Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Lieve meiden,

Ik weet t.. ik verwaarloos jullie.. Sorry....
    Zal proberen deze week weer te starten met meeklesten..
    Ben deze week nl vrij..
    Julen is vrijdag jarig, en we vieren t zaterdag voor fam/vrienden..
    Morgen om 11 uur een sollicitatie gesprek.. spannend!

*link en/of tekst verwijderd door moderator*

Liefs Miekje

2. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mamasuus mooi dat jullie hebben genoten van de film.

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen, nou na een dikke week kanik zeggen dat linette eindelijk weer op een mensje begint te lijken.. hehe.... de moeheid is me wel voorbij gesneld, maar zoals het er nu uitziet, slaapt ze weer in dr bedje sinds vannacht, wel is ze om 3 uur gekomen voor een flesje want van de laatste had ze maar 20cc gedronken, en vannacht de rest van 140cc... en kon dr weer in dr eigen mandje stoppen... nu over een half uur krijgt ze weer en hebben we haar ritme toch weer sinds gisteren op kunnen pakken.. poeh... en dan hoop ik dat madam een hele lange tijd niet meer ziek wordt..

@mamasuus, mooi dat de film leuk was..
    hoe voel jeje, moe/misselijk.. je klinkt erg opgewonden iig, en super blij...

@busster, enhoe was je eerste werkweek? ging het allemaal goed? en met mara ook?

@miekje, succes met je sollicitatie

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen weer allemaal!

@mikmak, hihi jah voel me eigenlijk wle goed jah. niet misselijk ofzo. vermoeidheid gaat ook al wat beter heb dr zin in hihi. maar ligt vast ook wel beetje ant weer was gister toch stukken beter hihi.
    wat goed dat linette eindelijk dr ritme trug heeft. dat is vast een heeeel stuk rustiger.

@noa,hih jah hij is er nu eindelijk eens een keer met me verjaardag jah hahaha. daarom was ie toen ie net in uruzgan was ook een beetje pist daar want ze hadden hem nog een wk later gezet nou zegt ie dat kan niet want mijn vrouw wors 25 en ze is zwanger dan bijna 12 wk en willen het dan vertellen. nou toen hebben ze dus geregeld dat ie toch weekje eerderk on pff gelukkig maar.
    en dat stuitje jah hahah heb er nog geen last van maar heb wel het idee dat i kdit keer last ga krijgen van mijn heupen aangezien ik hier na de bevalling erg last van heb gehad. en heb nu ook veel last van mijn onderrug. wil ook nieuw matras haha maar jah die zijn weer zo duur he. en moeten nog zoveel.

@miekje, miste je al. en hoe kom ik erbij dat ie 8 mrt jarig is dan whahah nou jah geen idee. maar in ieder geval succes met je sollicitatie dan vandaag.
    verder gaat het lekekr hier hoor hihi. heb het wel heel druk deze wk hihi die mannen van het leger komen vrijdag en moet alles uds spik en span he hahahah. ga vandaag verder met de vissen hihi vanmiddag ff nieuwe planten ervoor halen en wat nieuwe vissen erbij.

ooh gister heb ik mijn ouders ff mee uit eten genomen hihi had geen zin om te koken. en dacht eerst van nou dan halen we wat op. maar is haast evenveel als je ergens heen gaat. dus manlief zei toen ook neem ze maar mee ook namens mij. ze doen zoveel voor ons. was ook vorig jaar al bedoeling want toen croste me ma mij nog overal heen omdat ik geen rijbewijs had. maar toen is hetn iet gelukt. dus dan nu maar gedaan hihi. was erg lekker hebben weer een nader uitgeprobeerd normaal gingen we veel vaker maaro nze vaste is dicht (zijn praktisghc mijn buren en gingen we elke mnd wel een keer of meer heen). nu valt het hier gelukkig mee hoor en kun je dit makkelijk een keer doen hihi. was wel jaja schrik niet 64 euro kwijt whahaha en dat met 3,5 persoon uitgebreid gegeten hihi is toch komisch dan.

nou ga weer verder druk druk druk hihi.
    fijne dag.

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ooh jah denk dat madam morgen maar gewoon meegaat. heb geen idee wat i kvor smoes moet verzinnen om dat tijdstip.

en dan maar hopen dat ze er niks overzegt tegen oma hahaha. want jah moet toch in ziekenhuis en in potje plassen. (gelukkig grote wc dus kan ze mee laat dr echt niet alleen in wachtkamer) en dan nog eens inwendige echo denk ik weer. pff wordn og wat whahaha.

6. Ook hier stemoproep en gerelateerde berichtjes verwijderd.

7. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mikmak gelukkig dat het met Linette weer beter gaat. Kan me voorstellen dat het een uitputtings slag werd.
    Ik ben al weer 2 weken aan het werk geweest nou ja 3 dagen per week dan maar toch. Afgelopen zaterdag was ik echt dood op omdat ons meisje s'nachts niet goed sliep en ik dus al om 4 uur wakker was en toen moest ik van kwart voor 8 tot 7 uur werken pff ik was blij dat ik mijn bus weer zonder krassen in de garage had staan .

Ik ben nu aan het proberen Mara's ritme te veranderen want als we haar om 6 uur in bed legde sliep ze meestal tot 2 soms 3 uur dat is natuurlijk lekker lang maar ik zou graag willen dat ze s'nachts niet meer wakker word voor haar fles dus dat ze om 11 uur de fles krijgt en dan zo lang zou slapen want dan komt ze pas weer rond 6 of 7 uur maar mevrouwtrje is het daar nog niet helemaal mee eens maar ik ga gewoon vol houden met haar om 11 uur wakker maken voor een fles nu komt ze dan gewoon weer na 5 uur dus was het vanmorgen weer 4 uur .Hoop dat het gaat lukken.

Zo meteen even langs de HA als het goed is ligt daar mijn receptje en doorveerwijzing voor de gyn klaar zodat ik mijn spiraaltje kan halen en de volgende keer als ik ongesteld ben dat ding kan laten plaatsen.

8. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mamasuus lekker hoor uit eten en een goede rede ook natuurlijk . John en ik gingen in het begin van onze relatie echt super vaak uit eten ik ging denk ik iedere week met hem en ook nog eens ieder week een keer met collega's omdat op de kazerne waar ik toen zat het eten echt niet te eten was en ik mijn geld toen nog niet aan een hypotheek of wat dan ook moest uitgeven dus kon dat ook makkelijk. Nu doen we het eigenlijk veel te winig maar goed geef mijn geld nu ook liever uit aan iets anders.

Mischien wel het handigs om je meisje mee te nemen neem gewoon wat speeltjes voor haar mee zodat ze een beetje afgeleid is .

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @busster.. oeps... loop een beetje achter dus... kan me voorstellen dat je haar ritme wat wil aanpassen naar jullie ritme.. doen wij hier ook... vanmorgen om 7 uur dr flesje, volgende fles om 11uur, dan weer 3 uur dan 7u savonds en de laatste om 11... ik hoop dat het gaat lukken.. dankzij de fles van 3 uur vannacht waarschijnlijk wel... want ze kwam vanmorgen mooi om 5 voor 7

10. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mikmak Maakt niet uit hoor je had wel wat anders aan je hoofd al bij houden waar wij allemaal mee bezig waren .

11. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    He he ik heb nu eindelijk mijn spiraaltje , hij moet nog wel geplaatst worden natuurlijk maar ik heb hem in iedergeval al in huis zodat ik alleen nog maar naar de gyn hoef te bellen bij mijn volgende menstruatie . De assistente van de HA kon eerst het receptje niet vinden maar gelukkig kwam ze er achter dat ze hem al naar de apotheek had gestuurd werd al bijna boos op haar omdat ik haar daar woensdag over gebeld had en ik het wel erg slecht had gevonden als ze het nu nog niet geregeld had.

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou net bij het consultatie bureau geweest en madam heeft zich goed bijgegeten..205 gram in 5 dagen erbij.... dus heeft zich goed hersteld...

inmiddels ook de pastoor aan de lijn gehad en 17 mei wordt linette gedoopt.. ook weer geregeld dus.. en nu slaapt ze in de wipper op de eettafel... tja je moet het maar lekker vinden.

ga ook effe wat eten en kijken dat ik ook een uurtje ga slapen ofzo..

13. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

alles goed bij jullie, hier wel hoor ons kleintje doet het goed, was 900 gram afgevallen,terwijl ik genoeg eet. en me baarmoeder lag 2 vinger onder me navel en het voelde langwerpig aan zei ze, en hartslag voor de 1e x gehoord wat mooi, het 155 per minuut zei ze. ow ben weer helemaal blij. mag woensdag voor een pretecho duurt halfuurtje
    1vk moet nog oefenen enzo ik zo nou ik wil wel hoor hihi mag ik lekker na me ukkie kijken. kunnen ze het geslacht al zien met 15 weken.

sorry voor dit ego bericht!

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Heey meiden, ik meld me ook weer eventjes!
    Vandaag voor het eerst weer aan het werk geweest. Best vreemd om Valerie zo achter te laten. Ik zei haar gedag, en toen ging ze zo lief tegen me lachen, kreeg gewoon tranen in me ogen.
    Maar op me werk was alles goed gegaan, net alsof ik er nooit tussenuit was geweest. Collega's en leerlingen waren ook blij me te zien.

Zaterdag zijn we even naar de stad geweest, even een matrasje voor een campingbedje gehaald. En mijn man moest even iets ruilen. En ik heb nog even naar een broek gekeken, maar bij me buik paste niks dicht grrrr :( Heb gelukkig nog wel 5 broeken die ik pas...maar irritant dat ik niks nieuws kan kopen. Dus ik zet mezelf nu op dieet, doordeweeks dieeten. En in het weekend wel normaal eten. Hiermee was ik een aantal jaren geleden ook 5kg afgevallen.
    Zaterdagavond hadden we een verjaardag, was gezellig en Valerie had zich keurig gedragen.
    Zondag hebben we lekker gerelaxt.

Eindelijk maar toch heeft de makelaar mij gebeld. Wachtte al wel 2 weken op een telefoontje, had zelf ook al een paar keer gebeld, maar elke keer was hij er niet. Wij willen de woning nog een keer bekijken, maar mijn schoonvader kan alleen op zaterdagen vanaf 3 uur, want hij woont nogal ver weg. Nou de makelaar kan absoluut niet op zaterdagen om 3 uur afspreken en zijn collega ook niet. Ze hebben dan prive afspraken. Zegt hij tegen me, dat ik maar een beetje flexibel wil zijn. Grrrrr willen ze nou een huis verkopen of niet
    Vanavond maar even schoonvader bellen of hij echt niet eerder kan en anders dan maar zonder schoonvader kijken.

Hier een foto van Valerie, net wakker, zaterdag gemaakt.

@mamasuus, juist bij een 2de lijkt het me erg handig te weten wat het wordt. Het scheelt je een hoop kleertjes kopen als het een meisje wordt.
    Inderdaad het waren dure maanden voor ons met al die verjaardagen. En bijna iedereen geeft ons ook een cadeau van 20 euro, dus kan het dan niet maken om met iets van 10 euro aan te komen.
    Wowww 300 euro voor een verjaardag, zijn het zulke drinkers?
    Maar leuk dat je je verjaardag zo uitgebreid gaat vieren, inderdaad 25 is niet zomaar een leeftijd.
    En wat leuk dat je je ouders mee uit eten hebt genomen. Was inderdaad niet duur!

@Busster, Jullie hebben dus een extern geheugen gekocht, daar zaten wij ook aan te denken. Onze beide laptops zit vol met foto's. Wilde ze eigenlijk op dvd zetten, maar dat lukt me niet. Wat kosten die dingen eigenlijk?
    Die kleine nageltjes zijn inderdaad scherp, valerie had ook al een paar keer krassen in haar gezicht. Maar nu weet ik hoe ik de nageltjes het beste kan knippen.
    Ik zou haar inderdaad ook gewoon de fles om 11 uur blijven geven, anders blijft ze s'nachts wakker worden. En ze is nog even te jong om door te slapen vanaf 6 uur.

@mikmak, wat heerlijk dat linette weer in haar bedje slaapt. Geeft je zelf ook weer wat rust.
    Toevallig heb ik hetzelfde ritme als jou. Valerie krijgt ook de fles om 7 uur, 11 uur, 3 uur, 7 uur en 11 uur.
    Kijk je wel uit met de wipstoel op tafel, daar zijn al veel ongelukken mee gebeurd.

@noa, soms kunnen ze het geslacht al zien met 15 weken, maar is wel erg vroeg hoor!
    Bij de 20 weken echo zien ze het beter.
    Ik was de eerste weken van de zwangerschap ook afgevallen, maar is niet erg hoor. De baby neemt toch wel wat die nodig heeft.

@meetie, begrijp ik nou dat je allergisch bent tegen condooms? of bedoelde je dat niet?
    Gelukkig is het goed gekomen met je tekening. Leuk dat je voor beide functies door mag :D

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    En nog 1 van mevrouw in de maxicosi.
    Haar haar is al best lang, en er past gewoon een klipje in :D

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ consider Wat dom van die makelaar zeg dat hij niet op zaterdag kan/wil de makelaar die wij hadden anderhalf jaar geleden maakte er geen probleem van al vroeg hij wel of we het niet erg vonden als hij zijn dochter van 5 bij had omdat hij geen oppas had . Geen probleem want was voor ons allemaal het handigst op zaterdag en uiteindelijk het huis gekocht dus hahaha.

Zo'n extern geheugen heb je in verschillende prijzen ligt eraan hoeveel geheugen je wil ik heb deze gekregen voor mijn verjaardag dus heb geen flauw idee wat het kost maar zou het idd als ik jullie was ook doen hoor zo'n geheugen je moet er toch niet aan denken al je foto's van je meisje kwijd te zijn!

Wat leuk Valerie kan al een klipje in haar haar . Mara's haar is er wel lang genoeg voor maar zo glad dat het klipje er meteen weer uit glijd jammer genoeg .

@ noa zoals consider zegt het is geen ramp hoor dat je in het begin van je zwangerschap afvalt had ik ook.

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @consider, whaaa wat is het toch een snoepie zeg en nu ook al een knipje in hihi erg schattig hoor.
    en idd dat is dus ook mijn punt dat ik het zou willen weten het praktische hihi. nu nog zien of manlief dat straks ook heeft. of dat ik weer elke keer neem oet zeggen bij de arts hihi. had ik de vorgie keer af en ote ook best moeite mee hihi als ik dan alleen ging in het begin voreg hij het toen steeds en was natuurlijk toen al 6 mnd. maar heb me netjes ingehouden. al hadden we zelf natuurlijk dat sterke vermoeden en vonden we de 3d echo ook echt een meiden koppie hihi.

en jah het zijn beste drinkers onze vrienden hihi. maar hadden er ook eten bij he want ze komen dan zat avond en gaan zondag middag pas weer weg. dus snitzelbuffet erbij. ook voor fam. die gaan dan allemaal weer voor 12 uur weg wantm oeten nog eind rijden en hun blijven want slapen dan hier. en dan gaan er met 9 man ofzo aardig wat kratjes en sterke drank doorheen hihi.

wat belachelijk idd zeg van die makelaar zijn zat mensne die alleen op zat een huis kunnen bezichtigen doen ze othc ook niet moeilijk over. en ze willen toch verkopen ofn iet. helemaal in deze tijden toch mogen ze blij zijn dat er mensen zijn die hun huisen willen kopen toch.

straks laatste avond ehbo krijgen reanimatie op babys en kids. erg intressant dus. ben alleen wel weer bekaf hahaha maar goed miss gaat straks beter. en pijn in rug onderin dat gaat vast daar niet veel beter want die stoelen zitten voor geen meter zi altijd te wiebelen daar whahaha.
    manlief helemaal niet gebeld vandaag was storing in netwerk snif snif. maar jah morgen maar weer.
    vandaag wel nieuwe vissen gehaald en planten. 4 vissen in totaal maar 2 voelen zich niet echt goed ben bang dat de stress hier erg grote rol in heeft en hop toch echt dat ze het blijven doen. want kan niet veel nadere vissen erin doen aangezien ik mooie maanvis erin heb maar die schijnt dus nogal boosaaridg te zijn en kan niks anders nieuws meer bij aah hij vreet alles op. zelfs een van zijn soort niet meer want die is als je koopt veel kleiner en die gaat ie dan afmaken zei de man in winkel nou moi is dat dan hihi.

nou ga nog ff op bank hangen ooh zie dat daar niet veel tijd meer voor is whaha dan eerst maar ff tandenpoetsen en haar doen en dan nog ff zitten hihi.

18. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

me vriend ging het vandaag aan boord vertellen dat we een kleintje verwachtte, nou wat denk je 1 jongen gelooft hem maaar, hij zei nou dan moeten jullie in mei maar afwactte hahaha
    :D
    @consider wat een schattig meisje en ze kan nu al een clipje in hihi. en lijkt me ook een rot gevoel als je elke keer weer de broek niet dicht krijg, maar volgens mij op de manier waar jij op wilt afvallen moet het wel lukken.
    en 15 weken ja ik weet is vroeg, maar het is voor de vk om te oefenen dus toen zei de gene waar ik vandaag was ze kan kijken je legt er toch dus ach en anders zie ik het wel met de 20 weken echo hoor, me vriendin wist het trouwens met 17,5 week dus ach we zien wel.

@mamasuus ehbo voor kleintjes, lijkt me wel erg handig, dan weet je wat je moet doen in een spoedgeval. en balen dat er storing is in het netwerk,hopelijk spreek je je mannetje morgen weer.

@buster ja maak me ook niet druk hoor om het afvallen kleintje neemt toch wel wat het nodig heeft.

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider, wat een droppie heb je zeg.... heerlijk meisje...

ja vind dat zelf wel een mooi ritme hoot dat 7 11 3 ritme, zeker als ik strax weer moet gaan werken, dan sta ik zelf wat eerder op om me klaar te maken, dan haar aankleden, voeden en wegbrengen..... ben nu ook bezig madam vroeg in bed te leggen, heb haar om half 9 naar bed gebracht, 15 minuten huilen, net weer terug geweest om te troosten ze wilde net weer gaan huilen toen ik wegging maar ze is stil.. kweet niet voor hoelang, maar ja moet het ritme er echt inkrijgen...

morgen middag gaan we naar de osteopaat met haar, dus moet het helemaal goedkomen... ben gesloopt nadat ze zo ziek is geweest... vanmiddag 2uur kunnen slapen, wel met haar anders slaapt ze nagenoeg de hele dag niet.. dus deze meid is flink moe... moet het nu maar effe doorzetten.... oh ik hoor dr al weer komen.. ja hoor... nou effe laten gaan maar.... gerum...

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen,

@mikmak, nou hoop datj e kleine meid wat geslapen heeft en jij dus ook.
    miss helopt de osteopaat. dat hoor je veel vaker he. mijn schoonzusje heeft het bij de drie laatste allemaal gehad had zeer snele bevallingen na 3 of 4 behandelingen ineens hele andere kids veel rustiger enzo. hoop dat het bij jullie ook werkt zou toch wel fijn zijn he.

@noa, whahaha dus ze geloffden hem helemaal niet hihi. wazige lui toch he. miss hadden ze het nog niet vna hem verwacht.
    mijn vent heeft het daar in uruzgan meteen verteld maar goed dat was dus omdat hij ineens een vleigtuig later moest. en hierdoor mag ie weer eerder hihi. en ze zien ook allemaal de echos wel op zijn laptop voorbij komen hahaha. allemaal van die stoere jongens helemaal vertederend van ooh moet je zien een kleintje hahaha ze hebben geen idee hoe en waar maar goed.
    die ehbo is zeker heel handig ben ook blij dat ik hem gedaan heb. want bijv al reanimeren is heel anders bij kids en baby`s. zo moet je zlefs bij baby altijd eerst 5 keer blazen omdat ie iets verkeerds kan hebben geslikt en dus de luchtpijp dan verstopt zit. dat zijn echt van die dingen die moet je mar weten he.
    vind het zowiezo verstandig dat veel mensen het doen maar jammer genoeg kennen nog veelste weinig mensen idt. zo gaan er in dld 80 van de 100 dood omdat niemand helpt en dus reanimeert tot er reddingsdienst is. in amerika is iedereen die rijbeijws heeft verplicht om het elke drie jaar te doe nzon cursus anders mogen zen iet meer rijden. en daar overleven er 80 van de 100. weet de cijfers van ned niet maar ligt vast meer bij dld dan bij amerika hihi want daar zijn zat mensne die nog nooit ehbo gedaan hebben. maar goed ik heb het nu wel hihi voor volwassen bij ijn rijbewijs en nu voor kids altijd handig. hoop[ het noit nodig te hebben maar weet dan wel hoe het moet.

straks nog maar weer ff wat inde tuin doen denk ik. moet er nog wat plantjes inzetten. en zou vanmorgen hier nog mooi zijn zeiden ze.
    vanmiddag weer naar frauenarts madam die gaat maar mee hoop dat het lukt hihi. nou jah is laatste keer dat ik het zo moet volgende keer weet me ma het als het goed is al hahah dan kan ze daar blijven. en later kan ze weer eens mee als buik enorm is en je baby goedk unt zien op echo hihi.
    heb me buisje plas al klaar staan hihihi.

ooh jah contact met manlief kan nog wel ff duren geloof ik. hoop wel vandaag. maar ja eerst maar eens zien he.

Deel Deze Pagina