Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Jesse is blij dat hij Mara blij heeft gemaakt! :)

En ja, ik ken wel jongere jan's.. mijn broertje, een vriend van hem, het broertje van mijn zusje's ex.. maar inderdaad, ieder zo zijn smaak hihi.

Zielig dat Mara nu twee ontstoken oogjes heeft! Ja, dan maar brullen, maar dicht geplakt laten is denk ook geen pretje voor haar :( Moet het vanzelf overgaan?

Nou, ik duik nu even in bad.. haha, door dat bad-talk kon ik het niet weerstaan.

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen allemaal, hier een onrustige nacht gehad.. maar ja dat hoort erbij.. madam is een beetje snotterig, en dat merk je gelijk.... hihi ze werd om half 3 wakker, effe speentje erin en doorslapen lol...

straks naar het KDV toe, gaat ze op de proef effe een uurtje of 2 daar naar toe.. ben benieuwd hoe het gaat... maar als logeren goed gaat dan dit vast ook... dan ga ik effe lekker naar de kapper toe een beetje model in mn haren laten knippen zodat ze weer verder kunnen groeien.. pffff soms denk ik dat ik nooit mn haren had moeten knippen, want er komt hoe dan ook een lengte als je ze weer laat groeien dat het gewoon geen pan is.... maar ja

verder niet zoveel nieuws, vond dit wel genoeg effe

@busster, irritant dat mara ontstoken oogjes heeft zeg.. hoop dat het snel wegtrekt..

whahahaha Jan, wat passee zeg... vond ik ook niets...

nou ga eens effe wat eten... mams heeft honger.. lol

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Valerie heeft weer doorgeslapen :D
    Heb haar gisteren om 19.00u de laatste fles gegeven en ze werd vanochtend om 7u weer wakker. Vandaag me laatste werkdag van deze week. Vanmiddag even naar een vriendin toe, en daarna lekker thuis relaxen.

@mamasuus, dus morgen naar de dierentuin. Het wordt ook wel erg mooi weer. Maak er een lekker daggie van. En hoe was het bij de frauenarts? Had ze nog tips over het niet teveel aankomen?

@Mikmak, ik heb vorig jaar alle bankzaken overgezet van de abn naar de rabo. Mijn man zat bij de rabo en we hebben daar nu dus onze gezamelijke rekeningen. Ik heb mijn abn rekening nog wel een half jaar aangehouden, voor het geval er toch nog iets op gestort of er vanaf gehaald zou worden. Wat voor rekening heb je voor Linette geopend bij de rabo? Ik ben namelijk ook op zoek naar een spaarrekening voor Valerie. Maar ik wil een rekening waar het geld vast staat tot haar 18de, en het moet natuurlijk een leuke rente zijn.
    Wat vreselijk eng dat linette bijna is gevallen. Gelukkig is alleen jou arm paars en heeft zij niets.
    Hopelijk gaat het vandaag goed bij het kdv.

@Meetie, wat een super schattige foto van Jesse in zijn nette kleding. Ik zou het zelf nogal eng vinden op Valerie mee te nemen naar zo'n dienst. Ben dan toch bang dat ze net tijdens een toespraak gaat jengelen ofzo.
    Haha dacht je echt dat je de kist een oven in zou zien gaan, neee joh! Dat zou wel heel erg zijn.
    Eerlijk gezegt heb ik geen idee wat op wat voor oefening mijn man nu is. Hij heeft het wel verteld hoor, maar ik heb denk ik maar met een half oor geluisterd.
    Als het goed is, is mijn man op tijd voor de bezichtiging. Hij heeft een paar uurtjes vrij genomen. En is rond 15 uur thuis, de bezichtiging is om 17 uur.
    Potverdorie....nu heeft Valerie geen vriendje. Maar goed Jesse woont ook te ver weg, anders krijgen ze een lange afstandsrelatie ;)

@busster, ben ook erg benieuwd wat het cb gaat zeggen over het zitten van madam. En ben ook benieuwd wat ze gaan zeggen over haar doorslapen. Volgens mij is het best wel vroeg dat ze nu al op 4 flessen zit, weet eigenlijk helemaal niet of dit al wel mag. Maar goed ik dwing Valerie nergens toe, ze slaapt zelf zo lang.
    Ik vind Jan ook niet echt een mooie naam. Maar goed er zullen genoeg mensen zijn die Valerie ook niet mooi vinden. Ieder zijn smaak natuurlijk. Maar wat ik echt vreselijk vind zijn die bedacht en gevormde namen, waarvan je echt 10x moet kijken voordat je het kan uitspreken. Dan heb ik liever jan, dan zo'n naam.

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai meiden,

nou ff over de frauenarts hihi, alles dik in orde. bloeddruk goed. en ons kleine frummel is erg druk hihi. heb de placenta aan de voorkant liggen en frummel lag met de rug naar ons toe. maar erg mooi gezicht. niet zon mooie foto meegehad maar toch erg leuk om te zien. hebben hartje niet gehoord maar wel gezien. en trappelde zoveel hihi. heb wel het ph een beetje te hoog dus heb nu pillen voor in me d**s. zodat er geen schimmel kan kome zeg maar. na jah geen punt toch.

@meetie, of het andere geslacht word heb echt geen idee voel me net zo hoor als bij yasmine. toen had ik ook nergens last van en was ik ook een tonnetje whahaha. ze zeggen idd wel dat als je misselijk bent ed een meid word nou nergens last van en toch echt ene meid gehad hihi. na jah we moeten nog ff wachten want zoals het nu lijkt wil manlief het ook wle weten. heb het gister met hem over gehad. en hij zei ook jah we hebben het verrassingselemnet al gehad bij yasmine. en het is idd wel praktisch ook makelijk aangezien alles roze of bluaw is tegenwoordig.

dus die crematie, was een beetje appart. wel raar idd dat dan de meesten niet weten waar de dienst oid was. en bij cremeren zie je idd gelukig die kist niet in de oven gaan pff moet dr niet an denken. ben een keer bij een crematie geweest van oma van manlief nou pff kende de vrouw niet oid maar vond het nog hefitg hoor. en idd een begrafenis is ook een beste inpact als klein meisje. mijn opa die was ook overleden toe nik nog op basisschol zat en ging dus ook de grond in is toch heel apparte ervaring als meisje van ong 11 ofzo omdat te zien.

@mikmak, auwah dus je bent dan wel hard geklapt zeg meid. gelukkig dat je de kleine meid nog hebt kunnen behoeden dan. lijkt me een best heftige ervaring voor je. linnette visn het vast wel best o niet. of schrok ze ook erg? gelulkig niks ernstigs toch.
    en wat zielg dat ze weer snotjes heeft is bij die ukkies zo sneu he ze snappen hetn iet. deed bij yasmine wel eens van dat ecualyptusbadspul in een bakje met water vlak voor dr slaapkamer deur dan rook alles op dr kamer lekker en dr nues los. en tegnewoordig doe ik het leker ouderwets met een ui en dat werkt echt super. ze wil echt geen neusdruppels meer. hihi

@consider, we gaan nu vrijdag naar ouwehand want manlief moest een ding huren voor het gras en dat kan alleen nog morgen of pas zat en dat duurt hem te lang want we willen graag de schommel neerzetten. dus dan maar ander daggie en ach zou vrijdag nog beter weer worden. en we hebben toch de auto nog niet trug hihi. staat bij de garage en duurt wat langer dan verwacht.
    en jah ze zei dan moet je niet zoveel eten argh alsof ik dat zelf niet weet. eet alleen eignelijk wat meer brood dan anders. eerder 1 of alleen ontbijtkoek smorgens en nu minstens 2 boterhammen. en jah nu manlief thuis is eten we savonds warm en das ook te merken hoor. normaal eten we meestal tussen de middag warm is jah veel gezodner. maar goed volgende wk moet ie weer weg ds dan pakken we dat weer op en min crosstrainer komt it de kelder en mijn fiets staat alweer klaar voor gebruik met dit moie weer hihi. elke dag ff stuk met de doggies fietsen.

ooh meiden sorry zie dat het al laat is moet ons klaar maken voor turnen.

5. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    hey meiden

zo was er weer even een update. tis hier erg druk geweest jo is veel weg op oefening vanwege de missie, jo zijn oom overleden veel problemen met me werk gehad en nog steed dus een behoorlijke stress periode gehad gelukkig gaat het met onze meid echt super goed slaapt lekker door draait zt om in de box en gelukkig ons zonnetje in deze moeilijke periode. eindelijk na 1 jaar mag ik 6 april weer aan het werk helaas wel meteen met een nacht dienst maar ja tis altijd iets na een lang gevecht. en maandag start ik een met een nieuwe behandeling vanwege mijn wiplash hopen dat het eindelijk iets aanslaat.

ga echt weer proberen om hier vaker te komen anders als er mensen zijn die msn leuk vinden mag me wel toevoegen.[/img]

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Middag meiden!

Wat een lekker zonnetje!
    Vanochtend ben ik voor het eerst na mijn verlof weer naar een MIM-bijeenkomst geweest. Was wel vreemd om ineens weer daar binnen te lopen, maar het was wel erg leuk! En iedereen natuurlijk telkens van 'achh' naar Jesse 8) Daar buiten liepen ook veel oudjes en allemaal moesten ze even kijken en opmerken hoe lief hij was hahaha. Heb dus lekker staan pronken met hem :)
    Daarna met Dylano brood gegeven aan de eendjes, ben ik ter plekke lekker op de grond geploft en van het zonnetje genoten haha.
    Nou wat ik vanochtend had.. kwam de bus aan, dus ik pakte me spullen en Dylano, liep naar de bus.. rijdt de bus ineens weer door... alsof hij me flashde :| haha.. het zal wel.

@Mikmak, Getsie, Linette verkouden. Hier werd Lano ook verkouden wakker :( en hij heeft nu die leeftijd dat hij het lekker aan zn mouwen afveegt of het op gaat likken haha...

Hoe verging Linette het op het kdv?
    En jaa, dat lijkt me vervelend als je je haar echt kort hebt geknipt.. dan krijg je altijd zo een tussenlengte :( Maar kan je er geen ander kapsel van maken? Wat heeft de kapster gedaan?

@Consider, Super! Valerie weer doorgeslapen, lekker zeg! En je hebt weer weekend! Echt relaxed jouw werkweek hihi.

Ja het was heel simpel, me oppas was ook naar die uitvaart. En ja, kan de kids ook niet alleen thuis laten. En gelukkig bleef Jesse de hele ochtend slapen. Waar ik wel bang voor was, was dat Dylano niet stil kon blijven zitten en dan rond de kist zou gaan rennen en klieren ofzo :pale: Bwhaha, maar gelukkig is hij in die zaal heel lief blijven zitten en zelfs blijven fluisteren! Maar je hebt wel gelijk hoor, het is ook best een eng idee om die kids op een uitvaart te hebben.. gelukkig heeft Dylano er niets over gevraagd of dergelijke, want hoe vertel je zoiets aan die leeftijd?

Maar als het goed is kan je schatje ook het huisje bekijken. Natuurlijk wel zo fijn ;)
    Hahahaha en Jesse heeft het straks voor het uitkiezen!

@MamaSuus, Lekker dat alles bij de frauenarts weer klopte! En je hebt die kleine dus ook weer mogen zien! En ach ja, als je alleen die pillen hoeft te nemen ter preventie, das ook nou geen probleem he ;)

En je mannetje lijkt het geslacht ook te willen weten! Ja ik had precies hetzelfde hoor :) Bij de eerste hadden we ook dat verrassingselement gehouden, wat erg leuk en spannend was. En nu leek het mij bij de tweede ook wel erg leuk om op zo een echo naar het geslacht te zoeken, en ik moet zeggen dat het ook echt heel bijzonder was om het te zien! Dat je van buitenaf toch zo persoonlijk naar je kindje kan kijken!
    En nu lijkt het me voor de derde wel leuk om bewust te gaan klussen, dat je klust wanneer je vruchtbaar bent en dan gaat testen enzo hahaha. Maar ja, dat zien we nog wel.

En ik was 19 toen me overgroot oma werd begrafen :) Maar eveneens was het een aangrijpend moment haha.

Maar eucalyptusblad werkt ook tegen verstopte neusjes? Ik ken dat niet.. hoe kom je daaraan dan? Zelf gebruikte ik voor Dylano ook ui, maar weet niet, vind dat niet zo geweldig werken. Hij mag nu denk wel vicks (is volgens mij vanaf 2 jaar?), maar ja.. voor het geval Jesse een keer verkouden wordt.. dan weet ik het vast.

En wat een opmerking van je frauenarts.. 'moet je minder eten'.. heb je lekker veel aan zeg. Misschien dat een dietist je anders kan helpen? Die weten meestal wel meer over voeding, wat je wel en niet nodig heb nu en wat juist boosdoeners zijn of dergelijke..

Maar jullie eten dus smiddags warm, lijkt me best een gek idee hihi om smiddags mijn avondeten te eten.. hoe ben je daar op gekomen eigenlijk? Ja het schijnt wel gezonder te zijn ja, maar weet niet..

@Aggi, Hey meid. Hoop ook voor je dat je nieuwe behandeling aanslaat! En fijn dat je weer kan werken! Ben blij dat alles in orde is meid ;)

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

alles goed hier wel hoor, het is prachtig weer en zit vandaag op 19 weken bijna op de helft yoehoe!

@meetie ja dat is het meisje ja en we lijken best wel opelkaar zij is de dochter van me zus.

@bustter hoe is het nu met mara haar oogjes?

@mikmak hoe was he op het kdv? en heb je een leuk kapsel laten knippen? het wel altijd zo al je haren geknipt zijn dat je er dan weer tegen aan kun om te laten groeien.

@consider ow wat goed van je meisje dat ze zo lekker door slaapt, hebben jullie eindelijk ook weer nacht rust hihi.

@meetie was dus weer gezellig bij de bijeenkomst.
    en jesse viel dus goed in de smaak bij iedereen hihi
    altijd leuk om te horen.
    groot gelijk dat je even bent neergeploft bij de eendjes het is ook zulk mooi weer.
    en tja de bus die rijden hier ook vaak door, wat ik zie dan want ik ga nooit met de bus

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    meetie, hihi jah is dan ook weer eens wat anders he voor de derde bewust klussen haha. heb je dat ook weer eens meegemaakt toch. en idd lijkt me ook wel bijzonder om zo vanaf de buitenkant al te gluren wat het is. en aangezien we hier toch veel echos krijgen. (dacht dat deze het miss anders deed maar tot nu nog elke keer) dan is het ook wel lastig hoor om je nieuwsgierigheid te bedwingen hihi vondi k bij madam al lastig. hij vroeg het toen zo vaak.
    en ik had dus voor volwassen een soort eculaiptusbad spul soort olie ofzo. mochten kleintjes niet mee in bad maar als je het in bakje doet met water en je zet het op de gang dan ruikt echt de hele bovenverdieping en werkt dus goed. hihi allemaal geen last van snottebellen snachts. en heb ook al eens een soort anijsboter gehad dat smeer je dan onder de neus. maar jah wil ze natuurlijk niet dus doe ik het op het kussen dat wertk ook wel.

nou ga ff bij manlief op de ban kwas vouwen want straks begint voetbal en kan ik dus naar bed whahaha. vind dat dus echt niks.

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Noa, Jaja alweer bijna op de helft! :D Voor je het weet loop jij ook met een ukkie haha

@MamaSuus, Haha ja precies, dan hebben we alle manieren genoten :p Maar het lijkt er dus op dat je ook deze keer weer elke bezoek een echo krijgt! Leuk zeg! Wou dat hier dat ook was haha.

Maar Eucalyptus badolie dus en anijsboter.. even onthouden!

En ik vind het juist wel gezellig! Samen op de bank voetbal kijken :) Niet dat ik altijd actief meekijk, maar weet niet.. het is altijd wel even zo een gezellig momentje samen.

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    gisteren was het oke op het kdv, en mn haren ach wat meer lagen erin zodat ik wat minder tijd eraan hoef te besteden... wilde ze laten verven maar dat kan vandaag ook nog wel... heb linette immers naar het kdv gebracht voor de hele ochtend... ik vind wel dat ze slecht drinkt hoor... vanmorgen heeft ze maar een 100 110 cc gedronken en normaal tussen de 150 en 180, gisteren dronk ze ook al matig... zou dat door de verkoudheid komen?

nou ja ga effe verder met tijd voor mama.. hahaha

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Morgen meiden, wat wordt het hier met de dag rustiger zeg..
    Hier zijn wij al een tijdje lekker op. Dylano moest eigenlijk naar school, maar ik heb toch maar afgebeld. Hij is zo loom en toen ik hem zijn jas aan wilde doen, hing hij nog steeds suf op de bank naar de televisie te gapen en hij had nog geeneens zijn melk op, waar hij zo enthousiast om vroeg. Uiteindelijk was het al zo laat, dat ik dacht.. nou als we nu in dit tempo ook nog naar school moeten lopen, dan is het helemaal laat. En ben bang dat als ik dan aankom, hij zodanig ziek is dat ik weer met hem mee naar huis kan, dus dat is ook geen succes natuurlijk. Nu hangt hij hier een beetje tv te kijken, met zijn verstopte neus, half schorre stem en wazige oogjes :( En tot nu toe heeft hij ook pas met alle moeite een halve boterham op. Arm jochie. Nu wilde ik voor hem leuk vast paastakken halen hier in de bloemist achter ons huis, was de winkel nog gesloten. Nou ja, dat komt dan nog wel. Vindtie vast wel leuk.

Och Jesse is de afgelopen dagen echt groot aan het worden! Hij groeit ineens hard en kan steeds beter omrollen, dingen pakken enzo, zit stabieler en alles en lacht steeds vaker als een kindje en vanochtend huilde hij ook als een kindje :(

O Dylano wilt op de bank slapen.. ga even zijn deken pakken, jochie
    Tot later meiden

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, O wat fijn dat het goed is gegaan op het kdv! En vandaag is ze dus weer. Wel lekker he dat je nu even tijd voor jezelf hebt, geniet ervan meid! Welke kleur ga je je haar verven?
    En misschien drinkt ze inderdaad wat minder door de verkoudheid, dat kan best.

Zo.. er vloog volgens mij zonet een straaljager over :confused: Wat een geluid was dat zeg! Toen ik ging kijken zag ik alleen niets. Maar dat was wel even een adrenaline-rushje hihi.

13. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

genieten jullie ook van het mooie weer ik wel hoor!
    vanmiddag ff shoppen dus dat is altijd leuk hahah.
    gister avond lag ik in bed en voelde aan de linkerkan plop ik dacht nou zullem me darme wel zijn, en ja hoor weer plop op de zelfde plek dus me kleintje heb van zich laten horen.

@meetie ja nog even en dan ben ik ook een echt mama hihi.
    vervelend dat dylano ziekjes word net wanneer het weer een beetje opknapt.

en jesse gaat dus hard en bijna baby af hmm lijkt me wel jammer aan de ene kant maarja ze zeggen altijd kleintje worden groot.

@mikmak het was dus geslaagd mooi zo. mischien drinkt ze inderdaad wel minder door de verkoudheid neusje enzo zitten natuurlijk ook verstopt.

@mama suus. en op tijd naar bed gegaan of voetbal gekeken. ik ben blij dat hij nooit thuis is al dat komt hihi houdt er namelijk niet zo van in het begin miste hij het wel maar na 4 jaar samen wonen vindt hij het niet meer erg om het te missen hihi.

nou meiden ik ga der vandaar ff broodje eten en dan shoppen. tot later

14. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Noa, hoe was het shoppen?
    En wat leuk dat je de kleine hebt gevoeld! :D Mooi is dat he!

@Consider, hoe was het op het cb?

Hebben jullie kindjes dit ook? Dat je daar in dat zachte plekje op hun hoofd hun hartslag zie kloppen? :confused:

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

het shoppen was drama!
    geen shirtje te vinden bij de h&m van logg sport daar heb ik 1 witte van en zit zo lekker nou had pech die verkopen ze niet hierzo moet ik even naar alkmaar. nou owke kan gebeure
    ik even naar de hunkmúller hadde ze leuk ondergoed wat ik altijd heb, maar nu zomerese kleuren hebben ze me maat niet meer pfffff
    en tot slot ging de slagboom ook nog niets is open grrrr.

en toen ik thuis kwam kon ik wel huilen me hond had even de kranten bak van onder tot boven uitgeplozen. dus had wat te doen. sinds 2 dagen pakt ze weer van alles wat niet mag is 5 weken goed gegaan; dus die heb ik eens even flink aangepakt,

@meetie wat betreft de hartslag dat komt toch omdat de fontanel nog niet dicht is dat je het daar ziet.

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hoi was ik weer effe snel, kdv ging super, vanmiddag de stad in geweest en lekker op het terras gezeten.... madam is ook weer wat beter in haar velletje, kortom geslaagde dag

@noa, dus niet geslaagd, maar heeft de h&M bi jullie geen positie kleding?
    balen he dat niet kunnen slagen en dan die hormonen hahaha kan het me helemaal voorstellen

oeh heb je de kleine gevoeld? te gek he?

@meetie, lekker toch dat je je kind nog effe een dagje bij je kan houden hihi

oh moet effe weg madam heeft geen zin in de box..

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mikmak nee de hennes bij ons heeft dat niet, dus moet daar voor sowieso ook voor naar alkmaar dus wie weet maak ik wel even zin van de week hihi. en ja die hormonen dan he.

het kdv was dus goed gegaan, en nog lekker op terras gezeten heerlijk hoor, vindt het echt genieten dit mooie weer.

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Hey meiden,
    Vandaag met Valerie naar het CB geweest, ze heeft weer 2 prikjes gehad. Mevrouw heeft geen kik gegeven :) Ze is lekker aangekomen 500 gram, en 1 cm gegroeid. Verder gaat alles prima. Ze vonden het al best vroeg dat ze al op 4 flessen zit, maar zolang ze zelf niet wakker wordt voor een fles, is het prima.
    Daarna nog even naar mijn opa geweest en wat boodschapjes gedaan. Kon het natuurlijk weer niet laten om kleertjes voor Valerie te kopen. Daarna nog eventjes bij mijn moeder geweest.
    Pfff heb zo'n last van mijn teen. Een kant van mijn nagelriem is ontstoken en doet echt zo'n pijn als ik er op loop. Ik waggel nu ook omdat ik er gewoon niet op kan lopen. Dus heb nu ook al last van me rug van het waggelen. Ik doe mijn teen nu 2x per dag in een badje met jodium en daarna laat ik hem aan de lucht drogen. Dan een pleister met betadine erop. Hopelijk is het snel over. Want ik wil lekker met de kinderwagen lopen met dit weer. Heb het vandaag ondanks de pijn toch gedaan, maar nu het avond is dut het nog meer pijn en komt er nog meer pus uit bleeehhh. Dus morgen maar niet teveel lopen.

@meetie, dus je hebt lekker lopen pronken met Jesse, leuk hé!
    En wat raar dat die buschauffeur weer weg reed ppff, kon je weer op de bus wachten.
    Oke je oppas was dus ook op de bruiloft. Gelukkig waren de kids lekker rustig. En inderdaad zou echt niet weten wat je dan tegen Dylano moet zeggen.

@mamasuus, wat super dat je weer een echo hebt gehad :D Wow, deden ze dat hier maar zo vaak.
    Dus vrijdag naar het dierenpark, ook leuk. Hopelijk is de auto dan klaar. Ja het is inderdaad gezonder om s'middags warm te eten. Maar daar heb ik echt geen tijd voor. Ben ma,di,wo aan het werk en kan dan niet s'middags eten. In het weekend zijn we sowieso laat met alles, en ik zie mezelf nog niet om 11 uur s'ochtends lasagna maken ofzo haha.
    Ik vind voetbal ook niks hoor, maar gelukkig houdt mijn man ook niet zo van voetbal. We kijken alleen bij belangrijke wedstrijden van het nederlandse elftal.

@Noa, je bent inderdaad al bijna op de helft. Nog ff en dan heb je je kindje in je armen.
    Zie je trouwens op tegen de bevalling? en wil je in het ziekenhuis of thuis bevallen?
    En dus lekker geshopt, heerlijk hé. Dit is ook echt lekker shop weer.
    En je hebt dus voor het eerst de baby gevoeld, bijzonder hé. Je zult het nog veel meer gaan voelen :D

@Aggi, heerlijk eindelijk weer aan het werk, als is het een nacht dienst. Iets is beter dan niets. Hopelijk gaat het werken goed en slaat de behandeling aan.

@mikmak, zou best door de verkoudheid kunnen komen hoor. Als haar neusje een beetje verstopt zit dan kan ze ook niet zo goed drinken.

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @consider ow je dochter heeft geen kik gegeven echt een meid he hihi die geven nergens om.
    en gelukkig maakte het cb er niet zo heel veel van dat ze op 4 flesse zit.
    en nog kleertjes gekocht leuk hoor, kan niet wachtte tot ik ook met me kindje de stad in kan. ik heb me eigen voorgenomen als ik me 20 wken echo heb gehad, ik dan lekker ga shoppen. durf nu niet echt wat te kopen.

wat betreft bevallen ik ga in het ziekenhuis bevallen omdat ik inm het verlede bij de cariodioloog heb gelopen en ik nu dus ook een uitgebreide echo krijg om te kijken als me kleintje niks mankeert.
    en soms zie ik wel op tegen de bevalling als je sommige verhalen hoort denk ik van owjeee dat kan ik nooit! maarja het moet er toch uit het maken is leuker al denk ik zelf hahaha

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Noa, Vervelend dat ze bij jullie H&M geen positiekleding hebben, had veel makkelijker geweest. Heb je al een grote buik? Heb je toevallig buikfoto's? Want volgens mij heb ik er van jou nog geen een voorbij zien komen :D Hihi

Maar je had vandaag dus niet je geluksdag. Ja en dat in combinatie met je hormonen.. hihi
    Maar wat gek dat je hond ineens weer gaat rommelen.. lekker irritant is dat. Hopenlijk leert ze het ook snel weer af dan ;)

En betreft die fontanellen, die zijn inderdaad nog open, maar heb nooit eerder de hartslag opgemerkt.. Vandaar dat ik mij afvraag of dat eigenlijk wel hoort..

En je moet je niet druk maken om de bevalling meis ;) Het belangrijkste is dat jij ontspannen blijft. Positief blijven denken, ook jij kan het echt wel ;)
    En ja, in de meeste gevallen is het maken van het kindje leuker hahaha :)
    volg je trouwens een of andere zwangerschapscursus of dergelijke? :eek:

@Mikmak, Hoi mikmak, Dag Mikmak :) Maar je hebt dus een lekker dagje gehad! En Madam heeft het ook naar haar zin, mooi!

En ik vond het ook niet erg hoor, lekker met Dylano thuis ;) En zo ziek dat hij lag te kotsen en gillen was hij gelukkig ook niet, dus het viel nog mee. Het was voornamelijk vanochtend.. toen heeft hij nog een tijd suf op de bank gelegen.. was best zielig om te zien, maar het ging nu al een stuk beter! Hij heeft de hele dag alleen wel weinig gegeten, maar goed, zo een dagje is niet erg.

@Consider, Je meisje heeft dus niet gehuild met die prikjes, knap hoor! En fijn dat het niet erg is dat ze al op 4 flessen zit!
    Maar wat vervelend van je teen zeg! Klinkt echt frustrerend.. want je kan nu gewoon zowat niets doen of je voelt het al.. hopenlijk geneest hij snel ja.

@MamaSuus, Veel plezier morgen meis!

Deel Deze Pagina