Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @miekje, wauw meid gefeliciteerd zeg. das dan ook lekekr vlot gegaan of niet. julie zouden toch beginnen in maart lekker meid.geneit er lekker van.

@meetie, ooh goed zeg dat ie vanacht droog gebleven is zeg. dat kan soms zo ineens he. het kan nog een paar keer mis gaan maar begin is er meid helemaal super. weet je wat ik nu in het begin altijd deed. had bij madma zon zeil van bevalling onder dr matrasbeschermer gedaan. zodat het mocht het misgaan niet doordrong tot dr matras. heb ook wel van die kleine kinder dingen hoor maar jah ze zwerft nogal eens door bed en het ging natuurlijk net altijd ernaast hihi. wil nog eens zon molton halen van ikea geloof ik zon waterdichte. schijnt ook goed te ademen.

en wat een leuke verrassing vna alex zeg dat ie lekker vrij is. herlijk zeg.
    en jah die taarten die maak ik dus zelf. volgens mij staat de elmo wel op mijn hyves een van de eerste foto`s. doe het van marsepijn. ben nog geen expert hoor hihi maar begin is er hihi. vind het erg leuk ook. en miss dat ik het dit keer otch zelf doe hihi. want bestellen heb je vak slagroom taart en dat vind ik echt niet lekker. of je komt uds op bruidstaart prijsen uit zon 3 of 4 euro per stukje nou dat vind ik ook te gek voor een verjaardag. dus morgen ga ik proberen zelf fondant te maken dat schijnt makkelijker te vormen en dat kun je mooi kleuren. anders heb ik altijd een witte ondergrond omdat je hier in de winkel dus de marsepijn zo op een rolletje kunt kopen hihi lekker simpel he. maar ze wil dus echt een my little pony taart dus meot ik me best nog maar eens doen. morgne ff oefenen met dat spul maken en dan miss fff een paastaart maken hihi en dan met 2 wk maar een pony taart als het lukt.

@noa, gezellig horio daggie met je nichie is altijd luek he met zon leeftijd hihi die kletsne ook zo lekker eigenwijs.

nou hier was het heerlijk daggie hoor super zonnetje lekker verbrand wahahha. net allemaal ff gedouched en zo met manlief op de bank met koppie thee en voetjes hoog hihi. kan ik morgen nog ff gauw naar lidl voor verse dingetjes wil nog meloen halen en aardbeien voor me chocofondue hihi. mmmmm. nou meiden ben dr vantussen.
    prettig paasweekende alvast.

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ooh jah bednk me ineens hihi.\

idd meetie hier is zondag ook echt een rustdag en ga je dus neit grasmaaien hihi. en ik vind dat echt heerlijk. irriteerde me er in ned steeds meer aan. eerder was het toe nin onze buurt nooit maar kwamen toen steeds meer amsterdammers ed en jah die gaan op zat op visite en grasmaaien op zondag. als de rest rusitg op hun tras zit met boekie ed. echt irriteerde me daar zo aan. maar nu hebben we dat dus neit meer heerlijk hihi iedereen heeft op de zelfde dag de rustdag hihi en niet de een op zat en de ander op zondag.
    zo mopperden die lui in ned zelfs als wij om 8 uur op zat al druk aan de gang waren. wahahah hoezoe omgekeerde levenstijl.

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Noa, Gezellig weer met die kleine meid. Ze heeft wel een leuk weekend dan :D Eerst bij jou en daarna logeren bij oma haha.
    En ja nog 3,5 weekje voor je mannetje weer terug is.. houd je het nog vol?

@MamaSuus, O jaa ik heb je elmo-taart gevonden hoor! Leuk zeg! En wat voor een taart maak jij dan, aangezien je niet van een slagroomtaart houd? :eek:
    Echt geweldig zo een zelfgemaakte taart 8) ik ben benieuwd wat je van de My Little Pony thema maakt hihi :D Als hij af is maak je er maar weer een foto van!

En dat is wel handig ja, zo een zeiltje op Dylano zijn bedje doen. Maar vanacht had hij gewoon een luier aan. Nu ook weer, ben benieuwd of hij weer droog blijft! Maar ik zal de tip onthouden :D Zo een nat matras is ook niets.

Haha je bent vanmiddag dus verbrand in dit voorjaarszonnetje :D Ja het was echt warrrmm! Als we een tuin hadden was ik er zo in bikini gaan liggen! oh.. zie nu net een flits :eek: Volgens mij gaat het hier dus onweren. Jammer dat Alex en ik beiden achter de pc zitten hihi, vind onweer altijd zo gezellig :p Alex ziet er niets boeiends in, dus ik denk niet dat ik hem bij me op de bank krijg hahaha.

Oja, wat was dat ook alweer met je fondue plannen? Want dat stond volgens mij in het gedeelte wat nu dus verdwenen is :p Maar chocoladefondue, jammie!

WOW :confused: Ik drukte perongeluk op een verkeerd knopje waardoor ik naar een ander pagina ging ofzo, geen idee, in ieder geval, werd er toen gevraagd of ik het concept wilde opslaan! En nu ik dus weer hier op reactie plaatsen klikte, kon ik deze tekst weer laden, damn.. gelukkig :D DAs handig!

Maar wat grappig dat zondag ook echt een rustdag is daar! Hahaha ja wel droog hoe dat anders is tegenover hier. Kan me voorstellen dat dat wederzijds irritaties op kan leveren.

Zucht, hier wilt Jesse niet gaan slapen. Net heb ik al een half uur met hem lopen wiegen enzo, daarna is Alex nog een half uur bij hem geweest, maar nu hoorde ik de baby dus opnieuw gaan huilen en Alex komt gespannen de woonkamer inlopen met alle deuren achter zich sluitend.. hihi.. :( kindje toch..

Oh en bwhahaha vanmiddag stond ik met Dylano voor een gesloten schooldeur! :) Ik had nog op de site gekeken of hij vrij had vandaag, maar ik zag niets staan. Wel maandag, maar over vandaag niets, dus ik ging er van uit dat er school was.. maar blijkbaar dus niet. Ach, vond het niet erg om de zon in te moeten hihihi

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hihi meetie, oepsie dus van de school, maar idd lekekr wandeltochtje dan toch in het zonnetje.
    dus jij vind onweer oo kzo sellie hih ben dr ook gek op. leekr die harde klappen ed. en flitsen maar jah hier onweer het niet zo vaak hihi. maar als het dat doet is het echt mega hard klinkt hier over het moor heen echt geweldig dan.

en jesse nog wat willen slapen?
    ik maak mijn meeste taarten zelf heel af en toe koop ik eens een. en dan alleen maar de appelwalnoten taart hier uit de diepvries die bak je zelf af en is echt geweldig. verder maak ik vanalles hoor monschou, cakeachtigen. appeltaart. en alle wazige taarten die ik hier maar kan vinden. onze vrienden vinden het ook altidj weer gewldig op een verjaardag die drinken vaak geen koffie maar biertje maar dan wle met zelfgemaakt taart whahaha.
    die tarten die ik dus zo versier voor verjaardag zijn 2 biscuitbodems. (koop je hier kant en klaar leker simpel ook whahha) dan vulsel ertussen van de enen keer vanillecreme met aardbeien. en de andere keer frisse arrdbeien mengsel. en dit keer wil ik hem vullen met bosvruchten bavarois . heb wel veel meer lekre mengsels gezien hoor zoals toblerone en after eight maar jah madam moet het ook lekker vinden natuurlijk. met after eight is ook zo lekker heb eens een ijstaart gemaakt voor na de bbq met onze vrienden. had uds smiddags geen taart en dr waren er al een paar verbaasd tot ik dus met het nagerecht aankwam. hihi ze hebben toch lopen smullen was echt mega lekker after eight en dan met mel;oen jammie jammie.

nou zou eens ff verder min boodschappen lijsjte maken wilde al weg maar jah madam slaapt nog en die wil mee. dan maar wat later weg dus.
    ooh die werd trouwens vanmorgen wakker met weer eens nare droom jhihi wel en komische want was maar nee mama ik wil geen jurk aan whsahhaa. en das dan een meid. hihi

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hoi, was ik weer......

nou hier op zich wel een giede nacht gehad, madam sliep tot een uur of 6, wij hebben echter wel een korte nacht gehad.. almar kwam van scouting snachts terug (en een biertje in de stad) en bsloot nog effe het vuur buiten op te stoken dus ben uit bed gekropen in mn ochtendjas tegen hem aan gekropen ik een wijntje hij een grappa, zat ie te vertellen dat ie zo klaar was met defensie, en dat ie thuis bij mij en linette wil zijn, en dat ie zich zoooooo veel hechter met mij voelt en zoooo gelukkig en dat ie zit te snikken in de auto omdat ik een gehaktballetje met mosterd smorgens op zn broodjes had gedaan.... en dat ie die mensen daar gewoon niet begrijpt.... of wij nu zo ruimdenkend zijn of hun zo bekrompen en dat we zo hard moeten werken en wat we werkelijk willen niet mogelijk is door de huidige samenleving.... kortom hij was wat emotioneel, maar we hebben tot een uur of half 4 nog buiten gezeten bij het vuur.... hoe schattig

@miekje... geweldig, gefeliciteerd.... heerlijk gewoon voor jullie

meiden denk dat ik er pas na de pasen weer ben, dus voor iedereen sorry dat ik niet reageer, strax op mn werk heb ik er weer meer tijd voor, ga nu nog effe extra genieten van mijn laatste verlofdagen...... mijn meisje en mn mannetje....

ik hoop dat iedereen een fijn pasen heeft en tot laters... x

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

lekker weertje he!!!(hier teminste wel) hier gaat alles goed, aleen heeft het gister aardig geomweert egt harde klappen zaten nog lekker in de tuin bij vrienden en opeens werd het donker en rake klappen, nou toen moest ik nog naar huis rijden ben maar snel gegaan de hond was alleen thuis. vindt ik dan zo zielig mw was meer op de bank gekropen hahaha.

en me nichtje heb cker een leuk weekend want vandaag had ze schoenen gekocht met me moeder(haar oma) en ik ben mee gweest dat ze bij de mac gingen eten en toen nog even met haar gespeeld bij me moeder thuis. ze ging daar nog 1nachtje blijven hihi. zo lekker meissie en kwebbelt inderdaad wat af.

@mama suus is de taat gelukt? en bij jullie kan je dus marsepijn los kopen heerlijk maar gooed dat het hier niet kan hahaha.

@meetie. ja nog 3,5 week en dan is hij er weer. houdt het wel vol hoor maar de laatste dagen duren altijd lang vindt ik maarja niet te veel aan denken gaat het zo voorbij hihi.en hier hadden de scholen ook vrij hoor, dus blijkbaar door hele land hihi. en omweer is inderdaad gezellie samen met je mannejte op de bank maar die van jouw is daar dus niet gevoelig voor hihi
    was dylan nu weer droog?

@mikmak ohhh wat romantische saampies in de tuin bij het vuur, en wat een lieve woorden. maar kwam dat door het biertje of niet dat hij er nu over dacht?
    en inderdaad zal kort nachtje dan zijn geweest voor jullie hahaha maarja goede reden toch?

nou meiden iedereen alvast een fijne paas toegwenst

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.038
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Heey Meiden, zoo er is weer een hele lap tekst weg haha.
    Ach we beginnen gewoon weer opnieuw.
    Donderdag avond is me man thuis gekomen. Vrijdagochtend hebben we het huis nogmaal bekeken, dit keer was er een andere makelaar bij. Deze man was erg zakelijk. Eigenlijk wilden we meteen een bod uitbrengen, maar durfde dit niet echt tegen deze man te doen. Dus dan maar telefonisch...is hun kantoor op goede vrijdag gesloten.
    Dus dan dinsdag maar een bod uitbrengen.

Vrijdagmiddag even met mijn moeder naar de stad geweest er was daar bloemenmarkt. Het was echt ontzettend druk en warm. Na afloop had ik weer zo'n last van mijn teen, hij was meteen weer dik. En het ging net de goede kant op, dus tja maar weer niet teveel lopen.
    Gisteravond nog vrienden op bezoek gehad.
    Vandaag lekker uitgeslapen, en vanmiddag boodschappen gedaan en bij mijn moeder op visite geweest. Daarna hebben we lekker gebbqt, het was ook zulks mooi weer.
    Mijn man heeft net het gras gemaait en is nu nog een beetje bezig in de tuin en ik heb een chocolade cake in de oven

@mikmak, wowwww jullie hebben dus nog midden in de nacht bij het vuur gezeten, echt romantisch. En ook nog goede gesprekken gehad, erg fijn.
    Geniet van je laatste verlof dagen, ben benieuwd hoe ze het op je werk hebben uitgehouden met je leuke vervangster :)

@mamasuus, wowww ben jij zo goed in taarten maken? Vind dat echt heel knap.
    Ik kan alleen appeltaarten, cake's, muffins etc maken. Maar moet eerlijk bekennen dat wij hier echt een heerlijke banketbakker hebben. Deze is ook hofleverancier. En ik denk echt niet dat ik het net zo lekker kan maken.
    Ik denk dat je je dood zou irriteren als wij je buren waren. Wij zijn juist vaak op zondag in de tuin bezig. Op zaterdag doen we vaak boodschappen en hebben we veel andere verplichtingen. En zondag is meestal de dag dat we lekker thuis zijn, dus tja op zondag wordt hier vaak de auto gewassen en het gras gemaait :)

@meetie, het werken gaat goed, heb het prima naar mijn zin. Het wegbrengen van Valerie is geen probleem, ik weet dat ze in goede handen is. Heb echt een leuke gastouder.
    Helaas weet ik nog niet of ik na de zomervakantie terug kan komen, ik hoop het zo. En anders moet ik op zoek naar wat anders, maar heb echt totaal geen zin om te zoeken en te solliciteren.
    Wat super dat Dylano zelf aangaf dat hij naar de wc moest, en dat hij ook nog droog is gebleven. Echt heel knap :D
    En wat leuk dat Alex onverwacht voor de deur stond, heerlijk een lang weekend met z'n allen.

@miekje, GEFELICITEERD! Wat super leuk dat je zwanger bent :D
    Hoe ver ben je nu? en al last van vermoeidheid? misselijk? Geniet er van :D

@Noa, over 3 en halve week is jou mannetje dus weer thuis.
    Ga je nog iets doen met de Paasdagen?
    Dus jullie mooie grote stoere hond is bang voor onweer haha :) Onze kat is ontzettend bang voor de sirene die afgaat elke eerste maandag van de maand.

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi hoi

nog steeds alles goed hier hoor hahaha. heb lekker genoten de rest van de dag van het mooie weer. net belde me vriend op hij moet geopereerd worden aan ze voet zodra hij thuis is. zit een onsteking in en aan boord durven ze het nu niet aan. bij hun aan boord is wel een operatie kamer, maar kwa infectie gevaar durve ze niet.en het kon nog wel heel even wachtten

@consider. jullie hebben dus een lekker dag gehad, en de cake gelukt? je mag wel een stukje deze kant opsturen hoor hahahaha klinkt erg lekker. ja nog 3 weekies dan is me mannetje er weer. kunnen we hem weer ophalen. ik ga morgen brunchen met de familie dus wel even gezellig. en maandag ga ik bij schoonouders eten. dus vermaak me wel.
    en die grote stoere hond is inderdaad bang van omweer, maf beest terwijl ze vuurwerk niet eng vindt. maar jullie mooie kat houdt er dus ook niet van.
    ach mischien een beetje beest eigen.

nou meiden ga even tv kijken en me was ophangen. en dan zometeen me bedje opzoeken ben best wel moe.

fijne paas

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @noa, nee dat komt niet door het bier, alhoewel dat bij hem wel soms helpt wat makkelijker over zijn gevoel te vertellen ;).. duurt soms bij hem even voor hij begint te vertellen...

@consider, maar ja het is wel heerlijk romantisch en was gisteren dan wel dood moe, maar ach dat mag de pret niet drukken he...

maar gelijk een bod uitbrengen... oh nee zou ik ook niet doen, zeker niet laten pushen door een makelaar die denkt makkelijk geld te verdienen hihi

@suus hoe smaakten de taarten??? zijn ze allemal gelukt? of was het er maar 1... lol

@meetie, dus een extra dagje vrij voor dylano.. ach kan geen kwaad toch... lol

nou hier al weer op.. wachten tot ze slapt en dan kruip ik ok nog effe bij mn mannetje in bed..

vrolijk pasen iedereen

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

alles goed? de brunch viel beetje tegen was weinig wat ik eten mocht dus ik had pech!!! dus heb thui meteen de kast opengtrokken hahaha.kleintje is gek van naar beneden trappelle daar voel ik het ook alleen best irritant af entoe hahah

@mikmak ow hier nog zo man die niet over ze gevoelens praat of moeilijk met een biertje er bij gaat het inderdaad wat makkelijker. toch fijn dat jullie een fijn gesprek hadde gehad.

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    he meiden was ik ook weer.
    iedereen een fijn paasweekende gehad?
    wij in ieder geval wel hihi zondag hebben we eerst sellie ontbeten. erna zijn we naar de dierentuin geweest om eieren te zoeken nou dat was echt een succes hihi. we kregen bij de kassa stiekem een zakkie met drie eitjes en konden we dan zelf steeds verstoppen nou ze vond het super manlief ze steeds stiekem verstoppen en dan samen zoeken. maar je moest er wel bij blijven want waren van die irritante grotere kids die ze anders nog zo voor je wegkaapten. waren er twee die ons achtervolgden zo lastig hihi. waren we nog bij de berggeiten en van die steenadelaars oid. en die vogels die zaten gewoon waar je ook zelf staat. echt zo bijzonder. die beesten hebben spanweite (huh weet ff neit hoe je het precies schrijft hihi) 2,70 echt mage groot dus. en die zaten dus gewoon op een kleine meter ven je af op de omheining en konden dan zo bij je komen echt heelgaaf. normaal zitten ze altijd op de bergjes heel eind weg. smiddags hebben we ff underdog gekeken erg grappige film. en savonds lekker gegourmet was erg leuk alleen waren madam en papa weer eens ant ruzie maken dus dat was minder. als ze allebei hun bleodsuiker laag hebben dan hebben ze vaak strijd hahaha. wat wil je ook met een steenbok een stier en ik ben een ram wahahaha. ruzie alom dus, het toetje was echt mega lekker. die chocofondue met fruit jammie. en ok zo simpel. je haalt die potties bij c1000 stopt ze min in de magnetron en klaar. en echt verrukkelijk en helemaal niet heet ofzo wat wel prettig was voor yasmine.
    na het eten nog ff naar het paasvuur geweest was ook heel leuk. heeft ze lekker met vriendje gespeelt. hihi die waren ant kloien smane zon leuk gezicht. waren ze ineens helemaal naar de andere kant van het weiland whahaha. je zag allemaal mensen kijken van he waar gaan die twee ukkies heen. hihi maar mijn vent had ze in de gaten. dus dat scheelt. wij zieden al die gaan vast "brommers kieken"wahahaha.

ooh trouwens ook nog sneu nieuws ben een katje kwijt. ze is zatavond ontsnapt en sindsdien niet weer gezien. heel veel geroepen ed. de ander is er al weer maar zij niet. kan dr niet vinden snap dr niks van. want ze is dus een echte huiskat en zodra ik weg ben is zij in huuis en blijft daar tot ik trug ben. ze gaat alleen naar buiten als ik er ook ben en dus echt niet ver. ben dus bang dat ze ergens van geschrokken is en hem gepeert is en nu de weg niet meer kan vinden. en het is dus ook bepaalt geen jager. dus denk dat ze niet veel te eten zal krijgen dan. daarbij heeft ze chrinochse niesziekte. erg zielg dus. wqe gaan zo ff het moor in daar ff roepen en zou vandaag ff een papuiertje ophangen bi jde winkel hier.

@mikmak, wat sellie zeg zo met je vent snachts met vuurtje buiten. sellie kletsen.
    hihi heb maar een taart gemaakt maar me fondant is keihard geworden had dus toch te veel poedersuiker denk ik hihi. terwijl ik al minder had dan erop stond maar goed. volgende keer dan maar beter. oftewl haal wel van te voren nog ff een rol marsepijn mocht het met dr verjaardag ook niet gaan. dan toch maar daarmee jah je meot toch iets. en haal toch altijd een slagroomtaart hoor voor de kaarsjes. want die vind ik op zon mooie altijd wat zonde hihi. zet i kdaar ook wel een pony op whahaha. maar de vulling van de taart was echt mega lekker hihi. bosvruchtenbavrois dus mmmm.

@consider,whahaha jah dan irriteren wij ons zeker aan elkaar hihi. als je hier in dld zit heof je het ook echt neit te proberen hoor. ken toevallig een hollander die eht ook gedaan heeft nou die lag er meteen uit en moet nu goed zijn best doe nweer een beetje geaccepteerd te worden hahaha komisch eh.
    en tjah echt goed in taarten bakken ben iok ook weer niet tenminste dan niet. dat mooie versieren wil ooit nog eens een workshop ervoor doen maar jah eerst maar eens een auto zodat ik er heen kan gaan hihi. probeer wel alles uit hoor als ik wat lekkers zie dan probeer ik eht. en tjah gaat ook wel eens mis maar daar leer je dan weer van he. heb altidj backup whahah. dus altijd een i nde diepvries als er visite komt want kan altijd wat misgaan natuurlijk als je hem vergeet bijv.
    dus het huis bevalt toch wel? nou ben erg benieuwd hoor. dus vandaag gaan jullie het proberen. had het er gister nog overm et me vent dat de meeste millitairen toch best veel kunnen krijgen. maar vaak komt er dan wel achteraan dat hun vrouw dus ook meedoet. hihi. zo heeft me vent het er wel ens over en zeggen ze jah ik kan zoveel krijgen. en me vent dan meteen jah is dat me of zonder je vrouw erbij. en jah dan komt er dus vaak uit, idd met vrouw. want alleen wil het dus echt niet zoveel. wij hebben er bewust voor gekozen het alleen op die van me vent te doen. en kunnen dus idd niet zoveel krijgen. in ned krijgen we dus ook echt geen huis hihi. zij necht te duur voor ons nu. geloof dat ons maximum op 120 ligt oid. en jah daar krijg je niks voor in ned. tenminste geen echt huis met grote tuin hihi.
    en hoest nu met je teen?

@noa, he balen zeg dat de brunch tegenviel. heb je buiten de deur gedaan dan?
    wat alstig zeg dat je vent een onsteking heeft in ze voet. en dat eht dan zo hefitg is dat het geoppereerd meot worden zeg pff. ach nog ff en dan is ie er weer he. lkker nog ff samen genieten van het getrappel.
    dus je stoere hond is bang voor onweer. zie je toch veel vkaer he. onweer is voor die beestjes toch iets heel apparts. gelukkig valt het bij ons mee met de angst ervoor. ze houden dus alleen iet zo van vuurwerk. maar jah dat is hier gelukkig niet zoveel. alleen die klappen dan . dus doggies krijg je dus ook echt met oud en neiuwe niet naar buiten voor een plasje hahaha.

ooh miss dat een van jullie dat weet. heb in me zij en dan meerbovenin zon last vooral savonds. den kzelf me darmen maar wet niet zo goed wat i keraan moet doenh. als ik erop druk voelt het alsof het helemaal blauw is. erg vervelend dus.
    ooh en voelden jullie ook je baarmoeder zo beurs vanaf buiten. kan het men iet herinneren van yasmine maar jah miss dat dit nu si omdat de placenta voorligt. maar als ik dus beetje druk onderin dan voelt het ook helemaal blauw aan.

nou meiden ga nog ff me haar doe ndan gaan we zo ff moor in katje zoeken.

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ben ik ook weer vanaf mn werk... helaas.. het verlof zit er op... meissie is thuis bij papa en het enigste wat ik denk is... is het al tijd om naar huis te gaan...

nou kom straks wel effe terug dus tot straks allemaal

13. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Dag meiden,

Dank voor de lieve felicitaties!!
    Ga vandaag toevallig met J naar de HA, dus ga vragen om een termijn echo, omdat ik niet weet wanneer ik uitgerekend ben..
    Heb nl positoief getest op dag 36, maar goed ik weet dus niet hoe lang mijn cyclus was..Kan best zijn dat ie 28 dagen was, dan zit er met de test een verschil van 8 dagen (das toch meer dan een weekje..)
    Dus vandaar..
    Als ik meer weet, kom ik t zeker even vertellen..

Oja, we zijn er heeeeeeeeeel erg blij mee... Tis zo onwerkelijk, dat wel, omdat we er gewoon nog niet zo mee bezig waren.. was pas net van de pil af en de vorige keer ging Miekjeman destijds op uitzending toen ik stopte.. Dus ja, nu was t ineens zo snel raak, dat hadden we niet verwacht.. hihi

14. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hey Dames,

Wat een rust hier !!
    Weer een heel stuk tekst weg ook zie ik . Nou ja kan gebeuren .

Zo ik heb genoten hoor van het paas weekend zaterdag moest ik natuurlijk wel werken en het was echt super druk in Amsterdam met touristen dus mijn busje zat lekker vol maar ik was echt gesloopt toen ik thuis kwam want als er veel touristen in Amsterdam zijn en het is lekker weer betekend dat dat ze gaan fietsen met z;n alle maar dat kunnen ze helemaal niet dus moet je echt 3 keer zo goed opletten als ze in de buurt van de bus komen .

Zondag heerlijk met Mara van het mooie weer genoten , jammer genoeg was John naar Ajax maar ach met z'n 2tjes hebben we het ook leuk gehad en gisteren is mijn vader op bezoek geweest en hebben we heerlijk gegourmet .

Vrijdag kwam mijn moeder trouwens Mara thuis brengen na het oppassen had de kinderwagen en lekke band dus ik zag de bui al hangen dat omdat ik moest werken zaterdag en het pasen was we geen tijd zouden hebben om het bandje te vervangen . Gelukkig was mijn moeder even naar de prenatal gegaan om te vragen wat het koste maar daar moesten ze een binnen bandje bestellen en die moet je dan zelf op het wiel zetten .niet handig dus want dan hadden we de hele pasen niet weg gekunt met Mara . Zaterdag is ze dus naar ons gekomen zodat john bij Mara kon blijven terwijl zij met het bandje naar de fietsenmaker ging en die heeft hem gelukkig gemaakt . Veel beter want ik ben geen held in banden verwisselen en we hoevden er dus niet op te wachten zopals bij prenatal.

@ Mamasuus mmmmmmmmm klinkt lekker hoor al die taarten die je maakt, en chocoladefondeu ooooh smullen .

@ Eliesja Leuk dat je even langs kwam om hier een bezoekje te brengen jammer genoeg heb ik je berichtje niet kunnen lezen want die is dus verdwenen. Hoop dat alles goed met jullie gaat.

@ Meetie hahaha stond je voor een dichte school . Wat raar dat ze wel op de site hadden staan van maandag maar niet van vrijdag !

@ Miekje gefeliciteerd met jullie zwangerschap . Hoera een brusje voor Julen.

@ Noa o jee het word weer mooi weer hoe gaat het met je hooikoorts?
    Je hebt het dus gezellig gehad met je nichtje , Ze is 5 jaar vind het een leuke leeftijd mijn buurmeisje is ook 5 vind het super lachen wat voor fantasie die kleine heeft .

@ Mikmak oeeeh romantisch hoor zo'n nachtje met z'n 2tjes bij het vuur heerlijk praten . Wou dat john eens zo over zijn gevoel kon praten maar je kan beter een looien deur intrappen als proberen hem over zijn gevoel te laten praten want dat gaat makkelijker. Begrijpelijk dat je moe was de dag erna maar wel de moeite waard hihi.

@ Consider als ik het goed begrijp gaan jullie vandaag een bod doen op het huis wat jullie bekeken hebben , spannend hoor.

Mara probeeert sins een paar dagen te gaan zitten het lukt haar alleen nog niet ze tilt haar hoofd heel ver op als ze op haar ruggetje ligt en doet haar benen in de lucht en begint dan te wiebelen om omhoog te komen maar het wil haar nog net niet lukken , ook draaid ze van haar ene zij naar de andere maar het lukt haar nog niet om door te draaien op haar buikje want haar armpje ligt steeds in de weg ze snapt nog niet dat ze die anders moet neer leggen zodat het wel lukt. Omdat ze probeert te gaan zitten lukt het denk ik niet lang meer om haar in de bak in de kinderwagen te leggen want ze word boos omdat ze niet meer wil liggen zo gauw ik haar recht op zet is het gepiep over . Dus binnen kort maar eens kijken of ze al in de buggy kan . Gelukkig heb ik zo'n buggy stoel die je ook helemaal plat kan leggen dus hoeft ze niet te lang te zitten en als ze in slaap valt is haar ruggetje gewoon recht.

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Heey
    Heeft iedereen een lekker weekend gehad? :D
    Wij hebben het heel gezellig gehad. Al wisselde het ook wel een beetje af met irritaties tussen mij en Alex, maar niets ergs gelukkig ;)
    Zondag zijn wij naar mijn ouders geweest, daar geluchd en avond gegeten. En met zn allen paaseieren gezocht hahaha.
    Maandag naar me vaders familie geweest, wat ook erg gezellig was!
    Ik wilde die ochtend nog hier met me eigen gezinnetje ontbijten, maar Alex heeft me laten uitslapen en toen ik wakker werd was het al heel laat en is het ontbijten er helemaal ingeschoten hahaha.

@MamaSuus, Oh dat klinkt als hele lekkere taarten, met dat bavarois!
    En wat leuk dat je bij de dierentuin eieren kreeg voor die kids! Haha jullie hebben haar dus wel goed bezig kunnen houden zo :p
    En wat bijzonder van die adelaars, vliegen ze er gewoon los dan?!
    (Het heet volgens mij inderdaad spanweidte)

Haha je meissie nu al brommers kieken [-X Foei, wat een moeder ben je toch haha.
    Maar jullie pasen is dus ook geslaagd! Handig dat je die chocolade gewoon bij c1000 kan kopen! Waar moet dat staan dan ergens? Heb het nog nooit gezien.

Jeetje, een katje kwijt.. dat klinkt niet best :( Hopenlijk is ze inderdaad verdwaald, maar vaak hoor je van beesten dat als ze overleiden, ze daar een plekje voor zoeken.. of is ze nog maar heel jong? :oops: Ik hoop maar dat jullie haar snel vinden hoor!

En betreft dat beurse gevoel.. ben daar niet mee bekend, sorry..

@Mikmak, Wat superlief en romantisch dat je vent het vuur nog aanstak! En jullie hebben dus heel goed gesproken samen. Fijn zeg. Ach, soms zijn het ook echt wel poepies he! :D

En vandaag dus je eerste werkdag! Hopenlijk gaat de tijd een beetje snel ;) Wel fijn dat je mannetje lekker thuis is om op je meissie te passen! Scheelt al een hoop he! Had je nu ook een kdv?
    En hoe is het met je vervangster? :)

@Noa, Haha ach, wat een vertederend beeld.. kom je binnen, ligt je hond weggestopt in de bank omdat die bang is voor onweer hihi
    En het weekendje met je nichtje was dus super! Leuk dat je zo een goede band met haar hebt!
    Jammer dat je maar weinig mocht eten met die brunch! Was Maandag wel wat geslaagder?

Deze dagen heeft Dylano gewoon een luier omgehad en was hij zelf ook zo in de weer dat hij niet aan de wc dacht. Maar ah joh, we pikken het deze week wel weer op ;) Ik had ook niet veel anders verwacht.

Oei dat klinkt niet best, betreft je vriend's voet! Het lijkt mij ook heel pijnlijk, maar hij moet er dus nog even 3 weken mee door blijven lopen :pale:

@Consider, Dus jullie gaan echt voor het huisje! Leuk dat jullie iets gevonden hebben meid! al een bod uitgebracht?
    Balen trouwens dat je weer last had van je teen! Hoe is het er nu mee?
    Gezellig, bbq! Jullie weekend begon dus goed!

Geweldig dat je zo op je plekkie valt met werk, valerie wegbrengen enzo! Nu maar hopen dat je na de zomervakantie terug mag komen! Wanneer laten ze dit weten?

Nou, ik dompel even me baby in bad, nog even wasje draaien enzo en dan Dylano naar school! Alhoewel.. Jesse valt volgens mij net als een blok in slaap.. dan ga ik wel eerst mijzelf opfrissen en de was doen ;) Lekker rustig zo toch haha.
    Tot later meiden!

Pf.. ben trouwens nog steeds niet ongesteld.. (En niet zwanger hoor ;)) Op zich niet erg hoor haha, maar dan kan dat spiraaltje er ook nogsteeds niet in.. en dat is wel even zo handig hahaha.

O, ik zie dat er inmiddels al verder is gekletst.. maar daar reageer ik vanmiddag wel op hoor :oops: moet nog een hoop doen hier!

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    meetie, ze is nog maar 1,5 heeft wel kattenniesziekte dan chrinosch maar goed. ze kan natuurlijk ook aangereden zijn en toen weggekropen. weet het ook niet meer ze is nooit zo lang en ver weg.

heb ff een briefje gemaakt zo ff laten checken door me ma want be niet echt een held in de duitse spelling. en dan printen en ophangen.

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.038
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Goedemorgen meiden, ff een berichtje vanaf mijn werk, heb het nu niet zo druk.
    Erger me wel dood aan dit toetsenbord, we hebben thuis een laptop en de toetsen op dat toetsenbord een stuk lager. Dus sorry als ik wat dingen fout heb getypt.
    Zondag hebben we lekker samen ontbeten, en verder zijn we de hele dag lekker lui geweest.
    Gisteren zijn we even naar het tuincentrum geweest, heb even een paar nieuwe plantjes gekocht voor in de potten bij me voordeur. Staat zo vrolijk. En me man heeft gisteren onze auto's gewassen en verder hebben we het huis goed schoon gemaakt.
    Vind het aan de ene kant heel erg jammer dat we niet met de familie hebben gebruncht of gegourmet ofzo. Maar ja mijn moeder had er niet zoveel zin in, heb haar wel uitgenodigt. Maar ja volgende week is het 1 jaar geleden dat mijn vader is overleden, dus daar is ze de laatste dagen erg mee bezig. Op de dag zelf ( volgende week maandag) past ze een halve dag op Valerie, dus hopelijk geeft dat wat afleiding.

Oh ja volgens mij had ik dat nog niet verteld, aankomend weekend gaan we met mijn schoonfamilie naar Centerparcs. We zijn uitgenodigt door zijn opa & oma. Opa is volgend weekend jarig dus gaan we met de hele familie naar Centerparcs Huttenheugte. Gelukkig voor ons maar 1 uurtje rijden. Hebben ze rekening mee gehouden omdat valerie nog niet te lang de auto in kan. Maar goed heb van het weekend maar even oma opgebeld en gevraagt wat precies de bedoeling was, aangezien wij nog van bijna niks wisten.
    We gaan met 24 personen en we zitten verdeeld over 4 huisjes, dus 6 pers. per huisje.
    Wij zitten in een huisje met een oom en tante met hun dochter van 4. Verder hadden ze een lakenpakket geregeld, dus we hoeven geen beddengoed mee, dat scheelt weer.
    Zie er nu al tegenop om alles in te pakken, we moeten zoveel dingen mee voor Valerie:
    -camping bed + matras + beddengoed
    - Kinderwagen
    - Voeding, flesjes etc.
    - kleding, luiers verzorgingsproducten
    ppfff en dan nog alles voor ons zelf, en ook nog eten en drinken, ben echt bang dat we wat gaan vergeten.
    Ga vanmiddag maar eens een lijstje maken....

@ Noa, wat vervelend dat je vriend geopereerd moet worden, wat heeft hij precies aan zijn voet? Dus je kon weinig eten bij de brunch? hoezo? Was er veel rauwe vis, filet american en brie ;)? Ook leuk gehad bij je schoonfamilie?

@mikmak, Oh meid kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt1 Gelukkig is Linette nu bij je man en nog niet bij de opvang. Maar echt waar mikmak, alles went ;)
    Ik vond het eerst ook best wel moeilijk, maar als je het een beetje druk krijgt op je werk dan vliegt de tijd voor bij. Maar misschien heb ik wel makkelijk praten omdat ik maar 3 halve dagen werk.
    Hebben ze het op je werk een beetje kunnen uithouden emt je vervangster?

@mamasuus, wat zielig dat je katje weg is. Zou me ook erg ongerust maken. Hopelijk komt ze snel weer binnenlopen. Wij hebben een heilige birmaan die alleen in de achtertuin komt. Soms als de tuindeur open gaat probeert ze te ontsnappen. Is haar wel eens gelukt, wij er achteraan en gelukkig konden we haar snel weer pakken. Maar ben anders echt bang dat ze ons huis niet meer weet te vinden.
    Jullie zijn dus weer naar de dierentuin geweest, leuk! Ik zag toevallig laatst dat je ook airmiles kan inleveren tegen dierentuin kaartjes. En wij hebben echt zooooveel airmiles, dus als Valerie wat ouder is maar een keer met haar naar Emmen.
    Ik denk de Duitsers ons echt zullen vervloeken als buren haha, maar ja....door de week komen we aan sommige dingen gewoon niet toe. Bijvoorbeeld de auto's wassen of ramenlappen kan ik niet ff doordeweek doen want Valerie vraagt heel veel aandacht en slaapt echt maar 1 uurtje overdag. dus tja dat schiet niet echt op dan. En als we al die klussen om zaterdag moeten doen en ook nog de grote boodschappen en gezellig even winkelen. Nee hoor mij niet gezien, ik doe het lekker op zondag. Ik heb ook echt totaal geen last ervan als buren op zondag hun auto gaan wassen, moeten ze lekker zelf weten. Heb er echt een hekel aan als zulke dingen je worden opgelegt en als buren je dan scheef gaan lopen aankijken, nee dus echt geen Duitsland voor mij.
    Over het krijgen van een hypotheek....wij doen het ook alleen van mijn man zijn loon. Mijn loon kan ook niet meetellen omdat ik geen vast contract heb. En al zou het wel kunnen dan zouden we het nog niet doen. Wij kunnen 174.000 krijgen aan hypotheek incl. kosten koper.
    Dus dat is best goed te doen, maar dat komt ook omdat wij starters op de woningmarkt zijn en in aanmerking komen voor koopsubsidie. En dat is dan een hypotheek waarmee we gelijk aflossen. Dus we zouden wel meer kunnen, maar dan heb je een aflossingsvrije hypotheek en dat willen we absoluut niet.

@busster, jeetje wat vervelend dat je band lek was. Was voor ons 1 van de redenen om niet voor de Mura te gaan. Onze bugaboo heeft schuimbanden en kunnen gelukkig niet lek gaan. Verder vond ik de Mura wel een mooie stevige wagen. Jij wil dus misschien binnenkort de wagen gaan omzetten tot wandelwagen. is wel leuk voor Mara, dan kan ze alles lekker zien.
    Ik heb geen idee hoe Valerie het nu vindt in de kinderwagen, heb zeker al 2,5 week niet echt met haar gelopen (wel kleine stukjes met maxicosi op onderstel) omdat ik last heb van mijn teen. Baal er echt zo van, is het lekker weer, kan ik niet lopen :(
    Maar mara wil dus ook zitten. valerie doet dit nu ook zo'n 2 weken. Alleen lukt het haar wel, het gaat haar nu echt steeds beter af. Ze kan nu ook af en toe, als ze niet te moe is, los zitten dus zonder steun in haar rug. Dit lukt haar nu ongeveer 1 minuut.

@Miekje, wat super dat het zo snel al is gelukt :D Je hebt dus alleen nog geen idee hoe ver je nu precies bent. Ben benieuwd.
    Dus de baby komt ongeveer als Julen 1 jaar en 9 maanden is, ben benieuwd hoe hij het zal vinden.

@meetie, ja we hebben inderdaad lekker gebbqt, het was ook zulks lekker weer.
    Wat vervelend dat je nog niet ongesteld bent, normaal zit je er niet op te wachten...en akls je er wel op zit te wachten, dan komt het niet ;)
    Ik ga denk ik ook voor een spiraaltje als we een 2de kindje hebben gehad. Lijkt me toch wel makkelijk. Ik gebruik nu de nuvaring en die bevalt op zich goed, maar met een spiraaltje hoef je helemaal nergens meer om te denken. Deze weke gebruik ik de nuvaring door, zodat ik niet ongesteld wordt, aangezien we volgende week naar centerparcs gaan heb ik daar niet zoveel zin in.
    Dus jullie hebben ook lekker met familie gegeten met pasen, en eieren gezocht. Vond ik als kind ook altijd helemaal super. Kan niet wachten om voor Valerie de eitjes in de tuin te verstoppen :)

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    whahahaha, mijn vervangster vond het wel jammer dat het ging stoppen, maar heb haar niet meer gezien.... ja 1 keer toen ik ging koffiedrinken, maar toen feliciteerde ze me niet hoor.. ging alleen de hele tijd bij linette kijken toen.. whahahahaha

hier is het iig rustig, dus kan lekker een beeetje hier alles bijhouden haha =D>

@meetie, ja heb 3 dagen KDV... maar morgen gaat ze er echt voor het eerst naar toe... hihi.. wel lekker dat mannetje op mijn eerste dag thuis is... scheelt idd een hoop

en.. alle paaseieren gevonden?? hihi

he en nog steeds niet ogni... ben al weer bijna aan de 2de ronde toe.. hahahaha
    maar jij geeft toch bv of niet..

@busster, jij dus ook een lekker weekendje achter de rug..
    oh maar dat zelf gaan zitten duurt nog wel heel lang hoor... is heel moeilijk voor een kleintje om vanuit ligstand naar zitstand te gaan.... dus voorlopig nog effe helpen.. daarbij als ze te vroeg gaan zitten is dat slecht voor hun ruggetje... dus beter een handje helpen en ondersteunen, maar het is wel te leuk... linette probeert ook haar hoofd op te tillen om te gaan zitten, want zitten vind ze fantastisch.... maar ja... komt wel.. ze hoeven nu ook niet zooo snel groot te worden

nou ga weer effe verder met lanterfanten...

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @consider, ooh leekr zeg de huttenheugte, wij zwemmen daar regalmatig. altijd als we gaan zwemmen gaan we daar heen lekekr vak gevoel hihi. is echt een heel mooi park. eerder gingen we er ook wel op vak maar nu si het meer gewoon geworden hahahaha. maar wel erg leuk. wat goed ook dat je dan lekekr met zijn allen zo gaat leuk hoor.
    zop dan ka nhij idd best wat krijgen hoor je nu steeds meer, wat is dan zon starterssubsidie? hadden ze dus nog niet toen wij begonnen zon 6 a 7 jaar trug. een vriend van ons ook die kan ook best veel krijgen op zijn salaris sta er af en toe versteld van hoeveel tegenwoordig dan mogelijk is. jou vent is toch ook niet echt mega hoog of wel? die van mij is momenteel dan sgt1 en jah is niet echt en vetpot hihi.

en idd emmen is ook erg leuk. zijn we ook al eens geweest. toen ik klein was hadden we altijd een abo. wij hebben er nu een van de plaatselijke dierentuin. die is dus ook erg leuk vooral voor kids ben dr al geweest toe nzen og in kinderwagen zat hihi. lekker simpel en klein maar er toch ff uit. abo is ook maar 21 euro per jaar whahaha nog goedkoper dan een normaal entree kaartje voor een grote dierentuin. maar toch erg leuk.

@mikmak, aha weer ant werk dus. jeetje vast wel ff wennen dan de eerste dagen. wel fijn dan dat linnete vandaag nog niet weg hoeft. maar lekekr thuis met papa is.

nou ga nu eens ff wat doen. in de tuin oid.
    hihi belt me pa net of em ma vanmiddag wel thuis is want word bos bloemen gebracht vanmiddag. (ze zijn 31 jaar getrouwd vandaag) doet ie elk jaar nog.
    nou nu echt ff wat doen. en dan nog ff rondje dorp op zoek naar poesie.

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Middag, ben ik weer ;)

@Miekje, Huh, krijg jij een termijn echo via je ha? Maar wel onwijs gaaf allemaal hoor meid! Zo snel ook he, was het meteen je eerste ronde raak dan? :D Ik ben erg benieuwd hoe ver je precies bent!

@Busster, Lekker frustrerend die toeristen op fiets! Maar je hebt dus niemand meegenomen gelukkig haha :p
    Maar jullie hebben dus ook een leuke pasen gehad! En wat onwijs lief van je moeder dat ze het wieltje heeft laten maken! Maar een geluk dat de fietsenmaker wel van die bandjes op vooraad had dan!

Hihi wat schattig dat Mara overeind probeert te komen! Hier doet Jesse dat ook al een lange tijd, maar nog nooit gelukt hoor haha. Dat omdraaien ken hij wel al heel lang. Hij had het geluk dat hij bij een van de eerste pogingen waarschijnlijk meteen er goed voor lag met zijn armpje, dus dat had hij snel door!
    Maar dat zal ze vast leuk vinden, in de buggystand! Kan ze lekker meekijken! :D

@MamaSuus, Ik hoop dat er niets ergs is met je katje.. Al gevonden?
    Oh wat superlief dat je vader jouw moeder nog elk jaar een bloemetje stuurt na 31 jaar! Zulke mensen zijn echt mijn grote voorbeeld :D

@Consider, Och ja, is het inmiddels al weer een jaar geleden dat je vader is overleden.. voor mijn gevoel is het pas een paar maanden terug gebeurd. Nee dan kan ik mij voorstellen dat je moeder niet in zo een feeststemming was. Gaat het met jouzelf ook wel?

Maar volgend weekend dus lekker met je schoonfamilie weg! Het klinkt heel gezellig! Ook lief dat ze met jullie rekening hebben gehouden kwa locatie :D
    En ja, dat inpakken.. volgens mij klinkt het erger dan het is hoor ;) Je denkt meteen van 'shiitt neem ik wel genoeg luiers mee en genoeg voeding, etc..' maar uiteindelijk wordt dat maar 1 tas extra. Tenminste, dat hebben we hier dan. Je denkt heeeel veel nodig te hebben en uiteindelijk heb je de helft niet gebruik hihihi.

Jullie hebben trouwens best veel kunnen krijgen voor je hypotheek zeg! Wat is je mannetje ook al weer?

En knap dat je meissie al 1 min los kan zitten!
    En inderdaad, dat is wel weer handig aan zo een spiraaltje, dat je helemaal nergens aan hoeft te denken, ben daar ook zo slecht in hahaha.
    Hoeveel kinderen willen jullie trouwens? :eek: Want wil je er 2 of wil je er wel meer?
    En ja, zal je anders net zien dat je precies dat weekend ongesteld wordt.. ik snap dat je dat liever neit heb.. en als je dan toch kan kiezen he!

@Mikmak, Bwhaha die vervangster is dus nogsteeds bozig op jou! Wat jammer zeg......... :)
    En morgen gaat Linette dus voor het eerst voor het echie naar de kdv. Ook wel lekker voor jezelf trouwens, dat je mannetje thuis is.. kan je straks lekker tegen hem aanploffen en je verhaal doen! Hoe vond je deze dag trouwens? Traanloos doorstaan?

Deel Deze Pagina