Hey meiden , Whoe hoe ik heb vanmorgen lekker lang in bed kunnen liggen . Mara had haar flesje gister avond om 9 uur op en john heeft haar toen in bed gelegt omdat ik nog niet thuis was . Ze is vanacht 2 keer wakker geworden voor haar speen maar pas rond half 8 voor haar 1ste flesje nadat ze die gehad had haar in bad gedaan en toen sliep mevrouwtje al bijna tijdens het aankleden dus hups zo bedje weer in en toen zij sliep ben ik ook maar even terug in bed gegaan om vervolgens pas om kwart voor 12 weer wakker te worden. Pfff had het nodig want gisteren weer een lange dag werken gehad. Toen snel onder de douche want John moest bijna weg naar ajax -az kon hij Mara nog even bezighouden . Nu dus aan het wachten to john weer thuis komt en mevrouwtje ligt weer te slapen maar verwacht wel dat ze zo weer wakker word want het is bijna tijd voor haar flesje. @ Mamasuus Lekker geshopt dus leuk zo'n shirtje met tekst . Jammer dat frummel niet goed lag om te zien of het een jongetje of meisje is maar gelukkig gaat wel alles goed. Nu dus over 4 weken weer een kans om het te weten te komen. Hihi wel lachen dat madam vind dat haar papa in dt foute kleren aan heeft . @ Mikmak Was dus weer saai op je werk nou maar hopen dan dat je sollicitatie morgen goed gaat ( is toch morgen!?) zodat je snel een andere baan hebt. Haha Jij hebt hetzelfde probleem dus met boodschappen doen allemaal mensen die je tegen houeden om even naar je meisje te kijken . Heb het hier ook regelmatig vooral als ik in het stadshart ben , en ook allemaal moeders die dan hun kindje met Mara gaan vergelijken qua grote enzo . @ Meetie Lekker shoarma gegeten krijg er nu helemaal trek in mmmmmmmmmm . Klinkt leuk dat nieuwbouw project in welk deel van den haag gaan ze dat bouwen ? Dylano vond zijn sportdag dus niet zo heel leuk , tja hij is natuurlijk ook nog best jong om zoiets te moeten doen. @ Noa Wat lekker dat ze het kamertje komen brengen hoop idd voor je dat ze alles in de babykamer willen zetten . Hier brachten ze het tot in de huiskamer en hoe ik het 2 verdiepingen hoger moest krijgen moest ik zelf maar uitzoeken. Ze bezorgde namelijk allen op de begane grond en ik woon in een soort van drive inn woning zeg maar boven een grage maar bij ons is de garage open en voor iedereen toegangkelijk . Moest dus al blij zijn dat ze het binnen wilde zetten volgens die meneer . Nou Ja . @ Consider gelukkig heb je het wel gezellig gehad in centerparcs heb de foto's op je hyves gezien en zien er leuk uit hoor met Valerie in het zwembad . Kan me wel voorstellen dat je je toch k*t voelde hoor . Is het nog gelukt met het kopen van de tripp trapp en het vervoeren in je autotje?? O ja dames er kwam een vraag voorbij of ik dan ook binnen mocht bij het dolfinarium en het antwoord is Ja dat mag eigenlijk mag je als chauffeur elk pretpark mee naar binnen als je er mensen komt brengen je krijgt dan ook meestal nog een bon voor koffie en een broodje en soms zelfs voor een warme maaltijd of je krijgt gewoon wat geld echt lekker dus van mij mogen de schoolreisjes wel weer in alle hevigheid losbarsten haha. lekker naar de efteling , artis , duinrel, sixflags, etc Mijn meisje is vandaag alweer 5 maanden jeetje wat vliegt de tijd het lijkt nog zo kort geleden dat we hier kort na elkaar vertelde dat we zwanger waren en nu zijn er alweer nieuwe baby's onderweg.
ey meiden hebben jullie een lekker weekend gehad? ik wel hoor heb echt een lui weekend gehad,en me meisje heb het ook dus maar rustig aan gedaan vandaag hihi. normaal is het een gym ding in me buik hihi. morgen mag ik weer voor de apk hihi zal mij benieuwen wat ik gegroeid ben. @meetie ow je had gegoold hihi ja nou hier noemen ze het zo hebben veel land in de omg met boederijen dus vandaar. was het nog gelukt met het ontbijt? leuk dat je broertje en ze vriendin langs komen hebben jullie het leuk gehad? @busster jij hebt dus lekker uitgeslapen hihi. lekker hoor dat je meisej ook weer doorslaapt. maar wel leuk dat je alle parken in mag zo zie je nog iets hahah. de schoolreisje periode komt er toch weer aan of niet? ik hoor me zusje er in iedergeval al een tijdje over hihi. ik heb alles gelijk vloers, ik moest ook opgeveb waar ik woonde en hoe hoog maar is gewoon begane grond dus ja ze moeten het wel binnen zette. het meisje door de telefoon zij dat ze het wel binnen zetten ik kan moeijlijk alles zelf binnen zetten. komt wel goed ga ik maar vanuit hihi. fijne avond nog meiden NOG 7DAGEN DAT IS ME VRIEND ER WEER!!
@ Noa Wat lekker nog een weekje en dan zijn jullie weer lekker samen en dan kan hij je buik ook zien en mischien zelf de kleine door je buik voelen heb je het zelf al eens aan de uitenkant gevoeld of voel je je meisje alleen nog maar aan de binnenkant gymen? Het is idd schoolreisjes tijd nu lekker me de kids rijen dvdtje aan en het gaat prima en natuurlijk op de terugweg lekker slapen met z'n alle . Nou ja als je kinderen mee krijgt tot een jaat of 10 daarna worden het ettertjes in de bus haha en die van een jaar of 16 , 17 komen nooit optijd terug bij de bus slopen alles en soms gaan ze vechten in het park met andere scholen heb zelfs een keer gehad dat de politie moest komen omdat leerlingen op het park gestolen hadden . Grrrrrr Maar hoe zo had je zusje het er al over zit ze in het onderwijs of doet ze wat anders met kinderen? veel plezier morgen met je "apk" hihi hopelijk doet je meisje het weer prima en jijzelf ook natuurlijk. Ik denk dat ik morgen maar even langs het cb ga ze hebben inloop spreekuur en ik wil eigenlijk wel weten hoe zwaar mara nu is en hoe lang want ik hoef deze maand niet naar het cb pas weer 19 mei mar dat vind ik zo lang duren. Fijne avond allemaal
goeiemorgen meiden, jee ons meisje is vandaag 3 jeeee. gister heerlijk daggie gehad, heb we veel moet lopen ed maar goed dat hoort erbij he. en dan zijn er nog die er durfen te zeggen. dat ik konstant me vent roep dat ie moet helpen grrr. word daar zo moe van. maar goed. heb het wer overleeft zon hele dag hahaha. ze waren dit keer wel op tijd weg half 8 geloof ik. en zelfs me broer is nog geweest en had ook nog kado mee helemaal super dus. madam is lekekr verwent. van me opa en oma heeft ze een laptopje gehad je weet wel zon kinderding. nou ze is er helemaal gek van zit ze samen met papa en de laptops op de bank hihi zo lief. de fiets vond ze in het begin niks want ze vond het te moeilijk fietsen maar dat komt nog wel hihi. strak nog ff heel veel opruimen pff. ff de afwasd naar me ma doen die heeft een truus. en dan ff door om te tanken en ff naar winkel voor paar kleine boodschapjes en dan gaan we weer op de bank. o nee kan nogn iet hihi moet ook nog ff stofzuigen en dweilen hahaha erg leuk hoor verjaardag maar sdruk hahaha. me schoonzussie kwma nog met allerlei boekeis aanzetten. over bv en bevallen ed nou jah altijd goed toch. zij is ze niet meer nodig en heb ik lekker met dat mooie weer wat te lezen buiten hihii. @busster,ooh wat gaaf zeg dat je dan ook echt overal eme naar binnen mag. zie je idd ook nog eens wat. heb me dat altijd al afgevraagd hihi. en dat je dan ook nog lekker bakkie krijgt ed leuk zeg. jah wat moet je anders ook he. hele dag rond je bus hangen is ook niks natuurlijk. en jah idd wel ff balen dat wen u nog niks weten maar goed dan nog maar ff wachten en nog niks kopen hihi. er zijn ook zoveel leuke kleertjes dus is niet echt eerlijk whahah maar goed. de vorigek eer wisten we het helemaal niet dus dan maar ietsje langer geduld nu hoor. @mikmak, succes vandaag bij je solicitatie. @noa, dus je had een druk daggie? en jippie nog maar weekie en dan kan ie je buikie ook bewonderen. dat zal we lff wennen zijn hihi. hij gaat weg als je haast nog plat bent en dan komt ie trug en heb je ineens een buik hihi. leuk man. @meetie,jahoor de taart is geluk zou morgen eens kijken zet ik wel een foto op hyves . alleen ogen lukt me niet maar goed madam vond het duidelijk een litle pony en daar gaat het om toch. en wat leuk zeg dat nieuwbouw project zou idd dan mooi zijn mocht het mogleijk zijn toch. en dan helemaal nu met dan een koopsubsidie ed. tenminste dat had consider toch ook of was hetn ou busster hihi sorry meiden weet het ff niet meer. en dna met de lage rentes van tegenwoordig. moet er vast wel wat mogelijk zijn toch. nou zou eens ff verder anders gebuert er niks vandaag en we willen ook nog ff relaxen vandaag hihi tis tenslotte dr verjaardag en manlief is dus thuis. al miste zijn kamergenoot hem al vanmorgen hihi. ze hebben elkaar allang niet meer gezien en hij wint nogal eens kratjes bier met weddenschappen die dus op moeten whahaha.
@ MamasuusGefeliciteerd met je Meisje 3 jaar alweer! Zo te horen hebben jullie en drukke gezellige dag gehad en is madam weer overladen met kado's en vandaag dus lekker met z'n 3tjes thuis fijn hoor. De my litlle pony taart was dus nog gelukt !? Ga kijken of Mara een beetje wakker is want wil even naar het cb om haar te wegen maar natuurlijk lag mevrouwtje net te vechten tegen de slaap en is ze net voor we weg moeten in slaap gevallen . is maar een half uurtje per week inloop spreekuur dus als ik deze week wil moet het nu. Handig NOT.
Nou, heb net gebeld voor die nieuwbouwhuizen. Maar er is nog zo goed als geen informatie over Zei die mevrouw. Dus ik moest mij via een inschrijfformulier op internet mij aanmelden en zodra er dan informatie vrijkomt laten ze dat ons meteen weten. En als ze weten wanneer de verkoop start, nodigen ze ons uit, etc. Maar ja, dan maar afwachten he. @Busster, Lekker dat je gisteren hebt kunnen uitslapen! Toch wel fijn he zo nu en dan. Is het nog gelukt bij het cb? En wel goed geregeld dat jullie mee het park in mogen! De hele dag in je bus hangen is ook niets. Wel aardig ook dat ze je meteen gratis koffie of wat te eten aanbieden. Jaja, onze kindjes worden groter en groter.. Voor mijn gevoel is het ook nog niet zo lang geleden dat wij hier achter elkaar onze testuitslag meldden nee hahaha. Wat een stortvloed was dat ineens! De een na de ander hahaha. Wel erg leuk! @Noa, Veel plezier vandaag bij de verloskundige! Of ben je inmiddels al geweest? Het ontbijtje was hier geslaagd hoor! We hebben hier echt op zn zondags met het gezinnetje ontbeten haha. Moet ik vaker doen! En het was ook erg gezellig met mijn broertje en zijn vriendin! We hebben dat nieuwe wii-spel gespeeld 'Link's Crossbow' Erg leuk. En savonds hebben we taco's gegeten! Jammie! En nog maar een weekje dus! Of inmiddels al 6 dagen! Wow nu gaat het ineens erg snel he Haha en wat een verrandering ja voor je vriend.. zo had je geen buik en zo... BUIK! hihi @MamaSuus, GEFELICITEEEEEERD ! ! ! ! 3 Jaar alweer.. jeetje.. Maar de taart is dus gelukt! Ben benieuwd naar je creatie En ach ja.. dan maar geen ogen hahaha Voor je meisje heeft dat dus niets uitgemaakt en daar gaat het om Schattig zeg, Papa en Dochter samen op de bank met laptops bwhahaha, ik zie ze al zitten.. moet je foto van maken Maar bedoelde je nou dat mensen commentaar gaven dat jij wél je vent moest roepen om te helpen, of gaven zij commentaar omdat jij dat deed? (snapte je zin niet helemaal hihi) En nu maar stofzuigen! Haha, ja das het nadeel he.. overal chipskruimels enzo.. Leuk dat je schoonzusje jou die boeken heeft gegeven. En wij krijgen trouwens geen koopsubsidie. Dat is alleen voor starters, wat wij dus inmiddels niet meer zijn. En toen wij dit huis kochten had de hypotheker daar niets over gezegd en wij betalen dus ook de volle pond.. grr.. had tijdje terug nog wel gevraagd bij die instantie of wij niet alsnog subsidie aan kunnen vragen, maar dat kan dus niet.. ook dom.
@mamas, GEFELICITEERD MET JE MEISSIE en bedankt voor het suc6 wensen... en lekker bank gehangen met je kerel? oeh maar die pretecho's zijn dan goedkoper in duitsland.... scheelt wel een eurootje of 40 hoor @busster, ja hahahaha de eeuwige saaie dagen hier op het werk.. zucht.... hoop ook dat er snel wat nieuws op mn pad komt.. zucht... maar het is wel leuk als ze naar je ukkie komen kijken tijdens het winkelen.... ze komen niet vergelijken, de zwangere stelletjes haal je er wel gelijk uit. die zie je meteen kijken en denken hahahahaha ahah jij dus lekker uitgeslapen he.. wij 9 mei weer.. moeten 8 mei naar een bruiloft in zeeland en hebben daar een hotel geboekt, dus linette gaat naar mn broer toe... @noa hoe was t bij de VK? nou vanmorgen sollicitatie gehad dus.. en ze had gelijk een klik met me... hahahahahah hebben een 20 minuten gepraat over mn cv, werk enz enz enz, en toen wilde echt weten of ik een meisje of een jongen had gehad, naam en hoe het ging met voeding enz enz.. ze had er zelf al 2.. en haar broer en schoonzusje hadden er 1 gekregen 8 weken geleden, en die deed alleen maar huilen en zij wist ook niet meer wat te doen enz enz.. en blijkbaar ook met zuignap geboren, en ikke ja ach naar de ostheopaat gaan... heb ik ook gedaan enz enz enz.. en af en toe kwam werk nog wel even ter sprake en mijn goede band met mijn baas, dat referent is en dat hij ook wist dat ik een gesprek had vandaag enzo, kortom aan het einde zei ze dat ze het echt een leuk gesprek vond en me super geschikt vond voor deze functie... en gewoon een klik, iemand die er goed in zou passen en ga zo maar door.. en ik vond het ook wel een heel leuk gesprek... maar goed of het loopt goed zo of ik ben in alle valkuilen gestapt die er maar te vinden zijn.. zij vond het belangrijker om mij te leren kennen op korte termijn en hoe ik dacht enz enz.. dan de cv we zullen wel zien maar heb er best een goed gevoel over...
ey meiden me apk wa weer goed hoor!!!! en me meisje der hart slag was ook mooi dus ik ben weer helemaal te vreden. allen wegen deed ze dit keer niet want die vrouw die dat normaal doet was op vakantie dus denk dat ze het vergeten is hihi. had ook gevraagd over me been, ze zei dan doe je echt te veel ze zegt dan moet je af entoe ff gaan zitten en denk morgen weer een dag. en inderdaag volgende week rond deze tijd is die er weer maar we hopen op zondag hihi kan die het zelf bewondere, maar ik heb haar 1x vanaf de buitenkant gevoeld dat ik in bed lag dus ik hoop dat hij haar ook snel zal voelen hihi. @busster hahah dus je bus is af entoe afgebroken met die pubers, en ook nog stelen pff moet toch niet erger worden ken je beter een bus vol kleintjes mee hebben. ik heb nog een half zusje bij me vader die is 10 dus die gaat zelf nog op school reisje vandaar. was je nog bij het cb geweest? @mama suus gefeliciteerd met jullie dochter!!!! gelukkig hebben jullie gister een leuke dag gehad.en geniet maar lekker met ze 3 vandaag het is tenslotte haar verjaardag vandaag. @meetie ja was al geweest bij de vk. en mooi dat jullie een geslaagd weekend hebben gehad. wat voor spel is dat op de wii? wij hebben hem ook maar laaste tijd speel ik er weinig op. vriendin van mij krijgt hem morgen met wii fit dus ga ik die even uitproberen, ze zegt doe je dan wel voorzichtih je bent zwanger hihi. en hij hoeft niet heel erg te schrikken hoor van em buik heb hem 1 foto gestuurd hihi. @mikmakl staat boven aan hoe het was bij de vk. wat fijn dat je sollicitatie gesprek zo goed was gegaan en dat er een klik was tussen jullie wanneer hoor je het
Zo ben weer terug van het CB en heb ook al weer boodschapjes gedaan. Mevrouwtje lag net met haar speeltjes te spelen in de box toen ik beneden kwam want natuurlijk wou ze in bed niet slapen maar was ze uiteindelijk in de box in slaap gevallen . Ze is vandaag zoizo een beetje huilerig en hangerig maar heeft geen koorts. Nu slaapt ze weer maar nu in de bak van de wagen terwijl die midden in de woonkamer staat . Wil haar er nu niet uithalen omdat ze zo weinig geslapen heeft maar goed eigenlijk moet ze dus in haar bedje liggen. Op het Cb was het erg druk met mama's en kindjes dit omdat er naast het gewone spreekuur dus ook inloop spreekuur was . Gelukkig was er nog 1 plekje op de aankleedkussens voor ons over hihi . Mara dus snel uitgekleed en op de weegschaal gelegt ze weegt nu 7615 gram en is 65 cm in een maandje 4 cm gegroeit dat was netjes volgens de assistente. @ Meetie wat raar dat ze nog niks wisten over dat nieuwbouw project nou maar inschrijven dan en afwachten. Wat raar dat ze bij jullie niks gezegt hebben over koop subsidie toen jullie je huisje kochten volgens mij hebben ze dat bij ons wel gedaan maar weet het niet meer zo goed is al weer 6 jaar geleden. @ Mikmak fijn dat het gesprek goed is verlopen en dat ze een klik met je had maar goed je weet het idd nooit mischien ben je idd met open ogen in haar valkuilen gelopen maar laten we daar maar niet van uit gaan en hopen dat we je binnenkort kunnen feliciteren met een nieuwe baan. AHa jullie dus binnenkort ook lekker uitslapen en nog wel in een hoteletje lekker hoor en gezellig een bruiloft . @ Noa Mooi dat alles weer OK was bij de Vk . Hihi je vriend zal vast niet schrikken van je buik maar goed een foto is toch anders als in het echt natuurlijk. Je moet het dus rustiger aan gaan doen met je been nou dan is het maar goed dat je vriend er bijna weer is kan hij jullie hond tenminste uitlaten en kan jij even rustig met je benen omhoog op de bank liggen of zo haha.
@busster jullie kleintje doet het dus goed!!! gelukkig was er nog een plekkie voor je vrij is het daar zo druk dan? ja cker lekker dat hij thuis komt maarja overdag werkt hij gewoon dus zal k de hond toch zelf moeten doen, maar het zware tillen kan hij mooi doen hihi
@ Noa Normaal is het niet zo druk allen nu wel omdat het normale spreekuur samen viel met het inloop spreekuur dus er waren ook een hoop mama's zonder afspraak zoals ik die hun kindje willen wegen of iets te vragen hebben aan de arts of verpleegkundige. Tja overdag zul je de hond zelf moeten doen maar s'morgens en s'avonds kan je vriend het nu van je overnemen en dat is natuurlijk wel lekker . Maar je moet natuurlijk ook niet helemaal niks meer gaan doen want anders kom je straks niet meer van je plek hihi maar een beetje rustiger aan is wel lekker zeker met tillen van boodschappen etc. Ik ging op het laatst gewoon iedere dag boodschappen doen ipv in een keer alles mee te nemen omdat ik het niet meer naar boven getilt kreeg .
@busster ow vandaar dat het dus zo druk was hihi. ja hij laat dan savonds de hond uit. smorgens ik want de hond slaapt nog als hij de deur uitgaat hihi. en stil zitten kan ik echt niet hoor!!! wordt ik gek maar de zware dingen mag hij doen kwa tillen enzo hihi. wij doen altijd 1x in de week de groote boodschappen zoals is frisdrank enzol.
Zow, Dylano dobbert even lekker in bad, dus ik kom hier even snel kieken @Mimak, Super dat het gesprek zo gezellig verliep! Ik neem aan dat dit geen valstrik was ofzo hoor Maar we blijven duimen! Ik heb hier trouwens ook maar 55 euro ofzo betaald voor die pretecho.. Misschien dat jij net bij de verkeerde zat? Over twee weekjes hebben jullie dus weer een rustdagje! Lekker hoor, en gezellig naar een bruiloft, daarna hotelletje. Klinkt goed! @Noa, Moooi jij en je meissie zijn dus weer goedgekeurd! En ja, dan maar rustiger aan doen he Wel lekker dat je mannetje bijna weer terug is! Moet hij daarna nog veel weg? Ging hij nu nog die opleiding doen? Want het besluit heb je volgens mij niet meer gemeld, of wel? Leuk dat je je uk al een keer hebt voelen trappen, vanaf de buitenkant! En je mannetje heeft dus wel die foto van je buik gezien hahaha. En met dat Link's Crossbow Training moet je allerlei dingen schieten. De ene keer schijven, de andere keer poppetjes op een kamp, dan weer vliegende schedels uit de lucht.. of vissen die om ste beurten uit het water komen.. Grappig om met meerderen te spelen. Die wii fit lijkt me ook wel grappig, maar die is best prijzig. Wij hebben toentertijd Wii sports gehaald, ook leuk om met meerderen te spelen! Hahaha morgen ga je dus die balansboard proberen. Moet je oppassen voor jezelf, of is ze bang dat je te zwaar bent voor het bord? Hihihi. @Busster, Je meisje is lekker bezig zo te lezen, met slapen. Maar je bent dus wel naar het cb geweest. Ze is weer goed gegroeid! Was je een beetje ongerust dan eigenlijk? Ja ik vind het ook maar raar dat ze niets weten over dat project, dacht altijd dat zulke dingen van te voren geregeld moest worden, voordat de bouw van start gaat.. maar bij deze waren ze dus niet echt mooi op schema haha. Maar goed, ik heb me ingeschreven en nu maar afwachten. Op zich wel mooi dat de verkoop nog nie tbegonnen is! Kunnen wij mooi nog mee doen! Nou, ik ga die boef even uit het water vissen! Tot later meiden!
@meetie hij gaat in juni nog keer weg voor 3 a 4 weken en dan in juli nog maar dat is 1 voor varen en 1x nijmeegse vierdaagse of is dat in augusts? hij heb ze ingeschreven voor de opleiding maar hij hoort in juni als hij toegelaten wordt of niet dus nog even afwachtten. en anders wordt hij 20 sep ingevlogen naar afrika. het spel klinkt leuk, iik heb ook carnival gekocht wat een k*t spel zeg heb ik weer terug gebracht heb ook een andere spel terug gebracht geen reed aan. speel vaak mario cart erg lachen met een stel meiden hihi.van me vriend win ik ook vaak , maar dan zegt ie jij oefent vaak nou egt niet. en heb nu soort rad van fortuin die is ook wel lachen, en nog moeijlijk ook sommige vragen en wat betreft dat wii fit, ik hoop dat ze bezorgt was om mij ipv dat bord hahahah zal het morgen is vragen aan haar. ik vont dat bord ook best prijzig, ach nu ken ik hem van haar lenen hihi
Jullie spelen dus lekker met de wii ik wil er ook een maar vind ze nog te duur dus komt nog wel ooit. @ Meetie nee ik ben niet ongerust maar gewoon nieuwsgierig de volgende keer dat ik bij het cb moet komen is pas 19 mei en tot nu toe werd mara iedere maand gewogen dus wilde het nu weer weten omdat het een maand geleden was. 55 euro voor een pretecho nou dan zat ik waarschijnlijk ook bij een verkeerde hier was het ongeveer 100 met dvd en foto's erbij . pff mevrouwtje ligt eindelijk weer even rustig te slapen in haar bedje en benieuwd hoe lang ze het vol houd. @ Noa Haha hoop voor je dat je vriendin idd bezorgt was om jou en je kindje en niet om het bord
@bustter ik vondt de wii ook te duur hoor, maarja me vriend zei ach heb toch gevaren is dat een kado omdat je al die tijd alleen bent geweest hahaha. ik zo die had je dan van te voren moeten geven.. maar ind hij is aan de prijzige kant. en ik laat het jullie morgen wel weten waar ze nou meer bezorgd over was hihi
Hey Meiden, Ben weer een beetje bijgekomen en de ergste drukte is nu voorbij. Maar het voelt allemaal nog zo vreemd. Heb de neiging om me tante even te bellen, maar die telefoon zal niet meer door haar worden opgenomen. Vrijdag even met mijn moeder naar de prenatal geweest, heb voor Valerie een zwarte tripp trapp kinderstoel gekocht, met een babyset en een zwart met wit kussentje. Verder kon ik het natuurlijk niet laten om een paar setjes kleding voor haar te kopen. Eenmaal thuis de stoel in elkaar gezet, bleek die te wiebelen. Dus zaterdagochtend meteen gebeld, en we konden een nieuwe ophalen. Pfff zaterdag dus weer naar de prenatal. Blijkt dat de stoel eigenlijk opgestuurd en gemaakt moet worden. Maar tja ze hadden al een nieuwe toegezegt, dus een nieuwe hebben we gekregen. Maar deze wiebelt ook een heeel heeel klein beetje, maar ik ga niet nog een keer heen. Zaterdag heeft Valerie voor het eerst een potje gehad, ik ben begonnen met worteltjes. Ze zat in de kinderstoel en het verbaasde me echt hoe goed ze er al in zit. Nou de worteltjes vond ze heerlijk! Ze heeft bijna de helft van het potje gehad Alleen de dag erna vond ze de worteltjes niet lekker. Toen ging ze nog even lekker niezen met worteltjes in haar mond, dus ik zat eronder. Heb me vandaag verveeld, tot half 4 had ik geen tv, internet en huis telefoon. Ze zijn hier in de buurt aan het graven en ze hadden een kabel geraakt. Heb nog wel even met Valerie gelopen. Vandaag heeft ze wel wat van de worteltjes gehad, maar niet erg veel. Misschien moet ik het op een ander tijdstip geven. De eerste keer deed ik het een half uur voor de fles, en de andere 2 keren 2 uur voor de fles, en deze 2 keren had ze er niet veel zin in. @Meetie, dus Dylano vond de sportdag maar eng, echt grappig dat hij niet durfde de springen op het springkussen. Fijn dat Alex vrij had genomen zodat jullie toch nog met z'n 2en naar Dylano's eerste sportdag konden. Als ik het goed begrijp hebben jullie je ingeschreven voor een nieuwbouw woning? Ook in Den Haag? 1 gezinswoning of apartement? Wat jammer dat jullie nu niet van de koopsubsidie profiteren, maar misschien dat het er toen nog niet was? Volgens mij bestaat het nu zo'n 4 jaar ofzo? @Noa, ik had de placenta ook onderin liggen. Op het laast zat er zelfs een heel heeel klein stukje voor de uitgang. Gelukkig mocht ik wel gewoon normaal bevallen. Dus 29 april komen de spullen van ikea, ben benieuwd. Wel even een foto plaatsen als het klaar is Dus je bent weer door de keuring gekomen, fijn dat alles goed was. @Mamasuus, Gefeliciteerd met yasmine! Ze is dus lekker verwend Jaaa wat een werk hé zo'n verjaardag, en daarna nog alles schoonmaken. Wat vreemd dat je deze echo wel moest betalen. Jammer dat ze het geslacht niet konden zien. Dus jij hebt lekker nieuwe kleding gekocht, leuk een shirt met kicking baby Fijn dat je bij jullie nu ook kraamzorg kan krijgen, hoe deed je dat met yasmine dan? of kwam toen je moeder bij je kramen? @Busster, wat super relaxt dat je gewoon alle pretparken naar binnen mag en ook nog eten en drinken krijgt. Hoef jij je tenminste niet zo te vervelen. Maar tja, op den duur ken je de parken en in je eentje is het vast ook niet zoveel aan. Mara is dus weer lekker geroeid. Misschien dat ik ook maar eens naar het inloopspreekuur moet gaan, ben deze week de hele week vrij dus heb alle tijd. Morgen maar eens bellen op welke dag het is. @mikmak, wat een grappige sollicitatie. Als ik dit zo hoor gaan ze je vast aannemen! Wanneer hoor je of je bent aangenomen?
@consider gelukkig gaat het weer een beetje met je. wat vervelend zeg dat die stoel wiebelde en net wat je zegt ze hadden je al een nieuwe toegezegd, moeten ze opeens niet terug gaan krabbellen. en een kabel geraakt lekker weer!!!! dan verveel je je inderdaad hihi ik baal al als me internet weer een keer uitlegt hihi. en ik zal zeker een foto plaatsen als me kamertje klaar is, dat kan ik jullie niet onthouden natuurlijk
he dat was even lekker heb net een heerlijk zelfgemaakt soepje op met een stokbroodje en kruiden boter mmmmm smullen. @ Consider. Pff je hebt vast een zware periode achter de rug gelukkig gaat het weer wat beter met je. He wat rot dat je tripp trapp wiebelde gelukkig kreeg je een andere mee maar raar dat die ook wiebelt gelukkig heb ik daar met die van mij geen last van. Tja en opsturen naar de fabriek voor herstel jaja als je hem net uit de doos haald zijn ze gek ze moeten toch goede spullen verkopen . Je bent dus met potjes begonnen met Valerie , ik heb mara nog geen worteltjes gegeven wel broccoli maar dat ging er ercht niet in ze spuugde het gewoon weer uit en draaide haar hoofdje weg als ik de lepel voor haar mondje hield , bruine bonen gingen beter maar ook dat was niet echt een succes. Fruit gaat wel prima alleen banaan vind ze wat minder maar als het een potje is waar banaan in gemengt zit is het geen probleem. Ik vind het met de groente ook moeilijk om te kijken waanrre ik die aan haar geef fruit krijgt ze ongeveer om 10 uur als ze wakker is anders iets later dus tussen haar 1ste en 2de fles in wil eigenlijk rond 6 uur groente gaan geven maar omdat ze nog geen heel potje lust/op kan kan ik de fles rond die tijd nog niet weg laten ach ja komt vanzelf wel dat ze de groente op eet eerst nam ze ook maar een paar hapjes fruit en nu lepel ik met gemak een potje naar binnen . Zal binnen kort ook eens worteltjes proberen mischien vind ze die ook wel lekker . Hoor namelijk van veel mama's dat hun kindjes dat het best aten . Hebben jullie trouwens nog een bod uit gebracht op het huis waar jullie laatst zijn gaan kijken en zo ja hebben jullie er al wat van gehoord ? Mischien heb je hier al lang iets over geschreven maar dan heb ik het even gemist. Morgen moet ik als het goed is voor de laatste keer met Mara naar de fysio voor haar hoofdje en nekje. Ze draaid naar alle 2 de kanten net zo goed nu maar je kan aan de achterkant van haar hoofdje nog steeds zien dat ze liever op rechts lag want daar is het iets platter . Even kijken wat de fysio er van zegt. ben nu al een hele tijd niet meer bij haar geweest en ik zelf zie natuurlijk geen verschil omdat ik Mara iedere dag zie maar de vorige keer vond ze het er goed uit zien. Heb net trouwens ook maar eens een mailtje gestuurd naar de middelbare school waar ik tegen over woon . Sinds een tijdje komt er van een van de vetilatoren op het dak een hele vervelede ratel echt om gek van te worden , overdag hoor je hem niet omdat er dan verkeer langs rijd en omdat de leerlingen van de school dan herrie maken maar s'nachts kan John er soms niet van slapen zo hard hoor je hem dan. Heb maar even gevraagt of ze er eens nar willen kijken . meteen ook gevraagt of ze als ze weer eens op schoolreis gaan de buschauffeurs kunnen vragen hun motor uit te zetten meestal laten ze die zo'n kwartier draaien voor ons huis en dat op allerlei tijdstippen op de dag want soms komen ze pas rond 23:00 terug . Als ik dan in bed lig wil ik niet wakker gertilt worden door het gebrom van een bus motor. Ik snap dat echt niet want als ik met mijn bus ergens sta te wachten gaat mijn motor binnen 2 minuten uit .sceeld diesel , beter voor het milieu en ardiger voor de omwonende denk ik altijd maar schijnbaar zijn er nog heel veel collega's van mij die dat niks intesseerd .
hai meiden kom ff snel hoor jullie hebben ineens zoveel gekletst hihi. @meetie, ooh je hebt al een koop dacvht dat je huurde. en weet ook niet hoelang dat subsidie gebeuren er is hoor. maar in ieder geval nog niet toen wij ons eerste kochten tenminste denk ik neit en das zon 5 jaar trug of nee al 6 volgens mij. hahaha. @mikmak, fijn dat de sollicitatie zo prettig verliep. en dat je er goed gevoel bij hebt. klinkt ook goed hoor. @consider, fijn meid dat je je weer wat beter voelt is natuurlijk ook niet niks. lastig hoor van die stoel wle fijn dat je snel een nieuwe kon krijgen. en heb je dr met potje daar al in dan ik deed dat altijd in de wipstoel in het begin. nu heb ik ook wel een kinderstoel die al vanaf 3 mnd is maar die had ik toen nog niet whahaha. vorige keer met yasmine had ik gewoon kraamhulp maar toen was ik ook nog anders verz via het leger nog en dan zorgzaam. heel lang verhaal maar komt eriop neer dat ik voor mij en madam bijna 500 per mnd moest betalen omdat ik net over de grens woon. hierdoor werd toen wel aales vergoed en dus ook de echo`s ed bij vk. ik was toen voor duitse maatstafen prive verz en dan krijg je meer. uiteindelijk heb ik vanalles moeten regeln met trug werkende kracht met mijn nieuwe duitse verz die ook via ned loopt (cvz) en die vergoeden dus kraamhulp niet moest ik bijna 1000 euro betalen maar was ik natuurlijk neit mee eens dus na veel gebel en briefen geschrijf heeft zorgzaam mij dit bedrag vrij gescholden omdat het hun fout was dat ik zo duur verz was... pff erg lastig dus allemaal. @noa, fijn dat ze het goed doet. @bster. ook prettig dat maram het goed doet. nou ga gauw nog ff bij manlief op de bank zitten want hij moetm orgen weer werken. gr en tot morgen