Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr mamasuus, ik drukte op jou link en die opende in deze pagina ipv op een nieuwe pagina. Nu ben ik een heel stuk kwijt van wat ik had getypt #-o jou schuld ;)
    Hey meiden,
    Ik kom me hier ook ff weer melden ;)
    Ben de laatste tijd niet zoveel op zw.pagina geweest, had het te druk met online kleertjes kopen voor Valerie :)
    Heb echt zulke leuke dingetjes gekocht, 2 hele mooie setjes van baby barb, 2 setjes van dirkje, een super mooi jurkje van jottum! En heb nog 2 jurkjes, en een tuniekje van ralph lauren via marktplaats gekocht.
    Heb vanochtend eens even haar kast opgeruimd, alle maatje's 56 en sommige 62 opgeruimd. Heb nu 1 dikke zak voor de kleding bak, en heb 1 zak die ik zelf wil houden voor eventueel een 2de baby.
    Heb verder alle kleertjes uitgezocht, en nu heeft ze wel heeeeel veel maatje 68, had ook nog wat als kraamcadeautje gekocht en dat was ik helemaal vergeten. Haar kast hangt nu echt vol met maat 68, en dan krijg ik vandaag ook nog 3 dingetjes binnen met de post :oops:
    Heb verder niet zoveel beleefd, me man was tot en met dinsdag thuis en woensdag moesten we allebei weer aan het werk. En donderdag begon mijn weekend alweer haha. Gisteren bij een vriendin op verjaardagsvisite visite geweest en daarna lekker bij mijn moeder gegeten. Vandaag is mijn man op tijd vrij en er komt nog een vriendin op visite. Voor dit weekend hebben we verder niet echt plannen, alleen zondag even naar mijn moeder.
    Ik geef haar 2 kaartjes voor de Libelle zomerweek, daar gaan we dan volgende week zaterdag naar toe.

@Noa, je vriend is dus weer lekker thuis! En hij heeft ook nog leuke babykleertjes mee genomen, wat lief! En voor jou parfum en een guess horloge, goed verwend dus!
    Ben je al los gegaan met roze dingetjes kopen? Trek je niks aan van die mensen die zeggen dat ze denken dat het een jongetje is. Na de bevalling lach jij ;)

@Meetie, Jesse is inderdaad ook alweer 5 maanden, wat gaat de tijd snel hé. Dat echte hulpeloze baby achtige is er nu wel vanaf. Dus de banaan vond meneer wel lekker, ik wil dit weekend ook beginnen met het eerste fruithapjes. Nu heeft ze alle smaken groenten voor 4 maanden gehad en dat gaat best goed, dus dan krijgt ze s'ochtends ook een beetje fruit. Ben benieuwd of ze dat ook lekker vind, is toch zoeter dan groente.
    Dus Alex is nu 2 weken op oefening. Even weer wennen om in het weekend alleen te zijn.
    Moest wel ff lachen om het rijden in het donker. Ik ben echt ontzettend nachtblind, en hou er ook niet echt van om in het donker te rijden, hier in de buurt prima. Maar verder weg, over donkere kazerne weggetjes, nee bedankt ;)

@mikmak, jou meissie is dus ook al om 6 uur s'ochtends wakker. Pfff ik vind het ook echt te vroeg. Eerst sliep ze nog wel eens tot half 7-7 uur. Maar nu is ze precies om 6 uur wakker, en dan ook echt klaar wakker en super vrolijk! Heb al geprobeerd om haar een uurtje later op bed te doen, laatste fles iets later, niets helpt. Ze is schijnbaar gewoon een ochtendmens.
    En die hapjes groente en fruit komen vanzelf wel weer, ze heeft nog alle tijd. En met alleen flessen groeit ze ook prima.

@Mamasuus, Yasmine was dus helemaal niet bang voor de tandarts, dat is fijn!
    En je mannetje wil dus wel vaker naar de burger tandarts hahaha. Mijn man vind de kazerne tandarts een slager, als je niet uitkijkt haalt hij zo al je kiezen eruit haha.
    Wat vreselijk dat het slechter gaat met je oma, hoe oud is ze?
    En je broer ook nog ziek, gaat lekker bij jullie.
    Ben erg benieuwd naar je buikie hoor!
    Er is dus een gezinsdag in wezep??? heb daar nog niks over gehoord van mijn man. Of is het alleen voor het peleton van jou man?

@busster, Mara spuugt de hapjes dus uit, slimpie!
    Ik heb nog nooit in Valerie haar vingetje geknipt, maar komt misschien ook omdat ik een nagelknippertje gebruik ipv een schaartje.
    En jij bent dus lekker aan het shoppen geweest bij de aktie baby. Ik had al gehoord dat ze daat flinke kortingen hadden, alleen is het voor ons helaas te ver weg.

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Dag lieve meiden,

Hier was ik weer even..
    Zoals beloofd zou ik laten weten hoe mijn echo was..
    Vanmiddag om 14.30uur was ik dan eindelijk aan de beurt (ipv 14.10..)

Het was super!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hartactie was duidelijk zichtbaar!! pfff dan valt er echt een last van je af zeg...
    Enne, ik ben volgens de GYN 9,2 weken zwanger.. Dat betekent dat 9 dec de uitgerekende datum is!
    Oja, het was er 1.. :D
    Het had al echt de vorm van een kindje, zelfs een beentje was al zichtbaar...
    Het lag lekker 'op z'n kop'...

Liefs Miekje

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @miekje geweldig meid dat het zo goed gaat dacht gister nog aan je hoe het ging enzo. maar super dat je nu hebt gezien dat het goed zit zeg. helemaal genieten dan maar he.

@consider sorry sorry sorry..... hihihi was niet de bedoeling hoor.
    dus je bent lekekr ant online shoppen nou jah ook leuk toch. en vaak stuk goedkoper dan i nde winkel. en dus de eerste maatjes vast opgeruimd voor op de zolder. hihi hier staan wel 10 kratten heb niet echt veel weggegdaan jah wat gekregen spul wat ze zelf ook niet aan gehad heeft maar verder whahaha kan het echt niet Zijn allemaal zo lief hihihi.
    en hebben idd een boel zieken hier. me oma is ergens in de 80 volgens mij hihi heb echt geen idee hou datn iet zo bij van die oudjes hahaaha. maar goed volgens de neuroloog kan hetn og goed komen in ieder geval dr spraak en mag ze met 2 wk naar een verpleegtehuis naast het ziekenhuis om daar verder te oefenen.
    die gezinsdag is idd volgens mij van de school dus niet vanuit wezep zelf. is van piobier das hun personeelsver. hebben dus ook geen idee hoe of wat. ken de dagen wel van de constructiegroep want daar zat me broer bij en was altijd erg leuk met vanalles te doen ed. maar nu heb echt geen idee hhahaha begitn om 1300 uur en ze hebben zelfs nog een bbq savonds ligt alleen een beetje aan yasmineof we daarvoor blijven of niet. heb geen zin om dr met een jengelend meisje te zitten dus dat moeten we maar afwachten. en zit dan zelf ook op zon 6 mnd dikke buik dus ja hihi ligt er maar aan hoe ik me voel dus.

ooh zo lastig heb zo nzin weer dit jaar in mysteryland maar jah ben dan 8 mnd en lijkt me dus niet erg handig meer whahaha maar heb dr nu dus zo nzin in. we proberen dus ook gewoon kaarten te winnen als ik dan geen zin heb is het geen ramp. ga dr in ieder geval geen 120 euro insteken om vervolgens niet heen te gaan. zijn al ant kijken voor iets anders maar jah is allemaal in die maanden he hahaha. dance valey is vaak begin aug hahaha grrr dit keer. nou jah dan volgend jaar maar weer hoor en een jaartje niet is ook neit zon megaramp. is alleen ons echte jaarlijke uitje samen zeg maar. nu gaan we wel vaker hoor naar bios ed maar dit is toch echt iets wat we ek jaar doen. een jaar overgeslagen want toen zijn we dag ervoor getrouwd en zouden we dus 2 dagen erna op huwelijksreis toen hadden we niet veel puf erin maar verder altijd.

nou meiden ga eens ff kijken of ik manlief eruit kan krijgen want hij moet nog grasmaaien en snoeien en dan gaan we hier de pc kamer leegruimen zodat ie volgende wk kan beginnen aan riool hier. hahah en dna kan ik zo ff hondenbrokjes halen want die ben ik gister vergeten en ze kijken me zo hongerig aan hihi.
    prettig weekend

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey meiden,

Hier gaat alles prima, wel druk. We zijn de afgelopen dagen bij me ouders geweest. Lekker gefitnessed met me zusje, moederdagkadootjes gekocht, Madagascar 2 gekeken, etc. Vriendin is langs geweest, en ik had me laptop meegenomen, zodat ik bij me familie nog even door kon werken, want ik moet nog een hoop illustraties maken.

Pf, nu had ik gisteravond nog een heel zwaar gesprek met mijn moeder, omdat ik had gezegd dat ik niet wilde dat ze aan Dylano zijn piemeltje zat.
    (Toen met die zalf moesten we zn huidje ook telkens naar achteren proberen te doen, zodat die verkleving los zou laten en toen is zn huidje kennelijk een beetje beschadigd en hij had er echt pijn aan als je eraan zat. En ik was dus ook gestopt met het zalfje en toen begon het weer verkleven. Maar omdat hij wel weer normaal kan plassen, wil ik het zo laten.)
    En me moeder had gezegd dat dit goed was. Nu waren we gisteren over weetikveelwat aan het praten en merkte ik al dat me moeder gekke bekken trok.. en op een gegeven moment werd er tussen neus en lippen door gezegd, dat ze dus tóch gekeken heeft!
    Argh ik vind dat echt niet leuk. Ik kan haar toch wel op der woord vertrouwen?! En als ze het er niet mee eens was, dan had ze dat maar meteen moeten zeggen. En niet tegen mij zeggen dat het goed was, en het dan achter mijn rug om toch stiekem doen. En vooral niet omdat ik wil dat het weer verkleeft en zij het weer los wilde maken... wie is zij om dat te beslissen!?
    Uf, maar goed, ik ga er verder niet op in, want hoe vaker ik er over na denk, hoe bozer ik er om word.

Verder gaat het met Dylano goed hoor :p Hij weet alleen wel wat zeuren is zeg! Jeetje.. haha, maar laten we maar hopen dat dit een fase is.
    Met Jesse gaat het ook prima, bij mijn ouders was hij alleen wel weer erg van slag. Alles was natuurlijk weer niet zoals vertrouwt en hij wilde dus niet beneden slapen. Gelukkig wilde hij wel in het campingbedje van Dylano in de logeerkamer slapen! Maar goed, hoe langer we er bleven hoe erger het werd.. hij was erg moe en kon dus met zowat niets tevreden worden gestelt.. veel gehuil en getrappel dus. Gelukkig gaat het nu thuis weer goed met hem ;)
    Ook eet hij netjes potjes. En hij eet dan zoveel dat hij geen bv erbij wilt drinken. Dus in principe vervangt dit potje een voeding nu :eek: Nou ja, als hij dat wil. En 'savonds slaat hij nu ook meestal 1 voeding over. Dat is niet veel, maar goed.. het is vast iets!

Haha en hij heeft wat ontdekt hoor. Op een van de eetstoelen ligt een stapeltje papieren.. en als hij in zn loopstoeltje zit, raad je al wat er gebeurt.. hij rolt telkens naar die stoel en trekt dan die papieren door de rugleuning-opening op de grond :) bijdehandje.

@Mikmak, Hihi nee opzich heb ik ook geen last van een ochtendhumeur. Gelukkig maar. Maar ik heb echt wel moeite met opstaan op vroege tijdstippen.
    En bedankt voor je peper! Bij mij was de werking gelukkig wel merkbaar! :)

Hihi Linette vond je brocolliesoep dus wel lekker! Minder dat haar speentje er ook groen mee is geworden haha.
    Ik heb trouwens geen idee of ze creme fraiche mogen.. ik zou eigenlijk niet inzien waarom niet, maar misschien kan je het beter even navragen.

@MamaSuus, He wat kut dat je broer ook ziek is en het met je oma wel erg slecht gaat.. Ik kan me voorstellen dat ze erg de pest erin heeft dat ze nu amper wat kan. Ik ben benieuwd of ze weer opknapt!
    En je moeder laat zich dus ook niet zomaar uit het veld slaan.. De ene dag geopereerd en de volgende dag alweer op pad.

Nog gelukt om een foto te maken?
    Ik heb echt geen idee waar het aan ligt dat de een het kindje eerder kan voelen dan de ander. Want bij Jesse lag mijn placenta ook aan de voorkant, maar ik voelde hem toch echt al vanaf 3 maanden... En met Dylano lag de placenta als het goed is aan de achterkant en toen voelde ik hem met 4 maanden. Op zich ook niet helemaal logisch dus.
    Maar ja, op de echo's ziet jullie ukje er goed uit toch, dan zal het vanzelf nog wel komen ;)

Vervelend dat je alsnog de kattenbak moest doen.
    En o.. is dat de reden dat je kiezen nog pijnlijk waren! Dan is dat dus waarschijnlijk ook de reden dat mijn kiezen nog pijnlijk zijn als ik ermee kauw.. ook stom.. En wat nou als je dus aan beide kanten van je gebit vullingen heb?! Dan kan je helemaal niet kauwen?! Ook raar.. Ik ga er de volgende keer dan ook maar even naar vragen, want ik vind het maar gek.

Leuk dat jullie gaan ontbijten met turnen! Eten is altijd goed toch 8)
    En binnenkort ook gezinsdag, gezellig, klinkt leuk.
    Maar jullie moeten dus ook het huis op zn kop zetten voor die riool, lekker. Wel fijn dat jullie twee eetplekken hebben.

En waar ben je trouwens bang voor met die maxicosi? Je weet nooit wat er mee gebeurd is? Je kan toch zelf zien of deze ergens zwak is of beschadigd? Ik heb nu ook niet de meest nieuwe model, maar hij doet het nog prima. Maar ja, als je het niet vertrouwt, moet je het natuurlijk niet doen hoor.
    En betreft die draagzak, wat een grappig ding. Ja je moet zelf kijken wat voor eentje jij fijn vind. Zo zijn er ook verschillende draagdoeken. Die ik heb, heeft bijvoorbeeld echt geen stof bij me kont? Haha. En als je voor de prijs wilt gaan, kan je een minimonkey kiezen, hebben volgens mij meerderen hier op het forum. En deze kan ook makkelijk door een man gedragen worden.

Ja jammer dat je dit jaar niet naar een festival kan gaan, maar hey, het is voor iets moois ;) volgend jaar weer een jaar.

@Busster, Bwhahaha was je mannetje zo uitgehongerd dat hij jou opbelde om te vragen of je alsjeblieft vast met het eten wilde beginnen? :)
    En jij hebt zo te lezen lekker geshopt!

@Noa, Jullie zijn dus lekker met het kamertje bezig! Welke opleiding volgt je schatje nu?
    En hier is het ook erg winderig ja :(
    Fijn weekend!

@Consider, Hey meid. Je had ons dus even tijdelijk ingeruild voor marktplaats :p Maar klinkt leuk al die kleertjes! Ik durf zelf alleen nooit kleertjes op marktplaats te kopen, ben altijd bang dat ik belazerd word en de kleertjes dus versleten bezorgd worden ofzo haha. Maar wel lekker voor die prijsjes!
    En haar kledingkast zit dus goed gevuld nu! :)
    Leuk dat je met je moeder naar de libelle zomerweek gaat.

Hier heb ik een beetje afgewisseld, ene keer groenten, andere keer fruitje. En tot nu toe lust hij alles.
    En jij houdt dus niet van in het donker rijden, hihi moet je dus niet naar Schaarsbergen ;)
    Vervelend dat jouw meisje al zo vroeg in de ochtend actief is!

@Miekje, Aaaah wat super dat alles in orde is! En jullie konden het hartje dus ook goed zien kloppen, wat een geruststelling :D Leuk zeg! Heb je foto? Haha.

Nou, ik ga nog even snel wat eten in elkaar flansen. Heb eigenlijk geen trek, maar goed, moet toch wat eten he.
    Vanmiddag heb ik ook samen met Dylano cakejes gemaakt hihi. Daar hadden we net ook een paar van gegeten, dus misschien is dat het wel :p Ach, ze smaakten goed!

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    fijne moederdag allemaal.. heb echt een heerlijk parfum gehad van almar.. coco mademoiselle van chanel.... hihi.

maar goed vrijdag dus een bruiloft gehad in zeeland, echt super gezellig.. volgende dag wel een beetje een kater, maar goed dat mocht de pret niet drukken.... gisteren wel op tijd naar bed gegaan want was kapot en linette blijft om 6 uur komen haha.. maar goed maakt ook niets uit

@consider, heb ik ook allemaal geprobeert, maar of ze nu in 11 uur dr laatste fles krijgt of om 8 uur, om 6 uur is ze wakker, vrolijk, blij... dus ook hier een ochtenddametje.. maar kan me er niet meer druk om maken, meestal na die fles valt ze weer in slaap en kunnen wij ook nog effe pitten...

en jij hebt dus lekker internet geshopt. zijn heeeeeele nuttige bezigheden hoor.

@meetie, das zoooo stom he van die ouders.. die nieuwsgierigheid ook van die moeders soms... snap wel dat je niet wil dat iedereen aan zn piemeltje zit..

nou had vandaag zoiets vreemds, kreeg een berichtje van een kerel uit assen op mn hyves dat ie mn achtergrond foto zo leuk vond.. heeeeel erg leuk zelfs... mijn alarmbellen gingen gelijk rinkelen, en heb gelijk een mailtje gestuurd naar de beheerders van hyves dat dit niet ok was.. ken die kerel geeneens en dan krijg ik een of ander berichtje hoe leuk hij de foto van mn 4 maanden oude dochter vind.. en gelijk geblokkeerd ook maar.... heel griezelig.. er zat ook een plaatje bij met fijne avond, met bloemetjes en kaarsjes erop... kon zo een condoleance plaatje zijn zo zoet.... nou meiden tot laters

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hey meiden

ik dacht laat even snel wat van me horen!!!! bme laptop is helaas beetje overleden hihi door verkeerde oplader dus ben nu even snel bij me moeder op de laptop.
    wou even laten weten dat alles goed gaat en het kamertje begint op te schieten.
    bedje staat ook in elkaar maar vondt het zo kaal dus heb het dekentje en hoeslaken er maar ingelegt moet toch allemaal gewassen worden voor ze komt.

van het weekend hebben we de maxi-cosi gekocht en en box.
    en toen ook nog maar even een nieuew auto voor ons zelf. helaas was de auto al helemaal vol geladen met spullen dus de dealer kon er wel om lachen gelukki maaar.

nou meiden dinsdag heb ik me laptop weer als het goed is dus dan horen jullie meer.

fijne avond allemaal

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, Danku Danku. Wat leuk dat je een lekker luchtje heb gekregen!
    Hier belde Alex vanmiddag en vroeg wat ik had gehad, maar ik had het kadootje niet uitgepakt en dat vond hij maar stom hahaha. Dus daarnet heb ik met Dylano toch maar het kadootje uitgepakt en het bleek een zelfgemaakte/beplakte 'kookboek' te zijn :) Verder zijn wij vandaag onderweg geweest op familiebezoekjes.

De bruiloft was dus erg gezellig! Lekker dat jullie daarna in het hotelletje bleven slapen, want je meisje om 6 uur sochtends was dan wel lichtelijk ongewest hihi.

Ieuw wat eng dat een onbekende gast je foto van je meissie wel erg leuk vond!!! :| Al reactie gehad van hyves?

@Noa, Slimpieee hahahaha, waarom stop je er ook een verkeerde oplader in? En wat is er dan gebeurd? Heb je hem doorgeduwd ofzo dan? Wel irritant, zo zonder laptop. Ik wil dat niet meemaken :p volgens mij word ik echt gek haha.

Leuk dat het kamertje al lekker opschiet!
    En "even een nieuwe auto", alsof het niets is XD Alsof het echt zo een impulsaankoop is..
    Maar leuk hoor, wat voor een auto is het? En wat hebben jullie met de oude gedaan?

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nee ik heb nog geen reactie gehad van hyves, hoop wel dat dat snel komt, heb ondertussen ook maar mn achtergrond foto aangepast... want vind het maar niets...

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai meiden,
    hier erg druk gehad dit weekend. pc is verhuisd naar andere kant van de woonkamer ff een kleed ertussen gehangen. maar word nog een duur en druk klusje daar al valt het mee met wat we eerst dachten toen we het zagen. er zit namelijk al heel lang daar schimmel en haal het steeds weg. maar nu we de alles leeghaalden en ook laminaat eruit kwam er onder een kast helemaal een vochtplek dus wij maar eens ff gaten maken in de vloer en wat blijkt onder de vleor zit een grote ruimte met eronder een laagje beton maar deze is verzakt waardoor dus vocht naar boven komt. ons huis staat op moor dus dat werkt gigantisch. nu moet dus nieuw beton erin. en dan meteen maar allen leidingen voor de niewue badkamer die we daar willen maken zodat we daar niet weer bijhoven en dan pas kan ie dicht. dus moeten nu ook al bedenken hoe we die badkamer willen inrichten terwijl we er pas volgend jaar of het jaar erop mee bezig wilden whahaha. hij gaat goed dus. maar jah dan maar in ene keer goed he. duurt dus ff wat langer dan de plannig is maart goed dan maar wat meer zaterdagen bezig voor de vakantie.
    kom ik er net achter dat we op de verjaardag van me neefie een 50 jarig huwelijksfeest hebben van buren. nou dat word dus weer heibel in de keet want wij gaan daar dus echt wle heen dan en niet naar neefie whahah word weer wat dus komen haast nooit daar op verjaardaf zelf. ook omdat een nader neefie de wk erop jarig is en anders blijven we naar ned vliegen. alleen is die dit jhaar op zat jarig dus ff kijken hoe we dat oplossen of ik ga alleen met madam of we gaan op zondag hihi we komen altijd op een andere dag als de rest van de visite. dus schoonzusie zou wel weer pist zijn maar goed niks aan te doen.

madam is gister in zwembadje geweest kwam ze net alweer beneden in dr natte zwempak wilde ze weer nou dat gaat dus neit door gister was het hier 25 gr maar vandaag dus echt niet en de zon is ver te zoeken en waait hard dus geen zwembad voor madam. nu hebik belooft dat we dit weekend gaan zwemmen hihi. kijken wat manlief ervan vidn maar goed kreeg dr anders echt niet uit het zwempak gepraat.

@meetie, nou groot gelijk hoor dat je eht ern iet mee eens bent dat je ma zo doet. als jij het toch gewoon vraagt dan moet dit genoeg zijn hoor en moet ze hetn iet stiekem toch doen. als ze nieuwsgierig is kan ze het toch gewoon vragen aan jou.
    dus je bent wel lekekr verwend door dylano zijn eerste werkje leuk is dat he. ik kon ook lekekr blijven liggen gister dit keer heeft manlief een keer broodjes gehaald met madam. en hoefde de hele dag weinig te doen. lekekr gefietst maar toen ging me bandlek en manlief had heel fijn me plaksetje uit me kar gehaald hahaha eind lopen dus trug met dwars meisje die niet meer wilde want was tussen de middag uiteindelijk en had dus hongenr waarschijnlijk en dan worden hun alebei altijd kribbig las ze niks te eten krijgen hahaha.

@mikmak, aj wat idd een naar berichtje op je hyves zeg. kan me voorstellen dat je daar giga van schrikt. idd maar snel dan je foto veranderen. en zorgen dat mensen je niet overal kunnen vinden.
    wat leif van almar dat ie een geurtje gehaald heeft.
    hier hebben ze mokken geverfd moet ze nog ff afbakken en dan heb ik me eigen mama mok hihi.

@noa, zo dus maar ff een nieuwe auto gekocht. ag jah moet af en toe he hihihi. wat voor een dan? en nieuw of gebruikt en andere ingeruild?
    wat vervelend van je laptop zeg ik kan ook echtn iet oznder me pc hoor. ben hem een dikke wk kwijt geweest toen met vent in uruzgan zat nou echt verschrikkelijk.
    dus jullie ijn druk ant shoppen samen leuk is dat he. hoop echt dat we volgende wk eindelijk kunnen zien wat het word want wil ook zo graag shoppen hihi.

nou meiden ga nog maar ff wat doen whhahahaha. meot nog veel maar maandag hebben we meestal een baaldag samen lekekr moe enzo. van het weekend heerlijk ontspannen. moet me komplete administratie uitzoeken want het buro moest leeg om te verplaatsen dus alles in dozen gestopt kan ik het eerst weer uitzoeken. en systeem bedenken voor de gebruiksaanwijzingen. en meot nog afwassen en nog was vouwen pff hahaha. lekker relaxed als alles vrijdag maar klaar is dus heb nog ff hahaha.

10. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Nee begrijp ik!
    Ik dacht daar laatst ook aan, dat het eigenlijk wel raar is, dat als jij je profiel op onzichtbaar zet voor onbekenden, dat ze wel je profielfoto en achtergrond kunnen zien.....
    Anders stuur ik ook wel een klacht, misschien helpt het ;)

Nou, hier is de schoolweek weer begonnen. Heb ook al meteen boodschapen gedaan. Nu even afwassen en opruimen en we kunnen weer de week in! Zonnetje schijnt weer lekker, dus hier een mooi begin!
    Liefs

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    whahahahaha mamasuus, nee niet echt het weer om in het zwembadje te gaan.. maar wel leuk dat ze zoooo enthousiast is over dr zwembadje :)

balen zeg dat het huis wat verzakt is.... want dt vocht in huis is allemaal maar niets brrrr, t geeft schimmel en kou.... hoop dat het met beton verholpen gaat worden

maar mokken zijn ook leuk.. zal in een later stadium wel komen... het vastpakken en tekenen is nogal lastig voor frummel... :)

@meetie, ja dat is ook wel raar dat ze achtergrond foto's dan wel kunnen zien.. maar goed dat je de foto's wel allemaal kan afschermen, en je die alleen maaar hoeft te laten zien aan degene die het mogen zien.... van mij mag je een klacht indienen hoor... hoe meer commentaar hoe beter... ben wel benieuwd of hyves gaat reageren op mn mailtje..

vieze mannen lopen er al genoeg rond in de wereld, laten ze maar gewoon onze kleintjes met rust laten... brrrrrrr

oeh het zonnetje schijnt daar.. nou hier regent het nog hoor...

12. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hey meiden ik wil net jullie geklets van de laatste dagen gaan door lezen maar ben bang dat het later moet want hoor mijn meisje wakker worden , heb net al een heleboel in huis gedaan en hoopte dat mevrouwtje nog wel even zou blijven liggen maar nee dus.

tot later

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zo, hier net weer terug gegaan naar school, want het werd nogal donker bewolkt en winderig hier, en Dylano had geen jas bij zich. Ben dus even zn jas gaan brengen, voor het geval dat. Al breekt de zon nu wel weer vollop door hihi, maar winderig is het nog wel. En hierbinnen is het nog behoorlijk op temperatuur. Maar ja, het is die wind.

@Mamasuus, Jeetje wat balen dat de grond verzakt blijkt te zijn. Maar ja, nu wordt wel meteen alles in een keer goed gedaan, dat is ook wel fijn.
    Pf, wat een vooruitzicht dat je nu al weet dat je schoonzusje boos gaat worden omdat je niet op zaterdag kan komen.. zeikerd hihi. Ik zou ook gewoon naar het feest van je buren gaan hoor! Dat is eenmaal once in a lifetime!

Haha wat schattig dat je meisje in der badpak beneden kwam. Maar vandaag is het inderdaad wel minder lekker dan gisteren. Van het weekend dus naar het zwembad :p

Ja, ik dacht ook dat het wel vanzelfsprekend was dat me moeder mijn regels zou hanteren. Dat idee had ze namelijk wel altijd hoog gehouden, maar blijkbaar houdt zij zich daar helemaal niet zo strikt aan.. Kreeg daarna nog het commentaar "oh dus als ik een of andere zalf gebruik op hem, dan moet ik dat ook vertellen?!" Ik: "Uh ja, natuurlijk." Is dat zo vreemd dan? Haha. Ah joh. Gisteren ook zo dom.. hangt ze de hele tijd om Dylano en Jesse alsof het haar eigen kinderen zijn, alsof ik ze meteen nooit meer bij haar wil brengen.... Hahaha. Nah joh, laat der maar lekker gek worden in der eigen rare gedachten. Ik woon er toch niet meer, dus ga me ook niet meer druk maken om zulke dingen.
    Maar ja, misschien heeft ze ook wel last van der hormonen.. ze deed sowieso beetje gek gisteren, alsof ze overal om wilde janken.. ze is in de overgang en heeft daar behoorlijke moeite mee.

Ja echt grappig zo een zelfgemaakt kadootje :p
    Jij hebt dus een eigen mama-mok! Leuk!
    Wel jammer dat je schatjes honger hadden en dan kribbig worden hihi, maar ja, gelukkig is dat dus wel weer opgelost zodra ze voedsel krijgen :)

Hahaha Leuk he, maandagen. Ik hoop altijd dat er maandags nooit iemand onverwachts voor de deur staat hihi.
    Hier zei Alex dat ik er rekening mee moest houden dat hij misschien donderdagavond al terugkomt! :D

Maar hey, succes met je administratie en alles!

@Mikmak, Ja getsie, sommige mensen sporen niet..
    En bij jullie regent het dus.. bah, hier gelukkig geen last van hihi.

@Busster, Ook weer met het maandagsopruimritueel bezig dus ;) Jammer dat je meisje niet door bleef slapen hihi. We horen je later op de dag dan wel!

Hier ga ik zometeen wéér naar school haha, Dylano ophalen. Haha ik heb nog niets gedaan behalve heen en weer gelopen. Ach, strakjes is Dyllie thuis en kan ik op mn gemakkie opruimen enzo. Heb eenmaal geen duizend handen, al was dat wel makkelijk!

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wahaha nou hier gaat het ook echt langzaam heb al wel een was opgehangen en af gewassen maar daar blijft het nog bij tot nu hihi. ooh jah en eten gekookt want eet doordeweeks het leifs smiddags warm is beter voor me slanke lijn hahaha. dat gaat trouwens wel lekker ben tot nu toe niks meer aangekomen alleen dus die kilo`s in het begin whahaha. bljf nu mooi hangen.
    manlief belde net nog ff en meteen gevraagd van zwemen en das goed. word denk ik toch maar huttenheugte is wel wat duur maar zwembad is zoveel mooier dan een normaal bad. hebben er al verscheidene uitgeprobeerd maar vind ze allemaal niks en tegenwoordig wil ze ook langer dan een uurtje dus dan wel een mooi zwembad hihi. ff kijken want ze hebben er tegenwoordig nieuwe reservering dingen voor alleen zwembad of met eten of ontbijt. ons lijkt ontbijt ook wle leuk. eerst lekekr in het park ontbijten en dan ff zwemmen hihi echt vakantie gevoel dan he.
    nou en manlief is voor het idee dat ik op de zat dan alleen naar de verjaardag ga met madam kan hij lekker klussen. en die zondag gaan we dus echt wel naar het huwelijksfeest want idd is maar een keer. en zoveel kontakt hebben we verer og niet in de buurt aleen met deze dus en nog een paar dus dat is dan niet verkeerdm oeten er volgende wk ook heen om een boog te bouwen dat doen ze hier dan. voor zulke feesten. eerg leuk dus. manlief kent waarschijnlijk helemal niemand maar goed je meot ertoch een keer heen he dus dan maar zo. wonen hier nu al drie jaar dus word wel eens tijd whahaha.
    tis hier dus alleen wat appart geregeld met buren en nachtbarschaft ed. zitten dus nog nergens bij dus eens kijken of hier wat uitkomt hihi.

nou ga nog ff zoeken op internet of er miss toch nog ergens anders een mooi zwebad is maar zou wel niet. en ff op zoek naar een nieuwe bh want merk dat ze zwarder worden en me oude kunnen hetn iet zo goed meer aan heb elke avond als ik em bh uitdoe toch een zere linkerborst pff aan de zijkant dus echt de spier dus maar ff kijken voor een zwangerschapsding in mijn maat hihi hoop dat ik die kan vinden op internet want in winkels zijn zen iet. en in boekies gaan ze ook maar tot f af en toe g en dat past nogniet hihi.

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hihi aardige prammen hebbie ;) Nog een passende bh gevonden?
    En ah joh, ik woon hier ook zo'n 2 jaar nu en ik heb ook niet echt contact met de buren. Alhoewel dat in de stad sowieso niet makkelijk gaat, heb ik wel gemerkt. In het dorp, nu nog steeds, als ik daar een rondje loop, komt er altijd wel iemand even een praatje met je maken, maar hier niet hoor.. hier staan ze je al achterlijk aan te kijken als je ze gedag zegt hahahaha. Maar goed, ik heb nu ook niet meer de drang om contact te zoeken aangezien we hier toch weer weg willen ;)

Goed trouwens dat je nog niet zoveel bent aangekomen!
    En mannetjelief vond het dus goed om te gaan zwemmen, leuk! Jullie gaan naar een zwembad van een vakantiepark, als ik het goed begrijp? Wel slim, want die zijn inderdaad meestal veel mooier!

Nou, ik ga ook weer verder, voel me alleen nogal licht in me hoofd :( Vandaar dat ik nu even stil zit. Geen idee wat het is. Maar goed, ik hoef nu nergens meer heen, scheelt weer.
    Fijne dag nog allemaal!

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh hier krijgt Jesse trouwens ook een tandje! Gisteren zat hij al op me tante haar vinger te knauwen en nunet pakte hij ook telkens me arm en hand beet om op te knauwen hahaha. En ik voel en zie ook al zn tandje zitten, dus het zal niet lang duren!
    Uf en wat kunnen die kleintjes eigenlijk hard bijten zeg hahahaha

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hihi duw hij krijgt nu ook een woehoe alhoewel hangt is straks te kauwen aan je borst hihi.
    en nee nog geen bh gevonden ook nogn iet gekeken want madam wilde op de pc. en nu is ze weer buiten dus moet ik dr zo achteraan.

wel gereserveerd vor zwemmen met ontbijt. en gaan idd naar park een centerparks waar consider laatst ook geweest is daar zwemmen we altijd. heb dr ook een leuk arragement gevonden voor met de andere fam. met bowlen en eten ook neit duur 24,50 voor volwassenen moet alleen de drankjes wel bij maar goed das niet anders. is niet te laat voor ons half uurtje voor hun ong drie kwartier alleen smiddagss dan dus op tijd weer thuis en dus te doen met baby. kids zijn dan 10,95

heb trouwensn u ook ons zwem gedoe voor madam ingevuld dat ze nog 2 is whahah. want jah anders kost het 12,95 voor haar voor zwemmen en eten nou wat eet ze nou hih ieen croissant miss. dus die mag ze wel van mij dan wahaha.en alleen zwemen is nu ook voor haar duurder eerst altijd gratis nu si ze drie zou het 9,50 kosten jah daag ze moet gewoon nog dire worden hoor voor hun hihihi. is zowiezo duur zwemmen hoor maar wel erg leuk idd. veel mooier dan een gewoon bad.
    hihi nu is ze weer naar boven raar ding.
    zou dr ff dr schoenen aan doen want loopt alweer op blote voeten.

18. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    He he ben ik eindelijk weer , pff duurde even voordat ik alles van jullie terug had gelezen en weet dus ook niet of ik alles onthouden heb.

Ben vanmorgen eerst maar met mara boodschappen gaan doen toen ze wakker was en daarna naar het centrum want ik wilde bij de drogist zo'n mini tandenborstel voor mara kopen kan ze nu alvast wennen aan dat ding in haar mondje. Nou wou Mara de rest van de dag niet meer slapen dus heb me met haar bezig gehouden en nu ligt ze eindelijk uitgetelt op het logeerbed waar ik haar even had neergelgt terwijl ik de was deed.

@ Mamasuus wat naar dat het echt berg afwaards gaat met je Oma zijn je ouders er nog uit gekomen tijdens het gesprek in het ziekenhuis?

Auw jij hebt dus ook van die irritante witte vullingen heb er ook best last van gehad toen ze mijn gaatje gevult hadden met dat spul maar gelukkig houd het idd na een tijdje op,

Heb die draagzak een keer zien liggen in de winkel ziet er wel handig uit , heb er geen ervaring mee maar volgens mij is hij pas net op de markt mischien moet je hier op ZP eens rond vragen of iemand hem al heeft .

Gezellig jullie gaan dus zwemmen dit weekend omdat jullie meisje in haar zwempak naar beneden kwam haha wat een lekker ding is het ook.

@ Mikmak Brocoli gaat er bij jou meisje us wel in nou hier vind ze het niet te eten terwijl het haar papa's lievelings eten is. Maar mischien als ik het een keer vers maak dat ze het dan wel wil.

Heb idd lekker geshopt van de week wil net als jij idd nog een buggy omdat de kinderwagen die ik nu heb best groot is en soms gewoon niet handig is om mee te nemen , denk dat ik er ook bij prenatal voor ga kijken ik heb tenslotte nog een kadobon van 50 euro liggen .

lekker verwent hoor ben jij met moederdag met zo'n heerlijk parfummetje

Ik gebruik idd zwitsal , hoor van heel veel mama's dat ze het niet gebruiken omdat hun kindjes er niet tegen kunnen maar Mara heeft nergens last van hoor.

Wat een griezel trouwens op je hyves , jakkes wat een vreemde opmerking dat hij je 4 maanden oude dochter heeeeeeel leuk vind . Meteen die man blokken en aanmelden dat hij niet ok is dan word hij van hyves gegooit als meer mensen dat doen.

@ Miekje geweldig dat je echo helemaal goed is. 9 december uitgerekent dus nu maar hopen dat de kleine geen sinterklaas kadotje word. Jou kindje is straks dan een jaar jonger dan Jesse , Valerie en Mara want die zijn alle 3 rond die tijd geboren.

@ Noa Wat lekker dat je kindje soms zo duidelijk te voelen is maar logisch dat je zo af en toe harde buiken krijgt als je zo druk bezig bent , optijd je rust nemen meisje. Je moet nu aan jullie 2tjes denken en niet alles gaat meer zo makkelijk als voor jezwangerschap dus rustig aan jij!

Lekker hoor dat je schoonouders 4.5 week naar indonesie gaan hadden ze geen plekje over voor mij in hun koffer haha.

@ Consider haha jij bent ook al zo'n shopaholic maar goed je bent dus prima geslaagd voor jullie meisje ik zag haar op hyves al in een hele mooie set met een groot hart erop erg lief!

Ik gebruik trouwens ook een nagelknippertje ipv een schaar maar is me toch gelukt in haar vingertje te knippen :oops:

@ Meetie he wat vervelend dat je moeder belooft had niet meer aan dylano zijn piemeltje te zitten en dat ze dat nu toch gedaan heeft . Je zou idd verwachten dat ze dat niet doet als ze dat belooft heeft .

Hihi Jesse is dus een klein papier monstertje nu moet je dus alles goed aan de kant leggen als hij in zijn loopstoel zit.

Pff volgens mij hb ik op iedereen gereageert maar ben volgens mij ook de helft vergeten sorry iig daarvoor.

Gisteren lekker gaan zwemmen met John en Mara er was hier in het zwembad een moederdag aktie ieder kind dat een hartje liet zien mogt zijn/haar moeder gratis mee het bad in nemen dus we hebben Mara in haar hartjes vest gehezen en zijn lekker naar het zwembad gegaan was de eerste keer maar mevrouwtje vond het allemaal geweldig ze heeft een uur liggen spetteren in het babybadje en toen had ze er pas genoeg van. Jammer genoeg moest ze wel even het hele zwembad laten horen dat we naar huis gingen en heeft alle kleedkamers bij elkaar gehuild hihi. Van John nog een boekje gehad met daarin duizend redenen waarom ik als moeder bijzonder ben had hij s'middags op mijn bord gelegt toen hij de lunch had gemaakt terwijl ik Mara naar bed aan het brengen was.

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zo busster je vent heeft je dus oo kwel verwned met zon leuk boekje en het eten klaar maken ook nog hihi.
    dat zouden ze savonds hier ook doen maar heb maar geassisteerd hihi anders werd het waarschijnlijk pizza whahaha.

ze waren in het ziekenhuis heel positief nog over dr dus ze hebbe niks getekend oid voor reanimeren. ze gaat niet vooruit maar slechter word het ook niet echt al heeft ze nu wel meer infusen voor dr insuline en met antibiotica en voor vocht pff hihi hele rij dus.
    dus mara had een lekker houd mama bezig dagje vandaag hihi. en wat leuk dat ze het zwemmen leuk vond, maar jah idd dan het aankleden hihi dat vinden ze nooit leu kdan he zijn ze helemaal moe van het water en dan nog eens aankleden hihi.

ja madam die wilde dus buiten in het badje dus heb ik maar beloofd dat we zondag gaan naar een binnenzwembad want vind hetn u ectte koud hoor. heb alles gereserveerd nu en manlief vond het ook goed dus gaan we zondag lekekr dagje uit samen. altijd lekker.

nou madma kijkt nog ff tv voor ik dr naar boven doe kan ik nu nog ff op zoek naar een bh en me zwager ff het idee mailen over centerparcs.

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

nou was ik weer hoor!!!! me laptop was vandaag al klaar jippie!!!!!
    hier gaat alles goed en had vandaag nog wat kleine dingetjes gekcoht voor de kleine. en voor
    de rest rustig aan gedaan. en nu dacht ik ga even bij jullie kijken. hihi.

@meetie neej had hem niet doorgeduwd. me eigen lader was stuk dus had even een andere gebruikt, blijkbaar was dat vermogen anders want me accu was er door stuk gegaan. die man in de winkel zei u heeft mazzel gehad dat de laptop het nog doet. pfff had ik even mazzel.

en een impuls aankoop was de auto niet hoor, we moesten een andere deze auto die we nu hebben is onder de moterkap niet helemaal in orde meer ondanks hij 3 jaar oud is. dus nu hebben we hem wel ingeruild voor een andere een opel vectr gts daar was me vriend al tijdje weg van. en we gingen toevallig ook even bij een garage kijken en ja daar stond hij en waren meteen verkocht kan je wel een hebben he.

@mama suus ja irritant he geen comp hebben, maar had gelukkig wel andere dingen te doen hihi.
    je dochter wou dus vandaag weer zwemmen hihi echt een waterrat zo te lezen, hopelijk wordt het snel mooi weer zodat ze vaak in haar badje kan hihi.
    en zal snel foto's maken van de baby kamer om te showen hihi.
    heb je een voorgevoel van wat het wordt?

@busster je meisje is dus aardig wakker geweest vandaag hihi. ach is ook wel leuk dat je dochter wakker is.
    en zwembad was dus geslaagd, wat een leuke actie trouwens van dat zwembad jullie gaan dus vaker nu?

en voel me kleintje inderdaad vaker hihi leuk hoor.en die harde buiken zijn minder prettig maar doe nu wel rustiger aan, moet toch aan ons 2tjes denken.

fijne avond nog meiden
    ga even me 3 chocolade ijs pakken met chocolade saus, hmmmm had ik zo trek in

Deel Deze Pagina