@busster, en terrecht dat je daarvoor effe een mailtje stuurt. en hier al een paar weken bezig met potjes hoor.... nu krijgt ze ze wel iedere dag, en ze vind bloemkool lekker, worteltjes, peer, mango gemeng fruit.. eigenlijk tot nu toe alles... was alleen eergisteren vergeten een slabbertje om te doen dus dr witte truitje was gewoon 1 oranje wortel geworden hahahahaha lekker dat je nog maar 1 keer naar de fysio moet.. scheelt weer een tripje... en meer tijd voor leuke dingen @consider, fijn dat je weer wat lekkerder gaat.... en terrecht dat je een nieuwe meekreeg.... ga toch geen stoel naar de fabriek sturen terwijl ze er nog in voorraad hebben staan.... @meetie, ja hier was de pretecho 95 euro inclusief foto's en dvd..... maar ach maakte me eigenlijk niet uit was de moeite waard om het mee te maken
@buster, groot gelijk hoor dat je dan ff mailtje doet ze hebben het waarschijnlijk zelf niet door omdat het overdag al zoveel geluid is. maar lijkt me idd erg lasatig zo snachts. fijn dat ze goed doet met dr koppie. @mikmak, zohe, nu al potjes joh mag dat tegenwoordig weer dan dacht dat het echt pas vanaf 4 mnd het eerste was omdat ze anders last van de darmen krijgen ed. en liefst pas vanaf 6 mnd. hier luste madma ook echt geen banaan. nog steeds niet trouwens vond ze zo vies toen ik eht dr de eerste keer gaf trok ze ook koppen whahaha.. nou hier ben ik dus echt moe moe en nog eens moe,. ga zo lekker ff op de bank. eerst al dat drukke weekend. enn u vannacht is de foppies fee geweest dus heb van half 2 tot half 4 een huilend meisje in bed gehad. zoveel mogelijk getroost omdat manlief weer naar werk moest. dus sliep net weer en om half 5 ging wekker aaah. ben dr weer in gegaan maar jah een drie kwartier later toen ik net sliep moest ze ineens spugen. toch slecht weer vandaag dus lekekr rustig aan vandaag. heb namelijk het idee dat ik som,s al harde buiken heb. weet henti et zeker want heb bij madma nergens last van gehad. maar nu voelt dan echt alles keihard aan en voelt het echt neit fijn. en dan nog dat beurse gevoel van die placenta aan de voorkant pff hihihi. heb ook niet het idee dat ik okt haal hoor whahah zal wel sept worden dat ons frummel eruit komt. nou meiden sorry als ik nog wat belangrijks ben vergentem aar ben echt bekaf.
ben ff druk met nieuwe fotos op hyves hoor van taart ed verjaardag. dus die staan er zo op. en dan ga ik echt op de bank hihi madam kijkt net naar tinkerbel dus kan ik mooi ff relaxen.
@Noa, En wanneer was je dan ook alweer uitgerekend? En jullie weten dus nog niet wat je mannetje gaat doen, opleiding of afrika. Hihi van maro cart wordt ik misselijk Heb nogal een overdreven vorm van wagen/zee ziekte.. Wel jammer, want dat is inderdaad een leuk spel. @Busster, Jah die wii is inderdaad duur, groot gelijk dat je er nog even mee wacht. Over een tijdje kost deze weer een prikkie. Maar ja, ik had met me stomme kop Alex beloofd dat als we heel veel geld zouden hebben, hij de wii mocht halen. Haha kregen we vervolgens van de belasting dus een aardig bedrag. Ach, we spelen er zo nu en dan wel op, dus het is geen weggegooid geld gelukkig. Ben je inmiddels al bij de fysio geweest? Wat zei ze? En groot gelijk dat je die brief hebt geschreven. Ben benieuwd of ze er wat mee doen. @Consider, Fijn te horen dat het weer wat beter met je gaat. Het lijkt me inderdaad een vreemde situatie. Het dringt nog niet helemaal door, dat ze er niet meer is, maar het is natuurlijk ook nog pas kort. Irritant van die stoel zeg.. kan me voorstellen dat je nu geen zin hebt om voor een tweede keer terug te gaan. Misschien kan je er een meubelviltje ofzo aan de ene kant plakken? En Valerie is dus ook lekker aan het smikkelen! Ben je nu begonnen met worteltjes? Knap dat ze dat meteen eet Meeste mensen beginnen voorzichtig met fruit hihi. Ik weet nog wel de eerste keer dat ik Dylano groentehapje gaf.. die bekken die hij trok En heerlijk he, als ze dan even gaan niezen! En misschien kan je het potje geven OP het tijdstip dat ze normaal flesje krijgt.. haar dan zoveel ervan laten eten tot ze niet meer wilt en dan bijvoeden met flesje (als dat nodig is)? Want wil je nu een voeding vervangen of alleen als extraatje? Bleh, de halve dag geen tv, internet en telefoon.. lekker dan.. Hahaha ja echt onze held op sokken weer hoor Durft hij gewoon niet op een springkussen.. met koninginnedag staat er ook een springkussen, dus gaan we even nog een poging wagen @MamaSuus, Jah misschien hebben wij net het huis gekocht toen het pas werd bedacht dat koopsubsidie, wel jammer, maar goed.. we kunnen rond komen. En lekker rustig aan doen hoor Je hebt tenslotte een megagoed excuus Maar je meisje was dus weer aan de spuug.. getsie. Het is dus nog niet over. Hoe lang moet het ongeveer nog duren voor ze weer 'beter' is? Leuke taart trouwens meid! Ziet er lekker uit ook Wat had je dit keer als vullig gebruikt? En heb je gisteren nog visite gehad? @Mikmak, Haha je had van het weekend dus een oranje meisie.. Koninginnedag is donderdag pas he En nee ach, die pretecho is het geld zeker waard. Oh en ik bedenk me net.. misschien dat jullie langere echo hebben gehad, wij hadden maar een kwartier genomen. Maar je kon volgens mij ook voor een half uur gaan.
meetie, had dit keer bosvruchtenbavraois errug leker bij het zoete van de marzepijn. hihi dus jullie nu ook een wii wij willen er ook een maar wachten tot de winter want in de zomer hebben we toch geen tijd. en dat vind ik dan zonde zul je zien dat ie dan stuk goedkoper is en hebben we hem maar voor een paar keer eerder gehaald dat vin ik zonde geld. helemaal nu de autorek binnen is haha was ook weer schrik effect, moet er toch eerst nog ff mee heen want maakt nu alweer kabaal en das volgens mi niet zoals het hoort. dus ff kijken of het wel goed vastzit ed. me matras komt donderag woehoe heb dr zin in hopen dat ie lekekr slaapt. alleen beetje lastig want we willen naar emmen voor konninginnedag maar goed doe ik ff briefje op de deur dat ze me ma kunnen bellen of hem onder de carport mogen zetten als ze geen handtek nodig zijn. ze komen ook altijd met zon ruim begrip he van 12 tot 18 erg fijn haha. nu gaan we wel smorgens naar emmen maar goed weten niet wanneer we er weer zijn natuurlijk en wil me matras neit missen hahaha. heb gister lekker geen visite meer gehad hoor iedereen is zondag geweest heerlijk alles in een keer niks geen gedoe. nou ga ff wartme choco met slagroom doen want heb het koud brrrrr. zo maar ff kachel aandoen denk ik. is best frisjes.
Ja het is best fris he, vanochtend stond hier ook de kachel aan hoor.. En lekker, jullie matras is onderweg Hopenlijk slaapt deze heerlijk. Lekker handig he.. die tijdaanduiding die ze je geven.. En zal je zien, komen ze ook lekker eerder of later nog ook! Klinkt goed, je taart! Heb je nog een stukje over? En wel zo fijn ja, dat iedereen tegelijk kwam! Ben je er meteen vanaf! Haha zo grappig. Zondag kwam Alex op het idee om het loopstoeltje uit de kast te halen. En nu zetten we Jesse er dus af en toe in, zo grappig gezicht Hij is ook best bol, dus hij blijft goed zitten. En hij trapt uiteraard alleen achteruit hahahaha
mamsiesuus, dat klinkt lekker hoor die bavarois.. en ja ach, linette heeft er geen last van, dus ga er vanuit dat het ene kind sneller aan vast voer toe is dan het andere...... dus dr darmpjes werken prima.... krampjes heeft ze niet en ze doet zo nu en dan dr mondje wagenwijd open, pakt de lepel en brengt ie naar de mond.. min of meer, met een beetje hulp van mam... hahahahaha @meetie, ja wij hadden een echo van 45 minuten... net effe onder werktijd mijn telefoon abonnement verlengt hahaha en een nieuw toestel natuurlijk.. heb maar weer een nokia genomen... terwijl ik iedere keer zeg dat ik naar een ander merk overga.. heb nu de 6600 fold genomen, die is wel heel erg leuk
Hey meiden , Nou vanmorgen dus naar de fysio geweest en ik dacht nog wel dat het de laatste keer zou zijn nou mooi niet dus mevrouwtje blijft een beetje verkramt in haar nekje en de fysio wil toch haar hoofdje laten meten omdat het nog steeds een beetje scheef is. Nu weet ik wel dat het heel lang kan duren voordat het weg trekt maar ze wil het zekere voor het onzekere als de afwijking te groot zou zijn zou Mara mischien helm therapie krijgen . Nou daar denk ik liever niet aan vind het altijd zo'n sneu gezicht een kindje met zo'n helmpje op maar van de andere kant als dat beter is voor haar hoofdje moet ik me daar maar overheen zetten . Nu maar hopen dat haar afwijking niet te erg is. Nadat ik bij de fysio geweest was even naar het dorp geweest om inkt bij te laten vullen voor de printer en natuurlijk kon ik de kinderkleding winkels niet overslaan hahaha Nu ligt mevrouwtje uitgeteld in bed heb haar net geprobeert worteltjes te geven nou ik heb er meteen een filmpje van gemaakt en als het lukt zal ik hem op hyves zetten . @ mamasuus idd de wii zal van de winter wel goedkoper zijn zo tegen sinterklaas zal er wel een aanbieding zijn met een leuk spel erbij of zo mischien dat wij dan ook overstag gaan . Mmm volgens mij heeft iedereen van die mooie taart zitten smullen klinkt lekker met die baverois erin. Bijna een nieuw matras lekker hoor kan je weer fijn dromen . @ Mikmak jij dus ook al een tijdje aan de potjes nou hier ging het fruit dus goed maar tot nu toe is er geen groente die ze binnen houd . bruinen bonen tot nu toe het best maar ook daat was geen doorslaant succes . Mischien toch binnen kort zelf gemaakt prakje want ik blijf die groente potjes een vies vinden ruiken en kan me voorstellen dat het dus voor Mara ook niet smakelijk is. Zal staks eens kijken wat voor telefoon je uitgekozen hebt ik roep ook steeds dat ik geen nokia meer neem maar ze blijven bij mij het best werken de andere gaan steeds binnen een half jaar stuk . @ Meetie Jesse doet het al goed in het loopstoeltje dus , ik weet dat ze het afraden bij het cb maar twijfel ook of ik er een zal kopen omdat Mara zich steeds omhoog duwt met haar beentjes en dan op mijn benen gaat stappen . Lijkt me grappig om te zien Jesse in zijn achteruit
ey meiden hier was ik weer,. alles wat goed in het ziekehuis. hartje is mooi in orde wat ze tot nu toe konden zien. ik krijg alleen 14 mei een telefonische consult want dan heeft ze mij cardioloog gesproken en gaan ze kijken als ik nu geen medicijnen moet hebben ivm me zwangerschap. had trouwens nog even gevraagd als ze echt een meid was hihi en dat klopte nog steeds en op het eind keek ze toch nog even en zeiden ze allbij jahoor een hamburge hihi. @mama suus ow das weinig slaap. balen zeg hopelijk wordt ze niet ziek aangezien ze ook moest spugen. heb je ook genoten van tinkerbell hihi. en hard buiken zijn echt niet fijn. @meetie nee we weten inderdaad nog niet wat het gaat worden in juni horen we het. ik ben 26 augustu uitgerekend. ow je bent wagen ziek das vervelend zeg, heb ik gelukkig geen last van hihi @mikmak en al gewend aan je nieuwe telefoon hihi ik heb ook wel is een ander merk gehad maar gingen inderdaad sneller stuk dus kon ik elke keer opsturen grrr wordt je ook niet vrolijk van. @busster ow balen zeg dat je nog niet klaar bent met de fysio hopelijk hoeft ze geen helm therapie maarja net wat je zelf al zegt als het beter is voor haar dan moet het maar. ga even eten bestellen meiden was veelste laat thuis om te koken hihi
Heb vandaag een drukke dag gehad, vanochtend om kwart voor 9 met Valerie de deur uit gegaan. Wilde naar een bloemen/planten kraam die altijd 1x in de 2 weken op mijn moeders werk (verzorgingstehuis) staat. Hij is erg goedkoop met bloemen en planten. En ik wilde nog wat leuks voor buiten. Maar hij was er niet grrrrr ben ik voor niks vroeg opgestaan. Daarna even bij een vriendin geweest en vanmiddag kwam een vriendin met haar dochtertje bij mij op bezoek. Daarna belde mijn moeder met de vraag wat we gingen eten, dus ze had zichzelf uitgenodigt voor het avond eten. Heb Valerie de worteltjes vandaag vlak voor haar etenstijd gegeven en nu at ze alles lekker op. Morgen weer een ander smaakje proberen. Trouwens bij de schlecker hebben ze deze week frisio potjes in de aanbieding 1+1 gratis Hoe het nu gaat met het huis....wij hebben dinsdag 14 april een bod gedaan. Vrijdag 17 april kreeg ik een telefoontje van de makelaar. Hij vertelde dat het allemaal wat langer dan normaal gaat duren. Er zijn nogal wat mensen die er zich erover moeten buigen: een bewindvoerder, de bank, een rechtercommissaris. Dus waarschijnlijk zijn de (ex) bewoners failliet. En het huis moet waarschijnlijk getaxeerd worden, omdat het voor een redelijke prijs weg moet gaan. Verder zei de makelaar dat ze wel met ons willen onderhandelen, maar dat er wat meer tijd over heen zal gaan. En hij zei dat als we een hoger bod zouden doen (10.000 euro meer) dat we dan heel goed in de richting zouden zitten. Die prijs hadden we zelf ook in gedachten, maar we doen eerst niks. Niet te veel laten merken dat we het huis echt heel graag willen. Laten ze eerst maar met een tegenbod komen, wij hebben geen haast. @Busster, jij geeft dus fruit en groente. Ik zag op je hyves dat je de worteltjes al hebt geprobeerd Ik wil valerie eerst nog bloemkool en broccoli geven en als dit ook goed gaat geef wil ik een keer fruit proberen. Maar dan ook s' avonds. Als ze er wat meer van eet dan wil ik s'ochtends fruit doen en eind van de middag groente. Ik ben expres begonnen met de groente, had namelijk gehoord dat je daar beter mee kon beginnen. Want als je begint met fruit wennen ze eerst aan die zoete smaak, en daarna vinden ze vaak groente niet lekker. Jeetje een helmpje, wat klinkt dat naar. Als het moet dan is het natuurlijk niet anders, maar zou het zo zielig voor haar vinden! Hopelijk is het niet nodig. Ben benieuwd hoe de school gaat reageren, kan me voorstellen dat het erg vervelend is. Hopelijk doen ze er wat aan. Hebben de andere buren er ook last van? @mamasuus, jeetje wat een gedoe met de verzekering! Gelukkig heeft zorgzaam het wel kwijtgescholden. Ik zit nu ook bij zorgzaam en heb eigenlijk nog niks te klagen gehad. Zag de taart foto op hyves, echt super leuk! @mikmak, jij bent dus ook al met de potjes begonnen, fijn dat ze alles lekker vindt! Haha zonder slabbertje is het echt niet te doen. Als ik niet uitkijk dan smeert Valerie er ook alles onder @meetie, ik geef het echt als bijvoeding. Valerie krijgt nu 3 flessen van 180cc en 1 van 200cc met rijstebloem. De laatste dagen drinkt ze erg slecht, halverwege de fles heeft ze het alweer veelste druk met omhoog komen en gaan zitten en druk om zich heen kijken. Dus nu laat ze ook nog regelmatig 40 of 50 cc staan. De bijvoeding is bij ons dus niet ter vervanging van een fles, aangezien ze al een tijdje op 4 flessen zit. Dus met koninginnedag poging 2 op het springkussen. Misschien vind hij het nu wel leuk, hij zal er in iedergeval niet meer bang voor zijn. Hahahaha wordt jij wagenziek van mariokart echt grappig! Gisteren verveelde ik me omdat ik geen internet, tv etc. had, dus toen ben ik wii sports gaan doen. Ben pro geworden met baseball En jesse loopt dus achteruit in de loopstoel =D> ben benieuwd naar een foto! @noa, dus het is nog steeds een meisje Fijn dat alles goed was in het ziekenhuis. Wat voor lekkers heb je besteld?
@consider jeetje dus voor niks zo vroeg je bed uit, maarja zo heb je wel wat aan je dag gehad hihi. zo te horen was het een geslaagde dag en dus je moeder als gast gehad leuk toch> ow jij bent pro in base ball wij spelen dat ook wel is maar 1x was ik zo actief met slaan dat ht ding uit me hand vloog hihi. weet nog goed de 1x dat ik de dag erna gewoon spierpijn had hahahhaa. en ja nog steeds een meisje dus ga nu maar is kleren kopen voor haar. en heb pizzan besteld de jongen wist zelfs me adres nog hihi
@ Noa MMMM lekker pizza smullen. En ze zagen dus weer een hamburger op de echo haha nou dan is het echt een meid hoor ga jij maar lekker ROZE spulletjes shoppen. @ consider Lekker druk dagje heb je gehad dus. Vind het ook altijd gezellig als er vriendinnen over de vloer komen maar jammer genoeg wonen die van mij door heel nedeland dus even snel een bakkie doen zit er niet echt in .Hier in Zoetermeer ken ik nog niet zo veel mensen omdat ik voorheen altijd aan het werk was en geen tijd had voor andere dingen en aangezien mijn werk hier ook al niet in de buurt is leer ik ook maar weinig mensen kennen. Jammer dat de bloemen kraam er niet was mischien is de bloemen man op Meivakantie?! Je hebt gelijk hoor met het huis niet te snel happen want ook in deze moelijlke tijden zal een bank of schuld eiser sneller zakken met de prijs. Je wilt natuurlijk graag verhuizen maar je hebt geen haast toch?! Tja worteltjes Mara vind ze dus nog niks:sick: . Tja ik kreeg pas te horen dat je beter eerst groente kon beginnen toen ik haar al een tijdje fruit gaf , maar je hoord verschillende dingen want ik heb ook weer gehoord dat fruit eerst beter is ivm darmkrampjes omdat ze op groente heftiger reageren en aangezien Mara darmkrapjes had . Ach ik geef haar gewoon tegen haar zin in groente haha mischien gaat ze het uiteindelijk toch lekker vinden. Ik geef Mara normaal s'morgens fruit en s'avonds groente iig ik probeer haar groente te geven maar omdat ze dat dus niet goed eet krijgt ze maar een paar hapjes binnen als ze beter zou gaan eten van de groente zou ik denk ik een fles minder gaan geven en dan wel diksap erbij zodat ze wel genoeg vocht binnen blijft krijgen. Ja mijn andere buren hebben ook last van de school heb ook uit hun naam gemailt. AAAAhh mijn printer doet raar krijg allemaal rare strepen op mijn papier als ik foto's print en de kleur klopt ook voor geen meter nu heb ik het reinigings programma dat op de printer zit al 2 keer gedaan maar word er niet beter op waarschijnlijk is de printkop beschadigt iig dat staat op de site van canon heb het namelijk even opgezocht op internet . Morgen nog een keer proberen schoon te maken en als het dan nog zo is maar even naar de helpdesk bellen.
@Mikmak, Hihi wat leuk dat Linette zo graag der hapjes eet! En toch maar weer een Nokia dus. Grappig dingetje hoor, lijkt een beetje op een platte ladyphone Wanneer krijg je hem binnen? Ik vind Nokia ook goed, zijn niet kapot te krijgen. Had vroeger ook Nokia.. nou die heeft veel te voorduren gehad hoor, maar deed het nog perfect! Ik heb nu een Sony en al snel is het oortje kapot gegaan.. bel nu continu op speaker. Ik moet nog een keer langs zo een winkel, maar ik heb geen trek om hem zolang te moeten missen als ze hem naar de fabriek willen sturen.. bedoel, ik woon hier toch betrekkelijk in mijn eentje met de kids, buiten bereik van familie of vrienden.. @Busster, He wat vervelend dat dit niet het laatste Fysio-bezoekje was! Hopenlijk is het niet nodig om Mara een helmpje op te doen.. Wanneer gaat ze haar hoofdje meten? Leuk, weer babykleertjes gekocht Alleen wel jammer dat je printer nu kapot lijkt te zijn zeg! En ik heb het filmpje gezien hoor! Echt zo leuk! En die opmerking van 'alle kindjes zijn ook hetzelfde' ofzo.. vind ik nergens op slaan hoor. Dylano reageerde toentertijd heel anders. Ik vind jouw meisje juist superbijdehand dat ze het zo uit gaat spugen bwhahaha Echt leuk dat je dit op film hebt staan! Ja ze raden zo een loopstoeltje inderdaad af, maar die kindjes zelf vinden het zo leuk. Jesse kan zijn pootjes ook niet stilhouden en vind het ook geweldig om op mijn schoot te springen, gaatie lachen! Hahaha. Kan hij nu dus lekker zijn energie kwijt in dat stoeltje @Noa, Haha je meisje is dus nogsteeds een meid En ben benieuwd of je medicijnen krijg.. wat moeten die dan precies doen? O ik had een beetje verkeerd geteld.. ik kwam uit op juli en ik dacht al.. lekker, is je mannetje net weg.. Maar als het goed is, is hij dus gewoon in je buurt rond de datum Hahahaha bij mij is die controller ook wel eens uit me klauwen gevlogen Voortaan doe ik dan ook braaf dat polsbandje om! Of dat je perongeluk iemand die naast je zit een tik uitdeelt? @Consider, Lekker.. ben je voor niets zo vroeg je bed uitgekomen! Maar zo te lezen heb je toch nog een hoop gedaan vandaag! Wel gezellig dat je vrienden zo in je buurt wonen! En je moeder had zichzelf uitgenodigd om te eten Mooie aanbieding 1+1 gratis! Ik ken alleen Schlecker niet hihi. Maar wat een gedoe met dat huisje.. hopenlijk schiet het toch wel een beetje op en gaan ze toch in zee zonder die extra 10.000! O je wilt nog geen voeding vervangen. Ook wel begrijpelijk hoor, als ze al op 4 flessen zit Hahaha ja ik wordt van de stomste dingen misselijk.. ik kan nog geen rondje draaien op een burostoel, of in het golfslagbad moet ik ook niet Ach, het belemmert me leven niet. Maar wat goed dat je pro bent geworden Hahaha. Ik ben in basketbal of voetbal juist zo slecht hahahaha. Ik raak altijd in de war met welk poppetje in nu moet rennen en ren ik dus steeds helemaal de verkeerde kant op bwhaha. Heb trouwens wel foto's van dat Dylano Jesse voortduwt door het huis met die loopstoel bwhahaha. Alleen wel jammer dat Dylano niet zo voorzichtig is en Jesse telkens tegen de deur of muur aanrijdt.. maar goed, het zag er schattig uit Heb die foto's alleen met een digitale camera gemaakt, dus moet even kijken hoe ik die op de pc krijg. Alex zal vast wel ergens die kabel hebben verstopt. Heb ook nog filmpje van dat ze samen op de grond spelen.. zal ik zo even op hyves zetten Kennen jullie Jesse horen gillen haha.
goeiemorgen meiden, @mikmak, nou beter dan toch dat ze er geen last van heeft en dat ze het zo graag eet. dan is ze er vast aan toe hoor. lekekr laten smullen. lekekr hoor een niuwe tel. wij nemen geen nokia weer hahaha. me pa die heeft er al veel versleten maar jah ze kunnen ook niettegen regen en olie hahahaha. heb die van hem wel eens gevonden buiten in de regen helemaal vol water en hij is wel eens in vat olie gevallen onder het werk. maar jah is werk tel en krijgt steeds netjes nieuwe. die van me vent was oo kzo stuk hij had een schokpreof ed die speciaal door millitairen werd gebruikt nou dniet dus. @meetie, hihi had bnog stukje taart over maar die ligt inmiddels in de kliko hihi. leek me niet meer zo lekker en ik hoef echt geen twee dagen achter elkaar taart whahaha. heb echt zin in me matras hihi. en leuk toch zon loopstoel ding yasmine zat er ook al vroeg in en ging echt alle kanten op hier in huis. volgensm ij is ook gewoon advies dat je ze niet de hele dag erin zet dat is niet goed maar een paar min achter elkaar is jah geen pnt. denk alleen dat ik die van ons wegdoe want zie madam nu al met dr kleine broertje of zusje rondcrossen door het huis en dat lijkt men iet echt handig. allemaal zere vingertjes ed. @noa, super dat alles ok was met hart ed. en dat het idd nog een hamburger was. kun je nu echt leuk rose jurkjes ed halen. hihi zoveel mogelijk jurkjes aandoen want voor je het weet wil ze niet meer hahaha hier krijg ik echt geen jurk meer aan hoor. miss een minirokje maar anders echtn iet. en ooh lekker he pizza. doen we laatste tijd ook wel eens want onze pizzaboer bezorgd nu ook dus helemaal super. @busster, he das vervelend zweg dat ze nog langerm oet. en idd met helmpje kan me voorstelen dat je dat niet ziet zittne had ik toen ook gelukig hoefde ze niet maar toch is het wel verveldn als je erbij nadenkt. je hebt dan meteen van die gruwel dingen voor je en wat anderne wel niet denken enzo. maar gaan er gewoon maar vanuit dat het zo gaat lukken hoor. hihi en jah zon worteltjes filmpje hahaha. mooi he dat ze het dan zo kunnen uitspugen ons meisje kon dat ook zo erg whahaha. en gekke koppen trekken. helemala dus bij banaan. en wij dachten idd dat wii rond dec wel met lueke aanbiedingen komen helemaal als die crisis zo dor blifjt gaan want jah ze moeten toch verkopen he. @consider, groot gelijk hor van dat huis. en wat raar dat ze in ned zo moeilijk doen met dwangverkoop. hier is dat heel simpel. ze verkopen het huis ruim onder de prijs en de bewoner blijft met schuld achter en gaat in de sanering. onze buren hadden dit ook was een gasthof dus eetzaal en kroeg ed. ze hadden te koop staan voor 190. en is vorgie wk verkocht voor maar 86 aan een ned. makelaar. die verkoopt hem dan voor vaak een keer zoveel oid en heeft dus snel geld verdient en de oude bewoners blijven met schuld en krigen een huis toegewezen. zo komen er hier steeds meer ned. want die kunnen dat mooi betalen en hebben goedkoop een huis. dacht dat hetook zo in ned ging maar dat zou dan wel niet. en verder is zorgzaam ook wle goed hoor maar we zijn dus verhuisd net in die tijd dat het hele verz systeem in ned omging en niemand wist meer hoe en wat. daardoor vertelde ze ons dat een regeling die dus ervoor wel gewoon was niet meer bestond en ik dus een buitenland verz moest hebben van dus zon 350 euro of 450 heb echt geen idee meer tegen de 500 in ieder geval. waarvan 100 voor madam nog eens. terwijl alle kids in ned gratis zijn. vond het belachelijk en ben er mee bezig gebleven. uiteindelijk dus wel nu via ned zoals het eerst ook was. bij de cvz daar betaal ik premie en hun betalen aan de duitse want in dld betaal je als vrouw ook al 250 euro daarom werken de meeste vrouwen hier ene dag of 2 om de verz vergoed te krijgen. heb nu dus de voorwaarden van de duitse maar betaal in ned het gemiddelde alleen maar goed dus hihi. en omdat het dus fout was van zorgzaam dat ze neit o pde hoogte waren van de regeling hebben ze het me kwijtgescholden. nou meiden heb ook goed nieuws heb gister katje opgehaald. ze liep al sinds zat bij een huis rond. en die mensne kwamen er gisteravodn achter dat ze vermist word. die hebben mijn buurman gebeld. en die kwam dus om kwart voor 9 aan de duer dat ik dr op kon halen. dus ik meteen erheen. ff geroepen wilden et weer weggaan omdat zen iet kwam en die man zou dr vangen als ie dr zag en voorbij brengen. maar toen kweam ze anagrent boodmager. maar helemaal blij me te zien. heel veel knuffleen en koppies geven en erna naturlijk weer happen en krabben hahah dat had ik dus net gemist net als het gesnot maar goed. ze is er weer . heelveel gegeten gisteravodn en erna lekekr bij manlief op schoot geslapen wat ze altidj doet. want ja ja die kwam gisteraovnd maar weer naar huis dat ie vrij had genomen hihihi. nou meidne ga gauw verder moet madma nog aankleden ed. en moeten straks turnen. heb trkataties gemaakt hihi ballon met eraan een zakkie snoepies hihi. fijne dag nog.
Goedemorgen meiden, pffff wat heb ik een nacht gehad. Valerie was om 3 uur wakker, dus ik naar haartoe speentje gegeven. Na 10 minuten was het weer gillen, dus ik er naar toe, gilde ze met de speen in haar mond. Luier checken kijken of ze een boertje moest doen, helemaal niks. Dus mevrouw weer in bed. Elke 10 minuten was het gillen geblazen. Heb haar om half 5 maar mee genomen naar mijn bed. Elke keer als ze bijna in slaap viel, gingen haar ogen snel weer open om te kijken of ik er nog wel was. Pfff echt vermoeiend, ze sliep pas tegen half 6. En was om 7 uur weer wakker. Dus ik voel me nu lekker moe. Zometeen ga ik even met een vriendin naar de stad toe, er is vandaag ook markt. Wil even slabbertjes kopen en potjes voeding. Vanavond komt me man weer thuis. Oh me moeder belde net, of ik ook taart wil halen. Mijn broer is morgen jarig en hij viert zijn verjaardag bij mijn moeder. @Noa, was de pizza lekker? Ik heb ook nooit zin om te koken als ik alleen thuis ben. Meestal heb ik nog wel wat in de diepvries en anders eet ik een broodje. In het weekend als mijn man thuis is, kook ik altijd extra zodat ik ook nog wat heb voor doordeweek. Ga je lekker shoppen vandaag voor de kleine meid? of wacht je tot je vriend thuis is? @busster, wat jammer dat jou vriendinnen over heel Nederland wonen. Dat is dus echt plannen en regelen om elkaar te zien. 1 vriendin van mij woont in Rotterdam, 3 uren rijden bij ons vandaan. Sinds ze daar is gaan wonen is het contact echt verslechterd. Komt misschien ook wel omdat ik toen zwanger werd en nu een kleine heb. En zij is nog meer van het stappen enzo. Jij geeft nu dus ook diksap erbij. Op hoeveel flessen melk zit Mara nu? Ik zat me toevallig gisteren af te vragen wanneer je eigenlijk met diksap mag beginnen. Valerie drinkt de laatste tijd zo slecht haar melk, ze krijgt 3 flessen van 180 en 1 van 200. Vanochtend heeft ze weer eens 60cc laten staan. Ze heeft het dan veelste druk met gaan zitten, druk om zich heen kijken en slaan met haar handen. Pfff hopelijk is dit een fase. Mara vind groente dus nog niet zo lekker, ach het komt ook vanzelf wel. Ze zijn eigenlijk nog best wel jong, nog maar 5 maandjes. Wat vervelend dat je printer raar doet. Ik had ook een keer allemaal strepen, maar wat er toen aan de hand was geen idee. Bij zulke dingen riep ik altijd gelijk mijn broer. @meetie, wat een leuk filmpje op hyves! Je ziet echt dat Jesse probeert te tijgeren, zo schattig! Die misselijkheid is voor mij erg bekend, ik had dit vroeger ook. Gingen we op vakantie, zaten we in een bus, nou ik nam standaard een kots zakje mee. Ben zelfs een keer misselijk geworden op een waterfiets. Maar nu ben ik er denk ik overheen gegroeid ofzo. Dus de schlecker kennen jullie niet. Is een soort van kruidvat maar dan duits. Kom er eigenlijk nooit, vind de winkel een beetje ouderwets, maar met zulke aanbiedingen dan ga ik er wel heen. @mamasuus, wat fijn dat je katje er weer is! Mager, maar toch blij om je weer te zien! Zoals jij verteld doen ze ook wel met huizen in Nederland. Maar dat doen ze pas als laatste optie. Eerst proberen ze een huis nog gewoon te verkopen, omdat ze er dan meer geld voor krijgen. Maar als dat na een tijdje nog niet is gelukt, dan wordt het per opbod verkocht. Vaak gaat het dan ook voor een schijntje weg. Tuurlijk zouden we ook kunnen wachten op die veiling, maar dan moet je gelijk geld op tafel kunnen leggen. En dus niet nog moeten wachten op het krijgen van een hypotheek. Veel plezier bij het turnen, hopelijk vinden ze de traktatie's leuk!
@meetie, oh maar ik heb hem al.. ben gisteren naar tijdens het werk effe naar de stad gegaan en heb gelijk mn telefoontje meegekregen.. ben er helemaal blij mee... kan er mee blijven rommelen.. maar goed das waarschijnlijk een 2 dagen dat dat duurt, daarna is de nieuwigheid er van af... @busster, ja gewoon maar begonnen met vast voer... en ikben begonnen met perehapje van friso.. nou die vond ze erg lekker.... en groente erna was geen enkel probleem.. ze zeggen dat kiddies vaak het gevoel van de ouders overneemt.. dus als jij al zoiets hebt van bleh das vies, dan voelt een kind dat en gaat automatisch zonder reden datgene ook vies vinden.... hoe groter het eetdrama des te minder gaan ze lusten.... maar je hebt wel gelijk smakelijk is het niet alhoewel het gemengde fruit van olvarit en die van nestle wel behoorlijk wat smaak hebben.... en een helmpje he... gerum, moet je toch niet aan denken dat ze dat ook nog zou moeten krijgen na zoveel fysio,... sterkte ermee en duimen dat het niet hoeft @consider, dat ging lekker dan bij jullie vannacht.. pfff je zal wel gebroken zijn zeg en valerie heeft het dus te druk met andere dingen... nou dan geef je ze toch wat meer potje als ze dat wel beter eet en dan diksap erbij.... misschien ook weer zo'n fase van veranderingen?? oh dus rustig effe afwachten wat ze met het huis gaan doen.... en zeker nog niet gelijk geld er op gaan gooien... kunnen ze wel willen.... maar als het niet nodig is.. @mamasuus.. wat is je katje er weer... en natuurlijk gelijk huisarrest geven... ondeugende om zo lang weg te blijven...
hallo hallo @MamaSuus, Ja het gaat inderdaad om het idee dat sommige moeders zo een loopstoeltje wel handig vinden, omdat ze dan even hun handen vrij hebben. En het gevaar zit hem dan in dat de kindjes er vaak te lang in blijven zitten, wat slecht is voor hun ruggetje, en dat de kindjes nu overal bij kunnen. Sommige mensen denken 'mooi, kindje zit lekker in stoel, kan nergens heen, ik ga iets anders doen!', laten het kind achter, en voor je het weet, trekt die kasten open, pakt spullen van tafel, trekt aan tafelkleed, etc.. En oppassen dat ze niet van trappen afkukelen natuurlijk En hier was Dylano's eerste reactie inderdaad ook "racen met baby!!!!" Hahahaha. Maar toen we zeiden dat hij voorzichtig moest doen, vond hij het al niet leuk meer en laat hij baby links liggen in de stoel hahaha. En anders gewoon streng zijn tegen Yasmine, ze zal toch moeten leren om voorzichtig te zijn hoor. Maar het katje is dus weer thuis!!!! Wat fijn zeg! Toch nog teruggevonden dus! Wat lief ook dat ze aan kwam rennen en jullie dus kennelijk erg gemist heeft! En wat een opluchting dat ze ongedeerd is! Leuke tractaties heb je bedacht! @Consider, Jeetje wat een nacht.. dat je nu nog zin hebt om lekker naar de stad te gaan.. hihi. Alvast gefeliciteerd met je broer trouwens! Hahaha jij werd vroeger dus ook zo makkelijk misselijk. Hopenlijk groei ik er ook een keer overheen En ja, ouderwets winkeltje of niet, zulke aanbiedingen laat je natuurlijk niet liggen Nou geniet lekker van je lang weekend met je mannetje meid Ga je wat leuks doen morgen? @Mikmak, O je hebt je telefoon al! Leuk, hoef je niet ongeduldig te wachten Zelf gebruikte ik die olvarit potjes, en vond ze niet per definitie vies hoor Alleen die van bloemkool, vanaf.. 8 maanden ofzo? Die grovere potjes, dan zitten er allemaal korreltjes bloemkool in, zo smerig, die luste Dylano echt niet, terwijl hij die papjes van half jaar wel lekker vond. En kwa smaak, nja.. die kindjes zijn helemaal nog geen smaak gewend.. ja heeeel licht van melk en als ze borstvoeding hebben gehad, verschilt de smaak ook beetje naar wat jij eet.. maar voor zo een kindje heeft zo een 'muf' potje dus behoorlijk wat smaak! Merk ik ook nogsteeds met Dylano, hij vind een simpele droge boterham bijvoorbeeld heerlijk! Of droge crackers ofzo.. Nou dan ga ik hem ook niet pushen om allerlei zoetigheid enzo te consumeren hoor hihi. Dat komt vanzelf wel, dat hij elke dag bij de supermakt te vinden is om met vrienden weer snoep te halen
@meetie, ja ach dat is toch ook zo ja, die zijn waarschijnlijk al lang blij dat ze effe wt anders krijgt dan die gore melk... hihi oh ik moet effe wat doen op het werk.. jajaja soms doe ik ook nog wat.. ben er zo weer
ey meiden me spullen zijn geleverd en zijn zelfs in de kamer gebracht waar het moest hihi. was vandaa heerlijk weer dus heb me wel prima vermaakt. het shoppen is hetlaas niks geworden want moest ff met de auto naar garage (zat een deuk in)en die moest natuurlijk eruit voor me vriend thuis kwam hahahaha. en ga morgen naar friesland bij familie op verjaardags visite dus heb meteen maar ff de banden op laten pompen en ff achterlicht laten maken. @busster ja de pizza was heerlijk!!!! en ga cker roze shoppen wordt nu dus vrijdag of zaterdag. maar der vader heeft al aardig wat gekocht hoor hihi. is het gelukt met je printer? ik heb dat ook gehad heb zo hp printer k*t ding staat nu boven op de kast heb daar echt geen geduld voor hihi. @meetie ja nog steeds een meid hihi gelukkig wel. ja ik weet ook niet wat die medicijnen moeten doen voor mij dat hoor ik dus 14 mei dan was me cardioloog terug dus even afwachtten. en al misselijk in een golfslag bad, pff lijkt me bestvervelend hoor als je dat hebt. hier gelukkig geen last van. @mama suus. ja was ook blij te horen dat alles goed is. en komt zekr wel een jurkje hoor hihi.maar jullie kleine meid wil dus geen jurk of rok aan. me nichtje van 4 bijna 5 wil niks anders aan, die moet me zus af entoe gewoon dwingen om een spijkbroek aan te trekken, zo verschillend zijn nou meiden hihi. ow bij jullie wordt er dus sinds kort ook bezorgd, ideaal hoor normaal haalt me vriend hoor maarja als ik allen ben bezorg ik hihi. af en toe hoop ik dat de mac ook gaat bezorgen maar denk het niet. dan wordt ik vaste klant hahaha. wat fijn dat jullie katje terug is levend en wel. wel zielig dat ze mager is maarja dat komt wel weer goed, hopelijk loopt ze nu niet meer weg. verwen haar maar goed. @consider de pizza was heerlijk hoor!!!! en jij gaat dus morgen lekker aan de taart heerlijk hoor. ik ook want moet ook op verjaardags visite hihi. en gelukt met de slabbetjes? ik kook normaal ook niet echt als ik alleen ben dan vaak makkelijk of eet bij vriendinnen of bij em ouders. maarja moet nu zo af entoe wel gezond eten met een kleine meid in me buik he. en dat invriezen heb ik ook wel is geprobeerd maarja dan vindt ik het toch weer niet lekker dus beland het als nog in de prulle bak. @mama suus.
whahaha noa dat zegt me vent nou ook altijd dat de mac maar moet bezorgen. of dat we vooraf kunnen bellen net als bij de chineens dan hoeven we niet te wacgten want moet altijd bij mcchicken en laat ik die nou het lekkerst vinden. nou meiden ik kom andre keer trugh hoor typt lastig manlief zit in de weg met zijn muis en ik wil zo ook in bad.