Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hahah ja mikmak, had het van de wk ook al ergens gelezen dat ze last had van schimmelinfectie hihi.

moet zeggen dat ik oom niet veel te melden heb. manlief belde net want internet op kantoor doet het niet dus kunnen niet skypen. want internet op kamer is slecht. en moet zijn tegoed weer beetje opwaaarderen hij had gister update van virusding en duurde langer dan gepland dus koste ook wat meer. aaah. doe dat dan ook niet daar maar goed.

verder net lekker met doggies in bos geweest. en ff kijken zo want hebben ineens film 1 en 2 dus miss dat er nog lueke films opkomen voor zolang ik het heb hihi. altijd profiteren natuurlijk hahaha.
    madam die wil alweer naar buiten is zo ineens helemaal weer buitenkind geworden wil niet anders. is vor mij nogal eens lastig want zit nog niet een hek voor naar de vijver die was er wel maar is nu ff tijdelijk weg en ze kan dus erheen net nu ze het intressant begint te vinden en vanaf pc kan ik dr niet zien. en heb geen zin ook naar buiten te gaan dus zo maar bij tv gaan zitten an ik dr beetje i nde gaten houden.

nou tjuussie prettige dag nog en tot morgen of miss wel vanavond hahahha.

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

alles goed? hier wel hoor. het circus wat super gister, ze mocht zelfs op het eind op de olifant zitten, wat heb dat meissie genoten zeg.

en ja over dat gezag, heb het me me vriend er over gehad, en ik geef hem dat gewoon hoor, we hebben samen besloten om voor een kleintje te gaan enzo. en ja dat trouwen dat gaat nog nier gebeuren hoor, en als het wel het geval gaat worden, is het snel op het gemeente huis end an lekker paar weken op vakantie!

hij heeft al wel geregeld dat hij ingevlogen gaat worden na een paar weken na de bevalling.

@meetie bevalt het weer om'thuis'te zijn? hopelijk blijft het nu goed gaan tussen jullie.

@mama suus. je kleine meid is dus echt ene buiten kind geworden,lekker toch. hier ook even met de hond op pas geweest, die meteen een duik neemde ze dacht het is vast zomder dus dan mag het wel grrrr

@mikmak je komt vast wel weer snel terug op je oude gewicht je je bent nog genees 2 maanden geleden bevallen hoor.

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    noa, ooh leuk ben je naar circus geweest. welke dan. miss staat het wel ergensm aar dan vast oz overheen gelxen hihi sorry. en met wie ben je geweest dan? vind circus ook altijd zo leuk ben hier la een keer midden in de zoemr geweest was ie bij ons op voetbal veld. en kon hetn iet laten samen met me ma er een keer heen te gaan. madam was toen net jaar denk ik en had het mega warm zo in de brandende zon midden op de dag. maar vond het ook heel leuk.

groot gelijk hebben jullie hoor dat je ook gewoon dat gezag doet want jah is toch jullie kindje en idd je hebt er samen voor gekozen en hebt er je best voor gedaan dus tuurlijk wil hij dit ook.
    en hoezo een paar weken erna invliegen. je meot me echt weer ff helpen herinneren hoor hihi. zouden de hormonen wel zijn whahaha. vergeet nogal eens dingen.

mikmak, dus je bent toch nog voor een extra geslaagd. ach jah ben je dan miss toch ff nodig. kan het me voorstellen hoor dat je er gefrustreerd van word was ik ook je wil neit wetne hoe lang ik rond heb gelopen in zwangerschapskleren whaha. weet het zlef niet eensm eer verdrongen denk ik hahaha. was wel lang in ieder geval.

nou ga ff eten roeren.

4. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mama suus
    het circus staat bij ons in de stad en ben met het dochterje van me zus heen gegaan en vooraf gegeten bij de mac hihi. me vriend wordt ingevloge, want de boot waar hij opzit ligt dan al weer in afrika weet je het weer?

ben ook eten aan het koken, had helemaal geen honger maar moet toch he?!

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    oh jah hij is weg als je moet bevallen toch?
    echt ben zon zeef af en toe hahaha.

nou ik had eerst ook niet echt zin in eten maar heb toch zitten bunkeren hahaha. had zelf wat in elkaar geflansd en was toch lekker. jammer genoeg vond madam van niet maar goed die wilde niet eens proeven was te moe denk ik. ligt er ook al in nu. ze wil dus echtn iet meer erin smiddags en das een ramp hoor. ze is echt zo moe nu. maar blijft volhouden dat ze als het licht is niet gaat slapen. had ze ook nog hele donkere ontlasting in dr onderbroek. ga morgen toch maar eensm et dr naar arts want volgens mij heeft ze ook een blaasontsteking omdat ze steeds te laat gaat plassen en dus heel lang wacht expres. en vanmorgen bij mijn ouders trok ze onder plassen pijnlijke gezichte nze zei dat het niet zeer deed maar geloof het niet echt. dus beter ff checken dan toch.

nou prettige avond ga nog ff op de bank hangen.

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mama suus hij is net thuis als ik moet bevallen dus daar zijn wel blij mee, en hij mag dus ook langer thuis blijven gelukkig.

je eten was dus lekker, hier ging het mis met het vlees uit de pan halen donderde de pan van gasfornuis en ja hoor over me hand en me kleren heen, grrr meteen gekoeld en zover ik kan zien niks aan overgehouden.

kom net nog wel ook weer achter een ander probleem me buik juikte! dus ik ging even kijken en voelen en me piercing zit dus erg strak krijg het balletje ook niet lis dus ik probeer zo wel even een huishoudhandschoen hopelijk lukt het, dus ga nu maar meteen een andere bestellen die voor de zwangerschap is

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    noa, das dan miss wel handig idd dat je ff een andere grotere piercing erin doet alvast hihi. voor dat ie uitscheurt oid.
    aha dus hij moet erna haasat meteen weer weg maar mag dus nog ff blijven rondhangen das idd wel prettig want die 2 dagen die ze krijgen zijn echt te weinig hoor. die van mij was de vorige keer in opleiding. toevallig op de dag van bevalling was ie daggie vrij. erna is ie ook nog wk thuis geweest. hij leip gelukkig voor met leren dus dat kon. hihi nu zou het erom hangen of ie al klaar is of nog niet dus moeten we nog afwachten.

straks ff met de auto naar degarage krijg de achterklep weer eens niet los hebbeb dit probleem al eerder gwehad en is lastig als ik manlief gah laen hihi al zijn zooi moet er dan jah in.
    ff kijken of we de kinderarts redden vandaag en anders morgen. moet nog een lamp ruilen voor aquarium. en wil nog ff naar de möma daar hadden ze heel goedkoop kinderbadjassen want ze heet nog steeds een van maatje 68 aan beetje te kort dus hahahaah. maar ze zit tegenwoordig zo graag in dr pyama beneden.

8. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hey meiden,

Ik ga me zo even door jullie geklets heen worstellen want vanaf donderdag heb ik niet echt mee gelezen omdat ik aan het werk was.

Donderdag is Mara dus voor het eerst de hele dag bij mijn moeder geweest nadat ze daar ook had geslapen en dat ging best goed. S'avonds heeft mijn moeder haar weer terug naar huis gebracht en hebben we samen gegeten en toen zette mevrouwtje toch een keel op ze heeft geloof ik wel een uur liggen krijzen en ze werd nergens stil van uiteindelijk was ze zo moe dat ze snikkend in slaap is gevallen in mijn armen. Vrijdag was John zijn papadag en s'nachts begon mevrouwtje al te spoken en dat is de hele dag door gegaan veel huilen en mieren. Zaterdag ging het iets beter maar gister op de verjaardag van mijn moeder ging ze weer heel erg krijzen. Nou denk ik dat ze niet meer genoeg heeft aan haar voeding . Ik bedoel eigenlijk dat de hoeveelheid wel genoeg is want ze drinkt niet elke fles leeg maar dat er te weinig voedingsstoffen in zitten want ze komt nu om de 4 uur en een kwartier ipv om de 5 uur zoals normaal. Mijn moeder had een pak rijstebloem staan dus heb haar gisteravond om half 8 een flesje gegeven met een schepje rijstebloem erbij en mevrouw heeft vervolgens tot half 6 vanmorgen geslapen toen heeft ze weer een flesje gehad en heb ik haar bij me gelegt omdat ze niet meer in haar eigen bedje wou maar nu slaapt ze nog (in ons bed) ongelofelijk gewoon . Hoop dat dit gaat werken want vond het zo lekker toen ze door sliep rond de 8 weken maar dat was ineens weer over. Eigenlijk is die rijstebloem pas vanaf 4 maanden maar ja als mijn meisje het er goed op doet en nu geen honger meer heeft dan krijgt ze het van mij nu al gewoon hoor.

9. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Zo even kijken of ik alles onthouden heb. Meisje is inmiddels wakker maar ligt hier lekker op een kussen op schoot te lachen met haar speen in der mondje haha zo grappig om te zien.

@ Meetie Ah onze opsporings berichtjes hbben geholpen Wat super dat julle het weer gaan proberen samen en je bent nu dus zelfs al weer thuis, lijkt me echt wennen zo na zo'n lange tijd bij je ouders en zusje. Hoe zijn Dylano en Jesse eronder ?

@ Miekje Gefeliciteerd door naar de 2de ronde mooi hoor .
    Hoe was Julen zijn verjaardag en ghoe vond hij zijn stoel ?

@ Mikmak Smelt......... wat een lieve foto van Linette met haar Papa.
    Meis nog even en dan kan je wel weer lekker je kleren van voor de zwangerschap aan snap dat je het liever vandaag wil dan morgen maar gun je lichaam even de tijd.

@ Mamasuus Netjes hoor dat die 2 adjudanten zo begaan zijn en zelfs bij je langs komen . Haha allen blijft de kurk nog wel een tijdje op de fles die ze kado hebben gedaan haha.
    Heb je met het mooie weer nog in de tuin gewerkt of heb je je rechter handschoen niet meer kunnen vinden ? Die moet je nu zeker wel dragenhoor nu je zwanger bent.
    Wat een super leuke tekst op het t-shirt dat je je meisje aan gaat doen op het grote vertel moment ben benieuwd hoor.

@ Noa meis je moet gewoon doen wat goed voelt voor jezelf en niet naar een ander kijken hoor ivm erkennen en gezag. John en ik hebben het ook zo geregeld . Je moet trouwens samen met je vriend nog wel voor de bevalling naar het gemeentehuis als hij jullie kindje wil erkennen anders kan hij trouwens straks na de bevalling ook geen aangift gaan doen als vader maar dat wist je vast al.
    Geweldig dat je naar het circus geweest bent ik hou daar ook van alleen kreeg ik John er nooit mee naar toe als het in de buurt was . Nog een paar jaar wachten en ik heb een goede reden om met Mara te gaan haha.

@ Consider AAAH wat een lekker lache bekkie is Valerie echt een snoes.
    Jammer dat het huisje wat lullie zijn gaan bekijken het toch niet word maar je hebt gelijk hoor als er nog te veel aan moet gebeuren en die warme slaapkamer lijkt me idd ook niks .
    He wat naar dat je bent gevallen heb je er nog last van of gaat het weer een beetje ?

Zo volgens mij heb ik dan iedereen weer gehad en wie ik vergeten ben SORRY!

Ga nu even lekker met mijn meisje onder de douche dan een flesje en daarna even boodschapjes doen denk ik

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamasuus, dus je eten was ok

@noa, leuk hoor circus

@busster ik weet het moet het lichaam tijd geven.. maar das soms zo moeilijk

Nou gisteren de verjaardag van mijn broer gehad... de toon werd daar lekker gezet door mn zus en mn moeder, zodanig dat wij er thuis nog heibel over hadden...
    volgende was dus, woensdag was ik langs mn ouders geweest omdat ze 42 jaar getrouwd waren, had een mooie bos bloemen mee enzo.. tenslotte hebben ze een hoop voor almar en mij gedaan.... maar deze zus vond ik onverantwoordelijk 1.5 week geleden omdat zij een doodziek kind naar mn ouders heeft gebracht en dat is heel gevaarlijk voor mn vader omdat ie geen weerstand heeft na al die chemo's en operatie.. ik had die dag linette effe gebracht omdat ik naar de tandarts moest, met als gevolg dat linette ziek werd, en mijn vader... ik vond en nog steeds dat jeje eigenknd kent en omdat hij zo ziek was maar zorg verlof moest nemen ipv een ander met de sores te zitten want dat kind heeft het hele tapijt bij mn ouders ondergekotst en vanwege de diarree het hele bed ondergsch*ten... nou iig me zus vond het wel lekker want ze was doodmoe... dan nu het volgend (het een hangt samen met het totaal plaatje) ikke dinsdag met linette naar de ostheopaat, die dag erna was ze dus lastig en had gezegd dat mn moeder haar moest laten liggen... nu had mn moeder blijkbaar gezegd dat hun linette van mij niet mochten vasthouden (permanent) :confused: maar dat is helemaal niet wat ik heb gezegd, ik zei dus laat haar nu liggen, ben bezig met haar ritme en daarbij is ze hartstikke lastig door haar behandeling, met als gevolg dat mijn zus gisteren sarcastisch zei.. mag ik dr vasthouden , oh nee dat mag niet, want moeders bepaald dat dat niet mag, dan wel effe kijken hoor.. rukt het dekbedje ervan af.. oh maar die is hartstikke wakker....

tot 2 keer toe valt ze me in de reden toen ik met iemand anders stond te praten terwijl ze helemaal niet met het gesprek bezig was... vervolgens gaf ik linette effe aan mijn schoonzusje die haar heel effe aan haar moeder gaf, haar moeder loopt naar de huiskamer waar mijn moeder zat, die vervolgens jaloers reageert.. almar pakt linette over, geeft haar aan mij en mijn moeder komt aanlopen rukt linette uit mijn armen en zegt zo ik hou haar wel vast, want iedereen mag haar vasthouden behalve wij en ik ben de oma...... (volgen jullie nog) vervolgens wil almar haar boven leggen en ik heb zoiets van jeetje laat nu maar slaapt en strax zit ik de hele avond boven omdat ons meisje in een vreemd huis ligt en dan de hele avond aan het huilen is en er is ook geen babyfoon.. wat almar dus weer kwaad maakte.. en ga zo maar door... zucht.. heibel dus.. maar ben met mijn moeder en mijn zus effe helemaal klaar... ze weet het allemaal voor iedereen maar haar eigen leven is een grote puinhoop... te triest gewoon....

iig vheeft linette van 1 tot half 7 geslapen...

vanmorgen naar de dietiste geweest, maar eigenlijk kan ze niet meer voor mij doen dan dat ik al doe.. ja kijken wat ik eet en hoe ze dat kan aanpassen... zucht ik doe dus alles al wat iemand op een verantwoorde wijze kan doen....

nou ga me effe met het huishouden bezighouden.. laterss

11. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ik lees zo ff bij en ga reageren..

Busster: Ik las dat je meisje nu rond de 4 uur komt voor een voeding..
    Dat was altijd de tijd die Julen er tussen liet.. Is 5 uur er tussen niet heel lang? (heb er zelf nl geen ervaring mee hoor, alleen met 3 of 4 uur tussen voedingen)
    Geen idee wat je haar nu geeft qua voeding? BV of FV en hoeveel qua FV (mits je dat geeft?)

12. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Mikmak:
    jeetje wat een gedoe zeg met je zus en je moeder... Iki snap werkelijk die reacties niet!
    Ik word er, tijdens het lezen, gewoon een beetje boos van!
    Je moet gewoon doen wat jij denkt dat goed is, samen met Almar!
    Jammer voor hun dat ze dat niet kunnen begrijpen..

13. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
  14. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Meetie: Ahh je bent weer thuis! Wat goed zeg.. Ik hoop echt dat het werkt en dat jullie samen een nieuwe start kunnen maken!
    (enne, ik weet hoe t is, heb ook in zo'n soort situatie gezeten.)

Hoe gaat t met de 2 knapperds?

En Alex dus toch bij defensie blijven.. Misschien wel t beste, zeker gezien de tijd nu, en hij kent de organisatie natuurlijk..

Hoe is t met jou? Wat doe je voor iets met 'vormgeving?' ik lees dat je opdrachten goed gekeurd waren.. Ben wel benieuwd wat dat nu is..

15. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
  16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    och miekje ik ben er laaiend over... maar had geen zin om op de verjaardag van mijn broer stennis te schoppen over het jaloerse gedrag van mijn zus en moeder... 1 ding vind ik wel fijn... ik ben mijn moeder niet gelukkig die taak is strax voor mn zus weggelegd... roddelen en afgaan op halve info.... probeer het maar naast me neer te leggen, en als ze bellen weet ik ook nog niet of ik op dit moment de telefoon ga opnemen.. want denk niet dat er wat aardigs uitkomt.... maar het is meer dat ik niet wilde dat mijn moeder haar die bewuste dag ging oppakken en mee rondzeulen.... en ze verdraait gewoon alles.. maar weet je miekje the story of my life.... heb hier nog wel eerder een verhaal gezet over mijn waarde moeder..... het klikte toen niet, dan niet en nooit niet.... ondanks dat ze oud aan het worden is en ziek en vergeetachtig enz enz....

17. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Jeetje Mikmak wat een drama zeg....
    En idd ik snap heel goed dat je de verjaardag niet wilt verpesten.. Maar zij verpesten het wel voor jou op deze manier!
    Wat enorm klote dat dit gewoon het gedrag is van die 2, en dat je dit dus al zo lang meemaakt...
    Vind t echt rot voor je, ze zouden moeten genieten van hun nichtje/kleinkind.. Ipv ruzie maken om wat wel/niet mag in hun ogen...

Idd, lekker niet opnemen hoor, zou ik ook niet doen.. Ik zou ze zelfs express wegdrukken (dat ze dat weten zeg maar) om gewoon duidelijk te maken dat je ze niet wilt spreken...

18. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Zie de link hierboven voor de stoel..
    Ja die ooronsteking was echt heel naar... Gelukkig is mijn HA zelf ook mama, en snapt me heel goed.. Die weet ook wel dat ik niet voor niks haar opzoek...

Nou het zou kunnen dat Miekjeman mee gezonden kan worden.. Hij is in juni klaar met de AMV opleiding, dus ja dan is ie weer vrij om te gaan he...
    Geen idee of ze rond die tijd ook meer medisch personeel willen..
    Helaas is Julen dus nu al 1 jaar, dus denk dat die regeling nu niet geldt voor hem, of wel? Ook weet ik niet of die regeling er door is.. Weet wel dat ze het erover hadden, maar of t echt goedgekeurd is, geen idee...

Sollicitatie is voor: casemanager bureau jeugdzorg..

19. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Kom later terug.. ff boterhammetje eten met Julen en dan ff de stad in..

20. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Miekje Jeetje stoeltjes zijn idd duur maar wel super leuk . Ga de link bewaren mischien dat Mara als ze 1 jaar word ook wel zo'n stoel krijgt haha. Duurt nog lang maar goed.
    Miekje volgens mij mogen de mannen met de regeling een uitzending overslaan tot het kind 5 jaar is maar durf het niet met zekerheid te zeggen .

@ Mikmak he jakkes wat een gedoe weer op de verjaardag van je broer. Pff zou ook even helemaal klaar zijn met je moeder en je zus. Hier gister ook heibel op de verjaardag van mijn moeder maar dan met mijn jongste zusje want die is boos vertrokken. Mijn moeder is vanmorgen op vakantie gegaan en dat heeft ze tegen ons allemaal verteld maar nu beweert mijn zusje dat ze van niks wist en dat ze tegenwoordig overal buiten gehouden word , niemand belt haar en alles wat ze doet word afgekeurd volgens haar. Nou dat is dus helemaal niet zo maar goed ze is dus stampvoetend het pand verlaten. Trekt wel weer bij en anders maar niet.

Mara ligt nu beneden in de bak van de kinderwagen te slapen normaal word ze meteen wakker als we thuis komen na de boodschappen maar ik heb inmiddels al gelucht de woon kamer geveegt en house gekeken op tv en ze slaapt nog . Ikke is erg blij want de laatste tijd werd Mara een beetje chagerijnig en huilerig mischien dat die rijstebloem wonderen doet maar ik moet natuurlijk niet te vroeg juichen. Dus ik klop nog even af. hihi

Ook even spammen met mijn meisje.

Deel Deze Pagina