heel ff snel want men ant koken hihi. @buster zo he drie dagen lang das veel zeg. gelukig heb je wat afleiding met je uitstapjes. @noa, hij voelt hem echtn og wel hoor meid, me vent probeerd het nu ook al whahah. voel de kleine zelf maar heel af en toe maar toch elke keer als ie thuis is probeerd hij het weer hihi. maar komt echt wel hoor. yasmine heeft dr papa zelfs al een keer een blauw oog getrapt toen ze nog in de buik zat hihi. hij wilde luisteren maar daar was ze hetn iet mee eens hahaahha. @meetie, hihi moet hier behoorlijk nog wat af hoor was al een heel eind hoor. na yasmine dr bevaling ben ik nu in totaal zon 25 kwijt. hihi maar jah dr moet nog minstens 15 of meer af straks ligt eraan wat er blijft hangen van frummel natuurlijk. heb dus nog lange weg te gaan straks maar goed komt ook wel weer lekker rustig aan wil het best. bou ga gauw het eten afmaken want ik rammel.
Joehoee.. iemand? Hahaha Nou wat een gedoe weer met defensie. Alex zou eerst vrijdag terugkomen. Toen werd het donderdagavond. Kreeg ik vanmorgen te horen dat hij pas rond een uurtje of 3 in de nacht aan zou komen en dus pas morgenochtend weg mag. En net smst hij weer dat ze al aan het rijden zijn! Maar ze wachten nog op een telefoontje van de luitenant, dus ze weten nogsteeds niet hoe of wat.. Ook gek eigenlijk, zit je al in de auto en nog weet je niet wat je te wachten staat! Maar goed, we zijn daar wel aan gewend, zullen we maar zeggen @MamaSuus, Hihi wat schattig dat je mannetje toch elke dag weer even wilt proberen om de baby te voelen! En komisch dat Yasmine hem een blauw oog had getrapt hihi. Jesse had dat ook een keer bijna gedaan. Ik zat te kijken terwijl Alex probeerde te luisteren. En precies op het moment dat hij zijn hoofd weer optilde, gaf Jesse een rottrap en zag ik zo mijn buik op een haar na Alex missen En je wilt er dus nog behoorlijk wat kilootjes af hebben. Maar ja, dat wordt vervolgens ook wel weer goed beloont En nu mag je nog even lekker genieten van alles, je hebt tenslotte een mooi excuus nu haha. Nou, ik ga even in sneltreinvaart door het huis. Moet nogsteeds even Dylano zn kamer opruimen, afwassen enzo. Ik heb de hele ochtend al het gevoel van 'oh dat komt wel als Dylano van school is', maar dat gaat vandaag niet door, want als hij klaar is, gaan we eten en dan meteen door naar me zusje. Want ik ga dus met haar weer fitnessen en daarna waarschijnlijk snel door naar Alex. Dus vandaag moet ik toch even in me vrije mama-tijd die pepers van mikmak weer toepassen! Hihi. Tot later luitjes!!!
nou die sollicatie zal wel niets worden, want we hadden weer een leuk gesprek en het klikte echt maar ze struikelde over mn ouderschapsverlof.... nou en daar ga ik echt niet aan tornen hoor... ik heb die extra dag ook echt nodig, niet alleen voor mezelf, maar anders heb ik het idee helemaal geen aandacht aan linetje te kunnen geven, en ik vind nu al dat ik zo weinig tijd met dr heb...... maar ze ging kijken of ze het kon buigen voor me... aan de andere kant als er een geschikte kandidaat is die per direct inzetbaar is en fulltime, kan ik er toch wel naar fluiten.... en wilde ze kijken of ze me in een later stadium kon aannemen voor de 4 dagen in de week. @meetie, hoop dat de peper werkt voor je... en tssssssssss altijd weer die sjips defensie... die denken ook dat de wereld om hun draait soms... om ziek van te worden. voor de rest gaat hier alles ok... madam heeft gisteren dr fruithapje op het kdv helemaal opgegeten, en savonds ook nog een half potje bruine bonen met appel gegeten.... op tijd naar bed na dr laatste fles..... en vanmorgen lekker om half 6 wakker kon ze mooi nog effe met papa knuffelen, want die heeft haar gisteravond alleen maar slapend gezien (lag al in bed) en ze werd niet wakker van zijn kusjes hihi.... nou ga verder met vacatures zoeken.. laters
hey dames kom alleen even melden dat ik heel druk aan het werk ben ha ha. Heerlijk in het zonnetje door ouwehands dierenpark gelopen en nu even rustig wachten tot de kids weer naar school terug moeten. Tot later!
@meetie, dus jesse word ook een voetballer net als zijn papa huihihi. en idd dr moeten aardig wat kilos af straks maar moet te doen zijn. laat me expres niet te veel gaan nu zodat er neit teveel extra kilos zijn hahaha. dus ik geneit van jullie chocolade ijs zeg maar hihi haal het expres niet in huis. had er vanmiddag nog zon zin in dacht goh laat ik lekekr bonbons gaan maken met yasmine maar gelukkig had ik geen kookchocolade meer in huis hihi. beter voor mij,. net als chips dat ik lekker vind en heel veel chocolade hahaha. komt dr hier niet in hihi al is de verleiding nog zo groot. wel zwaar hoor maar jah je meot dr wat voor over hebben he. ben met yasmine 20 kilo aangekomen en nu met frummel ook alweer 8 in totaal. maar sta nu gelukkig al een 2 maanden op hetzelfee hiehihi. dus houden zo. wat een gedoe weer met je defensie. lastige mensen zijn het soms he. hahaha. mijn vent heeft deze dagen verplicht binnenblijven zijn geniewapendagen. dus word vanavond flink feesten en moren heeft ie een examen ook zo goed geregeld hahaha. hij heeft expres geen burger kleren meegenomen kan ie ook neit stappen ahahha. @mikmak, dus lekker ant doorsolliciteren, dr komt vast wel een die je echt nodig is en ook aan jouw eisen kan voldoen. @busster, ooh wat ben jij gemeen haahha lekker in ouwehand rondhuppelen geweldige dierentuin vind ik dat zijn er dus laatst geweest echt super. nou ben bijna klaar met de administratie hihi. madam is vanmorgen ff met oma meegeweest mijn fiets wegbrengen en hondebrokjes halen. heb ik ff veel kunnen doen. alleen liggen heir nog wel heel veel papieren die moeten owrden uitgezocht nou jah komt ook wel hahaha. nou zou zo ff tosties maken voor ons kunnen we op tijd onder de douche en kan madam er op tijd in hihi. die slaapt wel zo lang de hele wk . maar daarentegen kan ze ook ineens weer heel veel nieuwe woorden sta dr af en toe echt van te kijken wat die uitkraamt met dr carport ed hihih. wel erg leuk hoor. ze praat zowiezo al heel goed (als ze neit stottersd) maar al die apparte woorden vallen nu ineens erg op.
zo meiden wat een rust hier ineens weer zeg. heb ook niet veel te melden. me ma belde gisteravond dat nu me andere opa ook in het ziekenhuis ligt met hartritmestoornissen. zelfde ziekenhuis dus we gaan vnavond eerst bij de een dan bij de ander langs hihi. hij maakte zich te druk om de tuin hihi. hij heeft namelijk altijd een heel net gepflegd tuintje en van de vorige buurman had ie er zon halve meter bij. dus ales mooi semetrisch aangelegd en nu is er een nieuwe buurman en die wil de tuin trug net nu alles mooi in de bloei staat ed. dus daar is ie nogal druk mee. nou jah maar hopen dat ie er snel weer uit is. ga met me ma vanavond kan madam lekker bij papa blijven spelen. verder is het hiergewon triest weer wind en grijs dus jah niet veel te melden verder dus fijne dag meiden.
Hey meiden, Zo wat een gedoe gisteren! Wilde ik weggaan, bleek mijn accu toch nog niet voldoende opgeladen te zijn en moest ik iemand aanhouden om mij te helpen haha. Afijn, eenmaal bij mijn ouders had ik nog niets van Alex gehoord, dus ben toen gaan fitnessen met me zusje. Kwam ik terug, had Alex allang gebeld en gesmst. Dus ik als een speer onder de douche en weg. Eenmaal onderweg, stond ik alleen maar in de file tot voorbij Utrecht. Er waren ook een hoop ongelukken gebeurd, dus dat hielp niet mee. Kwam ik aan, nam ik de verkeerde afslag, dus ik via de andere kant terug, maar van daaruit was het meteen een andere route. En alles is zoo slecht aangegeven daar joh. Zo heb ik ook meerdere keren gehad, dat aan de ene kant van een bordje A staat en aan de achterkant van dátzelfde bordje B staat. Dus ik ben elke straat twee keer doorgereden.. pff.. En het waren allemaal van die lange smalle wegen, dus je kon ook niet keren als je verkeerd zat.. uiteindelijk een informatiebord gevonden, stond erop dat ik vlakbij was, dat ik een van die wegen alleen maar rechtuit moest en dan zo op de kazerne aan zou komen. Dus ik dat doen.. kwam ik inderdaad bij de kazerne uit, maar aan de achterkant! En Alex had mij een nummer gegeven die ik meost bellen als ik er was, maar hij was alvast naar de poort gegaan, dus ik kon hem niet meer bereiken.. grrr.. dus ik weer rondje rijden.. Nou ja.. Uiteindelijk is het dus wel gelukt.... maar we hebben in totaal zo'n 5 uur in de auto gezeten! Achtereen! We waren allemaal echt kapot. Tilde Alex Dylano de trap op, moest Dylano halverwege ineens spugen.. Och en toen ik Dylano van school haalde, wilde hij over een muurtje lopen, kukelde hij er van af! Kwamen we thuis, kreeg hij echt een megagrote bult op zn hoofd.. echt zielig. Deze werd zo snel zo groot dat het hem echt pijn deed. Maar gelukkig is hij ook net zo snel weer weggetrokken. @Mikmak, Het ziet er dus naar uit dat je deze baan ook niet krijgt. Jammer zeg. Misschien heb je met de volgende sollicitatie meer geluk, drie maal is scheepsrecht toch En de peper had gewerkt hoor, wederom bedankt! En Linette eet dus ook weer beter van der potjes. @Busster, Lekker dat het zonnetje scheen en je op je gemakkie door de dierentuin kon slenteren! Ik zag op hyves dat je daarna wel gigantisch in de file stond. Erg he. Toen ik gisteren Alex op ging halen, heb ik er ook 3,5 uur over gedaan ipv 1,5 uur.. @MamaSuus, Hihi dat zal Alex niet erg vinden nee, als de jongens voetballers worden En dat is wel zo verstandig ja, om die duivelse verleidingen ook niet in huis te halen Als je het niet hebt kan je het immers ook niet eten. En ook maar weer goed dus dat je kookchocolade op was hahahaha. En 8 kilo is nog wel normaal toch. Maar schrik niet als je op het eind ineens ook weer hard aankom he Oh wat lekker geregeld.. dat ze gaan feesten terwijl je mannetje examen heeft. Wel slim van hem dat hij expres geen burgerkleding heeft meegenomen, zodat hij niet kan stappen! Ik vind het ook wel knap dat hij niet wil gaan. Maar je administratie is dus weer op orde. En Yasmine leert dus weer een hoop woorden bij! Hahaha ja lekker bijdehand klinken zulke woorden uit die kleine mondjes he Hahaha daarnet lach Dylano in een deuk: Ik zei tegen Alex van 'kijk ik heb die waardebon'. Hoorde je Dylano zo "bwhahahahaha waardebon hahaha gekkiee" .... bwhahahaha... He getsie, je opa dus ook in het ziekenhuis. Is het de man van die oma die er ligt? Of de man van je leukere oma? Wel sneu eigenlijk, dat hij het ziekenhuis ingaat vanwege een stukje tuin Hopenlijk is hij er ook snel weer bovenop! En ja.. het weer.. het is vies.. klammig... bleh. Ik weet ook neit zo goed wat ik aan moet.. te warm, klammig en benauwd voor warmere kleding, en te koud om wat zomersers aan te trekken.. Voel me ook erg vies zo hahaha. Nou, ik trek Dylano weer even uit bad. Ik zette hem zonet niet goed op de wc en toen plasste hij alles onder hihi. Maar hij moet zo weer naar school, dus aju!
hoi dames. Ik ben naturlijk nog aan het werk maar wil jullie even snel laten weten dat Mara geen helmpje hoeft . We hadden haar hoofdje laten meten afgelopen woensdag en het resultaat is binnen de normen waarbij het bij de meeste baby's door de groei vanzelf weer goed komt dus ik ben heel erg blij want een half jaar zo'n ding op haar koppie leek me zo vervelend voor haar.
Hey Busster, wat een geweldig nieuws!! Leuk dat je dit even snel kwam melden! Wat een opluchting Mooi mooi En werkse nog he..
nou effe snel.. Busster... WAT SUPER zo ik ga verder, nog genoeg te doen morgen voor de doop dus ben er maandag weer.. fijn weekend allemaal
Oja morgen wordt Linette gedoopt he! Wat leuk! Veel succes nog met de puntjes op de i te zetten! Waar ik ook erg benieuwd naar ben: wat krijgt ze aan? Heb je een doopjurkje of? Nou veel plezier morgen meid! Grrr.. Hier had ik ook gebeld om Jesse te dopen.. is er net een doopviering geweest.. en de volgende is pas in september!!!! Had ik hier bij me in de buurt gevraagd of Jesse gedoopt kan worden.. doen ze hier niet aan kinderdopen........ Dus ben bang dat Jesse pas met 9 maanden gedoopt wordt. Nou ik heb verder niet echt wat te melden.. Ojawel! Gisteren is het tandje van Jesse door gekomen!! Hahaha ziet er nu zo gek uit. ..dat was het wel weer hihi, fijn weekend iedereen!
kom ook heel ff snel druk druk druk hihi. zo eten en dan lekker met de benen omhoog hihi. me opa is al weer thuis. maar is dus de opa van me andere oma hihi. de oma die in ziekenhuis ligt heeft er al jaren geen een meer. zat nog op de basisschool dat hij gestorfen is. aah word weer dikker merkte het aan me benen die zijn toch ineens weer groot grrrr. en zag zelfs ineens striea komen in me lies grr. nou jah flink smeren dus. nou manlief is klaar dus ga eten opscheppen. morgen lekker dagje centerparcs prettige weekend en tot maandag. mikmak veel plezier met de doop morgen
@meetie, heb een wit jurkje van gymp met strookjes en een strikje rond dr middel, witte legging met ook diezelfde strookjes en een roze vestje... die echte doopjurkjes zijn niet te betalen voor ons op dit moment en mijn moeder voor ons had (van haar trouwjurk is er niet meer en om nu 90 euro voor een doop jurk neer te leggen vind ik op dit moment wat veel.. maar zal op mijn hyves wel wat foto's zetten komende week. nou zo opmkleden en naar de bakker de vlaaien en een taart halen en dan op ons gemakje douchen aankleden en zoveel mogelijk voorbereiden voor het eten enzo..... @mamasuus, bedankt.. jammer van het weer vandaag, maar het is iig niet koud... hihi hier voor de rest een goede nacht gemaakt zoals gebruikelijk, van half 6 tot 7 nog bij ons in bed geslapen en nu zijn we collectief wakker geworden en ligt madam met dr keiekeboe bal in de box, almar aan het leren voor zn vaarbwijs en ik leg de laatste hand van vandaag aan de pc.... het lijkt allemaal te kloppen zo hihi liefs p
MamaSuus, veel plezier met zwemmen vandaag!! Jammer dat je striae krijgt in je liezen.. verdomde dingen ook he, maar ja. Goed blijven smeren, misschien helpt het om het ergste te voorkomen. En Mikmak, Veel plezier vandaag met het dopen! Ik ben erg benieuwd naar het outfit van je meissie! En ja, die doopdingen zijn behoorlijk prijzig. Meestal worden ze inderdaad ook doorgegeven van generatie op generatie, maar die van jullie leeft dus niet meer. Nou, het jurkje wat ze nu aankrijgt, klinkt ook harstikke leuk! Dylano had ook een gewoon wit pakje aan hoor
Hey Meiden, Ben al een tijdje niet geweest, op de een of andere manier heb ik gewoon geen puf om alles terug te lezen en te reageren. En hoe langer je weg blijft, des te meer je bij te lezen hebt! Dus ik begin maar gewoon op deze pagina, anders ben ik over 2 uur nog bezig. Hier gaat alles prima. Ben gisteren met mijn moeder naar de Libelle Zomerweek geweest, was ontzettend leuk. Op me werk is het druk, moet nog werken tot 22 juni en dan eindigt mijn contract. Ben al wel een beetje aan het rondkijken, maar hier in de buurt is het erg moeilijk. Met Valerie gaat het prima. Ze eet lekker haar groente en fruit begint ze nu ook lekker te vinden. Alleen drinken, zoals thee, water of roosvicee...daar moet ze echt niks van hebben. Verder is ze nu erg paniekerig als ze je niet kan zien, dan is het echt gillen. Dit is erg lastig en komt hierdoor soms niet eens aan mezelf toe. En dan is ze ook nog eens om 5 uur s´ochtends klaar wakker..ppff, vermoeiend. Ben blij dat me man aankomende week een kort weekje heeft, dan kan ik ook nog even iets voor mezelf doen. Maar verder is het een vrolijk meisje. Ik hoorde van Meetie dat jullie een meeting willen houden! Ontzettend leuk. Utrecht is voor mij 2,5 uur rijden, best wel een eind. En dan moet je ook nog weer terug. Over 2 weken gaan we een weekend naar mijn schoonouders in Roosendaal, dat is 3,5 uur rijden, als dat goed gaat dan durf ik ook wel naar Utrecht te rijden. Toen we een maand geleden naar centerparcs gingen ging ze na 1 uur echt krijsen, mevrouw was ontroostbaar en wilde echt uit de maxicosi. Dus hopelijk gaat het dit keer wel goed. Wanneer willen jullie eigenlijk een meeting houden? En waar in Utrecht? Nou meiden ik ga even naar me eten toe, ik zal toch echt proberen wat vaker hier te reageren. @meetie, wat een super leuke filmpjes van Jesse op je hyves. Hij is gewoone echt aan het kruipen =D> Valerie kan dat nog niet hoor, ze probeert wel kruip bewegingen te maken met haar benen, maar ze snapt niet dat ze haar armen ook moet bewegen. Wat een gedoe om naar de kazerne te komen zeg! Het staat inderdaad altijd erg slecht aangegeven. En het is ook altijd in the middle of nowhere! En het gaat dus nog wel even duren dat Jesse wordt gedoopt. Doen ze dat met een paar kindjes tegelijk ofzo? Heb er echt helemaal geen verstand van. @mikmak, wat jammer van die sollicitatie. Maar ik begrijp heel goed dat je je ouderschapsverlof wilt behouden. Hoeveel dagen in de week werk je nu? Veel plezier vandaag bij de doop van Linette Ben benieuwd naar haar kleertjes, klinkt erg mooi hoor! En je hoeft toch niet speciaal zo'n doopjurkje, is ook wel erg duur en ze hebben het maar 1 dag aan. @mamasuus, Jeetje je opa ook al in het ziekenhuis geweest, gelukkig is hij weer thuis! Het gaat maar door bij jullie! Wat knap dat je zo van de snoep af kunt blijven =D> Chocolade is echt mijn groote zonde. Ik vind het gewoon zo lekker! Veel plezier in centerparcs vandaag! Hopelijk is het niet te druk. En de straie daar kun je echt niks aan doen hoor, je kunt smeren wat je wilt, maar dat helpt niks. Het komt namelijk van binnenuit. Ik heb ook best veel straie, zelfs wat in mijn knieholte. Gelukkig worden ze al wel wat lichter. @busster, wat super dat Mara geen helmpje hoeft, is vast een hele geruststelling. Gisteren tijdens de Libelle zomerweek moest ik nog even aan je denken, dacht misschien ben je er ook wel. Zag namelijk erg veel bussen en buschauffeurs.
ey meiden was ik weer hihi van de week stond me hoofd er niet egt naar om nog terug te komen op het forum maar vandaag heb ik weer moet verzamelt hihi. alles gaat ze gangtje en met de kleine gaat het ook goed, me vriend heeft haar gisterochtend toevallig gevoeld, ik zo voelde je het hij zo ja denk het wel nou weet wel cker want waar ze hand lag voelde ik haar aaridg te keer gaan hihi. ik zal morgen even foto's maken van de baby kamer en die aan jullie laten zien oke? @busster wat een goed nieuws dat mara geen helmpje ophoeft, en dat het vanzelf goed groeit. @mikmak is het een mooi dopping geweest? en heeft linnette zich een beetje gedragen. @consider. mooi dat alles goed gaat bij jullie. alleen jammer dat valerie zo vroeg wakker is, gelukkig is je man aankomde week vaker thuis dus heb je ook wat tijd voor je zelf. en utrecht is dus voor jouw 2,5 uur rijden voor mij iets van 2 uur denk ik of iets korter. en ja als valerie niet echt van de maxi-cosi houdt zo lang, is het inderdaad niet fijn rijden, nou meiden ga even een filmpie kijken is hier niet zo heel mooi weer dus vandaar. fijne dag nog
ey meiden was ik weer hihi van de week stond me hoofd er niet egt naar om nog terug te komen op het forum maar vandaag heb ik weer moet verzamelt hihi. alles gaat ze gangtje en met de kleine gaat het ook goed, me vriend heeft haar gisterochtend toevallig gevoeld, ik zo voelde je het hij zo ja denk het wel nou weet wel cker want waar ze hand lag voelde ik haar aaridg te keer gaan hihi. ik zal morgen even foto's maken van de baby kamer en die aan jullie laten zien oke? @busster wat een goed nieuws dat mara geen helmpje ophoeft, en dat het vanzelf goed groeit. @mikmak is het een mooi dopping geweest? en heeft linnette zich een beetje gedragen. @consider. mooi dat alles goed gaat bij jullie. alleen jammer dat valerie zo vroeg wakker is, gelukkig is je man aankomde week vaker thuis dus heb je ook wat tijd voor je zelf. en utrecht is dus voor jouw 2,5 uur rijden voor mij iets van 2 uur denk ik of iets korter. en ja als valerie niet echt van de maxi-cosi houdt zo lang, is het inderdaad niet fijn rijden, nou meiden ga even een filmpie kijken is hier niet zo heel mooi weer dus vandaar. fijne dag nog
nou meiden was heerlijk zwemmen. waren om half vier pas thuis echt super. madam wilde langer maar ik kreeg het koud. frummel vond het denk ik ook super want die begon pas te trappelen toen ik weer aangekleed was. dus vast toen pas wakker geworden hihihi. een hoog dikke buiken gehalte trouwens daar jeetje en ook echt zo dik dat ze op knappen stonden. hihi yasmine had bij het ontbijt al twee lovers hihi broers van 3 en 5 aahha.ging ze mee op stap aan de hand hihi heel komisch. nou kom morgen ff verde kletsen hoor ben nu druk ant zoek naar namen pff moeilijk hoor voor een tweede hahaha. en op de pc van me vent is wat lastig ben gen laptop gewent.
OOOO mannen! John riep me net of ik even naar beneden wou komen dus ik sluit even wat af op de pc roept hij ddat ik sneller moet komen , wat had hij nou gedaan , hij had boontjes opgezet voor het avond eten maar vergeten er water bij te doen dus waren ze al aan het aanbranden. Gelukkig had ik nog worteltjes want de boontjes waren niet meer te eten. @ Mikmak klinkt als een leuk/mooi/ schattig jurkje wat je voor de doop van Linette gekocht hebt. Was het een mooie dienst en waren de vlaaien een beetje lekker. Werd je meisje eigenlijk alleen gedoopt of werden er meer kindjes tegelijk gedoopt? @ Meetie Jesse word dus voorlopig niet gedoopt . Jammer dat het niet eerder kan . En hij heeft dus nu ook een tandje gefeliciteerd ! @ Mamasuus haha Madam al meteen 2 lovers tijdens jullie uitje naar het zwembad dat word nog wat als ze straks 16 is. Frummel is dus de heletijd rustig geweest tijdens het zwemmen waarschijnlijk kon hij/zij lekker slapen omdat jij ook ontspannen was in het water . @ Consider Je contract loopt dus bijna af . Heeft de school al aangegeven dat ze je niet langer nodig hebben ? Snap wel hoor dat je af en toe geen puf kan vinden om hier langs te komen om alles terug te lezen heb ik ook wel eens. Valerie begint dus een beetje eenkennig te worden want volgens mij is dat het begin als ze Mama niet meer zien dat ze dan gaan huilen . Mara doet het ook zo af en toe maar gelukkig niet iedere dag. Zolang ik dan tegen haar blijf praten is het ok. Nou ja ze gaat dan niet krijzen maar alleen een beetje piepen maar zo gauw ik mijn mond houd word het huilen. Ik was trouwens niet bij het libelle evenement wat ik was naar Zeeland gisteren . O o o ik ben bang dat ik gisteren geflitst ben met mijn bus , normaal word je niet van de voorkant geflitst omdat je dan verblind kan worden door de flits maar er reed niemand aan de andere kant van de weg dus waarschijnlijk sta ik nu heel mooi op de foto GRRRR ik reed 90 waar ik 80 mocht balen . Is daar in Zeeland zo rottig dan mag je weer 100 en dan weer 80 op die N wegen dus wist het niet precies stom natuurlijk om dan 90 te gaan rijden maar wilde zo snel mogelijk naar huis. Morgen moet ik naar de gyn om te controleren of mijn spiraaltje netjes zit . Lekker handig want ik ben deze week net ongesteld terwijl ik dat vorige week had moeten zijn . Nou bloed ik eigenlijk al vanaf dat ze het spiraaltje geplaatst heeft maar nu bloed ik extra dus ga er maar vanuit dat dit mijn is
zo dit gaat aardig wat sneller dan gisteravond op de laptop van me vent jeetje bleef maar wachten hihi. maar goed zwemmen was dus geslaagd madam wil al weer als papa thuis is whahaha nou das me te duur hoor een keer in de zoveel tijd is genoeg hihi nou nog bulte stress hier hihi moet zoveel bellen ed ineens. heb eindelijk bericht van mijn heffingskorting is het veel minder dan anderen krijgen dus snap dr niks van pff maar weer mailen met de boekhouder. nu deed de katalysator van de auto gister toen we thuis kwamen weer raar twerwijl hij er net onder zit heb de rek nog neit eens betaald vind het dus beetje vlot. dus ook maar bellen. en dna heb ik nog een nieuwe pinpas gekregen maar wilde een persoonlijke krijg ik een normale dus weer erachteraan hahahaa. en als klap op de vuurpijl hebben we ook nog een marter onder de carport. brrrr. lastig beest heeft me hele gele zak kapot gescheurd en de honden zitten hem de hele dag in de gaten te houden. verder alles redelijk onder controle behalve dan dat ik er dus achter kwam dat ik overal ineens uitdij dus bovenbenen en hoofd en armen grr echt overal had ik ook bij yasmine was ik ook zon tonnetje. gelukkig niet op de weegschaal te zien maar zie het wel in de spiegel niet erg prettig dus. druk ant namen zoeken pff ook zon werk zeg maar hebben al wel een paar mooie meiden namen nu de jongens nog hahaha. hadden we bij yasmine ook zon moeite mee. daar kwamen we echtn eit op een jongens naam was dus maar goed dat ze een meid was hahaha. nou nu eens kijken of ik nog wat onthuoden heb van jullie hihi. @busster, ooooh zomaar 10 km te hard met je bussie. foei ...... hihi zelf neem ik ook altijd de middenweg hoor als ik het neit zeker weet. en 10 valt dan nog mee toch. jah je meot mannen ook niet laten koken hihi alleen de telefoon laten pakken en de nummers doorgeven hahaha dat kunnen ze meestal nog wel. al heb ik me vent een chineens laten bestellen omdat ik ant rijden was en toen hadden we ook wat anders dan de bedoeling was whahaha. en idd we houden ons hart al vast als ze straks ouder is hihi. een mannenkiller dat word het vast hahaha. die ouders van die jongens moesten ook lachen. de oudste kwam ook al steeds naaro ns om te vertellen dat ie vanaf leeuwharden heel ver had gereden dus vroeg ie waar wij wegkwamen zei ik duitsland nou hij was helemaal verbaasd en we waren meteen nog intressanter natuurlijk whahaha. nam hij yasmine mee aan de hand liepen ze naar zijn ouders toe ff voorstellen hahaha zo schattig om te zien. @mikmak, en hoe was het geweest? en waren de vlaaien lekekr hihi. wat zonde dan dat jullie jurkje er niet meer was. volgensm ij heeft me ma die van ons ook neit meer ook uit trouwjurk gemaakt idd. maar die hebben zoveel kids aangehad hihi. en die van ons worden niet gedoopt wil em vent niet. beetje jammer wel maar goed. is niet anders je moet ergens elkaar dan tegemoed komen. @consider, jah eindje rijden niet vanaf het hoge noorden. wij doen er ok dik uur over zei me vent richting utrecht. maar denk dan ook neit dat ik tot in utrecht rij hoor ga wel ergens halfweg met de trein denk ik das makkelijker met een monstertje erbij hihi. want twee uur met madam in de auto dat duurt me ook te lang een uur lukt me nog wel maar alles erna. en las je met meerdere in de auto zit wil het wle maar allleen met kind dan ben je gauw afgeleid en das gevbaarlijk. lekker dat valerie zo vrolijk is en zo goed eet. en ach dat andere drinken komt echt nog wel hoor ze heeft nog voldoende aan dr flesjes melk. zit nog zat vocht in. straks in de echte zomer als het erg warm is dan komt ze er vast wel op trug dan gewoon aan blijven bieden. zou wle beginnen met water want als ze eenmaal die zoete dingen gewent zijn dant krijg je het er moeilijk uit. hihi hier vind ze water nog steeds vies. ben dus van plan het bij de tweede echt anders te doen. hihi meer water. whahaha. en idd die chocolade kan ik ook neit afblijven hoor dus vandaar maar niet kopen en niet langs die schappen lopen in de supermarkt dan lukt het redelijk en vooral met een volle buik shoppen ahhaha. anders lop ik er echt wel langs hoor hahaha. @meetie,dus je was wat verdwaald he das ladtig zeg. maar goed je hebt hem weer thuis das wel fijn. en ben je met het hele spul hem ween halen zohe. das dna een ritje zeker of waren ze wel lief. @noa. ooh ben benieuwd hoor naar je foto`s van het kamertje. nou meiden zou zo eens beginnen met bellen is bijna negne uur dus zijn allemala wel los zo pff hihihi.