@mikmak ow een meid, waar je baseer je dat op? ze hebw el even tussen de benen gekeken maar ze zag niks, dus dan moet het zo blijven volgens jouw voorspelling. ik hoop voor jouw dat het geen stilte voor de storm is succes!1 owja was ik helemaal vergeten. we gingen vandaag eten bij me moeder met ze all dus ik liet paar foto's zien, zegt me zus nou daar begin ik niet aan hoor, en ff luisteren naar hartje en klaar en alleen maar dat negatieve ow moest me eigen echt inhouden. en ze ging even vertellen wat ze allemaal nog moest enzo dus alle aandacht ging naar haar, en ik zat echt zo van ik wil naar huis.
@noa, omdat het door je buik heen stuiterde.. men zegt dat als het een drukke is dat het dan een meisje wordt... maar goed... men zegt wel meer...
oke! op het einde viel het in slaap hoor.ben benieuws zodra ik het weet horen jullie het, leest geen bekende mee hierzo hihi
@ Mamasuus Ja vind het ook wel snel uit haar wiegje maar omdat ik weer aan het werk ben en mijn slaap nu harder nodig heb vond ik het tijd dat ze op haar eigen kamertje ging slapen dit omdat ik wel wakker word van haar maar John dus niet als het zijn nacht is. Hij kan haar dan ook makkelijk op haar kamertje in de luie stoel een flesje geven zonder dat het licht op onze slaapkamer aan moet . Als ik niet had gaan werken had ze waarschijnlijk ook wel langer op onze kamer gelegen. AAh wat schatig dat je meisje vraagt of je ziek bent die denkt natuurlijk mama moet naar het ziekenhuis naar de dokter dus die moet wel ziek zijn . Wat een verassing als je straks gaat vertellen dat ze een brusje krijgt Lief je meisje met haar papa aan de telefoon. @ Mikmak Meisje dus flink aan het huilen maar goed je was dus gewaarschuwd hopelijk is ze morgen weer haar oude zelf van net na haar geboorte of in ieder geval iets wat er meer op lijkt. @ Noa mooi dat je zo genoten hebt van het kijken naar je kleintje tussen de beentjes dus nog niet kunnen spieken nou ik ben benieuwd om het gemiddelde omhoog te krijgen hier zou een jongen ook wel eens leuk zijn haha. Pfff ben een beetje emotieneel vanavond want ik heb Mara dus naar mijn moeder gebracht zonet omdat die gaat oppassen morgen, het is nu dus erg stil in huis en ik kan niet even bij haar kijken of het wel goed met haar gaat echt vreemd zo zonder mijn meisje . Mis haar nu al . Een dag werken is toch anders als een nacht thuis zonder haar. Duik er maar vroeg in dan heb ik er hopelijk minder last van. Mama suus je hebt gelijk hoor geen betere plek waar ze kan zijn dan bij mijn ma maar toch het gevoel dat ik er nu niet voor haar ben komt stiekem omhoog terwijl dat natuurlijk nergens voor nodig is. Hey ja jullie hebben gelijk Meetie heeft zich al een tijdje niet gemeld hier , mischien is er iets mis met haar pc .!?
@buster nou ze heb wel even gekeken dat het druk aan het schoppen was, maar er was niks te zien, dus ze zegt ken nog een andere kant op ook dus zei niks over een meid of een jongens ow was het maar 20 maart! ze kunne het dan toch zien? en nog een meid op het forum is toch gezellie haha en lijkt me inderdaad raar als je meisje er opeens niet thuis is, en je niet even bij haar kan kijken, anders bel je strax even je moeder op om te vragen hoe het gaat, ze is gelukkig wel in goede handen.
Ik neem aan dat ze het dan al wel kunnen zien op de 20 weken echo in ieder geval wel maar zover ben je dan nog net niet toch . Als je kindje er goed voor ligt kunnen ze het volgens mij ook wel eerder zien hoor. Hoop het voor je hihi . Ik was ook erg nieuwsgierig maar wij hebben er voor gekozen het niet te weten maar ik denk dat als we ooit voor een 2de gaan dat ik het dan wel wil weten .
ow jij wist het niet hahah ik ben dan 17 weken en anders krijg ik nog een herkansing met 21 weken hihi dus 2 pogingen te gaan
Nee wij wisten het niet we hadden alleen een vermoeden dat het een meisje was want bij de 20 weken echo dacht mijn vriend te zien dat het een jongetje was maar met 21 weken had ik weer een echo en we hadden de dokter gezegt ons het geslacht niet te vertellen , toen we samen het ziekenhuis uit liepen hadden we alle 2 het iedee dat we gezien hadden dat het een meisje was maar ja wij zijn natuurlijk geen specialtisten op echo gebied dus voor ons kon het alle 2 de kanten op . Maar toen ze haar op mijn buik legde en niet meteen zeiden dat het een meid was wist ik het onbewust toch al.
@ busster zo dan had je gevoel het goed. ik wacht af en jullie horen het tegen die tijd. ga me bedje opzoeken ben kapot. fijne avond nog allemaal
Kruip er ook maar eens in want morgen weer vroeg op (5:15) en kan nu dus slapen zonder op te staan voor Mara maar ben bang dat ik toch wel wakker word omdat ik haar niet gehoord heb hahaha
http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/artic ... d=14782139 Nu maar hopen dat t of niet doorgaat, of dat mits t doorgaat onze deuren overslaat...
@miekje, nou die van mij in ieder geval niet of de lichten moeten stuk gaan tidjens de verkiezingen hahaha. alvast gefeliciteerd voor morgen he met je kleine man hihi voordat i keht vergeet morgen. @mikmak, he bah meisje wilde dus niet echt gister. hoop dat je toch goed geslapen hebt dan nu. @buster, en hoe was je nacht gegaan? ken het hoor op de een of andere manier worden mannen niet wakker van elk kreuntje en stuentje of juist wel en willen ze daarom oordopjes in whahah zoals die van mij. ons meisje heeft dus ook niet lang op onze kamer geslapen wat ik wel jammer vond. want schijnt ook goed te zijn voor de bv. maar jah die put was echt op met 8 wk kolven hihi. deze keer komt de kleine dus echt wel weer bij ons en dan langer draagt ie maar meteen oordopjes. doordeweeks is ie er toch niet. @noa, jeetje meid wat heb je toch lastige zus, kan me voorstellen dat je dat niks vind en dat je liever naar huis was gegaan. want wilde ze je foto`s dan niet zien of zelf geen foto`s ? beiden vind ik raar hoor. want is toch leuk die digen bekijken maakt niet uit van wie. en alsof jij niks meer nodig hebt zeg. zit er veel verschil tussen julie dan qua datum? had dit zelf dus met mijn schoonzusje die was een mnd na mij. en ook dat was verschrikkelijk en wil ik dus niet weer. dus toen zij vorig jaar met de pil stopte gelijk met mij. en de mnd dat wij zouden beginnen ok meteen zwanger was zijn wij niet begonnen. zagen dit allebei niet zitten. want zelfs mijn schoonma die vergelijkt onze meid latijd met de kids van haar. nou dat wil ik neit weten wil graag horen hoe ze het zelf ervaren heeft voreger en hoe mijn man was als baby maar daar hoor ik nooit wat over. vind dat ook jammer. @ladyxochi, neehoor ik niet. mijn vent is er nog. nou meiden gister lekker parfum gesnuffled hihi mijn broer kwam party geven echt geweldig hihi maar uiteindelijk wel duur voor mij whahah heb 6 flesjes besteld. a 13,90 hihi. mijn eigen guertjes en dan nog wat nieuwe. zijn namelijk geurtjes van de fabrieken zeg maar van armani en chacharel ed en dan zonder de naam maar zelfde geur. kon erna niet in slaap komen bleef stinken was er op laatst misselijk van hahaha. vandaag ff weer alles netjes maken. wantm orgen dus visite. hopen dat manlief straks nog ff belt. ben benieuwd wat ie voor reden had dat ie gister neit trug belde. en ook smiddags niet. zal wel een goeie zijn maar toch. krijg trouwens ineens een pukkels op mijn koppie. pff en ook zere erbij erg lastig dus. maar goed altijd nog beter dan boven de pot hangen hahahaha.
goedemorgen, hier 1 blije mama hoor... gisteravond om half 8 madam naar bed gebracht en heb ik haar om half 12 wakker gemaakt voor haar flesj, daarna weer in haar mandje gelegd en heeft ze tot half 4 geslapen en daarna tot half 8 door... nu net weer in haar bedje gelegd en wonder boven wonder is ze hartstikker rustig en stil... nou ja een beetje miemelen, maar ze heeft gee boertje gelaten dus denk dat ikzo nog effe naar boven moet... maar ze lijkt aardig in haar hummetje dacht ik vanmorgen te merken.. heel rustig... dus mamasuus wij hebben een goede nacht gehad... wel frapant dat ze niet meer doorslaapt sinds dat ze ziek is geweest.. maar dat komt vast wel weer... @ladyn, nee hoef niet naar arnhem, heb vanmorgen mn vent uitgezwaait naar zn werk toe @busster, werkze
even snel want ik sta met mijn bus op schoolzwemmertjes te wachten. Heb vannacht lekker geslapen hoor wel 2 keer wakker geworden maar snel weer verder kunnen slapen. Miste mijn meisje wel vanmorgen geef haar s'morgens als ik ga werken altijd even een kus of een knuffel en dat kon nu dus niet. Ooo daar zijn ze tot later .
........Newsflash....... Miekje is door naar de volgende ronde van de sollicitatie.. 2e gesprek is pas op 16 maart, dus we hebben nog ff tijd, haha
gefeliciteerd miekje, op naar de volgende dan he. mikmak ooh super dat ze zo leif was/is. nu maar hopen dat dit dus een blijverdje is en dat het straks nog beter gaat en ze ook snachts doorgaat. buster, werkse meid.