Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    heb effe naar aggi gezocht, maar ze is gewoon helemaal niet meer on line geweest hier..... dr banner is ook verlopen, dus nu begin ik me ook zorgen te maken... maar was zij ook niet militair? 1 van ons werkte ook voor defensie.. misschien uitgezonden dan?

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai meiden,
    wat aggi betreft heb echt geen idee. ze had toch zon last van galblaas oid. maar op een ander thuisfront forum zit ze ook en daar is ze ook allang niet meer geweest. maar als ze echt iets ernstigs heeft dan zety een van de moderators het er op daar. want die kent haar goed en gaat er ook op visite ed. dus miss dat ze het gewoon erg druk heeft. aangezien ze dus ook ziekjes was/is.

@mikmak, zag de foto net nog wel of hij moet net in de tussentijd verwijderd zijn natuurlijk. maar idd groot gelijk hoor dat je hem verwijderd jem oet er idd niet aan denken waar ie dan ineens kan zwerfen he je fotootje.
    dus je gaat goed met je kilo`s lekker is dat dan he. dat je eindelijk weer normale broeken past. en niet in joggingpakken en zwangerschapsbroeken hoeft te lopen. en het kan idd ook lang duren was bij mij ook zo hoor maar uiteindelijk na 2 jaar whahaha zat i kzelfs 10 kilo onder mijn start gewicht dus ach hert komt vanzelf wel hihihi. hoop wel dat ik dit keer niet zoveel aankom de vorige keer 20 en dr ging meteen maar7 af pff beetje tegenvaller was dat whahaha.

@noa, au je opa heft dus een zere zwarte teen als i kdat goed lees. dat lijkt me lastig helemaal als het de grote is ivm evenwicht.
    hoest nou met jou met je jeuk ed dan hebben ze er al wat op gevonden of moet je de komende maanden ermee zien te leven? en stuitje is erg pijlijk he weet wat het is meid heb er nu gelukkig nog geen last van maar bij yasmine ook al vrij vlot. en is echt geen pretje je kunt niet lang zitten weet neit hoe je moet zitten vooral in de auto. daar had ik steeds kussentje mee dat werkte nog wat.

@meetie, jah belasting dingen pff meot ik ook nog wegbrengen doe het dus echt niet zelf hahaha hier in dld is het nog lastiger je krijgt dan toch een papierberg vanuit ned niet normaal meer. la heeft manlief het alweern iet gehad. dus moet maar weer eens bellen vorig jaar ok zon geklier gehad. kregen onze truggaaf pas in dec. en jaar ervoor in jan hahah. erg fijn die lui daar. zo krijg ik nog steeds geen heffingskorting en me ma heeft ook wel zoveel ruzie met ze niet normaal meer. gelukkig hoefen wij het pas voor in juli ofzo in te leveren dus heb nog ff hahaha.

en wat leuk zeg zijn eerste werkje an school. dan ben je ineend echt mama he. en helemaal als ie dan straks met moederdag met zijn knutsel thuis komt smorgens op je bed die hij een paar dagen eerder samen met papa verstopt heeft hihi. dan voel je je echt op en top mama. hihi. niet dat dit ervoor niet zo was natuurlijk. maar jah is niet echt uit te leggen denk ik. tis gewoon echt speciaal zon moment. begrijp je helemaal.
    en nee je bent niet oud hoor met je 22 hihi.
    en voorop et shirtje staat. psst, ik heb een geheim z.o.z hihi was niet zon duidelijke foto en had hem ook eerst moeten draaien maar jah wilde ff snel he tussen de bedrijfen door.
    heb hier ook een laminaat vloer die heel snel vlekt. is een beetje een glimmende en heb ook nog maar een keer spul gehad waarmee het goed was weet alleen de naam niet meer sorry. verder in de andere woonkamer en boven doe ik tegenwoordig met van die bleu wonder vleorspul al vind ik die momenteel giga stinken whaha. mijn ervaring is wel dat de goedkoopste vaak het beste is. dus gewoon de simpelste zoals mikmak ook al zei ajax oid. en geen speciaal laminaat spul.

nou hier is het ok weer raak hoor whahaha. madma vanmorgen om half 6 ofzo. spugen maar alleen slijm was doorzichtig. uurtje later kwam ze op onze kamer wilde ze broodje ik zei nou kom nog maar ff bij mama en ze gaat liggen en hups weer slijm eruit ik dr gauw met dr hoofd over de rand gegooid hihi (had net bed verschond gister) manlief bakej laten pakken. maar ze wilde er toch echt uit dus ik zit ook al weer vanaf half 7 beneden pff en moe dat ik ben. manlief snurkt vrolijk verder. nou mar hopen dati k het vanavodn ook sellie volhoud. ze ligt nu lekker op de bank tv te kijken. oid. alhoewel kan ook zijn dat ze met dr boomhuis speelt want die hoor ik hier (is van v-tech zon leerding en dan in duits natuurlijk he hihi)
    vandaag gaat manlief een schommel vor dr halen. volgensm ij had i kdat al eens verteld van de zoon van de buurman. zijn kidsa zijn te groot en wilde hem kwijt nu kunnen wij hem voor 30 euro overnemen. hi jmeot alleen ff naar de stad crossen om hem te halen. als het goed is heeft die man hem gister eruit gespit. de buurman gaat mee voor de weg. en dan kunnen we zien waar en wanneer we hem weer plaatsen.
    tis hier ook weer vies weer man lijkt wel herfst.
    gister nog ff naar de etos gecrossed. voor die aktie dat je tweede kaarte voor atraktie park gratis krijgt. nu gaan we eindelijk volgende wk naar ouwehand wil madam al zo lang. en kost ons dan nu maar 18 euro dat scheel;t weer he want madam is nog gratis vanaf 3 niet meer. dus moeten we nu nog ff. lekker doordeweeks is het ook niet zo druk.
    nou meiden ik ga weer verder geen idee wanneer ik er weer ben hihi. druk druk druk he. sorry als ik wat vergeten ben.
    gr suus

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak zie hem echt nog hoor meid. miss dat je ff aan een moderator moet vragen of die hem wil verwijderen want dacht dat je na half uur je berichten niet meer kon wijzigen

5. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedemorgen!
    Hier zijn papa en mama vandaag heeel blij met hun nieuwe aanwist :evil: Ik ging zo half 1 ofzo naar bed, baby ook in bed, ging hij slapen. half 2 werd ik wakker van Alex die over me heen kroop om Jesse zijn speen te geven, want die lag te kreunen en kirren.. Maar ik was zo moe dat ik niet gemerkt had dat Alex in bed was gekomen, en ik viel ook telkens door Jesse heen in slaap, maar Alex stoorde zich aan hem en kroop toen telkens over mij heen waardoor ik alsnog wakker werd.. maar rond 3 uur ik maar opgestaan en gevraagd 'wat is er nou!?' Ondanks dat ik ook om de 10 minuten wakker werd, stond ik er eigenlijk niet bij stil, dat Jesse dus al de hele tijd wakker was, waar Alex zich aan stoorde. Dus ik kijken bij Jesse.. ligt hij uitbundig te trappelen in zijn bedje en met zijn deken te spelen, ziet hij mij, gaat hij lachen... haha boef. Ik dus maar weer liggen en Jesse heeft toen nog een hele tijd liggen spelen in zijn bed :) Hoorde je steeds kreetjes en gilletjes, heel schattig! Alleen waarom op dit tijdstip!? Hahahaha. Uiteindelijk vielen we dan toch met zijn allen in slaap... tot 4 uur :( Want toen weer voeden, daarna volgens mij eindelijk wel even kunnen slapen tot 7-8 uur ofzo, toen weer voeden en vervolgens was Jesse klaar met slapen en lag toen weer te rommelen in zijn bed, waar Alex dus niet door kon slapen en we met zn allen dus weer om de 10 minuten wakker werden :) Toen om 9 uur ben ik maar met alle moeite me bed uitgerold, zodat Alex alsnog een beetje slaap kan pakken. Maar ik ben zoooo moe, niet normaal. Toen ik op wilde staan viel ik ook al 20x weer in slaap hahaha. Al met al een heeeerlijke nacht gehad dus :) Gelukkig kunnen Alex en ik er beiden om lachen. Morgen gaat hij op tijd zijn bed uit en dan kan ik ook nog even wat slaap pakken.

@Mikmak, Hoe heeft je mannetje het in België gedaan?
    En jij meet ook je cm's en die gaan er dus nog sneller af! Lekker zeg! :D
    Groot gelijk dat je die foto van je meissie wil verwijderen zeg! Bleh pedo's... getsie, moet daar echt niet aan denken!

@Aggi, Ja, ik had ook op haar profiel gekeken, maar ze is sinds januari niet meer online geweest.. Ik heb haar gisteren een berichtje gestuurd, ben benieuwd of ze erop reageert, want ik maak me inderdaad zorgen aangezien het natuurlijk al niet zo goed ging met haar..
    Maar volgens mij was zij geen militair hoor.
    En op die andere forum is ze dus ook niet meer geweest.. kan je niet aan die moderator dan vragen naar informatie, MamaSuus?

@MamaSuus, Jullie hoeven de belastingaangiften dus pas in juli in te leveren.. dan heb je nog wel even ja :D Wel laat zeg.. ik vind het hier al allemaal zo laat en traag gaan, Ik heb van de week nog definitieve aanslagen gekregen van 2007 :( Alsof ik nu nog dat belastinggeld achterhand heb gehouden......

Moederdag :confused: Jahh.. hoe zal dat gaan.. ben benieuwd.. ooo wat gek.. hahahahaha. Tot nu heeft Alex er niet aan gedaan omdat Dylano er toch geen besef van had, maar als hij nu met een werkje thuis komt... :confused: Misschien wordt dit dan wel mijn eerste moederdag! :confused:

Getsie, je meissie is dus niet helemaal lekker :( Maar ze is nu dus lekker aan het spelen?
    Ja volgens mij had je dat wel verteld van die schommel, leuk hoor!
    En het is inderdaad weer vies weer.. Gisteren begin middag was het wel weer even lekker, maar rond 2-3 uur werd het ineens weer donker en regenachtig ja. Ach, zolang het maar niet opnieuw gaat vriezen :p

En jullie gaan binnenkort dus lekker naar een pretpark! Ja, scheelt toch weer de helft van de prijs.

@Laminaat, Hm.. gewoon goedkoop spul gebruiken.. ik heb volgens mij geen normale wasmiddelen.. heb nog wel cilit bang.. schijnt volgens mij ook wel te mogen? Kan het proberen natuurlijk. Het kan alleen maar meevallen hihi
    En dat pledge voor de meubels werkt inderdaad wel super, dus vandaar dat ik dacht er ook goed aan te doen dat laminaatreiniger van pledge te kopen.

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, hun team is 3de gworden.. dus heel goed en individueel ben ik vergeten.. maar was ook wel aardig geloof ik...

dus een leuke nacht gehad he.... lol.. tja die horen er ook bij.

@mamasuus, nu is de foto echt weg haha

nou net linette uit logeren gebracht.... bij mn broer, vrouw en 3 kids.. die zaten er al op te verheugen dat ze kwam.... ik had alleen wat moeite met weggaan geloof ik.. tja je bent toch gewend dat ze de hele dag bij je is enzo.. maar ze komt daar niets te kort... haar zus was er en haar vader en moeder ook en die lopen allemaal met dr weg.... tja ze wonen nu eenmaal in een klein gat, en de melkstallen staan op het terrein bij hun dus iedereen loopt daar gezellig in en uit.... en bemoeien zich er wel mee... ben benieuwd hoe het gaat en of ze wat slaap pakken hihi...

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

was ik weer. nou de jeuk is helaas niet minder eerder erger vanacht helemaal open gekrabt tot bloedes aan toe, en doet nu nog zeer kan me armen en handen bijna niet bewegen. en opa heeft geen zwarte teen hoor gelukkig niet, zit aaleen een hele erg ontsteking in. en ind het is ook iets met evenwicht je grote teen, het is nog even af wachhten.

en ja auto rijden is ind lastig met zo zere rug en stuitje vandaag heb ik er weer meer last van.

iemand had het over de vloer, hier het zelfde verhaal ik blijf vette strepen zien maak niet uit wat ik koop, nou zeiden ze in de winkel waar ze het verkopen dat je hem ook 1x kan dwelen met amonica verdund zodat ie ontvet wordt, heb het hier nog niet uitgeprobeerd dus weet niet als het werkt.

@meetie hahaha die kleine heb jullie dus lekket wakker gehouden, hopelijk vanacht beter.

@mikmak ow ze gaat vandaag uit logeren spannend hoor bij haar oom en tante. nou geniet dus maar gezellie met je man van het avondje samen.

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mama suus hangt de schommel al? en ja dat sheelt wel 2e kaartje gratis voor een pretpark.
    die parken zijn abnormaal duur man.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Hey meiden, sorry hoor maar op de een of andere manier lukt het me de laatste tijd niet zo goed om elke dag wat te schrijven en op iedereen te reageren. Elke keer als ik aan het lezen ben, dan gebeurt er wel weer iets waardoor ik moet stoppen (valerie wil aandacht, telefoon gaat, collega vraagt iets). En dan kan ik dus weer overnieuw beginnen met lezen ppff. En tja s'avonds ben ik meestal gewoon te moe. Dus sorry dat ik niet zoveel reageer.

Met Valerie gaat het prima, ze lacht erg veel!
    Vandaag lag ze bij me op schoot en ging ze vanuit ligstand gewoon omhoog om te zitten :confused: Volgens mij is dit wel erg vroeg :( Ze probeert dit al een paar dagen, en nu is het haar dus gelukt. Verder vind ze haar speeltjes super, en pakt ze alles gericht vast en stopt ze het in haar mond. Ik heb besloten om met 5 maanden te beginnen met bijvoeding. Ze heeft het nog niet nodig, en ik geniet nu nog erg van het baby zijn. Op de een of andere manier heb ik dan zo'n idee dat ze dan een beetje baby af is :oops: Ik geef haar wel een beetje rijstebloem door de voeding. Ik las dat de cb's van jullie verschillende meningen hadden over bijvoeding. Die van mij zegt dat je vanaf 4 maanden bijvoeding mag proberen. Maar vanaf 6 maanden moet je het geven.
    Donderdag moeten we weer naar het cb, ben benieuwd!
    Nou meiden, morgen is het zondag relax dag. Dus probeer dan alles ff bij te lezen.

Oh trouwens, ff over aggi. Ik had haar nog in mijn hyves lijst staan. Maar heb een paar weken geleden veel mensen gewist, waaronder haar. Ik weet in iedergeval dat ze een kindje heeft gekregen.

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden was ik weer

alles gaat wel ze gangtje allen me rug speelt weer op en hooikoorts weet niet als dit te vroeg is? heb het in iedergeval super benauwd en kort ademig. dus ga zo even huisartse post bellen. om te vragen als ze der wat aan kunnen doen. ook omdat ik me zorgen maak als me ukkie er geen last van zal hebben?

@consider ow wat knap van je meissie dat ze dat al kan, en ja dan gaat het wel erg hard en is het baby zijnde denk ik wel aan het verdwijnen.
    en wat reageren betreft maakt niet uit toch, heb het ook wel is of dan typ ik en is alles weer weg pfff

fijne dag verder allemaal

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou meiden ff snel hihi.
    zijn bezig de badkamer ant plannen duys heb het druk hihi.
    heb gister ff pb gedaan naar iemand van andere forum die aggi dus kent.
    nog niks truggehoord miss na het weekend.

en 2e kaartje voor pretpark gratis is idd super. gaan lekker naar ouwehand dierenpark woehoe heb er zin aan als het lekker weer is volgende wk.

nou meiden ga manleif helpen met plannen tjuusie

12. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    He meiden ik heb nog niet echt tijd gehad om terug te lezen mischien doe ik dat straks nog . Ben namelijk een beetje wazig in mijn hoofd van die medicijnen waar ik jullie eerder over verteld heb . heb ze dus toch maar genomen want met zere borsten rond blijven lopen vind ik ook geen optie eigenlijk. Maar goed met mijn wazige hoofd lukt het me niet echt om me te concentreren op wat er hier geschreven staat. Wel zag ik dat jullie iets over Aggie schreven ik heb even op haar babysite gespiekt maar volgens mij gaat het goed met haar ze heeft al een tijdje niks geschreven over dat ze ziek was en haar meisje is inmiddels ook al weer bijna 5 maanden oud.

Mischien dus tot later fijne zondag nog

13. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    HEY DAMES,

Nou pff het heeft me even gekost hoor om alles terug te lezen en moest ook een paar keer opnieuw beginnen om te weten wat ik ook al weer wou reageren haha die medicijnen zijn echt heftig word er sloom van. Is te merken ook want heb mijn hand verbrand aan een pan vanavond tijdens het koken dus heb nu een blaar op mijn hand. Omdat ik dus sloom en soms een beetje duizelig word van die pilletjes laat ik John Mara maar steeds naar boven tillen als ze naar haar bedje moet want ik zou het mezelf nooit vergeven als ik met haar de trap af val.

@ Mamasuus Leuke foto's van madam in het t-shirtje op je hyves.
    Heb je inmiddels al iets anders als blauwe of roze babyspulletjes gevonden ? Ik heb toen ik zwanger was ook in een duitse babyzaak gezocht naar iets wat een beetje uni kleur had maar je hebt gelijk er is echt heel weinig te vinden . ( John en ik waren toen samen in duitsland)
    Is je mannetje al weer een beetje gewent aan het thuis zijn of zit hij nog vaak met zijn hoofd in Afghanistan?
    Is je meisje nog aan het spugen geweest vandaag of gaat het al weer beter met haar?

@ Meetie Is het je uiteindelijk nog gelukt met de belastingpapieren invullen?
    Wat super Dylano's eerste kleurwerk van school die moet je zeker bewaren .
    Ik heb ook eens van dat pledge spul gehad voor de laminaat vloer hier maar maak nu gewoon met alleseiniger schoon want idd van dat spul lijkt de vloer alleen maar viezer grrrr .
    Aaah Jesse heeft jullie dus een nachtje bezig gehouden en dat terwijl je al zo super moe was. Hoop dat je vannacht een beetje kan doorslapen.

@ Noa Hoe gaat het met je schooonopa? Al nieuws over wat ze met zijn teen gaan doen?
    Heb je inmiddels al de pinpas terug gevonden of is hij nog steeds spoorloos?
    Ik heb ook hooikoorts en heb gemerkt dat niet alle middeltjes die ik normaal nam tijdens de zwangerschap ook mogen dus ik slikte niks maar had dus enorme last van mijn neus en ogen let dus goed op wat je neemt ik nam ook geen pilletjes waarop stond dat de bijwerkingen bij zwangerschap niet bekend waren want tja je weet maar nooit.

@ Mikmak Mooi dat het met de ostheopaat zo goed gaat.
    Netjes hoor de resultaten van je man bij de klimwedstrijden.
    Was trouwens een erg leuke foto weer die je hier op de site had staan had hem zien staan toen ik tijdens mijn werk stiekem even mee aan het lezen was hier .
    Whoe hoe je past alweer oude broeken super meid zie je wel dat komt vanzelf.
    Heb je Linette al weer opgehaald van haar logeerpartijtje en hoe vond ze het en hoe vonden jullie het zo zonder haar ?

@ Consider Begrijpelijk hoor dat je af en toe geen tijd hebt om hier te reageren heb ik ook last van .
    Wat snel van Valerie om nu al van rugligging te gaan zitten . Sterk hoor. Hier tilt MAra wel steeds haar hoofdje op en als ze mijn handen vast pakt trekt ze zich ook op zodat ze zit maar uitzichzelf lukt het nog niet wel begint ze zich als ik haar op haar buikje leg vooruit te bewegen ze duwt dan haar beentjes onder zichzelf en dan drukt ze zich omhoog en vooruit net een klein rupsje want ze houd dan haar hoodfje niet omhoog terwijl ze dat wel gewoon goed kan. haha

@ Miekje Jammer dat je niet mer mee praat maar snap het wel.

Hier gaat het eigenlijk goed , het Cb had me gezegt Mara weer om de 4 uur te gaan voeden zodat ze mischien door zou gaan slapen we hebben dat geprobeert maar dan moet ik haar steeds wakker maken voor haar fles en dan word mevrouwtje heel boos en drinkt bijna niks dus Jammer maar helaas ik geef haar weer geswoon om de 5 uur en ze gaat vanzelf die nachten wel doorslapen. Mara heeft wel een ontstoken oogje nu dus ik ben druk bezig met het schoonhouden en dat schoonmaken vind ze niet leuk maar ja anders plakt haar oogje dicht en dat is ook niet de bedoeling . Ze lijkt er zelf weinig last van te hebben gelukkig.
    John is morgen ook nog vrij en daar ben ik wel blij om want ik moet morgen het laatste pilletje innemen dus kan hij me morgen nog de hele dag helpen zodat ik geen rare dingen doe met mijn wazige hoofd.

Verder vandaag genoten van het mooie weer en dus een stukje gaan wandelen in het bos hier in de buurt , moest daarna wel de wielen van de wagen schoonmaken want die zaten onder de dikke vette modder net als mijn schoenen en mijn broek bah.

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @busster, heb haar zondag rond 12 uur opgehaald hahaha.. ze vond het geweldig.. en heeft het super gedaan, lekker ook daar doorgeslapen... en tot half 12 in de kinderwagen beneden geslapen.. mn neefje week niet van haar zijde af hoor... die heeft naast haar op de bank geslapen tot na de laatste fles en de meiden wilden bij papa en mama in bed slapen want het bedje voor linette stond bij hun op de kamer... en smorgens half 7 (wintertijd)meldde ze zich weer.. smorgens heeft ze bij mn neefje op de grond op een speelkleed gelegen vond ze geweldig op het moment dat mn schoonzusje haar wilde paken begon ze vor het eerst te krijsen, vond ze niet leuk dat ze werd op gepakt van "het spelen" met mn neefje hahaha. ze volgde de 3 kiddies de hele tijd, vond ze erg leuk al die andere kindjes om haar heen

vannacht plukte we er helaas wel de vruchten van..... na de laatste fles begon ze na een tijdje te huilen, dus bij ons gelegd want almar moest ook weer gaan werken vandaag... en om half 3 werd ik wakker en heb haar in haar bedje terug gelegd, en om half 5 weer krijsen, weer bij ons gelegd en toen sliep ze tot 6uur.. tja soms zit het mee sos zit het tegen... en nu slaapt ze al weer...

en wij hebben het heel gezellig gehad, en het er GOED van genomen hahahaha

en de voedeingen.. meid gewoon idd doen met hoe je het nu doet, ze is er immers aan gewend, en haar ritme pas zich strax zelf wel weer aan... die CB's moeten eens ophouden met het bepalen wanneer je moet voeden enzo... ze moeten alleen wat zeggen als je dat zelf vraagt om een ritme te vonden of wat dan ook... ik doe hier alles op mijn eigen manier en deel het alleen mede als het CB vraagt hoe het gaat.... en daar geven ze toch geen comentaar op... bij mij komt linette om de 4 a 5 uur.... en dat laat ik ook zo..... en dat is voor het cb gewoon ter info en geven daar gelukkig ook geen comentaar op.. daarbij ze groeit toch lekker? duh

nou ga effe het nieuws aanzetten.. ben nu immers toch op lol

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedemorgen!

Ik heb bericht terug gekregen van Aggi hoor ;) Alles gaat prima, maar ze heeft/hebben het gewoon erg zwaar gehad de laatste maanden. Maar het gaat in ieder geval weer wat beter met haar en Nynke doet het super ;)

@Mikmak, Nou toch goed, 3e! Knap hoor.
    En wat leuk dat Linette uit logeren ging en het vervolgens ook super is verlopen! Jullie hebben er ook van genoten, mooi dan :) Wel jammer dat ze daarna wel alle aandacht van mama en papa wilde, door bij jullie te moeten slapen, maar goed, dat mag dan ook wel een keertje he ;) En zo te horen is ze ook weer al bijgetrokken.

@Noa, Oh gelukkig dat je opa geen zwarte teen heeft, maar een ontsteking is inderdaad ook best risico-vol voor suikerpatienten. Slaat de antibiotica aan?

En ja, ik was dat over het schoonmaken van laminaat. Maar amoniac.. ik weet niet of ik daar wel blij mee ben :) Ik vind het zelf al vreselijk, die geur.. en om nou heel het huis ermee te boenen terwijl Jesse er middenin ligt.. weet niet of dat wel zo goed is.....?

Vervelend dat je nu ook nog hooikoorts hebt.. nog naar een dokter gebeld?

@Consider, Ik kan me voorstellen dat het werken in combinatie met kletsen op het forum niet altijd lekker loopt ;) Maakt ook niet uit meis.
    Wat knap dat Valerie al zelf is gaan zitten! Jesse probeert hier inderdaad ook al een tijdje wel omhoog te komen, maar dat is hem nog steeds niet gelukt om zelfstandig te doen. Wat een sterke buikspiertjes zeg :p

En jij gaat dus met 5 maanden beginnen met bijvoeden. Ik zie het ook niet zo zitten om zelf dat 'baby' ervanaf te halen ja, de tijd gaat al zo snel en voor je het weet gaat dat baby er al vanzelf plots vanaf! Dus ik wacht er ook nog mee. Hier is het pas vanaf 6 maanden, dus ik geef voorlopig nog lekker bv.

@MamaSuus, Dus jullie gaan volgende week misschien al naar Ouwehand! Leuk zeg!
    En is het nog gelukt met de badkamer?

@Busster, Getsie, die medicijnen zijn dus echt niet om blij van te worden.. gelukkig is John al die tijd bij je en kan hij naar Mara kijken! Erg begrijpelijk dat jij niet met haar de trap op wil hoor! Toen ik laatst zo ziek was, was Alex ook thuis gebleven en toen heeft ook hij telkens Jesse gedragen (zat toen nog bij me ouders).. anders voel je je zo schuldig he!
    Maar werken de medicijnen wel?

Vervelend dat je je verbrand hebt!
    En het is aardig gelukt hoor, met de belasting :D Als het goed is krijgen we mooi weer centjes terug.
    Leuk het bos! Alleen jammer van al die modder haha.

Jij had ook pledge, gelukkig lag het dus niet aan mij dat het er alleen maar viezer mee werd :)
    Bedankt voor alle tips en reacties trouwens meiden! :D Ik ga het vandaag of morgen dus maar even opnieuw proberen met een normaal schoonmaakmiddel!

Hahahaha jaa zo 'kruipt' Jesse ook :) Zijn hoofd laat hij op de grond hangen en dan met zijn beentjes duwen. En dan na elke zet even omhoog kijken of hij er al is :) Alex noemde hem ook al een rupsje haha. Droog gezicht he.

Nou, ik ga mezelf maar even dwingen om iets te eten, heb niet zo een trek, maar goed, moet toch wat eten he.
    En morgen moeten we naar een crematie :( Heb daar echt een eng idee bij, ben nog nooit naar zoiets geweest.... Maar goed, we zien wel.. :rolleyes:

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

hier was ik weer nou ben weer door de apk heen hoor voor 4 weken hahahaha. was wederom weer niks gegroeid en me kleintje lag op schema dus ze zmaakte zich geen zorgen.

@busster ow vervelend je hand verbrand, en groot gelijk dat je je mara niet zelf naar boven brengt stel dat er wel wat gebeurd pffff.
    de pinpas is nog steeds spoorloos grrr
    en opa legt nog in ziekenhuis dus we weten nog niks.
    en neem zeker niet iets waar de bijwerking van onbekend is bij zw

@mikmak ow wat leuk om te horen dat ze het naar de zinn heeft gehad en jullie ook, allen jammer dat het advies van het cb niet helpt.

@meetie ik zit ook niet te wachtte op de amoniac geur maarja ik ga het nu niet doen mag vriend lief doen, en ind om jesse er in te leggn is ook geen optie.
    en de hooi koorst ja dan moet ik langs komen als het erger is en dan krijg ik wat, ik pff heb ik wat aan heb het nu nodig.
    heb je toch wat gegeten, en morgen een crematie dat is wat minder sterkte morgen.

ik ga even eten maken meiden.

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zoo, daarnet lekker met die twee uks in bad geweest! 8) Heerlijk om te zien hoe hun genieten om met zn drietjes in bad te zitten! Moet ik vaker doen.

En ivm een of andere internationale conferentie over Afghanistan zijn er een hoop wegen enzo morgen afgesloten, dus me pa of ma komt ons vanavond halen, omdat we het anders misschien niet op tijd redden morgen... Net dus allerlei mogelijke outfits voor de kids verzameld.. Vind het maar een gek idee, om hen een 'net outfit' aan te trekken naar een crematie, terwijl je die misschien de volgende keer ook naar iets feestelijks aantrek :-s Maar goed.. ik probeer daar maar niet te veel bij stil te staan..

Nou, wij aan dan even heel snel iets eten en dan zorgen dat ik straks klaar sta, zodat ik meteen de auto in kan springen.. dan kan ik vanavond nog Grey's Anatomy kijken! :p

@Busster, Inderdaad jammer dat het 4uur voeden niet werkt.. ja dan maar om de 5 uur, zou ik ook doen hoor. En dat doorslapen zal vanzelf wel komen. Jesse slaapt ook nog niet door hoor ;) Dus Mara is niet raar ofzo ;)

@Noa, Mooi dat het weer goed was bij de vk!
    En groot gelijk heb je om je vriend maar te laten gallen met die amoniac hahaha!

18. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @meetie ow jullie zijn dus weer schoon hahahah
    groote gelijk hoor dat je nu op laten halen want te laat komen is geen pretje op zo dag.
    en je moet er inderdaad niet te veel bij stil staan van stel dat ze dat dan aanhebben.

en me vriend weet het nog niet hoor dat hij met die stank lucht in de weer mag is een verrassing hahaha

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Jupjup, schoon zijn is wel zo fijn na een bad hihi. Heb twee foto's van Jesse (en Dylano) op hyves gezet, van het badfestijd ^_^ Hij had het wel naar zijn zin in het grote bad!

En wat een leuke verassing voor je vriend! Zal hij vast waarderen! :D Haha. Hoe lang moet hij nog op zee verblijven?

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hahah die verraasing vondt ik ook wel leuk hahaha. nu nog 5 weken dus gaan we redden
    heb je een pb gestuurd

Deel Deze Pagina