hoi meiden alles goed? hier wel hoor. de kapper had helaas zich vergist in de tijd, dus was voor niks geweest grrr en over die opleiding van me vriend, hij gaat het doen, en hij zegt ook heb de weekenden en savonds dan voor jullie. maarja 5 weken thuis vondt hij ook wel lekker, maar ja deze kans krijgt hij niet weer dus ach we zien wel.ik steun hem in de keuzes die hij maakt. @mama suus je haar zit dit goed gelukkig maar, ik hoop de mijne ook van de week. en die duitsers begrijpen weinig zo af entoe. en ja nog anderhalve week met een strakke broek succes! uhmmm ben weer de rest vergeten ondertussen aan de telefoon gezeten hihi. dus ga weer even lezen!
@Busster, Ja Jesse is onwijs aangekomen in verhouding... zijn curve ging meteen naar de bovenkant van de marge hihi En dat kan best ja, dat jongens groter zijn dan meiden, al veranderd dat later ook weer als kind zijn ze meestal weer kleiner en pas in de pubertijd groeien ze weer boven de meiden uit.. Ja haha heb ik ook hoor.. de ene keer denk ik.. oh mijn kind kan dat nog niet.. en bij een ander lijkt hij weer voor te lopen. Ach, zolang alles goed gaat, vind ik het niet erg sowieso heeft ieder zijn eigen tempo inderdaad. En dan nog, ik hou toch wel van ze haha @Noa, Oh jammer dat je haar nogsteeds geen beurt heeft gehad. Volgende week heb je dus pas een nieuwe afspraak? En je vriend heeft dus een beslissing gemaakt? Mooi, is dat ook weer opgelost Morgen hebben we een afspraak met de huisarts.. dan ga ik een spiraaltje halen! Ben benieuwd wanneer hij erin kan! Daarna gaan we mijn broertje zijn nieuwe huisje bekijken!
pfff dit meen je niet he ben ik op iedeeen aan het reageren dondert me internet er ui en de hele rotsooi (ziggo) ben dus even bezig geweest met alles weer te fiksen dus ga weer een poging doen, en ja volgende week een ander kapsel en mischien ga ik in die tussen tijd wel naar een ander als ik helemaal gek ervan wordt hihi
Aah irritant als dat gebeurt! Maar je haar is dus sowieso binnen een week gefikst Of het nu door je eigen kapper gebeurt of een ander. Ach toch een fijn vooruitzicht.
@ noa pfff je haar dus nog niet gedaan lekker zeg dat de kapper zich in de tijd vergist had ik had als ik jou was er op gestaan dat hij toch je haar zou doen . Is toch niet jou fout . jeetje rot ziggo zou er gek van worden. Je vriend heeft dus de knoop door gehakt ik hoop voor hem en jou natuurlijk dat het hem gaat lukken en dat hij zich kan concentreren op zijn opleiding. @ meetie Ja ieder kind heeft zijn eigen tempo het is alleen soms dat moeders onderling elkaar gek maken met wat hun kind al allemaal kan. Mij maakt het niet uit al doet ze er iets langer over , het begint al net na de geboorte als je kindje weer boven het geboorte gewicht moet komen al die mama's die roepen hoe snel hun kleintje wel niet is aangekomen en volgens mij houd het daarna nooit meer op haha. Maar goed het is zoals je zegt we houden toch wel van ze. Morgen moet ik weer aan het werk en s'avonds hebben we werkbespreking baal er een beetje van want ben morgen al om 4 uur klaar maar bespreking begint pas om 7 uur en dus niet de moeite om naar huis te gaan maar ook weer te lang om op kantoor te wachten grrr. Hoop dat mijn collega's het een beetje kort houden maar dat zal wel weer niet vorige keer duurde het tot bijna 11 uur nou zo lang ga ik echt niet wachten hoor want moet de dag erna al weer voor 8 uur op mijn werk zijn en ben bang dat mara er geen rekening mee houd dat ik maar zo weinig kan slapen haha.
Hey meiden, mijn weekend is begonnen Vandaag weer de laatste werkdag van de week gehad. Morgen wil ik een beetje schoonmaken, alvast valerie haar spulletjes in pakken voor de logeerpartij, en een vriendin komt op visite. Vrijdag willen we op tijd weg, en brengen we Valerie rond half 9 bij mijn moeder. Daarna gaan wij lekker naar Amsterdam, we willen een rondvaart doen, even naar de albert cuijp, betje shoppen en daar eten. Daarna gaan we naar het hotel in Wijk aan zee. En zaterdag gaan we naar de Beverwijkse Bazaar, daar ben ik echt al jaaaaaren niet geweest. Even wat anders, Valerie had eergisteren en vandaag een wit truitje aan bij de gastouder, en nu zaten daar een paar lichte make up vlekken in. Mijn gastouder heeft volgens mij best wel een laag makeup op. Het gaat er wel uit met wassen, maar ik kan haar dus dan niet 2x hetzelfde truitje aan doen. Het valt niet heel erg op, maar ik zie het wel. Wat vinden jullie, moet ik hier wat van zeggen? En hoe kan ik dat het beste doen? @Mikmak, zo te horen zou jij het niet erg vinden als ze weer naar Italie gaan @mamasuus, jeeeetje wat een woede uitbarsting van yasmine! Poeh! Zou dat echt vreselijk vinden, helemaal als je in een winkel bent. Dus je haar is gelukt, de kapper kan het altijd erg mooi kleuren vind ik. Lekker tactische opmerking van je mannetje over het meer bewegen, typische mannen opmerking Nog anderhalve week je buik inhouden en dan kan je gewoon je buik showen. @Busster, ik begin vanavond met de rijstebloem. Wil het eerst alleen door de laatste fles doen. Ik doe er eerst maar een theelepeltje in, zodat haar darmpjes er rustig aan kunnen wennen. De laatste dagen is ze zo aan het mieren s'nachts. En ze wil nu al om 5 uur - half 6 de fles. Terwijl dit eerst 7 uur was. Dus hopelijk helpt de rijstebloem. Hopelijk zijn die foto's van de AH leuk geworden. Heb hier wel eens gelezen dat niet de mooiste foto 2,50 is. De mooiste foto's zijn dan duurder. Ach ja, je kan altijd uitzoeken welke je wilt hebben. Wel jammer dat ze verder niet heeft gelachen, misschien een beetje camera schuw Vervelend dat Mara aan het jengelen was toen je aan het winkelen was. Ik vind dat ook nooit prettig, wil dan meteen naar huis. @Meetie, jeetje meid, wat vervelend dat je je zo rot voelt. Je hebt best wel wat meegemaakt in een korte periode: bevalling, weg bij alex, terug bij alex. Je moet het denk ik gewoon allemaal nog verwerken, en de hormonen zullen ook wel een rol spelen. Wat ontzettend vervelend dat alex niet mee kan naar de voorschool, inderdaad weer zo'n moment dat hij niet mee kan. Weer zo'n moment dat je je alleenstaande mama voelt. Begrijp je helemaal hoor! Het bevalt best wel goed op mijn werk, heb het best druk want volgende week komt de onderwijs inspectie. En voor die tijd moet er natuurlijk van alles af zijn. Volgens mij heeft Valerie het wel naar haar zin bij de gastouder. Mijn buurman heeft ook een keer gebonkt toen Valerie aan het huilen was, was toen ook zo boos. Gelukkig heeft hij het nooit weer gedaan, anders ga ik lekker terug bonzen. Valerie kijkt wel heel erg naar haar handjes, stopt ze ook steeds in haar mond. En ook de diertjes van de wipper stopt ze in haar mond. @Busster & Meetie, Valerie was vorige week bij het cb 5,5 kg en 60 cm. Als ze op haar buik ligt probeert ze ook een beetje te kruipen. Als ze op haar rug aan het spelen is, gooit ze haar benen in de lucht en zwaait ze ze heen en weer, soms beland ze op haar zij. Dus denk dat het omrollen niet meer lang zal duren. Inderdaad heeft elk kindje zijn eigen tempo. Je hoort wel vaak dat kindjes die lichamelijk niet zo snel zijn, wel snel zijn met praten enzo. Ach het maakt eigenlijk ook niks uit, als ze het op den duur maar kunnen. @Noa, je vriend gaat dus de opleiding doen. Wel logisch dat hij het doen, deze kans zal hij inderdaad niet snel weer krijgen. En dus voor niks bij de kapper geweest, lekker handig. Ziggo gooit mij er ook vaak uit, echt heel irritant.
@Busster, Ja het is ook irritant als ze jou ook nog eens gek aan gaan kijken als jouw kind iets nog niet kan.. maar goed, ik hoop niet dat ik een dergelijk effect heb op jou/jullie? In ieder geval bedoel ik het niet zo hoor Jeetje, ook balen dat de bespreking pas zoveel later is! Wat ga je nu in tussentijd doen? @Consider, Dankje meid Nu ik het gisteravond allemaal bij Alex eruit gestort heb, voel ik mij meteen al een stuk opgelucht. Vandaag ging gelijk een stuk beter! Al had ik wel momenten dat ik even tot tien moest tellen en me focussen op iets leuks, maar uiteindelijk geen tranen gehad! En je weekendje klinkt echt leuk meid! Lekker gezellig met zn tweetjes. Hopenlijk zit het weer ook mee Maar ach, de hele dag samen op een hotelkamer hoeft ook niet verkeerd uit te pakken toch? Hihi. Oh, dat is wat minder van die make-up vlekken. Wel fijn dat ze uit te wassen zijn, maar toch.. Ja, hoe kan je dat het beste brengen.. ik denk dat je het gewoon eerlijk moet zeggen. Dat je het niet verkeerd bedoel, maar dat je vraagt of ze een beetje op kan letten, omdat je kindje anders de hele tijd met vlekken rondloopt en dat jij dan continu moet wassen? Ik neem aan dat ze dat wel zal begrijpen toch.. Ik zou het in ieder geval wel naar voren brengen. Leuk dat je werk je zo goed bevalt! Wat voor werk doe je nu precies? En oja! Dat was jij met die buurman. Mooi dan dat hij niet meer heeft gebonkt.. vind het maar raar hoor. En wat schattig dat Valerie ook van alles in haar mondje stopt! Wat voor diertjes heeft ze aan haar wipper zitten dan, dat ze die in haar mondje kan stoppen? En wat is jouw meisje lekker licht In verhouding tot Jesse wel in ieder geval hihi. Maar Jesse heeft dus ook wel wat vetjes hier en daar, lekker bonkie. Valerie is dus ook al lekker heen en weer aan het trappelen Oh, zo gek he.. niet zo lang geleden zaten wij ook met dit clubje nog af te tellen tot wie er ging bevallen.. en nu staan onze kindjes op het punt om bewust te gaan spelen en bewegen! Dat pasgeboren begint er al vanaf te gaan..
zo he heb nu ff geen tijd hoor om alles dor te lezen want ga zo met madam naar de kapper. dat moet ook nodig dus gister meteen afspraak gemaakt hihi. heb ff vluchtig wat gelezen. en idd hoor zijn gewoon richtlijnen op cb als je kind het anders doet is het geen punt. zo was en is ons moppie nog steeds mager ding. (heeft ze van dr pa) dr lengte klopt wel met leeftijd mar gewicht echt niet. ze kon veel dingen al heel vroeg zo liep ze zelfs al helemaal los met 11 mnd. maar fietsen ho maar dat kan ze nu nog niet.en is al bijna drie. dr zijn er zat die met drie zelfs la los fietsen. dus lekker je eigen curve ed maken. je kind ontwikkeld zich zoals ie wil. en niet anders. omdat een boekje dit zegt. he noa balen zeg van je kapper. shciet lekekr op dan ben je voor niks heen gegaan. vind het altijd wel grappig trouwens ze hebben het overal over crisis ed maar als je ziet hoe durk kappers het hebben pff toch neit normaal meer. en het is zo duur. was gister ook alweer 62,50 kwijt nou kun je toch ook hoop andere dingen voor doen.
Meetie, als je wilt kan ik je het telefoonnummer geven van mijn nicht en haar man.... haar man heeft bepaalde gaven die erg behulpzaam kunnen zijn... daar waar ik bepaalde dingen voel en zie maar niet alles kan weghalen (of wegsturen) kan hij dat wel.. normaal gezien zou ik dat ook kunnen maar gebruik mijn weinige energie die ik nu heb om negativiteit buiten de deur houden.. bijvoorbeeld, toen ik in dit huis kwam wonen voelde en zag ik ook bepaalde mensen en energie die ik niet in huis wilde ik werd heel moe en voelde me niet goed.. ik heb hem gebeld en aan mij en in dit huis zaten 15 geesten die mij uitputte, niet allemaal slecht maar ze namen wel de goede sfeer en energie weg bij mij.. hij heeft ze weg gehaald, en dat kan hij gewoon op afstand.... EN bij linette had ik het idee dat ze meer zag dan goed voor haar was.. en dat klopte ook. op het moment dat hij die "monsters" weghaalde werd linette rustig en ging spontaan doorslapen.... dus je zegt het maar... verder heb je zelf ook een verandering gedaan.. je haren geknipt.. en haren knippen is een teken van verandering.. ik zelf steek heel vaak nog een kaarsje met alle positieve energie enzo... verander bijvooorbeeld foto's hang ze ergens anders of zet een andere foto in het lijstje, verandering van indeling wil ook nog wel eens helpen enz enz oh ja in mijn album zit ook een foto die twee verschijnselen weergeven (om het een beetje tastbaarder te maken) kijk maar eens of je ze ziet.. het zijn 2 hoofden! ik hoor wel of je het nummer wilt, voor mij werkt het iig. ja we gaan vandaag nog naar de ostheopaat toe, ben benieuwd En ja ik realiseer me ook dat het lichaam tijd nodig heeft en heb me er voor nu bij neergelegd.... maar ik ben superblij dat jij en alex goed gaan en dat Dylano blij is weer thuis te zijn.. @mijn zus en moeder, ja mijn moeder heeft eergisteren gebeld.. ik wilde niet opnemen maar linette lag te slapen dus toch maar opgenomen.. heb haar effe verteld wat ik er van vond... en ze gooide het erop dat ik nog in de kraamtranen zat... ehhmmm nee dus, eerst was het mijn zwangerschap nu de kraamtranen die dingen buiten perspectie weergeven.. nee dat is het niet, ik ben 33 geen 12 meer, en heb het nog een keer duidelijk gemaakt, en ben er niet van gediend dat er opmerkingen gemaakt worden door haar met van iedereen mag haar vasthouden behalve ik en ik ben de oma... pffff wat een kolder, dat was niet het punt het was alleen die dag na de ostheopaat en ik net een paar dagen was begonnen met de regelmaat voor madam... kortom zij vond dat wel lollig en ontkende eerst alles en daarna bedankte ze me dat ik het verteld had wat mij dwarszat.... maar heb dr daarna niet meer gesproken. en ik moet strax naar de tandarts toe en weet niet wat ik moet doen... @consider, lekker dat je weekend al is begonnen, heerlijk.. Veel plezier in Amsterdam heerlijk, ben er al lng niet meer geweest.. zou toch wel moeten.. heb er 10 jaar bijna gewoond Pffff ik kan Linette nagenoeg nooit hetzelfde truitje aandoen, omdat ze meestal wel eens melk morst hahahaha maar meid als het jou irriteert moet je er effe wat van zeggen om een beetje met haar make-up laag rekening te houden hahahaha En nee van mij mag ze vertrekken hoor naar italie @busster, ja die felicitas dame had er zin in.... en ben ook bli met de nieuwe kleertjes... tis te leuk... heb ook de jonge gezinnenpas aangevraagd voor 10 euro voor 15 maanden, ook leuk.. @mamasuus, mooi dat je haren zo goed zijn gelukt... super toch dat is waar nog 2 weken en dan ben je al weer 12 weken zwanger... hihi en je mannetje komt toch ook al bijna terug? nu hoop ik dat ik iedereen heb gehad, zal zo nog eens een keertje teruglezen hihi.. nou madam heeft weer van kwart voor 11 tot 5 geslapen en hebik haar nog een half uurtje zoet gehouden althans almar zodat ik wat broodjes kon smeren voor hem... en net heeft ze weer met haar speeltjes boven haar hoofd zitten kirren in de wipper hihi zo grappig dat ze dingen leuk gaat vinden nu nou ga me douchen want moet om 11uur bij de tandarts zijn...
even snel want ik sta weer eens ergens te wachten op kindjes die ik straks naar hun school terug moet brengen. Vanavond toch eerder uit.gr dan verwacht werkbespreking is 2 uur eerder dan geplant dus ik ben blij. @mikmak pff hoop dat je moeder het nu een beetje begrijpt na jullie gesprek. @ consider veel plezier in amsterdam als je een bus met daarop de tekst hop on hop off tegen komt met een vrouw achter het stuur zwaaien hoor want dat ben ik. Sorry voor de rest weinig onthouden en terug lezen gaat erg rot op mijn telefoon.
hai hai, nou madam dr gharen ook geknipt hoor. ook beetje laagjes gedaan achterin en dr pony beetje bijgeknipt want was scheef en niet te ver gedaan want wil het erbij laten groeien dus maar elke dag staarjte of knipje erin. verder ff niet veel niwues eigenlijk. zla proberen al het geklets vanavond te lezen heb het nu nog druk hihi. gr
ooh wat ik nog wel zag. hihi idd mikmak. nog maar 2 weekies en ik ben 12 wk woehoe. en mijn vent komt volgende wk al weer thuis jippie is zo snel gegaan. nog ff en kan weer naar eindhoven crossen om hem te halen.
hoi dames! nou me haar is er af hoor, ze belde me op dat ik nu kon komen. staat veel en veel leuker. ben weer helemaal blij! ga nu even snel eten de boekhouder komt zo de belansting papieren doen grrrrr dus ik ben der later weer en dan ga ik weer ene poging doen om alles te lezen haha. groetjes
hai hai, nou heb gelezen hoor nu nog kijken wat ik onthouden heb whahaha. @meetie, shirtje heb ik bij rainbowbabies besteld. wel wat prijzig maar echt mooi en goeie kwaliteit. ze zou hem ook vaker aankunnen dus. helemaal geen punt jah. vind het oo kzonde voor een keer. en de kleine jesse word dus al een echt beertje. gaat dat hard he? die tijd gaat allemaal zo snel. tis lekker cliche maar toch nog steeds waar dat dat eerste jaar echt omvliegt. vind zowiezo de tijd met kind sneller gaan dan zonder. eerder op school zat ik echt met smart op zomervak te wachten en duurde altijd zo lang maar hoe ouder je word hoe sneller het gaat. @buster, dus nog geen slippers. en een lekker dwars meisje. weet precies wat je bedoelt hoor dat je dan toch maar leiver doorloopt. heb het dus zelf nu weer met onze madma zoals je wel kon lezen. al moet ik zeggen dat vandaag weer stuk beter gaat. gisteravond was ze ook weer bezig tandenpoesten is echt een ramp bij ons. en ze weet als ze leif poetst krijgt ze dr foppies andersn iet. nu was ze zo dwars en heb ik dr uiteindelijk een weggedaan. en heeft ze er nog maar een. vandaag ook weer paar keer gezegd van als je niet luistwerd gaat de laatste ook weg nou je wil neit weten hoe snel ze dan luiesterd. ze zeggen wel je mag niet dreigen met zulke dingen maar dit is nu ff het enige wat werkt en van die foppies moet ze toch af. anders gaat ie op haar derde verjaardag emt de foppiesfee mee. dus ach een maandje eerder is ook geen punt toch whahaha. @noa, dus toch je haar dr af. voelt dan dan leker he. vind het nu ook zo prettig is nu schouderlang en voelt zo licht. (heb het altidj erg lang) goed van je vent dat ie toch deze stap maakt. en het lukt hem vast wel hoor als ie erzelf achterstaat en jij ook dan moet het te doen zijn toch. @mikmak, ooh dus je meisje had stijf beentje van prikkies. leif dat een warm bad met papa goed doet. en idd hoor als ze zielg zijn mogen ze best wat langer bij pa en ma. das toch sellie. dus je ma waait alles lekker weg nou mooi is dat. en idd zeg alsof je nu nog last hebt van die tranern. zou niet best zijn en is er vast nog wat mis. en zoals je zegt je bent oud genoeg en je weet zelf wat je wilt. tis jou leven niet die van hun meer. @consider,leker zeg dus je weekend is begonnen. heel erg veel plezier met zn tweeen dit weekend geniet er lekker van. heb je wel verdiend. wat die make-up betreft echt heb geen idee maar zou het wle kenbaar maken. en anders zeggen dat je het er zo moeilijk uitkrijgt ofzo hihi. verder vandaag dus madam naar de kapper. later bij me ma ff broodje gedaan want madam dr ehbo koffer (voor de koortstuipen) lag nog bij me ma. zeg ik nou we gaan naar huis want oma moet zo naar bleomschikken. ooh zegt ze maar dat kan ik ook bloem schrikken. ze loopt naar de hyacint op tafel en roept heel hard boe! nou wij kwamen dus niet meer bij whahaha. monstertje.
Hallo meiden, Ik heb een vraag. Een tijdje geleden heb ik volgens mij ergens gelezen dat een militair 1 uitzending mag skippen ivm kinderen als die kinderen onder een bepaalde leeftijd zijn... Ik weet alleen niet meer waar ik het heb gelezen en of ik het goed heb begrepen. Weet iemand hier iets meer over? Groetjes
zoooo madam ligt eindelijk in bed na en dagje lopen huilen en emmeren.. vandaag bij de ostheopaat geweest, en ze maakt goede vooruitgang... ze wordt al steeds soepeler, en het kan zijn dat door de prikjes haar buikje weer is gaan verkrampen althans de zenuwtjes... maar ze was goed te pas na de behandeling, althans voor een half uurtje... heb dr om kwart voor 7 een flesje gegeven en in bed gelegd wat 10 minuten huilen was, en het is inmiddels stil.. ik hoop dat ze tenminste tot half 11 slaapt... nou ga nu zelf wat eten want heb vandaag wel geteld 1 hele tosti op... beetje magertjes dus... tot morgen en misschien tot strax
@mikmak, zo meid das niet al te veel dus. een tosti. hoop dat je meisie lekker doorgeslapen heeft. en dat het goed werkt die behandelingen @nen, het beste is denk ik dat je vent dit gewoon ff navraagd. dr is nu wel een regeling jah. en is wel mogelijk. al zitten er natuurlijk ook weer haken en ogen aan zo moet is wel gemist kunnen worden. als hij een functie heeft die niemand anders kan invullen bijv word het weer lastiger. das hetzelfde als met ouderschapsverlof dit is mogelijk mits het past in het plaatje. en bij oefeningen moet je dan ook gewoon mee ondanks je vrije dagen. dus neem aan dat het om je vent gaat. en zou hem dan gewoon ff vragen of hij het nakijkt en andersm iss ff bij de bond navragen. die kunnen je een precies antwoord geven. jee de zon schijnt weer meiden woehoe,. straks lekekr buiten aan de gang en wassen draaien hihi. wil ons terras ff net maken en dan duimen dat het op mijn verjaardag van dat superlekkere weer is dat we buiten kunnen zitten met hele zooitje. scheelt weer zooi binnen he hihi. het is dan alleen wat lastig met shirtje van madam maar goed zien we dan wel weer. mijn ouders en opa en oma komen toch smorgens. en zijn oduers waarschijnlijk ook en dan schijnt daar de zon nogn iet dus moeten we toch binnen zitten. madam is ook weer bezig. heeft ze vanmorgen op lege maag heel snel appelsap gedronken en jah daar word je misselijk van. nu zeg ik dus je moet wat eten maar neehoor dat wil zen iet. tutje dat het is. en de hele tijd maar mama ik ben ziek ik moet spuugbakje aaah. nou jah heb er nu net ff 2 stukkies ingestopt want zlef eten kan ze dna ineens niet meer hahahaha. prettige dag vandaag.
@mamasuus, nope das niet te veel geweest gisteren, gelukkig had ik nog mousaka in de vriezer staan en heb die effe opgewarmt want zin om te koken had ik ook niet meer.. en toen verrassing stond mn schoonmoeder aan de deur om kwart over 8... zat ik echt op te wachten.. maar madam sliep hoor de hele avond en nacht... net effe boodschappen gedaan en nu bezig met de lunch want almar is vrij
ha ha de wereld is niet eerlijk verdeeld. Ik ben druk aan het werk en consider geniet van een weekendje met haar man. Wel grappig want we zijn elkaar net tegen gekomen. Ze hadden met een rondvaart gedaan. Nou ik ga weer even verder met mijn werk spreek jullie later.
hihi dus ze heeft je bus gevonden buster. wel grappig zo in amsterdam dat je elkaar dan tegenkomt zeg.