Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Dank je wel MamaSuus!

Kado voor Julen morgen...
    net gebracht..

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamasuus, dat hoop ik ook.... ondanks dat ze snel drinkt snachts en gelijk verder slaapt is een nacht slapen zonder wakker te worden lekkerder

@miekje, jeetje wat een ontzettend leuke stoel joh.. super

en gefeliciteerd met het halen van de volgende ronde

overigens, heb madam om kwart voor 12 naar bed gebracht en slaapt nog steeds... ik hoor wel zo nu en dan een geluidje maar tot op heden nog niets... :) mama is blij want heeft de hele bovenverdieping kunnen doen, behalve haar kamertje, daar heb ik alleen haar bedje vanmorgen vast verschoont

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg

maar ze vind het wel leuk hoor

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    de liefde tussen vader en dochter is toch erg sterk.....

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wat een verschrikkelijk mooie foto mikmak. echt heel mooi zoals ze zo naar hem kijkt.

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

hier alles ze gangtje, dus mag niet klagen he.

@mama suus ze wou de foto's wel zien maar ze zei meteen nou ik zie niks. en er zit 5 weken tussen dus dat vergelijken zal hier ook wel komen,
    ach was blij dat me vriend me gister nog even belde en toch even me hart gelucht bij hem, en hij zei laat haar toch zo is ze nou eenmaal, ze weet altijd wel de aandacht op haar te betrekken ach je went er aan!

@mikmak je meisje gaat dus goed nu, gelukkig
    en wat een mooie foto van haar en der papa.

@buster zal inderdaad wel vreemd zijn geweest, dat je meisje er vanmorgen niet was.
    vanavond slaapt ze wel thuis?

hier gaat als de kleine geboren is, het meteen op ze eigen kamertje. ik kan al niet slapen als me nichtje (4jaar) naast me legt dus laat staan zo inimini mensje

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    begrijp je helemaal hoor noa, alleen is dat laten gaan en neit teveel van aantrekken moeilijker dan het klinkt. maar het went idd wel hoor.
    moet zeggen dat ik nu na al die jaren me er makkelijker bij neer kan leggen. anders blijf je je ergeren (al heb ik dat nog wel hoor)
    zo wilde ze vanaf begin al alles wat ik had.
    ze was dan door de pil heen zwanger van de eerste ne ik had net wat met mijn vent. zij niks meer. toen had ze de kleine. wilde ze ook weer gozer. kreeg ze dus via ons eignelijk want WAS een vriend van ons (hij is nu teveel veranders en neit leuk meer) wij kochten toen een huis en hup hun ook meten terwijl ze nog kort samen waren maar konden het niet hebben. toen werd ik ten huwelijk gevraagd warenze helemaal niet blij voor ons niet eens felicitatie. wk erna vertelde ze dat ze ook haddne besloten te trouwen en dan 2 wk na ons. aaah hun hadden toen al vrij vlot 2e kind.
    erna werdi k zwanger en jahoor mnd later zij dus ook. nu zouden wij dus na urzugan beginnen. ne hup wat odet zij gooit zelfde mnd de pil eruit. en maar steeds vragen goh ben je al zwanger aah nou echtn iet. niet weer tegelijk.

hahaha heel verhaal maar goed kun je zien dat hetn og steeds hoog zit hahaha. zo irritant als mensne je na lopen te doen. maar kan me er nu wel boven zetten hoor.hahahaha

nou ga voor de tv zitten hihi tjuussie

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mama suus
    ow lekker zo schoonzus pff wordt je toch gek van, en jij zwanger nee hoe kom je er bij hahahahah

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

.. ik kom even niet door jullie gebabbel heen hoor :( Ben tijdje ziek geweest. vandaag gaat het wat beter.. dus ik begon net even met teruglezen, maar ik reageer ander keertje hoor ;)

Morgen gaan we weer naar huis! Zooo spannend! Aan de ene kant kan ik niet wachten en aan de andere kant vind ik het best eng.. Maar ja, Alex en ik hebben veel dingen besproken, afspraken gemaakt enzo, alles gaat goed.. maar ja, we weten pas echt of het werkt als we het ook daadwerkelijk proberen he.. dus toch maar die grote stap gewaagd en morgen is het dus zover!
    Ben gewoon 1.5 maand weg geweest.. best gek.. ook om nu dan weer terug te gaan.. me zusje begon er ook over, dat het maar een gek idee is dat ik straks weer van de een op andere dag weer weg ben.. vind het ook wel jammer dat ik niet dichter bij haar woon! Morgen gaan we nog even samen fitnessen, heb er al zin in :)

Maar goed, vertel morgen wel meer. Het is inmiddels al weer laat voor dit bejaarde vrouwtje! Trusten meiden!
    Liefs

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, spannend, maar ik ben blij dat jullie eruit aan het komen zijn, want ik zou het heeeeel erg vinden a;s jullie uit elkaar waren gegaan hoor, kijk als het niet werkt werkt et niet maar het is toch fijn om met het gezinnetje bij elkaar te zijn... you go girl...

nou madam lag vanaf 9uur in bed, en om half 11 kwam ze voor de fles... vervolgens tot kwart over 4 geslapen en nu ligt ze weer lekker in dr mandje.. en ik ook.. mannetje net de deur uit.... maar het is wel rot weer dus zal wel een dagje binnen zitten worden, ook leuk ga lekker met mn meisje cocoonen dan..hihi

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @meetie, hai meid aha dus je was dus ziek. ja we misten je al. wat spannend zeg weer naar huis. kan mee voorstellen dat je dr ff tweestrijdig tegenover staat. dat je dus wel graag wil maar aan de andere kant dus je zus weer achterlaat. maar is vast wel fijn lekker weer met je gezin bij elkaar. en dan moet de tijd het leren he of ie echt veranderd en zich aan de afspraken van jullie houd. hoop voor jullie en jullie gezin dat het goed gaat. maar heb dr zo vanaf een afstand wel vertrouwen in. tis la heel wat dat hij en jij het willen proberen dat zegt al veel.

@mikmak, jah idd lekker warmpjrs in huuis hiet ok scheiss weer. krijg vandaag de mannen van het leger op visite. heb dus alles schoon komen de hondjes straks weer met vieze voeten in huis hihi. doe ze maar via de schuur denk ik want via tuinduer dan banjeren ze meteen ales vies.

nou ons broodje zei ping dus gaan ff eten.
    tot vanmiddag denk ik.

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ik zweer het je ben met stomheid geslagen net... pakte eens een normale spijkerbroek uit de kast om mezelf weer eens de put in te praten...maar he ik kreeg m gewoon aan... niet dicht dat duurt nog wel een cm of 7, maar ik stond raar te kijken want verlies geen gram volgens de weegschaal.... en kreeg gewoon een maatje 36 over mn kont heen... snap er niets van.... heb een stiekje gepakt want deze broek gaat niet meer uit... lol

@mamasuus, wat komt het leger bij je doen? effe kletsen ofzo omdat je mannetje op uitzending is?
    ach en al is het vies als de hondjes binnenkomen.... duh alsof een militair dat niet gewend is.... almar zegt altijd, je weet nooit wanneer je weer kan douchen, eten enz enz... volgens mij zijn die mannen wel viespeuken in het veld... als hij soms thuiskomt van oefening zou je het liefst een douche buiten willen hebben :)

@noa, tja dat heb je nu eenmaal.. sommige mensen zijn zodanig zelf ingenomen... lekker niets van aantrekken.. kan het jou je r**t roesten

en je hebt gelijk om jullie kruimel gelijk op de eigen kamer te leggen, hebben wij ook gedaan, niet omdat het irritant is, maar gewoon om te voorkomen dat ze strax niet meer in haar bedje wil... heb je dat probleem weer... want he ze zeggen dat je tot 6 maanden niet kan verwennen (wat verwennen op die leeftijd dan ook is) maar ze krijgen wel een gewenning.... en wij wilden laten weten dat haar eigen bedje ook een veilige plek is en dat papa en mama komen als je verdriet hebt of huilt.... en het werkt hoor

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @mikmak, aaah je apst ze dus bijna weer. super toch. nu die buik nog trainen dan past die ook erin. en je hoeft niet af te vallen om slanker te worden hoor. klinkt raar miss maar is echt zo. het verplaatst zich hihi.

idd leger komt gewoon sellie bakkie doen ff 2,5 uur rijden vor bakkie hihi. dit zijn geen veldmannen meer hoor hihi 2 adjudanten beiden baasje van de school waar manleif opzit. maar erg netjes en leuk dat ze langskwamen. ze waren ook op eindhoven en staan er over 2 wk ook weer las ie trug komt.
    kreeg leker flesje wijn van sze hihi hij heeft het hun dus nog niet vertled hihi ik dus ook maar niet. en chocolade ne madam kreeg zakjes met snoep. erg leuk dus.

hoest nou met madam dr ritme dan blijft ze het volhouden?

en heb je gelijk jah je kunt baby niet verwennen. maar denk dat gewenning ook wle meevalt al is dat wle bij elk kind verschillend. wij deden overdag in dr eigen kamer slapen. en dan snachts bij ons op de kamer sleepte dan wiegjeding gewoon heen en weer. ook slipe ze wel buiten in dat ding sleepte ik hem naar beneden onder de boom vleigennet erover heen en lekker slapen. met een van de hondjes eronder heerlijk toch.

@noa, idd wat een verschrikking he dat monster whahaha. maar jah is nou eenmaal fam. is niks aan te doen.

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden.
    alles goed met jullie?
    hier wel goed hoor, heb alleen einde van de dag zo last van me stuitje pff wordt er gek van.

we hadden het vandaag over erkennen en gezag hebben. zegt me zus nou ik geef geen gezag ik voeds ze allen op dus niks er van. ik zo nou vindt dat mijn vriend er wel recht op heb,(we hebben samenlevingscontract) nou dat vindt ze maar dom en stel dat het over gaat, kan hij alles doen en laten. terwijl me vriend helemaal niet zo is. wat moet ik hiermee.

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    noa, je moet doen wat bij jullie past en niet van je zus uitgaan hoor.
    jullie hebben toch samen voor een kind gekozen. en zijn ervoor gegaan. jullie hebben een samenlevingskontrakt nou dan zegt dat toch al genoeg dat het goed zit. en bij iedereen kan het wel misgaan hoor. hoe vaak zie je niet dat het bij getrouwde stellen nog verkeerd gaat na jaren en jaren. en dan heb je toch ook beide alle rechten van het kind. dus vind dat maar raar. dat ze dat dan zo zegt. kijk dat ze zelf dan miss geen stabiele relatie heeft. betekent niet dat iedereen dit heeft toch.
    tis wat anders als het foutje was en als je niks meer met de papa hebt. maar dat heb je wel dus lekker je eigen ding doen meid.

zo leker weer vandag he meiden pff, straks lekker in de tuin aan de gang denk ik. moet ik alleen ff kijken of ik ook nog een rechterhandschoen heb hahaha. kon van de wk alleen maar 2 linker vinden en das zo lastig hihihi. miss anders ff bij ma langs. zonnetje schijnt lekker dus ga lekker buiten opruimen in de tuin. is ook hard nodig hihi alles loopt al uit. en het is zo n groot ding hihi. wil het eigenlijk wel schoon hebben voor manlief thuis is dan is dat weer klaar. hoop dat me dat gaat lukken. zo eerst maar rozen snoeien en blaadjes harken hihi.
    madam wil ook graag naar buiten. die heeft van de wk dr loopfiets ontdekt. helemaal geweldig wil dr de hele dag op. nu maar hopen dat ze dan ook snel kan fietsen. want jaja tis slecht bijna 3 maar ze kan nogn iet fietsen zelfsn iet op een driewieler. hahaha. heb vanalles geprobeerd maar dat wil ze niet. ze loopt overal voor mee latijd met praten en lopen was ze ook al snel. maar fietsen neehoor. dat boeit dr niet. hoop dat het vorjaar een beetje meehelpt hierbij en dat het snel lukt. ze krijgt op dr verjaardag nog een nieuwe traptrekker staat al bij pa en ma op zolder. en van hun krijgt ze als het goed is een mooie roze fiets. hoop echt Zo dat dr dat dan eindelijk lukt.
    maar goed zou eens ff verder kijken.
    ooh mijn tshirtje met teksrt om het te vertellen is trouwens onderweg hihi.
    verwacht hem dus ergens volgende wk. is gister verstuurd. is een raglan shirt. dus lijfje rose en armen zijn legergroen. heb dr opdruk zwart gedaan. en dit staat er nu:"ppst,ik heb
    een geheim
    z.o.z
    achterkant: niet op mijn
    rug, in
    mama`s buik
    en dit dan met van die army letters hihi vond hem op de pc erg geslaagd hoop in het echie ook.

nou de zon schijnt nu zo fijn gam adma dr kleren an doen kunnen we naar buiten fijne dag allemaal.

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Jaaa! Ik heb me door jullie verhalen heen kunnen worstelen! Haha.
    Ik ben ook mijn opsporingsberichtjes van jullie tegen gekomen :) Me is still alive and so is my pc :p
    Met mij gaat het goed! Voel me inmiddels weer gezond haha. Al voel ik mij niet tiptop, maar dat zal nog wel even duren zolang de baby mij 'snachts steeds stoort hihi.

Inmiddels zit ik dus ook weer thuis.. toch wel gek hoor. Het voelt een beetje als toen we hier pas net woonden. Ik moet ook erg wennen. Daarnaast brengt dit huis alle herinneringen en gefrustreerde emoties weer omhoog, waardoor het erg moeilijk is om niet meteen weer met ons oude leventje door te gaan, maar door te zetten met ons nieuwe plan! Gelukkig is Alex wat sterker hierin en heeft hij mij gister staande kunnen houden. Het was voor mij namelijk emotioneel een zeer zware dag en bij elk klein dingetje kreeg ik telkens het gevoel van 'zie je wel dat het niet lukt!' Al wist ik wel dat ik niet zo moest denken, maar ik vind het gewoon enorm zwaar..

Ik ben ook erg snel weer gewend geraakt aan dat dorpse ruimte. Aan het hebben van een tuin. Groen. Etc.. En ik heb nu dus meteen nóg sterker het gevoel van 'ik wil verhuizen!'.. Want nu kwam ik hier, moest je eerst die stinktrappen op.. en dan zit je dan.. in een hokje..
    Maar Alex stopt met die cursus.. hij vind dat beveiligen toch maar totaal niets en hij blijft voorlopig dus nog bij defensie. Maar verhuizen zal er dus niet snel inzitten :( Maar ja, we moeten nog even kijken.. we moeten álles bekijken, want nu weet Alex niet meer wat hij met werk wil en ik heb net mijn werk opgezegd en onze relatie moet ook opnieuw gevormd worden. En het hangt ook wel af van waar Alex gaat werken, waar wij willen en kunnen wonen.. etc..
    Wel fijn dat we nu alles eens even goed kunnen regelen en op elkaar af kunnen stemmen enzo..

@MamaSuus, Dus je visjes leven nog steeds? :p Wel leuk die garnalen, maar ze zijn erg onzichtbaar en verdwijnen inderdaad plots :p Zo hadden mijn ouders ook slangetjes, maar die verdwenen ook plots en vissen met sluierstaarten kunnen er niet in. En o.. ze hadden ook eens een vis met gigantische grote bolle ogen.. die hadden die andere vissen er gewoon uitgegeten! Zooooo zielig! En inderdaad, die maanvissen.. grrrr
    Maar goed, alles is dus nog heel en levend bij jou haha

En je ligt ook nog niet krom van de bandenpijn? Laten we hopen dat het dit keer zo blijft he :D
    En je ziekenhuisbezoekje is dus ook gelukt. Gelukkig maar. Wel hilarisch hoor wat je kleine meisje daar allemaal uitspookte :) Nu maar afwachten of zij haar mondje voorbij praat. Ik ben trouwens onwijs benieuwd naar je shirtje! Laat je wel een foto zien als je hem hebt!

En je EHBO-cursus is dus afgelopen. Wel leuk dat je er echt wat aan hebt! Natuurlijk hopen we er niet op, maar je weet het maar nooit..
    Hoe was je defensie-meneren-bezoekje? :eek:
    Wat zielig van je meisje zeg :( Dat ze niet wilde dat papa de telefoon ophing.. ik kan echt niet tegen zulke momenten.. Ook lastig voor je mannetje zeg.. nu heeft hij gewoon jullie meisje sip aan de telefoon moeten laten zitten..

Leuk zo een parfum-party. Jij hebt je dus wel kostelijk vermaakt haha. Ten spijte van je portemonnee.. Ach, uiteindelijk kom je er wel weer voordeliger uit toch ;)

(Betreft mijn situatie) True, alles heeft gewoon tijd nodig. Alleen ben ik niet zo geduldig op dit gebied :) Maar je hebt gelijk. Alex (en ik uiteraard) doet zoveel moeite om ons samen te houden. Uiteraard kan hij altijd nog meer zijn best doen naar mijn idee, maar ik had dit alles ten eerste al niet verwacht. En de dingen die hij met mijn ouders erbij heeft gezegd en gedaan.. blijkbaar houdt hij toch wel heel wat meer van mij dan ik dacht..
    Wel lastig ook hoor, doordat hij doorheeft dat hij nogal verkeerd bezig was en dat hij zichzelf moet verbeteren, weet hij volgens mij even niet zo goed waar hij zichzelf moet zoeken. Hij zet nu bij veel dingen vraagtekens. Net als met zijn werk, maar ook weet hij ineens niet meer of hij nog wel wilt doorvoetballen, terwijl dat juist echt zijn ding was.. en met zijn uiterlijk zit hij beetje te gallen enzo.. Maar goed, hij praat er met mij over, das al 1 geweldig punt! En ten tweede, zolang hij maar niet terugvalt.. komt het vast wel goed.

@Mikmak, Wat rot dat je meisje zó lang ziek is geweest! Gelukkig knapt ze nu weer op, mede dankzij de osteopaat! Hoeveel behandelingen moet je nog? En is het effect dan blijvend of zal ze derest van haar leven gemasseert ofzo moeten worden om die spanning in haar nekje laag te houden? :eek:

Leuk, 17 mei wordt je meissie dus gedoopt!
    Hier moet ik ook maar eens gaan bellen, Jesse moet ook nog gedoopt worden.
    Superleuke foto trouwens die met je mannetje! *smelt! Om te kussen! :oops:
    Hier krijg ik Alex met de baby maar niet leuk op foto.. zal binnenkort maar weer een aanval plegen haha. Laatst ook geprobeerd, maar toen stond telkens wel de een of ander er lichtelijk mongool op :rolleyes: En Alex houdt niet van foto's van zichzelf, dus dat is best een opgaaf om die twee op een foto te krijgen!

Vervelende situatie bij je moeder zeg.. Groot gelijk had je om naar huis te gaan hoor, vooral omdat je meissie al moeilijk in der ritme ligt..
    Moeders kunnen soms echt koppig zijn he.

Haha ik zou het zelf ook erg vinden als Alex en ik uit elkaar gaan, niet zo zeer om het uit elkaar gaan, want inderdaad.. als het niet werkt werkt het niet, maar omdat we voorheen juist wel overtuigd waren dat wij echt bij elkaar horen enzo. Nu nogsteeds wel stiekem natuurlijk ;) Maar als we dan uit elkaar gaan.. dan blijf je toch altijd met die vraag hangen van, waar ging het toch mis en wat nou als ik dit doe of als we dat doen..
    En inderdaad.. het blijft natuurlijk wel een van je grootste wensen om het gezinnetje bijeen te houden!

Super dat jij je oude broek weer past! die buik/heup regio blijft inderdaad lastig. Maar dat trekt ook nog weer bij hoor ;) Wel grappig ja, dat je zonder gewicht te verliezen toch 'afval'. Maar ja, spieren wegen dan ook wel zwaarder dan vet.. Dus probeer niet té strikt naar de kilootjes te kijken. Maar goed, volgens mij valt dat ook wel mee met jou, aangezien je vol genot in je oude broek paradeerde, zo te horen :D

@Busster, Dus het werken wilt wel lukken! Fijn hoor meis. En je meisje vond het ook prima bij je moeder? Ik kan me voorstellen dat het voor jou wat zwaarder was hoor. Ik weet nog wel de eerste keren dat Dylano met mijn moeder mee ging.. heb zo nu en dan wel een traantje gelaten hihi. En wat voel je je dan ineens eenzaam zeg!

Slim trouwens van die extern harde schijf! En wat zielig dat Mara haar tongetje had gekrabt! Is het alweer genezen? Heeft ze er last van gehad?

Jammer dat ze niet meer in het wiegje slaapt, maar ik kan het wel begrijpen. Jij wilt natuurlijk ook wel uitgerust naar je werk kunnen hihi.

@Miekje, Super dat je door de eerste sollicitatieronde heen bent! Waar is het ook alweer precies voor?
    En fijne dag vandaag he! Nog gefeliciteerd!
    Superleuke stoel trouwens! Waar heb je die vandaan?

Vervelend dat Julen opnieuw oorontsteking had zeg! Mannetje moet het wel hebben :( Maar gelukkig wilde je huisarts wel antibiotica geven en is het weer over!

En ik neem aan dat Alex niet met die lichting mee hoeft..... hij zei tenminste dat hij het komende jaar niet hoefde, aangezien zijn groep binnenkort pas terug komt van uitzending..
    Maar voor jullie hangt die twijfel dus wel? :(
    En iemand had het hier toch over een regel dat je mannetje het eerste jaar van een kindje mocht weigeren ofzo?

@Noa, Je bent dus nogsteeds aan het afvallen :eek: Maar je eet dus wel goed, nou dan zal het wel goed gaan toch, als je vk er ook niets van zegt..
    Leuk dat je extra echo's krijgt, omdat die andere vrouw moet oefenen :D Wel jammer dat je het geslacht nog niet hebt kunnen zien, maar dat zal dus vast nog wel komen!

En je zus is dus lekker in der element :( Het is inderdaad wel makkelijk om te zeggen dat je het moet negeren, maar moeilijker om te doen. Je had het toch graag anders gezien natuurlijk!
    En ja, betreft dat gezag, dat moet jij inderdaad helemaal zelf weten! Het is juist alleen maar logischer dat jij je mannetje wél gezag geeft, vind ik. Al moet ik zeggen dat Alex ook geen gezag over de kids heeft hoor hihi, maar goed, dan ligt onze situatie dan ook wel even anders natuurlijk. Maar mocht alles helemaal goedkomen, dan gaan ook hier die papieren de deur uit!

@Consider, Super dat jij je weer helemaal thuis voelde op het werk! Hoe is derest van de week gegaan? En heb je het moeilijk gehad met het achterlaten/missen van je meissie? :eek:

En hier pas ik ook wel mijn broeken, maar inderdaad, rondom de buikstreek lubbert er nog het een en ander over me broek dan.. maar meis, dat komt echt nog wel goed hoor ;)
    En jouw manier van dieten komst vast wel goed!

Wat een gedoe met de makelaar! Is het uiteindelijk nog goedgekomen?
    Leuke foto's heb je trouwens weer zeg! Zo schattig dat ze al een clipje in kan! Ziet er echt lief uit!
    En ja, ik heb een latexallergie 8-[ Ik krijg dan onder anderen vrijwel direct enorme blaasontsteking als ik condooms gebruik. Heb ook meteen na het vrijen dan meteen al pijn in mijn buik enzo.. Heb ook die sensitive ofzo geprobeerd, maar bleef last houden..
    Dus ja, en met Alex wilden we kindjes, dus hebben we verder ook niet aan condooms gedacht ;) Maar nu willen we toch echt even wachten voor een derde hihi, dus binnenkort als Alex vrij heeft, gaan we naar de ha voor spiraaltje. Durf niet alleen haha en Alex wilde gelijk al met mij mee naar die afspraken, dus mag hij mooi mijn handje vasthouden!

Zoo, volgens mij heb ik iedereen gehad! Joepie!
    Nu maar snel verder in huis! ! ! Er is nog een hoop te doen :) zo lang 2 mannen home alone, dat kan nooit goed gaan :) En dat blijkt weer... niet zo zeer rommel, alles lijkt wel onaangeraakt. Veel dingen liggen er nog bij zoals ik ze achter had gelaten, alleen dan onder een laag stof :) Vloer niet stofgezogen, badkuiprand onder nat geworden stof, baardstoppels op het spiegelplankje.. tv vet, koelkast smerig bevlekt, fornuis vet, etc etc.. En dan nog mijn berg tassen die ik weer opnieuw in moet ruimen.. ben nog wel even bezig..
    Tot snel meiden! (K)

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @meetie zo dan ben jij idd nog wel ff bezig zeg met alles poetsen maar idd mannen in huis hahaha. is echt vrouwen hand nodig af en toe hihi. kan me goed voorstellen dat je in het begin weer meot wennen en je best meot doe nneit op zelfde pad door te gaan. maar toch fijn dat alex zo super zijn best doet. en erg met zichzelf bezig is. en bedenkt wat ie nou eigenlijk wil.
    en hoezo kunnen jullie neit in ander husi dan? wij hebben ook huis met alleen het legersalarisje. maar jah is natuurlijk andersi nde randsteden he. en westen is zowiso duur.

zodra we hebben verteld zou ik me vent vragen of ie foto`s wil neerzwetten hihi. want zoals je weet snap ik er nog niks van vandaar dat mijn album nog steeds leeg is hahaha. maar hij krigjt het vast wle voor elkaar hij heeft ook al eens op een ander forum een avater voor me verkleind kreeg ik ook neit voor elkaar hahaha. jah kan veel met pc maar dat gedoe met fotos plaatsen snap ik nog niet hahaaha.

en idd nog nergens last van hihi *klopt af* voel me super momenteel. wel wat dik haha maar goed ben zowiezo niet een slanke. had net ff op zolder buikbanden gezocht nou als ik die omdoe. dan lijk ik zo een aantal mnd verder whahaha. wle netjes zonder een ribbel erin hoor dus kan al best hihihi. kan me buik ook neit echt meer inhouden en dr was nog zoveel blijven hangen a madam. hoop toch dat ik het na deze wel eraf krijg hihi. al was ik al 4 maten gezakt haha. maar goed dat zien we dna wel weer. eerst maar eens zorgen dat ie groeit.

echt mooi weer zeg vandaag, lekker hele dag buiten geweest. madam ook en net ff gebadderd zit ze heel rozig op de bank hihi ze wilde net al naar boven. want ze had op de vloer gekleurd hahaha. ik zeg waar ga je nou heen no zegt ze naar boven want mama word zo boos heb op de vloer gekleurd hihi. tis echt zon gebakje.

vanmorgen ook zo komisch.zijn we onderweg ligt er wurm op fietspad te kronkelen. stukje verder ligt een dode dus ik kijk die is dood.. ooh zegt ze dan moeten we er ff nieuwe batterijen in doen. ff klepje los nieuwe erin en dan kronkelt ie ook weer.

hahaha kinderlogica he.
    nou prettige avond nog.
    tjuussie

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Hey meiden, ik heb weer een paar drukke dagen achter gehad.
    Donderdag het hele huis schoongemaakt, boodschappen gedaan en er kwam een vriendin op visite. Vrijdag met Valerie naar de stad geweest, gelijk bij de prenatal de babydoos opgehaald. En kon het natuurlijk niet laten een truitje en broekje te kopen (zie foto hieronder).
    Vandaag is mijn schoonvader hier geweest, we hebben nogmaals die woning bekeken. En eigenlijk, nu we vanavond erover hebben gepraat, hebben we besloten het niet te doen.
    Er moet (voor hoe wij het willen hebben) teveel aan gebeuren. Wij willen een 2de toilet, dus ook 1 in de badkamer, maar daar zit geen afvoer voor. Dus zou je zo'n sainibrojeur moeten doen á 1200 euro. De zolder moet nog helemaal afgetimmerd. Wat onze slaapkamer zou worden is aan 2 kanten schuindak, dus heel erg warm in de zomer, het was er nu al warm. In de achtertuin moet een stenen schuurtje gesloopt worden, en de hele tuin moet gedaan worden. Liggen nu gewoon stoeptegels. En we zijn erg bang dat de houten ondervloer binnen een paar jaar vervangen moet worden.
    Dusss wij kijken gewoon rustig verder.

Verder hebben we vandaag lekker gewandeld, alleen ben ik gevallen :( Over een ongelijke stoeptegel, hup zo op me knieen en handen, deed zo pijn. Me knie doet nu nog zeer met lopen.
    Morgen komt een vriend en zijn zus van mijn man langs, ze komen alsnog op kraamvisite. Ze wonen hier 3,5 uur vandaan, dus vandaar dat ze nu pas komen. Dus morgen weer druk, en weer druk met koken.

Een foto van Valerie, vandaag gemaakt in haar nieuwe outfit :)

@mamasuus, das een koopie voor die geurtjes!
    En de kwaaltjes beginnen nu toch te komen, aangezien je pukkeltjes hebt. Had je dat ook bij Yasmine? Ik had er gelukkig geen last van.
    Jeeetje wat een vervelend mens zeg, die wil echt alles wat jullie ook hebben. Denk dat ik haar op den duur zo min mogenlijk zou vertellen.
    Jullie zijn dus lekker buiten bezig geweest, heelijk weer was het hé. En yasmine vindt fietsen dus nog niks, ach komt vanzelf wel. Dan is ze vast niet van haar fiets af te slaan.

@Miekje, je hebt dus door naar de volgende ronde, goed zo! En wat een super leuke stoel kwijl kwijl. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt en wat doe kost?

@Mikmak, wat een super mooie foto's van Linette :D Echt lief die foto waar ze naar papa kijkt.
    En je past weer je oude broek, fijn is dat hé. Ik heb nu 5 broeken die ik weer pas. Maar als ik nieuwe wil kopen, willen die niet dicht bij me buik :(

@Noa, wij hebben Valerie ook gelijk op haar kamertje gedaan. s'ochtends ligt ze wel eens naast me op bed en dan doezel ik nog wat. Maar kan ook slecht slapen van haar geluidjes, helemaal nu ze een beetje verkouden is.
    En ik vind het helemaal niet raar dat je wil dat je vriend ook gezag heeft. Jullie wonen toch samen, hebben bewust voor een kindje gekozen. Het is niet alleen jou kindje, maar ook die van hem.
    Ben blij dat wij zijn getrouwd en niet met zulke rare dingen zitten. Laat je zus gewoon maar kletsen, doe gewoon waar jij je goed bij voelt!

@Meetie, je bent dus weer thuis, woehoe!:D Hopelijk gaat alles goed en hoef je nooit meer te vertrekken! Hoe vind Dylano het nu hij weer thuis is, is het niet erg verwarrend voor hem?
    Kan me voorstellen dat het best wel confronterend is om weer in dat huis te komen, waar alles is gebeurt. Misschien toch kijken of jullie echt niet kunnen verhuizen, een nieuwe start maken. Een beetje buiten Den Haag gaan wonen, niet in een appartement. Maar een huisje met een tuin, voor de kids. Maar als dit niet kan....misschien kan je je woonkamer een nieuwe kleur geven, meubeltjes verplaatsen, paar nieuwe assecoires. Krijg je een heel ander gevoel, en het is niet zo duur.
    Dus Alex blijft toch bij defensie. Eerlijk gezegt vind ik de beveiliging ook niks. En je ziet bijna nooit iemand van 55 nog in dat vak werken. Dus denk niet dat dat iets is wat je je hele leven kan doen.
    Jeetje dat je van condooms blaasontsteking krijgt, wat ontzettend vervelend. Jij kan dus eigenlijk nooit aan safesex doen.
    Succes met het schoonmaken en inruimen!

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, lekker dat je weer thuis bent, jammer dat je veel moet poetsen hahaha.. mannen!
    En kan me voorstellen dat jullie huis veel frustraties te weeg brengt en is verhuizen helemaal geen gekke gedachte het is die negatieve energie die er heerst van voor jullie tijdelijk uit elkaar gaan...

en toch maar bij defensie blijven he.. is ook niet gek zeker tijden 'de'crisis.... maar ik zou gewoon blijven rondsnuffelen naar een andere woning hoor

en ja die met mannetje is super... ik ben degene die nog niet fatsoenlijk met ons meisje op de foto staat...

het ritme gaat hier redelijk.. iig savonds naar bed is geen probleem meer, maar zo overdag zit het er toch niet helemaal in...
    en mn moeder, ach weet je ze wordt oud, dat heb ik het laatste jaar wel gemerkt...

@mamasuus, whahaha ja das ook een manier van beredeneren natuurlijk... duracelletje nodig? :)

hier gisteren geshopt... nu dat doe ik voorlopig dus niet... ik hou me bij me ene spijkerbroek en een setje dat ik alsnog gisteren heb weten te scoren bij The Sting... want ik wordt er niet echt vrolijk van nog.. nog steeds te dik... en wil niet sip worden van mn omvang nu..
    en nog wat leuke kleren voor almar gekocht en een cadeau voor mn oudste broer, die wordt 41 vandaag... dus strax feest...

almar gaat vanmorgen met een maat duiken dus de dames hebben voor de verandering het rijk alleen....

nou ga msdam effe in bedje leggen want ze valt gewoon in de wipper in slaap.. en dat lijkt me nu niet de bedoeling, met alle drukte van vanmiddag is het beter als ze effe in dr eigen bedje gaat liggen dacht ik zo...

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hee, kennen jullie lovelyengeltje nog? ze is inmiddels 41 weken las ik... en.... ach dat was het.. verder geen nieuws ;)

Deel Deze Pagina