Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    dag meetie, hoi meetie, was ik weer.....hahaha. ja was een heerlijke dag... en nacht, ze heeft van kwart over 9 tot half 6 geslapen vannacht hahahaha. doorbraak, doorbraak.... wel maar op 4 flessen maar goed wie weet zet het door...

vandaag wordt vast weer een heerlijke dag.

@consider, mooi je hebt dus een hele grote meid... niet huilen om de prikjes... :thumup:

@noa, ach zo vervelend is het niet om in het ziekenhuis te bevallen.. ik had een super leuk team toen... zaterdag overdag niet, maar toen het echt begon savonds en er de wisseling van de wacht was geweest had ik echt een leuke groep.... was wel een kamer vol mensen alleen toen ze echt kwam... KA, assistent, verloskundige en assistent verpleegster en co-assistent.. was een hok vol...lol

nou ben weer door.. efe een bakkie koffie inschenken en wat eten...

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen meiden.

nou vandaag dus lekker naar ouwehand. heb het brood al gesmeerd maar dde rrst ligt nog te pitten hihi. we willen om 8 uur weg dus maak ze zo maar eens wakker is nogal eindje rijden zon 2 uur geloof ik whhaha. jaja jem oet wat over hebben voor de kleine meid. (rot reclames hahaha) maar goed ben dr ook nog nooit geweest en word zon 20 gr vandaag dus wel lekekr voor een dagje uit.

@meetie, ach dylano ziekjes. zielg is dat he. komt dat doordat ie nu op school zit? omdat ie daar dan zoveel kontakt heeft met adneren. gelukkig knapte hij smiddags wat op. en nu je het zegt idd moet ook ff een tak afknippen. hier hang ik hem aan het plafond vorig jaar ook gedaan zodat katten en yasmine er niet bij kunnen. *ooh yasmine is wakker hihi hoor voetstapjes*
    jah is echt erg leuk hoor al die echos hihi vind het ook geen punt. heb dan wel hartje niet gehoord maar zag hem duidelijk en das ook super natuurlijk hihi. al is het maar kort.

@noa, leuk is dat he je kleintje voelen. nog ff en je voelt hem/ haar ekle dag. hihi. heb frummel nu ong 2 keer gevoeld jheel kort hihi. was echt heel wat anders dan darmen en ook op de plaats. maar jah aan de buitenkant zou het nog wel ff duren aangezien me placenta deze keer aan de voorkant zit.
    dus je kon ook moeilijk slagen lastig is dat he. wij hebben hier in de buurt alleen maar de c&a met positiekleding ook erg lastig. moet echt naar ned of verder in dld maar jah is niet anders. gelukkig heb ik nog wat van de vorige keer. alleen de shirtjes zijn wat uitgelubberd van op het laatst dus die kunnen nog niet hahaha.

@mikmak, zo dus julie hebben het kdv overleefd super zeg. en zelfs je haar kunnen doen tussendoor heerlijk he ff je handen vrij. wannweer moet je dan weer beginnen? en heb je er wat zin in?

@consider, nou auto is nog niet jklaar maar heb hem wel ff opgehaald hij doet het gewoon. is ook nog geen must die katalysator hij komt alleen niet door de tuv zo maar die is pas volgend jaar. het ding kwam maar niet heeft me auto de hele wk daar buiten gestaan ja nou als ze dan ff bellen mijn voorraad raakt aardig op tenminste de verse dingen. dus dr is nu nog niks aan gedaan slot moet nog kat nog de ruitenwisser nog. de jongens hadden alleen de kat gelasd dus rammelen doet ie niet meer. na jah dat scheelt weer voor kabal hahaha. breng hem nu morgne ochtend ff en dan zouden ze alles inbouwen is maar half uurtje zei hij. dus dan maar morgen hoor hihihi. vandaag lekekr naar ouwehand is zulk mooi weer.
    mijn vent is wwel gek op voetbal al kijkt ie thuis dus alleen in ned elftal en psv als het erop is maar ook niet altijd. en dan natuurlijk de samenvattingen hihi maar dat vind ik niet zo nramp.
    dus je hebt au teen das lastig weet hoe het voelt tenminste bij vinger wel eens gehad en is geen pretje. lekker in het zonnetje bakken dan maar vandaag.

@busster, uuuh sorry wet het ff niet meer hihi.

nou meiden moet echt verder nu manlief uit bed schoppen en spullen bij elkaar zoeken en beesten voeren dan kunnen we zo weg. ooh en nog olie pijlen ed pff heb het nog druk.
    nou fijne dag alemaal vandaag is lekekr weer dus geniet ervan.

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!

Bleh, nu werd baby ook met sotneusje wakker :( Gelukkig is het niet zo erg dat het over zijn gezicht loopt en hij niet kan ademen! En zelf voel ik het ook al op me keel.. dankjewel Dylano haha. Met hem gaat het gelukkig al wat beter! Zit nu te twijfelen of ik hem vandaag wel of niet naar school breng. Misschien dat ik hem liever gewoon maandag weer laat beginnen, aangezien ik het een beetje eng vind om hem half ziekjes naar buiten te nemen ivm koortsstuipjes.. Durf hem nu niet alleen te laten. Maar hij hoeft vanmiddag pas, dus ik kan nog even kijken hoe het met hem gaat.

@Mikmak, Hahaha dus jij bent met het juiste been uit bed gesprongen vanochtend! :)
    Maar fijn dat de heerlijke dag gisteren doorliep tot in de nacht! :D

@Mamasuus, Haha, stond jij helemaal klaar vanochtend, lagen die andere twee nog te pitten :p Zijn jullie nog op tijd kunnen vertrekken?
    Wat een gedoe met je auto, maar goed, hij rijdt nog. Geniet van je daggie! Het weer zit inderdaad mee!

En ik weet niet of hij door school ziek is, kan natuurlijk van alles zijn. Wel zag ik een briefje hangen met dat waterpokken heersde daar.. dus ben benieuwd!

En de tak aan het plafond hihi, wel een oplossing ja. Bij mij gaatie heel standaard in een vaas :p Er zit nog van dat nepsneeuw in en daar heeft Dylano al kuikentjes op geplaatst hihi. (Het is zo een lange glazen vaas)

En die positie-truitjes van de H&M zijn echt fijn. Ze raken niet uitgelubberd. Dus ik kan ze nu nogsteeds aan! :D

Nou, ik ga even douchen enzo, dan nog even stofzuigen en die handel.. Misschien dat ik daarna even beneden op de trap ga zitten, pak ik ook nog een beetje zon ;) Veel te mooi weer om binnen te zitten!
    Meiden, jullie ook genietse vandaag! En als ik jullie niet meer spreek, een fijn weekend toegenwenst! MamaSuus, veel plezier vandaag! En Busster, werkse meid. Waar was je deze week eigenlijk? :eek:
    Doeg!

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Goedemorgen meiden,
    Valerie heeft weer heerlijk geslapen, van 19.30 tot 7.45 u :confused:
    Heb me wasje alweer buiten hangen, woonkamer gezogen en gedweild, en ons bed verschoond. Zit nu ff met me teen in een bakje soda, ppff het doet zo'n pijn :(
    Zometeen Valerie de fles geven en dan naar een vriendin toe.
    Vanmiddag de woning bezichtigen, ben benieuwd.

@Noa, oke je gaat dus bevallen in het ziekenhuis. En over de bevalling moet je je niet te druk maken hoor. Ik zag er heel erg tegenop, maar als ik er nu op terug kijk, heb ik maar 5 uurtjes pijn gehad.
    Kan me voorstellen dat je nog niet echt iets durft te kopen. Ik heb de meeste dingen ook na de 20 weken echo gekocht, omdat we toen wisten dat we een meisje zouden krijgen.

@mikmak, woowww jou meissie heeft dus ook lekker geslapen of 4 flessen! Heerlijk hé! Hopelijk wordt het binnenkort wel wat later dan half 6 ;)
    Ga je nog wat doen vandaag?

@meetie, ja mijn teen is echt pijnlijk, heel erg vervelend. Net nu het zulks lekker weer is :(
    Ga straks naar een vriendin maar doe daar ook meteen me schoen uit.
    Dus waarschijnlijk wordt je zelf straks ook snotterig, erg vervelend. Gebruik je ook een neusspray voor Jesse. Ik had zo'n zoutoplossing van Otrivin voor Valerie, en het zorgde er wel voor dat haar neusje niet helemaal dicht ging zitten.
    Als ik jou was zou ik Dylano maandag pas weer naar school doen, kan hij nog ff helemaal uitzieken.
    Haha ik draag ook nog een positie truitje van de H&M, zo'n spaghetti truitje voor onder een trui. Hij lubbert inderdaad niet, en is lekker lang. Ik heb vaak dat truitjes omhoog kruipen.
    Geniet lekker van de zon!

@mamasuus, gelukkig heb je de auto ff weer. Kan je inderdaad wat grote boodschappen doen.
    Wat voor auto hebben jullie eigenlijk?
    Gelukkig hebben wij eigenlijk nooit problemen met onze auto's. Oh nee ik lieg, bij mijn auto moest laatst een lampje vervangen worden :)
    Zijn jullie nog op tijd weggegaan? Inderdaad een heerlijk daggie om er opuit te gaan.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Goedemorgen meiden,
    Valerie heeft weer heerlijk geslapen, van 19.30 tot 7.45 u :confused:
    Heb me wasje alweer buiten hangen, woonkamer gezogen en gedweild, en ons bed verschoond. Zit nu ff met me teen in een bakje soda, ppff het doet zo'n pijn :(
    Zometeen Valerie de fles geven en dan naar een vriendin toe.
    Vanmiddag de woning bezichtigen, ben benieuwd.

@Noa, oke je gaat dus bevallen in het ziekenhuis. En over de bevalling moet je je niet te druk maken hoor. Ik zag er heel erg tegenop, maar als ik er nu op terug kijk, heb ik maar 5 uurtjes pijn gehad.
    Kan me voorstellen dat je nog niet echt iets durft te kopen. Ik heb de meeste dingen ook na de 20 weken echo gekocht, omdat we toen wisten dat we een meisje zouden krijgen.

@mikmak, woowww jou meissie heeft dus ook lekker geslapen of 4 flessen! Heerlijk hé! Hopelijk wordt het binnenkort wel wat later dan half 6 ;)
    Ga je nog wat doen vandaag?

@meetie, ja mijn teen is echt pijnlijk, heel erg vervelend. Net nu het zulks lekker weer is :(
    Ga straks naar een vriendin maar doe daar ook meteen me schoen uit.
    Dus waarschijnlijk wordt je zelf straks ook snotterig, erg vervelend. Gebruik je ook een neusspray voor Jesse. Ik had zo'n zoutoplossing van Otrivin voor Valerie, en het zorgde er wel voor dat haar neusje niet helemaal dicht ging zitten.
    Als ik jou was zou ik Dylano maandag pas weer naar school doen, kan hij nog ff helemaal uitzieken.
    Haha ik draag ook nog een positie truitje van de H&M, zo'n spaghetti truitje voor onder een trui. Hij lubbert inderdaad niet, en is lekker lang. Ik heb vaak dat truitjes omhoog kruipen.
    Geniet lekker van de zon!

@mamasuus, gelukkig heb je de auto ff weer. Kan je inderdaad wat grote boodschappen doen.
    Wat voor auto hebben jullie eigenlijk?
    Gelukkig hebben wij eigenlijk nooit problemen met onze auto's. Oh nee ik lieg, bij mijn auto moest laatst een lampje vervangen worden :)
    Zijn jullie nog op tijd weggegaan? Inderdaad een heerlijk daggie om er opuit te gaan.

@Busster, joeeeehoeeee ben je er nog? Of ook ff druk druk druk?

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

alles goed hier, het is zalig weer dus niks te mopperen al zeg ik zelf.
    bedde goed hangt lekker buiten en hond ook hihi.

@meetie wat vervelend dat nu ook de kleinste ziek aan het worden is en nu net met het mooie weer
    er staat een buikfoto in me album zal binnen kort even een nieuwe maken wantja dan ben ik bijna op de helft.

@mama suus is het gelukt het bed uitschoppen hahaha en was mooi weer voor de dierentuin hopelijk hebben jullie genoten.

@consider ow wat knap van je meisje nou hopelijk zal ze dit volgaan houden, hoe is het met je teen echt vervelend is dat he. vooral met dit weer, maarja voordeel kan wel lekker luchten.ja koop pas dingen na de 20 weken als alles goed is want anders heb je alles en heb je er mischien niks aan
    ga er maar niet vanuit hoor

@mikmak ow jij hebt dus wel een leuke ziekenhuisbevalling gehad, ach hopelijk ga ik dat ook mee maken, het is toch wat gemakkelijker met een leuk team dan met eens stel meiden waar je het niet mee kunt vinden
    was de koffie lekker

en tja over het ziekehuis bevallen zal me gerust ook wel lukken, en ben dan weer een ervaring rijker. zit alleen erg in over me cardiolloog verleden, heb het heel snel als ik bv fiets en het is windkracht 6 zeg maar wordt ik heel licht in me hoofd enzo en heb ik het idee dat ik weg val, dus ja dat is even spannend

en me hond die is nu 1,5 jaar dus weer even in de puberteit, ze heeft het vooral als me vriend weg is dat ze kattekwaad gaat uithalen, dus hopelijk draait ze snel weer bij hihi. maarja het is een bullmastiff en die heb nou eenmaken eeng grote bek en is groot dus kan overal bij dus weg leggen heeft ook geen zin haha.

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    owja en ik volg geen curcus of zo. had dat wel leuk gevonden samen met een vriendin maar die zijn net bevallen en tja me zus neej hoor daar heb ik geen zin in. zwemmen had me wel leuk geleken maar kwa eczeem op me buik is het niet verstandig het chloor water dus helaas.

owja meiden heb net zo hele grote kaar gekocht bij de expo en opgestuurd naar boord, me vriend is binnen koort jarig zal mij benieuwe wat is er van gaat vinde hahaha. hij valt in iedergeval wel op.

8. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hoi ben ik nog even, Alex is er nog niet, maar volgens mij kan hij wel elk moment komen.. en ik haat zulke momenten, want dan ga je toch soort van wachten haha, dan ga ik telkens onbewust uit het raam kijken of ik hem al aan zie rijden :p Dus ik plof maar even achter me lappie.
    Heb ondertussen alweer de badkamer schoongemaakt, Dylano's kamer opgeruimd, onze eigen slaapkamer opgeruimd, de woonkamer voor groot deel opgeruimd, alles stof gezogen, afgestofd en schoongemaakt.. ben lekker op dreef hihi.
    O en Dylano heeft vandaag 2x op het potje geplast! Ben zo trots haha. Ja hij heeft ook beetje diarree, dus nu zijn zijn billetjes kapot, dus ik laat hem nu met zijn blote billen rondlopen in de hoop dat hij niet alles onderpist hihihi, maar het gaat goed! Wel laat hij af en toe wat lopen op het laminaat, maar dat is wel weer schoon te krijgen en dan til ik hem snel naar het potje hihi.

@Consider, Zo te lezen heb je een lekker vol dagje! En Valerie heeft weer lekker lang geslapen, fijn zeg!
    En momenteel heb ik geen spray voor die neusjes, maar had tijdje geleden inderdaad ook zo een neusspray speciaal voor kleintjes, vond hem wel fijn ja. Weet niet meer hoe die heette, maar weet nog wel dat toen ik die ging kopen, het echt zoeken was omdat de meeste niet geschikt zijn voor kindjes onder de 2 jaar :(
    Veel plezier met het bezichtigen van het huisje! En hopenlijk krijg je niet al te veel last van je teen.

@Noa, Ik kan me wel voorstellen dat je het spannend vind omdat je normaal snel wazig in je hoofd wordt :eek: Ik weet alleen dat op zwangerschapsgym werd gezegd dat je tijdens een bevalling niet flauw kan vallen door hyperventileren ofzo.. om de een of andere reden kan je lichaam tijdens een bevalling enorm veel hebben..

Met Dylano ben ik trouwens ook in het ziekenhuis bevallen. Ikzelf vond dat heel fijn hoor. Met Jesse ben ik ook in een kraamhotel bevallen. En bij beide bevallingen stonden alleen mijn verloskundige met assistent erbij, meer niet. hihi.

Hihi mannen lijken toch meer gezag te kunnen uitoefenen he.

Jammer dat je niet kan zwemmen door je eczeem. Dan maar bij een volgend kindje :p haha.
    En wat leuk dat je zo een grote kaart hebt gekocht! Zal hij vast wel leuk vinden toch :D

Nou, ik ga maar weer even stiekem door het raam gluren of mannetje lief er al aankomt :) Liefs

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ah mooi! De site werkte weer even niet, net wanneer ik dus ook een reactie wilde plaatsen, wat niet lukte (dacht ik) Maar nu kijk ik weer en zie ik dat hij toch geplaatst is! Hoef ik mooi niet alles opnieuw te schrijven hahaha.

Maar goed, Alex komt pas laat thuis :( Pas rond 8 uur ofzo. Kennelijk had hij gisteren rond etenstijd al gebeld, maar mijn telefoon heeft dat vannacht pas doorgegeven. En hij had gebeld met een ander nummer, dus daarnet had ik dat nummer teruggebeld en toen gaf hij mij Alex. Normaal bel ik geen onbekende nummers terug, maar ben blij dat ik het nu wel gedaan had haha anders had ik mij straks nog zorgen gemaakt over dat hij nog niet thuis was.

Dylano poept slijm :( Maar ja, hij is natuurlijk ook verkouden enzo, dus schijnbaar is het bij een kind dan niet erg, hoort erbij.
    Maar goed, ik ga er weer van door, twee kiddos roepen me haha
    Later meiden!
    Liefs

(Haha toen ik dit bericht wilde plaatsen, bleek mijn eigen internet het ineens niet meer te doen :))

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden was ik weer

heb lekker genoten van het mooie weer, en de kaart opgestuurd de vrouw moeest lachen bij het postkantoor
    toen nog even bij een vriendin op viste geweest en lekker in de tuin gezeten, heb nu alleen geen zin meer om te koken dus k eet maar wel me vlees met krieltjes en sla kan toch ook wel hihi.

@meetie
    ow kan je niet flauwvallen door je bevalling mooi om te weten hihi.
    en tja ove wie ik er bij wil denk alleen me vriend en heel mischien me moeder. hoe hadden jullie dat?
    balen dat alex pas om 8 uur thuis komt heb je daar al tijd op zitte wachte.
    e\n dylano al 2x op het potje knap hoor!

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zoo vandaag lekker pizza voor de tv 8)

Noa, je hebt wel lekker van het weer genoten vandaag, zo te lezen :D
    En ik zie niets mis in vlees, krieltjes en sla hoor.. Wat eet je doorgaands dan? :p

Met Dylano was alleen mijn moeder bij de bevalling. Me pa en ouders van Alex stonden op de gang te wachten. (Alex was onderweg uit Afghanistan voor zijn bevallingsverlof).
    Met Jesse was alleen Alex erbij en Dylano totdat ik moest persen (dat wilde ik hem besparen haha) En mijn ouders in de wachtkamer (met Dylano).
    Maar al had ik het mogen kiezen, dan was ook bij die eerste alleen Alex erbij hoor. Ik wilde eigenlijk mijn moeder er helemaal niet bij hebben, maar ja, puntje bij paaltje vond ik het wel erg fijn dat ze bij mij bleef haha, want in me eentje bleek toch niet zo makkelijk als ik mij voornam.
    Maar ja, je moet natuurlijk doen wat je zelf fijn vind, sommige mensen bevallen met hun hele famillie en vriendenkring om het bed.. :)

Zo.. hhahaaha ik moest nu even naar Jesse rennen haha, hij ligt in zijn box om te slapen en nu was zijn knuffel uit de box gevallen, lag hij mij toch een partij te krijzen tegen die spijltjes aan! Hahahaha mannetje. Dus heb hem maar weer teruggegeven en nu ligt hij weer lief met zn knuffeltje in slaapmodus :) geweldig

Jaa Dylano heeft vandaag meerdere keren op hetpotje geplast en soort van gepoept :D Ben zo trots! Ook zo nu en dan op de grond haha en in de box! Omdat hij naar de baby stond te kijken.. dus ik wacht even tot Alex thuis is, dan kan ik die box uit elkaar halen en schoonmaken... grrrr... maar me pizza is klaar! Later!

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @meetie ja heb zeker genoten van het mooie weer!
    hmm ik kook meestal wel alle dagen hoor maarja als ik dan ook is zondig dan denk ik owjee moet wel groente eten maarja de laatste tijd hik zo tegen me groente aan dus zorg ik maar dat ik voor de rest genoeg vitamine binnen krijg.

ow alex was nog onder weg hmm dat was even jammer.
    ik denk ook wel dat ik alleen ga met me vriend het is tenslotte iets van ons, en mischien moment van de waarheid dat ik toch graag me moeder er bij wil hebben. ach heb nog ff/ me schoon ouders zullen zeker wel wachtte in het zh op het moment ik echt bezig ben, is hun 1e kleinkind hihi.
    goed hoor van dylano hopelijk wordt hij snel zindelijk
    en jesse dus ook lekker in slaap gevalllen.
    was je pizze lekker?
    en de box al schoon gepoetst hihi

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh nou ik zie krieltjes, vlees, sla niet als zondigen :oops: Daarom dat ik vroeg, wat jij normaal eet.

En wat bedoel jij met 'het moment van de waarheid'? Het moment dat het kopje eruit komt? Maar ja, als het jou leuk lijkt om op dat moment je moeder erbij te laten roepen, dan moet je dat doen toch ;)

Heb de box even snel schoongemaakt, de kleine slaapt er nu in en het is donker daar, dus morgen doe ik het wel nog een keer grondig over. Het is er namelijk helemaal ingelopen, in de la en alles.
    En me pizza smaakte goed hoor ;)

En het gezinnetje is weer compleet! Heerlijk! Haha Dylano wilde meteen alle aandacht van papa, zo schattig! Alex zit nu even te gamen, dus hang ik ook nog lekker even op de bank met een theetje.
    Daarnet toen ik Dylano naar bed bracht, vond ik hem warmpjes aanvoelen, ik temperaturen en ja hoor, koorts.. heb hem toch maar in bed gelegd, maar tot nu toe lijkt het goed te gaan! Al is hij wel erg snotterig aan het snurken, maar daarnet voelde hij wel weer normaal aan kwa temperatuur. Zo nog maar een keer kijken en ook voor ik naar bed ga, vind het toch maar eng.

@Mikmak, Hoe is het met Linette? Is zij nog verkouden? :eek:
    @MamaSuus, Hoe was het in Ouwehand? :D
    @Consider, Beviel het huisje jullie?

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    alles is weg... GRRRRRRRRRRRR

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    whahaha dat schiet op zeg. mannen ook he hihihi.

zag net bovenin staan dat ie had lopen rommelen aan de site en pwer ongeluk van alles verwijderd had hihi na jah kan gebeuren is voor ons alleen beetje lastig met ons geklep he.

als het goed is is het vandaag mooi weer dus lekekr de was doen ed. kan alleen maar aan een kant wat in de tuin doen want daar ziet niemand iets want jah hier is het vandaag officiele vrije dag en dan word er dus echtn iert gewerkt hoor. vind het ook geen ramp hoor lekekr rustig met madam op de andere kant. daar hebben we ook tras ed dus ik vermaak me wel hihi.

zo nog ff op zoek naar eentaart voor madam, normaal maak ik ze altijd zelf. heb al een elmo en een shaun het schaap taart voor dr verjaardag gemaakt. maar nu wil ze een disney prinsessen of een my litle pony taart. en jah dat word me iets te duur om te maken. dan kan ik beter ff naar goeie banketbakker gaan en kijken wat ze daar hebben.

nou meiden weet dus niet wat er gister nog gekletst is dus. tjah dan hoor ik het wel weer.

gr suus

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oo dat is echt een heeeele boel tekst wat verloren is gegaan.. En ik was gisteren nog niet eens klaar met jullie reacties lezen, dus ik heb geen flauw idee wat jullie nog verteld hebben gisteren. Nou ja, we zullen het vast wel overleven hihi.

@MamaSuus, Haha nog lekker ouderwets dus daar, dat je op een dergelijke dag echt niet mag werken :p Is dat op zondagen ook zo? Ach, en in dit weer beetje in de tuin hangen lijkt mij ook geen probleem :D Wordt vandaag weer heerlijk! Helaas wel voor maar 1 daggie, want komende dagen gaat de temp weer omlaag, maar goed, mag niet klagen!

En hoe maak jij dan zo een elmo of shaun taart? :eek:
    Och ik had laatst toch mooie taarten gezien bij een banketbakker! Was ook een prinsessentaart maar die zag er ook uit als een prinses, waarbij haar jurk dus de taart was.. prachtig gewoon, maar ik wil de prijs niet weten! :) Ik had me taart voor Dylano toen gewoon bij de HEMA besteld haha, want bij bakker vind ik echt duur haha.

Uf ik weet verder ook neits te vertellen hahaha.

@Consider, Hoe gaat het eigenlijk met werken? En met het wegbrengen van je meissie?

Oja! Ik herinner me ineens iets wat ik wel heel graag wilde vertellen! Daarnet toen we opstonden, ging ik eerst zijn melk maken ipv zijn luier verschonen. En tegen de tijd dat ik hem zijn melk gaf, zei hij dat hij naar de wc moest. Dus ik zet hem op het potje.. is heel zijn luier nog droog!!! :D Terwijl normaal zijn luier vaak zo vol zit sochtends dat hij doorlekt..
    Zo vanuit zichzelf! De afgelopen dagen heb ik er namelijk ook niet zo op gelet, omdat we toch naar school en het cb enzo moesten, dus had hij luier aan. Oh echt goed!!!

En Alex ligt trouwens in ons bedje ;) Stond gister eind middag ineens voor de deur! Heeftie vandaag vrij gevraagd, dus lekker heel lang weekend!
    Haha en nu gaat hij echt voor elk windje wat hij moet laten op het potje zitten :)

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

O oja ik zag gisteren nog net wel dat ELIESJA een reactie had geplaatst! Leuk dat je even langs kwam meid :D Ja dat het druk is met drie uks kan ik mij heel goed voorstellen hoor! En helemaal als je mannetje weer weg is :( Is hij nog lang van huis?

18. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Dag meiden,

Hier even een berichtje van mij...

ja waarom zullen jullie wel denken...

Nou Julen krijgt een broertje of zusje ergens midden december!

Ik wilde jullie t nieuws niet onthouden natuurlijk..

Oja, Meetie, wil je er nog niks over zeggen op hyves.. hihi..

Liefs Miekje

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

AAAAAH MIEKJE ! ! ! ! :D :whistle:
    Wat leuk meid! Toch?
    En ik zal er niets over zeggen op hyves hoor!
    Hahaha ik word helemaal blij van dit bericht :)
    Nou geniet lekker van je zwangerschap! Heb je al kwaaltjes?
    Liefs

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

alles goed? hier wel hoor, al heb ik me kleintje vandaag niet echt voelen gymen waar ik wel op gehoopt had, maarja in deze tijd hoef je ze nog niet te voelen natuurlijk.
    vanmmiddag de hele dag met me nichtje van bijna 5 op pas geweest was erg gezellig.
    moet strax haar kleren alleen nog brengen naar oma want daar ging ze slapen haha.

@meetie knap hoor van dylano dat hij het zelf aan geaf vanmorgen
    en alex had dus dagje vrij lekker hoor. ik moet nog 3,5 week wachtte hihi.
    maar schiet op.

@miekje hoi hoi gefeliciteerd met je zwangerschap.

de rest ben ik even kwijt ga even gauw de hond uitlaten en dan de spullen brengen
    dus tot later meiden

Deel Deze Pagina