Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zucht, Dylano en ik liggen elkaar de afgelopen tijd wel constant af te wisselen met ziekzijn zeg.. Nu begint hij zich steeds beter te voelen, begin ik mij weer steeds slechter te voelen. Heb net tot half 1 in bed gelegen, omdat ik weer in slaap gevallen was. Ik doe alles heeel sloom en voel me heel zwak. Lekkere keelonsteking, helemaal opgezet, oren ook en voel het ook gigantisch in mijn nek. Hoofdpijn. Haha en ik kan niet mijn stem verheffen tegen Dylano :) Mijn stemgeluid is heel zwakjes en hoe hard ik ook mijn best doe om te schreeuwen, het klinkt dan eerder alsof ik zielig jank :)
    Vannacht werd Dylano weer wakker en wilde niet slapen, dus dat hielp ook niet echt mee. En uf, ik kan niet wachten tot Jesse eindelijk door gaat slapen, want dat begint me nu ook wel goed op te breken zeg! Misschien dat ik mij daarom ook wel zo ziek voel, want dat heb ik altijd al gehad.. oververmoeidheid leidt bij mij tot keel/oor-ontsteking.
    Ik ga het de volgende keer maar even op het cb of bij de huisarts aankaarten, want het is nu wel een beetje een civieuze cirkel zo.. En ik word zo alleen maar een steeds slechtere moeder, want een halve dag op bed liggen met 2 kindjes is ook niet de bedoeling. Dan is het tot nu toe wel goed gegaan, maar ben bang dat er binnenkort wel iets ergs gebeurd. Zo was laatst Jesse natuurlijk al uit bed gevallen en vanochtend heeft Dylano het doosje zetpillen weten te bemachtigen.. Ik begin me echt zo erg te schamen en schuldig te voelen doordat ik gewoon niet meer normaal kan functioneren.

Zit er nu ook aan te denken dat ik, dan wel onwijs tégen mijn zin in en dus gedwongen, moet overstappen op flesvoeding/bijvoeding, om die cirkel te verbreken.. want Jesse begint ook weer steeds vaker te komen om te drinken. En opzich, kijkend naar zijn gewicht, gaat het kennelijk wel goed en volgens het cb heeft hij dus gewoon zoveel nodig (om dat gewicht aan te houden? hahaha) maar daarentegen begin ik ook wel bang te worden dat ik misschien doordat ik zo ... moe/zwak.. ben, misschien minder of minder goede melk aanmaak? Of misscien is hij wel gewoon toe aan bijvoeding, weet ik het..
    In ieder geval vind ik dat ik iets moet doen, want zo wordt alles alleen maar erger.

Oh en hebben jullie trouwens ook nogsteeds zo een last van haaruitval? Ik wel.. al vanaf 3 maanden, dus dat is nu 1,5 maand. Geen idee hoelang zoiets kan duren.. Maar ik vind het nu gewoon eng, want als ik nu aan mijn haar pluk, dan trek ik elke poging wel een haar uit mijn hoofd, begin nu echt kalig te worden daar bij me scheidingen zegmaar. En ik slik elke dag netjes nog van die zwangerschaps/borstvoedings-vitaminen, dus dat kan het in principe niet zijn, lijkt mij. Vandaar dat ik misschien gewoon naar de huisarts ga, als is het alleen om mij te laten geruststellen dat ik niet kaal word....

Voel me nu ook totaal niet aantrekkelijk meer. Heb dus ook geen zin meer in sex.. sowieso met me haar voel ik me minder vrouw.. en dan nog die hangtietjes als ik Jesse gevoed heb en nog enigsins slappe buikhuid, overal striemen..

In ieder geval, psychisch gaat het opzich nog wel goed hoor, want daar had ik tijdje geleden natuurlijk last van, maar daarin weet ik mijzelf nog wel aardig staande te houden, maar me lichaam doet zoooo vervelend, dat ik er eigenlijk wel een beetje gek van wordt. Misschien dat me hormoonbalans gewoon niet klopt ofzo? Hahahaha ik kan hier wel van alles mij gaan afvragen, maar denk dat de huisarts of iemand mij wel een beter antwoord kan geven. Maar ik moet het gewoon even ergens kwijt hoor.

@Busster, Haha ja drie zenders tegelijk kijken is over het algemeen niet mogelijk nee :)
    En ja, dat vertelde Alex toentertijd ook, over het baardgroei. Hij was namelijk ook al vanaf zijn inschepingsverlof zijn 'baard' aan het laten staan.. nou tot hij terug kwam van uitzending had hij nogsteeds niet meer dan ziekelijke plukjes donshaar hihi (Natuurlijk alleen maar beter haha)

Hihi ik heb er niets op tegen hoor, dat je Mara in de buggystand zet ;) In de maxicosi zit ze in feite ook ietsjes overeind toch. En als ik begrijp zit ze nu dus in de wandelwagen nog, welk toch wel meer schokken absorbeert dan een buggy-buggy. En ja, als ze haast niet meer in der bakkie past.. hahaha dan zit er weinig anders op.

En ja, Jesse begint in de zak wel steeds zwaarder te worden, maar omdat ik hem zo goed als dagelijks zo draag, went mijn lichaam daarin mee. Of hoe zeg je dat.
    Maar ja, nu met deze warmte en als je langere afstand wil lopen, of zelf ook van het zonnetje wil genieten haha, dan is een lege buggy ook wel een handige plek om de baby even te plaatsen.

@MamaSuus, Dus je tandarts heeft niet hoeven boren, lekker! Volgende keren dus alleen even je vullingen vervangen. Wel fijn dat je eigen tandarts meteen weer goed voelde. Hihi en Yasmine 5 mei dus ook op de stoel!

Haha ja, zag jouw vent er zo verschrikkelijk uit met baard :) Toch maar goed dan dat hij zich hier scheert!
    En ja inderdaad, dat verwacht ik ook van die nooit ruziende stelletjes.. ooit zal de bom een keer barsten.. Maar ik zou me er trouwens ook júist weer aan gaan ergeren als mijn vent maar altijd ja en amen zei hahaha.

Hihi lekker bijdehand he, als die kleintjes gaan 'klussen' :) En 'leuk' dat ze meehielp met auto wassen bwahaha, gelukkig kreeg je het er gemakkelijk weer vanaf.

@Mikmak, Ja het ws 2 jaar geleden ofzo dat ik voor ukering keek, maar inderdaad ik was toen ook niet ontslagen.
    Haha schattig dat Linette telkens slapend op de kdv aakomt. Dat is wel beter dan dat ze steeds zou gaan krijzen haha.
    Succes met de vacatures!

@En betreft, kwijlen ed.... dat zal hoogstwaarshijnlijk zijn omdat die uks nu dingen kunnen/willen pakken en deze gaan onderzoeken met hun mond. Daarvoor gaan ze extra speeksel produceren zodat ze beter kunnen voelen met hun mond. Uiteraard is het niet uitgesloten dat kindjes al jong tandjes kunnen krijgen, maar ook is het een biologisch logisch proces op deze leeftijd, wat zo goed als elk kindje dus meemaakt.

@Noa, Hihi handig om e gaan shoppen met een kaart waarvan je de code niet weet :p Maar wel onwijs schattig dat hij al zo bezig is met de baby! Leuk hoor!

O en hahahaahha wij hebben wel een auto hoor ;) Maar daar gaat Alex mee naar zn werk, dus daar heb ik niet veel aan.

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @busster, wat meetie zei je bedoelt dus een wandelwagen hihi. das idd al weer heel wat anders hoor dan buggy buggys zijn zo slapjes. bij ons zat madam volgens mij ook met een mnd of 4 5 in de wandelwagen. en dan idd helemaal plat wil echt perfect.

@meetie, he meid. voel je je zo beroert. das lastig zeg. nou maar hopen dat het cb of de ha een oplossong voor je hebben. kan me voorstellen dat het je een keer opbreekt als je zo meo bent. fit voelen is toch fijner.

@noa, wat lief van je vent dat ie druk ant shoppen is.
    lekker is dat he auto bi jde duer. heb er jammer genoeg ook geen een. die van ons gaat manlief mee naar het werk. we willen er nog wel een aanschaffen als ie straks in wezep zit want dan moet is dus elke dag zoveel rijden. dat we het liefst een nieuwe leasen oid. een superzuinige zeg maar. en millieu vriendelijk dat scheelt weer in verz ed.

@mikmak, en kun je al wat vinden? hihi dus madam die vind het gewoon veelste leuk bij papa en mama dat ze hun wakker houd en dan op het kvd maar gaat slapen hahaha.

nou hier ben ik ook weer moe hihi. krigj altidj zon last van me rug van afwassen erg lastig is dat. en moet zo nog ff zuigen en dweilen. maar madam kijkt ff tv. die is net naar buiten gevallen. hebben een tuinduer maar ja met verhoging en waarschijnlijk niet goed opgelet oid. en hup lag zel anguit. zag al dat ze schaafwond had maar doe dr expres niets meer aan want dan raakt ze overstuur. maar jammer genoeg zag ze het zelf al dus net een half uur liggen huilen op de bank omdat ze au heeft. heb dr zestientje op gedaan. en nu zit ze zo op de bank.
    na jah is niet anders. vandaag al heel wat buiten gedaan dus dat scheelt alweer natuurlijk.
    en zoals het nu lijkt komt alle visite zondag. dus op dr verjaardag zelf sijn we met zijn drietjes. kan manlief weer verder met klussen want begon al te zueren omdat ik met konninginedag eens een keer ergens heen wil anagezien vorig jaar madma ziek was. maar jah dag er na is het hier dag van de arbeid dus ook niet klussen. maar fietsen hihi. en snert eten. vorig jaar ook al gemist want toen gingen we smorgens om 8 uur met ambulance naar ziekenhuis mety hefitge koortstuip van madam.. en mijn oude buurmeisje uit ned wilde graag volgende wk nog paar dagen komen die heeft dan vak. en ze komt graag hier. heb dr prakticsch helepen opvoeden (lang verhaal) ze is nu 13 geloof ik. maar komt nog graag hier een paar keer per jaar. moet dus nog ff compromi sluiten met manlief. dat ze mis toch nog kan komen hij moet er toch 2 dagen van werken. volgende wk en ze komt vaak maar 3 of 4. dus als ze dan maandag komt dan is ie dan wel thuis en dan breng ik der met konningine dag weer trug hoeft hij niet mee ergnes naar toe kan ie klussen hihi. kijken wat ie zegt.

nou ga maar eens stofzuigen nu en kijken hoe het met madma is.

3. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden was ik weer

nou hij heeft ze eigen ook maar verwend met een horloge enzo hahaha
    je die kaart is ook veranderd net als de pinpassen pfff nu heeft hij de code maar opgeslagen in ze tel hahaha.

ow gaan jullie mannen met de auto, die vanm mij op de fiets hahahaha. maarja hij kan tussen door fietsen en hij doet er langer over me de auto dan met de fiets.

maar toen hij tijdelijk in vlissingen zat heb ik gauw weer een kleint autotje er bij gekocht want ik zei ga niet fietsent naar me werk en alles doen.(wij wonen aan het water echt een apaerts stuk waar huizen staan. is ook de jachthaven.
    maar zijn altijd betaalbare autotje en die gaan ok weer weg zodra ze niet meer nodig zijn.

@meetie ow jullie zijn dus om de beurt ziek. en ind in bed leggen is ook niks hopelijk kan het cb je helpen of de arts. want je moet je eiegn wel goed voelen met 2 kleintes.

owja meiden
    was vanmiddag ff de stad ingeweest om dingetjes te kijken. nou ik heb nu toch pijn in me liezen kan bijna niet opstaan zo zeer doet het. wat kan dit zijn?

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ja ik hoop ook dat de huisarts ofzo iets weet. Ik had van het weekend sowieso al met Alex afgesproken dat ik langs zou gaan ivm me haar.. Dus dan vertel ik wel meteen het hele verhaaltje.
    En sinds een tijdje werkt er ook een vrouwelijke huisarts, dan ga ik wel naar haar, denk dat zij mij toch wel iets beter zal begrijpen dan een man hihi.

@MamaSuus, He getsie, dat had ik toentertijd ook.. dat het pijn aan je rug deed als je ging afwassen. Jaja, je buikje wordt toch steeds groter hihi :D Heb je je tuinbroek al weer aan?

Oei, Yasmine is dus gestruikeld. Maar zo te lezen had ze dus niets ergs, behalve dat ze zelf schrok van haar schaafwond? Gelukkig maar ;)
    En binnenkort komt je buurmeisje dus weer logeren, gezellig hoor! En het klinkt toch als een mooi compromi wat jij bedacht hebt. Even kijken of je mannetje dat ook vind hihi.

@Noa, Hahaha ik zou wel heel erg onmenselijk zijn al zou ik tegen Alex zeggen "vanaf nu ga jij fietsend naar je werk 8)" ff 120 km hihi. Ah joh, hij is toch militair.. niet zeuren :p

Ik heb trouwens geen idee wat die pijn in je liezen kan zijn. Misschien bandenpijn?

@Consider, Hey meid, hoe was het vandaag? Gaat alles goed?
    En ben je nog naar cp geweest?

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @meetie ja denk dat de vrouwlijke arts je iets beter zal bergijpen dan de mannelijke arts.hihi
    en 120 km is best ver om te fietsen zover hoeft die van mij niet hoor, hooguit 5 denk ik hahaha dus dat is te doen voor een militair!!!

@mama suus. jouw buik begint dus ook lekker te groeien.
    en las dat je meisje gevallen was pfff altijd even schrikken he als zo kleintje valt

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen,
    nou was madam net traurig omdat dr pleister niet te zien was onder dr shirt met lange mouwen hihi. ga vandaag of morgen enk ik ook maar eens bellen met de ha voor madam. want ze heeft vannacht alweer gespuugd niet veel hoor beetje ranja met gal maar goed zat nacht ook al. en nog steeds vaak diarree verder niet ziek behalve dan dat ze niet wil eten savonds.
    me schoonzussie had het al over peuterdiarree. maar goed dan spugen zen iet. dus miss ff navragen miss heeft ze wel wormpjes hihi. weet het klinkt vies maar veel kids hebben het hoor. en aangezien madma veel buiten speelt en altidj dr handen pikzwart heeft en ze liever niet wast (is echt een drama handen wassen) kan het maar zo.

@noa, zo dus hijh eeft zichzelf ook lekker verwend. toe maar weer hhahahaa.
    en tjah dat ie op de fiets kan is echt heerlijk idd. had mijn vent ook een tijdje toen we nog in ned woonden. en hij zou ook weer dichterbij komen maar jah toen wilde hij naar dld gaan om te wonen en moet ie dus weer ver rijden whahaha. erg handig kom je net dichterij werken ga je zelf weg.
    ooh en die pijn klinkt idd wel als bandenpijn. betekent gewoon iets rustiger aan doen. dus niet tever wandelen ed. maar kan geen kwaad hoor. is alleen lastig spierpijn hihi.

@meetie, nou hij vond hetn iet echt een goed compromi zat zelfs te zueren van nou vraag je alweer of ze mag komen. en ik jah hallo 2 keer heb ik nog maar wat over gezegd maandag en dinsdagavond. he dat meisie wil het ook graag weten hoor. die krijgt dit weekend vak. en zat moet ze eerst nog voetballen dus kan ik dr ook niet bellen echt zo lastig. maar goed vraag het vanavond gewoon nog eens of ie er al over nagedacht heeft.
    dus jij had ook al last van afwassen jah echt heel appart is dat kan best tijdje op de kop in de tuin maar afwassen pff al is het maar kleintje doet echt zeer gewoon.moet erna echt ff op de bank zo stom hihi.
    heb me tuinbroek nog neit weer aangedaan. moet nog steeds gemaakt hahaha. ben daar nooit zo snel in meot eerst nieuwe knopen halen voor zijkanten. nu kan ie alleen op grootste stand en das veelste groot. tis al een veelste grote maat. want was bij madam een aantal kilo zwaarder en scheeld dus 3 maten hihihi. miss als meneer op tijd vrij is of helemala vrijdag dat we smiddags voor de controle ff naar de stad gaan als ik hem zover krijg. kan ik ff kijken voor een shirt en miss nog een broek. zie ik er in ieder geval netjes uit op dr verjaardag. en zelf wil ze nog een nieuwe haarband met bloemen erop heb ik dr beloofd.
    heb dr sinds dit weekend een haarband ingedaan omdat staarten altijd maar uitglijden aan het eidne van de dag. en we willen graag dr pony erbij latwen groeien maar jah wil andersn iet want hangt nu op een hellup stand voor dr ogen. ze houd dan helemaal dr koppie omhoog om dr onderdoor te kijken hihihi. maar jah ze heeft het model haar van dr pa en das een raar nestje aan de ahcterkan waardoor alles naar voren hangt erg lastig dus om de andere kant op te sturen maar we proberen het.

ooh heeft iemand hier ook verstand van stotterkindjes? madam die begitn te stotteren. viel me vent vorige wk op. en me ma ook al. me ma heeft het ook. die denkt snelelr dan dr mond meedoet zegt maar. en we hebben het idee dat ze dit ook doet. is helemaal lastig natuurlijk met dr twee talen. die gooit ze ook lekekr door elkaar trouwens hahahah. maar dat schijnt normaal te zijn op deze leeftijd.

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedmorgen, effe snel.. IK HEB MAANDAG EEN SOLLICITATIE.. das wel snel had gisteren de brief pas verstuurd en kreeg vandaag al een telefoontje of ik niet op gesprek wilde komen.... moet er wel voor naar Best, maar goed dat mag de pret niet drukken..tis voor een goed doel

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zo super mikmak, lekker snel idd.

nou had ha al ff gebeld. en die wilde natuurlijk dat we langskwamen. nou heb geen auto dus gaat niet maar goed ff doorgevraagd wat het dna miss kan zijn. en ze dacht een maag darm infectie. en tjah dat gaat vanzelf wer over. voor de misselijkheid snachts mag ik speciale zetpillen daarvoor geven maar goed die 2 keer dat ze dat gedaan heeft vind ik hetn ietn odig eigenlijk. dus haal ik binnenkort wel een keer voor een ander keertje id.

nu moet ze gewoon goed drinken en met wat druivensuiker erin zodat ze niet slapjes word omdat ze dus ook neit eet. nou ik vind het best hoor. gelukkig had ik datn og staan dus maar zien. heb nu in ieder geval een pizza in de oven staan want daar had ze wel zin in dus als ze daar wat van eet is het super naturlijl .whahaha.

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ik kon deze jullie niet ontnemen hoor... droppie

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Helleuw,

Het zonnetje schijnt heerlijk, geen wolkje te zien! Maar ondanks dat is het toch nog best frisjes :( Oh bwhaha ik zie nu net op teletekst dat het ook maar 14 graden is.. Ach, het is mooi weer en daar worden we vrolijk van!
    Ik voel me vandaag ook weer wat beter dan gisteren en ben ook optijd opgestaan. En direct baby in bad gedaan, was opgevouwen, bedje verschoont, etc.. Daarnet ook maar begonnen met de administratie.. hahaha die ligt al maanden stil, dus dat zijn inmiddels aardige stapels papieren die ik uit moet zoeken :) Maar het gaat gelukkig sneller dan ik dacht, dus dat is ook haast weer gedaan!
    De paasspullen zijn ook weer opgeruimd. Haha ik had mezelf opgedragen dat ik pas na 12 uur op het forum mocht, hahaha, dat heeft ook wel goed geholpen :D

@MamaSuus, Hahaha bijdehand dat Yasmine persee der pleister zichtbaar moet hebben.
    Maar ze is dus nogsteeds beetje diarree-ig enzo. Fijn dat je ha ook via de telefoon een diagnose kon stellen! En het is dus iets wat vanzelf overgaat, gelukkig maar he.
    Heeft ze nog pizza gegeten? Ze kan beter maar iets binnen krijgen dan niets ja ;) Ik gaf laatst Dylano ook pizza hoor, toen hij niets at.

Haha je mannetje vond het dus toch niet zo een mooi compromi. Misschien dat hij zich nog bedenkt en anders, ach ja, de komende weken staan er nog genoeg vrije dagen en vakanties op de planning, dus zolang hoeft ze je niet te missen ;) alleen moet jij dan wel even een ander plan verzinnen om toch aan koninginnedag mee te kunnen doen hahaha

Hihi je broek is nog niet gemaakt. Ik ben daar ook nooit zo vlot mee hoor ;) Aan de draagdoek van Jesse zit ook nog een stukje wat niet mooi is afgewerkt. En dat is inmiddels dus al 4,5 maand zo :)

Haha leuk he dat haar dat alleen stijf naar voren hangt. Heeft Dylano en zijn papa ook. Scheelt dan wel weer dat hun beide korte mannekopjes hebben. Maar met een meisje is dat toch wel lastiger ja.

En betreft het stotteren. Daarvoor moet je bij een logopedist zijn, als ik het goed heb. Wel lastig voor je meisje zeg. Maar je schijnt het wel af te kunnen leren zegmaar. Dus wel zo fijn dat je het nu al opgemerkt heb.

@mikmak, Jeeej nu al een sollicitatie! Dat is snel zeg! En is Best dan ver van je huis?
    Och wat een schattige foto's weer van je meissie! Wat een poepie! :D

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, ja best is bij eindhoven dus van maastricht naar eindhoven voor een sollicitatie is best ver ja.... hahahahahaha, maar goed de werkplek is maastricht en dat telt...

dus je hebt jezelf nu regels opgelegd.. maar zit jij dan zovel op het forum hier??
    maar goed je administratie is gedaan, kind gewassen en het bedje schoon...

@mamasuus, hmmmm een darminfectie... diarre-erig enzo.. gewoon in de gaten houden, valt weinig aan te doen he... .
    maar is het een fase waar ze doorheen moet of echt stotteren... iig moet je daarvoor bij de logopesdist zijn...

@noa, ja die pijn kan idd bandenpijn zijn, en zal vanzelf ook wel weer wegtrekken hoor en dan meestal tegen het einde van de zw weer opspelen...

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, haha nee hoor. Maar ik begin vaak de dag ermee. Tijdens het ontbijten check ik even me mails enzo. En voor ik het weet is het zo weer een tijd verder. En ik merk wel dat ik dan derest van de dag ook minder doe, dan als ik sochtends meteen acief opsta.

Maar de werkplek is dus wel dichtbij, ik dacht al :p Maar ja, dan maar een keertje naar best toch ;) Ben benieuwd!

Nou ik ga weer, was even Jesse voeden enzo.
    toedeledokie!

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, ja dat deed ik ook idd.. het koffiezet apparaat aanzetten en de laptop... en dan alles effe checken... want wat als... :)

ja ben ook benieuwd en het is weer effe een ochtend buiten de deur..... lekker hoor...

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

alles goed? hier redelijk me rechterbeen doet nog steeds zeer, lijkt wel als ik loop als hij uit de kom en in de kom schiet echt pijnlijk!!!
    ben trouwens 22 weken vandaag!!!

morgen komt me schoonmoeder op viste me vriend is dan jarig dus komt ze even langs wordt rond half 12 dus ik bel straks wel als ik niet beter naar haar ken komen hahaha.

ga nu ff gauw alles lezen weer opnieuw, had net alles gelezen en gereageerd maar had niet door dat de accu leeg was dus de laptop viel uit grrrr

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Meetie . PPPPff wat vervelend dat je je zo moe voeld idd maar even aan de HA vragen wat het kan zijn. Je haar uitval is heel normaal hoor na een zwangerschap want tijdens je zwangerschap valt er bijna niks uit dus je hoofd heeft zeg maar wat in te halen en soms vallen er dus echt plukken uit voor je gevoel maar als je er niet gerust op bent gewoon naar vragen hoor.

@ Mikmak Wauw zo snel een solicitatie goed hoor en idd voor het goede doel dan maar een ochtend helemaal naar Best als je daarna mischien een baan in Maastricht krijgt , geweldig ik zal voor je duimen. Wat een lieve foto's weer van je meisje had ze ook al op je hyves zien staan wat een lekker ding is ze.

@ Mamasuus wat sneu voor je meisje dat zo soms s'nachts moet spugen en dat ze diaree-ig is steeds , zou als ik jou was die medicijnen halen voor als ze het binnen kort weer heeft heb je het iig in huis.

@ Noa o jeetje nu weer last van je rechter been zit je ook niet echt mee he met de pijntjes hopelijk blijven ze dragelijk tot het eind van je zwangerschap.

Hihi jullie beginnen dus ook de dag met een ontbijtje en het opstarten van de pc hier gebeurt dat ook vaak om 7 uur naar beneden voor Mara's eerste fles en dan met mijn boterhammetjes en met mara even achter de pc zodat haar flesje kan zakken voordat ik haar in bad stop anders gaat ze soms spugen .

Gisteren met Mara en John gaan wandelen hier in een gebied waar ze wilde koeien , paarden en schapen hebben lopen echt leuk alleen nu zijn mijn armen verbrand gelukkig had ik voor Mara een parasolletje boven de wagen dus die heeft geen last gehad van de zon maar mijn armen zijn behoorlijk rood terhoogte van mijn ellebogen en John zijn nek was ook lekker rood. Volgende keer toch maar even insmeren met dat lekkere weer .

Vandaag weer heerlijk weer hier en 14 graden nou Meetie ik denk dat het wel warmer was alleen in de schaduw was het een beetje fris. Daarstraks dus even lekker gaan winkelen met John en Mara . Moest nieuwe inkt voor de printer kopen dus ik bij de media markt inkt gehaald die geschikt moet zijn voor onze printer zit juist de cassete die leeg is niet in dat doosje . Handig NOT . moet dus weer terug om of deze casstes allemaal te ruilen of de ontbrekende erbij te kopen . Toch stom want ik koop inkt geschikt voor onze printer maar zonder die ene cassete print dat ding niks je zou toch verwachten dat je als je zo'n doosje koopt dat ze er allemaal inzitten zeker de gene die het snelst op gaat maar nee dus.

Morgen weer werken , Moet naar het dolfinarium met 3 collega's dus gezellig en daarna een functionerings gesprek. Vrijdag moet ik om 9 uur beginnen en moet ik s'avonds tot 9 uur werken ben er niet zo blij mee maar ja kan er weinig aan veranderen.

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, Succes morgen! Ik zal ook voor je duimen!
    Wanneer ga jij trouwens ook alweer naar Madonna?

@Noa, He getsie, nogsteeds zo pijn joh. En hoe is het met de jeuk en je rug? Het moet je wel hebben he.

Hoezo kan jij beter naar je schoonmoeder dan dat zij naar jou toe komt? Vooral omdat je zo een pijn hebt is dat toch alleen maar fijner?.. ik volg het niet haha
    Maar in ieder geval alvast gefeliciteerd met je vriend :D Heeft hij zijn kaart al?

@Busster, Ja misschien is het ook wel zo, dat het alleen voor mijn gevoel veel haar is wat ik kwijt raak. Maar me haar wordt echt heeel dun en zelfs andere mensen merken het op dat ik kaliger wordt.. dus wordt er wel een beetje bang door. En als ik toch naar de ha ga, dan vraag ik er wel meteen naar.

Oei, verbrand. Dat is minder. Maar ondanks dat was het dus wel weer een leuke dag! Wilde paarden en koeien.. vind dat gek voor te stellen hier in de buurt haha. Waar is dat dan?

Haha ik vond het hier in ieder geval echt wel frisjes.
    En vrijdag wordt dus een erg lange dag voor jou! Succes alvast ;)
    Maar wat gek van die inkt. Of bedoel je dat jij kleuren hebt gekocht en het zwarte ontbreekt?

Hier komt Alex morgenavond alweer thuis :D Hij heeft vrijdag vrij gevraagd, want vrijdag heeft Dylano.. sportdag! Bwhahaha ben zo benieuwd wat ze gaan doen met die kleintjes! Maar Alex wilde daar dus ook bij zijn, echt leuk. En het wordt ook lekker weer, dus gezellig!

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Gooodmorning!

Hahaha toen ik daarnet het klaslokaal uitliep, hoorde ik de juf tegen Dylano zeggen "Kom wij gaan plakken, gaan we een kadootje voor mama maken" :) Zeker voor moederdag, echt geweldig! Ik kan niet wachten!!

Hm, ik ben niet gewend dat ik het eerste bericht van de dag moet plaatsen, dus weet verder niet zo veel te zeggen haha. Ik ga nu lekkerstofzuigen enzo, fijne dag iedereen!

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, tis maandag pas hoor... hihi
    mar ik ga 11 juli naar madonna in Werchter

@busster, oh leuk in zo'n natuurgebied wandelen... beetje jammer van de verbrande armen.. maar ja... het was iig een leuke dag...

hier weer alles ok... madam slaapt van 9 tot 6.. wel nog een flesje om 11 uur maar goed mag de pret niet drukken dacht ik zo... gaat prima met 5 flessen op een dag.

vandaag lekker mn laatste werkdag en dan morgenochtend komen ze mn voorruit van de auto maken, zit een sterretje in omdat er een steentje tegen de voorruit kwam.... GRRRR en dan lekker babyzwemmen.. heerlijk.... kijk er al naar uit.

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeidag allemaal,

@meetie kun je nagaan ben je om 10.15 en nog het eerste berichtje hihi we zijn weer lekker traag allemaal vandaag dan. ik heb ook heerlijk uitgeslapen met madam dus was wel eens lekker en zij was het echt nodig. ze kwma om kwart over negen pas naar me bed was al tijdje wakker maar durfde niet naar beneden bang dat ze wakker word hahahaha.
    en jah ik doe ook altijd ontbijten bij de pc hoor. madam op de bank bij tv en ik bij buro achter pc.
    wat leuk zeg sportdag. en super dat alex er vrij voor neemt zeg. is vast erg leuk ook voor dylano dat papa erbij is.
    en aaah leuk een moederdag kadootje word dan je eerste toch zei je een keer. spannend hihi. hier knutseld manlief elk jaar la met madam hahaha. oftwel tekenen. zelfs toen ze nog maar paar weekies was had ze al een potlood in dr handen heb er toen ook foto`s van gemkaakt zo lief.

@ mikmak, succes in best. en tajah idd als het alleen voor het gesprek daarheen is en dan functie in maastricht dan is het wel ff de moeite waard toch.

@busster, ooh lekker daggie dolfinarium. mogen jullie dan zelf ook naar binnen of moeten julie buiten wachten. heb mij dat altijd al afgevraagd van de schoolreisjes hihi. en idd zeg van 9 tot 9 das lange dag. ook weer een excursie oid dan?
    leuk zeg in zon gebiedje wandelen. vonden wij ook altijd zo super toen wen og in ned woonden fietsten we regelmatig door van die gebiedjes met de doggies.
    nu moetne we eerst een stuk met de auto mar dat maakt niet uit hebben eindelijk mooi bos gevonden hier hahahaha. jaja duurt ff. al gaan we nog af en toe naar ned hoor voor het bos ed want is daar veel meer open. hier is heel veel bos maar nergens paden erg lastig dus. want de doggies vinden het zo leuk.

@noa, he meid nog steeds zon last. maar hopen dat het niet erger word dan he. hoe is het idd met de jeuk plekjes? en met je stuit.

nou bier gister helemaal trots, ze kan eindelijk fietsen woehoe!!!! dr trekker was stuk gegaan. dus me pa had hem opgehaald want moest gelast en dat hebben we nou net niet. gelukkig heeft me pa een schur vol gereedschap dus die hem ff gemaakt. brengt me ma hem gister trug ze gaat dr op zitten me ma zegt nou dan doe je die die boven is naar benedne drukken steeds en hup daar ging ze whahaha. ze heeft nog niet heel vel kracht erin en moet dr nog wel ff op gang helpen omdat niet alles even recht is hier dus zit vaak vast in hobbwel maar het begin is er. nu hopen dat ze ook zo makkelijk op dr fiest wegcrossed straks dat zou echt super zijn. ze krijgt nu een dezer dagen alvast dr trekker. jah hebben er dus nog al een staan die is dus als het goed is kleiner en kan zewaarschijnlijk makkelijker vooruit krijgen.
    driewiler wil ze nogn iet. maar is ook lastig met de trappers aan het stuur naturlijk.

manlief heeft vanmiddag personeelsfeestje en moet dan in dt hihi. ze gaan naar arnehm zit zon millitairrusthuis. en museum en meoten ze in pak. gaan ze er lekker eten. indischbuffet geloof ik. heeft veel te maken daar met ned-indie. wel heel appart dan me opa heeft daar veel gevochten. me vent vind het dus allemaal heel erg intressant.

zo nog ff boodschapen lijsjte maken voor de c1000 daar gaat me ma morgenochtend of vanmiidag ff heen dan kan ze mooi voor mij dingen meenemen. wnat heb gister bedacht dat ik voor madam dr verjaardag savonds nasi en bami maak. met sate van de bbq. met mijn verjaardag hebben we pizza gedaan. en iedereen betaalde dan zelf. maar als het mooi weer is blijfen waarschijnlijk de schoonfam dus jeweetwel dis schoonzus met hele kinderklas. hihi ok langer en weet zeker dat die niet meebetalen aan de pizza dus had ik bedacht dat ik goedkoper ff dit kon gaan maken. en net zo lekker hoor. kunnen nog van die warmhoudbakken van de buren lenen dus helemaal super toch.

ooh meiden de zon komt eraan dus we gaan zo maar naar buiten hihi ff was hangen en nieuwe erin stoppen. en dan lekekr op de kop in de tuin hihi alweer. ja heb grote tuin dus ben nog niet klaar met de voorjaarsschoonmak erin hihi. nu bijna dan word het nog nieuwe plantjes zetten en bijhouden doen we nu ook al ondertussen hihi.
    prettige dag nog.

Deel Deze Pagina