@ meetie het is niet zo dat ze die bloedneusjes altijd zal houden maar waarschijnlijk is er een bloedvaatje in haar neusje een beetje stuk en dat geneest niet zo goed omdat de lucht zo droog is en ze steeds moet niezen waardoor het weer open gaat dus maar hopen dat als het wat mooier weer word het met haar neusje wat beter gaat want dan gaat de cv in huis ook uit en is de lucht minder droog. Nou ik heb de medicijnen al die ik moet nemen voor mijn borsten , de dokter wist niet welke medicijnen het waren en of ze wel op voorraad waren dus had hij gezegt dat het waarschijnlijk volgende week zou worden. Maar goed kan ze nu toch niet innemen want ze beinvloeden je rijgedrag ( handig met mijn werk NOT) je word er namelijk slaperig van verder zijn de bijwerkingen dat je wazig gaat zien, tragere reactie en je zou er eventueel ook van kunnen flauwvallen dus weet eigenlijk niet of ik die medicijnen wel wil nemen of dat ik de natuur maar zijn beloop laat en nog maar een tijd met zere boobies loop. Het zijn namelijk medicijnen die ze ook aan parkison patienten geven dus best heftig spul . Hoef maar 2 tabletjes maar ga er toch nog even over nadenken hoor. @ Noa Pfff wat naar voor je dat de pijn alleen maar erger word helpt fysiotherapie niks ? of een massage? Jammer dat je door de pijn niet kan genieten van je zwangerschap. Fijn dat je vriendin even voor jullie hond heeft willen zorgen. MMM lekker chocolade taart hoop dat het lekker was! Hier is mijn schatje ook weer thuis want morgen is zijn Papa dag hebben net heerlijk met zijn 3tjes op de bank gehangen en ik ga nu slapen want moet morgen weer vroeg richting mijn werk. Vrijdag word ik naar mijn werk gebracht en opgehaald door John want hij heeft een reunie in soesterberg geloof van IFOR (bosnie) grappig want ik ben toevallig ook de hele dag in soesterberg met de bus . Wel op een andere kazerne maar toch. We hebben nog even gekeken of hij dan niet met mij met de bus mee kon rijden maar omdat ik later daar moet zijn was het geen optieen hij wil ook weg kunnen gaan als er niemand is die hij kent en als hij dan op mij moet wachten is dat niet zo leuk voor hem. Nou meiden ik moet dus weer 3 dagen werken dus waarschijnlijk tot zondag, Laters
@Busster, Oh ok. fijn dat ze die bloedneusjes dus niet altijd zal houden! Hopen dan dat het snel geneest, want volgens mij ziet het er echt zielig/eng uit, zo een klein babytje met een bloedneusje.. Ik zou er tenminste niet tegen kunnen hihi Maar wat apart dat je die medicijnen hebt gekregen voor je borsten! Klinkt inderdaad als best heftig spul.. Kan me voorstellen dat je er nu over twijfelt ja, ik zou ook niet weten of ik het wel in zou willen nemen.. Maar heb je nu dan constant stuwing? (Omdat je zegt dat het pijn doet) Fijn dat je mannetje thuis is! Heerlijk he om met zn drietjes te genieten! Hier heb ik nu de brownies in de oven staan, ze zullen zo wel klaar zijn, dus als Alex straks thuis komt, dan kunnen we samen ook nog even op de bank hangen en smullen.. daarna snel naar bed, want morgenvroeg moet hij weer naar de kazerne. Ik kan me voorstellen dat John liever met eigen vervoer naar die reunie gaat. Anders moet hij straks de hele dag uit zijn neus eten tussen allemaal onbekenden. Wel leuk dat hij jou nu naar werk brengt ipv andersom hihi Maar alvast werkse meid! En dan ook alvast een fijn weekend, voor het geval je zondag pas weer op het forum komt!
Hey meiden, Ik red t niet om ook met jullie gezellig te blijven kletsen. En omdat ik vind dat ik er of helemaal moet zijn of niet..... vind ik het niet eerlijk naar jullie toe, dus ik zal me terugtrekken hier. Ik zal zeker af en toe meelezen hoor! Ben wel benieuwd hoe t met jullie gaat iig.. Liefs! Miekje
@Miekje, Ah meid, wat jammer! Ik vond het in ieder geval niet erg hoor, dat je het niet redde om elke dag mee te kletsen. Maar ja, je moet het zelf ook wel fijn vinden natuurlijk.. Ik begrijp je wel Ik zal je zo nu en dan nog wel krabbelen op hyves! Liefs
goedemorgen, linette oogt lekker rustig weer vandaag.... lekker nog effe een uurtje bij paps en mams in bed gelegen.. wel stinkend, want ze lag te poepen tussen ons in.. hahaha, dus almar zegt lekker dan.. mag ze lekker bij ons in bed liggen sch**t ze het bed onder...*lol* maar goed dat er luiers bestaan dan.. Gisteren was super leuk om mn vriendin weer te zien... net doen alsof we volwassen zijn... verde rniet zoveel nieuws onder de zon, ja moet om half 12 voor het laatst dit jaar bij de tandarts zijn.. wordt een kies gevuld en gebit schoongemaakt... nou dat is dus de 3de keer dit jaar hahahaha... @busster, lekker dat je mannetje thuis was...altijd lekker met het complete gezin genieten toch... heftig medicijntje heb je gekregen voor je boobies.... poeh zeg kom je ook eens met de bus naar maastricht toe? genoeg toeristen hoor! haha nu ga effe broodje eten laters @miekje, wat ontzettend jammer... ik hoop dat je later nog eens een keer lekker terug komt kletsen
hai hai meiden, zal andere keer weer lezen hoor sorry maar jullie weten het manlief is rthuis dus heb het mega druk whahaha trouwesn belaxchelijk gister wezen shoppen maar alle babykleertjes zijn rose of blauw ze verplichten je haast om het te weten. heb wel een broek gekocht woehoe hihi. nou meiden ik spreek jullie binnenkort weer hoor.
hoi meiden was ik weer even. het is cker lief van me vriendin om mij te komen logeren, en moet zeggen het is wel gezellig en je gaat niet zo zitten piekeren enzo. de chocolade taart was heerlijk! hmmmm. moet eind van de middag alleen wel op zieken bezoek. de opa van me vriend ligt in het ziekenhuis waarschijnlijk moet ze grote teen geamputeerd worden ook heeft hij suiker dus ja. en dementered dus je kent het dan wel.. @meetie de taart was cker lekker jouw brownies ook?en ga inderdaad ma naar de fysio was geen plaats meer. maar probeer toch van me zwangerschap te genieten hoor. @busster ow de medicijnen klinken heftig! hmm hopelijk slaan ze wel meteen aan als je ze gaat gebruiken wat je nu hebt lijkt me ook geen pretje. @mikmak jullie dochter dag ik krijg papa en mama wel het bed uit hihi en gelukki bestaan er luiers! anders had jij zel wel uitgevonden als je bed wel onder had gezeten hahaha. @mama suus je hebt dus nog drukker dan het al was hihi. en ik weet het kwa shoppen alles blauw en roze dus ik hoop dat ik met de 20 weken echo toch egt wel even tussen de benen mag kijken en anders nog 1 poging er na.hihi nou meiden ga even een broodje eten met bitterbal hmmmmm hadden we trek in en straks gaan we marley en me kijken. heb hem al gezien maar vindt hem zo leuk. fijne dag
Hooii.. Blerh, ik ben chagerijnig.. haha... Werd al belabberd wakker en wilde toen even nog onze belastingaangiften doen. Kan ik ineens mijn jaaropgave niet meer vinden! En ik kon zweren dat hij hier op tafel lag! En ik ben ook een bonnetje kwijt van een paar honderden euro's.. Uren lopen zoeken.. Heb het nu maar naast me neergelegd en besloten dat ik morgen wel verder ga als Alex er is. Ik raak zo alleen maar gefrustreerd. En volgens mij doe ik ook iets verkeerd, want ik kan nu niets voor Alex invullen (ik doe het digitaal)..... of ik kijk erover heen ofzo.. maar goed, ben het zat. Uiteindelijk heb ik dus de hele dag nog niets nuttigs gedaan .. *probeert aan iets vrolijks te denken @Mikmak, Hihi, denk je even lekker te genieten van jullie drietjes in bed, gaat je meisje zo liggen stinken Maar met je vriendin was het dus gezellig! En hoe was het bij de tandarts? @MamaSuus, Willen jullie het trouwens weten of niet? Wat het geslacht is.. En 'alleen maar' roze en blauw valt toch wel mee? Anders haal je iets van Disney ofzo? Of nijntje? Ik weet niet, ik zie meestal wel alle kleuren van de regenboog in de winkels.. hihi.. @Noa, Mooi dat het hielp dat je vriendin je gezelschap hield! Ja zo helemaal op jezelf zitten werkt ook niet positief.. Wat rot voor je schoon-opa! Ben je al langs geweest? Hier smaakten de brownies goed hoor En jouw taart was dus ook lekker! En ben blij te horen dat je wel kan genieten van je zwangerschap! Ja het is toch iets wonderbaarlijks he.
hoi meiden nou was bij me schoon-opa geweest en hij moet voorlopig nog even blijven, dus dat is balen en ze gaan nog over 5 weken naar indonesie voor 6 weken. komen daar vandaan dus elk jaar gaan ze heen. dus spannende tijd. @meetie balen man dat je het niet kon vinden ik wordt dan ook altijd gefrustreert en zoek dan ook de volgende dag maar zoals nu ben ik al dagen me vriend ze nieuwe pinpas aan het zoeken en weet niet waar die is pff zwangerschaps dementie cker hahaha. en tja normaal vindt ik het niet erg op mee eentje maar nu even moeijlijk ze gaat maandag weer naar haar huis, haar hondje is hier ook erg gezellig een pupje hihi.en je moet toch een beetje geniet van de zwangerschap zoiets maak je niet jaarlijks mee hihi nou meiden ik ga wachtten op de pizza wachtte ondertussen al een uur hahaha
@noa.. oeh nog blijven he.. oeh hoop maar dat ze gewoon kunnen gaan.. @meetie, ja haha. lekker met zn 3tjes stinken in bed ja hahahaha.. mar ach als het meissie slaapt en er op dat moment nog geen last van heeft.. wat zou mij het dan boeien... ze heeft de wekker geeneens gehoord vanmorgen... ze werd pas 3 kwartier later wakker..... ze heeft zowiezo veel geslapen vandaag... ook toen ik haar na haar fllesje bij opa legde (mijn vader) sliep ze gewoon weer... maar ach opa heeft 4 kids groot gebracht dus die kleine doerak kon er ook nog wel effe bij.. nu ligt ze lekker in dr wippertje te spelen met dr ding boven dr hoofdje... bij de tandarts, ach ze moesten nog 1 kies boren.. dus na 3 bezoeken in 2 maanden ben ik er nu weer een jaar vanaf.... sjips is dat he.... als je iets niet kan vinden.... kan me daar ook zo druk over maken hahaha.. maar nu wil je wat vrolijks he.... hmmmm ik zat bij de tandarts en die was aan het vertellen over haar vakantie afgelopen zomer omdat ze in een streek was in italie waar ik ook ben geweest, en in de buurt daarvan hebben mn ouders dan het appartement, iig met met dr man of vriend maar blijkbaar was dat niet zo'n suc6, die wilde zelfs geen foto's maken van haar over een bepaald pad bij een bepaald punt, maar die zat dat zoo geestig te vertellen dat ze gewoon teveel aan het vullen was omdat ik in een slappe lach lag met met mn mond open en haar en de assistente boven me had hangen.... ben waarschijnlijk de eerste die lachend in de stoel ligt... vandaag trouwens weer bij de ostheopaat geweest en over 3 weken moeten we weer, en dat is gelijk de laatste.... moet zeggen ze vind het geweldig dat gefriemel aan dr lichaampje.. en bloot liggen natuurlijk... mannetje komt toch niet thuis vanaaf.. die zit al in belgie voor de klimwedstrijd van morgen.... trouwens voor die van gisteren was is van de 68 11de geworden en 2de bij het snel klimmen hahahaha ben benieuwd wat ie morgen gaat doen bij het bolderen...
@Noa, Hoezo moet je opa nog blijven? Is zijn teen al geamputeerd dan? Hopen dat hij over 5 weken alsnog weg kan.. Ow, je vriend's pinpas haha.. weet hij dat? En is je pizza uiteindelijk nog wel gearriveerd?! @Mikmak, Lekker dat je meissie overal doorheen bleef slapen vandaag En wel beter dat je nu meteen klaar bent voor het hele jaar, betreft de tandarts! Haha en mij zie je inderdaad niet lachen op die tandarts-stoel hahaha. Maken ze vast niet vaak mee haha. Oh nog zo eentje.. mijn vader had paar dagen hard overgewerkt en moest toen naar de tandarts.. was hij in slaap gevallen op die stoel! Ik vind het maar knap van jullie hoor hahaha, ik schijt echt voor de tandarts.. En wat fijn dat Linette het leuk vindt bij de ostheopaat! Masseer jij haar ook? Knap van je mannetje dat hij 11e en 2e is geworden van de 68 man! Morgen dus weer een klimwedstrijd. Kijken of hij weer zo goed presteerd!
@meetie.. hahaha ja we zien wel hoe ver hij komt, maar nu zitten ze met zn alle in belgie, en ik had hem gisteravond aan de lijn en die mannen nemen het wel hoor op kosten van de baas... reken maar dat ze goed doordrinken als de baas betaald..... en dat zal wel kateren zijn schat ik zo in.. lol.. nee ik masseer linette niet.. althans allen wrijven over dr rus.. maar zou het eigenlijk wel moeten doen.. vind ze heerlijk... nou gisteren vanaf 7 uur bezig geweest om haar te laten slapen, maar het was even slapen huilen slapen huilen.. om 9 uur zelf maar in bed gaan liggen en haar naast me gelegd, ik werd om kwart over 11 weer wakker, heb haar toen maar dr laatste fles gegeven en in dr eigen bedje gelegd... en dat ging gewoon lekker tot vanmorgen 6 uur.... wel mooi, ze lag zooo lekker bij dr mams te slapen in het grote bed hahaha.. hier ook een pizza besteld... en weer is er 1 kilo vanaf.. zo gaat ie goed zo gaat ie beter.. al weer een cm.. lol
wat een mega leuke foto mikmak. meetie, wat ik hier zie is het echt allemaal rose en blauw. vind het echt wel belachelijk want je moet dan zo goed zoeken als je hetn iet wilt weten zou er vast wel zijn hoor. maar heb het hier nog niet gevonden. en heb natuurlijk ook haast alleen maar rose. miss nog beetje uni kleren maar veel vastn iet hihi. zelf wil ik het nu steeds leiver weten wat manlief wil heb echt nog geen idee hahaha. hij is de laatste dagen een beetje snel aangebrand dus vraag hem nu nog maar niks whaha. ligt nu zelfsn og in bed grr maar jah heeft ie altijd naa uitzending dat ie dan ff weer zijn draai moet vinden. noa, dus je hebt heel erg veel last meid he wat lasitg toch zeg. hoop dat je je snel beter voelt. mikmak, dus je bent nu klaar met de tandarts? uh verder sorry maar heb niet alles meer onthouden en moet nu ook weer verder.
hoi meiden was ik weer vandaag gaat het gelukkig een beetje beterder met me niet zo veel last van me rug jippie! ja de pinpas van me vriend, hij kreeg een nieuwe van de ing zo oranje dus ik bellen want hij zou geblokkerd worden de pas die hij nu had omdat die nog van postbank was, dus even uitgelegt dat hij varen is dus hij werd tot eind juni gebruikbaar, maar nu ben ik de niuewe kwijt, ach vraagt ie maar een nieuwe aan. de pizze was heerlijk! het was het wachtten waar hahah. de teen van opa is nog niet geamputeerd hij legt aan infuuss en antibiatica dus nu hopen dat het aanslaat aangezien hij ook suiker heeft. @mikmak wat lekker dat je niet meer naar de ostheopaat hoeft, toch een teken dat het goed gaat met je meisje.en de pizza was ook lekker bij jouw! en gefeliciteerd met weer een kilo eraf. @mama suus.ow je mannetje moet ze draai nog vinden hier ook altijd het geval hoor als hij een poosje weg is geweest, dan zeg ik altijd het leven gaat gewoon verder hoor als jij op zee zit. en vandaag gaat het iets beter kwa pijn dus hopelijk blijft het zo gaan. maar wat bedoelde met noa die van jouw volgens mij nog niet?
Hey meiden, ben ik nog even.. ben net weer bezig geweest met die aangiften. Gelukkig ging het nu een stuk beter! Ben er bijna klaar mee, nog paar dingetjes opzoeken, maar dat doe ik morgen wel. En ik weet al waarom ik gisteren Alex zijn gegevens niet in kon vullen.. ik had op ongetrouwd geklikt ipv getrouwd.. nja daar had ik gisteren niet bij stilgestaan dat we voor de belasting wel getrouwd zijn lastig gedoe ook allemaal.. O en vanmiddag kwam Dylano met een kleurplaat uit school! Zijn eerste schoolwerkje! Echt geweldig hahaha, die gaan we ophangen natuurlijk! Ooohhh ik voel me nu even echt mama . Dit voelt echt gek hahaha.. en dan zo een schoolwerkje in je huis... een schoolwerkje van mijn eigen kind.. hahahahaha. Ben ik dan echt al zo oud? Hahahaha Ik moet het even plaatsen hoor Hebben jullie met het volgende trouwens ervaring? Ik heb vanmiddag de vloer schoon gemaakt.. laminaat, met pledge. Nu staat er op de verpakking dat het streeploos schoonmaakt.. maar echt me hele vloer ziet er gewoon smerig uit! Vind ik dan. Je ziet echt van die doffe droogplekken/strepen. Alsof ik met natte schoenen door het huis gelopen heb, maar dan dat vieze water over de hele vloer gesmeerd heb :-s Wat doe ik verkeerd? Of hoe kan ik het anders doen? Ik heb het zelfs voor een tweede keer schoongemaakt, voor het geval er echt nog perongeluk beetje vies water lag, en nu ziet het er alleen maar nog smeriger uit! @Mikmak, Jaaa echt weer een mooie foto meid Geweldig! Zulke foto's zijn echt kostbaar he Hahaha lang leven de portemonnee van de baas Groot gelijk hebben ze! Gelukkig sliep je meissie snacht wel door, ondanks dat ze moeilijk inslaapte! En weer een kilo eraf! Super! Hier ook weer 2-3 kilo eraf.. ik zit nu nog maar 3 kilo boven me oude gewicht. Ook ik draag nu inmiddels weer mijn oude broeken! Oh wat was ik toen trots hahaha, aan iedereen laten zien 'kijk ik heb een oude broek aan!' Heerlijk he dat afvallen zonder er moeite voor te hoeven doen @MamaSuus, Vervelend dat je daar weinig uni-kleertjes kan vinden.. best lullig voor mensen die het geslacht echt nog niet willen weten! Zoals je zegt, dan wordt je haast gedwongen om het toch te vragen.. Wist je het met Yasmine? En je mannetje moet dus weer even wennen aan het thuiszijn, hopenlijk wordt hij snel weer wat vrolijker Dat shirtje is echt leuk meis ik kan de voorkant alleen niet lezen op de foto, wat stond er ook alweer? Bij een volgende zwangerschap ga ik het nu ook zeker op een leuke manier brengen.. heb het bij de vorige twee gewoon face to face verteld. Maar jij hebt me nu helemaal enthousiast gemaakt hoor haha. @Noa, Super dat je vandaag weinig last had van je rug! En ach ja, dan maar weer een nieuwe pas aanvragen hahaha. Dan wel beter dat hij nu op de boot zit he, dan merkt hij er toch weinig van Maar ze gaan het dus eerst met antibiotica proberen, ben benieuwd! Het zou wel goud zijn als het aanslaat he, want volgens mij is het amputeren van je grote teen echt een ramp........ sowieso is een amputatie niet niets, maar met je grote teen verlies je toch ook heel je evenwicht enzo? Zo een gek idee.. May I have your hyves too? Kan ik jou strakjes ook stalken met je babyfoto's hahaha
@meetie, ja ben ook blij met mn kilo eraf.. maar de cm gaan nog steeds sneller, kan al weer 4 oude broeken aan... hahahaha ben zoooo blij, en idd gewoon normaal eten en bewegen en dan gaan de kg's er vanzelf af.. niet zo snel als ik zou willen want moet nog ontzettend veel, maar ben er tevreden mee. en pledge voor laminaat? gewoon met ajax ofzo dweilen... hier een eikenvloer, maar ik dweil die gewoon met ajax.... ik gebruik alleen pledge voor de meubels (tafel, dessoir, die zijn van eiken ook) mooi dat de aangifte beter gingen gisteren.... hier laat ik het altijd doen. en oud huh nee hoor je bent 22.... lol.... maar lijkt me idd ook wel effe een momentje en nee ik weet niet waar aggi is nu je het zegt..... als er maar niets ergs is... @noa, heerlijk dat je weiig last had zeg... ja ben blij dat het goed gaat met mn meissie... heerlijk hoor... maar moet die teen van je opa eraf vanwege de suiker.. dus dat suiker zn lichaam heeft aangetast... hoor je toch wel vaker? enne mag ik je ook toevoegen aan mn hyves? :