@mikmak, moie foto`s hoor, echt heel leuk. mooie doopding ook of hoe je dat ookweer noemt lijkt wel soort put ofzo of niet. ziet er goed uit in ieder geval. @consider, ja als we naar utrecht zouden gaan dan zou ik halfweg denk ik in de trein stappen niet helemaal hoor maar ga echt niet met een lastige meisje in utrecht rondcrossen hahaha. dan stop ik wel een stad eerder en ga daar op de trein net zo makkelijk. maar apeldoorn das wel te berijden vanaf hier ene rechte weg hahaha. dus ze hebben eindelijk een tegenbod gedaan ze hebben vast gehoopt dat r nog een ander kwam maarr jah die komen er niet zo snel tegenwoordig he. das weer gunstig voor jullie dus. zou nu wel wat langer duren miss maar goed dan heb je eht wle voor je prijs. risico zit er dan natuurlijk wel in dat er een nader komt maar kan ook anders gaan. zo hebben wij hier in dld ook een een bod gedaan op een huis van de gemeente maar die wilde hert niet voor 100 wegdoen alleen 120 oid. maar dit was voor ons te hoog omdat er echt mega veel aan gedaan moest worden (hebben asielzoekrs in gewoond dus uitgeleefd) uiteindelijk heeft een andere jongen het gekocht voor 90 hahaha dus das nog minder hij moest het dus toch kwijt. uiteindelijk zijn we wel blij dat hetn iet doorging want moest zoveel aan gebeuren die jongen is nog steeds bezig en we wonen hier al een 3 jaar. dat hadden we echtn iet kunne betalen en was ook echt een huis achteraf wel met veel grond maar jah je kunt neit alles hebben hihi. komt nog wel eens ooit. voor nu zit ik heir goed. zolang manlief nog zoveel weg is zit ik liever in de bewoonde wereld hahaha. @busster, zo das ook gemeen dan zeg dat ze hem eerst vanalles willen laten doen en dan toch ineens zeggen neehoor je moet eruit. en dat na 14 jaar. is ie altijd al dit geweest dan kpl1 ed. en idd lastig dat ie dan net in deze tijd eruit moet en dat ie niet ergens door kan leren. kan ie niet eens met een loopbaan figuur praten dan. of ern iet ergens anders een gewchikte opleiding oid voor hem is zodat ie kan blijven. want ze hebben jah idd tekort en tjah dan maar geen chauffeur toch. zin zoveel andere leuke dingen binnen defensie je kunt er haast alles worden. ben wel blij dat me vent vlak voor dit allemaal begon dus emt dat 35 jaar ed een vaste aanstelling heeft gekregen. die is afgelopen nov ingegaan pff toen was zijn contract afgelopen en nu zit ie eindelijk vast. maar moet echt door blijven leren hij kan niet op eenzelfde stoel blijven zitten dat werkt neit echt binnen defensie dat zin dan weer die nieuwe regeltjes. zo is ie ook rij instructeur geweest maar mocht dit maar voor een paar jaar doen de ouderen doen dit al jaren maar hij mocht maar paar jaar ivm rugklachten ed en weer in kader van doorleren. dus zo crosst hij hele land door. hahahaha. al blijft hij nu wel bij genie hoor maar dan gewoon steeds andere functie. kan me voorstellen dat je nu ff de kriebels krijgt idd want in deze tijd idd. en helemaal in het noorden daar is al zo weinig te doen. @noa mooi kamertje hoor ziet er erg goed uit zo lekker vel heerlijk hihi. nou gister is ff me buurman geweest me de hond en de beestje zijn weg hoor. de hond had de tijd van zijn leven, is een jachthond. hij voreg ook nog of ik ze op wilde zetten nou nee hoor dat hoef ik niet. hij heeft ze dus zelf maar meegenomen. brrr. aargh madam loopt me poromenee weer te plunderen al me kleingeld jat ze er altijd uit. en dan in de spaarpot of in de jaszak voor de macdonalds whahah monster. vrijdag meot ik trouwens weer heen geen idee of ik dit nou al neergezet had hihi meetie vroeg het volgens mij een ker van de wk hihi. maar goed vrijdag middag dus. madam gaat dit keer ook mee denk dat we nu dus ook de 20 wk echo krijgen want die is hier tussen de 19e en 22e zwangerschapswk en ben morgen 20 weken dus zou je zeggen dat ie dan vrijdag is toch. aangezien ik elke 4 wk nog een controle heb nu. nou ga oz verder want madam wil ff spelletjeshuis doen hihi is van sesamstraat.
Hoihoi, Even snel voor we Dylano naar school moeten brengen. @Busster, Dus je bent toch niet naar de gyneacoloog gegaan. Kan ik mij heel goed voorstellen hihi. Jammer dat de wagen aan de ketting moet. Maar goed, als het moet dan moet het, beter dan dat je straks een nieuwe wagen moet kopen en jij met je kind en spullen in je armen naar huis moet lopen en vervolgens niet meer met haar naar buiten kan.. Slim dat je een tweede knuffel hebt gekocht! Dylano's eerste knuffel miste hij niet, maar tijdje terug was hij zijn aap kwijt.. dat was echt drama. Heb hier alleen geen reserve van, want we hebben deze bij de dokter gekregen. Maar we laten hem nu gewoon thuis, kunnen we hem ook niet kwijtraken. En je hebt ook nog een shirtje van die stof, handig! Balen van John zn werk. Lekker lullig ook van zijn baas. Geeft hij hem eerst vals hoop en vervolgens laat hij hem zitten.. En ik zou het gewoon vragen op zn werk, of hij niet die cursus over kan doen. Want hun zijn toch wel verplicht om je mannetje zo op te leiden dat hij zich buiten het leger ook kan redden? Succes in ieder geval! Hihi jij kan je dus ook wel afsluiten van ongewenste herrie En het was dus niet een bus van jullie, waar ik naast reed. Hij was wel ook grijs blauw. @Noa, Oh wat een supermooie kamer hebben jullie gemaakt zeg!!! Wees er maar trots op En inderdaad, hoe heb je die strepen enzo gemaakt? Geverfd of is dat simpel behang? @Consider, Wat lekker dat je moeder vrij is en voor Valerie wilt zorgen! Het geeft jou dus ook wat meer rust! En eindelijk bericht van de makelaar! Wel mooi dat het huis dus nog te koop is. Nu maar hopen of ze nog verder willen zakken! Wij hebben trouwens na het dopen nog je comunnie en het vormsel. Dus als je baby bent, geven je ouders je het geloof dmv het doopsel. En het vormsel was bij mij in groep 8 en dat is omdat je dan zelf moet beslissen of je het geloof daadwerkelijk wil aanhouden of niet. Heel gedoe eigenlijk, als ik er zo over nadenk.. En jullie drinken dus ook maar weinig. Daar heb je inderdaad wel gelijk in..! Wat als je ineens naar de dokter zou moeten.. zover had ik er niet eens bij stilgestaan O de tijd gaat sneller dan ik dacht.. ik ga Dylano even omkleden (hij loopt nu in boxer en pyjama shirt, voor het geval hij een ongelukje heeft..) Zometeen reageer ik wel verder!
Heey meiden, Volgens mij is er een misverstandje, het huis stond aldoor nog gewoon te koop en er waren ook geen andere gegadigen. Alleen de mensen die er in woonden zijn falliet. Het huis is nu dus van de bank. De bank, de curator en een rechtercommisaris gaan dus nu over de verkoop van de woning. Die moesten dus een besluit nemen over ons bod, en omdat er zoveel mensen nu over gaan..duurde het wat langer. Ik heb vanochtend weer een bod uitgebracht en ook gezegt dat ik nu niet weer zo lang wil wachten. Wij kunnen nu ook niet verder kijken naar andere huizen of ergens anders een bod op doen. Laat er maar ff druk op de ketel komen. Nou ik ga weer aan het werk! @busster, mag John ook niet naar de kms? Als je sergant bent hoef je er toch niet met 35 uit? En wat een rotstreek van de generaal, bah. En dan zijn die papieren ook nog verlopen...eigenlijk had defensie hem dus allang de cursus moeten laten doen. En ik snap er ook niks van, ze hebben inderdaad 7000 vacature's...maar tja ze willen liever jonkie's, zijn natuurlijk goedkoper. Maar hoe kan het eigenlijk dat John nog kpl1 is? Mijn man zit 7 jaar bij defensie en is nu ook kpl1. Over een tijdje gaat hij naar de kms, hij wil namelijk eerst heel graag zijn c rijbewijs halen, en als sergant kan dat niet zo snel. Vandaar dat hij nog even wacht met naar de kms gaan. Na de zomer kan hij zijn c rijbewijs halen. Zo'n c rijbewijs is natuurlijk ook handig in het burger leven. Kan me best voorstellen dat je het ff moeilijk kreeg toen je haar knuffeltje zag. 3 dagen is ook best wel lang. Mijn moeder past nu gewoon in mijn huis op, dus ik ben haar geen nachten kwijt. Valerie heeft een ander knuffeltje waar haar favoriet is. Die legt ze altijd over haar hoofd heen als ze gaat slapen, en s'ochtends brabbelt ze hele verhalen aan de knuffel. @Mikmak, Super leuke foto's van de doop, wat zagen jullie er leuk uit! Ik snap wel dat het geen aanval is. Maar vind het gewoon een beetje eng om zo ver met haar te rijden, aangezien ze 1x echt hysterisch is geworden toen we aan het rijden waren. Maar vertel over je schoonloeder, ben benieuwd! @mamasuus, kan me voorstellen dat jullie blij zuijn dat jullie dat huis niet hebben gekocht. anders was je nu nog bezig geweest. En wat is Yasmine een slimpie met haar geld voor de mac donalds. @meetie, weer wat geleerd over het dopen. heb er weinig verstand van, ben niet gelovig opgevoed. Wij drinken ook maar wienig, eigenlijk alleen op een feestje. Mijn man drinkt alleen als er een biertje in de koelkast ligt, maar kan zo zijnd at hij een half jaar niks drinkt. Ja waar ik al wel niet over na denk met Valerie nu in huis
dank je dames voor de complimenten... willen jullie echt het verhaal helemaal horen over het loeder?? want dan ga ik effe knippen en plakken hoor... tis een lap tekst daar wordt je naar van... Maar goed, zeg busster wat is dat nu voor een gedonder zeg met John..... GRRRR tis altijd wat met defensie zeg.... maar die regel is er al een tijd hoor.. almar is nu sergeant en wordt eind van het jaar sergeant 1 en daar geld de regel ook hoor na je 35ste als ze je niet meer kunnen gebruiken vlieg je er uit.. je moet echt al een officier zijn, als je dat bent zit je goed.... kl*te bedrijf.. ik hoop dat john snel wat anders vind zeg..... @consider, ik hoop dat het lukt met het huisje, jawel je had wel gezegd dat de mensen failliet waren, en dat het huis van de bank was volgens mij, want het verhaal klinkt me niet helemaal vreemd in de oren... en ja ik snap dat je dat eng vind.. zelf heb ik daar wat minder moeite mee, maar goed iedereen is anders, dus apeldoorn is iets verder maar vind het best... als ik almar vertel dat we naar de apenheul gaan met de beebjes wil die vast mee hahahahahaha zooooo leuk die beesten, en dan de reacties van de kleintjes.... @meetie, ja communie is en de 2ste klas, wat is dat groep 4 ofzo en vormsel in groep 8, maar voor hrt vormsel moet je wel de communie doen.. ik heb ze allebei gedaan... en daarbij was het vormsel wat vrijblijvender, en mocht ik ook echt kiezen of ik die nog wilde doen.... maar ik ben blij dat ze gedoopt is, zeker hier in het zuiden waar iedereen katholiek is.
ey meiden was ik even snel!!! voel me vandaag niet helemaal lekker verkouden en weer last van me hooit koorst en heb het zo nu en dan bloed heet hihi. zal er ook wel bij horen denk ik hihi. de auto heeft me vriend opgehaald en hij is er helemaal blij mee nou ik ook hoor maarja hij wou graag deze hihi. wat betreft het kamertje de banen zijn geschilderd!!! dus alles afgeplakt en moeiljk moeijlijk dus. en die ballen heeft me vriend verzonnen daar moeten er nog 2 van opnieuw gedaan worden maar hij moet nu ook leren voor ze werk. maar komt deze week helemaal af. de kleuren zijn wij ook erg blij mee, en ik heb alleen de commode want aan die andere kant heb ik hele grote kast met 5 deuren en 4 lade ook wel van ikea maar met melk klas en en roest vrij staal. dus mw heeft ook een aardige kast hihi. 1 deel gebruik ik ook hoor hihi. @mikmak wat een mooie foto's van de doping van jullie meisje./ meiden ga even terug naar bed hopelijk knap ik snel op want dit is niks tot later
Nou belde haar dus op, en vroeg haar eigenlijk op de man af wat er gisteren (zondag dan) aan de hand was, ja niets zegt ze ik was gewoon kapot moe.. hoezo vroeg ze.. nou je was in de kerk, en na afloop geef je een pakje aan 1 van je dochters en stapt zonder iets te zeggen in de auto en gaat weg, wij dachten dat je naar ons ging, maar toen jij er niet was hebben we gisela gevraagd waar je was en die wist het niet, almar wist het niet dus heb je gebeld, met het antwoord dat je niet kwam..... ik vind dat behoorlijk ongepast om zonder boe of bah weg te gaan. ja hoezo, ik was moe, en daarbij niemand heeft me gemist... nee jawel dus, want anders belde ik je zondag niet, en vroeg iedereen zich af waar de moeder van almar was...daarbij is de vader niet gekomen omdat jij er zou zijn... en ja goed jullie kunnen nu eenmaal niet goed door 1 deur dus dat is dan logisch.. nou dat was kletspraat dat was een excuses van leonard (vader) om niet te gaan. ik zeg ja god dat weet ik niet, en eerlijk gezegd gaat het mij helemaal niets aan hoe het tussen jullie zit en van hoe of wat, maar wat me wel raakt en almar ook is dat je gewoon niet eens het fatsoen hebt om iets te zeggen, als je bij de kerk had gezegd, ik voel me niet zo goed ik ga naar huis dan was het oke geweest, of als je alleen effe meekwam voor een bak koffie en een stuk taart..tis gewoon jammer dat dat op zo'n manier moet lopen. ja maar almar is alleen maar met zichzelf bezig en jullie waren druk op met de doop, en almar heeft ook niet met moederdag gebeld, ja ehmmmm duh hij moest iets doen voor scouting en het is hem er waarschijnlijk ontschoten, maar je hoeft je niet als slachtoffer op te stellen hoor dat is nergens voor nodig, het enige wat jij doet is met een vingertje wijzen naar je zoon hoe slecht ie allemaal wel niet is.. en je straft nu mij linette en almar omdat je boos bent dat hij niet heeft gebeld met moederdag.. nou ik heb mijn moeder ook niet gebeld omdat ik dat ben vergeten, maar daar is ze niet boos om hoor, zal ze ook niet tegen me gebruiken, maar jij kennelijk wel... ja maar almar belt ook nooit en komt nooit langs en als ik hem bel neemt hij gewoon niet op..... ehmmm nou wij denken weldegelijk aan jou, almar rijdt vaak genoeg langs je huis, en ik ook maar je bent er nooit en de telefoon wordt ook niet altijd bij jou opgenomen maar dat maakt toch niets uit, dan bel je later nog een keer.. daarbij weet je wel dat almar om 6 uur in de auto smorgens zit naar het werk, om half 8 begint en vaak om 10 11 uur savonds nog bezig is met werken... dan kun je toch verwachten dat hij niet meteen terugbelt..... maar nu zit je weer allemaal dingen te verwijten aan hem die helemaal niet aan de orde zijn, ik wilde je spreken omdat ik het behoorlijk ongepast is hoe de zaken gisteren zijn gelopen... zo ben ik niet opgevoed, ik heb ook thuis geleerd dat alles bespreekbaar is en daarom bel ik gewoon om te vragen waarom je zo deed naar ons.... want lieve gerda, ik hou ook van jou net zoals ik van mijn ouders en familie houd, en samen moeten we het doen, want we hebben maar 1 familie.. jaja dat was wel zo.... nou toen begon ze weer oude koeien te rapen, over dat almar kerst nooit leuk vond bij zijn ouders, en dat hij bij de ex van zn moeder niet naar binnen mocht... nou allemaal dingen die almar nooit heeft gezegd... heb dat ook maar gelijk gezegd... en toen begon ze dat ik heb gezegd met de hele familie van hem opgescheept zat met kerst.. maar zei ik tegen haar, ik heb tegen jou gezegd dat niemand van de fam communiceert en dat ik mensen heb gevraagd te komen omdat JIJ kerst niet wilden houden thuis... maar niemand heeft effe een belletje gepleegd om die dag te bevestigen ik hoorde 3 dagen van te voren dat ineens iedereen zou komen.. ja zegt ze moet je bij almar zijn, nee zeg ik dat heeft niets met almar te maken niemand ook jij niet heeft ja of nee gezegd... en zo zit het in elkaar, maar dat zijn weer allemaal excuses om maar je kont tegen de krib te gooien, zolang jij continu die koeien er maar uithaalt en niemand direct communiceert of eerlijk is blijft het een vinger gewijs, en blijft er maar haat en nijd dus gerda het wordt tijd dat je die strijdbijl eens begraaft en het verleden in het verleden laat en naar het heden gaat kijken want op deze manier werkt het niet en ben niet alleen ik er klaar mee, maar praat strax niemand meer met elkaar is dat dan wat je wilt.. ehhmmm nee dus, ja dus moet je eens ophouden met wat iedereen goed of fout doet want iedereen heeft goede en slechte eigenschappen, net als jij en ik..... maar daar gaat het nog steeds niet om het gaat om de doop.. ja zegt ze wie stelt zich nu op als slachtoffer.. ehmm nee gerda ik niet, WIJ hebben een fantastische dag gehad, en jij hebt er 1 gemist... door niet te komen en dan ook nog je dochter weghalen door haar uit te nodigen voor het eten.. dat is een soort van een spelletje uitspelen en daar houd ik niet van op deze manier.. we kunnen met fatsoen met elkaar omgaan of anders houdt het op.... oh ja en ze vond het niet leuk dat ik belde, nu laat almar het mij opknappen... ten 1ste zei ik, IK wilde jou bellen om te vragen van hoe en wat, en almar is in het buitenland op oefening dus kan helemaal niet met je bellen op dit moment... ja ze wilde dan ook nog een keer met almar ook praten hoe het nu zit... ja prima maar neit als je weer die koeien eruit gaat halen.... kan gaan over zondag, maar niet meer over dingen die langer dan een half jaar EN ouder zijn geleden.. dat heeft geen zin, mik zeg kom maar gauw langs voor een bak koffie en anders komen wij naar jou en dan kunnen we nog een keer praten... maar ik wilde het asap met jou besproken hebben dus vandaar dat ik je nu vast bel want ik wil het uit de lucht hebben en ben niet zo stiekum om achter iemands rug dingen te bespreken, die bespreek ik wel direct met de persoon in kwestie... daarna vroeg ze of ik haar kadootje leuk vond, een kinderbijbel, ja die was heel leuk nu willen alle neefjes en nichtjes die zei ik en volgende week en de week erna gaan er weer 2 een communie doen dus die krijgen van mij dan zo'n bijbel... oh oh heb ik toch nog wat goeds gedaan.. ik mens, het gaat niet om goed of slecht fout of niet fout, iedereen gaat wel eens de mist in, het gaat er om dat almar teleurgesteld was dat geen van zijn ouders op het feestje waren en dat er geen opa en oma van almar's kant bij linette was smiddags... want het draait in die zin niet om jou, niet om mij of almar maar om linette en ons als gezin.. en als men daar geen fatsoen voor kan opbrengen, vraag ik me af wat er aan de hand is en hoe men dan met elkaar moet omgaan.. want gerda ik draag ook jou gewoon een warm hart toe, en je bent hier altijd van harte welkom geweest en nog, maar met niets zeggen, en roddelen en halve waarheden werkt het gewoonweg niet en moeten dingen uitgepraat en besproken kunnen worden zonder dat de ander in een verdediging schiet, en continu maar te wijzen met een vingertje, want ze bleef zeggen hij belt niet hij doet dit niet hij doet dat niet.. en dan zeggen dat het van 2 kanten moet komen.. dus ik zeg, ja hij moet bellen en krom liggen voor je en jij hoeft er niets voor te doen, je zegt het precies goed, het moet van 2 kanten komen dus niet alleen van ons maar ook van jou... en daarbij, jij hebt tegen iedereen gezegd dat wij geen geboorte kaartje hebben gestuurd, wat wij wel hebben gedaan, en wij doen alle moeite om nog een kaartje op de kop te tikken voor jou, en dan krijg ik toch ook geen telefoontje of bedankje voor.. er komt nog geen boe of bah uit... tis toch een kleine moeite of niet dan.... maar he ik struikel daar niet over wij hebben de moeite gedaan voor jou... en wat jij daar mee doet moet jij weten.... zeg nog op het einde, hoe denk jij er dan over.. ja ben er doodmoe van..... dus heb gezegd nou we zien je gauw ga maar slapen want je bent doodmoe, en daspreken we ons snel weer
Zoo, deel 2 hihi. Waar was ik.. @Consider, Dan wachten we eind mei gewoon even af. Dan kan jij even aanzien hoe het is om met Valerie zover te rijden. Hopenlijk blijft ze nu wel rustig. Bedoel dat niet voor mijzelf hoor hihi, maar het is natuurlijk niet leuk als jij nog zo een end moet rijden en je kind is halverwege al hysterisch... Dat geeft nogal een gefrustreerd en machteloos gevoel. En betreft jullie huisje die jullie willen kopen. Ik kon me nog wel herinneren dat die mensen falliet waren enzo. Maar ik dacht dat je toen zei van dat jullie een erg laag bod hadden gedaan. En dat het nu maar hopen is dat ze het huis ondertussen niet voor hoger zouden verkopen aan iemand anders. Maar dat is dus niet het geval? Nou ja, hopenlijk geven ze ditmaal sneller bericht! Want dit wachten is natuurlijk ook niets. Vooral niet als straks blijkt dat ze toch niet met jullie in zee willen gaan.. Hebben wij nu ook met die nieuwbouwhuizen.. het is maar afwachten hoe of wat.. En ja, om dan ondertussen een ander huis te zoeken.. Hopenlijk gaan die huizen bij ons ook snel in de verkoop en weten wij snel of er eentje voor ons is! Want ik heb echt geen zin om hier nog een paar jaar te zitten met de kids.. @Busster, Och ik weet wat je bedoel, wat je voelde toen je haar knuffeldoekje in jouw bed vond.. Heb er trouwens helemaal niet meer naar gevraagd.. Hoe gingen die drie nachten? Je hebt haar dus wel erg gemist! Ben je alle drie de nachten thuis blijven slapen, of ben je zelf ook een nachtje logeren geweest bij je moeder? @Mikmak, Nou ik ben erg benieuwd naar het verhaal! Volgens mij is het dus best een lang gesprek geweest met je schoonmoeder.. Leuke foto's! Wat leuk ook dat hij een schelp gebruikt. En papa in pak hihi. Nice nice. @MamaSuus, Bah bah.. heeft die hond ze echt zo doodgebeten en bij jullie gebracht? Wat een vies idee.. Maar ja, je bent nu wel van die beesten af! Waren ze nu trouwens beschermd daar of niet? En inderdaad, mijn mannetje moet ook continu doorleren.. Als hij nu in het leger blijft, dan gaat hij weer voor een functie hoger. Hihi lekker ding heb je.. beetje je centjes pikken voor Mac Donalds En inderdaad, ik vroeg wanneer je voor de echo moest. Maar je mag vrijdagmiddag dus! Ik ben echt benieuwd of Mikmak en ik gelijk hebben! Bleh, het begon zonet te regenen hier.. hopenlijk is het straks wel droog als Dylano uit is! Heb geen zin om met twee kindjes door de regen te moeten. Dylano loopt ook nog niet zo snel.. dus dat zal dan geen pretje worden. O er is weer gekletst ondertussen hihi. @mikmak, Ja ik weet niet meer precies wanneer de communnie was, volgens mij was dat juist in groep 4.. En inderdaad, het vormsel mocht je zelf kiezen. Ik heb ze ook alle3. Niet dat ik er echt voor of nadelen mee heb.. Nu ik er zo over nadenk, vraag ik me ook wel af wat ik er eigenlijk aan heb.. geloven doe ik toch wel. En niemand die ziet of ik ze gedaan heb. Het wordt ook nergens gevraagd.. Maar goed, zelf ik wil mijn kinderen wel dopen, om ten eerste God te bedanken voor het kind en beloven dat ik goed voor hun zal zorgen en om de beginselen te geven van het geloof. En dan hoeven ze later echt niet van mij persee katholiek te blijven.. maar ik wil dat ze er in ieder geval over nadenken. Dat ze nadenken over wat er meer is of niet. En ik denk dat ze dat sneller gaan doen, als ik het inzicht al een beetje meegeef, dan dat ze later uit zichzelf moeten bedenken 'o misschien wil ik wel gelovig zijn..'. En ach ja, het dopen schaadt niet.. mochten ze iets anders kiezen, dan zullen ze geen nadelen ondervinden ofzo. Hihi ik denk dat Alex de apenheul inderdaad ook wel leuk gaat vinden met de kids.. Ben benieuwd of hij mee zou willen. @Noa, He getsie, begin je beetje ziekjes te worden.. Maar de auto is dus gehaald! Lekker! Ik kan ook niet wachten tot we twee autos hebben hihihi. Maar goed, dat zal nog wel even duren. En het kamertje is dus geverfd, knap hoor! Ziet er echt geweldig uit! En wat is er mis met die cirkels dan? Nou beterschap meid! Jaaa daaggg nogmeer geklets! Ik plaats eerst wel dit bericht ahahaha
Bwhahaha ja ik zie het nu.. die hele lap is van jou En ik heb me er doorheen weten te slaan hoor! Jeetje wat een gesprek.. Heb je nu nogsteeds geen punthoofd? Wat een vermoeiend mens.. Al wil ik niet oordelen op 1 gesprek hoor, maar als zij altijd zo is zoals hier lijkt.. nou.. pffff Ben benieuwd hoe het vervolggesprek gaat! Hopenlijk zegt ze dan wat nuttigers dan 'ja maar..' In ieder geval.. jij bent het kwijt en weet zij nu waar het voor staat.
ja daar zou je idd een punthoofd van krijgen ja..... maar ben eigenlijk daarna naar bed gegaan en als een blok in slaap gevallen en er geen nachtmerries meer over gehad.... dus die punt valt eigenlijk goed mee *lol* oeh macdonalds he... daar heb ik nu ook wel zin in... ga gewoon nog eerder van het werk weg en dan rijd ik effe snel door de macdrek...... denk ik.... en ja ze is altijd zo..... zie haar dan ook niet heel vaak hahahah.. gek he Maar goed mamasuus, ben benieuwd idd of meetie en ik gelijk hebben over het geslacht.... moet gewoon kloppen dat het een mannetje wordt voor je hihi ja waren die beesten beschermd ja.. als dat in 1 land is is dat toch ook in de rest van de wereld of niet? almar zou dat wel leuk vinden om mee te gaan naar de apenheul als er nog meer kerels meegaan... @noa, mooi dat het kamertje geverfd is, ik ga zo effe kijken....
hey meiden was ik weer even. het gaat iets beter maar niet echt dat ik zeg yes!!! maarja komt vanzelf wel. de cirkels moeten nog een keer geverfd worden hebben niet echt mooi gedekt dus vandaar. @mikmak jeetje wat een verhaal zeg!!! zeker een loeder. @meetie hihi nou heb ik geen 2 auto's hoor heb laatst me eigen autotje verkocht en nu hebben we onze auto ingeruild voor deze. me vriend gaat toch weer varen en werkt normaal 5 min fietsen van ze werk. dus dan hebben we aan 1 auto genoeg. alleen als hij voor lang naar vlissingen moet heb ik wel is 2e auto er bij hihi. nou meiden ga eten maken hopelijk voel ik e strakies ff beter.
zohe nou mikmak vergeef me maar lees je verhaal morgenvoreg ofzo want wi lzo ff broodjes smeren hihi. weet niet meer precies wie het zei maar idd maakt het volgensm ij neit uit of je nou sgt bent of lager of hoger met 35 moet je weg als je neit doorleert en dus steeds van functie wisseld. tis nu een fase systeem weet het fijne er niet van mar weet wel dat als je in fase 1 zit je er net inzit en je dus ook echt elk moment eruit kan. en in fase 2 zit je tot je 35e en in fase 3 dus vast daar zit die van mij dus nu. je meot echt blijven leren en blijven wisselen raar eigenlijk maar zo willen ze hetn u dus doen dat jen iet jaren op de zelfde plek zit. de meeste mannen vinden dit niet zo super hoor. me vent zei al het groepje waar hij vorige keer mee weggegaan is ligt helemaal uit elkaar das erg zonde. hij mocht toen ook weg uit de compagnie omdat hij goed zijn best had gedaan. maar er waren er ook twee die nog een keer deze functie moesten doen omdat ze het dus niet goed deden die mochten nog niet verder leren moesten eerst daar blijven en nog een uitzending en dan kijken hoe goed ze dan zijn. en tjah of het een jochie word of een meid moeten we echt nog ff afwachten he hihi nog een paar daagies en hoop dat frummel het dan kan laten zien. we zijn zo nieuwsgierig hihi. en voor yasmine ook handiger want die weet het ook niet meer en is wel handiog als ze zich ook goed kan voorbereiden. want de enen keer krijgt ze een zussie de andere keer een broertje. van de wk was het zelfs een zusje die yourie heete hihihi jah dat gaat helemaal goed hier hihihi. nou ga broodje maken want ze komt alweer om vte computeren hihih.
@mama suus hihi youri voor een meisje hihi. nog even geduld hebben en dan weten jullie hopelijk wat het wordt. wanneer moet op controle? en was het broodje lekker?
@mama suus hihi youri voor een meisje hihi. nog even geduld hebben en dan weten jullie hopelijk wat het wordt. wanneer moet op controle? en was het broodje lekker?
Zo meiden wat een geklets weer komt eigenlijk voornamelijk door die lange lap tekst van mikmak hihi. @ Mikmak Pffff krijg al een punthoofd van het lezen van je gesprek laat staan dat je hebt moeten voeren . Ik ken je schoonloeder natuurlijk niet maar je hebt gelijk met die koeien uit de sloot halen moet ze eens ophouden daar heeft ze niks aan want zo stoot ze mensen alleen maar af. snap niet dat ze voor linette niet wou blijven en dat ze niet even het fatsoen gehad heeft te zeggen dat ze weg ging . Al ben je nog zo moe het is wel de doop van je kleinkind dat gebeurt maar een keer dus dan verzet je je toch even dan de dag erna maar brak zou ik zeggen. @ mamasuus iee nee ik zou die beestjes ook niet op willen zetten , Wel beter dat de hond van de buren de oplossing was voor het marter probleem . Zijn jullie eigen honden niet waaks genoeg om ze weg te jagen dan ? @ Noa duik jij maar snel je bedje in voordat je echt ziek word klinkt niet zo lekker waar je last van hebt. @ Consider Je meisje legt dus ook haar knuffeltje over haar hoofd Mara doet dat hier ook of met haar knuffel of met het doekje dat aan haar speen hangt zo'n grappig gezicht. Jullie nieuwe bod is dus gedaan hopelijk zijn die mensen bij de bank er dit keer sneller uit want dat wachten is idd niks je kan niet even wat anders gaan bekijken of een ander bad doen. @ Meetie Je hebt dus ook je communie en vormsel gedaan ik ook maar ben niet echt gelovig meer , recpecteer wel ieders geloof en denk dat er in ieder geloof wel iets zit wat ik geloof maar wil mara wel opvoeden met waarom we kerst vieren en wat andere feestdagen inhouden. @ Iedereen Ja het klopt die regel met 35 eruit bestaat al heel lang en dat weet John natuurlijk ook wel maar omdat ze nu veel mensen nodig hebben hebben ze een maas in de "wet" gemaakt zeg maar . Als het nodig is mag je dus nog langer blijven . Bijvoorbeeld als je een speciale functie hebt en ze die op uitzending nodig hebben en er nog geen andere mensen voor zijn opgeleid en je bent al 35 kan je nog even blijven. John wou ook van die regeling gebruik maken onder het mom van ik ben al zo lang chauffeur alles wat ik weet over de eenheden enz. is niet aan een nieuwe chauffeur te leren binnen een paar maanden dus laat me nog even blijven en iemand alles leren maar goed dat willen ze dus niet. Nu heeft hij ook zoiets van nou dan niet laat de volgende chauffeur dan maar lekker alles zelf uitzoeken . John weet namelijk heel veel dingen te regelen binnen de landmacht omdat hij zoveel mensen kent dat zullen ze straks nog gaan missen. als de generaal bijvoorbeeld een telfoon nummer aan het opzoeken was had john de persoon al aan de telefoon omdat hij het nummer wel had en de generaal niet en zo nog veel meer dingen maar goed daar heeft hij nu dus niks meer aan. John wil wel bij de landmacht blijven maar niet naar de KMS en dat is een beetje het probleem hij wil namelijk chauffeur blijven en dat kan niet als je sgt word hij is dus daarom al zo heel lang kpl1 hij had gehoopt dat zijn functie een functie voor een burger werd en dat hij dan hetzelfde werk kon blijven doen maar dan als burger maar helaas dat is hem ook 100 keer blooft maar is er nooit van gekomen.
Uf, wat is het forum traag vandaag zeg! @Mikmak, Hihi je hebt ondanks alles dus uitstekend geslapen Mooi dan! En ben je nog langs de mac gegaan? En ja.. ik vind het best raar hoor, dat je niet vaak bij je schoonmama langs gaat hihi. @Noa, Oh ok, er moet dus nog een laagje over die cirkels. En o jullie hebben nu 1 auto hihi. Ah ja, als je mannetje toch met de fiets naar werk gaat.. Beterschap meid. @MamaSuus, Yasmine krijgt dus een zusje genaamt Yourie. Ach, volgens mij zijn er ook wel meiden die zo heten hoor Maar wel grappig dat ze er al helemaal over speculeert! Wijsneusje. @Busster, Hihi hier slaapt Jesse ook altijd met de deken over zijn hoofd. Toen ik laatst bij me ouders sliep, kwamen ze allemaal 1 voor 1 mij waarschuwen en vertellen dat ze Jesse wakker hadden gemaakt omdat hij zn deken over zn hoofd had Maar ja, hij heeft zo een dekentje waar je gewoon doorheen kan ademen, dus ik laat hem altijd lekker liggen zo. In het begin deed hij het ook met die woezel en pip knuffeldoekje, maar ja.. die is niet zo groot en dan wilt hij de knuffel pakken en is dat doekje alweer van zn hoofd.. pfff ik ben al zooo lang bezig met dit berichtje.. maar ben tegelijk de film 'not without my daughter' aan het kijken. Toen die begon dacht ik 'baggerfilm' maar jeetje.. zooo spannend en aangrijpend.. ik kan me ogen amper afwenden.. Ok.. pauze.. even kijken, waar was ik.. (haha) Busster, ja inderdaad. Zelf ben ik ook niet zo strikt gelovig dat ik vind dat het christendom alles is hihi. Ik neem van alles gewoon het beste en vorm zo datgeen waar ik zelf achter sta. Klakkeloos de paus of de bijbel achternagaan vind ik echt niets. En precies, een beetje uitleggen wat alles inhoudt enzo vind ik ook wel belangrijk. Echt balen dat John alleen maar vals hoop heeft gekregen met alles. Ik hoop dat hij/jullie snel weten wat de plannen worden. Ik kan me goed voorstellen dat John even klaar is met die defensielui.. Oh, Jesse huilt, etenstijd.. Later meiden!
@ meetie Ja om gek van te worden zo traag dacht al dat het aan onze pc lag want gisteren had ik problemen met hyves dat wilde namelijk niet openen dus dacht dat het nu naar deze site was overgeslagen de ellende maar jij hebt er dus ook al last van. Had van die felicitas dame die ooit langs was geweest hier van die pyama papjes gekregen om uit te proberen nu is Mara er oud genoeg voor dus daarstraks aan haar gegeven maar jeetje wat een zoete plaktroep is dat zeg die krijgt ze dus niet nog een keer ze vond het wel te drinken want flesje was netjes leeg maar volgens mij zit er van alles extra in wat ze helemaal niet nodig heeft dus hou het maar gewoon op haar normale flesjes . Ze heeft trouwens vandaag een heel potje sperziebonen op (op 2 hapjes na) dus naast koude bloemkool lust ze dat dus ook. Ze deed er wel heel lang over en echt van harte ging het niet hoor want moest wel trucjes uithalen om haar mondje open te kijgen . Gekke bekken trekken zodat ze ging lachen en dan hup stiekem een hapje naar binnen om vervolgens een koppie te zien dat vreemd ging kijken van wat heb je me nu weer in mijn mond gestopt Mama . Maar goed het ging er dus lekker in. Zo maar naar bed heb geen idee of Ze nu nog een fles wil omdat ze dus een heel potje groente op heeft en ze slaapt al vanaf 7 uur normaal zou ze nu al wakker zijn voor haar flesje maar nu ligt ze dus nog mooi te slapen dus laat haar maar lekker liggen hoor haar vanzelf wel als ze toch honger heeft.
Hey meiden, ff snel want ik heb het druk op mijn werk. Gistermiddag heeft de makelaar weer een tegenbod gedaan, en dat bod is wat we voor het huis willen geven!!! Dus vandaga ga ik hem bellen dat we akkoord gaan met hun bod, ben zo super blij. Maar vind het ook zo super eng, we moeten nu van alles regelen, de hypotheek, koopsubsidie, notaris. En daarna de overdracht, klussen, verhuizen. En die laatste dingen gaan nu niet meer zo snel omdat Valerie er is, en ik geen oppas heb die continue kan oppassen. Maar goed, ben zo blij dat het voor deze prijs is gelukt, is 30 duizend beneden de vraag prijs wilde dit eventjes met jullie delen.
goeiemorgen, @mikmak, heb me dor het gesprek geworsteld hoor hihi. en jeetje wat een kinderachtige manier zo. idd met steeds vingertje wijzen ed. kan me voorstellen dat je er ff zat van bent. tis toch wat met schoonfam hihihi. @meetie, jah idd hij beet ze dood en vervolgens stopte de buurman ze in een tas brrr. erg zielg bij de eerste was yasmine nog buiten in dr zandbak die heb ik gauw nar binnen gedaanze wilde niet maar leek me wel beter want was tocvh een geschreeuw heb zelf oo kde anderek nat op moeten kijken kan dr echt niet tegen maar jah wat moet je anders. niemand die er verder wat aan kon doen. heb overal langsgebeld en wil zen iet heir houden als ze groter worden dan maken ze de auto stuk en me kippen. volgens mij zijn ze wle beschermd heb echt geen idee was een eu flora en fauna wet zach ik op ned site maar goed die beesten die fokken hier zoveel. en wil ze echtn iet bij me huis. het schijnt zelfs dat als je ze vangt en uitzet ze altijd hun huis weer vinden nou lekekr is dat heb ik ze met een jaar of wat hier weer of miss zelfs sneller. @noa, jah broodje was goed hoor heb er lekekr tonijn opgedaan jammie jammie. hihi vrijdag moet ik weer heen voor controle en dan waarschijnlijk ook voor de 20 wk echo. die is hier vanaf ze 19e tot de 22e zwangerschapswk en zit dan nu in de 21e dus neem aan dat hij deze wk is. en anders gooien we er nog eens 32 euro tegenaan hahaha. want wil hetn u echt wel weten hihi. @busster, onze eigen doggies die drijven alleen maar zijn border collies. dus die jagen neit. ze zitten er wel bij en er zelfs wel boven op maar ozuden ze nooit wat doen. en de buurhond is een echte jachthond dus die doet er wel wat aan. had maandag zelfs de kat en twee honden boven op die beesten zitten maar geeneen die wat deed. alleen maar kijken hahahaha. wat gemeen dat ze john steedsm aar een lekekr bot voor zijn neus gehouden hebben en hem nu gewoon zonder wat dan ook zo afpakken. hoop voor jullie dat hij straks weet wat ie wil en dat er ook dan iets is vor hem. en idd een chauffeur is niet een sgt. wel jammer dan he. is het in ned ook zulk mooi weer? hier schijnt het zonnetje heerlijk moet echt binnenkort weer kleren shoppen wat zomer kleren want dat past natuurlijk allemaal niet. heb niks met korte mouwen meer en das lastig. straks ff turnen moetne weer lopend heen want me fiets stat nog mooi bij de maker hihi vergeten te halen nog. vanavond moeten we bogen bouwen voor mijn buren hihi ken de mensne allemaal niet ja een paar van eepraatje maar goed dat maakt niet uit meot ze toch een keer leren kenen niet. ken dr waarschijnlijk meer dan me vent en die gaat wonder boven wonder ook mee. de mannen maken de boog de vrouwen de bloemen voor erop. gouden rozen. me ma komt oppassen anders weet ik eht wle vang ik alleen achter haar aan hihi. zondag mag ze wel mee dus dat is ook leuk. heb het van de wk ff gevraagd want is toch een hele bruiloft met eten en koffie en kuchen en heel veel drank. in de kroeg allemaal hier. maar goed mocht ze echt vervelend worden kan ik dr altijd nog naar me ma brengen. dat sacheelt die woont niet zo ver weg hihihi. knijp ik er gewoon ff tussenuit. gister was ze trouwens nog trots ze was er eerder uit als mij en is helemaal alleen naar de wc geweest. en later nog eens en zelfs het poepen heet ze zelf gedaan maar daar merkte ik saovnds bij douchen en foutje hihi dr zat al wat i ndr broekje maar goed geeft niks ze heeft het prima gedaan. en ze fietste gister ook weer ineens dus wil dr zo ff proberen op dr nieuwe fiets dan kan ze daarop naar turnen hihi gaat vast sneller. nou meiden prettige dag nog.