Hahaha ja ik stond ook al wel beetje versteld van het feit dat niemand nog voor mij de dag had geopend Haha ik heb ondertussen nog maar weinig gedaan trouwens, Jesse is in slaap gevallen, dus wilde daarvoor in plaats eens even lekker van de rust genieten hahaha. Opruimen kan vanmiddag ook. Ik ga zometeen ook vast eerder van huis. Het is heerlijk weer, dus lekker met wandelwagen eerst langs de winkels voor we Dylano weer ophalen 8) Alex eet vanavond mee, en ik was de spaghettisaus vergeten en sla voor de shoarma Weet nog niet welke ik vanavond wil eten haha. @Mikmak, wat is er maandag? En irritant die sterretjes in je ruit he.. je kan er helaas weinig aan doen. Hier moeten ze binnenkort ook maar weer gevuld worden. Maar hij gaat binnenkort toch naar garage voor apk en alles, dus laten we dat ook meteen even doen. @MamaSuus, Superschattig dat je mannetje elke moederdag al vanaf een paar weken oud, met je meissie ging tekenen De mijne is niet zo attend haha. En dit jaar wordt inderdaad mijn eerste moederdag hihi. Tenminste, hoop ik.. ik heb geen idee of Alex wel weet dat het bijna weer moederdag is hahaha, maar als ik tegen hem zeg dat Dylano een kadootje heeft die hij moet verstoppen, dan is dat ook wel stiekem een hint Wat goed van Yasmine dat ze het 'fietsen' meteen door had! En nasi en bami is toch een goed plan. Kookse! hahaha. Leuk, je mannetje weer in pak, kan niet wachten tot de mijne dat weer eens moet =P~ hihi. Heeft toch wat he. En ja, de mijne is ook geinteresseerd in dat indie gedoe. Bij mij is het de... vader van mijn oma, die daar is geweest.. hahaha, even generatie hoger nog. Nou meid, tuinierse! Ik ga nog even wat drinken enzo en dan lekker naar buiten! dooeeei
@mamsuus, wat goed dat yasmine kan fietsen nu.... is ze strax helemaal de hort op hahahaha mooi he die mannen in dt... almar moet ook vandaag in zn dt... maar goed zal zich daar pas omkleden omdat ie met de motor naar zn werk gaat @meetie die sollicitatie
mikmak. aah dus jij krigjt het niet te zien vandaag he das jammer. die van ij komt vast in dt naar huis. hij heeft hem ook meegenomen wantm oest eerst nog gewoon werken vanmorgen hij belde net dat ie onderweg was naar anrhem en morgne vrij is woehoe. kunnen we smiddags mooi eerder weg om te shoppen. heb zon lange lijst hahaha. madam naar oma en dan wij samen op pad. want moet eind van de middag bij frauenarts langs. en deze keer gaat madam nog niet mee omdat ze waarschijnlijk weer ff moet kijken of me ph van ondern u goed is en jah denk neit dat madam het ene fijn gezicht vind als ik daar met me benen wijd zit hahahaha. de volgende keer nemen we dr denk ik wel mee. want ze ziet zelfs op heel veel echo`s al baby`s dus denk dat ze ditwel leuk gaat vinden. @meetie, hihi dus die van jou vind dat ook zo intressant. jah die van mij dus ook. is ook zo leuk dat mijn opa heeft dus bij limburgse jagers gezeten en mijn vent dus ook hihi. mijn opa had het er vroeger wel eens over zei me ma dat daar in arnhem was er geloof ik ook wel eens geweest. maar goed hij is er niet meer. en praten toch nergens over wat de meesten wle jammer vonden. hij had ook heel veel briefen ed naar mijn oma geschreven maar waarschijnlijk allemaal verbrand toe nie erg ziek werd. me oma kon het bij verhuising nergens weer vinden net als een dagboek en dat leek mijn vent ook wle mooi te lezen en me ma ook. maar jah hij had er trauma van dus wilde niks ervan nalaten. madma heeft weer lekker gegeten net had opgebakken aardappels en boontjes en nog stukkie kip nou ging super. weet nu alleen niet wat ik met dr gestotter moet. nu is het ineens weer heel erg gister minder. heb al wel heel veel op net gezocht. en stond dat het ook te maken kon hebben met emotionele dingen dus veranderneing en spannende dingen nou jah is natuurlijk weer heel wat hier. papa net weer weggeweest. over paar dagen jarig. er komt een baby. dus moet nog ff zien schijnt dat de meeste kids het wel hebben in leeftijd van 2 tot 7 dus hou hetn og ff in de gaten en anders eens naar de kinderarts kijken of die ons ergens heen kan sturen als dit nodig is.
Uf.. Sinds we thuis kwamen, heeft Jesse alleen maar liggen huilen en doen.. bleh. Eerst wilde hij eten, dus dat was wel logisch, maar vervolgens wilde hij niets meer. Niet spelen, niet bij mij zitten, niet in zn bakkie, niet slapen. Nu heeft hij dan toch aan zijn slaap toegegeven! Zo'n 2 uur later.. hahaha. Ach ja, als hij dit maar niet elke dag flikt. @Mikmak, O bwhaha ik dacht dat je vandaag die sollicitatie had. Nou ja, dan alvast succes toegewenst voor maandag! En jouw mannetje dus ook in dt jammie haha, jammer dat hij zich pas op werk omkleedt hihi. @MamaSuus, Jeej jouw mannetje morgen ook vrij. Lekker hoor. Jullie gaan dus shoppen, veel plezier En ook bij de frauenarts! Vervelend dat je opa toen een trauma aan indie had overgehouden. Wel jammer, maar opzich ook wel erg begrijpelijk dat hij dat niet na wilde laten. En je meissie heeft dus weer gegeten, goed hoor! Ze gaat dus weer de goede kant op alleen dat stotteren gaat dus weer slechter.. inderdaad maar in de gaten houden hoor. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt om het te corrigeren. Nou, ik drink even een theetje en dan weer aan de slag. Fijne dag nog meiden en alvast een fijn weekend! 8)
@mamsuus, ach ja maakt niet uit.... heb hem in dt op de foto staan thuis... maar vind dat wel mooi eruit zien... lekker dat je mannetje morgen vrij is... en idd effe lekker op het gemakkie shoppen met zn 2tjes.. is ook wel weer lekker niet... nee lijkt me ook niet handig om madammeke mee te nemen als je daar lekker met de benen in de lucht licht.. oh ja dat gestotter ja.. maar er gebeuren toch een hoop emotionele en spannende dingen in haar leventje niet... zou het in dat geval ook nog effe aankijken meis @meetie oke dan.. zitten we weer op 1 lijn.. ja hoop iig dat die sollicitatie wat gaat worden hihi balen dat jesse alleen maar heeft liggen huilen.. volgende keer effe een tik met de hamer geven slapen ze ook goed op.... *lol* nou zit hier weer echt de tijd vooruit te kijken... geen hout te doen, heb al gehyvt, spelletjes gedaan, hier regelmatig kijken.... zucht.. voor mij mag de werkdag wel over zijn hoor..... saaie bedoening
@Mikmak, Nou meid, je dag zit er op Weekend! Morgen lekker zwemmen, veel plezier vast! Nou, hier is Alex weer at home. Zo lekker shoarma eten! Daarnet trouwens nog die etos-pampers-aanbieding gehaald. Heb maar pampers 4 gehaald ipv 3, want die passen niet meer om Jesse zijn beentjes heen Lekker bolletje van me! Wel apart idee hoor.. Dylano draagt 4+ Hahaha. Heb trouwens een leuk nieuwbouwproject gevonden dicht bij mijn familie en vrienden! Lekker kindvriendelijk en ruim en alles, geweldig! En ze bouwen huizen voor verschillende niveau's van budget, dus ook eengezinswoningen waar ik nu een oogje op heb Zo goedkoop vind je ze nergens hier.. Eigenlijk wel nét iets te duur voor ons, maar wie weet.. tegen de tijd dat ze in de verkoop gaan.. ik ga in ieder geval vast informatie inwinnen! En aan Alex vragen hoe hij het vind om daar te wonen dan he hahahaha. Nou meiden, ik ga vast de pan opzetten! Eet smakelijk allemaal!
ey meiden was ik weer. heb weer lekker genoten van het mooie weer. en had samen met een vriendin plantjes gekocht voor in de tuin, dus die is weer zomer klaar. en heb lekker ene gebakkie gegeten want me vriend is vandaag jarig, dus vondt wel dat ik gebak verdiende @busster hoe was dolfenarium mocht je zelf ook het park in? en ik hoop ook dat de pijn snel wegtrekt maarja hoort er allemaal bij denk ik dan maar. @meetie de jeuk gaat iest beter maar het blijft aanwezig. en me rug merk ik zo af entoe als ik tocgh te veel heb gedaan. wat leuk dat alex vrij heb genomen zodat hij samen met ze zoon naar de sportdag kan . en inderdaad het wordt morgen mooi weer dus dan is het extra genieten. en hij is dus een moederdag kado voor je aan het maken wat lief!!! @mikmak je laatste werkdag? vandeze week cker hihi. morgen dus weer baby zwemmen leuk hoor ik ga dat ook doen als me kleinte dat mag vanaf hoe oud mag dat? en een sterretje in je raam,zijn altijd van die klote dingen he. @mamasuus. ow wat gaaf je dochter kan fietsen, hopelijk stapt ze straks zo op de fietsie en rijdt ze weg. is het gelukt met de boodschappen lijst? en groot gelijk dat je nasi op bami maakt met die meid er verjaardag denk ook niet dat je schoonzus mee betaald aan de pizza. ps: me meisje is lekker actief op dit moment hihi heerlijk gevoel hoor.
@meetie bedankt.. gaat vast weer lachen worden... dat zwemmen he.. shoarma he... lekker al lang niet meer gegeten hier grote kebab fan... nou gisteren net op tijd bij het KDV want er was een ongeluk gebeurd op de A2, daarna effe de boodschapen met madammeke gedaan.. dat duurt pas lang want wordt om de 5 seconden aangehouden omdat ze effe naar linette willen kijken.. hihi @noa, vanaf 3 maanden kun je gaan babyzwemmen... eerder ook hoor maar dat wordt afgeraden..maar het is wel een aanrader dat te gaan doen mopi dus lekker een dagje vrij he.... altijd beter dan werken hahahahaha nou ga madam dr luier eens verschonen want ze lag net flink te persen..... en dan douchen en aankleden, weer ik zeker dat ik op tijd klaar ben als ze het sterretje komen plakken tot strakies
goeiemorgen meiden. nou komt manlief gister in zijn dt thuis, begint madma hier toch te lachen whahaha. dat zijn foute kleren papa. is een mannentrui nou we kwamen niet meer bij de tut. ze vond het helemaal fout en snapte er niks van hahahaha. aah wat is het al mooi weer he. weet nu trouwens ook waarom ze laatste tijd zo slecht at. en dwars was/is. ze is ook weer gegroied heb dr weer ff tegen de muur gezet. (heb een muur waar ik steeds streepjes zet ed hihi word toch nog verbouwd ooit eens whahahaha) en 27 feb was ze 96,5 en nu gister was ze 98. dus weer een lekekr stukje erbij. vond dr kleren al zo kort worden allemaal hahaha. @mikmak, ooh lekker je hebt ook weer weekend en nert op een lekre dag. en dus ook nog lekker zwemmen vandaag lekker hoor. en idd ze heeft zoveel spannende en stres momenten voor haar dus wil het darom nog ff aanzien. als het echt nog langer zo blijft ga ik dr wel mee heen maar eerst ff zien na dr verjaardag en als dan dr foppies wegzijn ed. ze word namelijk ook vak wakker laartste tijd. schreeuwt ze ff nee of mama en dan is het weer stil en slaapt ze verder. denk dus dat ze hoop te verwerken heeft. en das natuurlijk dan ook niet niks voor zon klein meisje. en daarbij is ze ook weer druk met dr taal. dus ook duits hihi is ook wel erg veel dan he. hihi maar goed verder nikste klagen hihi. @meetie, he dus jesse hader ff zin in om mama te pesten. lekker dan zeg hihihi. ahc jah als het bij die enen keer blijft en niet elke dag is dan is het te doen he hahahaha. en tjah idd erg jammer van mijn opa zijn materiaal maar jah is niet anders. we waren allemaal wel erg benieuwd. aangezien hij er ook niet veel over prate , we hoorden pas van alles toen ie in de rea lag en alles opnieuw beleefde dus hoe zijn vrienden voor zijn ogen werden afgemaakt ed. dat was wel heel heftig dan hoor. maar gelukkig heeft hij nu rust. hij is zelfs nog eens ,lekker zweverig, op eenzelfde nacht bij mijn ma en me tante geweest snachts om te zeggen dat het goed was zo. dat geeft dan toch wat rust he. veel plezier vandaag met de sportdag tis lekker weer dus geneit ervan met je gezinnetje. @noa, lekker he zon actief mensje in je. zit ook nog steeds te wachten erop. heb nu paar keer gevoeld. maar jah heb dus placenta voor liggen en ben van mezelf ook net de slankste dus voel nog niets hihi. maar jah dat komt ok wel weer. dan maar wat later. vorige wk in bad wel ff maar jah erna weer niet hihi. moet dan ook een heel eind trappen wil ik het goed voelen hihihi. en die placenta is net stootkussentje natuurlijk neemt alle klappen op hahahaha. en groot gelijk hoor van het gebakje tis idd toch zijn verjaardag. hoestn u met je rug? en je been had je ook last van toch. nou meiden ik ga me vent er nu toch maar uitschoppen want hij wilde eerst nog ff rondje hardlopen. maar is volgens mij weer in slaap gevallen en voor het te warm word butien. want hij moet doggies ook altijd meenemen van me hihi zijn die er ook weer ff uit. moeit alleen weer zachtjes doen boven want ze slaapt weer nog hihi. lekekr hoor ze slaapt steeds meer uit hahaha.
Hey meiden, Jeetje wat was het een hectische tijd. Tante overleden, crematie regelen tussendoor nog even naar centerparcs. We waren met mijn man zijn familie in centerparcs, was op zich best gezellig, maar ik voelde me gewoon zo .... k*t! We hebben wel lekker met Valerie gezwommen. Eerst vond ze het een beetje eng, al die geluiden. Maar de dag erna zijn we met haar gaan babyzwemmen, nou dat was echt 10x niks, het duurde maar 15 minuten ipv 30 min en we gingen een beetje liedjes zingen. Tja niet echt iets voor mij. Wel is ze nog even kopje onder geweest. Dinsdag was de crematie van mijn tante, het was echt een hele mooie dienst. Haar zoon, mijn neefje, van 18 jaar heeft ook nog een hele mooie toespraak gehouden. En nu is het leeg, is het stil. Ik heb het idee alsof ze me elk moment kan bellen, alsof ik haar elk moment kan tegenkomen. En ik zie ook allemaal vrouwen die op haar lijken. Ik ben zo ontzettend moe, slaap slecht en voel me echt rot. Maar ja life go's on..... Valerie is hoesterig en een beetje verkouden, ben vanaf gisteravond half 8 tot 4 uur vanochtend 9x bij haar geweest omdat ze wakker was. En van 4 tot 7 mocht ik even slapen Ga vanmiddag even naar de prenatal, ze hebben mamamazzeldagen en vandaag is de stokke tripp trapp met 20% korting. Maar ja met die 20% korting is hij maar 4 euro goedkoper dan in andere winkels. Even kijken of ik er nog wat extra's vanaf kan krijgen. En anders koop ik hem ook, de prenatal hier is gewoon een hele fijne winkel met een goede service. Nou meiden Valerie slaapt eindelijk eventjes ik ga snel de was ophangen en probeer zelf ook nog even een dutje te doen. Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat, als ik wat meer tijd heb reageer ik weer op jullie, sorry!
Vandaag lekker daggie. Dylano ging alleen weer erg huilen op school. Hij had sportdag, maar hij vond het allemaal maar weer eng en wilde alleen maar bij papa en mama zijn. Uiteindelijk zijn Alex en ik dus maar een rondje gaan lopen. Even langs de ah en nog een nieuw wii spelletje gekocht enzo. Daarna zijn we weer naar de sportvelden gegaan en hebben we van een afstandje toch nog kunnen genieten Dylano haha. Hij moest allemaal van die spelletjes doen, zoals blikgooien, aardappellopen, voetballen, etc. Hahaha en onze held op sokken durfde niet in de springkussen Dus Alex met hem eerst op de rand een beetje springen en uiteindelijk is hij toch in de kussen gaan staan/liggen/zitten springen ho maar. De wind is trouwens best koud Probeerde ook zoveel mogelijk in het zonnetje te lopen. Snif, en Alex moet straks op een oefening van twee weken en is er dus niet met moederdag.. @Noa, Groot gelijk heb je, mooi excuus om op gebak los te gaan En genieten zeg, dat je kleintje al zo lekker beweegt! Hier is het babyzwemmen pas vanaf 6 maanden Maar dat moet je gewoon maar even navragen bij de zwembaden in je buurt. Ik las dat er ergens ook een zwembad hier was die het zelfs al vanaf 2 weken doet.. vanaf dat het navelstompje eraf is. Balen trouwens, want ik wil het ook gaan doen, maar hier beginnen die lessen dus om 9 uur.. en Dylano moet dus ook om 9 uur op school zijn.. lekker handig geregeld dus van hun. @Mikmak, Hoe was het zwemmen? Hahaha lekker lastig die mensen die je meissie willen zien Wel leuk natuurlijk dat je trots mag pronken @MamaSuus, Bwhahaha bijdehandje met papa zijn foute kleren En je meisje heeft dus een groeispurtje gehad. Dat verklaart wellicht een hoop ja. En ik vind het juist weer zonde dat je ga verbouwen en die zelfgemaakte meetlat niet kan bewaren Vind dat altijd zo leuk om te zien! Getsie, dat klinkt inderdaad niet als fijne ervaringen die je opa heeft opgedaan daar.. Fijn om te weten dat alles nu goed is met hem, ja toch. Alleen maar fijn dat overledenen zich nog even melden, vind ik. Is je schatje nog gaan hardlopen? Wel fijn dat je meissie toch steeds later pas op gaat staan haha, want soms las ik je echt al vroeg hier op het forum @Consider, Jeetje meid, moest jij de crematie regelen. Kan me goed voorstellen dat jij je de laatste dagen echt rot voel. En center parks maakte daar dus niet veel verandering in. Neem lekker je tijd hoor *hug Nou veel succes met het afdingen van de triptrap En hopenlijk slaapt Valerie vanavond wel zoals het hoort!
hoi meiden was ik weer hihi lekker weertje he vandaag!!!(hier wel) heb dus wederom weer lekker in de tuin gezeten, en even bij me broertjes vriendin geweest die hebben potlammetjes en die moesten de fles hebben dus kon ik alvast oefenen hahahaha. had me hond ook mee die was helemaal verliefd op ze hihi. @mikmak ow vanaf 3 maanden dat zou wel leuk zijn, dan kan me vriend ook de 1e keer mee dus ga het maar is navragen hierzo. @mama suus. ow jij hebt dus ook de placenta voor liggen ik ook dus ik voel der vooral onder in en af etoen even aan de zij kant. en als ik savonds in bed leg en voel aan me buik voel ik af entoen aan de ene kant nisk dus kan ik bewegen en de andere kant hard. dus ik denk dat ze dan daar ligt maar weet niet cker hihi. jij zal het ook vast en cker snel gaan voelen. en wat een dametje dat ze der papa uitlacht hihi echt een meid he!!!. en ze is inderdaad een stukkie gegroeid dus je mag weer shoppen!! me rug heb ik zo nu en dan last van, maar me been nog steeds vooral als ik loop of druk bezig ben. dus ga het maandag ff vragen aan de vk @consider gecondoleerd nog met je tante. snap dat je je klote voelt en dat je dus ook niet genoten heb in centrparc. maar het zwemmen met valerie was dus gezellig. gelukkig was het een mooie dienst bij je tante. neem de tijd om dit te verwerken. stertke. @meetie hahaha dylano wou dus niet sporten hihi. maar dat je weg ging dus welm, entja dan moet je om een hoekie staan gluren he. een spring kussen vinden hoop kleintjes in het begin niks maar daarna ziin ze er niet af te slaan. maar bij jouw werkt het dus anders. ow alex moet op uitzending dat is minder leuk, en dus ook niet thuis met moederdag. nou dan moet je zelf maar wat gaan kopen hihi @
hoi meiden even snel want sta nu te wachten op mijn passagiers in ijmuiden ben er helemaal klaar mee ik ben moe en heb honger en wil ondertussen wel naar huis maar dat duurd nog wel even . Hoor dat het met jullie allemaal oké gaat . Kom dit weekend wel weer even voorbij hier als ik meer tijd heb
ff snel, alles ion orde weten alleen nog neit wat het is want lag natuurlijk niet ideaal hahaha. helemaal op propje en werkt ook niet mee dat de placenta voor zit. over 4 wk moet ik weer nou ga snel verder met opruimen tjuusie
@busster owja jij moet tot 21.00 werken natuurlijk nog 1uurtje dan zit het er op hihi. @mama suus gelukkig is alles goed met jullie ukkie. maar jullie weten dus nog niet wat het word nog even geduld dus. werd net gebeld door ikea!!!! 29 april worden me spullen geleverd yes!!!!!! kan me vriend volgende week meteen beginnen met klussen jippie!!!
@Noa, Me schatje moet op oefening, niet uitzending gelukkig Anders zou ik echt wel protesteren als ik dat nu pas zou horen! Hahaha. Ennuh.. misschien stomme vraag.. maar, potlammetjes? Waarom zitten ze in een pot? Wel leuk dat je je kindje voelt liggen! Je kan nu dus vollop van haar genieten! Jeeej en de meubeltjes komen er dus aan! Alles begint nu toch wel steeds echter te worden he Denk trouwens niet dat ik zelf iets voor mijzelf ga kopen voor moederdag hoor hihi, komt dan ook wel beetje wanhopig over. En het gaat mij om het idee dat papa samen met ons kindje helemaal leuk doen om mij blij te maken die dag. Dat ze dan zo een mislukt ontbijtje op bed komen brengen ofzo Bwhahaha. Maar goed, dan wachten we wel nog een jaartje haha. Ben waarschijnlijk ook van plan om een heel duur kado te vragen voor mijn verjaardag, een tekentablet of touchscreen monitor of iets in die genre, ben er nog niet over uit. Ben nog bezig met orienteren en alle revieuws en ervaringen lezen hihi. @Busster, Succes nog meid! Nog een uurtje en dan ben jij ook weer klaar met werken! Moet je morgen ook? @MamaSuus, Jammer dat je het geslacht niet heb kunnen zien. Was het dagje shoppen met mannetjelief verder wel geslaagd?
@meetie hahahaha oefening ach komt door me hormonen zeg ik maar. en wat betreft de lammetjes die zitten niet in een pot hoor, zo worden ze genoemd. omdat ze nog zo klein zijn dat ze nog gespeend moeten worden vandaar potlammetje hihi. ja ben blij dat ze het 29 april komen brengen hopelijk zetten ze het wel even in de baby kamer wantik ga nu niet tillen hihi. maar zal wel heb aangeveven dat ik het kocht dus gaat goed komen hiihi. en ja zo ontbijt is erg leuk. volgend jaar kan dylano het al zelf proberen. en mischien krijg je het wel een zondag eerder wie weet. inderdaad duur verjaardags kado
heb idd nog wel een leuk setje gehaald een linnen broek en een shirt met kicking baby erop hihi. en nieuw onderbroeken want tjah. die zitten allemaal niet meer zo lekker hihi. moest trouwens dez echo wel zelf betqalen beejte balen dus maar goed. we hadden ons er zo op ingesteld dus hebben het maar gedaan. wel erg jammer dus dat we hetn iet konden zien maar goed wel ff lekekr kunnen kijken hihi. en heb nu ook te horen gekregen dat ze ook vanaf 28 wk pretechos maken daar voor maar 60 euro das dus niks met cd en dvd erbij. en kan ook kraamhulp krijgen is een nieuw preject hier en loopt nog tot dec dus das beter .word vergoed door ziekenhius is alleen dan eigen bijdrage van 3,50 per uur net zoiets als in ned dus. nou meiden ga nu eindelijk met manlief op bank hangen ben erg moe en hebben het nog druk morgen.
@Noa, O haha ik had gegoogled en toen kreeg ik een lammetje waarbij stond 'ze heten zo omdat ze in een pot zitten' #-o Vond het al raar.. al sluit ik niets uit, aangezien je ook bonzaikittens hebt enzo.. En ik neem aan dat die ikealui de meubels wel in het kamertje zetten hoor. Zou het anders wel erg asociaal vinden. @MamaSuus, Hihi klinkt als een leuk setje meid! Vind dat altijd wel leuk van die shirtjes, maar helaas paste ik zelfs de kleinste maat nooit Gek dat je deze echo ineens wel zelf moest betalen! Waarom dat? En je gaat straks dus ook een pretecho laten maken, leuk! Fijn ook dat ze nu een kraamzorgproject hebben waar jij nog aan mee kan doen! O Jesse huilt.. hij is met Dylano in hun kamertje aan het spelen, maar volgens mij heeft hij er dus geen zin meer in hahahaha Tot later! Liefs
@MamaSuus, Fijne dag vandaag!!! Is het nog gelukt met de taart? @Busster, Heb jij je lange werkuurtjes nog overleeft? Zo, hier zijn wij vroeg op. Half 8 kwamen de kindjes en Alex wilde gisteren eigenlijk al uitslapen. Had dit alleen niet door en ging lekker met de kindjes bij hem in bed liggen hahahaha. Dus vandaag mag hij lekker blijven liggen van mij Straks even croissantjes maken! Jammie. Dat vind Dylano ook harstikke leuk om te doen. Ze krijgen dan wel een iets andere vorm, maar ach.. de smaak blijft hetzelfde haha. Daarna boodschapjes halen en vanmiddag komen mijn broertje met zn vriendin langs. Blijven ze lekker eten, gezellig! Het is echt mooi buiten. Alles ziet er nat uit, maar volgens mij heeft het helemaal niet geregend. Of anders vannacht ergens. Maar nu heb je zo een mooi contrast van felle kleuren 8) Love it.