Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Noa wat fijn dat je kleine weer goed gegroeit is en dat jij niet gegroeit bent is alleen maar handig want wat er niet aankomt hoeft er ook niet af hihi.
    Balen dat je schoonopa nog steeds inhet ziekenhuis ligt en er verder nog geen nieuws is.
    Je kan toch gewoon tegen je dokter zeggen dat je iets wil tegen je hooikoorts en wel NU! dan moet hij je gewoon wat geven hoor en anders even bij de aphotheek langs gaan daar kunnen ze je vaak ook wel helpen met iets wat je ook kan gebruiken tijdens zwangerschap.
    Haha jij hebt leuke een verassing voor je vriend, welkom thuis jij mag dweilen met amoniak hahaha.
    Noa heb jij nu ook hyves of niet ?

@ Meetie he bah een crematie , vind het ook altijd moeilijk maakt niet uit hoe goed ik de persoon gekent heb als ze dan van die mooie stukjes over de overledenen voorlezen krijg ik het altijd benauwd. Is de gene die overleden is een famillie lid van je?
    Je hebt gelijk hoor dat je je nu al laat ophalen door je ouders veel te druk morgen in den haag.
    Dus Jesse slaapt ook nog niet door haha ik wist wel dat Mara niet raar was hoor hihi bij het cb vinden ze dat ze moet doorslapen ach ja ik wacht het gewoon wel af die 1X per nacht dat ik er uit moet valt ook wel mee.
    Leuke foto's van jullie in bad trouwens op hyves

Hier weer een dagje samen met John hij had te veel overuren dus kon vandaag vrij , lekker gezellig samen boodschappen gedaan maar daarna was ik bek af door die stomme medicijnen ben dus in bed gekropen en werd 2 uur later pas weer wakker pff wat een geluk dat john er was want dat had ik anders met mara niet kunnen doen.

Gister avond stond hier de politie voor de deur , snapte al niet wat ze kwamen doen maar mijn buurvrouw had ze gebelt er waren namelijk inbrekeres bezig bij het huis hier tegen over . Natuurlijk waren ze allang weg toen de politie er was maar ja. Buurvrouw is helemaal over haar toeren nu ze heeft laats namelijk een baksteen door haar raam gehad en nu heeft ze dit weer gezien dus die is vannacht even ergens anders slapen ze heeft afgelopen nacht geen oog dicht kunnen doen. Zo zielig want ze is net als ik doordeweeks alleen thuis omdat haar man internationaal chauffeur is en ze heeft een kleine van 5 die ze natuurlijk niks wil laten merken van deze ellende want een kind moet zich thuis veilig kunnen voelenen nu afgesproken dat ze me belt als er iets gebeurt bij een van onze huizen zodat we alle 2 het ligt aan gooien om die inbrekers af te schrikken.

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Wowwww Valerie heeft vannacht lekker doorgeslapen en de laatste fles van 22.00u overgeslagen. Ik was zo moe, datik in slapa was gevallen. Ik schrok om 23.30u weer wakker, en dacht..ach ik zie wel hoelaat ze wakker wordt. nou mevrouw werd pas om 6.30u weer wakker :D
    Dus ga het vanavond weer proberen.
    Ben nu weer op me werk en heb een drukke dag vandaag. En ik moet nog een paar leerlingen spreken omdat ze hun zaken niet op orde hebben. Morgen weer werken en daarna even langs een vriendin. Donderdag weer naar het cb.
    Vrijdag gaan we weer een huis bekijken, eentje bij mijn moeder in de straat :D. Tenminste hopelijk is mijn man op tijd vrij want de bezichtiging is om 17.00u. Hij is nu op oefening in Soesterberg.

@Meetie, wat heerlijk met de kids in bad! Lijkt me zo lekker om een bad te hebben. En leuke foto's! Hebben jullie zelf een bad of is dat bij je ouders? Het is toch eigenlijk erg dat ze voor zo'n "VN top" het hele leven in en om Den Haag plat leggen. In iedergeval heel veel succes bij de crematie.

@busster, wat heerlijk dat John een dagje vrij was. En jeetje wat een gedoe met je medicijnen.
    Kan me best voorstellen dat je buurvrouw nu zo bang is. 2 incidenten in een korte tijd. Maar goed plan dat jullie elkaar bellen als je wat ziet.
    Dus alles wat goed bij het cb :D En meid je moet gewoon doen wat jij goed lijkt qua voedingen. Jij kent je meissie het beste. Hoe is het nu met haar ontstoken oogje?

@mikmak, fijn dat het logeren zo goed is gegaan. En jullie hebben dus ook genoten van een nachtje zonder Linette. Is soms wel ff lekker dat je niet hoeft te denken aan voedingen en luiers.

@Noa, ik heb wel vaker gehoord dat dweilen met amoniac goed is. Je kan ook dweilen met schoonmaak azijn, uiteraard verdund met water. Ik dweil meestal met gewone allesreiniger van ajax, ruikt heerlijk en is streeploos. Of doe je misschien teveel schoonmaakmiddel erin?
    Kan inderdaad dat je last hebt van hooikoorts, mijn man begint er ook weer wat last van te krijgen.

@mamasuus, ik zag laatst een foto van het shirtje op je hyves, echt super leuk!
    Wat leuk dat jullie naar het dierenpark gaan, wanneer gaan jullie?
    En hoe is het met de zwangerschap?

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai meiden ben ik weer ff snel

meetie, lekker hoor met zn alen in bad selli toch. en idd jak een crematie maar goed meestal valt het wel mee hoor. heb er nogn iet veel gehad ofzo hoor. mar bij een ouder iemand is het makkelijker als bij een jonge denk ik. dan heb je er meer vrede mee zeg maar.

noa, he meid zit je niet echt mee he nu ook nog hooikoorts lastig zeg. en die jeuk he wil dat ook niet met mentholpoeder oid? weet niet of je dit ook geprobeerd hebt hoor hihi onthoud niet alles meer laatste tijd. en je stuitje jah das idd iets waar je waarschijnlijk komende tijd mee moet leren omgaan. erg vervelend weet dr alles van. ben blij dati k het dit keern iet heb want weet hoe lastig het is. steeds andere positie innemen en niet te lang in de auto pff erg vervelend meid.

buster, ok je hebt dus heftige pillen. waarvoor dan ook weer precies las iets met je borsten. heftig dan zeg. gelukkig dat je vent dan thuis is om te helpen. want is vast geen pretje om idd half stoned je kind te moeten verzorgen. en dan vooral het traplopen.

consider,zoals het nu lijkt gaan we donderdag naar ouwehand, want gister heb ik auto naar garage gebracht. vanmiddag naar frauenarts voor controle. mrgen turnen hihi dus dan maar donderdag. want il niet in het weekend is het veelste druk helemaal met dit mooie weekend in vooruitzicht. en vrijdag zitten we weer met spits want tis nogal een eindje rijden vanaf hier hihi.
    zw gaat echt helemaal goed. voel me super nergens last van op een paar pukketljes na hihi. voel emt net zo goed als bij madam. wil alleen wel vanmiddag ffvragen of ze me kan helepen dat ik neit zoveel aankom. heb namelijk van madma een best schortje overgehouden en ben toen ruim 20 aangekomen. nu zat ik in het begin hier 10 onder dus de vorige keer in het begin was ik 10 kilo zwaarder dan nu. maar wil dus echt niet teveel aankomen. dus maar ff vragen.

wat leuk een huisie bekijken en lekker dicht bij mams. is ook wel prettig hoor. wij zitten ook km uit elkaar maar perfect met oppas ed. hihi.

nou meiden gaa ff verder. ooh hebben jullie gister ook patrick in uruzgan gekeken was erg leuk. ecght hoe het gaat ed.

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @noa, nou het cb helpt wel en ben ook blij met ze, want het is een zeer goede dienst die ze verlenen, maar ze kennen je kind toch niet, alleen van verhalen die wij als ouder vertellen, en dat moederlijk instinct is sterker dan een advies van een buitenstaander.. gewoon het gevoel volgen je kent je kind toch als beste... ;)

@consider, dus een lekkere nacht voor jullie.. super hoor. ben benieuwd hoe de bezichtiging zal zijn.. hopen dat het wat is hihi

@busster, gezellig geshopt dus.. wat dat betreft is het bij defensie met de overuren goed geregeld hahahaha...

schrikken inbrekers in de straat.. brrrr wil hier ook een alarm systeem.. niet dat hier nu veel gebeurd.. integendeel.... maar gewoon nu met die kleine enzo, vind ik dat wel een lekker gevoel, zeker omdat almar natuurlijk ook veel weg is..

@meetie, leuk he met die kleintjes in bad.. vind ik ook leuk om te doen, alhoewel ik gisteren ben uitgegleden, en linette nog net uit de lucht kon grijpen.. ben er wel helemaal blauw van op mn arm maar goed...

en dat was nog maar 1 ding..... gisteren ook bij de winkel geen bankpas, bleek ik hem verloren te zijn zaterdag bij de AH... gelukkig lag die daar nog. en bij het CB (zou niet gaan maar was toch in de buurt) had ik linette op het dekbd van de knderwagen gelegd omdat ik geen wikkeldeken bij me had, piest ze me die helemaal onder hahahaha

nee hat gisteren een dag van de wet van Murphy...lol.. ben blij dat die over is...

zometeen naar de rabobank toe, ga toch alles maar verplaatsen van de abn naar hun, want per slot van rekening open ik daar ook de rekening voor linette.... en daarbij blijft abn een staatsbedrijf en weet nog steeds niet of ik daar wel blij mee ben... maar goed, madam is weer wakker dus ga eens kijken wat ze wil...

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

alles goed hier wel hoor! mag niet mopperen hihi.

@busster inderdaad handig wat er niet aankomt hoeft er ook niet af, al mag het natuurlijk wel hihi.
    ja me dokter doet erg moeilijk me gevevens moesten worden opgevraagd van de cardioloog ivm 20 weken echo deed hij niet was al zo lang terug, dus ik heb besloten dat ik naar een ander ga en die is nog dichter in de buurt ook.
    me vriend vindt het hopelijl niet erg om te dweilen hij zal wel moeten hahahah.

wat leuk dat john dagje vrij was, en wel goed dat hij er was anders had je ind niet naar bed gekund..

@consider ow wat lekker dat ze doorsliep hopelijk vanavond ook voor jullie, en vrijdag een huis bezichtigen spannend hoor hopelijk kan je man er bij zijn.
    schoonmaakazijn kan ik zelf wel proberen hihi dat stinkt niet zo. en ik doe echt heel weinig in de emmer ik denk dat ook gewoon van de schoenen komt en verschuiven van meubels moet ook weer even van die filtjes halen voor onder de bank en stoelen.

@mama suus menthol heb ik nit geprobeerd vaak werkt dat ook niet. en het stuitje ach hopelijk heb ik er niet alle dagen last van, en ik hou maar in me gedachtte voor het goede doel hihi.
    en had ook het stukje zitten kijken op gister, vondt het leuk en ga het cker volgen

@mikmak dat is we zo het cb is niet bij jullie thuis om je kindje te observere, en ik denk dat het moederinstict het toch altijd wel goed heeft.
    ow gelukkig lag je pinpas daar nog bij de ah. je bent meteen onthand het zonder dat ding.
    ik zit ook bij de rabobank ben er erg tevreden over.

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zo.. wij zitten weer thuis. Me pa heeft ons inmiddels alweer thuis gebracht. Wat een dag.. erg vreemd. De overledene is een soort van oom van me.. kennis van me ouders. Ben/was bevriend met zijn dochter. Maar het is een beetje aparte man en we stonden daar ook maar met een heel klein groepje.. best zielig.. Bleek de afscheid ook op een andere plek te zijn geweest, maar niemand wist daar van en er was dus ook niemand op komen dagen daar. En zijn dochter is ook die hele dag niet op komen dagen, omdat ze het op haar eigen manier wil verwerken ofzo. Het was dus best apart allemaal.. Gelukkig is er niets met de kist gebeurd, in tegenstelling tot wat ik dacht.. dacht dat je die echt een oven in zou zien gaan ofzo haha :(
    Kwam ik vannacht in bed ook nog eens achter dat ik mijn zwarte broek thuis had laten liggen en ik dus alleen mijn oude versleten uitgelubberde spijkerbroek bij me had :) Gelukkig kon ik nog een passende rok vinden tussen de kleding van mijn moeder!
    Maar goed, dit dus ook weer gehad.

@Busster, Leuk is dat he, samen boodschappen doen hihi vind ik ook altijd zo gezellig. Is John vandaag weer werken? En ben je weer de oude?

Getsie, weer gezeik in jullie straat.. kan me voorstellen dat je buurvrouw het niet trok.. Wel fijn dat jullie elkaar nu bellen als er iets is!

@Consider, Oh wat heeft Valerie lekker lang geslapen zeg! Hopenlijk werkt het vanavond ook hihi.
    En wat leuk dat jullie weer een nieuw huisje op het oog hebben! Als je mannetje te laat is, ga je dan alleen? Watvoor oefening heeftie? Alex moet weer oefenvijand (talibannetje) spelen hihi.. heb daar altijd een erg droog beeld bij :)

Wij hebben zelf een bad :D Zo nu en dan is dat echt wel eens lekker ja, alhoewel ik het er nooit lang in uithoud haha.

@MamaSuus, Deze man was erg ziek, dus ik schrok ook niet zo van het overlijdensbericht. Daarnaast heb ik ook niet echt een band met die vent, maar toch.. zulke gelegenheden blijven een rottige sfeer hebben. Niet dat ik er wel al veel heb meegemaakt hoor hihi. Alleen 3 jaar geleden van mijn overgrootoma en toen ik heel klein was was er op me basisschool een klasgenootje overleden, maar daar kan ik me eigenlijk niet echt meer wat van herinneren. Met me overgrootoma had ik dan ook wel erg veel moeite.. was de eerste keer dat ik echt een overleiden meemaakte.. En om de een of andere reden lijken mensen nog wel onstervelijk :oops: (*Voelt zich even een heel klein naief meisje) Maar goed, toen was het ook een begrafenis en dan zag je dus die kist de grond in gaan.. vreselijk beeld.. dat ze je oma in de grond stoppen.. vooral omdat je nog niet echt kan geloven dat ze dood is en dan is dat echt een cruw beeld.

Hoe was het bij de frauenarts? Heeft ze nog wat kunnen vertellen over je gewicht? Super dat je zwangerschap zo soepel verloopt zeg! :D Ze zeggen dat het dan een ander geslacht is he.. dus misscien krijg je nu wel een zoontje ;) (Al geloof ik daar zelf niet in hoor hahaha, Dylano en Jesse verschilde ook erg)
    En donderdag dus naar Ouwehand, weet je meissie het al?

Ken dat trouwens niet 'Patrick in Uruzgan'.
    Heb wel weer Grey's Anatomy gezien.. was wel weer emotionele aflevering, door die Izzy.. :(

@Mikmak, Jezus wat een schrik zal je wel niet gehad hebben toen je uitgleed! Gelukkig kon je Linette nog opvangen.. Wat gebeurde er? En hoe is het met je arm?

Maar je had je dag dus niet gisteren.. ook nog je bankpas kwijt. Gelukkig hadden hun hem nog!
    Ik zit ook bij de Rabo, vind hem ook wel fijn!

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @meetie
    jullie hebben de plechtigheid weer gehad, en zo lezen was het wel raar,n ook dat het afscheid ergens anders was. ja als niemand dat weet komt er ook niemand he.

ow gelukkig paste je wel de rok van je moeder.
    wij hebben ook een bad, ik ga er alleen nooit in me vriend soms wel. me nischtje gaat er wel vaak in dan belt ze op en ja ik vindt het wle gezeliig dus waarom niet.

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, nou ik was het bad aan het vol laten lopen en spoelde mezelf effe snel vast af en had linette in het wippertje in een handdoek ingewikkeld zodat ik dr in bad kon pakken als ik mn haren had gewassen en met dat ik haar pak glij ik weg en kon haar nog net aan dr bovenbeentje en onder dr buik uit de lucht grijpen.... en ik viel met mn arm op de badrand.. mn arm is helemaal paars zit een paarse plek van dik 15cm op mn onderarm.... maar eind goed al goed..

nou hehe alles geregeld bij de rabo.. kreeg nog leuke kadootjes mee voor linette hahaha, nu maar wachten op mn bankpasje en credit card en dan kan abn er helemaal uit...

blijft rottig he zo'n begrafenis, maar het is achter de rug, kun je het een plekje geven en weer proberen blij te worden...

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mikmak ow je bent dus lelelijk gevallen op de badrand, gelukkig mankeert jullie kleine meid niks.
    dat is ook me grootste angst als ik met me kleintje ga douche of in bad ga.

leuk he dat je kadotje kreeg, en de pasjes zijn vaak snel binnen hoor van de rabo, en altijd goede service als er wat is met je pasjes enzo

10. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Noa, Ja stom is dat he, hoe weinig je eigenlijk in bad ga. Maar gelukkig maakt je nicht hem nog goed nuttig haha.
    @Mikmak, Klonk als een goed plan, hoe je dat had geregeld.. maar het pakte dus even anders uit! Gelukkig is alles goed gekomen ;) En die blauwe plek verdwijnt gelukkig ook wel weer.

Heb trouwens twee foto's van Jesse op mijn hyves gezet. Net in pak ;) Vond het wel een beetje gek om te fotograferen aangezien het niet een mooi moment is om te fotograferen, maar zovaak krijg je ook weer niet de kans om hem zo netjes aan te kleden. Voor we het weten past hij hem al niet meer hihi

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @meetie ik heb echt geen geduld voor me bad ach en me nichtje is 5 en die vidnt dat geweldig hoe meer schuim hoe leuker hahaha.

heb even je foto's gekeken ziet er goed uit hoor jesse in pak

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie ga effe spieken...

ja dat was effe schrikken ja.. maar goed eind goed al goed.. verbazingwekkend hoe snel je reageert als er iets onverwachts gebeurd.. hahahqa

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    jeetje meetie, wat een kereltje zeg.. heerlijk, echt een mannetje, kan ik hem reserveren voor Linette?
    trouwens die badfoto's zijn ook erg leuk hihi

14. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Och ja inderdaad.. je reactievermogen is op zulke momenten echt perfect he haha, zo had ik laatst ook Dylano opgevangen zonder te kijken.. was met me moeder aan het praten en zag aan haar kop dat ze schrok en Dylano zat schuin achter me gek te doen op een bureaustoel.. dus ik als reflex me arm naar achter gestoken en kon daarmee net voorkomen dat hij niet met zn gezicht op de grond stuiterde.. haha. Aparte momenten.

Hahaha zal ik Jesse dan toch maar uithuwelijken? :p

En jouw nichtje noa is dus 5, haha ja dan is zo een bad vol met schuim natuurlijk geweldig!

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ja dat is geweldig natuurlijk schuim, gaat dan meestal ook wel een fles badschuim in ag zij vindt het leuk, ze moet trouwens nog 5 wordne was ik vergeten er bij te zetten, ze staat op me hyves.

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ mikmak Jeetje meid dat ws schrikken zeg met jullie badgebeuren gelukkig heeft linette niks en jij een grote blauwe plek dus maar goed het had veel erger gekunt hopelijk is die plek niet al te pijnlijk.
    leuke kadootjes krijg je van de rabobank he wij hebben voor mara ook een spaarrekening geopend bij de rabo.
    Gelukkig heb je je bankpas verloren en weer gevonden .
    Lekker meisje heb je haha zo haar dekentje onder plassen.

@ Meetie gelukkig is het je mee gevalln de crematie , bij de meeste crematoriums laten ze de kist niet in de grond zakken of zoiets maar het kan wel dat is waar de famillie voor kiest maar ik zou dat nooit doen is zo'n eng beeld . Het oven gedeelte is pas als iedereen weg is.
    Jesse zag er goed uit in zijn pakje , mag Mara ook op het lijstje voor eventuele vriendinnetjes haha ik zag dat mikmak al een reservering had staan.

@ Mamasuus hoe was het bij de frauenarts?
    Ja patrick in uruzgan was leuk om te zien en idd oals het er an toe gaat tijdens de voorberijding
    De pilen die ik nam waren idd voor mijn borsten ik had namelijk nog steeds soms last van stuwing en toeschietreflex en dat was pijnlijk ook verloor ik soms nog druppels melk vond ik irritant dus om pilletjes gevraagt heb ze nu op maar mijn borsten doen nog steeds pijn hopelijk gaat het binnenkort beter . ik heb iig geen last meer van de bijwerkingen.
    Gezellig jullie gaan naar ouwehands dierenpark , als Mara oud genoeg is voor de dierentuin neem ik denk ik een abonement op blijdorp want dat is hier dicht in de buurt ben er zo en als ze er genoeg van heeft zijn e ook weer zo weg . je hebt het geld er geloof ik met 4 bezoekjes al uit.

@ consider leuk weer een huisje kijken hopelijk bevalt deze beter.
    Wat goed dat valerie zo lang heeft doorgeslapen . Hier ging het ook wel redelijk na de fels van half 12 heeft mara tot half 7 geslapen heb haar om 3 uur even haar speen terug moeten geven en om half 7 weer een fles en daarna heeft ze nog tot 9 uur geslapen toen naar beneden even spelen en daarna onder de douche en mevrouwtje is weer rustig gaan slapen tot half 12.
    ben benieuwd wat ze donderdag bij het cb zeggen over dat valerie al zelf gaat zitten

@ Noa wat een onzin dat je dokter dat niet wil doen groot gelijk hoor om naar een andere te gaan. Ik ga ook weg bij mijn HA ga weer terug naar mijn oude in den haag samen met Mara moet er dan wel wat verder voor rijden maar vertrouw hem veel meer als deze , deze weet namelijk heel weinig vind ik en die andere kent heel veel patienten en hun medicijjnen uit zijn hoofd.
    Ga je zo even opzoeken op hyves.

Hier niks bijzonders te melden Mara heeft vandaag veel geslapen en ik heb heerlijk van het mooie weer genoten op ons dakterras, John is vanmorgen weer gaan werken dus ben weer alleen. Vannacht geen rare geluiden gehoord dus de inbrekers zijn ons huis voorbij gegaan en dat bijft hopelijk zo.

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @buster daarom ga ik ook weg op bij de ha. vindt het belachelijk de vk trouwens ook.
    gelukkig werken de pilletjes wel bij je.
    en ik denk dat mara ook wel op het lijstj mag hoor, zo kan jesse kiezen want ja alle 2 dat gaat niet hihi

18. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Zie net op mijn hyves dat een neef van mij vader is geworden van een zoon genaamd Jan sorry maar vind het een afschuwlijke naam voor deze tijd. Moest ik even kwijd

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Noa, Dat meisje waarmee je je tong uit steekt? :eek: Kan het kloppen dat jullie best op elkaar lijken? :D

@Busster, Ja dat cremeer-gedeelte hebben we inderdaad niet meegekregen (gelukkig).
    En Mara staat ook op het potentionele-vriendinnetjes lijstje hoor ;) Haha.

Maar wat rot dat je borsten nu nogsteeds pijn doen na die medicijnen! Hopenlijk komt daar alsnog verandering in!
    Wat lekker dat jullie een dakterras hebben zeg! Lijkt mij inderdaad onwijs genieten!
    En fijn dat jullie vannacht niets verontrustends hebben gehoord ;)

'Jan'.. ja.. ik hoor het deze tijd nog steeds wel , maar ik vind het ook een beetje oubollige naam hoor hihi. Ik zou er tenminste zelf niet voor kiezen ;)

20. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Mara is blij dat ze ook op het lijstje mag hihi.

Tja ik vind Jan ook oudbollig , mijn vader heet ook Jan en eigenlijk ken ik alleen maar mannen die Jan hete van zijn leeftijd vandaar. Maar ja ieder zijn smaak.

O ships Mara heeft nu 2 ontstoken oogjes ik ben druk bezig met schoonhouden maar mevrouwtje zit de hele tijd zelf met haar handjes in haar ogen en dat kan ik echt niet tegen houden. vind het zo'n zielig gezicht die dichgeplakte oogjes en als ik ze schoon wil maken is het natuurlijk brullen .

Deel Deze Pagina