Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ooh jah was ik nog vergeten volgensm ij heb ook meeeerste voedingsbh gekocht want zwangerschapshebben ze niet in kijn maat jaja erg handig. dit is ook nog een maat te klein eigenlijk maar met een beetje schuiven aan bandjes ed wil het best. en zon lekker charmante zwangere onderbroek die helemaal over je buk gaat maar jeetje zeg wat zit dat lekker whahaha. ziet ern iet uit maar zit echt super. dus die si voor doordeweeks haahah als manlief er toch neit is.

hij heeft trouwens ook nog gesprek gehad met loopbaan figuur en hij blijft tot nov nog in deze opleiding en dan nog een andere tot dec. en dan willen ze hem als opc. vanaf jan. hij si in principe al eerder klaar maar zei als ik op een nieuwe funcite zit is het lastiger vrij te krijgen na bevalling ed. en als ie heir blijft en toch eignelijk al klaar is dan niet. hij heeft uds expres maar 3 wk zomervak genomen en de rest bewaard ie tot de kleine er is. hihi snoepie jah zegt ik kan ik jou mooi helpen. en natuurlijk yasmine dan kan ie gezellig met dr naar de dierentuin ed lekker vader dochter dingen doen als ik ant oefenen ben met de baby met bv hihi.

nou ga gauw verder

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider, ja voor mij is utrecht ook 2 uur rijden hoor.. dus niet geheel naast de deur... maar goed je moet er wat voor over hebben denk ik dan maar hahahaha

ja de doop was super.. de mis duurde een half uurtje en ja linette was de enigste die gedoopt werd, hier gaan ze mer 1 stuks hahahahaha.... pastoor had een leuk verhaal en had linette effe op de arm om haar persoonlijk dat verhaal te te vertellen nou ze viel bijna in slaap hoor.... en ze gaf geen krimp de hele tijd niet....

verder was het een drukke bende, de vlaaien waren lekker, toen ik ze ging halen waren ze nog warm zelfs.... verder lekker gegeten en te veel gezopen hahahahaha

alleen dan die sjips schoonfamilie he.... zijn ouders zijn gescheiden, en als ma komt komt pa niet (zij houd een vete in stand en maakt dan stennis) logisch dus.... maar wat hebben mijn ouders gedaan, achter onze rug om die vader gebled en gezegd dat ze het niet leuk vinden dat hij voor zn zoon en kleinkind niet wil komen... waarop hij min of meer een schuld gevoel kreeg maar bleef bij de stelling als mijn ex komt kom ik niet.... nou oke snap ook wel dat je dat niet wilt, almar en ik hebben dat gewoon geaccepteerd en laten hem daarin... nu dus die moeder komt naar de kerk, geeft 1 van de zusjes een kadootje voor linette mee en stapt in de auto en zonder iets te zeggen gaat ze naar huis... waarop ik tegen almar zeg, he waar is je moeder, ja geen idee..... ikke bellen krijg een zielige toon, ja ik kom niet het is te druk :confused: ja jeetje hoe is het nu, ik denk laat maar gaan.. nog geen half uur later stappen beide zusjes op 1 neemt de trein naar leeuwarden, maar de andere gaat naar dr moeder toe want ze heeft afgesproken met haar om daar te gaan eten..... :confused: :confused: ik denk nou das mooi had op eten gerekend van hun allemaal, zij vind het te druk maar wil wel dat dochter met man en 2 kinds daar gaat eten.. en bedankt...

wij zijn vader gebeld, ja zou je ajb toch willen komen, nou die zegt nee omdat mijn ouders natuurlijk zaterdag hadden gebeld en hij geen zin had in die confrontatie met hun, wat ik ook snap..

heb tegen mijn ouders gezegd waar ze in godsvredesnaam mee bezig waren, zich mengen in zaken die hun niets aangaan.. tis gewoon niet leuk.... je geeft die pa een schuldgevoel aan

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ik zeg het maar even nog een keer, voor diegene die het nogsteeds lastig vinden om al het geklets te onthouden.. Open het forum in twee vensters! ;)
    Vooral nu het tekstvlak toch zo smal is, is het helemaal makkelijk. Zelf open ik dan "plaats een reactie' in een nieuw venster, zet de vensters naast elkaar.. en voila. Nu kan ik zo én jullie geklets lezen én reageren tegelijk!

Hier gaat het verder prima hoor!
    Gisteren heeft Jesse ook al zn tweede tandje gekregen! En hij heeft nog steeds niet gebeten in mijn borst hahahaha *klopt af! :)

En vandaag komt de schoolfotograaf langs! En woendag mag Dylano samen met Jesse op de foto! Ik ben zo benieuwd naar de foto's!

@Consider, En je contract wordt niet verlengd? :( Jammer dat je in de buurt geen ander werk kan vinden.
    En je meisje raakt in paniek als ze nou niet meer ziet. Hopenlijk gaat dit snel over, want dat lijkt me best vervelend. Wel fijn dat je mannetje straks thuis is! Dan kan jij ook een keer wat langer slapen dan tot 5 uur... Ik kan je begrijpen dat je erg vermoeid bent nu!
    Straks even lekker met een vriendin ofzo weg.. even weer vrij ademen ;)

Hihi ja die armen zijn ook lastige dingen :p Die kan Jesse ook nog niet gelijktijdig bewegen hoor. Haha Dylano kroop grappig vroeger! Ik zal even kijken of ik zn filmpje nog kan filmen!

En ja bij mijn kerk dopen ze meerdere kindjes tegelijk in een aparte dienst. Geen idee waarom. Maar dat wordt dus niet bij elke kerk gedaan hoor. Bij sommige kan je zelfs pas gedoopt worden als je volwassen bent. Zo is een vriendin van mij pas vorig jaar gedoopt.

@Noa, Ach wat leuk dat je mannetje nu ook de kleine heeft gevoeld! :D Bijzonder he!
    En is het gelukt met het maken van foto's? :eek:

@MamaSuus, Dus het zwemmen was een succes! :D Hahaha Yasmine heeft al weer het volgende bezoekje gepland.
    Wat schattig trouwens dat die twee knullen met der aan de wandel gingen :p Voorstellen aan ouders.. nou nou :) Dat wordt me er nog een!

Maar verder zat het dus even niet mee gisteren! Hopenlijk heb je vandaag wat meer geluk meid ;) En ik hoop ook voor je dat je boekhouder een foutje heeft gemaakt en jij alsnog meer geld krijgt hihihi.
    Vervelend ook dat je overal begint aan te komen.. Maar ja, na de bevalling zal dit gelukkig ook wel weer verdwijnen ;)

Leuk, jullie zijn dus namen aan het bedenken! :D Ik ben erg benieuwd naar welke het wordt hahaha. En je moet toch echt een jongensnaam verzinnen hoor ;)
    Wanneer moet je deze week voor echo?

Waarom wilt je mannetje trouwens niet dat de kleine wordt gedoopt?
    Alex heeft er niet zo veel mee, maar daarom juist heeft hij zoiets van "nou als jij het wil, dan mag het".

En toen ik Alex ging halen waren inderdaad de kids mee.. och dat was best een ramp hahahaha. Want halverwege begonnen die twee lekker samen te gillen en janken... argh.. Gelukkig ben ik best goed in het negeren en ben ik dan geen gevaar op de weg ;)
    Maar ja, het was ook niet de bedoeling dat we zo lang achtereen in de auto zouden zitten hihihi.

En volgens mij had je dat wel verteld ja, dat je een bh hebt gevonden ;) Jammer dat hij nog een maatje te klein is, maar zo te lezen weet je hem wel zo af te stellen dat hij te doen is!
    En heerlijk he, die broeken die over je buik gaan! Ik droeg ook zulke hoor. Ik vond die broeken die maar tot halverwege je buik gaan, maar niets.. die zakken dan telkens af en je ziet ook nog eens zo een lelijke rand door je broek met je navel erboven :p

En je mannetje heeft zijn vakantedagen dus goe ingedeeld! Fijn zeg! En alles is dus ook zo geregeld dat hij vaak bij jullie kan zijn na de bvalling!

@Busster, Bwhahahahaha :) John is dus een ware keukenprins!
    Haha ja erg grappig. Elke keer als ik ergens bussen zie, dan moet ik ook aan jou denken! Donderdag toen ik zo lang in de file stond.. reed er naast mij ook erg lang een touringbus.. ik nog kijken.. het zou wat zijn geweest als jij daar gewoon in zat :)
    Bij welk bedrijf rij jij?

Maar je bent waarschijnlijk dus geflitst.. bleh, gemeen hoor. Denk je nog zo een mooi middenweg te hebben gevonden. Moet je deze nu zelf betalen of betaald je baas hem?
    En ben je al bij de gyneacoloog geweest?
    Vervelend dat je nog al die tijd heb gebloed zeg... maar net nu dan ook heviger hihi.. lekker gemakkelijk. Maar ja, dat zullen die mensen wel gewend zijn lijkt mij ;)

@Mikmak, Hoe was het gisteren? :D

@Meeting, Dus Utrecht is echt erg ver rijden voor iedereen. Waarom moeten we dan ook allemaal zo ver uit elkaar wonen?! Hihi.
    Hm ik heb nu even gekeken.. voor mij is het een uurtje rijden.. En ik denk voor Busster dus ook niet veel langer.
    We kunnen anders ook in Apeldoorn afspreken. Dat is echt met maar 1 minuut verschil, précies in het midden tussen Mikmak en Consider :p Ik weet niet of dit een beter plan is? Dan is het voor jullie twee nog wel 2 uur rijden, maar een betere optie is er denk ik niet..
    We zouden eventueel naar de apenheul kunnen? :p Misschien leuk voor de wat oudere kindjes..

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    en je weet geeneens zijn beweegreden om niet te komen..... het mocht de rest van de pret niet drukken,maar het zijn bebaalde redenen voor hem en dat is niet aan hun om daar iets aan te doen..... maar ga zo eerst eens mn schoonmoeder bellen waarom ze zich zo debiel heeft gedragen gisteren.. je kan toch wel een half uurtje opbrengen om effe mee te gaan..

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    oh mn verhaal staat opverdeelt hahahahahahaha ging niet zoals ik wilde dus lol

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, Ondanks je schoonfamiliedrama was de doop dus wel erg leuk en gezellig! Wel een gedoe zeg met je schoonmoeder. Ze maakt het nu voor iedereen moeilijk. En dan ook nog gasten wegkapen bij jullie.. pf.
    Als ze nou volwassen deed, dan had ze misschien met je schoonvader kunnen afspreken van: De een gaat naar de kerk en de ander doet de huisbezoek. Maar goed. Blijkbaar is dat te moeilijk dus :( Jammer hoor.

O bwhaha ik zie nu dat je verhaal dus is opgesplitst door mijn reactie :)
    Maar vervelend dat gezeik. En dan gingen jouw ouders er zich dus ook mee bemoeien.. Nu voelt die pa zich helemaal rot terwijl dat helemaal niet had gehoeven..
    Heb je al een punthoofd? :p
    Ach, de vlaaien waren lekker, das belangrijk :D Hahahaha

Misschien een gekke vraag hoor. Maar waren jullie nu alletwee dronken? Terwijl je een klein meisje hebt? Of begrijp ik het verkeerd? :eek:

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, nee geen punthoofd....

ja hahahahaha je mengde je in het gesprek :) :) :)
    lekker belangrijk

ehhhh nee ik heb wel wijn gedronken maar heb het beschaafd gehouden hoor.. maar hij... oh hij heeft zich een stuk in de kl*ten gedronken... hij zij vanmorgen... pffff dit is wel even wat te ver gegaan hoor.... hahahahaha ben zo gaar als een konijn.. ach weet je, soms is het gezellig en sluipt het er zo in... dat klik momentje..... maar ik was niet dronken hoor schat.... :D

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jeetje mikmak, wat een gedoe weer op zon mooie vrolijke dag. maar gelukkig was de doop op zich leuk en was het ondanks alles dan nog gezellig. kan me best voorstellen dat je daar nu wat pist over bent hoor. tis niet leuk. dat de oma weggaat en dan nog een tante ed meeneemt ook. beetje jammer is dat. je bent dr toch voor je kleindochter niet voor de rest.

hahaha dus boefje ook zomaar gedronken whaha. nou dat sluipte er hier ook echt wle eeens in hoor. alleen een stuk minder idd dan eerder hihi. en in het begin had ik toch geen rijbewijs whahah. nu houd ik me dus met rijbewijs nog meer in. maar lekker paar wijntjes moet kunnen toch. altijd lekker. en als we een echt groot feest hebben dan gaat madam gewoon uit logeren whahaha. zoals binnemort moetne we naar groningen een vriendin is eindelijk afgestudeerd en heeft dan een kroegie afgehuurd en is pas afgelopen als het bier op is. maar ja moet rijden en ben zwanger whahahah. dus word gewoon een sappie voor mij.

@meeting. apeldoorn is ook best hoor en idd apenheul is ook leuk ook al wel voor de kleintjes toch. tenminste als ze in de wnadelwagen zitten is er al veel te zien zijn ook al met kleine yasmine naar de dierentuin geweest en ze lachte toen echt volop naar alle beesten.

ooh ben dr net achter gekomen dat er 2 of 3 van die beesten onder me carport zitten aaaaah. ff de gemeente bellen denk ik want in ned zijn ze beschermd dus hier vast ook.

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@mikmak, Och ja, niet om een oordeel te vellen hoor ;).
    Je mannetje was dus knap gaar vanochtend haha. Ach, gaat ook wel weer over. Moest hij gewoon gaan werken? :p

Hihi mijn excuses voor de onderbreking. Gelukkig overleven we het wel.
    En heb je je schoonmoeder al gesproken?

@MamaSuus, Hihi af en toe een drankje moet inderdaad best kunnen hoor. Alleen wij weten wel heel goed onze grens te zitten en zijn ook niet van die doordrinkers. Een glipmomentje ken ik ook niet.. hihi.. klink ik nu té verstandig? :)
    Ik weet trouwens niet eens hoeveel ik nu nog op kan.. Voorheen konden er wel een aantal glazen in zonder dat ik er last van had, maar nu na bijna 3,5 jaar haast niets gedronken te hebben.... Ik drink nu alleen heel af en toe 1 glaasje vlak na een voeding, zodat ik bij de volgende voeding weer clean ben :p

Hihi Yasmine vond toen ze klein was die diertjes wel leuk! Dylano vond ze niet zo boeiend, vooral niet omdat de meesten gewoon stil bleven staan toen. Maar ja, in de apenheul heb je ook een gedeelte waar die kleine beestjes loslopen.. misschien is dat wel leuker voor ze :D

En leuk.. er zitten er dus meer van die beesten in je carport :eek: Wat ga je ertegen doen?

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, ga er ook niet vanuit dat we veroordeelt worden door jou *proest* maar 1 van ons
    moet toch een beetje aanspreekbaat zijn voor als er iets met de kleine is... hihi

ja onderbreking overleeft... ja hij moest gaan werken, hij zit in het klimteam van de kazerne en is nu op weg naar fontaine blau om te gaan trainen met het team... met een flinke kegel in zn mik.... ach moet kunnen... tis maar defensie

heb mn schoonmoeder nog niet gesproken, ze neemt niet op... jammer want ben wel in de mood voor een discussie....

@mamasuus, ja ach weet je het was voor ons geen drama hoor.... in die zin dat we er gisteren geen aandacht aan gegeven hebben..... maar vandaag vind ik dat ik gewoon het recht heb haar te vragen waar dr verstand is gebleven en dat je op deze manier niet met mensen omgaat..... en dat ze een leuke dag heeft gemist....

Apeldoorn is ook leuk.... apenheul is erg gezellig ja

:) :) :) heb je aapjes rondom je huis... of snotaapjes

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

was ik weer hihi. gisteravond gingen we opeens uiteten, bij de wok hihi was gezellig en lekker. en vandaag ben ik druk met van alles ja soms heb je dat zo wel is he.
    kleintje is vandaag ook super druk maarja vindt het nu nog fijn hihi.

morgen kunnen we onze 'nieuwe'auto op gaan halen, dus toch iets eerder dan verwacht. :D

@buster hoe was het bij de gyn? balen zeg dat je nu net ongesteld bent, zal je altijd zien he?
    heb je wel gelachen voor de foto? als ze je toch flitsen kan je bter maar knap op de foto hihi.
    maar blijft balen die flitspalen. grrr

@mama suus hahaha heb je de verkeerde bh gekocht, ik moet ook nodig andere maarja kan geen leuke vinden. en ga vandaag proberen de foto's op de laptop te zetten dus nog even geduld oke?

@mikmak wat fijn dat de doping geslaagd was, en dat linette zich keurig heeft gedragen.

@meetie ja cker bijzonder dat hij het voelde hihi hij hoopt nu elke keer weer, maar mevr trapt er niet in. foto's komen vanavond.

ga nu ff boodschappen doen, me vriend loopt al heen en weer te lopen , met andere worden schiet is op man. grrrrr wordt tijd dat hij weer naar boord moet :oops:

tot later.

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, Hihi ach, denk dat ze op zn werk wel gewend zijn aan mannetjes met katers :p
    Wel jammer dat je moeder niet opnam. Kan me voorstellen dat je haar even goed wil spreken!

Hihi jij bent er dus wel voor in om met de aapies aapies te kijken 8)

@Noa, Oh lekker.. moeten wij ook maar eens gaan doen! Is al weer tijdje geleden dat we hebben gewokt.
    En inderdaad, lekker genieten van dat getrappel van je kleintje hoor! Straks gaatie je pijn doen ermee en voor je het weet ben je bevallen en ga je het nog missen :p

Super trouwens dat jullie morgen al de auto mogen halen!
    En we wachten geduldig op de foto's hoor. Makkie an ;)

Hahaha je mannetje weet dus wel goed wat nonverbale communicatie betekent :) Ach, eten in huis halen lijkt me nooit een probleem toch :p Hihi.
    Wij kregen gisteren tijdens het boodschappen halen alleen beetje een kibbelbuitje, dus waren snel weer thuis. Maar woensdag is mannetjelief alweer thuis en dan gaan we vrolijk verder met voedsel halen! Can't wait!

13. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Zo nou ben met vanalles bezig geweest vandaag , vanmorgen begonnen met naar de gyn bellen omdat ik het eigenlijk niet zo'n fris idee vond nu ik ongesteld ben haar mijn spiraaltje te laten controleren . De assistente zei ook dat het beter was om mijn afspraak te verzetten dus nu moet ik volgende week.
    Boodschappen gedaan en even naar de halfords want ik moet morgen naar het CB . Tja en omdat ze hier dus kinderwagens jatten wou ik even zo'n ketting kopen om hem aan vast te maken daar . Tot nu toe ben ik steeds met Mara in de draagdoek gegaan maar daar mag ze tot 8 kilo in en ik denk dat ze daar nu wel overheen zit dus had die ketting nog niet nodig. Eigenlijk toch van de zotte dat je je wagen niet eens even kan laten staan daar. Meteen ook even naar de Hema want Mara heeft een tijdje terug zo'n knuffelmuis van mijn zusje gehad en die vind ze helemaal super maar goed heb er maar een en wil drama's voorkomen als hij ooit kwijd raakt dus nu een 2de gekocht. Heb ook een truitje van dezelfde stof hier liggen en die doe ik ook maar niet weg zodat ik in geval van nood knuffel ehbo kan toe passen haha.

Net belde John mij op met minder leuk nieuws hij had namelijk een verzoek ingediend om bij de landmacht te blijven werken maar hij heeft te horen gekregen dat hij weg moet. Ze hebben namelijk een nieuwe regel dat je als het nodig is ook nog na je 35ste mag blijven maar helaas die geld niet voor hem. Nu moet hij dus hard opzoek naar iets anders want het is zo 31 oktober.

@ Mikmak gelukkig hebben jullie een mooie doop gehad alleen jammer dat de famillie dan weer moeilijk gaat doen.
    Jammy jammy zeg nog warme vlaaien toen je ze ging halen dus echt lekker vers mmmmmmmmmmm daar zal de visite wel van gesmuld hebben.

@ Meetie Dus verdwaald met je kids op de achterbank. Gelukkig dan maar dat je je kan afsluiten voor hun gekrijs op de achterbank anders kom je nog meer in de stress. Ik kan het ook prima moet ook wel in mijn bus haha. Kijk alleen of ze blijven zitten en wat ze zeggen of gillen hoor ik meestal niet eens . Zaterdag zaten die moslima's die ik moest rijden namelijk te zingen in het arabisch en er dan van die aiaiaiaiaiaia geluiden bij te maken dus dat wil je toch liever niet horen.
    Ik rijd trouwens voor Tours and travel services uit amsterdam met een grijs met blauwe bus ( www.tandts.nl ) .

@ Mamasuus Marters onder je carpoort daar ben je mooi klaar mee , ik denk idd dat ze in duitsland ook beschermd zijn maar mischien is er een manier om ze te vangen en ergens anders uit te zetten of zo.

@ Noa o wat lekker dt je kleine druk is vond het altijd zo'n fijn gevoel als mara aan het trappelen was in mijn buik . Nou ja tot op het laatst dan want toen was het niet meer zo leuk haha.
    Morgen komt jullie nieuwe auto al lekker hoor kunnen jullie weer lekker touren.

O lekker wokken is al weer lang geleden dat wij dat gedaan hebben toen was Mara er nog niet dus minstens een half jaar terug. Binnen kort maar weer eens doen denk ik.

Voor mij maakt het niet uit waar de meeting is apeldoorn , Utrecht Mara vind auto rijden geen probleem . Ik rij regelmatig naar tilburg en dan pit mevrouwtje lekker de hele weg.
    In apeldoorn naar de apenheul is idd een leuk idd.

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden was ik weer

de boodschappen doen duurde toch wel wat langer hij wou meteen even naar de halfords om een deken te halen voor de hond voor in de auto, kwamen we thuis verkeerde grrr. en meteen plintje gekocht voor de baby kamer.

@meetie ow jullie kibbellen dus ook wel is tijdens de boodschappen hier ook hoor hihi en dan ben je inderdaad snel thuis. maar het eten is in huis hoor hihi.

@busster dan moet je maar snel is gaan wokken met ze 2tjes als het al half jaar geleden is hihi. ja vindt ht ook fijn als ik haar voel hoor, nu heeft ze nog de ruimte dus ze moet het er nog maar van nemen hihi.

ps: heb foto's geplaatst in me album!!

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Valerie ligt lekker te slapen, en ik ga zo ook maar eens naar bed. Lekker nog ff tv kijken en dan slapen. Morgen weer werken. Me moeder heeft vandaag op Valerie gepast en morgen komt ze weer, ze heeft vakantie dus heeft ze tijd om op te passen. Ik kan hierdoor gewoon 3 kwartier later opstaan :D Hoef Valerie niet in de kleren te doen en we hoeven minder vroeg de deur uit. En ik hoef nu niet s'avonds Valerie in bad te doen, dus kan nu ook s'avonds lekker rustig aan doen, heerlijk :D
    De makelaar heeft zonet gebeld, eindelijk hebben ze een tegenbod gedaan...1 maand nadat wij ons bod hadden uitgebracht. Ze zijn 20 duizend met de prijs gezakt, maar ze vragen nu nog teveel. Ik wil er nog 12 duizend vanaf hebben. Dus morgen gaan we weer een bod uitbrengen.

@Noa, wat super leuk dat je vriend de kleine meid ook heeft gevoeld.
    Ben benieuwd naar de babykamer foto's!
    En dus lekker gewokt, vinden wij ook heel erg lekker. Wil ook snel weer een keer naar de wok, maar om daar met Valerie te zitten vind ik niks. De laatste keer dat we hebben gewokt was 1 dag voor de geboorte van Valerie. Had bij de wok heel veel verse annanas gegeten, vind dat echt heerlijk. En de volgende ochtend had ik weeën.

@mamasuus, jullie hebben het dus leuk gehad in het centerparcs zwembad. Inderdaad een hoog zwangere vrouwen gehalte daar. Wel leuk om te zien al die dikke buiken.
    En Yasmine nu al 2 vriendjes, die is er vroeg bij :D
    Lastig hé namen zoeken, gelukkig hebben jullie nog eventjes de tijd.
    Jij wilt dus met de trein gaan. Lijkt mij ook wel prettig, maar de trein verbinding is hier echt 3x niks. Dus tja dan maar in de auto.
    Ik heb Valerie ook al water gegeven, ook toen het warm was. Maar nee hoor, ze vind het allemaal maar niks. Als ik weer naar het cb moet zal ik eens vragen wat ik hier mee aan moet.

@mikmak, het is niet dat ik er geen 2 uur rijden voor over heb. Het gaat me meer om Valerie. Het is niet echt prettig om met een huilend kind in de auto te zitten. Als je met z'n 2en bent dan kan 1 nog even achterin bij haar gaan zitten, snappie. En het is op 1 dag toch 5 uren in de auto zitten, vind ik niet erg, maar dan moet ik wel zeker weten dat het goed gaat.
    Maar goed eind mei even kijken hoe de rit naar Roosendaal zal gaan.
    Fijn dat de doop zelf goed is gegaan :D Maar jeetje wat een gedoe met je schoonfamilie zeg, pff lekker kinderachtig. Laat je schoonmoeder gewoon haar fatsoen houden. En dan ook nog vroeg opstappen en haar dochters te eten vragen pff kan me voorstellen dat je er ff klaar mee bent.
    Heb je je schoonmoeder al gebeld? ben erg benieuwd wat ze tegen je gaat zeggen.

@busster, haha vergeten de boontjes in water te zetten, echt wat voor mannen!
    School wil me wel heel graag houden, maar het ligt er net aan wat voor formatie ze voor volgend schooljaar krijgen. En dat horen ze pas 2 weken voor de zomervakantie. Dus tja...ik reken gewoon maar nergens op. Kijk wel rustig verder, alleen is er voor mijn functie niet veel vacature's hier in de buurt. Wel op 3 kwartier rijden tot 1 uur, maar ik vind dat gewoon te ver met Valerie.
    Wat vervelend dat je geflitst bent met de bus, gaat je weer geld kosten. In het vervolg maar gewoon 80 gaan rijden ;)
    Kan me goed voorstellen dat je de afspraak bij de gyn even hebt verzet.
    Inderdaad absurt dat een kinderwagen op slot moet. Maar wij hebben dat ook gedaan toen we gingen zwemmen in centerparcs. De kinderwagen heeft toch 900 euro gekost, en je hebt er daar geen zicht op.
    En ik denk dat ik weet welk knuffeltje je bedoeld, die ook op de foto staat van mara in haar kinderstoel? Ik heb het knuffeltje ook en Valerie kijkt er niet naar om, dus als de nood aan de man is ;)
    Ik heb van haar favoriete knuffel ook 2 :)
    En wat vervelend dat John weg moet bij defensie ggrrr....waarom kan hij niet blijven dan?
    En wat wil hij gaan doen in het burger leven?

@meetie, wowwww Jesse heeft ook al zijn 2de tandje!
    Ik zie bij Valerie wel allemaal bobbeltjes in haar mondje, en ze kwijlt veel en kauwt op alles. Maar nog geen wit puntje te bekennen.
    Bij jullie worden dus meerdere kindjes tegenlijk gedoopt. Klopt er zijn ook sommige kerken die pas dopen als je volwassen bent. Op zich wel logisch want dat kies je als volwassen mens voor een geloof, en als kind krijg je je doop toch niet bewust mee.
    Trouwens...mijn man drinkt af en toe in het weekend wel eens 1 biertje en heel af en toe neemt hij er 2. Maar ik zal dus niet snel drinken als hij ook wat heeft gedronken. Dan denk ik..wat als er nu wat met Valerie gebeurt en ze moet accuut naar een dokter. Maar ja dan hebben wij dus allebei gedronken. Nu drink ik eigenlijk nooit, alleen op een feestje ofzo.

16. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    @Noa, wowwwwwww wat een super super super mooi kamertje!
    Hoe hebben jullie dat gedaan met die gekleurde banen en met die rondjes?
    Ik zie dat je de ikea commode hebt, heb je ook de ikea kast erbij?

17. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Noa Wat ontzettend leuk gedaan die banen op de muur in het kametje voor jullie meisje . Gezellige kleuren ook . Wees er maar trots op hoor!

@ Consider Jeetje nu pas een tegen bod dat heeft lang geduurd , zou idd niet meteen happen maar proberen er nog wat af te krijgen.

John mag niet meer bij defensie blijven omdat hij 35 word eind oktober en dan moet hij eruit omdat hij kpl1 is en er dus verder geen toekomst meer is. Nu had hij gevraagt of hij kon blijven tot zijn 37ste omdat er krisis is en defensie ook 7000 man personeen tekort heeft maar nee hij moet echt weg. Hij was erg teleurgesteld omdat hij al bijna 14 jaar voor defensie werkt , maar hij was ook boos omdat de generaal hem steeds een soort van worst voor hield met mogelijkheden dat hij mischien kon blijven en dat hij hem zou steunen en nu heeft de generaal niet eens zelf tegen John gezegt dat hij niet kan blijven dat heeft hij iemand anders laten doen . Achterbaks eigenlijk toch!? John wilde altijd prive chauffeur blijven maar nu ben ik er laatst achter gekomen dat de papieren die hij daarvoor nodig heeft zijn verlopen en hij dus opnieuw op cursus had gemoeten maar dat gaan ze van defensie vast niet betalen dus we moeten dit weekend maar eens rond de tafel gaan zitten met wat hij nu wil en kan. Ben best wel een beetje bang dat hij straks mischien helemaal geen baan kan vinden met deze krisis en dan hebben we toch echt een probleem.

Grappig eigenlijk he dat het ene kind zoveel doet met een speeltje en dat de ander er niet naar om kijkt . Mara vind die muis echt super omdat ze hem zelf goed kan vast houden en natuurlijk gaat ze er lekker op sabbelen en bijten. Niet zo fris dus hij moet wel zo af en toe in de was . Maar mocht ik ze alle 2 kwijd zijn dan weet ik waar ik zijn moet haha.

Wat lekker dat je moeder op Valerie komt passen vind het soms ook wel lekker als mara een nachtje bij mijn moeder is maar zoals afgelopen week 3 dagen is me echt te veel , ik moest zelfs bijna huilen toen ik Mara's knuffeldoekje in ons bed vond en haar lekkere babygeurtje rook .

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    heb het schoonloeder al gebeld.. verhaal komt later, want madam zal zo wel wakker worden voor de fles en da zitten we weer dat het verhaal niet af is, maar het was een sippe bedoening met haar iig.... zal snel effe een paar fotootjes zette van de doop

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consdier, oh maar meis het is geen aanval, snap je wel hoor... ik bedoelde alleen te zeggen dat het voor mij ook niet om de hoek is en een eindje rijden.... dat ik met hetzelfde probleem zit en in ver buiten de randstad woon hihi

Deel Deze Pagina