hij is er eindelijk ook is een keer, dat is wel leuk en jullie gingen dan toch ook het geheim verklappen hahaha. 3 weekies is nog te overzien ik moet nog10 weken wachtte hopelijk wordt het snel mooier weer dan kan je er teminste op uit trekken hihi

Deel Deze Pagina