Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mamasuus je bent nu al onderweg naar je mannetje wat heerlijk zeg vanavond weer samen ! Maar toch nog de zenuwen gekregen zo te lezen hihi.

@ Meetie haha een uur te vroeg dylano ophalen ach ja laten we het er maar op houden dat jullie het fijn vinden dat hij weer thuis bij jullie is haha.

Dus Jesse heeft zich zelf verplaatst in d ebox goed hoor.

Nou Mara is ook weer lekker thuis, haar opgehaald bij Oma en daarna even boodschappen gedaan . Nu ligt ze in haar wipper en maakt ineens allemaal nieuwe geluidjes die ze woensdag nog niet maakte zo grappig dat ze in 2 dagen ineens weer iets anders doet. Alleen maakt ze soms zulke harde geluiden dat ze er zelf van schrikt zo lief om te zien en te horen.

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

alles goed?

mama suus is weer herreningd met haar mannetje!

@meetie jullie heb dus samen de kleine van school gehaald. dat is altijd leuk he.

@busster met de rust is het dus weer gedaan bij juillie in huis, wat leuk dat ze al andere geluidjes maakt, en dat ze der zelf van schrikt hihi

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    woehoe meiden hij zat in het vliegtuig hoor.
    yasmine was ehct helemaal gek hahaha. liet hem niet meer los. toen het vliegtuig geland was was ze al druk ant rondspringen jippie jippie papa is geland jippie jippie hahaha alle mensen moesten om dr lachen. met dr kont te wiebelen hihi.
    hij kwam las een van de eersten en ze zat bij een collega op de nek op de stoel dus kon alles zien kwam ie van achter,. dus hun omdraaien en helemaal gek was ze hahah. liet hem niet meer los. zo lief.

en meteen jaah nu gaan we naar mac donalds. iedereen weer lachen haha trok ze hem mee aan de hand de mannen droegen heel ardgi zijn tassen zodat hij haar vast kon houden. zo lief hihih

in de auto mohct ik niet met hem praten. haha was nee mama ik praat met papa whahaha tutje.
    ze zijn nu met de ponys ant spelen hihi.
    ik mocht hem in bed gelukkig hihihi.

nou meiden ik spreek jullie en houd jullie op de hoogte hoe het morgen gaat.

gr en prettig weekend.

ps hij was dus niet boos hoor hihi, was een ander hotel kon er niet internetten en niet bellen. vandaar en heeft ook meeste van de tijd sjafgie op kamer rondgehangen had een prive kamer hahaha

4. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ mamasuus geniet van elkaar ! Wat lief hoe je meisje deed. Morgen eindelijk niet meer je buik in houden Veel plezier op je verjaardag en ik hoop dat het goed gaat met het t-shirtje hihi.

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meidne

alles goed? hier wel hoor heb lekker genoten van het mooie weer.

@mama suus nou dat is nog is leuk thuis komen voor paps, gelukkig mocht jij hem dan wel in bed haha. vandaag heb je het iedereen verteld als goed is. ben benieuwd!

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Hey meiden,
    Donderdag heb ik lekker met een vriendin, haar hond en met Valerie gelopen.
    Gisteren weer heerlijk gewandeld, en vandaag weer. Ik geniet zo van dit weer.
    Valerie haar wang is nog steeds af en toe rood, en ze kwijlt erg veel. Maar ik voel geen bultje in haar mond, en ik zie ook nog geen wit puntje.
    Maar goed ze lijkt er verder geen last van te hebben, moet over anderhalve week naar het cb en vraag het dan wel even.
    Valerie heeft gisteren een fles geweigerd, was bij me moeder en om 3 uur moest ze weer een fles hebben. Nou normaal heeft ze hem zo op, en dit keer gillen als de speen in haar mond kwam. Uiteindelijk heeft ze om half 6 nog 100 cc gedronken. En toen om 10 uur nog 180cc. Maar ze was ook erg moe, dus denk dat het daardoor komt.

Ben vandaag nog even naar de kapper geweest. Moet er eerst altijd weer aan wennen dat het een stukkie korter is, al zijn het alleen maar de puntjes die er vanaf zijn gegaan.
    Hier nog ff een foto van Valerie, vandaag gemaakt

@mamasuus, wat heerlijk dat je man er weer is :D En wat leuk dat Yasmine zo doet, echt grappig. En gelukkig is je man niet boos op je, maar dat zou ook niet normaal zijn geweest. Ben benieuwd wat de familie van yasmine haar shirtje vind (dat is dit weekend toch?)

@mikmak, een camping is inderdaad buiten zijn, en ook een stukkie horeca. Het is wel een ontzettend grote stap om te nemen. Het lijkt mij best wel eng, omdat je niet zo zeker bent van je inkomsten. Maar goed, ik hou zelf heel erg van vastigheid en zekerheid, en zoiets zou ik echt nooit aandurven.
    Wat is een fase 2 contract?
    Ja misschien heeft me flessenwarmer wel een storing, maar ik ben echt zo'n angsthaas. Hou echt niet van zulke dingen. Gisteren viel ook opeens het stroom uit voor 30 seconden, gelukkig was het overdag.

@busster, normaal haal ik ook altijd de stekker van de flessenwarmer uit het stopcontact. Maar ja, om 6 uur s'ochtends vergeet je nog wel eens wat als je nog niet helemaal wakker bent.
    En heb je lekker uitgeslapen? wat lekker dat je meoder oppast. Mijn moeder gaat ook een paar dagen oppassen, dat waren anders dagen dat ze naar de gastouder zou gaan. Maar mijn moeder is toevallig op die dagen vrij. En ze wil erg graag oppassen. Ze komt bij ons thuis oppassen, vind ze zelf handig omdat wij alles toch in huis hebben. Ze woont maar 5 minuutjes bij ons vandaan, dus ze hoeft er niet ver voor te rijden. En ach het is toch maar voor 5 uurtjes per dag.
    En dus binnenkort eindelijk voor jullie ook een uniform, dan denken ze in iedergeval niet meer dat je de gids bent. En je hoeft niet steeds te bedenken wat je aan moet naar je werk.

@noa, hoe is het nu met de jeuk? echt vervelend dat ze niks voor je kunnen doen.

@meetie, bij ons staat de box tussen 2 kastjes in. Lijkt best wel op gepropt. Maar anders had die midden in de kamer gestaan, in ons looppad. En dat vonden we niet zo handig.
    Heb je er inmiddels al een ander plekje voor gevonden?
    En hoe vond Dylano het dat papa hem kwam ophalen van school?

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @consider

jullie hebben dus ook lekker genoten van het weer, maar was dan ook zalig hopelijk blijft het zo nog even hihi. wat een lache bekkie is die valerie toch hihi.
    de jeuk tja die is helaas niet minder, en zeker pech dat ze er niks voor hebben. maarja komt gewoon omdat alles met hormoon troep is en dat mag nu niet, daarom zijn ze zo beperkt.
    maar nu het al 2 dagen wat mooier weer is, is de jeuk iets minder dus ik hoop dat het warm weer blijft tot de bevalling hihi

8. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@MamaSuus, Aaah je mannetje is weer thuis! En wat mooi hoe Yasmine reageerde op zijn terugkomst! Geweldig! Wat zal jullie dat goed gedaan hebben :p En voor je mannetje ook heerlijk natuurlijk!

En ondertussen weet je familie dus ook het grote nieuws, als het goed is :p Kan je nu eindelijk met je buikje pronken!

Meid, geniet overal maar van! :D

En ik begrijp je hoor, dat je zo onzeker wordt als je je mannetje mist en niets van hem hoort. Heb ik ook altijd hihi.. dan ga ik mezelf helemaal gek lopen maken. Maar hij zat dus in een ander hotel. Vervelend, van die plekken waar geen verbinding is :S Dat dat nog kan in deze tijd.. hihi

@Busster, Mara dus ook weer lekker thuis! Fijn is dat he :D En wat grappig dat ze in die twee daggies weer wat bijgeleerd heeft, wat gaat het toch snel allemaal!

@Noa, Het is inderdaad lekker weer he! Lekker van blijven genieten ;)
    Hier zijn we vrijdag dus Dylano van school wezen halen, lekker lopend. En gisteren met zn allen naar Alex zijn voetbal. Alhoewel ik de wind wel behoorlijk ijzig vond :( Maar goed, al met al toch ook lekker genoten hoor!

Vooral lekker dat de jeuk minder is door de warmte! :D Ik hoop met je mee dat het lekker weer blijft tot je bevalling hihi.

@Consider, Hihi jij bent dus ook volop van het weer aan het genieten!
    Vervelend dat Valerie haar wangetje nogsteeds een beetje rood is.. of is het inmiddels al wat weggezakt?
    Wat gek dat ze een fles weigerde, drinkt ze nu weer normaal?

Lekker dat je even naar de kapper bent geweest. Heb je het alleen bij laten knippen? Ja het is altijd weer even wennen he. Vooral met kammen of wassen hihi

Nja, ik vroeg aan Alex of hij een idee had voor de box.. antwoorde hij dat we hem ook wel midden in de kamer konden laten staan, aangezien we er nog omheen kunnen lopen.. :rolleyes: Aan hem heb ik dus ook niets hahaha. Maar tot nu staat de box dus nogsteeds niet op een plekje. Ik kijk daar morgen wel weer naar, als Alex weer werken is ;) Hij zit nu ook weer in zijn computerkast, dus ik kan toch niets doen.

Dylano vond het helemaal geweldig dat papa hem mee kwam ophalen! :D Hij rende direct op hem af! Zo leuk om te zien!
    Mooie foto's heb je van je meissie zeg ;) Echt een plaatje hihi

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

hier alles ze gangetje vandaag wederom lekker genoten van het weertje. en thuis wat gerommeld en gedaan. en nu lekker bankhangen, koken hoefte ik vandaag niet dat heb de snackbar gedaan hihi

@meetie de box midden in de kamer hihi. mannen zijn ook zo makkelijk af entoe he.
    het windje was cker nog fris en dan vooral in de schaduw. maar vandaag was het weer lekker.
    en lief dat je mee duimt voor het mooie weer. hoop echt dat ik na me bevalling er van af ben.

dylano vondt het zo te lezen geweldig dat papa hem kwam ophalen. dat is altijd leuk om te zien.

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou meiden, hie reen beetje moeilijk teruglezen, want ons beeldscherm van de laptop iligt in 2-en... strax effe bellen of er een nieuw beeldscherm op kan anders van de week een nieuwe pc halen... moet op de krak mn vinger hiuden, anders kan ik helemaal niet zien..

hier iig alles ok... geen neiuws over madammeke.. slaapt, poept en eet goed.. dus alles ok..

@mamasuus, en hoe was je weekend.. lekker an elkaar genoten?

voor de andere reacties, dames... beetje vervelend lezen en typen du geen zin om moeilijk te doen.. tot laters..

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goeeeedemorgen!

Nou hier begint mijn dag goed! Dylano heeft niet gehuild op school en ik kon hem zelf wegbrengen zonder hulp van de juf! Thuis gaf hij wel aan dat hij niet naar school wilde, maar toen we eenmaal op weg waren, was dat over. En binnen de school ging het ook super! Ze hebben daar altijd een soort van binnenkomritueel.. ze hebben allemaal een eigen kapstokje, dus eerst je jas bij je naam hangen, daarna lokaal in, je fruit in de mand leggen, je kaartje met naam en foto op het bord hangen.. Daarna zei ik hem dag, want wilde hem niet teveel ophouden, want hij deed het zo goed! Hij ging zonder tegenspruttelen zelf zijn jas ophangen, fruit wegleggen enzo.. ben zo trots op hem! Toen ik wegging keek hij me alleen een beetje verslagen na, maar vervolgens liep hij met twee kindjes mee, die hem 'hielpen' :p Zo schattig allemaal om te zien! Ik heb echt nog wel eventjes door het raam staan gluren.

Oh en Jesse heeft vannacht doorgeslapen! Heerlijk!

@Noa, Jij hebt gisteravond dus lekker lui op de bank gehangen met een patatje ;) Heerlijk toch hihi.

@Mikmak, Jeetje dat is balen van je laptop! Begrijpelijk dat je dan geen zin hebt om op die manier alles terug te moeten lezen en typen! Hopenlijk zetten ze er snel even een nieuw scherm op. Volgens mij kan dat wel.. Bespaart jullie ook weer wat centjes ;)

Nou, ik ga nog even ontbijten, douchen etc..
    Tot later!

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou sjips een nieuw beeldscherm kost tussen de 3 en 400 euro... kan dus beter een nieuwe halen....

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

En je hebt geen garantie meer? Hm wacht.. doormidden gebroken.. hihi, niet dus. En.. als je met een vriend ofzo iets regelt? :eek: Dat die het zogenaamd gedaan heeft, en dan bij de verzekering het verhalen? Of ben ik nu wel heel slecht aan het denken hihi :( :oops: Of misschien zijn jullie er zelf al voor verzekerd?

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai meiden,
    nou gister top dag hoor hihi.
    duurde wel ff voor dat de meesten het doorhadden hihihi. hoorde me schoonma lezen. en die begreep het eerst niet en zo ineens ooooh. kwam meteen op ons af.
    me ma was een beetje hulp nodig en was helemaal van slag toch nog hahaha. de vermoedens waren wel ergensm aar jah als het dan ehct is he hahahha.

onze vrienden zagen het vrij vlot. dit kwma ook omdat een vriendin hetzelfde had bij haar zus alleen daar zag ze het als laatste. dus nu zag ze wat geschreven staan en schuifelde meteen achter yasmine aan. jah zegt ze gebuert me niet nog een keer. hahaha.
    hun waren wat laat bij ons. maar hebben lekker samen pizza gehaald. en was dus geslaagd we warne wel kapot savonds en toen ze wegwaren zo half 10 denk ik. zijn we meteen naar besd gegaan hahaha. de hele dag visite pff wel hefitg hoor. en manlief ook die was al op tijd ant bier en jah 7 wk droog gestaan dus je kan je wel indenken hoe die zich volede hahaha.

@noa, en hoe was de echo nou dan, kan dr niks overl ezen?

rest ik kom straks truyg tosti zegt ping

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meide was ik weer.

vanacht werd ik wakker met ontzettende pijn in me onderrug en stuitje wederom. dus ik denk dat het toch niet helemaal lekker zit. leg dus ook op bed zitten gaat nauwlijks.pfff en dan ook nog alleen thuis. gelukkig is me vriendin zo lief om de hond even uit te laten.

@meetie ow dylano wegbringen ging gelukkig al wat makkelijker is fijn om te horen.

@mikmak balen man dat je computer scherm stuk is,pff zijn altijd duren geintjes. mischien op internet een nieuwe bestellen?

@mama suus. de verrassing was dus geslaagd hihi. en ik denk wel te weten hoe je manntje zich voelt.hihi.
    en ja de echo hij of zei lag er niet goed voor het sliep allen maar met duim in de mond. dus ik moest ff porren enzo maar geen beweging in te krijgen. dus ik maakte de opmerking leeft het wel dus mog even het hartje ook horen. deed me wel weer goed.
    dus ik wacht nu de 20 weken echo af, en als ze het dan nog niet zien mag ik gratis terug komen om te kijken.

bij de oefen echo lag het ook aldoor te slapen luiwammes ach daar groeit het van denk ik maar.

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    he das dan wel ff balen noa, maar goed idd. als het slaapt dan groeit het hihi. en das toch ook alleen maar goed. als dat nou zo bleijft als hij of zij eruit is whaha maar dat zou dan wel weer niet hihi.

ooh grr madam komt uit bed
    tjuusie

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Pf.. lange dag weer.. al is het pas kwart voor 3 zie ik, haha, maar heb het gevoel alsof mijn dag er alweer op zit!
    Daarnet Dylano van school gehaald, daarna meteen naar MIM voor gesprek. Dacht 'dat doe ik wel even lopend', maar met baby om me nek en kind in de kar, met deze wind, was het behoorlijk zwaar en een behoorlijke end hihi. Daarnet even samen gegeten en nu ben ik toch echt even op de bank geplofd! Voel me helemaal lam haha.
    Kom ik er net achter dat ik waarschijnlijk mijn telefoon daar heb laten liggen! Maar ik heb echt geen zin en puf om nu weer helemaal terug te gaan met die twee uks! Morgen weer een dag..

o deurbel!

Aaaah haha, is die organisator van MIM mij gewoon achterna komen fietsen om me telefoon terug te brengen! Wat lief!

@MamaSuus, Wat leuk dat het gisteren een geslaagde dag is geweest! En het bericht is dus over gekomen :D Leuk zeg! O, en heb je foto's van je meissie met der shirtje? Hihihi ik ben echt benieuwd!
    Droog ook dat je schoonmoeder de tekst eerst niet begreep haha. Maar iedereen was dus wel enthousiast? :D

@Noa, Wat balen dat je pijn alleen maar erger wordt zeg! Misschien kan de fysio er wat aan doen? Want je moet natuurlijk nog wel eventjes, en dat met deze pijn.. dat maakt het genieten natuurlijk wel iets moeilijker :(
    Wel erg lief van je vriendin dat zij even voor je hond kijkt.

Jammer dat je kleintje weer bleef slapen, maar ze gaan het je dus hoe dan ook laten zien, als niet bij 20w dan op een nieuwe afspraak, dat is wel fijn en aardig van ze! En gelukkig klopte het hartje dus ook goed ;) Ik kan me voorstellen dat je even schrok.

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie nee we hebben geen garantie meer helaas... laptop is al 2,5 jaar oud... beter een pc kopen. hebben er al 1 gezien... die is compleet 499, sneller en up to dater...

maar mooi dat dylano geen probleem maakte van de school... en heerlijk dat jesse heeft doorgeslapen.. hier linette in dr bedje gelegd... geen enkel probleem, ze viel gelijk in slaap..

@noa.... en zo nemen de kwaaltjes toe, en zo verdwijnen ze weer.. maar het is en blijft irritant...

@mamasuus, dus voor zover ik kan lezen op het scherm is het nu bekend? hahaha mooi dat de reacties zo top waren..

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

was ik weer even, moest er toch uit om te eten hihi

@mama suus hopelijk blijft het ook zo rustig als het er uit is , maar dat zal wel niet hahaha.

@meetie ow wat lief dat ze je telefoon kwamen brengen en zie je al voor me met 2 kleintjes en die harde wind pffff.
    ja ik ga ook naar de fysio als ik me wat beterder voel. want dit is niet echt fijn, en genieten doe je dan ook niet. heb tijdje terug me zenuwverrekt tijdens me werk. en sinds dien heb ik vaak last van me rug maar ik had gehoopt tijdesn me zwangerschap er niet zo veel last er van te hebben maar helaas.

en ben ook blij dat ze het toch willen proberen om het geslacht te laten zien, maar als het echt niet lukt,wordt het een suprise hahaha. ja zag wel iets knipperen in beeld maarja horen is toch even fijner.

@mikmak een gewone comp is ind ook makkelijk mocht je er de ruimte voor hebben. wij hebben 2 laptops omdat hij veel weg is heeft hij er ook 1 voor aan boord.
    die kwaaltjes zijn zeker irritant. maarja het is voor het goede doel moet ik maar denken/

me hond is trouwens de hele dag bij me vriendin gebleven dat vondt ze wel gezellig hahaha en kreeg de hond ook even meer aandacht.

20. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Consider lekker dat jou moeder ook wil oppassen op jullie meisje, 5 minuten van jullie vandaan is idd niet zo ver. Mijn moeder woont 20 minuten met de auto of 35 minuten met de tram van ons af dus dat valt ook wel mee.

Leuke foto's weer van jullie stralende meisje hier en op hyves.

@ Meetie Lekker handig antwoord van Alex overde box, Mannen hahaha

Wat fijn dat dylano het zo goed deed op school vandaag en heerlijk dat Jesse heeft doorgeslapen.

@ Mikmak he balen van jullie laptop.

@ Mamasuus haha lachen dat niet iedereen het t-shirt meteen door had. Gelukkig hebben jullie een leuke dag gehad

@ Noa Je ukkie lag dus te slapen tijdens de echo jammer maar ach mischien de volgende echo meer geluk.

Ik ben dus zaterdag naar Tina turner geweest en het was hardstikke gaaf wat kan die vrouw dansen en zingen en dat terwijl ze al op leeftijd is ik ben gewoon jalours op haar lijf tjonge die zit nog strak in haar velletje hoor. Gisteren ben ik naar de reunie van de straat waar ik ben opgegroeid geweest maar jammer genoeg waren er maar heel weinig mensen van mijn leeftijd bijna allemaal 60 plussers en die ken ik dus echt niet haha maar toch was het wel gezellig.

Deel Deze Pagina