Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Meetie wat lief trouwens dat ze van MIM achter je aan gefietst is voor je telefoon.

Morgen moet ik weer met Mara naar het CB ben benieuwd hoe lang ze nu is en wat ze weegt nu ze rijstebloem krijgt zal ze mischien wel wat meer zijn aangekomen dan de vorige keer. Ga ook maar eens vragen of ze even naar Mara's neusje willen kijken want vanmorgen had ze weer een bloedneusje. Verder doet Mara het eigenlijk prima alleen blijft ze moeite hebben met poepen zo zielig want ze gaat echt heel hard krijzen als ze moet . Ze kwebbelt intussen de oren van mijn hoofd hihi al is ze zelf nog steeds niet gewend aan het geluid dat ze maakt en schrikt ze af en toe behoorlijk van haar eigen gekier dan schieten die handjes ineens langs haar hoofdje omhoog.

Vandaag ben ik bij mijn zusje geweest in rijswijk die had tentamen en daarna had ze zin in pannekoeken met appel als ze thuis kwam dus die ben ik voor haar gaan bakken en die hebben we samen lekker zitten opeten. Na het eten zijn we nog even het dorp ingelopen maar bijna alle winkels waren dicht jammer genoeg . Heb wel een heel leuk knisperdoekje voor Mara gekocht want als Mara gaat slapen trekt ze meestal de speen uit haar mondje en dan word ze weer wakker maar als ze zo'n doekje in haar handje heeft doet ze dat niet en is ze lekker met dat ding aan het kroelen . Knuffels vind ze nog niks. In rijswijk zit een winkletje waar gehandicapten zwelfgemaakte spulletjes verkopen en daar heb ik hem vandaan is echt een meisjes doekje met een sprookjes kasteel en een kikkerprins erop en roze frutseltjes en zo eraan .

2. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, Dus je hebt al een nieuwe pc op het oog hihi. En ja, zoveel verschilt hij dan ook niet met het repareren van de laptop.

Wat lekker dat Linette weer zo makkelijk ging slapen zeg! Wat een verschil met paar weken terug!

@Noa, Tjah, eten.. dat is ook wel eens nodig hihi.
    Maar dat klinkt niet lekker, een zenuw verrekken.. kan me voorstellen dat je daar dus nog last van heb ja. Jammer alleen dat het nu dus weer op komt spelen. Je hebt het niet echt getroffen he ;)

@Busster, Ooooja Tina Turner, was dat dit weekend al! Jeetje snel zeg.. Maar het was dus super :D Leuk hoor! Ja, het is niet niets voor een vrouw op die leeftijd.. echt knap.

Jammer dat er vooral 60 plussers waren op die reunie, maar het was dus alsnog gezellig! Dat is belangrijk toch ;)
    Jij hebt dus wel een geslaagd weekendje gehad!

Succes morgen op het cb! Wat gek dat Mara opnieuw een bloedneusje heeft gehad zeg.. ben benieuwd wat hun ervan zeggen. En ook over dat poepen.. misschien dat hun je wat tips kunnen geven.
    Echt schattig dat ze steeds schrikt van zichzelf hahahaha, lijkt me echt een grappig gezicht :)

Slim bedacht van dat doekje! Hij klinkt trouwens echt leuk. Ook leuk dat je hem bij dat winkeltje gehaald hebt zeg!

O o o Grey's Anatomy begint! Tot later meisjes! Toedeledokie!

3. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Pfff ben dood op kruip mijn bedje maar alvast in . Jullie horen morgen wel hoe het bij het CB was moet er om 10 uur al zijn.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Goedemorgen meiden, ik ben weer op me werk. Zometeen eventjes 2 uur lesgeven, en verder wat administratief werk vandaag.
    Gisteren om half 4 belde me moeder me op, dat ze een leuke zomer jas voor me had gezien bij de h&m en die was nu maar 25 euro. Dus ik zei dat ik eerst ff gen kleding wilde kopen. Deze maand krijg ik nog geen loon (alle papieren zijn nog niet verwerkt) Maar we moeten wel de kinderopvang betalen, en ik krijg nog geen geld terug van de belastingdienst, dat duurt ook een paar weken. Dus deze maand doen we een beetje rustig aan. We hebben genoeg geld op de spaarrekening staan, maar wil daar niks vanaf halen.
    Toen zei ze dat ik de jas van haar mocht hebben en dat ze hem graag cadeau wilde doen.
    Dus hup wij naar Groningen, was er nog maar 1 jas en natuurlijk in de verkeerde maat. En toen zagen we bij een andere winkel ook allemaal leuke jassen. En er waren 2 die zo leuk stonden, we konden geen keuze maken. Mocht ik ze allebei hebben! 1 is een kobalt blauwe trenchoat van een dunne stof, en 1 is een donkergrijze trenchcoat van een iets dikkere stof. Was samen natuurlijk wel een stuk duurder dan 25 euro, maar me moeder vond ze ook zo leuk.
    Dus ik ben alweer goed verwend!

@Noa, je zal wel balen dat het weer nu slechter is...meer jeuk waarschijnlijk.
    Hoe is het nu met je rug en stuitje? Ik had tijdens de zwangerschap ook erg veel last van me rug (heb sowieso al snel last van me rug) kon soms maar 200 meter lopen. Maar 1 week na de zwangerschap was het gelukkig helemaal over. En nu loop ik lekker overal heen met de kinderwagen.
    Dus de baby was aan het slapen, hopelijk zien ze meer bij de 20 weken echo.

@Meetie, ze drinkt nu wel weer normaal. Al valt het me wel op dat ze steeds meer aan het spelen is met haar fles. Alleen s'ochtends als ze net wakker is heeft ze echt honger. Dus eigenlijk zou er wel meer tijd kunnen tussen de flessen. Maar we hebben nu net zo'n lekker ritme, dus ik laat het eerst maar zo.
    Wat lief dat ze van MIM je telefoon kwamen brengen.
    Fijn dat Dylano het naar zijn zin heeft op school, kian me helemaal voorstellen dat je trots bent hoor!

@mikmak, wat vervelend dat het scherm van je laptop het niet meer doet. Dat is inderdaad het nadeel van een laptop. Maar ik vind een laptop toch wel heel makkelijk hoor, geen sta in de weg pc in de kamer.

@mamasuus, dus nu is het bekend! Leuk hé dat je er nu met iedereen over kan praten. En je moeder had dus al een vermoeden.

@Busster, dus Tina Turner was leuk :D Is inderdaad echt een super mens, ze ziet er erg goed uit voor haar leeftijd. Ik heb wel eens een optreden van haar op tv gezien, en ze heeft me toch een energie op het podium!
    En hoe was het bij het CB? Mara lekker gegroeid? Wat zeiden ze van haar bloedneusje?
    Ga je binnenkort ook beginnen met bijvoeding? Op de een of andere manier ben ik er zelf nog niet helemaal aan toe. Ach misschien moeten we het over een paar weken gewoon een keer proberen.
    Wat zielig dat Mara zoveel moeite moet doen om te poepen. Valerie poept meestal 1x per dag tijdens een fles. Is wel makkelijk, dan weet ik meteen dat ze heeft gepoept en kan ik haar meteen verschonen. Des te minder de kans op luieruitslag.
    Valerie is ook helemaal dol op haar knisperdoekje. ik heb er 1tje van de Hema, is een uil ofzo.

5. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ook goedemorgen!

@Busster, Hoe is het op het cb?

@Consider, Je hebt dus een lekker rustig dagje op je werk.
    Wel balen dat je pas een maand later uitbetaald krijgt, maar zo te horen redden jullie het deze maand wel, gelukkig maar.
    Wat lief van je mama dat ze je die twee jassen kado heeft gedaan!

Om de hoeveel uur drinkt je meissie nu dan eigenlijk?
    En mag jij al bijvoeden? Het is overal ook weer anders.. Hier is het gebruikelijk om pas met 6 maanden te beginnen. Maar misschien is dat ook weer anders met flesvoeding?

Handig dat je meissie een vast moment heeft om te poepen hihi!

Nou, ik ga maar even snel douchen. Dan beetje opruimen en schoonmaken hier. En dan Dylano naar school brengen, dan meteen door langs apotheek, daarna naar de andere kant richting de bieb, dan snel terug naar school.. hopenlijk redt ik dat allemaal op tijd hihi :p
    Zal nu ook maar vast meteen de boeken en pasjes zoeken.
    Oh wat was het handig als ik ook een auto had hihi

Och, zag me toch een leuk huisje, maar die staat in een wijk waar ik mijzelf niet wil tonen :rolleyes: verderzoeken dus maar.

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai
    ff snel hoor hihi
    hoestn ou hier.
    heb het zo druk nu hahaha. vanmorgen boodschappen ed en straks komen weer twee vriednen langs manlief ff helpen bij pc. hihi.
    morgen lekker shoppen in oberhausen woehoe heb dr zin in.

meetie jammer zeg dat dat huisie dan in een buurt is waar je lievern iet zit. zul je net zien dan he.

buster, dus tina was leuk. is ook erg kanp he zon vrouw op die leeftijd geweldig.

nou jullie houden foto van shirtje nog te goed hoor ben vergeten te maken en hij zit nu in was. en die me ma heeft gemaakt zijnn iet echt duidelijk. dus als ie schoon is hijs ik dr er nog eens in en zet ik hem op hyves want zoals bekent snap ik van deze niks whahaha.

nou meiden. prettige dag maar weer.

7. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ consider wat ontzettend lief van je moeder dat ze je 2 jassen cadeau heeft gedaan . hihi en stiekem dus duurder uit als eerst de bedoeling was.

@ Meetie is alles nog gelukt de bieb , school etc?

@ Mamasuus we wachten de was gewoon even af hihi

Was dus met Mara bij het CB geweest ze was nu 61 cm en woog 6825 gram dus weer mooi volgens de curve gegroeid.
    Omdat ze steeds een bloedneusje heeft moet ik even langs de HA net als voor haar oortjes dus dat ga ik morgen ochtend met haar doen ik heb al een afspraak.
    Nadat ik bij het CB geweest ben ben ik naar de AH gelopen want ik kon de foto's bekijken die ze gemaakt hadden ik vond ze niet allemaal leuk maar als ik degene nam die ik echt wou hebben scheelde het me een tientje met het hele pakket dus heb ze uiteindelijk toch allemaal genomen
    Deze hangt nu in onze woonkamer op linnen

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou daar zijn we weer... uiteindelijk alleen een nieuw beeldscherm gekocht en die aan de laptop gekoppeld.. moet nu ineens wennen aan een groot scherm hahaha (22 inch)

@busster, zoooo heee mara groeit lekker zeg.. en mooie foto zeg.. super..

@mamasuus, je hebt het lekker druk dus lees ik.... winkel ze...

@meetie, je mag toch al met 4 maanden gan bijvoeden?
    jammer dat het huisje in de verkeerde buurt staat.. op naar de volgende

@consider, lekker verwend dus... heerlijk toch
    en ja het makkelijke van een laptop is dat je m gewoon effe aan de kant kan leggen als je de tafel helemaal nodig hebt.. nu dan een groot beeldscherm gekocht.. kan ook makkelijk aan de kant ;)

nou hier gaat het nog steeds goed, ze slaapt gewoon nog steeds door... ze is de afgelopen paar dagen wel onrustig overdag... heeft extreem veel behoefte om vastgehouden te worden en weer relatief weinig te slapen overdag... maar ja das niet zo erg... als ze maar een paar uurtjes pakt..

almar komt deze week bijna niet thuis, vanavond heeft ie avond dienst en morgen bolder wedstrijd van defensie in eindhoven en donderdag in belgie... komt misschien alleen donderdag avond even thuis, dus helemaal alleen met zn 2-tjes dus...

@noa, balen dat je nog zo'n last van je stuitje hebt.. heb jeje misschien gestoten of gevallen dan?

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

hier was ik weer even, me rug en stuitje zijn helaas erger geworden, vooral als ik even heb gelopen ofzo. lijk wel een pop met die benen aan draadjes hahaha.

@meetie een zenuw verrekken is inderdaad niet fijn en dat komt nu weer opspelen is gebeurt dat ik dacht iemand wel even alleen onder de douche te zetten.
    heb je alles geredt binnen je geplande tijd?

@consider de jeuk is inderdaad erger. en hopelijk is het bij mij ook snel voorbij na me bevalling maarja duurt nog even he.
    en ik hoop ook dat hij of zij meer van zich laat zien
    bij de 20 weken echo.

@mama suus nou we wachtten de foto wel af hoor.

@busster mara was dus weer goed gekeurd? altijd fijn om te horen he. en wat een leuke foto van de ah.

@mikmak jij kan alles nu dubbel zo goed lezen hahaha.
    bij jullie is het dus moeder en dochter week zo te lezen. balen dat almar zo vaak weg is deze week.

en ik ben vroeger wel vaak van de trap gevallen en de vk denkt dat het daar aan ligt dat ik zo last van me stuitje hebt en ze zegt we kunnen er dus niks aan doen. het doet nu zo zeer allebij omdat het allemaal weker wordt ofzo.

10. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Noa he wat balen dat er niks is wat je aan je stuitje kan doen hopelijk duurd het niet je hele zwangerschap.

@ Mikmak dus toch een nieuw scherm . tja dat kan ook een normaal scherm aan je laptop koppelen is minder duur dan een hele nieuwe pc en met een groot scherm ook lekker makkelijk.

O bij het cb hebben ze trouwens gezegt dat ik best met fruit mag beginnen als ik wil hihi ik was stiekem van de week al begonnen en ze vind het best lekker .
    wel moet ik haar weer om de 4 uur gaan voeden want dan gaat ze mischien doorslapen volgens de verpleegkundige nou we zullen zien kan het in ieder geval proberen.

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Pf, nu staat héél me woonkamer op zn kop... Aangezien ik toch het een en ander wil verschuiven, houd ik maar meteen een grote schoonmaak, want de vloer moest toch ook nog gedweild worden.. dus nu eerst even alles aan de kant, stofzuigen enzo.. vind ik nog een hoop rotzooi onder de banken hihi (kinderen....)

Ik kwam trouwens makkelijk uit met mijn tijd daarnet.. was zelf nog veel te vroeg op het schoolplein!

Oja, moet ook nog even snel waterbedrijf bellen! Alex heeft toen ik weg was het gasverbruik ofzo doorgegeven ipv waterverbruik, dus nu moeten we 23000 euro ofzo bij betalen :) .... even bellen om te vragen of het nog gecorrigeerd kan worden. En ik zie dat het alweer bijna 5 uur is, dus ik ga dat even eerst doen voor ik op jullie reageer ;)
    tot zo!

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mikmak nou de vk denkt dat het nog wel erger kan worden, dus daar ga ik maar vanuit dan valt al het andere mee.

ow je was al begonnen met fruit, gelukkig vindt ze het lekker weer wat anders dan een fles.
    en wie weet helpt het om de 4 uur voeden kan je lekker door slapen.

@meetie jij hebt de grote voorjaarsschoonmaak al gedaan hihi en ja met kids vindt je overal wat, heb ik al met de hond hahah.

en dat is wel veel bijbetalen denk wel dat het terug gedraait kan worden als je het even uitlegt haha.

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zucht.. tekst weg.. ](*,) Anyhowww.... Dan beginnen we maar weer netjes opnieuw..

@MamaSuus, Hoe bevalt het om je mannetje weer thuis te hebben? Weer even wennen of valt dat wel mee?
    Morgen gaan jullie dus lekker naar oberhausen, veel plezier!
    En op die foto van het shirtje wachten we wel hoor hihi, ben erg benieuwd!

@Busster, Leuke foto van je meissie hoor! Kreeg je die lijst erbij of heb je die zelf gekocht? Ik wist namelijk niet dat ze daar ook lijsten voor hadden hihi..... (nerd)
    Maar ja, als het maar een tientje scheelt ken je net zo goed al die foto's nemen ja ;)

Je meissie groeit dus mooi volgens curve, lekker zeg!
    En ik ben benieuwd wat de HA zegt over haar oortjes en neusje. Maar wat heeft ze dan aan haar oortjes eigenlijk?

En jij bent dus al begonnen met bijvoeden, das snel! Ze kreeg geen last van haar buikje? :eek: Mooi dat ze het lekker vond, scheelt weer haha. Nu even afwachten of dat 4uur voeden echt helpt voor de nachtrust! Hoop het voor je meis :D

@Mikmak, Hihi ja dat kan ook, een beeldscherm aan je laptop koppelen! Ik kan me voorstellen dat je wel even moet wennen aan de grootte ja haha, alsof je nu IN het scherm zit he :)

Maar als jouw cb zegt dat je Linette al mag bijvoeden, dan neem ik aan dat dit wel mag ja..
    Maar hier zeiden ze met Dylano pas vanaf 6 maanden. En van de week zei die mevrouw van het cb (van Stevig Ouderschap) ook weer dat hier niet aangeraden wordt om voor 6 maanden te beginnen met bijvoeden. Volgens mij is dat omdat je dan het minst kans hebt opdat je kindje een allergie ontwikkeld ofzo, als ik mij goed herinner?

Maar jammer dat je mannetje deze week bijna niet naar huis kan.. hopenlijk redt hij het donderdag wel om even te komen, breekt toch weer de week he ;)

@Noa, Ik vind het echt vervelend voor je dat je zoveel pijn hebt. Maar opzich wel goed dat je al van het ergste uit ga, dan kan het alleen nog maar meevallen.

En ja, ik heb het gered binnen de tijd hihi ;)
    Alleen dat voorjaarsschoonmaak zal nog wel even duren hoor hihi. Dat doe ik niet even in een uurtje. Sowieso is het hier ook nog een pestzooi, dus meteen even het huis uitruimen, alles wat rommel is weggooien enzo. En overal liggen nog stapeltjes papier die ik uit moet zoeken.. Ach, het houdt me weer van de straat he hihi ;)

O, nu belde ik vanmiddag in alle haast naar dat waterbedrijf, nam net die vent op, realiseerde ik mij dat ik zélf ook nog niet even naar de stand had gekeken.. dus kon ik na mij te excuseren weer gelijk ophangen haha. Maar hij zei wel dat het geen probleem was en ik dit altijd wel even kon doorgeven. Dus dat is mooi. Ook wel logisch natuurlijk, want anders moeten hun het volgend jaar weer terug gaan betalen aangezien dan wel de juiste stand wordt doorgegeven :p

Nou, volgens mij ben ik er doorheen!
    Wel lekker hoor.. de twee banken staan nu tegenover elkaar tegen elkaar.. dus ik hem nu een megagroot zitvlak hihi.. lekker met me benen vooruit ;)

@Miekje, Bist u daar ook nog? ;)

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, ja hahaha net of ik in het scherm zit hahahaha

nou over dat bijvoeden daar heeft het cb nog niets op gezegd hoor..... en ik weet ook niet of het wel waar is over die allergieen hoor.. dan zouden ze tussen de 3de en 4de maand tevoorschijn moeten komen want dan is "de weerstand van mams weg" en kunnen allergieen zich vertonen... aan de andere kant, zit een cb je al op te n**ien over allergieen en verkleinde kans enzo.... ik vind dat ze de mensen niet zo bang moeten maken.. gewoon geven en dan zien.... kiddies groeien over het algemeen over een allergie heen.... maar ja wie ben ik....

ja daar baal ik ook van dat manlief niet kan komen.... tis dat je dan gewoon echt alleen bent... maar aan de andere kant vanmorgen begon ze om kwart voor 5 te piepen en heb haar lekker bij mij in bed gelegd en hebben we nog tot 10 na 6 geslapen... das ook wel weer leuk... en dan hoor je die kleine klreuntjes en geluidjes..... heel gezellig.. en als je het licht aandoet begint ze gelijk te lachen van oor tot oor

maar 23000 eurie bij betalen... wat denken ze dat je hoofdprijs hebt als je voor defensie werkt hahaha :) ;)

@busster, ja toch een scherm gekocht...
    en gelijk heb je om met fruit te beginnen, ik zien niet in waarom niet hoor... hoe eerder ze vast eten krijgen des te sneller gaan ze over op 3 maaltijden per dag en als tussendoortje (zolang ze geen tanden hebben) flesje melk.... ik ga er ook zsm bij 4 maanden aan beginnen hoor... kan me voorstellen dat je na 4 maanden die halfgare melk wel eens wat anders wilt hahahahaha :) :)

nou ja hier dus wel weer een ok nachtje, ze kwam wat vroeg, maar lekker nog tot kwart over 6 met dr geslapen.... vandaag komt een oude klasgenoot van het nederlands luchtvaart college op bezoek.. al in geen 10 jaar meer gezien dus dat wordt wel lachen... zometeen maar effe snel douchen, aankleden en snel naar de winkel in dit vieze weer.... effe wat gebakjes halen, en wat lekkers voor haar kleintje.... en koffiemelk, want die is zo goed als op en me vriendin gaat al om half 10 rijden, dus rond half 11, 11 uur hier.... en het is al 7 uur geweest hahahaha :)

ja idd WAAR IS MIEKJE... MIEKJE JOEHOE!

15. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Meetie ja Idd al begonnen met bij voeden , ze krijgt nu rond de middag een fruit hapje is echt leuk om te zien wat voor bekken ze trekt hihi ze vind het wel te eten maar om nou te zeggen yammie nog niet maar ze zeggen dat baby's sommige dingen wel 6 keer moeten proeven voor ze het lekker vinden dus ik hou gewoon vol .

23000 euro whaaaaa dat is belachelijk en dan komen ze er zelf niet even achter dat je mischien de verkeerde stand hebt doorgegeven .

Die lijst kon ik er gewoon bij kopen ze hadden en hele doos met allemaal verschillende lijsten bij zich die precies om het doek paste , dus voor iedereen wat wils.

@ Mikmak Vervelend dat je mannetje niet kan komen ik baal daar ook altijd zo van als John door de weeks niet een keer hier kan zijn. Gelukkig is hij vanmiddag al thuis want het is morgen zijn Papa dag en ook maandag heeft hij vrij omdat hij op dinsdag morgen heel vroeg moet beginnen en dus zijn overuren vlvast van te voren vrij neemt.

Je hebt vanmorgen dus ook gezellig met je meisje in bed gelegen ik ook zo fijn vind ik dat want dan slaapt ze nog best een uurtje door maar als ik haar in haar bedje laat liggen word het brullen . Heerlijk is het als ze tegen je aan kroelen en die geluidjes die ze maken word alijd helemaal blij ervan.

Mara ligt nu nog even lekker te slapen maar ik moet haar zo toch echt wakker maken om naar de dokter te gaan , gisteren moest ik haar ook al wakker maken om naar het Cb te gaan meestal word ze chagerijnig daarvan maar gisteren viel het mee.
    Ze heeft nu trouwens op haar beentje waar de prik gezet is echt zo'n hard schijfje onder haar vel zo ielig heb het net onder de douche al een beetje gemasseerd zodat ze er minder last van heeft.

tot straks dames

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @busster, nou ben verrast vanmorgen, mannetje belde en komt vanavond lekker naar huis... jippie..... en morgen ook... stond er van te kijken..

en ja het is heerlijk zo tegen elkaar aan en die kleine lekker geluidjes aan het maken... kan daar echt van genieten, bijna zonde om weer in slaap te vallen... maar ja de moeheid overheerst toch nog...

tot straks dames, moet nog snel effe de was ophangen en dan zal mn vriendin er wel zijn die ik 10 jaar niet heb gezien..

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hoii,

Ik hang nog een beetje lam op de bank.. ben moeee. Vannacht werd Dylano wakker en weigerde om weer te gaan slapen.. hij heeft tenslotte 1,5-2 uur lang liggen krijzen! En ik heel consequent om de tien minuten hem weer onder zijn dekens leggen.. zucht.. En er was volgens mij helemaal niets aan de hand, hij zei dat hij wilde spelen :( Ja dagg
    Gelukkig bleef Jesse wel lief slapen, behalve wanneer hij moest eten dan hihi. Maar ik zag het al helemaal gebeuren dat ze samen zouden gaan krijzen!

@Mikmak, Nja je moet het uiteindelijk natuurlijk ook zelf weten, jij weet tenslotte toch het beste wat je kindje nodig heeft. Maar ik voorkom liever wel een allergie, ookal zou hij er overheen groeien, volgens mij is het echt een heel gedoe en drama als je telkens op het voedsel moet letten en dat ze dan toch ziek worden en dergelijke.. doe ik ze liever niet aan, maar goed. Maar ik ben zelf sowieso al niet zo gretig met bijvoeden hoor. Ik ben ook echt heel streng hihi. En ik wil gewoon zolang mogelijk bv geven en zolang ik dus niet van plan ben om een voeding door vast voedsel te vervangen, ga ik er ook gewoon nog niet aan beginnen, want dan vind ik het ook wel een beetje nutteloos. Maar ja, dat is dan weer mijn manier natuurlijk.

Oh dat is heerlijk ja, met je baby ongestoord in bed liggen 8) Ik vind het ook heerlijk als hij met zn wang tegen mijn borst/tepel slaapt.. zo zacht.. zo lief.. (gebeurt namelijk wel eens na het voeden ;)) zo intiem.
    Alleen rustig naast mij blijven liggen en kirren doet de mijne niet meer hihi.. dan gaat hij zich omdraaien of wilt hij persee zitten enzo. Nou dan durf ik mijn ogen ook niet meer dicht te doen.

Hahaha oh ik zou het maar kúnnen betalen, die 23000 euro! God, dan zou Alex echt súper verdienen hoor! :)

Wat leuk dat je mannetje vandaag en morgenavond naar huis komt! :D Dat is dan weer leuk nieuws he hihi.
    Hey veel plezier met je vriendin! 10 jaar geleden, dat is lang hihi, jullie zullen wel veranderd zijn en een hoop te vertellen hebben!

@Mikmak en Busster, Oh en dat niet voor 4 maanden voeden is ivm dat de darmpjes het in principe nog niet aankunnen.. Maar ja, als ze er geen last van heeft.
    Maar passen jullie wel op dat jullie niet alles 'te snel' willen doen? :oops: Niet dat daar iets verkeerd mee is hoor, maar het zou zo lullig zijn als jullie over een paar maanden terugkijken en denken 'God wat is die babytijd snel voorbij gegaan, kon ik er maar wat langer van genieten..' :oops:

@Busster, Haha ja ze kunnen leuke bekjes trekken met dat eten :p Wel opvallend dat ze het al met fruit heeft, de meeste kinderen vinden die juist super hihi. Dylano toen ook, was het potje op, ging hij huilen omdat hij meer wilde hihi.

O en het waterbedrijf had inderdaad een brief gestuurd met de mededeling dat de stand wel aanzienlijk afwijkte van de geschatte stand die hun hadden berekend, maar ja.. die brief las ik natuurlijk pas te laat en Alex wist niet dat hij de verkeerde meter had afgelezen. Maar goed, het kan gelukkig nog terug gedraaid worden :p

Wat zei de HA trouwens over Mara?
    Zielig dat ze een stijf plekje heeft op der beentje, heeft ze er last van?
    En jouw mannetje heeft dus lekker veel vrij de komende dagen! Heerlijk!

Nou, ik ga mezelf maar even van de bank trekken.. Even de vaat doen en dan een sopje maken voor de woonkamer..
    Hier komt mijn mannetje vanavond ook even naar huis! Hij heeft een voetbalwedstrijd, dus hij komt thuis even eten, dan voetballen en dan kruipt hij bij mij het bed in. Ik zie hem dan wel niet, maar toch fijn om vanavond tegen hem aan te kunnen liggen ;)

18. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mikmak veel plezier met de vriendin die vandaag langs komt 10 jaar is idd een hele lange tijd jullie hebben vast veel bij te praten nu.

@ Meetie Tja zo zie je maar weer bij ieder CB zeggen ze weer wat anders ,hier zeggen ze namelijk dat het wel mee valt met die alergie als de ouders zelf ook geen alergieen hebben en zeggen ze juist dat het goed is je kindje met een lepel te leren eten zodat straks de spraak ook makelijker gaat omdat ze andere bewegingen dan zuigen gewend zijn . Ik snap ook wel dat jij er nog niet aan wil beginnen ik denk dat als ik BV gegeven zou hebben tot nu toe ik ook nog niet aan fruit of zo zou denken maar goed ieder zijn ding.

Nou net dus bij de HA geweest en daar werd ik niet veel wijzer van voor de bloedneusjes moet ik haar neisdruppeltjes geven om dat de lucht in haar kamertje waarschijnlijk te droog is dus zet er ook maar even een bakje water neer denk ik en haar oortjes waren een klein beetje rood maar dat kwam door haar neusje en gaat vanzelf over als het met haar neusje ook beter gaat.
    Verder ook even gevraagt of hij iets had voor mij omdat ik nog steeds last van mijn borsten heb ze geven nog kleine druppeltjes melk en ik voel gewoon nog steeds die toeschiet reflex als Mara huild en dat terwijl ik al meer dan 3 en halfe maand geen borstvoeding meer geef doet soms gewoon pijn. Kon hij niet op de naam van dat spul komen ervoor dus heeft de aphotheek gebeld en die wist het ook niet pfff nou moet ik vanmiddag terug bellen en dan kan ik waarschijnlijk volgende week medicijnen ertegen halen.

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hey meiden

nou het gaat niet hier niet goed, de pijn wordt alleen maar erger, en geestelijk wordt het nu ook zeuren omdat ik gewoon niet lekker in me vel zit.
    me vriendin heb paar dagen vrij en ze zei ik kom jouw lekker gezelschap houden en je helpen.

me vriend zei al moet ik naar huis komen ik zo nee komt wel weer goed. het is gewoon balen dat alles teglijk komt en me jeuk en me rug stuitje en noem maar op.

sorry voor dit ego berciht ga nu lekker bakkie thee met een lekker stuk chocolade taart nemen.

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Busster, Ja precies, overal wordt weer ander advies gegeven met die baby's. Uiteindelijk moet je maar doen wat het beste bij jouw gevoel past.
    Maar je meissie zal dus altijd last blijven houden van bloedneusjes? Elke keer als ze in een droge omgeving staat.. ook iritant.. maar ja, wel fijn dat haar oortjes vanzelf over gaan, zodra haar neusje het ook beter doet.
    En voor je borsten bestaat er dus ook iets, dat is wel beter. Ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is! Maar hoezo krijg je pas volgende week die medicijnen, als je vanmiddag al kon bellen? Wisten ze toen trouwens weer welke je nodig had?

@Noa, Balen allemaal hoor. Wel lief dat je vriendin en je schatje bereid zijn om je te helpen!
    Geniet maar lekker van je theetje en taart! Dat maakt het leven ook al aangenamer he ;) hihihi. Wel een goed idee trouwens.. ik heb ook nog een pak zelfmaak-brownies in de kast.. :D Ik krijg nu helemaal trek door jou haha.

Deel Deze Pagina