Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mamasuus Nee mijn buurvrouw heeft geen vermoeden ze heeft met niemand ruzie en is zelf altijd heel rustig ik hoor ze nooit hiernaast. Waarschijnlijk zijn het hangjongeren die hier in de buurt vaak zitten.

Heb net Mara een fles gegeven en in badje gedaan lekker met de radio aan op haar kamertje dat vind ze leuk . Had haar even in haar bedje gelegt zodat ik de zooi kon opruimen en nu ligt mevrouwtje lekker te slapen terwijl de radio nog aan staat nou ja . Mooi kan ik zo ook even oder de duche en boterhammetje eten.

O mevrouwtje der slaappatroon wil niet echt veranderen maar dat komt omdat we niet steeds haar wakker maken voor de laatste fles rond 11 uur nou ja ik wel maar als het Papadag is dan gebeurt het niet dus krijg het er niet bij haar in . Heb al 100 keer tegen john gezegt dat ik wil dat hij het doet maar ja of meneer slaapt zelf al of hij vind dat Mara zo lekker slaapt en wil haar dan niet wakker maken grrrrrr.

Zo dus nog een maar even en dan kunnen jullie naar Eindhoven . Dan zal je vast niet veel hier komen de komende dagen dus wens ik je nu al een hele fijne tijd samen toe. Hoe vind Madam het dat haar papa vandaag al thuis komt of weet ze het nog niet ?

Hier is het trouwens ook mistig ik had net zo'n zin om vanmiddag langs het strand te gaan voordat ik Mara naar mijn moeder breng voor het oppassen.

2. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Consider Ja ik gebruik ook een M speen en doe 2 maatschepjes door de laatste fles ze slaapt dan ongeveer een uurtje langer als zonder de rijstebloem nu wil ik beginnen met 3 schepjes . Het lukt Mara nog wel die fles met 2 schepjes erin door de M speen te drinken al doet ze er wel 20 minuten over, ik deed eerst nog wel eens de S speen maar dan laats ze 50 cc staan omdat ze zo moe word van het zuigen aan de speen dat ze in slaap valt. Met de L speen heb ik ook geprobeert maar dan heeft ze die fles zo snel binnen dat ze zich steeds verslikt en te veel lucht mee krijgt dus mischien als ze die 3 schepjes krijgt dat het dan beter gaat.

Wat leuk dat je moeder 2 pakjes gekocht heeft voor Valerie, mijn moeder heeft voor bij haar thuis ook al een hele stapel kleertjes gekocht voor als ze moet oppassen alleen kwamen we er de vorige keer achter dat ze vergeten was sokjes te kopen hahaha nou had ik een hele berg dus heb maar 3 paar aan mijn moeder gegeven dan heeft ze die tenminste ook.

O ik wist trouwens pas van dat bad toen we er een tijdje woonde anders had ik het huis mischien ook niet gekocht .

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @buster, ze wet het wle en is dus ook lekekr druk hihi. ze heeft er zin in. lekker weer met papa spelen. ze is druk ant oefenen op dr loopfiets want als ze snel kan dan kan papa lekker achter haar aan rennen dat ziet ze wel zitten hhahsa. ze heeft ook een kadootje voor hem gehaald hihi de dvd van marco borsato haha hij is helemaal gek van dat nummer dochters. en ze zag hem op tcv kijk mama marco borsato die meot papa hebben hihi. dus hebben we ff voor hem gehaald. hij weet het dus ook al want ze had hem aan foon maandag was het meteen heb een kadootje voor je marco borsato nou hij kwma niet meer bij hahaha weg verrassing.

ooh ga ff eten zei net ping hihi dan kan madam erin en kom ik nog ff trug.

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou madam ligt erin. mijn eten is ff ant zakken achter de pc ff route uitgerpint. want zit altijd als bijrijder die kant op en dit keerm oet ikzelf rijden. dus me ma mag route lezen hahaha.

zo nog ff was doen beestjes en stofzuigen dweilen en afwassen en dan nog ff relaxen met bakkie koffie hihi.

@consider, idd we kunnen het dan eindelijk vertellen maar pas zondag hoor hahah op mijn verjaardag. dan doen we madam smorgens dat shirtje aan en kijken maar hoe snel het mensen valt als ze binnen komen hihihi.
    en krijg het complete huis niet meer van kant hahaha. boven doe ik morgen wel ne ramen die lap ik ook nog wel van de wk hoor heb ik nu echt geen zin in ben al wat lui en vandaag nog heel veel autorijden. dus das jammer dan. zorg wel dat het hier beneden netjes is. hihi

lekker dat valerie zihc goed vermaakt heeft me oma. hihi leuk he dat ze het dan meteen niet kunnen laten weer wat voor de kleindochter te halen hihihi. kan ide van mij nog niet.

@buster, ne is het weer la opgeknapt hier sachijnt nu de zon. dus ga ff me was ophangen.
    nou meiden als ik vanmiddag geen tijd meer heb. dan horen jullie binnenkort wel weer wat van me hihi. zowiezo hoe ze de verrassing vonden hihihi.

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hihi, dames ik zal er niet te veel over vertellen.... dan slaapt iedereen weer rustig...

nou hier gaat het lekker met madam, ze zit lekker in haar velletje eet goed slaapt goed, eigenlijk heel weinig nieuws onder de zon...

oh ze roept me... ben weer weg

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zo ze zit effe lekker in dr wippertje

@mamasuus, nou veel plezier meis..
    sjips gaan we weer

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

alles goed met jullie?

ik regaeer evens snel, me uitslag had ik voor me zwangerschap ook maar alleen als ik heel veel had gewerkt(verzorging) maar sinds ik zwanger ben is het echt te erg. het verband heeft ind niet geholpen.

ben vandaag terug geweest, weer zaalf en nu ook 1 hormoon zalf maar ga eerst aan de vk vragen als het wel mag? me stuitje en me rug pffff hou maar op, rondje met de hond en me benen voelen aan alsof ze aan touwtjes hangen en gevoel loos worden ze.

ging vandaag even gauw naar hennes spijkerbroek halen, kon wel huilen in de paskamer het voegde niet, en toen zag ik me armen dus ben naar huis gereden maar dacht ik heb geen broek meer aan me kont, dus ff bij een speciale winkel gestopt en daar 2 leuke spijkerbroel gevonden van mama licous 34 eur per stuk dus viel mij erg mee.
    ga nu gauw eten en ga strax probere te reagere op iedereen, voel me eigen nog steeds k*t.

soory voor die negatievie bericht,

8. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Heb even geen zin om alles te lezen enzo hoor, heb gewoon hoofdpijn nu..
    Sinds gister eindmiddag begon Jesse al moeilijk te doen, vervolgens heeft hij de hele avond maar liggen janken. Vannacht ging gelukkig wel goed, maar vannochtend ging hij gewoon verder.. hij ligt nu nog te krijzen! Heb hem nu maar in hun kamertje gelaten, weet echt niet wat te doen.. ben kapot!
    Als ik denk iets gevonden te hebben wat werkt, gaat hij na 5 minuten gewoon weer verder met gillen.. heel zijn oogjes zijn wazig, omdat hij al die tijd niet geslapen heeft! Ja zonet een half uurtje :S
    Ik kan hier zo slecht tegen.. misschien is hij ziekjes ofzo, kan natuurlijk ook, maar dat is weer het rotte dat hij dat niet kan vertellen! Vreselijk gewoon.

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    of hij word ziek meetie dat ksan natuurlijk ook daarvoor is hier madma ook altijd heel erg lastig. en toen ze klein was ook.

nou ik kom ook nog ff wat negativiteit neergooien. me vent is gestrand op kreta. met allen zijn laptop en zijn legerpakkie. hij mocht niet mee want stond niet op de lijst en nu staat ie daar met helemaal niks. kan zich niet scheren schone kleren aan doen niks.
    en dan nog madam die net lekker mooi had gemaakt voor papa make-up en alles hadf ze la op.
    net ff sitcen gebeld. en nu staat ie wel voor vrijdag ze wisten meteen wie ik was whahah hij is er dus ook druk mee. hoe het met zijn bagage moet daar zijn ze nog mee bezig.

nou ga ff lekekr pattaten en kroketten maken hihi troostfood hihihi.

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    nou wij hebben onze dag zo te lezen niet meiden!

jeetje meetie vervelend dat je zoontje zo is, mischien wordt hij wel ziek.

@mama suus ow balen dat hij op kreta is zonder niks grrrrr jullie helemaal voorbereid hoor je dit pfff eetsmakelijk met de snacks.

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou me kroketje en patat was lekker hoor hihi en had nog wat rauwe andeivie dus heb het sla gedoopt en hebben we ook lekker opgepeuzelt hihi.
    net nog ff lekker toetje gemaakt.

en jah nu het beste er maar van maken dan he.
    morgen met me ma op stap boodschappen doen. en een nieuwe magnetron halen voor mij krijg ik vor me verjaardag van me ouders nou zegt ze dan zoek je hem zelf lekker uit dan weet je wat je hebt. en das natuurlijk oo kwel handig. en dan vrijdag vermaak ik me vast oo kwel weer. tis alleen wel flink balen.

een voordeel we stonden niet in die lange file op de a50 want daar moesten we langs whahah. en stond 10 km geloof ik.

12. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    He meiden ik kwam nog even kijken hoe het hier gaat voor ik in mijn bedje duik want tja morgen moet ik weer werken . Mara is nu bij Oma dus ik kan lekker doorslapen . Lees alleen maar vervelende berichtjes hoelijk gaat het morgen beter .

@ Mamasuus Aaaahh dat meen je niet ben je helemaal voorbereid om je mannetje op te halen hebben ze hem alsnog op Kreta gedropt zonder zijn spullen pff je word er toch gek van.

@ Meetie he wat naar dat Jesse zo ligt te krijzen . Zoals jezelf en de andere meiden al zeiden mischien word hij ziek of krijgt hij al een tandje ?!

@ noa Zou idd maar eerst aan de VK vragen of je die zalf wel kan en mag gebruiken nu . Heeft de dokter er niks over gezegt ?

@ Mikmak Mooi dat je meisje zo goed in haar velletje zit , hier ook een tevreden meisje ze heeft vandaag haast niet gehuild heerlijk liggen spelen in de box en veel geslapen . Ik was helemaal verbaasd zo soepeltjes ging het vandaag.

@ consider Je weekend is als het goed is begonnen dus fijn weekend .

Weltrusten

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @busster, ja vind mara de box leuk? Hier vind madam er nog geen hout aan.... ja als ik het mobiel aanzet... maar ja dan kom je nog precies aan niets toe... hahaha

inmiddels ligt ze weer in dr bedje, effe wat uurtjes pakken haha

@mamasuus, oeh lekker kroketje met friet jammie

@meetie, buikgriep misschien? hoop het niet, want het is een pittig virusje hoor... eerste 2 dagen ging hier toen nog redelijk, wel veel huilen en daarna kwam de diarree... nou sterkte ermee iiig...

nou eigenlijk ben ik kapot en weet ook al niet meer wat ik wil zeggen... ga me glaasje wijn opdrinken en in bed liggen tot het tijd is madammeke te voeden.. hihi

weltrusten allemaal

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nee nog steeds geen nieuws, weer heeft ze lekker tot 6uur geslapen.... half 9 naar bedje gebracht en om 11uur dr laatste flesje.... het loopt gewoon..

verder geen plannen vandaag, huis is schoon, geen afspraken op de plenning..... eens kijken of we nog wat leuks kunnen doen.. misschien effe met linette naar mn werk karren ofzo, maar ja dan moetik wel met het barrel van almar gaan kweet niet of ik dat zo'n goed idee vind, maar ja moeten wat doen om de tijd te doden..

oh ja, we zijn aan het kijken of we een camping kunnen overnemen in de ardennen.... weg van defensie, weg van werken voor een baas....
    zo leuk ze ligt te lachen in de box.. eens kijken hoe lang dat gaat duren vor ze begint te huilen.. want ze is niet zo van de box hahaha

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak wat leu kzeg een camping is weer eens wat anders he.
    dan komen we een keer met alle meiden logeren hoor hahah. lijkt me lachen.

nou hiet nog weinig nieuws als het goed is komt ie nu morgen toch nog . maar eerst maar eens afwachten of ie daadwerkelijk in het vleigtuig zit. straks laten ze hem weer achter.
    nou jah we zien wel zou in ieder geval straks nog ff sitcen bellen wat ze hebben geregeld voor zijn bagage.

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou laten we hopen dat ie er deze ker wel inzit zeg... je hebt al lang genoeg zonder hem gezeten.... kunnen jullie lekker samen genieten van jullie toekomstige beebje...

En ja, dat zou idd een giller zijn, en dat gaan we dan ook idd doen! hihi kampvuurtje, beebjes erbij, super toch

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hoi hoi, ben ik weer. Daarnet weer drama! Thuis zei Dylano al dat hij niet naar school wilde, hij wilde naar de winkels..... en zijn knuffel moest ook mee, maar dat mocht natuurlijk niet van mij, nou ok, dan kwamen we toch buiten, redelijk makkelijk. Maar vervolgens wilde hij al die hele straat niet inlopen waar die school staat! Dus ik hem die straat door trekken.. hij huilen.. heb hem het lokaal in moeten duwen.. verschrikkelijk.. ik stond daar zelf ook met tranen in mijn ogen.. had zin om keihard te gaan janken, maar probeerde me maar groot te houden..
    Gelukkig hielpen die juffen me een beetje en tipte ze me om na een half uurtje even door het raam te spieken om te kijken hoe hij is. Ik dus even langs de AH fruit gehaald en terug langs school.. en hij zat nog bij de juf op schoot met jas en al nog aan, maar hij was gelukkig wel gestopt met huilen.. dus ben maar doorgelopen naar huis.. zucht..

Jesse werd vannochtend gelukkig vrolijk wakker! *klopt af ;) Maar geen idee dus wat hij de afgelopen dagen had.. Hopenlijk nog geen tandje hoor busster :D Dat zit er volgens mij echt niet uit bij zo een ukkie haha
    En ik hoop inderdaad ook niet op een buikgriepje.. hij heeft nog geen diarree, alleen behoorlijke stinkende windjes haha.. maar hij is nu weer rustiger dus we kijken wel..
    Ik zie trouwens wel dat hij weer spruw heeft.. zit beetje wittig aan zijn lippen.. en laat ik nou net die zalf in de prullenbak gegooid hebben en bij het vuil hebben gezet! Maar gelukkig stuurt de doktersassistent meteen een herhaalreceptje naar de apotheek :p Kan ik vanmiddag dus meteen even halen.

@Busster, Ah getver! Wat een eng idee dat die vent zelfmoord heeft gepleegd in jullie bad!
    Maar wat lekker dat Mara het zo goed doet met die fysio! Fijn hoor! En ze kan zich nu dus ook omdraaien hihi

Bah, wat vervelend voor je buurvrouw! Kan me voorstellen dat ze meteen 112 belde hoor, had ik ook gedaan. Die zal niet meer gerust slapen denk :rolleyes:

@Consider, Leuk dat je moeder weer kleertjes heeft gekocht :D Doet de mijne ook wel eens, blijft leuk!
    Jammer dat de rijstebloem weinig lijkt uit te halen..
    Veel plezier bij je vriendin vandaag!

Die onbekende man in mijn huis, hihi ja is op zich ook best raar dat er twee mannen door je huis wandelen terwijl jijzelf gewoon met je eigen ding verder ga.. Maar ja, ik woon op de bovenste etage en dus kunnen ze via mijn balkon het dak op. En die werkmannetjes zeggen ook nooit wat he :| Dan zijn ze plots weer verdwenen..

En ik heb wel weer goed gepraat met die vrouw van Stevig Ouderschap. Alleen was het de bedoeling dat Alex erbij zou zijn, maar dat lukte dus niet, dus volgende keer komt ze op een vrijdag eindmiddag. Dan is hij meestal wel thuis.

Dylano gaat 4 halve dagen naar de voorschool.

@Geesten, hihi wat toevallig/grappig dat jullie meteen aparte verschijnselen opmerkten. Ik heb zelf liever dat ik ze gewoon zie, dan dat er rare dingen gebeuren.. want dan weet je niet wat of wie waar is.
    Maar ik moet zeggen dat ik nu de laatste dagen ook ineens weer met dit fenomeen in me hoofd zit haha. Zit nu constant tegen mezelf te zeggen 'nou meet, komop, je wilt ze niet meer zien, ga er dan niet over na lopen denken ook!' :p

@MamaSuus, hihi Yasmine heeft dus haar kadootje al verklapt aan papa :) Leuk die kindjes!
    maar jeetje, wat balen dat je nu net op het laatste minuut nog te horen krijgt dat je mannetje toch nog niet in Nederland is! Wat een gedoe weer! Maar je mannetje komt morgen wel? En zn bagage ook?
    Wel onwijs zielig ook voor Yasmine zeg.. helemaal opgetut.. En voor jou natuurlijk ook rot.. wat een domper.
    Mag je mannetje trouwens in legerpakkie lopen? Alex mocht dat bij terugkomst niet en had ook geen bagage en toen moesten ze hun kleding binnenstebuiten dragen ofzo :(

@Noa, Kut dat die zalf niet geholpen heeft zeg! Hopenlijk doet deze nieuwe beter zijn werk..
    Vervelend dat je bij je eerste poging geen goede broek kon vinden, maar uiteindelijk kwam alles dus toch goed! Voel jij je inmiddels ook weer beter?

@Mikmak, Jouw meissie doet het dus ook nogsteeds goed :D Lekker zeg!
    En een camping overnemen.. jeetje dat is wel even iets heel anders haha. Maar de ardennen, wel leuk hoor. Hoe komen jullie daar ineens op?

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Nou wat ik toch weer heb meegemaakt....
    Ik neem altijd de laatste fles mee naar boven en die maak ik dan warm in de flessenwarmer. Ik ga graag op tijd naar bed en heb dan geen zin om weer naar beneden te gaan om in de magnatron de fles warm te maken. Gisteravond nog ff gebeld met een vriendin, nog even tv gekeken en deed om 9 uur me nachtlampje uit en wilde gaan slapen. Hoorde ik ineens een vreemd geborrel, dus ik kijk om me heen, zie ik dat de flessenwarmer aan staat. Is dus uit zichzelf aangesprongen
    Er zit een knop op, die ik normaal redelijk hard moet indrukken...en nu is die vanzelf aan gegaan.
    Nou ik was doodsbang! Meteen me man bellen, nam niet op. Dus toen me vriendin bellen. ppfff nou ik heb niet lekker geslapen vannacht. Durfde eigenlijk me bed niet uit om Valerie wakker te maken voor de fles, dus me man gebeld en die heeft aldoor tegen me gepraat terwijl ik haar uit bed haalde.
    Angsthaas ben ik hé! Maar ik voel me op de een of andere manier gewoon niet prettig als ik alleen ben en het is donker. En dan gebeuren er ook nog zulke dingen.

@Busster, dus jullie meisje vind de radio leuk. Valerie is helemaal weg van de televisie. Altijd draait ze haar hoofd zodat ze de tv kan zien.
    Misschien moet ik ook maar eens 3 schepjes gaan proberen. En John maakt Mara dus niet wakker voor de laatste fles, jeetje wat vervelend dat hij niet 1 lijn met jou wil trekken.
    Jou moeder heeft dus een hele stapel kleding voor mara bij haar thuis. Dat heeft mijn moeder niet hoor, komt omdat ze niet structureel oppast.
    Ze heeft wel een campingbedje en een boxkleed en aankleedkussen.
    Wekse vandaag!

@mamasuus, ppffff jeetje is je vent er nog niet. Echt vervelend, en weer de typische onduidelijkheid van defensie!

@Noa, oh meid wat vervelend dat je je zo naar voelt. Hopelijk mag je het zalfje gebruiken en helpt het. Dus je hebt een leuke broek van mamalicious gekocht, die hebben echt leuke dingen!

@Meetie, wat vervelend dat Jesse zo huilerig was. En inderdaad ze kunnen nog niet praten dus je hebt geen idee wat er aan de hand is.
    En wat een drama met Dylano, hij heeft schijnbaar toch even tijd nodig om aan school te wennen.
    4 dagen naar de voorschool is ook best wel veel, zijn het 4 volle dagen of halve dagen?
    Hier hebben we geen voorschool maar wel een peuterspeelzaal en dat is volgens mij 2 halve dagen per week.

@Mikmak, Valerie vond de box ook eerst niks aan. Maar nu vind ze het helemaal super, heb de babygym erin staan en ze kan zich er rustig een half uur in vermaken.
    Woww een camping in de ardennen overnemen, jeetje dat is nogal een onderneming zeg!

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Bleh, moet jij dan net hebben he, dat je flessenwarmer nu ineens uit zichzelf aanschiet! Gelukkig nam je man wel op toen Valerie haar flesje moest hebben!

En ja het zijn 4 halve dagen ;) En de voorschool is eigenlijk hetzelfde als de peuterspeelzaal, alleen gaan ze 4 halve dagen ipv 2, ter bevordering van taal enzo. Ze horen ook bij een school en volgen dezelfde leersysteem, thema's etc. Komt omdat er hier in de grote steden meer buitenlands sprekende kindjes leven enzo. Nu spreekt Dylano wel goed nederlands hoor (wij zijn ook beiden alleen nederlandssprekend), maar ja, voorschool wordt vergoed, peuterspeelzaal niet. En ach, als hij er meer/beter leert..

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    ff snel tussendoor.
    Valerie haar rechterwang is rood en ze kwijlt heel veel. Zou dit te maken hebben met haar tandjes?

Deel Deze Pagina