@noa, zeker weten dat ik daar tegenop sie, ondanks dat ik weet dat ze daar echt wel in goede handen is... maar ja, helaas kunnen we in deze huidige maatschappij niet meer rondkomen van 1 salaris behalve als we alle leuke dingen laten schieten.. dan kunnen we echt niets meer en moeten we nadenken waar we ons geld aan uitgeven... en dat moet nu ook wel enigszins..... maar toch
dat is waar we moeten tegen woordig wel met ze 2 werken om leuke dingen te blijven doen. ik zit momenteel in de ziekte wet, en ga ook zometeen over naar uwv ziekte wet als me contract afloopt. maar cker na me zwagerschap en de tijd er na wil ik wel weer paar uurtjes gaan werken in de week.
Wij hebben een heerlijk weekendje gehad! Vrijdagochtend Valerie eerst naar mijn moeder gebracht. En daarna zijn we naar Amsterdam gereden. De auto daar op de kazerne gezet, dus geen parkeerkosten . Toen hebben we een rondvaart gedaan, en daarna kwamen we busster tegen . Die zat in haar bus gelijk bij de rondvaartboten op het damrak. Echt toevallig. Daarna zijn we naar de albert cuijp gegaan, broodje gegeten en ik heb eindelijk haar"elastiekjes" van klitteband voor valerie gevonden. Toen weer terug naar amsterdam, en nog ff geshopt en wat gedronken. Daarna gingen we naar ons hotel in wijk aan zee, we wilden in dat stadje ook wat eten, en wat bleek...alles was vol Dus toen maar naar beverwijk gereden, maar daar konden we ook geen leuk restaurantje vinden. En het was ondertussen al kwart voor 9, en ik had me een honger. Toen maar naar de mcdonalds geweest. We zaten een beetje afgelegen en het was erg rustig, zie ik ineens een muis lopen Ik in paniek, op de bank staan. Kwam ook de manager, dus ik zei dat ze muizen hadden, wisten ze vanaf. Hadden al vallen gezet ppfff. Zaterdag hebben we in het hotel ontbeten en daarna hebben we nog even over het strand gelopen. Toen zijn we naar de Beverwijkse bazaar gegaan, daar rondgestuind tot half4. En daarna zijn we naar mijn moeders huis gereden, hebben chinees meegenomen. Lekker gegeten en toen weer naar huis met Valerie. @busster, tja het is wat. Wij lekker de toerist aan het uithangen en jij maar werken. Je was wel streng hoor tegen die toeristen @mamasuus, nu al hijgen en puffen, dat is niet best. Had ik pas na 25 weken. En ook nog het gevoel van een paniek aanval, heb je dat al eens eerder gehad? Misschien kan je wat meer vlees eten, of noten tegen de te lage bloeddruk. En anders aan de ijzertabletten. Hahaha je moeder heeft bananen bier haha! @Meetie, heb je de prenatal doos al gehaald? ik vond er niet zo heel veel bijzonders inzitten, hun babydoos was leuker. Maar mag niet klagen, het is gratis Oh lees net dat je hem al gehaald. Bedoel je die fotobon van de fotozaak in de v&d? Zijn die foto's echt zo goedkoop? of is dat alleen als je er een hele serie laat maken? Wat super dat Dylano zich heeft vermaakt op de voorschool! Hij wordt nu echt een grote knul. En hoe vond jij het om hem daar heen te brengen? @mikmak, jeetje de vrouw van almar's baas overleden. Wat vreselijk. Je hoort steeds vaker dat jonge mensen sterven aan die vreselijke ziekte. Wanneer moet je beginnen met werken? Zit het kdv bij je in de buurt?
@Mikmak, ik zie het masker ook! Krijg er de rillingen van. @Noah, ik zat vanaf 23 weken zwangerschap ook in de ww. Heb ook een zwangerschapsuitkering van het uwv gehad. Ben nu ook aan het werk voor de leuke dingen, de extratjes. Want tja militairen verdienen nu ook niet super goed.
@consider zo te lezen was jullie weekendje weg geslaagd! leuk om te horen. en dat je ook nog busster tegen kwam helemaal grappig. en muizen bij de macdonalds dan zal je daarna niet meer lekkergeten hebben denk ik zo. en tja de beverwijks bazaar vindt ik ook altijd leuk hoor, somiige dingen zijn daar goedkoper de winkel, ga wel vaak heen is 40 min rijden voor dus is te doen.
Potverdorie mikmak, ben nu hardstikke bang. Het is een beetje donker in de woonkamer. En ga zo naar boven lekker op bed liggen. Maar ben nu gewoon bang om naar boven te gaan. Begint de babyfoon ook nog uit het niks te piepen ale:
Hey meiden, Ben ik ook maar weer eens . Natuurlijk donderdag vrijdag en zaterdag gewerkt was weer bek af zaterdag avond. Gisteren ben ik met vriendinnnen van de MAVO gaan bowlen in tilburg . De kids en sommige mannen waren ook mee . We doen ongeveer om de 6 maanden iets samen erg leuk want we wonen niet allemaal meer in tilburg en hebben heel andere levens gekregen maar als we samen zijn is het altijd erg gezellig en lijkt het wel of we elkaar iedere week zien . Vandaag ben ik John naar Apeldoorn gaan brengen want hij moest pas om 2 uur op zijn werk zijn omdat hij vanavond moest rijden . Natuurlijk Mara ook megenomen en John heeft weer als een trotse papa over de kazerne gelopen met haar in zijn armen haha. @ Meetie He wat rot dat er in jullie auto is ingebroken . Hopelijk is er niet te veel gestolen. Was vandaag dus een spannend dagje Dylano naar de voorschool gelukkig ond hij het leuk en slim van je om er een filpje van te maken voor ALex . Leuke filmpjes heb je op hyves gezet van Jesse en Dylano je kan idd zien dat Jesse probeert te kruipen zo schattig dadt gehups. @ Mikmak ik zag dat jullie het over een foto in jou in je album hadden dus heb ook maar eens gekeken . Wat een griezelige witte hoofden zie ik. @ Mamasuus Ha wat fijn je mannetje is begonnen aan de terug reis nog een paar nachtjes en hij is weer bij jullie en hoef je je buik niet meer in te houden . Oe je hebt lage bloeddruk . Hou jezelf goed in de gaten hoor want straks val je nog faluw of zo. @ Noa hoe gaat het met je stuitje heb je nog veel last? @ Consider Was echt heel toevallig dat we elkaar tegen kwamen . Ik sta daar gemiddeld 10 minutenen dan rij ik anderhalf uur rond dus voor hetzelfde geld was ik aan de andere kant van de stad geweest toen jullie uit de boot kwamen. Haha ja ik ben strang tegen de touristen met eten of drinken komen ze bij mij de bus niet in want ik ben de gene die s'avonds die bus moet schoonmaken en ik heb geen zin om ketjup , cola of andere zooi uit mijn bus te moeten poetsen want je zou toch denken dat mensen een beetje netjes doen in een touringcar maar niks is minder waar pfff wat een viespeuken zeg . Wat fijn dat jullie een leuk weekend gehad hebben . Ieeeeee muisen bij de mac bah. Heeft Valrie het goed gehad bij je moeder ?
Hey meiden! Jeetje wat een lange dag! Eerst dus Dylano naar de voorschool, wat onwijs is meegevallen! Het was wel even stil in huis, maar het was dragelijk omdat ik wist dat hij het leuk had (tenminste daar ging ik van uit), omdat hij toch nog dicht bij huis was en ik hem al snel weer op ging halen. En toen ik hem ging halen wilde hij haast niet meer mee naar huis haha. Hij wilde blijven spelen. Echt zo leuk! Daarna hier even nog wat gedronken en gegeten, daarna richting mijn ouders. Hield de buurman mij nog op, waardoor ik mijn bus miste. 'Gelukkig' want toen ik naar de halte liep, zag ik de gemiste bus aan de kant staan. Was hij aangereden.. niets ergs, maar toch, ben blij dat ik er niet in zat De volgende bus was gelukkig iets te laat dus kon ik met die mee. Maar bij mijn tussenstop aangekomen, bleek mijn aansluiting niet te rijden Ben dus maar via een andere lijn gegaan met de hoop dat ik nog op tijd kon komen. Uiteindelijk 2 uur gerezen.... Gelukkig liep de tandarts ook uit waardoor we daar wel op tijd waren hihi. Toen mocht ik bij mijn ouders blijven eten en heeft mijn moeder ons weer thuis gebracht, anders zat ik om 10 uur nog in de bus, ben ik bang.. Maar goed, de mannetjes liggen op bed, ik ga nog even op de bank met een theetje zitten. Even rust. Je kan trouwens echt merken dat iedereen het nu weer heel wat drukker heeft; Er wordt meteen heel wat minder op elkaar gereageerd.. hihi. Ik pak toch nog even een tweede venster erbij om terug te bladeren: @Noa, Jeetje meis, wat vervelend dat je uitslag alleen maar erger wordt! Je armen waren laatst toch helemaal ingebonden met zalf? Deze heeft dus niet geholpen? En heeft je vriend je nog gebeld? Dylano vond het wel een beetje eng met al die onbekende kindjes in een onbekende omgeving, maar hij zei dat hij het leuk vond! Ook wilde hij haast niet mee naar huis hihi Wat denkt wel genoeg zegt. @MamaSuus, Mooi dat je meissie alweer opknapt! Zieke kindjes zijn zielig En je mannetje komt dus weer bijna thuis! Geweldig Oh ik wordt helemaal blij voor je hahaha. En meid, zo begrijpelijk dat je dan wat minder op het forum zal verschijnen! Geniet lekker van je mannetje hoor! En voor nu: succes met opruimen en voorbereiden Hopenlijk helpt je moeder een handje door de stoel te halen! @Mikmak, Ja best apart dat je die gezichten op foto hebt gekregen! Zag je ze toen ook, of ontdekte je ze pas op foto? Hoe gaat het trouwens met Linette? Nog steeds op de goeie weg? En hoe ging je intake met het kdv? Vervelend dat je er steeds meer tegenop gaat kijken.. Wil je wel nogsteeds gaan werken straks, of ben je aan het twijfelen? He bah, rot van je baas' vrouw..! Wat zal het zwaar zijn voor je baas.. Kan me voorstellen dat dit ook voor jou best confronterend is. @Consider, Wat leuk dat jullie een heerlijk weekendje gehad hebben! Zo te horen hebben jullie ook een hoop uit jullie tijd gehaald. En je hebt dus ook nog eens eindelijk die stiekjes gevonden! Heb je ze al uitgeprobeerd? He getsie! Muizen bij de mac.. waar je aan het eten bent! En dan reageert die manager ook nog eens zo laks.. Hoe ging het met Valerie en je mam? Hihi ik heb inderdaad die prenataldoos al gehaald. Ik vond er dit keer ook weinig boeiends inzitten ja. En die foto's.. zijn megaduur! Maar als het dezelfde zijn als die van Dylano, dan is de shoot gratis + 1 gratis foto. Zonder verdere koopplichtingen. Idd bij V&D. En ik vond het wel apart om Dylano naar de voorschool te brengen.. heb er niet echt een woord voor hihi, maar gelukkig viel het allemaal harstikke mee Ben je al wat gekalmeerd? Erg is dat he, als je eenmaal aan iets engs denkt, jij jezelf helemaal gek kan maken haha.. @Busster, Al weer wat bijgekomen van het werken? Het is natuurlijk niet niets naast het mamazijn Maar wat heerlijk om je mannetje weer als trotse papa te mogen zien Gezellig dat je je oude klasgenootjes nog regelmatig zie! Leuk bedacht! En ja, er is inderdaad ingebroken in onze auto Maar we missen alleen de radio en tomtom.. Alex dacht hem in mijn tas te hebben gedaan, maar niet dus.. Gelukkig zijn we verzekerd en is er al een nieuwe raam geplaatst. Voor de radio en tomtom moeten we nog even de verzekering bellen, maar van het weekend waren ze gesloten. Jaa schattig he, die filmpjes! En je hoort Jesse ook echt van die kreuntjes maken als hij probeert vooruit te komen hihi Nja groot gelijk heb je hoor, dat je streng bent tegen die toeristen als ze je bus niet netjes kunnen houden! Jij zit er tenslotte mee. Reageren ze wel eens beledigd of dergelijke?
goedemorgen, hier weer een fijne nacht gehad hoor.. half 8 sliep ze, tot half 12, toen heb ik haar maar wakker gemaakt voor de fles, en toen door tot 5 uur toen begon ze te miemelen, en heb ik haar maar bij me gepakt en hebben we nog door geslapen tot kwart voor 7.. flesje gemaakt en hup in de wipper hihi en eerst knuffelen natuurlijk... @consider, dus je hebt een geslaagd weekendje gehad... heerlijk toch, alleen jammer van de muizen bij macdrek... ik moest wel lachen hoor dat je babyfoon begon te piepen en dat je een beetje geschrokken was van de foto... niet bang zijn hoor ik zal ze zo uitleggen, maar eerst effe de rest van de reacties @meetie, ach ja, het is normaal dat je er tegenop ziet, maar we doen er niets aan... we zouden moeten gaan klagen in den haag dat men vroeger wel van een normaal salaris konden rondkomen en dat je tegenwoordig verplicht bent om met zn 2-en te werken om het goed te hebben... dus als het kon bleef ik idd thuis tot ze naar school zou gaan, maar we hebben die keuze niet.. met linette gaat het nog steeds goed... echt super gewoon... gisteren was ze wel een beetje uit haar hum, maar denk dat het zondag te druk is geweest met 3 kids vanmijn broer.... @busster, oeh gezellig bowlen, altijd een goed idee... maar welke school heb je in tilburg gezeten, ik op OBS de Blaak en daarna op het Willem II college... @noa, had ook lage bloeddruk tijdens de zwangerschap, zoute dropjes eten was het remedie en salmiak.... alhoewel dat nou niet de lekkerste zijn oke de witte maskers, nee ik zag ze niet met het blote oog, maar was er ook niet echt mee bezig om ze te willen zien.... het zijn 2 kinderen een jongen en een meisje en het feit dat ze aan het lachen zijn en met hun hoofden tegen elkaar aan leunen geeft aan dat ze blij, tevreden zijn en met hetgeen ze zien blij zijn.... het is sowiezo bijzonder dat er een aanraking is, want dat is in "de andere wereld" niet gebruikelijk... ze waren er om linette goed en gezond de wereld op te krijgen, en waakte dus over haar.. ik heb soms het idee dat dat linette zelf al was en dat dat jongetje of te wel een miskraam is geweest of het toekomstige broertje gaat worden van linette omdat hij achter het meisje staat en kleiner is (nee ik ben niet zwanger) en dat ze de boel effe kwamen verkennen, maar dat zijn slechts mijn gedachte.. iig waren ze er wel om over linette te waken dat ze gezond op de wereld kwam, of ze het nu zelf was of niet dat zullen we nooit weten want heb ze niet meer gezien en heb er ook geen contact verder mee gezocht... dus in feite is het niet eng er zaten geen slechte gedachten bij hun komst.. het is wel bijzonder dat ze zo duidelijk te zien zijn op de foto...
hai hai meiden. zo ff weer druk gelezen hihi zo ineens staat er weer zoveel. en heb het al zo druk whahha. maar goed komt ie dan. @consider, fijn zeg dat je weekend geslaagd is, en ook nog eindelijk die klittebandknipjes gevonden nu nog hopen dat ze goed plakken he. en bah zeg een muis bij de mac. denk dati kspontaan misselijk zou zijn geworden. moet zeggen dat mijn kortademigheid weer beter is nu ik dus meer zout ed eet. dus miss had het wel met de bleoddruk te maken. neem nu steeds zo rond 3 uur een cup a soupe en lik lekker op salmiakknotsen hihi ben eigenlijk geen dropfanaat. in tegenstelling tot me ma en nu zelfs yasmine maar goed. die knotsen zij nwel lekker. al moet i kze wel in het zicht leggen want anders vergeet ik het ahahha. en ga ook echt wat een me conditie doen hoor want heeft er denk ik ook mee te maken. manlief mag meteen de crosstrainer uit de kelder halen.; want zelfs vind ik hem te zwaar hahaha. dan kan ik ff weer wat trainen. @noa, ooh jah je uitslag word erger he. was ik helemaal vergeten op te reageren hihi sorry he ben ook zo druk laatste tijd. maar wat lastig meid. is het dan een soort eczeem of weten ze het nog neit. en had je dit ook al voor zwangerschap? weet dat ff niet meer. ken ook een meid die had tijdens dr zwangerschap een glutenallergie ontwikkeld had ook vresleijk uitslag en jeukte heel erg. vanaf dr tweede geloof ik en bij de derde weer en toen kwamen ze erachter dus die meot nu altijd speciaal brood ed. echt heel appart. @mikmak, als je het zo bekijkt zoals hje het uitlecgd van die gezichtjes dan is het idd als stuk minder eng hihi had je gisteravond ook wle ff moegen doen whahah. want had hetzelfde als consider hihi. hoorde steeds vanalles. komt denk ik ook omdat de vorige bewoner is gestorven hier tenminste de man. weet niet of dit hier in huis was of in ziekenhuis maar geloof hier. en heb wel vaker het idee dat ik bekeken word vandaar hihi. vooral zo savonds alleen in huis. en madam die wijst in dr kamer ook wel eens wat aan. helemaal toen ze net op die kamer lag. zei ze vaak kijk mama daar spook. ik heb toen maar gewoon het spook vriendelijk verzocht om haar met rust te laten en moet zeggen dat ze er daarna geen last meer van heeft gehad dus wat het nou was heb echt geen idee. ehct heel appart allemaal tenminste. denk dat hast alle mama`s wel tegen kdv aanhikken maar jah moet er toch ff doorheen he. en je weet mama`s hebben er meer last van dan de kleintjes hihi. volgens mij heb ik het hier dan wel erg luxe. wij hebben ook echt geen vetpot hoor met een sgt1 loontje. maar kunnen nog veel. geen dagjes weg. en vaak nog op vak een of 2 keer. niet altijd verweg maar toch. kan niet alles kopen wat ik wil maar goed dat heoft van mij ook neit. je meot wat te dromen of te sparen overhouden toch. vind altijd als je ergens voor spaart dan heb je ermeer plezier van. bijv een wii wil dolgraag zo ding maar om hem zo ff te kopen dat schaf ik ook niet dus word het sparen of gewoon wachten tot ik het geld er zo voor over heb hahaha. @meetie, dus dylano heeft lol gehad. super toch. dan breng je hem straks weer met gerust hart erheen en kun jij lekekr met jesse dingen doen alleen. of lekker wat voor jezelf als jesse slaapt. altijd fijn toch. die kids vinden het echt super hoor met andere kids merk dat hier ook ze is echt helemaal weg van het turnen en eigenlijk wil ze wel naar school. maar jah dan zit ze 3 jaar lang in dezelfde klas en doet dezlefde dingen denk dat dat ook gaat vervelen. en daarbij is het te duur hahaha. het gaat naar inkomen en voor duitse maatstaven verdient manlief heel erg veel dus komen we op wel 100 euro bijdrage per maans jah daag das me te veel. bijna komplete kindergeld. @buster, wat leuk zeg dat je nog zon kontakt heb met je schoolvriendinnen. das altijd leuk toch. en dat het dan ook nog eens klikt met de mannen is helemaal leuk. want dat kan ook anders hahah. ken het zelf. had een goeie vriendin maar kon echt dr vent neit uitstaan en mijn vent hem ook neit. dus jah dat verwaterd dan vanzelf he. en denk dat me bleoddruk nu beetje onder controle is door het zout. en idd manlief bijna thuis. miss zelfsn og eerder maar daar belt ie me nog over hij staat nemelijk daar nergnes op de kretal ijst dat zou betkeken dat we morgenavond al naar eidnhoven moeten hahah. nmaar jah dat zou wle weer niet. en groot gelijk hoor met je bus. je zou idd maar van die vieze vlekken erin krijgen zeg ben je hele avond nog ant poetsen. nou meiden hoop dat ik nu alles gehad heb en anders komt het later hihi. moet nu echt wat doen zo hahaha. want mocht iue dus wel eerderk omen heb ik eht nog mega druk vandaag hwhhaaaa. vanmorgen al uitgeslapen tot 8 uur. en madam die heeft nu ineens spierpijn in dr benen tenminste ze klaagt over zere benen. en als i kdr kuiten wil masseren dan trekt ze ze weg. dus denk spierpijn hihi. nou jah gaat ook wel weer over. prettige dag.
Morgen meiden! Zo, hier ook alweer half 8 wakker. Dylano was alweer klaarwakker, komt denk doordat het nu al heel vroeg licht is. Nou, ik heb me mooi nog even een uurtje omgedraait hoor Ik was nog zo moe. Nu loopt er een onbekende vent door mijn huis. Hij moet bij ons op het dak zijn voor de sateliet van de onderbuurman. (Wij wonen op de topetage) Dan strakjes Dylano weer naar school. En wanneer ik hem ophaal moeten we heel snel weer naar huis, want dan staat er een mevrouw voor mijn deur van Stevig Ouderschap. En dan is het alweer etenstijd! @Mikmak, Ik ben echt blij voor je dat je nachten zo veel rustiger verlopen! Hier lijkt de nachten ook weer normaler te worden.. tot nu wilde Jesse om de 2 uur eten snachts ale: Maar van het weekend sliep hij de eerste voeding wel gewoon 4 uur, en daarna pas om de 2 uur, gisteren was het om de 3 uur en vannacht ging het toch meer naar de 4 uur! En de eerste voeding 6 uur geslapen. Dus het ziet ernaar uit dat zijn nachtelijke ritme bijtrekt Ik blij, want ik trok het echt niet meer zo veel wakker snachts hihi. Vervelend dat je niet kan kiezen voor thuisblijven. Misschien dat je het met jouw baan ook zo op kan lossen als Consider? Alleen elke dag paar uurtjes, zodat je je meissie maar 1 voedingsronde mist zegmaar.. Dat lijkt mij nog wel uit te houden namelijk. We moeten inderdaad gaan klagen hier ja Ik vind het maar stom dat je niet voor je eigen kindje mag zorgen, maar je buurvrouw mag het wel en dan daar nog betaald voor krijgen ook.. Als je een uitkering had, dan mag je wel tot 5 jaar ofzo thuisblijven.. maar nu heb je een werkende vent, en dan moet jij ook ineens werken!? Het is allemaal maar raar geregeld hoor. Maar heb je een miskraam gehad dan? Ik vind het wel mooi hoe jij zo een verklaring bedenk! Hoezo denk jij dat die kindjes over Linette waakten? @MamaSuus, Mooi dat het extra zout lijkt te werken! En extra beweging is nooit mis toch Wat super dat je mannetje misschien al eerder thuis komt! Wel jammer dat je dan nu extra hard bezig moet hihi, maar goed, het is het waard toch! En het klinkt inderdaad dat je wel mazzel hebt met dat je net over de grens woont Financieel gezien bedoel ik. Wij leven nu ook van 1 salaris en dat is behoorlijk krap ja. Dan heeft Alex de afgelopen maanden natuurlijk ook geen oefeningen gedraait, dus dan houd je al helemaal weinig over! Maar ja, je moet maar net kijken wat voor jou het belangrijkst is. Wel een gek schoolsysteem hoor in Duitsland Kan me voorstellen dat je haar dan liever thuis houdt. Hihi je meissie heeft dus spierpijn. Vroeg me altijd al af.. kindjes lijken dat nooit te hebben, maar het kan dus wel Nou, ik draai nog even een wasje, dan Dylano naar school, dan thuis nog even stofzuigen enzo, etc etc. Tot snel weer!
whaaaa hij belde net en idd moet hem morgen al halen woehoe. nu maar hopen dat madam geen spuitpoep meer heeft hihi. maar veel extra kleren mee. en handdoek op dr nieuwe stoel die me ma nu ophaalt. het is voor 99%zeker dus we gaan er voorzichtig maar van uit dan he. aaah heb het nu nog mega druk dus zo ff eten. en dan madam erin en druk aan de poets.
Meid wat super! Ga lekker alles voorbereiden en morgen is het dan zover! ! ! ! Fijn hoor! Ik heb kriebels in mijn buik voor jou haha! Goud trouwens dat je moeder vandaag al die stoel kon ophalen, nog mooi optijd dus! (hug)
hihi jee die kriebels heb ik nu ook ineens hahaha. weet echt niet meer waar ik nu meot beginnen hahaha moet nog zoveel. huis moet nog schoon. auto moet nog opgeruimd was gevouwen en drogen en draaien hahaha. eerst zo maar eens proberen madam in bed te krigjen dan kan ik wat sneller hihi. lekker harde muziek aan en gaan hahaha.
Haha das een goede! Lekker muziekje erbij! Ga ik nu ook maar even opzetten, want ik heb nu een uurtje de tijd om Dylano-vrij te boenen. Heb eigenlijk nu de neiging om lekker onderuit op de bank te gaan hangen, maar met een muziekje erbij krijg je toch wat pit in je kont Bleh.. zojuist ging Dylano huilen, hij wilde niet naar school. Tenminste totdat we school inliepen ging het goed, maar toen hij het lokaal zag wilde hij niet meer. Vreselijk om hem zo achter te laten.. maar die vrouw zei dat als het niet zou lukken ze mij zou bellen. Dus daar ga ik nu maar van uit. Dus zolang ik niets hoor, hou ik mijzelf maar voor dat hij lekker aan het spelen is...
@ Mikmak Met je uitleg erbij zijn die 2 gezichtjes een stuk minder eng en eigenlijk zelfs wel lief. Bijzonder hoor dat je die gezichjes op de foto hebt kunnen zetten en dat je dat soort dingen voeld. In ons vorige huis hadden wij volgens mij ook een soort van geest want we hadden een bubbel bad waar de bubbels het niet van deden . Die waren al stuk toen we het huis kochten maar zo af en toe gingen de lichtjes van de knopjes op het bad spontaan knipperen en zelfs is er een keer geweest dat de bubbels het ineens ( na 3 jaar niks te doen) wel gingen blazen . Dat was midden in de nacht en ik schrok me rot want er kwam ineens herrie uit de badkamer. Ik zei altijd als die lichtjes gingen knipperen ja hoor meneer u mag in bad. en na een tijdje gingen de lichtjes dan vanzelf weer uit. Maar die keer dat de bubbels het deden hielp dat niet en heb ik kortsluiting moeten maken in het motertje voordat het stopte. daarna hebben de lichtjes ook nooit meer geknippert terwijl die op een ander contact waren aangesloten. zo raar. Ik denk dat de geest toen is weg gegaan . Ik geloof dat er een geest in dat huis woonde omdat een man die voor ons in dat huis gewoont had zelfmoord had gepleegt in het bad. O ik heb trouwens op de Angelabasisschool gezeten en daarna op het odulphus en Jozefmavo Jullie ook weer een lekker nachtje gehad . Fijn hoor. @ Mamasuus. Super fijn dat je ventje voor 99% zeker eerder thuis komt. Lukt het schoonmaken en poetsen nu wel een beetje ? Lekker trouwens dat je moeder de nieuwe autostoel voor je meidsje wilde halen scheeld jou weer een heleboel tijd. Goed dat je kortademigheid en lagebloed druk minder lijken te zijn. @ Meetie he wat sneu voor Dylano dat hij nu niet naar school wilde en begon te huilen maar die mevrouw heeft nog niet gebeld dus het zal wel OK met hem gaan . Pff wilde jesse om de 2 uur eten s'nacht dat is echt vermoeiend want als jij net weer slaapt word hij al weer wakker ben blij voor je dat het lijkt alsof hij nu langer ertussen laat. Zo ik ben vanmorgen met mevrouwtje naar de fysio geweest en Mara doet het erg goed volgens die mevrouw. Waarschijnlijk is de volgende keer dat ik er naaar toe moet ook meteen de laatste keer. De fysio probeert altijd wat dingentjes met Mara om te kijken of ze geen voorkeurshouding meer heeft en zo legt ze haar ook altijd op haar buikje . Eerst vond Mara dat nooit leuk maar ze begint er aan te wennen . Die mevrouw vraagt vervolgens of Mara al om rolt dus ik zeg dood leuk nee hoor dat doet ze niet en wat doet mevrouwtje vervolgens geheel onverwacht ligt ze ineens op haar zij naar ons te straren was ze dus stiekem van haar buikje naar haar zij gerold . Nadat ik bij de fysio geweest was even naar het stads hart en daar even van die zonneschermpjes voor in de Auto gekocht en een paar zomer shirtjes voor Mara . Toen ik thuis kwam stond mijn buurvrouw glas uit de voortuin te vegen ze hebben namelijk gister avond een baksteen bij haar door het raam gegooid . Ze heben rond een uur of 10 eerst aangebeld en toen die steen door de ruit gemikt . De buurvrouw is net als ik doordeweeks alttijd alleen thuis met haar dochter dus die zat te trillen in bed en heeft 112 gebeld . Politie is gekoemen maar de gene die het gedaan haddenwaren natuurlijk al lang weg. Ik heb hier helemaal niks van gehoord zo raar maar waarschijnlijk is dat omdat ik achter de pc zat met een muziekje aan en aan de achterkant van het huis.
@mamasuus, ten eerste als het een slechte "geest" is dan voel je dat ook, maar ze gaven me geen slecht gevoel... en iemand anders heeft me uitgelegd waarvoor ze hier slapen... en oh ja kinderen zien meer dan we denken hoor. min nichtje had in dit huis hele gesprekken met iemand.... en kinderen zien andere kindjes over het algemeen, en dat zijn "vriendjes" dus niet alle denkbeeldige vriendjes zijn daadwerkelijk denkbeeldig.. En als je het gevoel hebt dat je bekeken wordt kan dat ook zo zijn.. maar goed... de rest.. sorr ben het vergeten, kwam bezoek binnen toen ik bezig was met de reacties, dus zal weer effe terug meoten lezen hihi
@mikmak, nou jah neem dan aan dat het zowiezo geen slechte is want dan had ik dat vast wel op een of andere manier gemerkt na 3 jaar. miss houd ie ons wel gewoon in de gaten of alles goed gaat oid. yasmine vond die ene indr slaapkamer in ieder geval neit leuk. daarnaast heeft ze het ook wel eens over mono. echt heb geen idee. die moest dan ook komen en ik moesat hem of haar dan ophalen. heb het maar paar keer gedaan gewoon vanaf de overloop want daar was ie zei ze dan en dan bij dr in bed gelegd en dat was goed. heb echt geen idee of dit dr fantasie was of iets naders maar goed. kan ook nogal eens een angsthaas wezen helemaal als ik dus alleen ben whahha. moet dan ook geen series kijken als ghostwisperer oid hihi kijk iik zowiezo niet naar maar goed is ff voorbeeld hihi. vind het wle bijzonder als je ze ook nog kunt zien. ed en dat je er zo positief bij nadenkt hihi als je ons dat nou ook ff leert hahaha. slapen we vast srtukken beter hihi. @buster, super dat het goed gaat met mara dr nekje. en dr houding. en wat goed dat ze daar eens ff lekker begon te draaien dan is het begin gezet en rolt ze sraks door de box heen hihi. lekker klem met de armen en benen tussen de spijlen hahaha. zo vond ik yasmine ook reglematig in het begin. dan kunnen ze niet zo makkelijk trug omdat de ene been en arm door de spijlen hangen hahaha. en jeetje zeg bij je buurvrouw ruit ingegooid. heeft ze ook vermoeden dan? dus miss mensen waarmee ze ruzie heeft oid. het is zowiezo geen fijn idee nee en kan me voorstellen dat ze politie gebeld heeft. nou hier nog lekker mistig nu. hopen dat het zo opklaart straks ff boven doen. en dan turnen beneden nog ff stofzuigen en dweilen en dan zijn we er klaar voor kunnen we naar eidnhoven vanmiddag. hoest trouwens nu met slaappatroon van de kleine meid?
Valerie heeft zich prima vermaakt bij mijn moeder. Ze hebben lekker gewandeld en ze heeft voor Valerie 2 setjes kleding gekocht, erg lief. Vorige week ben ik begonnen met valerie rijstebloem te geven tijdens de laatste voeding. Ben begonnen met een klein theelepeltje, en nu krijgt ze 2 maatschepjes. Helaas slaapt ze er niet langer op Maar tijdens de laatste fles drinkt ze ook niet erg veel, ze valt altijd halverwege in slaap en laat nog zo'n 50 cc staan. En nu met die 2 maatschepjes krijgt ze het ook erg moeilijk uit de speen, en het is al een M speen. Ze heeft erg veel zuigkracht en normaal heeft ze de fles altijd zo leeg. Dus wil dit weekend proberen haar de laatste fles om 21 uur te geven, even kijken tot hoelang ze dan doorslaapt. Nou vandaag weer mijn laatste werkdag van de week. Morgen een paar wasjes draaien, en wil deze lekker buiten ophangen. Beetje het huis schoonmaken en misschien nog even bij een vriendin op visite. @Busster, wat leuk dat je nog wat doet met de meiden van de mavo. Ik heb in verschillende klassen gezeten, dus heb niet echt een band met 1 klas. Maar zou het wel leuk vinden om iedereen van de basisschool terug te zien. Wel logisch hoor dat je streng bent tegen touristen, want jij ben inderdaad degene die de bus weer moet schoonmaken. Owwww jakkkkkkes iemand die zelfmoord heeft gepleegd in bad, en dat dat bad dan ook nog zo vreemd doet. Ik zou echt niet in zo'n huis durven wonen. Wat fijn dat het zo goed gaat bij de fysio. Elke keer als ik valerie op haar buik leg rolt ze nu ook naar haar rug toe, en ze heeft me dan toch een lol. Hoeveel schepjes rijstebloem geef jij Mara nu door haar laatste fles? en gebruik je dan ook een M speen? @meetie, nou maar goed dat je de bus had gemist haha. Lief dat je moederje naar huis heeft gebracht. Volgende week ga ik even naar de stad waar ook een v&d is. Zal gelijk ff bellen voor een afspraak. Lijkt me wel leuk die foto's. Wat klinkt dat raar, een onbekende man in me huis. Hoe was het met de mevrouw van stevig ouderschap? En hoevaak gaat Dylano eigenlijk naar de voorschool? @Mikmak, nou ik was helemaal angstig door die foto. Ik heb er sowieso een hekel aan als het donker is buiten. En wat heel erg vreemd was, de avond dat ik die foto van je had gezien....ging uit het niets mijn flessenwarmer aan. Ik deed er een flesje in, en hij ging spontaan aan. En dat terwijl ik normaal altijd op de knop moet drukken. Nou toen was ik helemaal bang. Zelfs met je uitleg erbij vind ik het eng....ik wil zulke dingen gewoon niet zien. Ben echt een angsthaasje wat dat betreft. @mamasuus, yesssss vandaag je man ophalen! Wat een heerlijk gevoel hé! Ik weet precies wat je voelt nu. Je wil je hele huis op orde hebben en er op je mooist uitzien. Kunnen jullie ook eindelijk vertellen dat je zwanger bent.