ey meiden alles goed/ hier wel hoor. zo te lezen gaat niet alle relatie van een lije dakkie. denk echt dat het komt omdat ze militair zijn hoor. de mijne heeft er wel is handje van als hij net terug is en verwacht dat ik alles alleen blijf doen en zijn troep dus opruim nou kan je vertellen binnen 2 dagen is het hier oolog maar dan weet hij het wel weer en ruimt hij netjes de troep op en doet hij wel wat in huis in de weekende dan als ik aan het werk was. enja hij moet de hond savonds uitlaten hahaha. zeg altijd ben niet een van die k*t WIJFEN bij je aan boord!!!! of een van je maatjes. helpt vaak wel hahaha. inderdaad ben lekker bezig geweest met de baby kamer, nou eerst even de troep weg gooien wat weg kon pfff wist niet dat ik zoveel troep had hahaha. een kant staat grote kaste en de kant waar bedje enzo komen wordt geverfd met allerlei verschillende banen. heb het vandaag aan me moeder verteld wat het werdt zodat ze even kon beginnen met winkelen haha maar duidelijk er bij gezegt dat ze der mond moet houden en dat zo ze doen, maar mischien vertellen we het wel tegen iedereen als die terug is zodat we een leuek meiden kamer er van kunenn maken. @mikmak hebben jullie een leuke dag gehad?
Hey dames , Nou het gaat hier weer iets beter . Vannacht heeft John gewoon bij me in bed geslapen hij vroeg me gisteren avond of hij weer in onze kamer kon slapen dus heb maar gezegt van wel . Hij was verder niet zo spraakzaam maar hij legde heel voorzichtig zijn hand op die van mij toen we in bed lagen en gaf me een zacht kusje omdat hij dacht dat ik al bijna sliep. Vanmorgen zij hij ook weer gewoon dat hij van me houd en we zijn vandaag met z'n 3tjes gezellig gaan wandellen hier in Zoetermeer en meneer deed weer vrolijk en lief tegen Mara en mij . Waarschijnlijk ziet hij toch wel in dat hij fout was maar dat hardop zeggen zal hij niet doen. @ Meetie mischien moeten we Alex en John een tijdje samen zetten hun in het ene huis en wij met de kids in het andere huis kunnen ze lekker tegen elkaar chagerijnen haha . Wat je beschrijft over het gesprek dat je met alex gehad hebt over je famillie die ineens contact zoekt en hoe jij niet weet hoe je er mee moet om gaan zou zo ook hier gebeurt kunnen zijn met de zelfde antwoorden van John. Ik zit niet in die situatie hoor maar bijwijze van spreken . John kan ook zo ongeitreseerd doen en dan zo af en toe boeiend zeggen of helemaal niet reageren als ik dat wel verwacht of mij midden in m;n verhaal afkappen omdat hij het niet intressant vind of al een keer gehoord heeft . OOEEh maar ik moet het niet bij hem proberen want dan is meneertje op zijn pikkie getrapt Wat vervelend trouwens dat gisteren alles onder de poep zat .Natuurlijk wil je dan dat Alex je even komt helpen of tenminste even vraagt of hij zou kunnen helpen logisch dat je gefrustreerd raakt als hij dat dan niet doet . ooo klinkt echt als een situatie hier in huis zou hier ook zomaar kunnen gebeuren. Mannen aaaaaaah soms vraag ik me echt af waarom ik ze zo leuk vind . @ Noa dus al flink aan het troep ruimen om de babykamer op orde te krijgen goed hoor!! Wij hebben voor Mara geen meiden kamer gemaakt omdat we niet wisten dat het een meid werd dus onze babykamer is wit met groen. @ Mikmak Je hebt gelijk soms doen die mannen van ons idd alsof we ook militairen zijn en maar te luisteren hebben en niet tegen spreken . Ja daag dan heeft hij aan mij de verkeerde want als me iets niet zind dan hoord hij dat meteen . Ben zijn dienstmaagd niet kom zeg. Je kan idd maar beter het beste van je werk maken en je proberen over de ergenissen heen te zetten want anders moet je steeds met tegen zin naar je werk en dat breekt je uiteindelijk echt op. Ik zou eigenlijk ook liever in de buurt van huis werken maar durf mijn vaste contract niet op te zeggen in deze economisch slechte tijd. In de touringcar brance nemen ze namelijk vaak mensen aan voor het seisoens werk en geven een half jaar contract en daarna mag je weer thuis ziten en daar zit ik niet op te wachten want dat extra centje kunnen we heel goed gebruiken.
@busster gelukkig is het weer goed tussen jullie. en wat lief dat hij vroeg dat hij weer bij jouw mocht slapen. en jullie hebben dus vandaag een geslaagde dag gehad met ze 3tjes. en john was dus weer bij gedraaid. mannen geven inderdaad niet snel toe dat ze fout zitten hahaha. juliie wisten het niet ja dan moet je wel een kamer maken wat voor allebij kan. maar aangezien wij het weten lijkt het me wel leuk om er toch wel een meiden kamer van te maken. kan niet wachtte tot de meubeltjes staan en ik lekker kan rommelen in de kamer van de kleine meid.
hai hai meiden. kom ff kort voorbij hoor heb wel vanalles gelzen maar kwam tijdens het lezen erachter dat ik nog wat achterlop want sommige reacties daarvan had ik zeg maar het orginele berichtje niet gelzen hihi/ hebben ook weer druk weekend gehad. en moet oz naar de tandarts. me vent is deze wk in wezep dus die heeft vandaag de auto van me ma mee zodat ik met onze naar de tandarts kan. en erna naar de c1000 wanth et brood is op en duitsers hebben echt vies brood. de broodjes zijn lekker hoor maar gewoon dagelijks brood brrrr. dus de mannen zijn weer eens dwars. is volgens mij idd millitair eigen hoor hihi of miss zelfs man eigen whahaha. die vna mij heeft er ook wel eens last van. als je hem ook af en toe hoort reageren op madam maar goed dat komt ook omdat ie niet weet he hij met dr om moet gaan om dat ie naturlijk veel weg is. dus moet hem daar behoorlijk in sturen. hij word soms al om de kleinste ongelukkjes boos. zoals jij ook al zei meetie met een glas omgooien oid. nou alsof die kids dat expres doen. kijk word er zelf ook wel eens boos om van jeetje ben je nu weer bezig maar zeg er wel achteraan dat het per ongeluk was en ze er dus niks aan kon doen. maar goed mannen pfffff. en nee geen nieuws over me katje heb de hoop dus al aaridg opgegeven. maar hopen dat ze op een boerderij is gekomen waar ze het naar dr zin heeft. en met anderen kan spelen. en lekker kan snottebellen wat ze wil hihi. nou meiden ga me klaarmaken want moet echt oz weg. kom vanmiddag wel ff reageren oke. tjuusie
@busster, ja dat is idd tricky, ik heb ook een vast contract... maar de wil om dichterbij te gaan is groter dan de wil voor een baan.... en als ze me dan ontslaan krijg je toch ww en dan heb ikgelik meer tijd voor mijn kleine meid want ben ozo bang dat ik te veel ga missen van haar.... oh en aan mij heeft almar dan ook een slechte hoor.... ben idd zn huishoudster niet hihi... @noa, een heerlijke dag gehad, alleen die weekenden zijn zooooo snel voorbij.. ga zo zo effe naar je buikie kijken... @mamasuus, snik dat je katje er nog niet is..idd maar hopen dat ze ergens goed is terrecht gekomen... snik
oeh noa dat wordt al een echt mooi buikje... hihi gisteren naar de amstel gold race gaan kijken in sibbe en mevrouw in de draagzak, nou ze keek haar ogen uit hoor... vond het geweldig zo te hangen... hier voor de rest een lekker weekendje gehad, geen bijzonderheden, gewoon relaxt en gezellie
Hey meiden, Zucht, hier heeft Alex gisteren ook zo 'normaal' mogelijk tegen mij gedaan, terwijl ik echt de hele dag nog boos en kortaf ben geweest. Zolang hij niet normaal met mij wilt praten, ga ik ook niet lief tegen hem doen hoor. Er zijn gewoon een aantal dingen die mij heel hoog zitten en als hij het daar niet met mij over wil hebben.. ik ga niet doen alsof hoor. Wel jammer, de laatste tijd ging het echt heel goed tussen ons! Op zich nu ook nog wel, in vergelijking met voorheen, maar ik baal nu wel. Ik heb hem vanochtend ook geen kus gegeven.. wel nog even gezwaaid vanuit het raam, want ja.. ik kan hem gewoon niet weg laten gaan zonder hem even na te kijken. Hoe boos ik ook ben. @MamaSuus, Haha dus hebt kennelijk perongeluk een aantal van de berichten gemist Maar succes bij de tandarts meid. En fijn dat je mannetje met auto geruild heeft. Rot dat je katje nogsteeds zoek is Inderdaad maar hopen dat ze ergens goed terecht is gekomen! Op zich ook wel weer een 'geruststelling' dat jullie haar ook niet ergens in de berm ofzo gevonden hebben.. is er toch nog een beetje hoop dat ze ergens anders goed zit. @Busster, Fijn dat alles weer bijtrekt bij jullie! Ja het hardop zeggen dat ze fout zitten gebeurd niet zo snel he met die mannen. Gelukkig heeft hij je het in daden ook wel kunnen laten blijken! Erg lief dat hij vroeg of hij weer bij je mocht liggen hihi en dan stiekem je hand pakken en kussen. "John kan ook zo ongeitreseerd doen en dan zo af en toe boeiend zeggen of helemaal niet reageren als ik dat wel verwacht of mij midden in m;n verhaal afkappen omdat hij het niet intressant vind of al een keer gehoord heeft . OOEEh maar ik moet het niet bij hem proberen want dan is meneertje op zijn pikkie getrapt" Hahaha jaaa. Wat jij verteld komt mij ook weer heel bekend voor haha. Misschien moeten we inderdaad maar de mannen bij elkaar zetten en wij apart in een huis @Noa, Haha dat zeg ik ook wel eens 'ben niet een van je maten he'. Want soms als hij thuis komt maakt hij wel eens van die rare grapjes of geeft hij je zo een harde tik op je billen dat je haast nog krom loopt.. dat ik hem er even op moet wijzen dat hij weer thuis is haha. Gelukkig is dat dan ook meteen geregeld en heeft hij verder niet echt problemen met het weer aanpassen. Welke kleur(en) ga je gebruiken in het kamertje? En wat heb je al een lief buikje Ziet er goed uit hoor. @Mikmak, Fijn dat jij je over je tranen heen hebt kunnen zetten. Toch hoop ik voor je dat je snel iets vindt wat beter bij je past hoor, want dit trek je natuurlijk ook niet lang. En ik snap je wel dat je in principe het niet eens zo erg zou vinden als je in de ww kwam haha. Maar kom je dit trouwens wel? Aangezien je man genoeg verdient om jullie te kunnen onderhouden? Vervelend dat Linette een paar keer is gekomen gistervannacht. Hier dacht Jesse vannacht ook gezellig 20x bij ons in bed te kruipen. Uiteindelijk heb ik hem ook maar bij ons gehouden, want telkens als ik hem terug wilde leggen ging hij weer stennis schoppen wilde hij eten.. ja, dat houd ik ook niet de hele nacht vol hoor haha. Hihi ik doe daarentegen juist wel weer heel veel voor mannetjelief. Geef hem te eten, drinken, was alles voor hem, etc. Als alles goed loopt, hoeft hij echt geen ruk te doen zegmaar. Ben best .. dienbaar (is dat een woord? Hahaha). Misschien beetje ouderwets, maar ik vind het juist zelfs heerlijk om hem lekker in de watten te leggen hahaha. Maar daarom juist, als hij het dán nóg te bont kan maken met mij.. dan zit hij echt behoorlijk fout! De Amstel Gold Race was dus geslaagd! Leuk dat Linette het zo leuk vond in de draagzak! Welke heb jij?
ey meiden was ik weer hihi. het is wederom heerlijk weer hierzo ben toch blij dat ik aan de kust woon hihi. net even bij de vk geweest om ee verklaring op te halen voor aan boord. en ga strax maar even lekker in de tuin zitten. zoals jullie weten loop ik in de ziekte wet en er belde vandaag een vrouw van uwv en ze begreep me volkomen en ze zei de verzerkrings arts wil je nog wel zien, nou maakt niet uit hoor zei ik kan hij het met eigen ogen ervaren hihi. @mama suus hoe was het bij de tandarts? en je bent dus lekker brood gaan halen in nederland hihi. vindt het brood in het buitenland ook niet te eten hoor maarja soms heb je geen keuze he. de poes nog steeds niet terug, inderdaad maar hopen dat ze een andere fijn huis heb gevonden. @mikmak de weekende zijn inderdaad als je het leuk heb snel voorbij. maar ze vondt de draagdoek dus geweldig hihi kunnen ze lekker rondkijken natuurlijk. bedankt voor het compliment over me buikkie. @meetie. hopelijk wordt het aakomende week gezelliger bij jullie. mot hebben is niet leuk maarja soms ontkomen we er niet ana he. ik moet ook altijd even zwaaien hoor hahaha. (even kijken als hij wel weg is hihi dat was een grapje hoor) en die van jouw maakt dus ook af entoe rare opmerkingen hihi. acg ze maten riepen al door de telefoon en ben je al een zeekoe nou ik was pissig hihi. de kleuren zit ik nog in twijfel de oma's weten het nu wel wat het wordt makkelijk voor het winkelen maar voor de rest nog niemand. dus als we het niet gaan vertellen zullen het pastelkleuren worden wat voor beide zo kunnen. komt sowieso zilver in terug. en je hebt glitters die je door je verf kan blazen dus vindt ik voor beide ook wel kunnen. en tja als we het wel vertellen aan iedereen dan wordt het sowiso roze enzo. want iedereen wil toch het kamertje zien. en tja als ik zeg kan niet dan weten hun ook wel ze weten wat het wordt haha. en ook bedankt voor het compliment over me buikkie.
@noa, jajaja de zak he neit de draagdoek.. met zo'n ding ga ik neit lopen.. met alle respect naar de andere mama's die dat wel leuk vinden hoor... helaas zijn de leuke weekenden veel te snel voorbij... enne tis graag gedaan.. tis toch ook een mooi buikie... @meetie, hoop dat bij jullie de rust ook weer gauw wederkeert.. is niets zo op gespannen voet leven.. niet dan... en volgens mij heb ik gewoon recht op ww hoor...heb tenslotte gewoon gewerkt en ww opgebouwd. mogen ze niet zomaar achterhouden hoor.... daarbij zo goed betaald defensie nu ook weer niet.. mijn salaris ligt hoger als dat van hem.... maar goed de markt is ook niet zo denderend dus zal nog wel effe duren... vrees ik... ik heb die donkerblauwe van babyborn... kan ze lekker alles goed zien.... te gek is dat...
@Noa, Ja, met dit weer is het wel lekker als je aan de kust woont! Zelf woon ik er ook niet ver vandaan, maar toch is het moeilijk bereikbaar met ov. En dan vooral met twee kids bedoel ik dan, dus dat doe ik niet even snel. Fijn dat die vrouw van het uwv zo begripvol was! Ach nee, af en toe ruzie hoeft ook niet erg te zijn toch. Oh en daar kan ik echt niet tegen. Dat opgefokte oermannen gedrag. Sta je heel lief met je schatje te bellen, komt er een groepje voorbij, gelijk dat groepje (en als het tegenzit je schatje ook) van die oerkreten en dingen roepen... :-s Doe toch normaal, denk ik dan. (waarom hebben sommige smilies van die alienhoofdjes? bwhahaha) Ik denk trouwens dat het makkelijker is om iedereen te laten weten dat je het geslacht wel weet, maar niet wil vertellen. Dan dat je ze voor gaat houden dat je er niet van weet hihi, vooral nu de oma's er ook van weten. Maar ja, wat je zelf wilt uiteraard. Ben erg benieuwd naar het kamertje! Maak maar foto's als het af is @Mikmak, Bwhaha, ik zeg juist het tegenovergestelde over een draagzak Met zo een ding ga ik niet lopen. Ach ieder zijn smaak toch. En ik weet niet.. met Alex zijn loon krijg ik in ieder geval geen uitkering.. maar misschien hangt het er ook vanaf wat je situatie is, of je plotseling bent ontslagen, of dat je zelf ontslag indien, etc.. Maar goed, het is dan ook niet zo dat je het nu al inplan natuurlijk Laten we er maar vanuit gaan dat je straks een leuk baantje vind waarmee alles op zijn plekje valt!
hey meiden ging vandaag bij vrienden eten, kwam ik aan gingen we lekker gourmetten hahahahah was erg gezellig had me hond ook mee, hun hebben ook hond dus hebbe lekker gespeelt. en heb lekker mt hun dochtertje geknuffeld hihi. @mikmak owja ik bedoelde ook draagzak hihi sorry. maar gerlukkig dat hij goed bevalt en wat betreft ww daar heb iedereen recht op hoor als je ontslagen wordt niet als je zelf onstslag neemt. @meetie ruzie moet kunnen hoor in geen enkele relatie is het altijd koek en ei denk ik hihi. ben de opmerkingen nu wel gewend hoor van die jongens reageer er genees meer op hihi. en wat betreft het geslacht we zeggen het waarschijnlijk tegen bekende die het horen willen wat we krijgen, en als dat niet jet geval is. zegge we inderdaad we weten het wel maar jullie mogen het niet weten hihi. en ik zal cker foto's van het kamertje op het forum zetten zodat jullie ook mee kunnen genieten. en ind met 2 kleintjes met ov naar de kust is wel moeijlijk ben blij dat ik me rijbewijs heb en dus 1,2,3 heen kan hihi
Zooooooooooooooo meiden ben ik ook weer . Vanmorgen was ik om 7 uur op om Mara een flesje te geven en daarna heb ik haar lekker in bad gedaan mevrouwtje in haar bedje gelegt zodat ik het badje etc kon opruimen was ze heerlijk in slaap gevalleen dus kon ik lekker op mijn gemak eten en zelf even douchen en toen ik daar mee klaar was stond John alweer voor de deur terwijl hij vanmorgen om half 6 was weg gegaan . Hij had de generaal thuis moeten ophalen en daarna naar Den Haag brengen maar hij had geen zin daar op de kazerne te wachten tot 13:00 uur dus kwam hij lekker thuis. We zijn toen naar de AH gelopen met Mara in de buggy en hebben even boodschapjes gedaan lekker rustig was het nog. Nadat John weer weg was ben ik anderhalf uur gaan wandelen met Mara . Weer in de buggy en ze vind het super want ze kan nu veel meer zien . Ze viel wel in slaap maar had de buggy al op ligstand staan zodat ze geen last van haar ruggetje krijgt en toen ik net thuis was belde mijn zusje of ze even langs kon komen dus heb ik daarna heerlijk met haar en Mara op het terras gezeten. Om half 7 Mara na haar flesje weer in bed gelegt en toen eten koken want John kwam weer thuis nu is hij dinsdag en woensdag en donderdag morgen ook vrij . @ Noa mooi buikje hoor. O kan me nog zo goed herinneren dat ik ook zo graag wou dat de meubeltjes voor het kamertje kwamen en toen ze eenmaal stonden ging ik geloof ik iedere dag wel een stuk of 3 keer kijken en dingetjes voor de baby anders neer leggen etc of gewoon even in het kamertje zitten en fantaseren over de baby . hihi Jeetje lekker hoor gourmetten gezellig ook . Leuk dat jullie honden samen konden spelen . @ Mamasuus hoe was het bij de tandarts? Lekker bij de c100 geweest voor brood dus ik baalde er voreger altijd van als we voor mijn sport wedstrijden hadden in duitsland en er een paar dagen bleven wantr ik vind dat brood daar ook niet te eten . Wat sneu dat je katje dus nog steeds weg is , hoop ook dat ze een goed plekje voor zichzelf heeft gevonden. @ Mikmak Snap dat bij jou de wil om dichterbij te gaan werken groter is als een vast contract behouden omdat je het niet naar je zin hebt waar je nu werkt , bij mij is dat niet zo want ik heb het prima naar mijn zin met mijn collega's en denk dat ik niet snel weer zulke leuke collega's zal vinden dus blijf lekker zitten waar ik zit. Snap wel je gevoel dat je bang bent veel van je meisje te moeten missen dat heb ik ook . ZOu het niet zo leuk vinden als mijn moeder bijvoorbeeld haar eerste tandje zou ondekken of zo. Lekker naar de amstel gold race geweest dus . Lijkt me leuk zo'n draagzak . Ik heb zo'n ding van lodger en dat vond Mara ook super toen ze nog kleiner was maar zou nu ook wel graag zo'n zak hebben want ze zit nu wel erg opgevouwen in die doek. Heb hem van mijn schoonmoeder gekregen maar als ik hem zelf had gekocht had ik niet voor die lodger gegaan denk ik. @ Meetie hahaha nou binnen kort maar een maandje afspreken dan dat de mannen met elkaar opgescheept kunnen zitten haha. Begrijp me niet verkeer ik vind het ook niet erg om John zijn was te doen en eten te maken maar vind wel dat hij niet alleen maar op zijn reet moet zitten en mij alles moet laten doen . Ik doe eigenlijk bijna alles hiert in huis dus als ik hem dan een klein dingetje vraag moet dat te doen zijn vind ik . Verwacht ook niet van hem dat hij het huishouden doet hoor haha komt dan toch niks van terecht maar een beetje helpen ui zichzelf zou fijn zijn. @ Consider ik hoop dat je ondanks het verlies van je tante toch een leuk weekend hebt gehad.
Ben ik even snel, Getver, wat een vies eind van Grey's Anatomy was dat zeg! O Patrick in Uruzgan begint nu al.. Grappig trouwens, vorige keer keek ik samen met Alex een stukje en hij moest lachen om een aantal gasten hun baard enzo, dus als het goed is is het zijn groep waarin gefilmd werd haha. Zo gek ook trouwens, dat als Alex wel mee was gegaan, zaten we nu naar hem te kijken hahaha. @Noa, Lekker gegourmet dus! Aangename verassing haha En handig dat je een auto hebt! Ik heb ook wel een rijbewijs, maar geen auto haha, dus kom ik nog niet ver Tijdje geleden was er hier op het forum trouwens zo een topic over ruzie met je vent, waarin er echt wel een aantal nog beweerden zoveel jaar samen te zijn en nog nooit ruzie te hebben gehad...... Weet niet zo goed wat ik daar van meot denken.. @Busster, Wat een lekker dagje had jij vandaag weer! Leuk dat John even tussendoor naar huis kwam en de komende dagen ook vrij is! En je bent dus veel buiten geweest met Mara in de buggy, wat leuk dat ze daarvan geniet! Laatst had ik Jesse ook ietsjes omhoog gezet in de buggy, maar dan zakt hij toch wel half in elkaar hoor hahaha, dus ik doe dat nog maar niet te vaak. Het was dat ik Dylano op ging halen en voor hem de buggy meenam, omdat we nog een rondje Den Haag moesten maken. Als Dylano er niet in zit, dan ruilen ze gewoon ven van plek toch haha Hahaha ja inderdaad, het is misschien ook maar beter om de mannen het huishouden niet te laten doen Maar nee, je hebt gelijk hoor, vind ik ook. Dan doe je al zo veel en als je dan iets vraagt of dergelijke, dan heeft hij geen recht om moeilijk te gaan doen hoor. Nou ik ga even verder met Patrick kijken.
Wilde eigenlijk ook patrick kijken maar john zit allemaal sport programma's te kijken dus gaan we morgen op uitzending gemist kijken want john wil het zelf ook zien maar ja 2 dingen tegelijk gaat nou een maal niet en ik neem nu al csi en bones enzo op zodat John sport kan kijken. Appart idee idd om te bedenken dat we nu ook naar Alex hadden kunne zitten kijken gelukkig is hij daar n u dus niet . Haha die baarden zien er echt niet uit maar in afghanistan krijg je als man meer recpect als je je baard laat staan vandaar dat veel jongens dat doen . Mara vind de buggy idd erg leuk maar ik zet hem ook niet recht hoor de buggy van mijn Maxicosi Mura kan helemaal plat dus niet erg voor haar rug. en als ze plat ligt kan ze ook niet wegschuiven . Snap dat je de buggy mee neemt en de jongens van plek laat ruilen als dylano er niet in zit want de hele tijd met jesse in de draagzak zal nu ook niet meer zo leuk zijn met zijn gewicht hihi vooral als je wat verder weg moet
goeiemorgen meiden, nou manlief is weer naar het werk en dacht nou laat ik er maar uit blijven ff op pc en als madam eruit komt begin ik in huis op te ruimen hihi want had daar gister geen zin meer in hoor. heb heel lang moeten wachten bij tandarts. een dik uur. was ik aan de beurt nou zegt ze geen gat hoor je tandvlees is heel erg ontstoken aan die kant ahah dus. ze heeft het schoongemaakt en ontsmet. en meot dan binnenkort nog een keer heen voro 2 vuling die losraken. en mijn eigen tandarts zei dus idd nee hoor ik maak geen foto`s van je nu je zwanger bent kom voor die anderen dan in nov oid maar trug zo erg zijn ze niet zolang je er geen last vna hebt. gewoon goed blijven poesten is er niks aan de hand. was een jonge meid en erg vrolijk en aardig. veel beter dan die ouw tang van vorige wk hihihi. madam gaat ook mee voor eerste keer volgende keer want heb op 5 mei gedaan kan manlief mee en als ik dan moet kunnen hun wel ff wat gaan shoppen daar zit klere winkel onder net zoiets als wibra maar dan meer spullen en ook wat mooiere kwaliteit. en de lidl zit er dus die vermaken zich dan wel. @mikmak, dus zwemmen was geslaagd super zeg. en ze versoop dus niet in dr luier hihi. is zon komisch gezicht he die kleine kontjes in zon grote luier. en dus nog druk ant zoek naar ander werk. en taj hwaarom niet als het kan qua financieen ed zou ik het ook doen dan hoor. aangezien je het toch ook neit zo geweldig meer vind daar. succes met zoekn erna. en wat las ik nou jullie wilen een landrover? me ouders hebben er een gehad nou nooit weer stond meer in de garage dan dat ze er in reden. nu hadden ze wel de mazzel dat me ma schoonmaakte bij landrover dealer. maar goed dan nog. was echtn iet te doen. was oo ksnel weer weg. hihi. zelf heb ik ook zon draagding gehad maar toch wil ik deze keer voor een doek gaan. vond het bij yasmine wel lekekr zon zakkie. want was niet zo warm en tjah was toch in de zomer dan he dat ze erin hing. maar ja straks gaan we weer winter in dus dan wil ik een doekie lekekr warm hihihi. heb al een papier liggen voor een cursus dan leer je knopen lijkt me erg leuk. @meetie, hihi dus kluppie van alex wat grappig. wij hebben ook weer samen zitten kijken. komen dan hele verhalen. van ooh kijk dat en dat. en ooh daar hebben wij wel zoveel ieds gevonden hahaha. erg grappig om dat dan zo te horen. en tjah mijn vent had ook een beste baard hoor. madam herkende hem soms niet eens op foto`s. en op het laatst was ie net een krijsgevangene helemaal mager. (hij is al neit dik) en dan dat baardje. wahahah heb een foto van hem echt kon zo op eht journaal zijn geweest. en wat je zegt is ook neit goed nooit ruzie te hebben hoor. ken ook een stel was al jaren samen en nooit ruzie. en toen hadden ze dit een keer en hups uit elkaar. ze weten dan gewoon niet hoe ze ermee om moeten gaan of pikken gewoon alles en kroppen het op. en als het dan eens barst dan barst het goed. nee hoor dan maar af en toe kleinigheidjes veel beter hihihi. @noa, zo dus onverwacht lekker gegourmet. lekekr hoor is altijd leuk toch. en fijn ok dat je hond zo sociaal is zeg dat ie met alle andere speelt. hihi dat doe ndie van mij echt niet whahaha.voelen zich veelste snel bedreigt. @busster, dus je hebt de kleine meid al in een buggy zo is dat niet wat snel dan? kan me herinneren dat ik er pas een kocht toen ze anderhalf was. toen we naar cran canaria gingen wilde dat hele dingn iet meenemen. maar ervor altijd in de wandelwagen. want zit een stuk steviger dan een buggy. heb toen ook nog wel een gehaald die achterover kon e nze heeft dus ook veel erin geslapen op vakantie. wat een leuke verrassing zeg dant john ineens voor de duer stond. en nog lekekr veel vrij dus ook deze wk helemaal super toch. met dit mooie weer helemaal. nou zou zo eens op zoek gaan naar een plaatje van een my little pony. voor op de taart.kan ik daar vrijdag avond mee aan de slag. want zon komt alle vistie tenminste de meeste. alleen mijn opa en oma1s diek omen nog op dr verjaardag zelf. dan krijgt ze ook pas dr fiets want wil neit dat dr neefies hem meteen slopen. zondag krijgt ze een trekker. hihi die had ik al voor de kerst een keer gekocht maar op de zolder bij mijn oudersl aten staan. want jah wat moet je er in de winter mee. dus krigjt ze die zondag en dr fiets maandag. en dan maar hopen dat ze leert fietsen hihi. trekker is ook nodig weer want ze was gister met papa op dr oude. hij duwt dr dan heel hard vind ze gewledig. kanpt de vooras niet dwars doormidden whahaha. nu staat ie op de kop buiten. kom ik uit me bad gisteravond zit madam dr aan te sleutelen hihi. haalt ze allemaal vijlen uit manief zijn schuur zit ze er mee te meppen en te doen hihi. klein monster jah zegt ze hij is stuk ik ben hem ant maken. net als gister sde auto hebben we hem smaen gewassen gaat ze ineens odner de carport stoepkrijt schoon zitten maken met een spons. zie ik later dat ze erna de aut oer vrolijk weer mee ge daan heeft aaah helemaal roze op mijn vers gewassen auto. maar goed kon het gelukkig zo eraf poesten met theedoek wnat was de ramen van de auto ant doen aan binnen en buitenkant. pfff gelukkig maar. nou meidne ga nu echt verder voor madam benedne komt hoorde net al wat gedraai ed.
goedemorgen allen, @noa/meetie, precies, dus heb gewoon recht op ww.. van mij mogen ze me ontslaan,maar ja dat kost geld dan dus dat zullen ze niet doen hahahaha en jij meetie hebt toch zelf je werk opgezegd?? vandaar dat je daar geen recht op hebt.. maar goed.. gaan er vanuit dat ik wel weer in de buurt aan de bak kom en tot die tijd is het gewoon overbruggen... @mamasuus, nope niet verzopen.. en jij blij dat je gewoon nederlands brood hebt nu hihi... is toch niets zo lekker als ons gevarieerde aanbod. @busster, lekker plat ion de buggy dus.... en een dagje vrij.... heerlijk weer deze week dus kan niet vrij genoeg zijn... lol Hier weer een onrustige nacht gehad... madam huilde om 2 uur en om 3 uur weer, dus bij ons weer in bed,maar ze is erg onrustig... denk dat ze echt last van de tandjes heeft.... bijt op alles, kwijlen een beetje meer huilerig... maar goed ze is nu op het KDV kwam ze weer eens slapend binnen dus met maxi cosi en al in de box gezet hahahahahaha.. die is nooit wakker als ze daar komt... nou ga eens effe vacatures op mn werk bekijken... lol
@ Mamasuus Gelukkig is de tandarts waar je nu geweest bent wel vriendelijk en kan madam ook gewoon mee . Nu dus geen foto's vond het echt raar dat die andere dat wel wou doen . OO het is niet echt een buggy hoor waar ze in ligt het is gewoon het zit gedeelte van de wagen omdat ze bijna niet meer in de bak past ik weet niet hoe je dat anders noemt dus ik noem het buggy . Ze wil ook steeds over het randje kijken en ligt niet rustig meer in de bak de hele tijd draaien en kronkellen om maar te kunnen kijken. @ Mikmak zou kunnen dat ze tandje krijgt maar Mara heeft het ook een tijdje gehad zo onrustig s'nachts en veel kwijlen maar hier nog geen tandje te bespeuren mischien gewoon een sprongetje.
ey meiden was ik weer!!! me vriend belde net op ja wat is de pincode van de creditcard ik zo ja weet ik het gerbuik dat ding nooit. hij was aan het shoppen hahahha. in een amerikaanse winkel dus moest betaald worden met die kaart. dus hup ik snel naar huis en pincode zoeken. hij ging ook voor de kleine meid shoppen dus aan boord weten ze nu ook wat het wordt. dus als hij thuis is gaan we het tegn de rest van de fam zeggen. hij heeft al van alles in het mandje zitten hahah ook een badjas, ja als ik ga zwemmen met der haha zo lief. ook hij er mee bezig is had ik niet verwacht hihi. ik als moeder zijnde heb nog genees wat roze gekocht hahaha. dus ga ik ook maar si doen. ik zei vboor de gein stel dat het nou toch anders is zegt ja kan niet 2x gezegt en op papier met % dus daar geloof ik niet in. hahah me hond is inderdaad sociaal en kan met alle honden goed opschieten mijn moedet heb 3 deensedoggen daar speelt ze ook lief mee. allen in de buurt lopen maar kleine hondje daar loopt me een boog omheen die bijten haar in der wangen haha. @busster jullie hebbe dus lekker dag gehad, en nu is hij dus ook 2 dagen vrij lekker hoor. en mara past dus niet meer in de bak hihi. in de buggy kan ze ook meer bekijken natuurlijk. ik heb wel patrick gekeken best intressant vindt ik dat. @meetie ow alex zou dus mee gaan op die uitzending had je naar hem kunnen kijken hih. ja viel mij ook al op al die baarden pffff die hebben wel wat scheermesje nodig als ze thuis zijn hahaha. ow je hebt wel rijdbewijs maar geen auto ja dan kom je niet ver. ben blij dat we wel auto hebben we hadden er 2 maar heb de mijne wegggedaan die stond meer stil dan dat ie reed dus ja ook zonde toch? @mama suus de tandarts was dus gelukt. allen jammer dat je weer terug moet. ik heb gelukkig nooit wat bij de tanarts hihi. je kleine meid heeft dus goed geholpen met de auto wasse hihi. gelkukkig kon je het er zo weer afspuiten. en my little pony taart klinkt goed maak je een foto? jouw hondjes spelen dus niet graag met andere die van mij gelukkig wel, moet ik wel want zo groot beest moet je wel beetje controle over hebben want als ze eenmaal los gaan met iets dan is het moeijlijk ze te corrigeren dus zit veel tijd een aandacht in aan het begin bij het opvoeden. @mimkak hahahah jullie kleine meid is dus wakker op het kdv en bij papa en mama is ze wakker, anders om was leuker geweest zo af entoe hihi. en zijn er nog leuke vacature's?
@noa whahahahahaha je bedoelt thuis wakker en op het KDV slapen... lol...... nou valt wel mee... maar ze is wat onrustig gewoon... vacatures.. nee niet met bakken, maar zo nu en dan zit er wel wat aardigs bij en dan solliciteer ik gewoon... @busster een sprongetje... ALWEER!!! pfffffffff mag het effe rustig blijven een tijdje, het ging net zo lekker maar goed ja dat zou ook nog zomaar kunnen... hopen dat het een ieniemini sprongetje is dan..