mikmak, ken dat hoor geen izn in koken hihi heb net ook bij me ma macaroni gehald hihi had ze nog voer van gister en voor hun twee is het te weinig en daarbij hebben ze vanavond ook nog en feest en daar zit eten bij. dus de kleine meid heeft heerlijk geslapen he lekekr hoor. lastig he van die mensne met onverwachtse bezoekjes net als je zoiets hebt van pffff ff rust. moet trouwens echt wat aan me conditie doen. begin te hijgen en puffen das niet te best. wat zwaarder ademen ed. merk ok dat me lichaam nu dat extra bloed begint te pompen. hoor me hart af en toe kloppen helemaal als ik in bed lig. voelt af en toe aan alsof dr een paniek aanval aankomt niet erg prettig dus. probeer me dan gauw op wat anders te concentreren maar is soms wel lastig. nu heb ik madam ook nog ziek. ze was la wat pieperig. heb dr vanmorgen om kwart over 11 in bed gedaan. heeft ze tot 2 geslapen heb ik dr maar eruit gehaald want anders slaapt ze jah vanavond miss weer niet. wilde ze naar oma op loopfiest maar hele tijd huilen en jengenlen. me ma kwam ons achterop heeft ons meegenomen in auto. ik ff temp in oor gedaan en hups weer 37,9 en net thuis dus al 38,8 gaat lekker dus. ze hangt nu op de bank.
Hai, hier ben ik nog even.. heb geen zin om te gaan slapen.. @Mikmak, Welke foto is het dan? Met die twee 'verschijnselen'? En het voelt wel een beetje gek om nu een onbekende te gaan bellen voor zoiets persoonlijks.. misschien als alles een beetje bezonken is dat ik je nog even pm In ieder geval alvast onwijs bedankt! En hier in huis moet inderdaad ook gewoon even wat positief veranderen. Ben er nu nog niet zo aan toe gekomen, maar komende week ben ik wel van plan om het huisje weer even op te frissen. Ook weer bloemetje ofzo, even beetje opfleuren de boel! Kwam jij je moeder dan tegen bij de tandarts? En hoe verliep dat? Op zich wel fijn dat ze je bedankte voor de eerlijkheid, maar het komt niet echt over of ze er echt wat mee doet. Leuk he, als je merkt dat je kindje dingen echt leuk vind enzo! Zo schattig vind ik dat gekir Heb je je schoonmoeders bezoekje nog overleeft? @Busster, Super dat die werkbespreking vervroegd was! En wat grappig dat je Consider tegen bent gekomen zeg haha. Tjah, best oneerlijk ja.. loopt zij al genietend voorbij terwijl jij in je busje zit te wachten tot de klok weer een minuutje verder tikt hihi... @MamaSuus, En je haar is dus gelukt! Fijn weer En je meissie is dus ook meteen geknipt? Dus jullie zijn beide weer klaar voor papa's/manlief's terugkomst Ooh Rainbowbabies, leuk hoor! En ja ach, voor zulke gelegenheden is zo een prijsje nog best te doen toch En je hebt helemaal gelijk hoor! Op school telde ik ook telkens af tot de vakanties en dergelijke hahaha. En nu moet ik gewoon telkens nadenken welke dag het nu is.. gaat echt hard. Kom gewoon tijd te kort! Hihi foppiesfee, dat is nog best een goede ! Die moet ik onthouden voor als Jesse speenfan blijft! Dylano gebruikt geen speen en duimt ook niet, dus dat scheelt, maar Jesse is haast nog getrouwd met zijn speen Bwhahahaha Bloem Schrikken, lekker meissie heb je zeg Wat bedoel jij nou eigenlijk precies steeds met 'de bond'? En vervelend is dat he, dat je je eigen hartslag gewoon voel/hoor.. en ook minder dat je steeds paniekaanvallen lijk te voelen aankomen! Zelf bleek ik ineens last te hebben van hyperventilatie tijdens me zwangerschap van Jesse :-s Heb ik normaal ook niet.. Maar ja, dan inderdaad maar even rustig gaan liggen ofzo.. En je meissie is dus ineens ziekjes? Vervelend zeg! Hoe gaat het nu? @Nen, Hm, ja dat onderwerp bespraken wij hier van de week ook nog, maar ik heb geen idee hoe dat precies zit.. Volgens mijn mannetje is het inderdaad zo dat je een uitzending mag weigeren, theoretisch gezien. Maar hoe de steel precies in vork steekt? (of hoe luidt die gezegd? haha) Denk dat je dat beter aan je mannetje zelf kan vragen, of hij aan zijn hogere. @Noa, En jouw haar is dus ook gefikst! Wat aardig dat ze jouw meteen belden dat ze een gaatje vrij hadden gisteren! Nog gelukt met de belastinggedoe? Ik moet daar ook nog aan gaan geloven.. vergeet het steeds @Consider, Lekker aan het genieten meis?! Je bent dus Busster tegengekomen haha.
@meetie, tis erg sneu maar ze is idd weer ziekjes. vannacht nog zetpil erin gedaan en net had ze nog 38,2 in hetoor dus in de kont hoger. (in oor is echtn iet betrouwbaar dat weet ik ook maar ff makkelijk en tel er gewoon wat bijop) ze ligt nu nog in bed heb dr gezegd dat het nog donker is hihi. en ze vind het best ligt nog lekker. en dat nu we vandaag dat kloatsheeten heben. nou jah ging toch al niet mee met het sheeten zelf. aleen het eten en me ma helepen ermee en lekre cowlslaw maken. was zowiezo al van plan om dat kleine stukkie met de auto te gaan. hihi is maar km maar jah dan kan ik dus echt niet drinken en nu al helemaal niet hihi. net nu me ma weer iets nieuws heeft hahaha die rare duitsers gooien echt vanalles door het bier ze heeft nu weer bier met bananesmaak whahaha. de bond is de vakbond dus nvb nov gelof ikhihi. je krijgt dan ook blad triviezier of als je nog jonger dan zoveel bent krijg je blad exersiese ofzo . volgens mij zijn de meesten hier wel lid van en je kunt ze heel erg veel vragen. je kunt er ook altidj zien wanneer salaris gestord word ed. en dus vorig jaar toe nze zo liepen te klooien met de premie van mijn vent hebben we hun er ook achteraan gezet en dat werkte goed. die voor de jongere millitairen heeft zelfs een graties uitzending verzekering, maar jah voor ons dus weer niet want wonen in dld hihi tis latijd hetzelfde maar goed. dat is dus de bond. heb gisteravodn eens ff een boulion genomen en knap daar mega van op dus dat bevestigd wel beetje wat ik al heel lang dacht heb een lage bloedruk. op kontrole is ie altijd netjes zon 120/60 maar jah dan heb ik net autogereden trappen geklommen ed. maar thuis heb ik er erg vaak last van duizelig helemaal met opstaan misselijk. en dus me hart zo goed horen. dus denk dat ik maar weer ff meer zout moet eten. at het haast niet meer omdat je er ook vocht van vast houd. maar jah dit voelt ook niet fijn dus dan maar zo. wat lekker dat dylano geen fop hed en geen duim. wij wilden het ook niet doen maar jah ze was het zo nodig. en jah te lang mee doorgegaan he word voor ons ook een gewoonte. nu als ze ziek is heeft ze ze nog enin bed en in de auto al ben ik dat nu ant afbouwen. nou ga zo eens ff kijken of ik madam ern iet beter ff uitkan halen. zodat ze vanmiddag nog ff slaapt. en maar hopej dat ze gauw opknapt. straks dus nog ff wat opruimen want denk nu dati k dus hier die salade moet maken. en leek me nog wel zo prettig bij me ma die heeft meer ruimte en dan heb ik die benden niet maar goed tis niet anders. fijne dag nog
Ah vervelend zeg.. maar goed, heb je wel weer nog meer reden om niet te hoeven drinken ja ..bier met bananensmaak, haha hoe kom je er op! Maar zo onbetrouwbaar is die oorthermometer toch ook weer niet? Ja tenzij de batterijen leeg zijn.. dan geeft hij echt rare temperaturen door hihi. Wel fijn dat je meissie zelf lekker blijft liggen, voor hetzelfde geld wordt ze spuug vervelend van dat ziekzijn! Heb trouwens nog nooit gehoord van die vakbond haha en die bladen krijgen wij ook niet, ja we krijgen wel 2 soorten bladen geloof, maar niet die jij opnoem.. En wel fijn dat je nu weet dat je waarschijnlijk een lage bloeddruk heb en dat met een boulionnetje op kan lossen! En zal je nu dan ook vocht gaan vasthouden dan? Aangezien je lichaam dit extra beetje zout juist nodig heeft.. ik heb er geen verstand van Ja ik vind dat ook fijn hoor, dat Dylano geen speen en duim heeft.. uh ja hij heeft wel een duim haha maar hij duimt niet Al vanaf het begin weigerde hij de speen, wat later begon hij wel te duimen, maar dat was echt heel af en toe en dat duurde ook maar eventjes. Nu heeft hij dan wel een knuffel waar hij steeds op bijt/sabbelt Maar neem aan dat dat vanzelf wel overgaat haha. Nou meid, veel succes en plezier met dat kloatsheeten! Derest ook nog een fijn weekend!
whahah jah joh ze hebben hier de raarste soorten bier maar zitten ook lekre bij hoor. zo is alster erg lekker is zeg maar bier met 7-up en dan heb je nog cola bier. en sinasbier en met granaatappel en grapefruit haha je kunt het zo gek niet bedenken ze mixen het zelf maar je kunt het meestal ook zo wel kopen. zelf vind ik alster altijd erg lekker in de zomer lekker fris. ooh en met lemon is ook erg lekker hihi. zal zo madam eens ff op bed doen ze iwl naturlijk niet maar moet wel ff .heb net mijn ouders ff geholpen met klaarzetten. me pa en de buurmannen hadden nog last van gisteravodbn whahah zelluf hadden ze dus ook feesie. en hups gaan gewoon door he. om 10 uur was eerste biertje alweer los. jah zo gaat dat dus hier in dld hihi. heb mijn eerste dus la moeten afslaan vandaag hihi komen er vast nog wel meer. hoop dat madam beetje vrolijker is vanavond en dat slapen straks helpt ze zit nu ijsje te eten. ze stinkt mega uit dr mond dus denk verkoudheid oid. en die oortermometer is echt niet zo betrouwbaar hoor. moet je maar eens checken met ff in het oor en dan ff een in de kont als je tenminste ook zon ding hebt. ik dacht ook altijd dat ie betrouwbaar was. maar mocht hem van ziekenhuis niet meer gebruiken. en het scheelt idd soms wel een graad en das natuurlijk zo hoog wel veel verschil 38,5 of 39,5 scheelt nogal. en daarbi jis oording van zoveel dingen afhankelijk. de kamertemp bijv en als ze op het ene oor gelegen hebben is die ook warmer. dus doe nu altijd als die in oor 38,0 of meer aangeeft dan check ik ook in konnie. meestal verschiult het ook wel eensn iet maar meestal wel. en bij haar is dat wle belangrijk natuurlijk. boven 38,5 meteen wat geven. hihi dus je mannetje isn iet lid van vakbond ach dat kan ook. ik vind het zelf wel prettig. en kost zoveel ook weer neit paar euro in mnd geloof ik. andere bladen zijn dan zeker de landmacht en geloof dan nog dubbel accent. nou zou madam naar boven brengen dan kan ik bwezig met de colslaw. gr
Haha ach wel leuk dat ze van alles door het bier gooien, anders is het ook maar zo saai En bier is ook niet de lekkerste, dus kan nooit verkeerd gaan lijkt mij Hahaha gek idee om je vader met een kater te zien Heb ik volgens mij nog nooit gehad. 1,5 jaar geleden ofzo zag ik (bewust) voor het eerst mijn ouders een beetje jolig, nou ik was gewoon geshockt Hahahaha. Echt, mijn avond was gewoon verpest.. vond dat echt een rare combinatie Nu heb ik dan wel door dat het ook gewoon mensen zijn hoor Maar blijft raar.. hahaha En wist ik niet nee, dat de oorthermometer zo erg kan verschillen.. Wij hebben hier dan alleen zo een ding die je in je kont/oksel/mond moet doen, maar bij mijn ouders hebben ze wel zo een oording, dacht altijd dat het wel goed zat hihi. Maar niet dus, ok, weet ik dat Hou ik het dus gewoon bij deze simpele. En jupjup, landmacht en dubbel accent ja. Nou, succes met je sla! Ik ga me even omkleden en dan met de kids even rondje door het centrum lopen. Meteen even die prenataldoos halen. Och heerlijk zo even zonder Alex hihihi. Nou tot later meiden! Liefs
@meetie, de eerste foto van onze eettafel en een stukje keuken... ga daar maar eens kijken hihi Veel plezier met wandelen, ben aan het wachten tot linette wakker wordt dan krijgt ze dr flesje en dan gaan we ook effe aan de wandel... zooo lekker weer vandaag nou madam doet het weer super goed.. hahaha lang leve de ostheopaat hoor... vanmorgen kwam ze wel al om 5 uur voor een flesje en heeft daarna nog tot 7 uur geslapen, toen werd ik wakker van haar gekir, en lag ze met dr oogjes wijd open in dr bedje... wel met een volle luier... heb dr maar beneden in dr wippertje gezet met dr speeltje boven haar hoofd, blijft ze leuk vinden... toen viel ze weer in slaap en heb manlief maar effe wakker gemaakt om te spelen en nu slaapt ze al weer een uurtje of 2.5 en ze om 2 uur is het al weer 5 uur geleden sinds haar laatste flesje, dus al weer bijna tijd... verder niet zoveel nieuws onder de zon.. ben een beetje verveelt, almar is net weg om in het scouting lokaal van hun wat te klussen, en ik loop er strakjes effe naar toe dus laters
hoi meiden alles goed? hier wat minder. heb al 2 dagen ontzettende last van me rug en stuitje dus ik leg veel en doe niks!. word je ook helemaal gek van. me haren zijn der inderdaad af en het ziet er een stuk beter uit, en voelt ook lekkerder en de belasting dienst was gelukt kreeg heel wat terug nou dat is toch lekker mee genomen hihi. nou meide ik ga weer liggen fijne avond allemaal groetjes
Goedenavond! Nou, ik stond vanmiddag op het punt om de deur uit te gaan, belde mijn zusje dat ze in Den Haag was. Haar vriend rende mee met die city pier city ding.. Nou ook toevallig, dus ik ben haar tegenmoet gelopen en zijn we met zn allen nog bij mij gaan zitten. 8) Verder is er ingebroken in onze auto... Gelukkig zijn we ervoor verzekerd! Maar ja, toch balen hoor.. En dat vooral omdat ik al zo'n voorgevoel had en Alex waarschuwde. Maar goed, niets meer aan te doen. Ik zat toen nog te twijfelen om de auto te verplaatsen, maar ik was zó moe.. Volgende keer toch maar naar mijn gevoel luisteren! Haha.. O en er zit dit keer ook weinig in die babydoos van prenatal.. wel die foto's, daar ging ik eigenlijk voor hihi, altijd leuk. @Noa, Wat vervelend voor je dat je rug en stuitje zo pijn doen! Maar wel lekker dat je veel terug krijgt van de belasting! @Mikmak, .. daar rechts van de tuindeur? Het lijkt een beetje twee van die treurspel-gezichten.. ja? En heb je nog lekker gewandeld? Almar nog gezien? Hier was het niet zulk lekker weer.. het miezerde en regende licht de hele tijd. Nou meiden, de baby huilt. Spreek jullie later weer! Liefs
Oh dat filmpje van Jesse staat op mijn hyves hoor. Ik was wel laat met filmen, dus hij was al behoorlijk moe moet ik zeggen hihi, dat zie je ook wel naar mate het filmpje vordert. Maar precies wanneer het filmpje begint zie je nog net een hupsje daarna zie je hem rond de 20 s ofzo nog wel even worstelen.. zal binnenkort even proberen een beter filmpje te maken Ik kan die filmpjes op mijn pc trouwens niet afspelen.. het type bestand wordt niet ondersteunt ofzo?! Het is mp4.... waar spelen jullie het mee af dan?
hoi meiden hier gaat het vanochtend iets beter gelukkig, allen is de uitslag op me armen 5x zo erg en begint nu op me buik pfff en dat jeukt! maarja moet toch de deur uit oma is jarig dus dan kan ik niet zeggen ik kom niet. vandaar zo vroeg hihi. @meetie wat leuk dat je zusje belde, en wat een mazzel dat je nog net thuis was. jullie hebben dus wel een gezellig middag je gehad. nou meiden hele fijne dag vandaag groetjes
hai hai, wat een &%&($(^weer he. zo vochtig hier. niks aan. hang dus hele dag maar wat op bank moet nog zoveel doen maar heb echt nergnes zin in hihi. nah jah miss dat me ma die autostoel van de wk op haalt dat scheelt me weer een daggie. madam voelt zich alwat beter vannacht nog een zetpil gehad maar nu voelt ze goed en ze voelt zich oiok beter is te merken. nog wel natte scheten maar goed dat komt welweer. gister dus nog wel ff naar eten geweest heb het ook gehaald was wel sellie maar beetje jammer dat ik steeds weg moest naar madam die zat in huis bij tv. had de babyfoon wel mee maar jah vraagt ze steeds of ik kom hahah shciet ook niet oip dus. en dr vriendinnetje die kwam niet want dr opa en oma pasten op haar en deze ziet ze niet zoveel dus logisch dat die thuis wilde blijven. @noa lekker zeg van de belasting dat heb ik nou nooit whahaha. krijg helemaal niks van ze hiuhi. zelfs mijn.. huh weet ff naam niet meer. dat wat je krijgt als je getrouwd bent ne je man werkt en jij niet hihi is zon 170 per mnd. nou ik kreeg laatst brief dat ik over heel 2009 wel 141 euro daarvan krijg whaha sukkels weer een fout gemaakt. echt belasting is mijn grote vriend ... not! lastig van je rug. weet hoe het voelt heb het ook rweglematig tegenwoordig kon haast me bedn iet uitkomen vanmorgen. en dan ook nog half in slaap madam naar de wc tillen nou das echtn iet prettig hoor. @wat sellie meetie dat je lekker daggie met je zussie hebt gehad. woehoe nog 5 nachies meiden hihi dan ben ik denk ik ff iets minder hier hihi. julie krijgen naturlijk dan alles te horen alleen duurt het miss ff hihi. nou ga maar ff wat doe ndenk ik.
`@mama suus ow je kleine meid roept je gewoon via de babyfoon haha wel handig. en je moeder wil vast wel je auto stoel ophalen. wat lekkker dat je mannejte over 5 dagen thuis komt, ik moet nog ff wachtten hihi. en ja de belasting was in dit geval me vriend maar normaal ook niet hoor, ben altijd blij als er geen blauwe envelop in de bus legt hihi nou meiden ga even soep maken heb trek, en ga dan lekker bankhangen, en hopen dat me vriend nog even belt hij had de w8t vandaagg
@meetie, ja precies die 2 gezichten... bizar he... en ja had almar nog gezien... en het miezerde helaas idd toen ik terug liep... maar mag de pret niet drukken nou ben later terug.. effe bezig
goeiemorgen, mikmak doe ook steeds me best om ze te vinden maar zie ze echt niet hoor. beetje jammer. vind dat altijd wel appart om te zien maar jah. woehoe als het goed is is me vent nu op kaf jeeee. de trugreis is begonnen. hihi. madam die voelt zich weer wat beter. gisteravond nog weer mis maar nu voelt ze weer goed dus nog maar ff rustig aan doen denk ik. vandaag druk inhuis en buiten als het weer het toelaat. moet de vissen weer doen. en huis is echt een zooi. dus dat moet ook nog maar beter dus dat me ma miss die stoel gaat halen scheelt me weer een dag whaha. want jah vorige wk met dat mooie weer ging ik dus echt niet binnen aan de gan en das te zien ook hahaha. zelf voel ik me goed heb nergens last van hihi kwaaltjes zijn ff op de achtergrond behalve dan af en toe die borsten maar jah dat komt dan omdat madma ertegwen aan gaat liggen of er per ongeluk tegenaan komt en dat doet zeeeeer. maar goed verder niks dus lekker hoor hihi. fijne dag en jullie horen me wel weer.
Hoihoi, Even snel berichtje van mij. Ik heb Dylano zojuist weggebracht naar de voorschool! Zijn eerste dagje! Zo spannend allemaal! Ik kon vannacht gewoon amper in slaap komen van de zenuwen! Hahaha. Vanochtend was een chaos, om heel snel die twee kleintjes aan te kleden en naar buiten te krijgen. Vervolgens liep ik verkeerd en hebben we heel lang moeten lopen voor we er kwamen. Toen dacht ik ook nog dat ik aan de achterkant van het gebouw moest zijn, waar ik geen herkenbare ingang zag.. toen zag ik een gebouw even verderop en dacht even dat ik daar moest zijn, maar die bleek van een andere school te zijn, dus wij weer terug. Kwamen we dus een half uur te laat pas binnen hihi.. Dylano's eerste reactie was "mama knuffel!".. hij vond het maar eng. Toen hebben we verteld dat hij daar even mocht spelen met die andere kindjes en dat mama dan zo weer terug kwam. Toen liep hij heel verlegen met zn arm in zn mond enzo mee met de juf. Ben toen maar meteen het lokaal uitgelopen. Even later nog via het raam gekeken en toen zat hij bij de juf op schoot, als een heel bang verlegen jongetje.. haha..zo schattig! Maar nu mag ik hem al om 11 uur weer ophalen, omdat zo een eerste dag anders erg lang kan zijn voor hem, zei de juf. Maar mijn eerste reactie is dat het gelukkig allemaal wel mee viel! Nu even rustig een theetje drinken en dan ga ik weer in de richting! Heb ook een beetje gefilmd, zodat Alex van het weekend het terug kan kijken Maar jeetje, wat zie ik eruit zeg... hahaha.. niet normaal.. maar goed.. en door de kou zit ik half te slissen.. echt charmant is het filmpje niet hahaha, maar ja het is Alex maar, laat ik mij daar maar niet te druk om maken. misschien dat ik straks nog even terugkom of anders vanavond.. we moeten namelijk zometeen met de bus naar mijn ouders. Dan gaan we met zn allen naar de tandarts (feest! ..haha)
zooo zijn we weer.. @mamasuus, blijven kijken, rechts onder tussen de stoelen door... zijn een jonge en een meisje als je ze dichtbij haalt... maar je ziet 2 witte maskers zo op het oog Blij dat je meissie zich weer wat beter voelt.. en wat lekker dat je mannetje op de terugweg is.... nog effe en dn mag je hem weer bespringen... hahaha @meetie, spannend hoor dat voorschool gedoe... ik heb vanmiddag intake bij het KDV.... pffff nu komt het echt dichtbij en zie het steeds minder zitten.... nou hoorde we vrijdag dat de vrouw van almsr's baas is overleden ergens begin 40.... ze was al ziek, en wist al dat de kanker had gewonnen maar toch.. blijft het triest, ze laat een kind achter van 8 en een in en in trieste man... zucht...komt ineens het beeld voor de ogen dat het mijn vader ook had kunnen zijn....
hoi meiden alles goed hier wel hoor. dus gaat allemaal ze gangtje.. @mama suus ow spannend dus je man is op de terug reis, ja dan moet je je huis wel even schoon hebben he. @meeetie. ow spannend zo eerste dag op de voorschool, heeft hij het wel naar ze zin gehad? @mikmak.ow je ziet er dus meer tegen op om je kleintje naar het kdv te brengen , je zou toch denken dat die meiden je daar wel gerust stellen.