Ja lieve bo moet je ffies kijken op www.toeslagen.nl, daar kan je berekenen en bij het kdv van jouw keuze moet je een 'offerte' op vragen, een berekening is vrijblijvend. Je zou eens moeten vragen bij het kdv naar het pedagogisch beleidsplan. Daarin staat volgens welke pedagogische stromingen zij hun kdv runnen. Welke normen en waarden zij belangrijk vinden. Zo kan je zien of dat overeenkomt met jouw idee van opvoeding. Voor de rest zou ik zeggen, ga op je gevoel af. Je merkt snel genoeg of je de omgeving en mensen wel of niet mag. Als het niet goed voelt niet doen, voelt het wel goed dan wel. Ja meetie Rachaël heet ik, ja wij hebben haar van woensdag tot zaterdag in huis gehad. Ze lag gewoon op een koelplaat onder het boxkleed. Ze was waar ze hoorde bij ons thuis. Mooie dochter hebben wij he?
lieve rachje... Steeds als ik naar je prinsesje kijk krijg ik een brok in mijn keel... voor zo'n kort bestaan..zo'n diepe indruk achter gelaten...
Lieve diaantje, het betekent zoveel voor me dat ze jou ook heeft bereikt... had je gelezen van die roze ballon? wat vind jij daar nou van, bedoel de meeste indo's zijn daar toch wel gevoelig voor... Ben ook zo blij voor je, dat jullie een derde wondertje opkomst hebben!
Zo ben weer uit gewerkt! Wat een mooi meisje rach, heb net de fotos gezien.. Vind je zo´n sterke meid joh! en dat verhaal met die roze ballon, ja daar ben ik ook wel gevoelig voor... Meetie welkom! En eh diaan, super joh, van harte gefeliciteerd.. Had ff de tijd nodig om alles terug te lezen.. en zie dat het alweer bijna 23.00 uur is.. Dus laat ik het ff voor wat het is en wens jullie een goede nachtrust! groetjus
Goedemorgen ladies! Allemaal goed geslapen? Ik niet echt al te best.. Heb elke keer zo'n ongi-achtig gevoel.. Geen idee wat het is...
goedemorgen meiden...hier net zo slecht geslapen als bij Bo..steeds wakker..plassen...draaien, etc...ga vanavond echt vroeg naar bed...(lag er gisteren rond 10 uur al in geloof ik ..en nog moe hahahah) hier dan de laatste test. ...het is duidelijk..ik kan gaan genieten...heel gek..nu het dus echt zover is ..krijg ik in ene allemaal vragen in mijn hoofd...onzeker enzo, wil ik dit wel...ja tuurlijk wil ik dit wel...gaat het allemaal goed ...de meest belachelijke vragen komen in mij op....* zucht* .....zal er wel bij horen denk.... @Bo...hoop dat je gauw van die ongi gevoel af bent....kan natuurlijk ook de banden zijn ide aan het oprekken zijn..blijken ook zo'n gevoel tegeven..
Ja hoor Diaan, het is óverduidelijk! Genieten met die handel, haha.. Heb je de VK al gebeld voor een eerste afspraak? Ik vond die eerste weken trouwens zo langzaam gaan.. Je wilt dan al meteen een buik enzo.. en het schiet maar niet op, haha.. Het tweede trimester ging juist weer super snel en ik vind het derde trimester nu veel langzamer gaan... Ik ben nu al aan het aftellen, hahah.. en ik mag me nu natuurlijk 'hoogzwanger' noemen (moet toegeven dat ik me ook steeds zwangerder begin te voelen hoor hihi en mensen zien het nu duidelijk.. Krijg ook veel complimentjes over m'n buik, leuk, leuk, leuk, haha)..
Ja rach het is echt een mooi meisje Toch fijn dat je op deze manier even van der kon genieten! Ik vind het een mooie oplossing Diaan gefeliciteerd! Haha ik vond het in het begin ook langzaam gaan zeg! Zoals je zei, je zag niets en het klonk ook nog zo ver allemaal... "ik ben nog maar een paar weken zwanger" "ik moet nog 8 maanden gaan" Pas vanaf 4 maanden begon het wat te vlotten, me buikje kwam, ik kon hem voelen, het aftellen klonk positiever.. vooral de laatste tien weken is het spannend, want vanaf 10 tellen klinkt toch wel heel snel en dichtbij! Dan ga je ook alles afronden, de laatste spulletjes halen enzo.. Daarnaast had ik ook het feit dat me vent dan verlof kreeg, dus ik telde af voor 2. Ik verheugde me al helemaal op me bevalling, want dan kon ik eindelijk mijn twee schatjes zien en vasthouden!
goedemorguh! hier wel een redelijke nacht gehad, maar ikke ben nie zwanger, dus zal wel daar aan liggen! hopenlijk vannacht beter dames.. En Bo dat is denk ik ook het rekken van je banden... ja je bent natuurlijk al hoogzwanger En ja diaan het is echt overduidelijk! En die vragen heeft volgens mij iedereen wel, maar dat wordt vast snel genieten! Wel weer leuk he.. Mis mijn mannetje..ble, wou dat t al woensdag was... Die kleine meid van mij krijgt een behoorlijk eigen willetje zeg.. ze wil alles zelf doen en alleen maar naar buiten en niet meer in dr buggy... pff nog geen 15 maanden en nu al zo erg! Nou groetjus voor nu
Ze is dus net 15 maanden... zie ik nu... Ik las iets over een meeting? Weet iemand al waar dat gaat plaats vinden en wanneer, is wel leuk... Mijn man zal ook niet mee komen, die heeft daar ook geen behoefte aan.. ik hoor het wel. bye
Dat denk ik ook hoor.. heb het gevoel dat m'n buik nu in rap tempo groeit.. Meis, tja.. meiden zijn over het algemeen vrij pittig hè? Over 15 jaar is 't nog erger, hihi.. Vervelend dat je mannetje weg is.. Niks aan! Ik ben zó toe aan weekend! hihi..
Ik ga zo maar eens even de VK bellen.. ik heb last van ongipijntjes en pijnlijke harde buiken. Wordt toch een beetje ongerust.
Hoi Eliesja Waar is je man heen? Groot gelijk heb je hoor Bo! Altijd het zekere boven het onzekere kiezen. En misschien is er wel niets aan de hand, maar dan ben je tenminste gerustgesteld
Idd Bo gewoon bellen als je onzeker bent ergens over, daar zijn ze voor hoor en weet je al wat meer? Mijn man is op een bivakje, hij zit in brabant. Gelukkig niet ver, maar maakt niet uit waar hij zit, het voelt ver... ga aan het eten beginnen, blijft weer vriendje van mijn oudste eten.. Komen net binnenstormen of hij hier mag eten... lekker zo op het laatste moment.. eet smakelijk iedereen.
Bo meis....vertel.....zitten in spanning hier ...hopelijk is het helemaal niets meis..gewoon het oprekken van de banden ...maar willen het wel graag weten !
Hey meiden, Sorry dat ik jullie in spanning heb laten zitten.. Maarre.. het was gelukkig niet iets heel ernstigs.. moet het gewoon een aantal dagen heel rustig aan doen van de VK. Het liefst aankomende week sowieso 2 dagen thuisblijven en kijken hoe het gaat. Ik heb volgende week ook een afspraak bij de VK, dus dan gaan we het allemaal even bespreken.. Lief dat jullie zo aan me denken!